Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
In West Europa zal Portugal waarschijnlijk een van de eerste landen zijn, die een positieve houding ten opzichte van crypto zal aannemen. Portugal probeert op dit moment sowieso al om "digital nomads" of mensen, die volledig remote werken, aan te trekken met gunstige vestigingsvoorwaarden en belastingwetgeving (ook voor crypto).MicroWhale schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:21:
[...]
Mag een filmpje ook? Hier:
[YouTube: This Will Surprise YOU!! Bitcoin Legal Tender is Coming To...]
Ik denk dat ik maar naar het eerste west Europese land verhuis dat BTC als betaalmiddel accepteert, want één ding is zeker: NL gaat één van de laatste worden. Wie wordt de eerste? Spanje? Portugal?
Buiten Europa zal het waarschijnlijk Zuid Amerika, bepaalde delen van Azië en Midden Oosten zijn. Dubai probeert zich nu al een beetje te manifesteren als een de crypto-hub. Maar goed, de vraag is of je daar wilt wonen.
Mochten we de 40.5 opzoeken en met een stuiter omhoog gaan dan kan het best zijn dat er wat orders gehit worden.roflexx schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:29:
Wanneer gaan jullie weer bijkopen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat klopt, en Poetin weet dat. Rusland maakt zo misbruik van onze verslaving aan hun energie.Darrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:32:
[...]
Eens.
Maar grondstoffen helemaal niet meer afnemen is hetzelfde als je eigen nek omdraaien. Het hele systeem staat al op wankelen.
Ondertussen gaat heel de Oekraine naar de knoppen omdat we maar niet écht actie durven te ondernemen en zijn er daar enkel verliezers.
Je kán het systeem in theorie oplossen door te accepteren dat energie duurder wordt (waardoor je energie ook uit andere gebieden kan winnen) en dat te combineren met stijgende lonen, zodat mensen het ook nog kunnen betalen. Inflatie, loon-prijsspiraal, rente omhoog gooien...
Nadelen zijn echter dat de rente niet omhoog kan omdat de EU tot over z'n oren in de schulden zit (dit is de kern van het probleem, het schuldenvraagstuk is sowieso de hele reden waarom Satoshi Nakamoto een paar jaar geleden Bitcoin opzette) - en dat dergelijke maatregelen voor een zeer vervelende tweedeling gaan zorgen. De laatste grote inflatiegolf in Duitsland en de daarop volgende tweedeling heeft heel nare gevolgen gehad, zo'n 70-80 jaar geleden.
Dus ja, zeg maar hoe we dit kunnen oplossen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik wacht altijd op mensen die hier een muntje lopen chillen die al 734% is gegaanroflexx schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:29:
Wanneer gaan jullie weer bijkopen?
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 06-04-2022 13:46 ]
UberLurker Departement #GG.
Het land willen ze wel. De Oekraïners worden dan massaal afgeslacht (tenminste, de leiders, zodat het weerstandsloze volk overblijft). Russen zijn een ander slag volk waar we hier in het Westen niet altijd zicht op hebben. We verbazen ons over het plunderen en verkrachten, maar dat is aan Russische zijde min of meer normaal.Richh schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:30:
[...]
Die diplomatieke oplossing willen wij wel (maar Oekraine moet onafhankelijk of bij de EU) en die wil Rusland ook wel (maar Oekraine hoort dan bij Rusland). Tja.
Denk dat Poetin ons onverwacht helpt een snellere shift te maken naar alternatieve energievormen. Dat zal niet per sé goedkoper zijn, maar we moeten wel.Richh schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:43:
[...]
Dat klopt, en Poetin weet dat. Rusland maakt zo misbruik van onze verslaving aan hun energie.
Ondertussen gaat heel de Oekraine naar de knoppen omdat we maar niet écht actie durven te ondernemen en zijn er daar enkel verliezers.
[ Voor 29% gewijzigd door Eusebius op 06-04-2022 13:47 ]
==
hoi
Precies, dat is de bittere pil die we nu even versneld moeten slikken.Eusebius schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:46:
Denk dat Poetin ons onverwacht helpt een snellere shift te maken naar alternatieve energievormen. Dat zal niet per sé goedkoper zijn, maar we moeten wel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is een mooie dag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als ik dit hoor moet ik altijd meteen aan deze denken:
sjorremans schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:53:
Aex ook lekker in de min vandaag
Het is een mooie dag
:strip_exif()/f/image/NT3rgX5zu7mwqhEfQG4TwZD7.jpg?f=fotoalbum_large)
Fixedsjorremans schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:53:
Aex ook lekker in de min vandaag
Het is een mRooie dag
Wat mij betreft mogen wel permanent onder deze lijn blijven. Die $100k BTC komt dan ook vanzelfjorwas schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:53:
[Afbeelding]
We hebben ook een lang lopende support geflipt naar resistance waar we net op afgeketst zijn. Denk dat hier ook behoorlijk wat volume voor nodig is om doorheen te breken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En als we net zo'n bounce de verkeerde kant op krijgen, net als die 2 bulten zitten we nog eerst even op de 6 centGelukszoekr schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:16:
[...]
Wat mij betreft mogen wel permanent onder deze lijn blijven. Die $100k BTC komt dan ook vanzelf
Als we nu Oekraine even bij de EU voegen, zijn we ook van dat gezeur af. Er zijn net hele grote voorraden Olie en Gas ontdekt in het oosten van Oekraine en aan de randen van de Zwarte Zee, genoeg om EU onafhankelijk te maken van Rusland....Darrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:25:
Wordt tijd voor een diplomatieke oplossing met Rusland ipv alleen maar steken onder water over en weer. Dit loopt echt uit op stront.
EU wil steenkool import uit rusland verbieden maar russisch olie en gas blijven welkom. Je kan er op wachten dat rusland zegt, ok dat gas en die olie krijg je ook niet meer. Dan is de huidige inflatie nog niets....
Ow wacht....was dat niet waarom Poetin dat lapje grond wilde.
Sssst, straks staan die gekken nog in Slochteren..Get!em schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:20:
[...]
Als we nu Oekraine even bij de EU voegen, zijn we ook van dat gezeur af. Er zijn net hele grote voorraden Olie en Gas ontdekt in het oosten van Oekraine en aan de randen van de Zwarte Zee, genoeg om EU onafhankelijk te maken van Rusland....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja stel je voor dat Nederland een gigantische grote voorraad aan gas hadden, dat zou zeker veel schelen maar helaas hebben we geen gas heGet!em schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:20:
[...]
Als we nu Oekraine even bij de EU voegen, zijn we ook van dat gezeur af. Er zijn net hele grote voorraden Olie en Gas ontdekt in het oosten van Oekraine en aan de randen van de Zwarte Zee, genoeg om EU onafhankelijk te maken van Rusland....
al die sancties tegen ''Rusland'' prik je zo doorheen, het gaat om iets heel anders
Waar kan ik daar meer over vinden? (dit vraag ik niet voor een vriend)jvel92 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:39:
[...]
In West Europa zal Portugal waarschijnlijk een van de eerste landen zijn, die een positieve houding ten opzichte van crypto zal aannemen. Portugal probeert op dit moment sowieso al om "digital nomads" of mensen, die volledig remote werken, aan te trekken met gunstige vestigingsvoorwaarden en belastingwetgeving (ook voor crypto).
Buiten Europa zal het waarschijnlijk Zuid Amerika, bepaalde delen van Azië en Midden Oosten zijn. Dubai probeert zich nu al een beetje te manifesteren als een de crypto-hub. Maar goed, de vraag is of je daar wilt wonen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De dreiging dat de EU dat doet daar wringt volgens mij nu juist de schoen.
Alleen maar machtsspelletjes van BEIDE kanten en het plebs heeft weer het nakijken en wordt tegen elkaar opgezet.
Wat betreft Portugal specifiek kun je op https://rebase.co/portugal een mooi overzicht vinden. Of even Google gebruiken en zoeken op NHR program Portugal (Non-Habitual Resident).MicroWhale schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:24:
[...]
Waar kan ik daar meer over vinden? (dit vraag ik niet voor een vriend)
[...]
Vindt het persoonlijk wel een aantrekkelijke optie, zeker in combinatie met bijvoorbeeld remote werken voor een Nederlandse werkgever of zelfstandig. Het is ook dichtbij Nederland, zelfde tijdzone en prettig klimaat.
Edit: ook allemaal wel afhankelijk van hoe mobiel ben je met oog op gezin- en familiesituatie, werk.
[ Voor 7% gewijzigd door jvel92 op 06-04-2022 14:44 ]
Ik bak mijn eigen brood en die zou ik nu al niet onder voor een lullige 6 euro willen verkopen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nu is de gemiddelde Bitcoin fundamentalist op zo'n event natuurlijk ook niet echt reclame voor een product.Darrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:51:
Volgens mij was het vorige bitcoin event ook niet bevorderlijk voor de koers trouwens.
Van de meeste van die droeftoeters, hoe goed hun denkbeelden soms ook zijn, wanneer ik een nieuw product op de markt zou brengen, no way dat ik dat volk in mijn reclamespotjes zou willen hebben
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hun verblijf in Miami moet ook ergens van betaald wordenDarrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:51:
Volgens mij was het vorige bitcoin event ook niet bevorderlijk voor de koers trouwens.
Edit: zag bij de vorige conferentie op Twitter dat er gewoon lui waren, die de dag daarna een infuus lieten aanrukken want ze hadden last van een kater en wouden weer verder feesten.
[ Voor 21% gewijzigd door jvel92 op 06-04-2022 15:00 ]
Ideaal ja!jvel92 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:42:
[...]
Wat betreft Portugal specifiek kun je op https://rebase.co/portugal een mooi overzicht vinden. Of even Google gebruiken en zoeken op NHR program Portugal (Non-Habitual Resident).
Vindt het persoonlijk wel een aantrekkelijke optie, zeker in combinatie met bijvoorbeeld remote werken voor een Nederlandse werkgever of zelfstandig. Het is ook dichtbij Nederland, zelfde tijdzone en prettig klimaat.
Edit: ook allemaal wel afhankelijk van hoe mobiel ben je met oog op gezin- en familiesituatie, werk.
Dat betekent dat je tijdens je vakantie even moet aanmelden bij een gemeente en je kan gebruik maken van de voordelen... want:✅ You do not need to rent or own a house (but can if you like!)
✅ You will register for residency at city hall
✅ You do not need to spend a minimum amount of time in Portugal
Relaxt! Je hebt nog tot eind mei om hem voor veel minder op te pakken... verwacht geen moon voor die munt voor die tijd.zwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:12:
Iemand GLMR opgepakt voor onder de 4,10?
Ik ben alleen maar ANY / MULTI aan het traden de laatste wekenzwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:12:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nee, ik verzet me nu met hand en tand tegen de FOMO gecreëerd door die 3 users met 63 accounts hierzwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:12:
Dat zou best kunnen als die VC unlock op 11 april wordt gedumpt. Of als Bitcoin weer onder de 40k duikt. Dat GLMR nu al zo hoog staat dat had ik niet verwacht nee. Daar kan je mij moeilijk op aanvallen. Ik koop sowieso niet meer bij tenzij de markt in zijn geheel naar de tyfus gaat.MicroWhale schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:14:
[...]
Relaxt! Je hebt nog tot eind mei om hem voor veel minder op te pakken... verwacht geen moon voor die munt voor die tijd.
Gebeurt daar vaker, 'muricans...jvel92 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:58:
Edit: zag bij de vorige conferentie op Twitter dat er gewoon lui waren, die de dag daarna een infuus lieten aanrukken want ze hadden last van een kater en wouden weer verder feesten.
Wat denk je trouwens van het VK en crypto? Ook daar is men bezig met het omarmen en versoepelen in plaats van wat we in de EU doen. Wellicht ook een leuke plek om een tijdje te hangen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Heb je het weerbericht gezien????Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:30:
[...]
Gebeurt daar vaker, 'muricans...
Wat denk je trouwens van het VK en crypto? Ook daar is men bezig met het omarmen en versoepelen in plaats van wat we in de EU doen. Wellicht ook een leuke plek om een tijdje te hangen
Morgen rond half 11 in de avond als ik het goed hebkeepitfrosty schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:32:
Hoe laat komt die hologram van Steve Jobs op het podium in Miami om te zeggen dat Apple "all in" met BTC gaat?
Ooooow then we pumpmicmulder schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:35:
[...]
Morgen rond half 11 in de avond als ik het goed heb
Theoretisch gezien klopt het wel wat daar staat. Het is alleen niet echt praktisch.MicroWhale schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:04:
[...]
Ideaal ja!
[...]
Dat betekent dat je tijdens je vakantie even moet aanmelden bij een gemeente en je kan gebruik maken van de voordelen... want:
[...]
Je moet een plek hebben dat je registreert als je verblijfsplaats in dat land. Dat hoef je niet perse te bezitten of te huren, kan bijvoorbeeld van een familielid of bekende zijn. Om vervolgens je tijd elders door te brengen. Officieel moet je wel minimaal 183 dagen per jaar in een land verblijven om gezien te worden als fiscaal inwoner, maar valt in de praktijk natuurlijk lastig te controleren. Je moet natuurlijk wel vrijstelling aanvragen bij onze vrienden van de Belastingdienst in Heerlen zodra je inkomen uit Nederland ontvangt.
Overigens is de website die ik je heb gelinkt wel gericht op een bepaalde doelgroep: namelijk digital nomads, die zich ergens wel vestigen met een gunstig belastingklimaat. Je moet het dan ook vanuit dat perspectief lezen.
Gaat in de toekomst wel interessant worden: remote werken in combinatie met mensen die behoorlijke vermogens online in crypto hebben staan. Je bent dan veel minder gebonden aan het land waar je geboren bent. Zeker als je kijkt naar de jongere generatie, die vaak ook geen eigen huis heeft. Je zult je dan toch eerder gaan vestigen in een land met gunstiger belastingregels en woonklimaat.
en aans löpt wa vast
Zodat ik NOG beter kan zien dat ik REKT ga
"Aangeschaft van crypto?", zul je nu willen vragen
NEE NATUURLIJK NIET! Ik heb nog geen digitale munt of token uitgegeven. HODL mensen, HODL
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
is dit weer het hypemuntje van de maand. volgende maand hoor je er nooit meer wat van....zwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:12:
ik raak die troep niet aan
https://www.dewereldklok.nl/tijd/portugal/jvel92 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:42:
[...]
Wat betreft Portugal
.....
zelfde tijdzone
...
Portugal
Portugal is een land grenzend aan Spanje en Gibraltar. De tijdszone waar Portugal in valt is UTC +0 in de zomer en UTC +1 in de winter. Het is in Portugal dus altijd 1 uur vroeger dan in Nederland. De huidige tijd in Portugal kunt u hierboven zien.
Inderdaad, elke maand is er een nieuwe hypemunt (ik moet mezelf toch eens aanleren om op die trein te gaan stappen) en het verbaast me elke maand weer hoeveel mensen hier die betreffende token vervolgens niet verkopen maar vast houden..jasper7878 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:57:
[...]
is dit weer het hypemuntje van de maand. volgende maand hoor je er nooit meer wat van....
Mooie Foto|Sjop

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Second chancezwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:12:
Ik mis zelf nog Waar is Jaapio?MrMrq schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:49:
[...]
Ik slaap weinig.
Sats boven stonks.
Alts negeer ik.
Kijk mijn rig.
HODLde ik maar.
Ken je Jaapio?
Juinen bij Bruna!
Damn paper hands.
Groot gelijk! Ik zou ook met een boog om die troep heen lopen!jasper7878 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:57:
[...]
is dit weer het hypemuntje van de maand. volgende maand hoor je er nooit meer wat van....
BTC is weer lekker aan het kutten zeg pfff
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Goed gedaan. Dat zou geen buy high order geweest zijn!sjorremans schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:01:
Had nog een buy order staan op 4 dollar voor GLMR maar die heb ik nu maar even weggehaald.
BTC is weer lekker aan het kutten zeg pfff
Ja als men het gaat zitten afraden moet je er zeker bij zijn. Is er nog een crypto winkel die ze in de aanbieding heeft?zwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:01:
[...]
Groot gelijk! Ik zou ook met een boog om die troep heen lopen!
Overal is het sale!YES schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:05:
[...]
Ja als men het gaat zitten afraden moet je er zeker bij zijn. Is er nog een crypto winkel die ze in de aanbieding heeft?
Helaasch, das fake news.jvel92 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 14:42:
[...]
Ja daar trap ik dus niet in. Straks koop ik de top weer. Nee mij krijg je niet te pakken met je shills.
Ik HODL gewoon mijn XRP, DOGE en SHIB. Komt goed
Ripple ftw!YES schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:09:
[...]
Ja daar trap ik dus niet in. Straks koop ik de top weer. Nee mij krijg je niet te pakken met je shills.
Ik HODL gewoon mijn XRP, DOGE en SHIB. Komt goed
Geinig, een goede vriend van me is digital nomad en raad eens waar die uithangt.. juistem, Portugaljvel92 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:39:
[...]
In West Europa zal Portugal waarschijnlijk een van de eerste landen zijn, die een positieve houding ten opzichte van crypto zal aannemen. Portugal probeert op dit moment sowieso al om "digital nomads" of mensen, die volledig remote werken, aan te trekken met gunstige vestigingsvoorwaarden en belastingwetgeving (ook voor crypto).
Bij 40.5...........misschien...lolroflexx schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:11:
Waar blijft die bounce?
Hopelijk iets eerder, de 1D MA25 ligt op 43.665
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ja, heb het inderdaad ook gezien. Interessant is de taal die ze gebruikten in de aankondiging namelijk: crypto asset technology i.p.v. crypto currency. Hierdoor komt het op mij vooral over dat ze interesse hebben in de onderliggende techniek en dat naar hun eigen hand willen inzetten (CBDC). Wordt door elke influencer uiteraard wel weer als bullish verkocht. Maar ga het in de gaten houden en wellicht wordt ik positief verrast.Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:30:
Verwacht overigens eerder dat landen in Zuid Europa, Zuid Amerika en mogelijk bepaalde landen in Azië meer te winnen hebben om crypto te omarmen. Noord Amerika en (Noord) Europa hebben vooral heel veel te verliezen.
Zoiets?Joosie200 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:22:
[...]
Heb je een backup van Jaapio zijn babes? Doe dan ook gelijk maar de 43k posten
:strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC @ 40.5k EUR zei al krak.
40.5k USD Next?
Misschien iets met de uitslagen te maken? Beetje zoals gokken.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:47:
Hoe kan het eigenlijk dat er om de zoveel tijd een voetbalcoin / fantoken-dag is, waarbij ze allemaal omhoog gaan? Ik volg dit patroon nu al een tijdje, maar snap de logica niet.
Europees voetbal deze week. Misschien ligt daar de link.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:47:
Hoe kan het eigenlijk dat er om de zoveel tijd een voetbalcoin / fantoken-dag is, waarbij ze allemaal omhoog gaan? Ik volg dit patroon nu al een tijdje, maar snap de logica niet.
Je ziet gewoon dat de 40k een belangrijke psychologische weerstand is
Euro aan de top!
Tis nogal opvallend dat de stamgasten 1-voor-1 uit dit topic verdwijnen...
Deleted by JaapioD_Jeff schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:14:
Heeft iemand de mod van dienst gezien?
Tis nogal opvallend dat de stamgasten 1-voor-1 uit dit topic verdwijnen...
lol en gebroken...
[ Voor 21% gewijzigd door zwembroek op 06-04-2022 17:28 ]
Today I:
— Do Kwon 🌕 (@stablekwon) 6 april 2022
- Watered my plants
- Wrote some emails
- Bought 230M in $BTC
- vacuumed the house
- had some mcdonalds
Now off to walk the dog 🤝
Geen idee wie dat is, daarvoor loop ik te kort mee
Het advies is toch laag inkopen, hoog verkopen? Of moet het precies andersom?
==
hoi
Ik pak deze er altijd bij als ik het ff niet meer weet:Eusebius schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:35:
[...]
Geen idee wie dat is, daarvoor loop ik te kort mee![]()
Het advies is toch laag inkopen, hoog verkopen? Of moet het precies andersom?
:strip_exif()/f/image/GB8IaQWiZa0Tf6ceLR9Z06fH.jpg?f=fotoalbum_large)
Pingo heeft hier een tijdje gepost em hoopte altijd op een onsje minder om weer in te kunnen stappen met een paar knaken.
[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 06-04-2022 17:38 ]
ja, de gebruikelijke angst 🥲Pelox schreef op woensdag 6 april 2022 @ 16:15:
Is het weer oorlog ergens, exchange gehacked, China bans crypto of een nieuwe corona variant?
Wat op zich natuurlijk een hele gezonde strategie is.Darrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:37:
[...]
Pingo heeft hier een tijdje gepost em hoopte altijd op een onsje minder om weer in te kunnen stappen met een paar knaken.
Sommige forumleden maken daar graag grappen over.
Ik lul ook zomaar wat
Ze wacht nog steeds op de 8k geloof ik.shovelhead1340 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 18:00:
[...]
Wat op zich natuurlijk een hele gezonde strategie is.
Sommige forumleden maken daar graag grappen over.
Al die btc ta's op tradingview.. die zijn nog vermoeiender dan de reactie's op nu.nl.
ps. Is jouw avatar Sid van Ice age of een motorblok.. serieuze vraag.
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 06-04-2022 18:10 ]
Zero.
Hoe zie jij hier Sid inPelox schreef op woensdag 6 april 2022 @ 18:06:
[...]
Ze wacht nog steeds op de 8k geloof ik.
Al die btc ta's op tradingview.. die zijn nog vermoeiender dan de reactie's op nu.nl.
ps. Is jouw avatar Sid van Ice age of een motorblok.. serieuze vraag.
Maar wat denk je, met de gebruikersnaam 'Shovelhead'
==
hoi
Ahaa..Eusebius schreef op woensdag 6 april 2022 @ 18:13:
[...]
Hoe zie jij hier Sid in![]()
Maar wat denk je, met de gebruikersnaam 'Shovelhead'
Maar toch zie ik er Sid in
Zero.
Men noemt dit de tokus.zwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:44:
@YES Hangende lul patroon bij Acala. All in!
[Afbeelding]
Dat heeft niet geholpen.
(De plantjes water geven).
1. Kan ik de koers in de gaten houden zodat ik niet uit het niets weer rekt ga
2. Zodat ik geen geld meer verdien om te verspillen in deze geitenbende.
Slim he. Ohja, REKT.
Institutional money is coming bro, hold on!Darrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 17:37:
[...]
Ik pak deze er altijd bij als ik het ff niet meer weet:
[Afbeelding]
---
Op een serieuze noot: NDQ is flink aan het dippen, nog eventjes en dan kan het weer omhoog. Niks mis met deze retracement, even liquiditeit tanken en dan weer verder up. Kijk ook even wat de DXY doet. Het is niet zo dat we in een geïsoleerd vacuüm zitten met crypto ofzo
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!