[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.512 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op maandag 4 april 2022 @ 20:42:
Jongens!!

Iedere dag lees ik hier top tips. De 1 nog beter dan de andere. Maar vandaag kan ik ook eens een topperdetoptip geven!

Bij de Jumbo thuis bezorgt ontvangen jullie niet 1 maarrrrrr een zak vol BiFi! *O*

Adoptie all over de place }:O

[Afbeelding]
Wel dunne BIFI zie ik.. :7

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:35
Ik dacht dat we gingen zakken? Sta weer mooi aan de verkeerde kant. Wen dump..

[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 04-04-2022 21:05 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:17

Darrell

Fiat moonboy

Ik vind het eigenlijk wel mooi geweest nu.

Tiet om naar een nieuwe ath te moonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:53
Wat is er gaande joh, gewoon ff 120 volume aangetikt. Eindelijk begint het te komen en terra en sol zullen binnen nu en een week wel gereleased worden. Ben benieuwd wat straks de fees zijn met dit tempo aan het eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Graag wil ik eens wat peilen.

Dit jaar gaat ETH naar 2.0 zoals we verwachten. Het lijkt dat er wat succesvolle stappen op het testnet zijn ondernomen. ETH zit al geruime tijd in een stijgende lijn. Als ETH 2x gaat ten opzichte van BTC is de market cap gelijk aan elkaar. Dit zou gelijk zijn aan de vorige top op de ETH / BTC graph.

Ik schrijf voor mezelf op waarom ik een coin heb. Voor BTC staat daar Halving 2024. ETH staat daar dit jaar met 2.0. Dat zou betekenen dat er op korte termijn meer staat te gebeuren voor ETH.

Ik denk dat de kenners al lange tijd spreken over de flippening. Heeft iemand hier wel eens wat over nagedacht?

Of zit iedereen hier enkel in de DOT-coins tegenwoordig :+

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 04-04-2022 21:19 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
De UK gaat ook instappen in de crypto- en NFT achtbaan:
https://www.gov.uk/govern...ryptoasset-technology-hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:40

knakworst

Get more sats!

Heel toepasselijk laatste tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRaoRUlaeafd_Z_dJHsTbxZ4jv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4QeLxUfn3OBXmQpjDMo5sPna.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10 23:45
Coldcat schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:19:

Dit jaar gaat ETH naar 2.0 zoals we verwachten. Het lijkt dat er wat succesvolle stappen op het testnet zijn ondernomen. ETH zit al geruime tijd in een stijgende lijn. Als ETH 2x gaat ten opzichte van BTC is de market cap gelijk aan elkaar. Dit zou gelijk zijn aan de vorige top op de ETH / BTC graph.

Ik schrijf voor mezelf op waarom ik een coin heb. Voor BTC staat daar Halving 2024. ETH staat daar dit jaar met 2.0. Dat zou betekenen dat er op korte termijn meer staat te gebeuren voor ETH.

Ik denk dat de kenners al lange tijd spreken over de flippening. Heeft iemand hier wel eens wat over nagedacht?

Ik vind het wel een logische gedachte. ETH is ook al zo'n 2 jaar aan het winnen van BTC. Toch zie ik het wel als 2 totaal verschillende assets

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Ik hoop het niet, DOT is een beetje de nieuwe LINK aan het worden.

DOTETH
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9PNQesqJsFt6YBLlC5zVNVOiHog=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N5ek2CNLejzJ2GlL0dqwRfEB.png?f=user_large

DOTBTC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yo6F6rPa5Q9vpsUTcvrwq3AVtqE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/foU8FVXHiPdwz2q6rIvAvPBa.png?f=user_large

En nee, voorlopig (komende 1-2 jaar) komt er geen flippening, verwacht ik. Ten eerste, het mag niet van @Richh. Ten tweede, ook al is de merge succesvol, zou dat eerder complementair werken dan substitutioneel. In minder flashy woorden: een sterke ETH kan een katalysator zijn voor BTC en andersom. Daarnaast is er een PoW tegenhanger nodig en is de spot ETF er eerder voor BTC dan voor ETH.

[ Voor 13% gewijzigd door Jedi_Pimp op 04-04-2022 21:49 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQGvee5yR6_5HXpT1GPZcOuPsHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f96y1ommvDmsunWYq5I17wr2.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:45
Wat Roellie zegt.

Voor mij: BTC is goud, ETH is olie. Beide doen het onder een ander gesternte goed. Dus risico spreiding is een beetje van beide in je mandje doen.

Edit: En Pelox :)

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:50
Jedi_Pimp schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:36:
[...]

Ik hoop het niet, DOT is een beetje de nieuwe LINK aan het worden.

DOTETH
[Afbeelding]

DOTBTC
[Afbeelding]

En nee, voorlopig (komende 1-2 jaar) komt er geen flippening, verwacht ik. Ten eerste, het mag niet van @Richh. Ten tweede, ook al is de merge succesvol, zou dat eerder complementair werken dan substitutioneel. In minder flashy woorden: een sterke ETH kan een katalysator zijn voor BTC en andersom. Daarnaast is er een PoW tegenhanger nodig en is de spot ETF er eerder voor BTC dan voor ETH.
XCM v3
Dat kaartje zegt niks over de toekomst... ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Weet iemand wat er aan de hand is bij GXS? Blijft wel erg lang doorpumpen deze keer. Ben er vanmiddag al uitgestapt.

[ Voor 16% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-04-2022 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Jahaaa maar wel gratiesss hee

Verwend mannetje!

[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 04-04-2022 22:13 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op maandag 4 april 2022 @ 21:56:
[...]

XCM v3
Dat kaartje zegt niks over de toekomst... ;)
Hoe langer DOT blijft bleeden, hoe moeilijker het wordt. Ik geloof prima in DOT als een LTH, maar ik zou nu liever niet een aanzienlijk % van m'n PF er in hebben willen zitten.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:11:
[...]

Jahaaa maar wel gratiesss hee

Verwend mannetje!
Haha! Sowieso probs voor de Jumbo bezorger met z'n pin terminal die de CDC kaart accepteert.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:40

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
[...]

Hoe langer DOT blijft bleeden, hoe moeilijker het wordt. Ik geloof prima in DOT als een LTH, maar ik zou nu liever niet een aanzienlijk % van m'n PF er in hebben willen zitten.
Dat geld van al die parachains moet ergens vandaan komen. Het is met mijn flufje of GLMR of DOT, niet allebei. Dus dan krijg je vanzelf verwatering door al die auctions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:18

Ben een ETH bull, maar het wordt tijd om winst te nemen zodra je de "flippening" regelmatig ziet langskomen.

Persoonlijk vind ik het ook niet echt relevant en zou mijn investeringsthesis daar ook niet op baseren. Het zijn twee verschillende asset klassen, daarbij is een vergelijking op basis van market cap mijn inziens niet fair.

Verwacht wel dat ETH sterker zal zijn, maar dat is gebaseerd op ETH als asset zelf. Niet zo zeer op of de een beter is dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:12
Btc heeft er toch wel weer zin in :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:19
NeoflexNL schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
[...]

Haha! Sowieso probs voor de Jumbo bezorger met z'n pin terminal die de CDC kaart accepteert.
Morgen komt die jumbo boy weer langs. Hij gaat mij weer een 3% fooi geven. #zinin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:37:
[...]

Ben een ETH bull, maar het wordt tijd om winst te nemen zodra je de "flippening" regelmatig ziet langskomen.

Persoonlijk vind ik het ook niet echt relevant en zou mijn investeringsthesis daar ook niet op baseren. Het zijn twee verschillende asset klassen, daarbij is een vergelijking op basis van market cap mijn inziens niet fair.

Verwacht wel dat ETH sterker zal zijn, maar dat is gebaseerd op ETH als asset zelf. Niet zo zeer op of de een beter is dan de ander.
Het zijn inderdaad verschillende asset classes. Echter heeft crypto wel laten zien dat de flow de koers bepaald. Iets wat geen waarde heeft kan ook hard omhoog gaan. (random shitcoin). Met name door de geruchten kan ETH dan wel eens gas gaan geven. Als het dan richting BTC schuift kan dat een aantrekkende werking hebben.

k dacht persoonlijk dat het gat veel groter was dan dat ik me vandaag realiseerde. Vooralsnog bezit ik 2/3 BTC en 1/3 ETH. Vorig jaar maart was voor mij het bewijs dat je niet teveel zorgen moet maken. Toen gingen alle coins moon behalve ETH. Aangezien dit de stabiele basis was wilde ik er niets aan doen en inderdaad steeg ETH daarna mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
[...]

Voor de huidige koers vind ik het een prima long term hold. Voor de prijs die @Skrunsies ervoor betaald heeft zou ik er ook van balen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Dacuuu schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:50:
[...]

Morgen komt die jumbo boy weer langs. Hij gaat mij weer een 3% fooi geven. #zinin.
_O- Dat klinkt hoe vaker ik het lees best wel smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Coldcat schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:00:
[...]
Het zijn inderdaad verschillende asset classes. Echter heeft crypto wel laten zien dat de flow de koers bepaald. Iets wat geen waarde heeft kan ook hard omhoog gaan. (random shitcoin).
Zie hier mijn strategie, die toe nu toe lekker werkt.
- BTC dip -> koop random shitcoins
- Wacht tot ze 1 voor 1 moonen om geen enkele reden
- Verkoop. :)

Alle shitcoins gaan minimaal x2 vanaf de dip.

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-04-2022 23:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dq4WZzEd5hG4a9-es4l7OIu9RpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iCfjtgMWGhCTzDg3anAvn5Na.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8evyGSiCLgq44UnZ58Grz62O6Qg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WeYkINWe3tLCVWQ362jDxshH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:06:
[...]

Voor de huidige koers vind ik het een prima long term hold. Voor de prijs die @Skrunsies ervoor betaald heeft zou ik er ook van balen.
Ach die prijs was maar een bekomstigheid. Het ging mij er alleen maar om dat ik een muntje had zodat ik hier ook dagelijks rond kan lurken met jullie :9B

[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 05-04-2022 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 4 april 2022 @ 23:46:
[...]

Zie hier mijn strategie, die toe nu toe lekker werkt.
- BTC dip -> koop random shitcoins
- Wacht tot ze 1 voor 1 moonen om geen enkele reden
- Verkoop. :)

Alle shitcoins gaan minimaal x2 vanaf de dip.
Ik wil eerst nog mijn BTC en ETH laten groeien. Als ik op de targets zit ga ik over op de shitcoins.

Idee is om te kopen en dan als het op x2 staat de inleg eruit te halen. Eerder dit jaar met BIFI gedaan en daar werkte dit uitstekend. Ondanks de dunne BIFI en papieren opportunity loss toch blij.

Waarom ik dat nu nog niet doe is omdat mijn meest negatieve scenario de terugtest naar 20k is (zal dan tegen die tijd 23k zijn). Gaat dat gebeuren dan gaan al die shitcoins zoveel meer door het putje dat je kunt blijven kopen.

Dit jaar tijd geïnvesteerd in een plan en ik merk dat dat zoveel rust geeft. Anders had ik nu die groene kaarsen weer nagejaagd. Nu zit ik in mijn persoonlijke niet kopen gebied :) Iedere maand maak ik een positief en negatief scenario. Daarnaast pak ik ieder weekend mijn agenda en schrijf ik op wat ik die week wil doen. Daar heb ik ook einddatums van staking in gezet zodat ik niet eindeloos de sites af ga om zaken te controleren.

Wat helpt is dat ik nu een portfolio heb. Vorig jaar had ik niets en met de 25k ETH en 300k BTC voorspellingen ben je bang de boot te missen. Omdat ik blij ben met wat ik heb is die druk er niet meer. Gaan we omhoog? Prima dan ga ik mee. Gaan we omlaag? Ook prima dan koop ik bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-10 13:52

ETH 2.0 is niet meer de juiste benaming. Tegenwoordig heet het event waar jij op doelt 'the merge' en staat vooralsnog op de planning voor einde q2 begin q3 2022. 'the flippening' is een term die al sinds 2017 te ronde gaat en begint nu met de stijgende dominantie van Ethereum weer meer tractie te krijgen. Als je de harde cijfers er op loslaat is dit niet een hele gekke gedachte. Na 'the merge' zal de supply met een factor 10 omlaag gaan. Op dat zelfde moment zal het rendement voor het draaien van een validator verdubbelen van ~5% naar ~10%. Dit zal steeds meer investeerders aanspreken omdat na 'the merge' de transactie vergoedingen van de miners direct naar de validators gaan terwijl de 32 'staked' ETH nog minstens een half jaar locked is. Daarnaast hebben we ook nog de een grote hoeveelheid ETH dat met de komst van EIP1559 'geburned' wordt. de teller staat sinds aug 2021 al op meer dan 2 miljoen ETH. Deze twee events (merge+EIP1559) zullen resulteren op een deflatoire supply van ETH van ongeveer -2% en tegelijkertijd een steeds grotere hoeveelheid ETH dat locked blijft voor proof of stake.

De conclusie kan mijn inziens niet anders zijn dat er in de tweede helft van 2022 een supply crunch gaat plaats vinden van ETH met een enorme prijsstijging tot gevolg. Wellicht met een flippening als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

symen89 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 00:37:
[...]

ETH 2.0 is niet meer de juiste benaming. Tegenwoordig heet het event waar jij op doelt 'the merge' en staat vooralsnog op de planning voor einde q2 begin q3 2022. 'the flippening' is een term die al sinds 2017 te ronde gaat en begint nu met de stijgende dominantie van Ethereum weer meer tractie te krijgen. Als je de harde cijfers er op loslaat is dit niet een hele gekke gedachte. Na 'the merge' zal de supply met een factor 10 omlaag gaan. Op dat zelfde moment zal het draaien van een validator verdubbelen van ~5% naar ~10%. Dit zal steeds meer investeerders aanspreken omdat na 'the merge' de transactie vergoedingen van de miners direct naar de validators gaan terwijl de 32 'staked' ETH nog minstens een half jaar locked is. Daarnaast hebben we ook nog de een grote hoeveelheid ETH dat met de komst van EIP1559 'geburned' wordt. de teller staat sinds aug 2021 al op meer dan 2 miljoen ETH. Deze twee events (merge+EIP1559) zullen resulteren op een deflatoire supply van ETH van ongeveer -2% en tegelijkertijd een steeds grotere hoeveelheid ETH dat locked blijft voor proof of stake.

De conclusie kan mijn inziens niet anders zijn dat er in de tweede helft van 2022 een supply crunch gaat plaats vinden van ETH met een enorme prijsstijging tot gevolg. Wellicht met een flippening als resultaat.
Toevallig ook op seeking alpha:

https://seekingalpha.com/...buy-ethereum-merge-rumors

In ieder geval zijn dit de maanden om voor te sorteren op het nieuws zodat je niet verrast wordt. Als alles positief uitpakt is dat een enorme katalysator.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 22:02

Malarky

Wils voor wat ieder

keanu_ schreef op maandag 4 april 2022 @ 20:09:
[...]

Lager zelfs, zit me er een beetje in te verdiepen, maar snap het nog niet helemaal

With $USDN trading at $0.70 on @CurveFinance the largest @viresfinance position is officially underwater. No liquidations because oracle hardcoded to $USDN = $1.

Borrowed: $404M (USDC/USDT)
Collateral: $545M*0.7 = $380M (USDN)

https://twitter.com/Fredd...tatus/1511040957738803200

Edit:
Hier wat meer diepgang en zoektocht
https://twitter.com/lightcrypto/status/1509735348976295941
Dit zijn de 2 wallets waar het omgaat: crypto trading firm Alameda Research bezit waarschijnlijk deze wallet
https://vires.finance/as/3PHkZUJpS3AfmnXBNLCBmpqL25GJZb1hGiE en heeft 80 miljoen usdt/usdc op vires gestaked om zo waves te kunnen lenen en deze te kunnen dumpen (shorten) op Binance.

Daartegenover staat de wallet - waarschijnlijk - van de eigenaren van Waves zelf https://vires.finance/as/3PEEsRmcWspCxhKqobvKY3axW1846AMRwzr die ruim 400 miljoen van de aangeboden USDC/USDT heeft geleend met hun eigen stable coin USDN als collateral = effectief je eigen stable coin shorten.

Alles zou goed komen als er gewoon geliquideerd werd nu, omdat de collateral voor USDC/USDT leners allang onder 1:1 is gezakt. Maar dat gebeurd niet omdat ze prijs van USDN harcoded 1 dollar of minimaal 90 cent is waardoor liquidaties nog niet plaats hoeven te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
Taro schreef op maandag 4 april 2022 @ 20:16:
[...]

$THUMB's zijn voldoende :)

Jij ook bedankt voor het aanbod!
Ik / wij maken hier voldoende winst met zulke vlijmscherpe analyses, daar mag best wel eens een "kratje bier inleg" tegenover staan ;)

(( ja, ik heb gezien dat het sarcasme ervan af droop))

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:45
D_Jeff schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 03:41:
[...]

Ik / wij maken hier voldoende winst met zulke vlijmscherpe analyses…
Ho ho, ik niet hoor. Ik zie ze, ga dan netjes My Own Research doen - en ga dan volledig zelfstandig REKT. Daar heb ik jullie niet voor nodig.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:09
MrMrq schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 06:37:
[...]

en ga dan volledig zelfstandig REKT. Daar heb ik jullie niet voor nodig.
_O-

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 00:22:
[...]

Ach die prijs was maar een bekomstigheid. Het ging mij er alleen maar om dat ik een muntje had zodat ik hier ook dagelijks rond kan lurken met jullie :9B
Dat was een grapje @Skrunsies . Ik verwachte de "vuile klootzak" meme.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:14
Toch weer mooi boven de 1D MA7 uitgekomen, nu zaak die 1W MA 25 aan te vallen op 47500. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10 23:45
Ik ben opzich ook wel bullish over Ethereum kijkend naar de fundamentals.

Maar... Exact 2 jaar geleden kocht je 1 ETH voor €150. En nu €3200.

Dan zegt mijn gevoel dat er al een hoop ingeprijst is.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Head and shoulders patroon afgemaakt op de 1 uur (en 4 uur volgens mij.) Als de blauwe lijn breekt dan komt er een koop momentje voor GLMR tussen de $4 en $4,60.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kw_79HTeDvHUYdDUMpyfzgkvoLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vK5BDlmP3ApNm6KOeYcm2jvn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 07:12:
[...]

Dat was een grapje @Skrunsies . Ik verwachte de "vuile klootzak" meme.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObRBcLUNQmkSiaJdIEI1Py4cBoQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nieuwe listings op Kraken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SD1BLjyeJE__l0MFT-CyTdafpMo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zaMUc1MRKI13OCbTBkwQvbRK.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Die linksonder, die groene kubus, is echt een ontzettend goede internetmunt. Als je die koopt, maak je niet alleen indruk op de chickies in de kroeg, maar dan ga je ook echt dikke gains beleven 8)

[/geenshill]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22-10 16:00

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:56:
[...]

Die linksonder, die groene kubus, is echt een ontzettend goede internetmunt. Als je die koopt, maak je niet alleen indruk op de chickies in de kroeg, maar dan ga je ook echt dikke gains beleven 8)

[/geenshill]
Ik weet nou nooit of ik dit serieus moet opvatten of dat het sarcastisch bedoeld is :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[/geenshill]
Als ik indruk op chickies in de kroeg probeer te maken met mijn PF zit ik binnen 15 minuten achter tralies als vieze oude man :). Ik ga wel voor de dikke gains.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
[...]

[/geenshill]
Alsof die boomer nog in de kroeg zit... ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 15:19
[...]

[/geenshill]
Chickie in de kroeg vraagt naar je interesse. * Dacuuu zegt dan "ik ben vooral geïnteresseerd in groene doosjes."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

[/geenshill]
Toch raar dat een muntje dat Rubic heet niet de afkorting RUB heeft gekregen. Klinkt veel logischer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Ngangatar schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:05:
[...]

Toch raar dat een muntje dat Rubic heet niet de afkorting RUB heeft gekregen. Klinkt veel logischer.
Haha ja Rub it in...

en toch wilden ze toch niet al teveel te maken hebben met het andere muntje dat al de afkorting Rub heeft gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:56
malarkan schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:09:
[...]

Haha ja Rub it in...

en toch wilden ze toch niet al teveel te maken hebben met het andere muntje dat al de afkorting Rub heeft gok ik ;)
Over roebel gesproken, die is aardig hersteld..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdHtXCI-ReNBfIU_GiP2cL4wFso=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ShuWxjmZh4zlQbuzip9cxQal.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Deman23 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:17:
[...]

Over roebel gesproken, die is aardig hersteld..

[Afbeelding]
Je kan de turkse lira nog proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]

[/geenshill]
Die ben ik sinds de Kraken listing ook even in de gaten aan het houden. Interessant verdienmodel hebben ze. 0.3% op iedere swap gaat naar Rubic en ik lees dat je daar als integrator van hun DApp de helft van mag houden als er een swap wordt gedaan via jouw integratie van de DApp. Dat zou het ook interessant maken voor andere L1's om hun eigen chain te integreren.
Best groot team en veel en heldere comms via socials. Ben me nog even aan het inlezen hoe decentraal ze zijn maar ik geloof dat het token vooral dus voor staking en voting gaat zijn. Het zou een trifecta zijn als ze ook een % delen van de swaps met de longterm HODLers.

Dank voor de tip sowieso vorige week, ga er nog even verder over inlezen om een tasje op te pakken. Nog even wachten na de dip na Bitcoin Conference voor een entry. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
ASTR heeft er weer zin in vandaag! d:)b

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

ASTR richting nieuwe ATH :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ik doe mijn quarterly shill ook even van mijn m00nbag. MTV zit in een kanaaltje op de weekly en heeft nog een pump tegoed ivm andere Layer 1's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tbf4EgmTk8wx_az90LK9x9zlUgU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5BIYZqPwHGGSV55djGzNN8NG.png?f=fotoalbum_large

Ik verwacht een aankondiging van het team ergens deze maand wat gaat samen vallen met het einde van dit kanaal en wat voor bullish sentiment gaat zorgen. Waarom verwacht ik dit? Meerdere wallets zijn de top 10 binnen gekomen met enorme stacks die nu aan het staken zijn en er staat ineens een bedrag ter waarde van een groot percentage van de totale MCap op 1 nieuwe wallet. Dikke kans dat er een CEX listing of een VC investering aangekondigd wordt. Maar DYOR. Ik heb mijn stack net met 25% vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:00

resusaapje

h less

Zo, aftellen voor de crowdloans van Litentry en Polkadex. Nog meer mensen opgewonden?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:27
Quant!!! W00t w00t!
@HaruHaru

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 12:38
Niet echt veel actie te zien nog haha.

Maar altijd goed natuurlijk zo een exchange.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:27
Blaim schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:43:
Ik doe mijn quarterly shill ook even van mijn m00nbag. MTV zit in een kanaaltje op de weekly en heeft nog een pump tegoed ivm andere Layer 1's.

[Afbeelding]

Ik verwacht een aankondiging van het team ergens deze maand wat gaat samen vallen met het einde van dit kanaal en wat voor bullish sentiment gaat zorgen. Waarom verwacht ik dit? Meerdere wallets zijn de top 10 binnen gekomen met enorme stacks die nu aan het staken zijn en er staat ineens een bedrag ter waarde van een groot percentage van de totale MCap op 1 nieuwe wallet. Dikke kans dat er een CEX listing of een VC investering aangekondigd wordt. Maar DYOR. Ik heb mijn stack net met 25% vergroot.
Komt ie weer aan met z’n DYOR!
Dat heb jij toch al gedaan?! :+

Zat je in de Desert…. Storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Geinig, Kraken heeft in de app mijn account geverifieerd, echter krijg ik nog een email dat er een afwijking zit tussen ID en adres document qua achternaam (bij ons staat er; Xqlus1ve e/v ....)

Ondetussen al wel een kleine SEPA overboeking gedaan, ben benieuwd :+

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 05-04-2022 10:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRTYvf0rkPY2dsov94niqLhnWns=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tA0Fw5lUK4OiDFVaxH9WrJY3.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

[...]

Ik doe al mijn research via mijn glazen bol. Even kijken of ie werkt...

Ik zie een mijter......

Ik zie een rode jurk met een witte tabberd met tomatensoep vlekken er op.....

Ik ruik Van Nelle half-zware shag......

Pepernoten...... zoveel pepernoten........

Ok, glazen bol says: volgende post is van Snitserklaas! :X

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Snitserklaas
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-01 15:53
Blaim schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:03:
[...]

Ik zie een mijter......

'Sup.

Groetjes Snitserklaas <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
Inmiddels all-in! Als dit geen teken was.. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blaim schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:03:
[...]

Ik zie een mijter......

Snitserklaas schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:04:
[...]

'Sup.

WOW! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:14
Snitserklaas schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:04:
[...]

'Sup.

Illuminati confirmed :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 14:15
[...]

Iedere post die ik van @Blaim zie lees ik ook met een apart stemmetje in mijn hoofd, vaak omringd door typische 'ghi-ghi-ghi'-lachjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-10 23:32
Ik vraag me het volgende af. Ik overweeg de aanschaf van een MatchX Pro miner.
Als je daar de fueltank (al dan niet gedeeltelijk) van leegt, kom je nooit meer terug
op de 100% health. Geraffineerd systeem.
Maar als je het ding wilt verkopen, is een totale reset dan niet mogelijk, zodat de nieuwe
eigenaar weer met een schone lei (90 days grace period) kan starten?
Ik denk dat dat niet kan, want dan zou je zelf ook die reset kunnen doen na opname van je tokens.
Dus is het ding niet tweedehands verkoopbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

twaeker schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:18:
Als je daar de fueltank (al dan niet gedeeltelijk) van leegt, kom je nooit meer terug
Maar als je het ding wilt verkopen, is een totale reset dan niet mogelijk, zodat de nieuwe
Ik denk dat dat niet kan, want dan zou je zelf ook die reset kunnen doen na opname van je tokens.
Volgens mij zit je in dit topic beter met deze vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-10 10:18
Ik denk dat je vraag weinig kans maakt hier beantwoord te worden :+ Ik zou hem in het mining topic stellen.

Edit: nvm, ik was te traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twaeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

HOE DOET IE DAT!!! 1!!!11!!eins!!1!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

resusaapje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:23:
[...]

HOE DOET IE DAT!!! 1!!!11!!eins!!1!
Geen idee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RMWDSREQnE97_z0LfDQLvXo3AW4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nzYKr5vdtIqNKnPGs9eOWaeH.gif?f=user_large

Wel leuk dat @Snitserklaas nog mee leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Totale reset is niet mogelijk anders had iedereen dat wel gedaan en kon je altijd op 100% minen. Dus tweedehands krijg je er idd niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:02
Zolang Snitserklaas maar geen Snitser is vind ik het prima _/-\o_
Als die wel een Snitser is, moet ik maar shoppen voor want anti-boormachine-maatregelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-10 22:13
Waah schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:43:
Zolang Snitserklaas maar geen Snitser is vind ik het prima _/-\o_
Als die wel een Snitser is, moet ik maar shoppen voor want anti-boormachine-maatregelen :Y)
Ik vind het zorgwekkender dat je bij de McDonalds van Snits binnen een straal van 100 meter op meerdere plekken een boormachine kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Hahaha ik ben eruit!

Snitserklaas is gewoon iemand van dit forum die een dubbel account heeft! Snapten jullie dat niet :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

merauder schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:52:
[...]

Ik vind het zorgwekkender dat je bij de McDonalds van Snits binnen een straal van 100 meter op meerdere plekken een boormachine kan kopen.
Oosterdijk 11, 8601 BP Sneek :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Blaim schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:54:
[...]

Oosterdijk 11, 8601 BP Sneek :+
Nee dat is de oude McDonalds :+ die zit er al jaren niet meer.
Tegenwoordig zit er een McCafe op het industrieterrein. Je kan zo de Karwei in wandelen voor een boormachine... Of de praxis (iets verder).
En tegenover de Praxis kan je hem huren bij Boels. O-)

@Skrunsies volgens mij is dat common knowledge. En is ook wel redelijk bekend wie die dubbele account heeft :+

Maar what happens in SC, stays in SC :+

[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 05-04-2022 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
symen89 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 00:37:
[...]

ETH 2.0 is niet meer de juiste benaming. Tegenwoordig heet het event waar jij op doelt 'the merge' en staat vooralsnog op de planning voor einde q2 begin q3 2022. 'the flippening' is een term die al sinds 2017 te ronde gaat en begint nu met de stijgende dominantie van Ethereum weer meer tractie te krijgen. Als je de harde cijfers er op loslaat is dit niet een hele gekke gedachte. Na 'the merge' zal de supply met een factor 10 omlaag gaan. Op dat zelfde moment zal het draaien van een validator verdubbelen van ~5% naar ~10%. Dit zal steeds meer investeerders aanspreken omdat na 'the merge' de transactie vergoedingen van de miners direct naar de validators gaan terwijl de 32 'staked' ETH nog minstens een half jaar locked is. Daarnaast hebben we ook nog de een grote hoeveelheid ETH dat met de komst van EIP1559 'geburned' wordt. de teller staat sinds aug 2021 al op meer dan 2 miljoen ETH. Deze twee events (merge+EIP1559) zullen resulteren op een deflatoire supply van ETH van ongeveer -2% en tegelijkertijd een steeds grotere hoeveelheid ETH dat locked blijft voor proof of stake.

Arthur Hayes is het met je eens, behalve dan dat hij niets over flippening zegt.

Sowieso de moeite waard om deze gast te volgen. Bijzonder slimme gast die in tegenstelling tot 90% van influencers/crypto internethelden wél met interessante en vaak ook nieuwe inzichten komt.

(o.a. oprichter BitMEX en bedenker (i.c.m. zijn team) van perp futures)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
zwembroek schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:42:
[...]

Totale reset is niet mogelijk anders had iedereen dat wel gedaan en kon je altijd op 100% minen. Dus tweedehands krijg je er idd niks voor.
Nee, dat zal dus wel niet. Maar niks tweedehands? Met een geleegde fuel tank zit zijn health op 50% en minet ie nog altijd 5-7 dollar per dag. En dat groeit weer,al duurt dat jaren. Dus ik kan me zomaar voorstellen dat zo een ding dan nog €1.000 waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Waah schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:58:

Maar what happens in SC, stays in SC :+
Staat niets dienaangaande in de roze lettertjes, dus dat negeer ik effe totaal.

Ooooooow, je bedoelt het land SC! Acceptabel :9

https://laendercode.net/en/2-letter-code/sc

[ Voor 17% gewijzigd door resusaapje op 05-04-2022 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
resusaapje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:03:
[...]

Staat niets dienaangaande in de roze lettertjes, dus dat negeer ik effe totaal.

Ooooooow, je bedoelt het land SC! Acceptabel :9

https://laendercode.net/en/2-letter-code/sc
Oh je mag best dingen van de SC (het topic) delen hoor :+ maar niemand buiten de SC die het wil weten of horen O-)

En landcode SC is waar je je Ledger gaat stallen als het in de EU verboden word je eigen wallet te hebben. "The Seychelles Papers"

Ook niet het meest vervelende plekje trouwens :D Ik denk dat ik maar bij mijn Ledger ga wonen tegen die tijd :+

* Waah schrijft op een Ledger te kopen als deze verboden worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:53:
Hahaha ik ben eruit!

Snitserklaas is gewoon iemand van dit forum die een dubbel account heeft! Snapten jullie dat niet :F
minimaal een dubbel account, ik vermoed dat er hier nog 2 aan gehangen kunnen worden naast de 2 welke jij bedoeld. En nee, ik ga ze niet noemen, veel te leuk om dit te zien :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk die jiskefet crediteuren debiteuren. Ik heb nog gelukkig 70% van alle dvds, Die mannen zijn voor altijd in mn hart

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2022 12:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:12:
[...]

minimaal een dubbel account, ik vermoed dat er hier nog 2 aan gehangen kunnen worden naast de 2 welke jij bedoeld. En nee, ik ga ze niet noemen, veel te leuk om dit te zien :).
4?? wat een schizofreen topic is dit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hI6gRedNZsLn5nwt4bpIBAjCKwM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8E0MY2mtzIkIevpOMyvbBDXW.gif?f=user_large

Skrunsies voelt zich er helemaal thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Whut? Britten aan de stable coins?

Ik ben vast spuit 11 nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ah, ANC heeft even z'n momentje in de spot light (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:21:
[...]

4?? wat een schizofreen topic is dit!

[Afbeelding]

Skrunsies voelt zich er helemaal thuis :P
Ik schat zo in dat hier eigenlijk maar negen natuurlijke personen rondhangen. Maar dat hoef ik mezelf natuurlijk niet te vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:10:
[...]

Ik schat zo in dat hier eigenlijk maar negen natuurlijke personen rondhangen. Maar dat hoef ik mezelf natuurlijk niet te vertellen
Ja zeg ik dacht - als nieuweling in dit topic, niet op GoT - hier genuanceerde meningen te vinden, discussie met elkaar en steeds weer andere inzichten.

Blijkt het gewoon een besloten clubje te zijn .. -O- :-( [samenzweringsmodus] werken jullie soms bij een bank of andere financiële instelling?[/samenzweringsmodus]

==
hoi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Eusebius schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:18:
[...]

Blijkt het gewoon een besloten clubje te zijn .. -O- :-( [samenzweringsmodus] werken jullie soms bij een bank of andere financiële instelling?[/samenzweringsmodus]
Dit is eigenlijk gewoon de IT afdeling van de Rabobank hierzo

Kan iemand ff koffie halen trouwens?

[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 05-04-2022 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Eusebius schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:18:
[...]

Ja zeg ik dacht - als nieuweling in dit topic, niet op GoT - hier genuanceerde meningen te vinden, discussie met elkaar en steeds weer andere inzichten.

Welkom bij het WEF! Waar kunnen we u vanaf helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 05-04-2022 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:22:
[...]

Welkom bij het WEF! Waar kunnen we u vanaf helpen?
Nou ik zat laatst op Telegram wat complotgroepjes door te lezen .. man man man. Roepen om het hardst 'denk zelf na' maar koppelen de NS-storing aan het uitladen van militair materieel uit de VS in Vlissingen. Opdat we het niet mogen weten wat er over het spoor gaat. Hoe weten we dat er materieel is uitgeladen? Van de Facebook-pagina van Defensie .. |:(

Maar blij dat jullie hier allemaal collega's zijn :)

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eusebius schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:28:
[...]

Nou ik zat laatst op Telegram wat complotgroepjes door te lezen .. man man man. Roepen om het hardst 'denk zelf na' maar koppelen de NS-storing aan het uitladen van militair materieel uit de VS in Vlissingen. Opdat we het niet mogen weten wat er over het spoor gaat. Hoe weten we dat er materieel is uitgeladen? Van de Facebook-pagina van Defensie .. |:(

Maar blij dat jullie hier allemaal collega's zijn :)
Zoals @YES regelmatig zegt, leuker kunnen we het niet maken, makkelijker is ook best moeilijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:53:
Hahaha ik ben eruit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZP3TfsGH_i5PG_Ft8OFJEKLcR4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DQi6DbGHdYFNRpNCxE2J8X6Q.jpg?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
Vanmorgen een contract getekend voor een nieuwe baan, vooral leuker werk, hopelijk meer vrijheid voor het creëren van nieuwe memmes en ietsie pietsie meer salaris wat we in de shitcoins kunnen drukken. Kijken of we deze baan 8 jaar kunnen volhouden tot ons cryptopensioen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 05-04-2022 13:59 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:55:
Vanmorgen een contract getekend voor een nieuwe baan, vooral leuker werk, hopelijk meer vrijheid en ietsie pietsie meer salaris wat we in de shitcoins kunnen drukken. Kijken of we deze baan 8 jaar kunnen volhouden tot ons cryptopensioen ;)
Gefeliciteerd! 8jaar to go! Ik doe met je mee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Pelox schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:55:
Vanmorgen een contract getekend voor een nieuwe baan, vooral leuker werk, hopelijk meer vrijheid en ietsie pietsie meer salaris wat we in de shitcoins kunnen drukken. Kijken of we deze baan 8 jaar kunnen volhouden tot ons cryptopensioen ;)
Congrats! Veel plezier in jullie nieuwe baan. Welke accounts mag ik allemaal feliciteren?

Pagina: 1 ... 189 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!