UberLurker Departement #GG.
Een beetje risicomanagement, maar ook qua overzicht wel prettig.
Globaal zou het er dan zo uitzien in de PF:
ETH 50% (trekt 7% rente)
ATOM 15% (trekt 16% rente)
CRO 10% (trekt 12% rente)
DOT 10% (trekt 12% rente)
KSM 10% (trekt 18% rente)
NEXO 5% (trekt 12% rente)
Ik denk dat ik deze 6 assets laat compounden, dus niet maandelijks omzetten naar ETH (wat ik de afgelopen 18 maanden wel heb gedaan).
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 05-04-2022 21:05 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Geen Quant meer?Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:57:
Puur op gevoel mijn Chainlink positie omgezet naar Ethereum.
Wellicht gaat ik hetzelfde doen met Matic binnenkort.
ETH 50% (trekt 7% rente)
Heb zelf ook hoofdzakelijk Ethereum +50 procent
De rest verdeeld over Bitcoin (long term)
en in mindere mate GLMR en Quant (weet nog niet welke term, maar de Binance stake percentages zijn wel leuk wat betreft Moonbeam)
Zoek ergens nog een Metaverse gokje, dacht aan Merit Circle MC. Maar heeft geen haast.
[ Voor 23% gewijzigd door Alpina op 05-04-2022 21:02 ]
QNT moest de PF verlaten tijdens de cashout in februari en maart.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De community en het core-team van MultiVAC zijn zeer toxic, zou er van weg blijvenBlaim schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:24:
[...]
Allerbelangrijkste: flexible sharding. Oftewel DApp developers kunnen zelf bepalen waar ze op willen focussen in de klassieke trilemma tussen snelheid/schaalbaarheid, veiligheid en decentralisatie. Ohja en hele lage fees, op dit moment $0.001.
Samengevat:
[Afbeelding]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Gokjes zou ik persoonlijk nu niet aan beginnen. In feite is Ethereum al een gokje namelijk.Alpina schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:58:
[...]
Geen Quant meer?
Heb zelf ook hoofdzakelijk Ethereum +50 procent
De rest verdeeld over Bitcoin (long term)
en in mindere mate GLMR en Quant (weet nog niet welke term, maar de Binance stake percentages zijn wel leuk wat betreft Moonbeam)
Zoek ergens nog een Metaverse gokje, dacht aan Merit Circle MC. Maar heeft geen haast.
Ik zou me richten op die paar assets die je ziet overleven en daar vol voor gaan. Dan is het ook eenvoudiger voor je om op gepaste tijden wat zuurverdiende euro's in die assets te gooien.
Resultaat: meer gain of iets minder gains, maar sowieso meer slaap
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 05-04-2022 21:09 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Community: zeker, maar dat heeft ieder fatsoenlijk project. Willen veel voor weinig.p0st schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:05:
[...]
De community en het core-team van MultiVAC zijn zeer toxic, zou er van weg blijven
En het team is zeer zuinig qua comms, dat is zeer Chinees en zie ik niet als nadeel. Dat was vorig jaar ook en toen hebben we twee pumps: een van 6800% in bullrun gemaakt, en 800% pump in november. Ik verwacht dat zoiets weer staat te gebeuren als BTC meewerkt.
Gek of niet dat een Russische coin niet helemaal te vertrouwen is?D_Jeff schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:13:
Dipje incoming (inclusief afstraffing WAVES, na een lekker potje chaos)
Dat project is gewoon een speelballetje van enkele rijke Russen. Project zelf stelt weinig voor.
Ik werk op een gesloten inrichting daarom beginnen mijn cliënten over Ripple.D_Jeff schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:01:
* D_Jeff doet zich toch afvragen welk job zwembroek heeft
(en ik maar denken dat die kerel/dame/onzijdigheid al dik binnen was)
Ow ja en badmeester.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 05-04-2022 21:30 ]
een prachtige PF, heb iets soortgelijks, alleen geen NEXOMooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:57:
Puur op gevoel mijn Chainlink positie omgezet naar Ethereum. Gekocht in 2019, dus ik moest wel ff een traantje latenWellicht gaat ik hetzelfde doen met Matic binnenkort.
ETH 50% (trekt 7% rente)
Ik denk dat ik deze 6 assets laat compounden, dus niet maandelijks omzetten naar ETH (wat ik de afgelopen 18 maanden wel heb gedaan).
wel ADA, die blijf ik door compounden op Binance/Kraken (verdeeld)
nothing stops this train
Onnodige opmerking imhoMooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:28:
[...]
Gek of niet dat een Russische coin niet helemaal te vertrouwen is?
ADA, hahaKol Nedra schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:30:
[...]
een prachtige PF, heb iets soortgelijks, alleen geen NEXO
wel ADA, die blijf ik door compounden op Binance/Kraken (verdeeld)
Onnodig in de zin dat mijn opmerking ietwat racistisch kan overkomen?
Of onnodig omdat iedereen al weet dat Waves Russisch is?
Dat eerste maar niet perse racistisch. Nationaliteit is geen ras. Meer generaliserend.Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:34:
[...]
Mijn moeder heet zo en ik heb een klein beetje gekocht. Dan kan ik opmerkingen maken in de familie-app hoe goedkoop ADA wel niet is en hoeveel ik eraan verdien
==
hoi
Ruslandisch is geen ras.Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:34:
[...]
Nee joh, weet ik veel. ADA to the moon!!
Maar de kans is heul erg klein. Check al die concurrenten die wel gewoon projecten uitspugen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Of dat je een dikke zak van Ada hebt?Eusebius schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:35:
[...]
Mijn moeder heet zo en ik heb een klein beetje gekocht. Dan kan ik opmerkingen maken in de familie-app hoe goedkoop ADA wel niet is en hoeveel ik eraan verdien
He gelukkig. Scheelt weer een banDarrell schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:35:
[...]
Dat eerste maar niet perse racistisch. Nationaliteit is geen ras. Meer generaliserend.
Rubic is Russisch en heeft een communicatiestrategie waar menig project een puntje aan kan zuigen. Ze hebben een dedicated marketing manager, een Amerikaan. Elke week updates in de main chat, goede support, moderators, etc.. Ze staan op diverse DeFi summits. Dit zeg ik niet om te shillen, maar om aan te geven dat het vrij random kan zijn. Ik zou zelf eerder op mijn hoede zijn bij Chinese projecten, daar is de communicatie vaak behoorlijk sporadisch (ja, generalisatie) al zullen daar vast ook wel uitzonderingen tussen zitten.Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:28:
[...]
Gek of niet dat een Russische coin niet helemaal te vertrouwen is?
Dat project is gewoon een speelballetje van enkele rijke Russen. Project zelf stelt weinig voor.
Ik sta zelf op het punt om mijn eerste liefde en favoriete moonshot Opacity deels te verkopen vanwege slechte communicatie. Zeer sterk werkend product, veel updates in de pijplijn maar bizar slechte en infrequente updates. Een Amerikaanse CEO, volledig doxxed team met een paar oud Big4 mensen.. Zegt ook niet alles helaas.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Heb je geen vertrouwen meer in matic?Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:57:
Puur op gevoel mijn Chainlink positie omgezet naar Ethereum. Gekocht in 2019, dus ik moest wel ff een traantje latenWellicht gaat ik hetzelfde doen met Matic binnenkort.
ETH 50% (trekt 7% rente)
In principe vertrouw ik maar weinig crypto. Ik ga er vanuit dat het prutsers zijn of ze willen je flessen. Heel soms zitten er echt goeie tussen. Russisch, Albaniach of Limburgs , ze zijn tot alles in staat.Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:37:
[...]
Dat scheelt dan weer.
Misschien bedoel ik dan generaliserend ipv rascistisch. Stop de tijd.
Heb net mijn Sergey Nazarov verkocht voor Vitalik Buterin, dus ben sowieso lekker bezig in Rusland.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:39:
[...]
Rubic is Russisch en heeft een communicatiestrategie waar menig project een puntje aan kan zuigen. Ze hebben een dedicated marketing manager, een Amerikaan. Elke week updates in de main chat, goede support, moderators, etc.. Ze staan op diverse DeFi summits. Dit zeg ik niet om te shillen, maar om aan te geven dat het vrij random kan zijn. Ik zou zelf eerder op mijn hoede zijn bij Chinese projecten, daar is de communicatie vaak behoorlijk sporadisch (ja, generalisatie) al zullen daar vast ook wel uitzonderingen tussen zitten.
Ik sta zelf op het punt om mijn eerste liefde en favoriete moonshot Opacity deels te verkopen vanwege slechte communicatie. Zeer sterk werkend product, veel updates in de pijplijn maar bizar slechte en infrequente updates. Een Amerikaanse CEO, volledig doxxed team met een paar oud Big4 mensen.. Zegt ook niet alles helaas.
Jawel, maar nog meer in Ethereum als big daddy
Twijfel nog of ik Matic daadwerkelijk ga inruilen, maar kans is aanwezig. Komt pas over 1,5 maand uit stake, dus heb nog bedenktijd.
Rubic CubicJedi_Pimp schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:39:
[...]
Rubic is Russisch en heeft een communicatiestrategie waar menig project een puntje aan kan zuigen. Ze hebben een dedicated marketing manager, een Amerikaan. Elke week updates in de main chat, goede support, moderators, etc.. Ze staan op diverse DeFi summits. Dit zeg ik niet om te shillen, maar om aan te geven dat het vrij random kan zijn. Ik zou zelf eerder op mijn hoede zijn bij Chinese projecten, daar is de communicatie vaak behoorlijk sporadisch (ja, generalisatie) al zullen daar vast ook wel uitzonderingen tussen zitten.
Opacity is een naam die ik allang niet meer gehoord heb
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:44:
[...]
Heb net mijn Sergey Nazarov verkocht voor Vitalik Buterin, dus ben sowieso lekker bezig in Rusland.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZP1L5tAS6qhgIysehB2yzMmD.png?f=user_large)
Hehe, dat is een tijdje terug inderdaad, toen was ik nog niet met crypto bezig. Heb er wel alles over gelezen en ken de (pijnlijke) geschiedenis. Ze moeten alleen nu echt een keer aan community management gaan doen want dit slaat echt nergens op. Maargoed, er staan zoveel belachelijke projecten in de top 100 zonder utility dat je je ook afvraagt wat belangrijker is: hype bouwen/community building of een werkend product..p0st schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:46:
[...]
Rubic Cubic![]()
Opacity is een naam die ik allang niet meer gehoord hebgone are the days toen je Oyster (PRL) kocht op Kucoin voor 8 cent en dat hij de dag erna 25 cent was
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hype, dat zie je met alles tegenwoordig, ook buiten crypto. En als het flopt, jammer dan, geld uit eerste ronde levert ze weer winst op om iets nieuw op te starten.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:59:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Hehe, dat is een tijdje terug inderdaad, toen was ik nog niet met crypto bezig. Heb er wel alles over gelezen en ken de (pijnlijke) geschiedenis. Ze moeten alleen nu echt een keer aan community management gaan doen want dit slaat echt nergens op. Maargoed, er staan zoveel belachelijke projecten in de top 100 zonder utility dat je je ook afvraagt wat belangrijker is: hype bouwen/community building of een werkend product..
Rumours gaan, mogelijke integratie Apple en Strike
Expectations:keanu_ schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:07:
Wat zijn jullie ideeen over mogelijks nieuw op de bitcoin conferentie t.a.v. Apple?
Rumours gaan, mogelijke integratie Apple en Strike
- Een tweede land, naast El Salvador, zal aankondigen BTC als legal tender in te voeren
- Apple heeft niet alleen BTC payments via Strike maar gaat ook BTC op z'n reserves zetten
- Intel kondigt hetzelfde aan en zal ook een eigen mining business opzetten
- Elon Musk kondigt Dogecoin aan voor tipping op Twitter
- Janet Yellen zal persoonlijk goedkeuring geven voor een BTC ETF, via livefeed
- Michael Saylor geeft iedere conference attendee een halve BTC, gratis
Perceived reality:
- Ongemakkelijke dansjes op een podium
- Veel gebakken lucht aankondigingen
- MSM verdraait de kern van de aankondigingen
- BTC kan de ondergang van TradFi niet voorkomen
Actual reality:
- Ergens in het midden van dit: niks zal de whalegames en de prijs van BTC van hun koers brengen, waarschijnlijk op zondag 10 april de regular sunday dip

Jazekers dikke prima! Vanavond uitgeloot voor een dikke vette ICO

Had even zin om t spul wat op te naaien
Over opnaaien gesproken, wie zit er trouwens in de aanname commissie voor een nieuwe Jaapio? Ik mis zijn inbreng wel. Is er al een nieuwe Jaapio opgestaan, of aangenomen
UberLurker Departement #GG.
Ik kom niet verder dan een gedeelde passie voor het getal 69..Skrunsies schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:32:
[...]
Over opnaaien gesproken, wie zit er trouwens in de aanname commissie voor een nieuwe Jaapio? Ik mis zijn inbreng wel. Is er al een nieuwe Jaapio opgestaan, of aangenomen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Niet iedereen is zomaar even te vervangen.Skrunsies schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:32:
[...]
Jazekers dikke prima! Vanavond uitgeloot voor een dikke vette ICO![]()
Had even zin om t spul wat op te naaien![]()
Ray_ schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:22:
Ik had dus laatst een gesprek met mijn begeleider en ik vertelde hem wat over crypto. Hij leek wel erg geïnteresseerd, dus ik heb hem gelijk over mijn pf verteld. Geen btc, maar voornamelijk xrp. Heb hem nog wat tips gegeven er over, maar toen leek de interesse wat te verwateren. Ik denk dat het hem allemaal te ingewikkeld werd.
:strip_exif()/f/image/o0CVKmG9YdcMi2HIuqkJ3QaC.jpg?f=fotoalbum_large)
Snap ik wel

Mining is vast een vies woord hier
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
https://www.coindesk.com/...oin-eu-commissioner-says/
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
waarvan worden al deze rente bedragen betaald? verwatering van coins of zijn dit allemaal omzet genererende projecten?Mooody schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 20:57:
ETH 50% (trekt 7% rente)
Was dit hem? Of moeten we ons weer schrap zetten voor een verdere daling?Taro schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:26:
Ik ben niet erg overtuigend of wel?
Maareh, BTC is afgeketst:
[Afbeelding]
Verwacht nog wel een iets verdere daling tot onderin de 44k, daar hopelijk een bounce.
:strip_exif()/f/image/4oK5UW2FA94BBE8oJAhITt2f.jpg?f=fotoalbum_large)
Is echt om te janken. Sowieso is er momenteel veel discussie tussen aan de ene kant het kamp dat zwaarder wil inzetten op TM (transaction monitoring), AMLD5 en MiCAR en aan de andere kant privacywaakhonden & -juristen die aantonen dat bepaalde elementen van deze (nieuwe) wetgevingen in strijd zijn met bestaande wetgeving en grondrechten. In hetzelfde licht vinden we het blijkbaar doodnormaal dat kamerleden gemonitord worden door de NCTV terwijl onze grote VVD-vriendin zonder rechtenstudie Yeşilgöz dit alleen maar toejuicht en deze praktijken in een nieuw wetsvoorstel wil gieten. Jammer dat je hier helemaal niets over hoort, dat de enige mensen zijn dié hier iets over willen zeggen louter uitgenodigd worden in vak-/topicspecifieke podcasts als de Cryptocast. En als je vervolgens zelf overheidskritische uitingen hebt, denkt men dat je met posters van Thierry boven je bed slaapt en alles haat wat met de EU te maken heeftsh4d0wman schreef op woensdag 6 april 2022 @ 02:37:
Goh waarom verbaast mij dit niet? En waarom blijven politici zich afvragen waarom mensen niet meer gaan stemmen?
https://www.coindesk.com/...oin-eu-commissioner-says/
Ik zit naar een andere DOT te kijken denk ik...Darrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:13:
DOT moooon!
Ik denk dat ie een "6 april kikker in je bil" wil uithalen met @SkrunsiesRay_ schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:31:
[...]
Ik zit naar een andere DOT te kijken denk ik...
spoiler!YES schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:33:
[...]
Ik denk dat ie een "6 april kikker in je bil" wil uithalen met @Skrunsies
Crypto hater Jamie Dimon praises blockchain technology in his latest shareholder letter
According to Dimon, “JPMorgan Chase is at the forefront of this innovation”; he cited the bank’s blockchain network Liink, which allows institutions to exchange payment-related information, and its JPM Coin, which JPMorgan clients can use to transfer their U.S. dollar deposits. He mentioned that JPMorgan will continue to grow and invest in its payments business.
“We believe there are many uses where a blockchain can replace or improve contracts, data ownership and other enhancements,” Dimon said.
Ja duh, eigen coin en eigen netwerk promoten .. concurrent is slecht maar wij doen het goed want wij bieden hetzelfde product aan onder eigen naam.Jedi_Pimp schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:58:
CEO van JPMorgan Chase is ondertussen weer positief over crypto blockchaintechnologie. Deze man verandert vaker van mening dan menig vrouw van hoofdgerechtkeuze tijdens een avondje uit eten.
[...]
[...]
==
hoi
[ Voor 25% gewijzigd door Tibs op 06-04-2022 10:58 ]
What i'm doing on Tweakers? It's more fun getting REKT together!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hij postte het voordat hij op de buy knop drukte?Ray_ schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:31:
[...]
Ik zit naar een andere DOT te kijken denk ik...
*edit* Ah, GLMR is weer in buy territorium (<10k sats)
[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 06-04-2022 12:11 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Morgen zijn de presentaties (Jack!!) pas geloof ik.Vis schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:27:
Wen populair gedoe bij Miami conferentie?
[Afbeelding]
PS5
Ik slaap weinig.Kol Nedra schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:16:
Convince me you’re a bitcoin owner in three words
Sats boven stonks.
Alts negeer ik.
Kijk mijn rig.
HODLde ik maar.
Ken je Jaapio?
Juinen bij Bruna!
Damn paper hands.
[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 06-04-2022 13:01 ]
Maktub
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Bitcoin fixes this
To the moon
In before reset
Wenn moon
Hedge against inflation
Altcoins are sh*t
Store of value
Ondertussen kwakkelt bitcoin rond de 45k.
One word, b*tches

To be or not to be
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Get robbed quicksh4d0wman schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:59:
[...]
One word, b*tches![]()
[Afbeelding]
To be or not to be

6ct soon?sh4d0wman schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:59:
[...]
One word, b*tches![]()
[Afbeelding]
To be or not to be
Anticiperen op donderdag.Pelox schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:10:
Gaat weer goed vandaag.. wat is dit keer de "oorzaak"?
zijn de fedjes niet weer bezig vandaagPelox schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:10:
[ Voor 96% gewijzigd door Slonzo op 06-04-2022 13:45 ]
6 cent toch?zwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:17:
Na de 44k meteen door naar de 40.5?
Zero.
Rentes lopen hard op, beurs lager, usual issues .Pelox schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:10:
Glimmer loopt ook snel leeg.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 06-04-2022 13:20 ]
44.5k was een moeilijke om te doorbreken, zal nu hopelijk ook zo blijken tijdens het (tijdelijk) zakkenzwembroek schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:17:
Na de 44k meteen door naar de 40.5?
Mag een filmpje ook? Hier:
Ik denk dat ik maar naar het eerste west Europese land verhuis dat BTC als betaalmiddel accepteert, want één ding is zeker: NL gaat één van de laatste worden. Wie wordt de eerste? Spanje? Portugal?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
No boormachines allowedKol Nedra schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:16:
Convince me you’re a bitcoin owner in three words
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
EU wil steenkool import uit rusland verbieden maar russisch olie en gas blijven welkom. Je kan er op wachten dat rusland zegt, ok dat gas en die olie krijg je ook niet meer. Dan is de huidige inflatie nog niets....
Portugal is hard op weg maar straks moeten we ook nog kijken welke landen de minste inflatie hebben en het meest zelfvoorzienend zijn (of makkelijke wapenwetgeving heeft, huren we daarna via XMR onze eigen PMCs in). Dat kan best eens samenvallen
De Turkse Lira gaat niet lekker, in Sri Lanka en Peru zijn inmiddels al de eerste rellen geweest en dit zal alleen maar toenemen. Toevallig is Cambodja waar ik zit inmiddels actief bezig om minder van de USD afhankelijk te zijn en promoten hun eigen munt.
Dat doet het al, als je ziet hoeveel burgerdoden er nu al zijnDarrell schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:25:
Wordt tijd voor een diplomatieke oplossing met Rusland ipv alleen maar steken onder water over en weer. Dit loopt echt uit op stront.
Die diplomatieke oplossing willen wij wel (maar Oekraine moet onafhankelijk of bij de EU) en die wil Rusland ook wel (maar Oekraine hoort dan bij Rusland). Tja.
Dat gaat Rusland niet zeggen, die zijn maar wat blij dat wij hun oorlog financieren door die fossiele grondstoffen af te nemen.EU wil steenkool import uit rusland verbieden maar russisch olie en gas blijven welkom. Je kan er op wachten dat rusland zegt, ok dat gas en die olie krijg je ook niet meer.
De EU moet degene zijn die zegt, we kopen helemaal niks meer van Rusland. Da's ook het gekke, we hebben ze uit SWIFT geknikkerd, maar ondertussen handelen we nog steeds met ze.
SWIFT was het probleem niet, het probleem is dat we hun goederen nog altijd afkopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 06-04-2022 13:30 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die hangen aan het EU infuus en die gaan niet riskeren dat ze dat infuus kwijtraken denk ik.MicroWhale schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:21:
[...]
[YouTube: This Will Surprise YOU!! Bitcoin Legal Tender is Coming To...]
Ik denk dat ik maar naar het eerste west Europese land verhuis dat BTC als betaalmiddel accepteert, want één ding is zeker: NL gaat één van de laatste worden. Wie wordt de eerste? Spanje? Portugal?
Als alles weer +20% staat en iedereen zegt had ik vorige week maar gekocht.roflexx schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:29:
Wanneer gaan jullie weer bijkopen?
Eens.Richh schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:30:
[...]
Dat doet het al, als je ziet hoeveel burgerdoden er nu al zijn
Die diplomatieke oplossing willen wij wel (maar Oekraine moet onafhankelijk of bij de EU) en die wil Rusland ook wel (maar Oekraine hoort dan bij Rusland). Tja.
[...]
Dat gaat Rusland niet zeggen, die zijn maar wat blij dat wij hun oorlog financieren door die fossiele grondstoffen af te nemen.
De EU moet degene zijn die zegt, we kopen helemaal niks meer van Rusland. Da's ook het gekke, we hebben ze uit SWIFT geknikkerd, maar ondertussen handelen we nog steeds met ze.
SWIFT was het probleem niet, het probleem is dat we hun goederen nog altijd afkopen.
Maar grondstoffen helemaal niet meer afnemen is hetzelfde als je eigen nek omdraaien. Het hele systeem staat al op wankelen.
Als alles weer dik in het groen staat om bij rood weer te verkopen. This is the way.....roflexx schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:29:
Wanneer gaan jullie weer bijkopen?
Ik denk dat Europa liever kiest voor de grote klap (die eraan komt) op financieel gebied. De geschiedenis herhaald niet altijd op dezelfde manier, maar wel een ''mirror'' ervan.MicroWhale schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:21:
[...]
[YouTube: This Will Surprise YOU!! Bitcoin Legal Tender is Coming To...]
laten we hopen dat er geen oorlog komt iig en dat we het met zijn allen door die moeilijke tijd kunnen overleven
Het zal mij niets verbazen dat we binnen nu en enkele jaren hyperinflatie van 40+% krijgen.
even een brood kopen voor €6
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 06-04-2022 13:43 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!