[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.535 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Dikke glmr!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:08

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
Nog meer NEAR liefhebbers hier? Gaat als een raket 🚀!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:16
Nou de COT is wel heel dik.. 20.000% in de plus vandaag, wel maar een volume van 80.000 dus klinkt als een erg legitieme coin!

Voor de rest ook dikke moon zeg, prima wakker worden zo!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 19:41:
Je weet dat we weer in een fase zitten met positief momentum als @knakworst de gebruikelijke gifs en memes uit de kast haalt :)

Keep them coming.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AT94_vFT2oBk1akgz_LyCVGmwuw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MWtiIqQqvWIBqnqJkK5vV6x4.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Deze al gezien ? Niet verkeerd volgens mij.

Fortune Favors the Hodlers: The Ultimate Buy & HODL Crypto Challenge @ nexo

120% apy + 8% normale op basis van 5k dollar

Het enige addertje is dat het bedrag in dollars na een vasthoud periode van 3 maanden het zelfde of meer moet zijn.

SOL, ADA, MATIC, BNB, DOT, LUNA, or AVAX.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Amstrike01 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:14:

Het enige addertje is dat het bedrag in dollars na een vasthoud periode van 3 maanden het zelfde of meer moet zijn.

Het addertje is anders…

Niet de waarde in dollars moet over 3 mnd hetzelfde zijn. Maar de hoeveelheid muntjes
:)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-10 18:57

NeoflexNL

Forever young

Amstrike01 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:14:

Hoe kom je bij die 120%?

Ik zie over 5000 dollar een reward van 150 dollar in Nexo.. leuk meegenomen natuurlijk, dat wel..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-10 06:59
Eigenlijk is DOT momenteel 'goedkoop' en nog niet veel gestegen t.o.v. de vorige maanden... Plukje bijgekocht.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nu alleen DOT zelf nog effe dik worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Met Eos ook nog even een lekker ritje meegepakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:27:
[...]

Hoe kom je bij die 120%?

Ik zie over 5000 dollar een reward van 150 dollar in Nexo.. leuk meegenomen natuurlijk, dat wel..
150 gedeeld door 5000 is 3 procent. 12 procent op jaarbasis. Kleine typo...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@zwembroek, waar is die level up meme van dikke glimmer ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:53
Van 60% verlies met moonbeam naar break even binnen een paar weken, niet slecht 😜

Ik wilde ze eerst de deur uit doen op dat moment maar na de meerdere betogen van @zwembroek hier, ga ik ze de komende tijd toch nog maar aanhouden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:25
sjorremans schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:49:
Van 60% verlies met moonbeam naar break even binnen een paar weken, niet slecht 😜

Ik wilde ze eerst de deur uit doen op dat moment maar na de meerdere betogen van @zwembroek hier, ga ik ze de komende tijd toch nog maar aanhouden
Na 30% stijging binnen 24h is het natuurlijk niet gek om een deel te verkopen en dan voor een lagere prijs weer terug te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amstrike01
NeoflexNL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:27:
[...]

Hoe kom je bij die 120%?

Oh dat is bij 100k nieuw geld lees ik nu inderdaad.
Sorry 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
knakworst schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:43:
[...]

150 gedeeld door 5000 is 3 procent. 12 procent op jaarbasis. Kleine typo...
Ja bij 100k alleen 1500 dollar oepsie sorry 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Amstrike01 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:18:
[...]

Ja bij 100k alleen 1500 dollar oepsie sorry 🤣
Stuur jij ff een tikkie?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wackmack schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 07:15:
Nog meer NEAR liefhebbers hier? Gaat als een raket 🚀!
Wel liefhebber - sterker nog, heb er een heel verhaal over geschreven twee maanden geleden - maar helaas uit 't oog verloren en de gains gemist. NEAR kan zo maar de nieuwe LUNA worden :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Oei, ik besef me net, vandaag een vol jaar in crypto, en dus ook een vol jaar tussen jullie in, mijn mede grote grijze geitenbreiers.

Paar feitjes:
  • Ik wist zeker dat ik maximaal 50 euro erin zou gooien de eerste 2 maanden in maximaal een paar munten.
  • Bitvavo was startplekkie, collega moest me echt voordoen hoe alles werkte... :?
  • Na 3 dagen was het inmiddels 250 euro in 12 coins. 8)7, het begin van het einde
  • Over euro's praten leverde al snel boze menigtes op die om permaban schreeuwden.
  • Na 2 weken, dikke winst en lasogen van PF openen en staren s'nachts op telefoon voor 3 cent winst of verlies.
  • Halverwege april, 1st time REKT. |:(
  • Medio mei, net opgekrabbeld, vervolgens nog veel harder REKT en alles terug naar FIAT, fuck crypto. :(
  • 2 dagen later, na aanmoedigingen @anti elppa & @MicroWhale weer ingestapt, met minder soorten crypto, thanks toppers. <3
  • Eind mei, 2e exchange account: Binance, daar ging mijn vakantiegeld.... O-)
  • 2 a 3 maanden lang lopen traden met percentages van 1-3% winst, leren hoe sats te accumuleren dankzij @Taro d:)b .
  • Mooie klapper gemaakt door tips @Mooody (CELR) en @majic (FTM), dank heren. _/-\o_
  • Augustus, 3e Exchange account: Kraken, wat een simplicity tov Binance, heerlijk, puur staking daar, hoe fijn.
  • Eind 2021 heerlijke rit omhoog, nog veel sneller naar beneden helaas en inmiddels zitten we in 2022.
  • Account erbij op Crypto.com
Qua resultaat mag ik erg tevreden zijn, Mijn initiële inleg is ruim x 372% gegaan, de inleg is eruit gehaald en inmiddels zit er weer wat eigen fiat in omdat ik kansen zag en het zonde vond om teveel op de spaarrekening te laten verdampen.

Wat ik geleerd heb, is om vooral je eigen plan te blijven trekken, winst te pakken met je handelspot al is het in procenten, kopen en verkopen in etappes, spreiding, goed onderzoek te blijven doen en Youtube is vooral geschikt voor muziek en hobby's, niet voor crypto.

Plan vanaf nu:

Vanaf nu wekelijks / maandelijks wanneer ik kansen zie of er zin in heb, een beetje blijven uitbreiden en blijven spreiden over exchanges.
Vooral in de GamingFI hoek blijven zitten met gedeelte PF, daar heb ik hobbymatig het meeste verstand van, dus dat voelt ook het meest comfortabel. Er zitten hier nogal wat finance cracks en ik heb vaak moeite jullie bij te houden, laat deze schoenmaker maar lekker bij zijn eigen leest blijven. Ik ben een langzame leerling en accepteer dat van mezelf.
Afscheid nemen van een paar munten zodra ze uit staking komen en in al aanwezige munten stoppen, PF is toch weer iets te divers geworden.

Wensen voor 2022? Dat onze Friese rakker @Verwijderd zich weer laat zien zodra al zijn sterren weer de goede kant op stralen voor hem.

Overigens ook dank aan prutsers als @malarkan , @Skrunsies onze kleuter @YES , die gasten maken het forum leuk leesbaar.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hoe staat het met de glmr fomo in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:57:
Totaal geen last van. Gratis bergje gehad, stapeltje bijgekocht, weer verkocht met mooie winst die nog veeeeeeel mooier had kunnen wezen. Nu alleen nog mijn gratis coins van de start in PF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:20
oh ASTR, waarom heb ik je zo vroeg verkocht :+
traden is echt niet mijn ding, had beter moeten HODL''en

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:39

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:52:
Oei, ik besef me net, vandaag een vol jaar in crypto, en dus ook een vol jaar tussen jullie in, mijn mede grote grijze geitenbreiers.

Paar feitjes:
  • Ik wist zeker dat ik maximaal 50 euro erin zou gooien de eerste 2 maanden in maximaal een paar munten.
  • Bitvavo was startplekkie, collega moest me echt voordoen hoe alles werkte... :?
  • Na 3 dagen was het inmiddels 250 euro in 12 coins. 8)7, het begin van het einde
  • Over euro's praten leverde al snel boze menigtes op die om permaban schreeuwden.
  • Na 2 weken, dikke winst en lasogen van PF openen en staren s'nachts op telefoon voor 3 cent winst of verlies.
  • Medio mei, net opgekrabbeld, vervolgens nog veel harder REKT en alles terug naar FIAT, fuck crypto. :(
  • 2 dagen later, na aanmoedigingen @anti elppa & @MicroWhale weer ingestapt, met minder soorten crypto, thanks toppers. <3
  • 2 a 3 maanden lang lopen traden met percentages van 1-3% winst, leren hoe sats te accumuleren dankzij @Taro d:)b .
  • Mooie klapper gemaakt door tips @Mooody (CELR) en @majic (FTM), dank heren. _/-\o_
  • Augustus, 3e Exchange account: Kraken, wat een simplicity tov Binance, heerlijk, puur staking daar, hoe fijn.
  • Eind 2021 heerlijke rit omhoog, nog veel sneller naar beneden helaas en inmiddels zitten we in 2022.
Qua resultaat mag ik erg tevreden zijn, Mijn initiële inleg is ruim x 372% gegaan, de inleg is eruit gehaald en inmiddels zit er weer wat eigen fiat in omdat ik kansen zag en het zonde vond om teveel op de spaarrekening te laten verdampen.

Wat ik geleerd heb, is om vooral je eigen plan te blijven trekken, winst te pakken met je handelspot al is het in procenten, kopen en verkopen in etappes, spreiding, goed onderzoek te blijven doen en Youtube is vooral geschikt voor muziek en hobby's, niet voor crypto.

Plan vanaf nu:

Vanaf nu wekelijks / maandelijks wanneer ik kansen zie of er zin in heb, een beetje blijven uitbreiden en blijven spreiden over exchanges.
Vooral in de GamingFI hoek blijven zitten met gedeelte PF, daar heb ik hobbymatig het meeste verstand van, dus dat voelt ook het meest comfortabel. Er zitten hier nogal wat finance cracks en ik heb vaak moeite jullie bij te houden, laat deze schoenmaker maar lekker bij zijn eigen leest blijven. Ik ben een langzame leerling en accepteer dat van mezelf.
Afscheid nemen van een paar munten zodra ze uit staking komen en in al aanwezige munten stoppen, PF is toch weer iets te divers geworden.

Wensen voor 2022? Dat onze Friese rakker @Verwijderd zich weer laat zien zodra al zijn sterren weer de goede kant op stralen voor hem.

Overigens ook dank aan prutsers als @malarkan , @Skrunsies onze kleuter @YES , die gasten maken het forum leuk leesbaar.
Ik wist dat boomers soms wat langdradig kunnen zijn maar dit slaat alles, tering.

En ik kinderachtig?? Jij begon!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:44

Paar feitjes:

Plan vanaf nu:

leuk om te lezen. Tijd vliegt in dit topic/ crypto. Hoop dat we een mooi 2022 gaan zien.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:44
YES schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:05:
[...]

Ik wist dat boomers soms wat langdradig kunnen zijn maar dit slaat alles, tering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fTFAYS5GVrGyaS2htktEtC0lDJw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9SYNI1JcqiXW3f56BlnsdTAY.gif?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:05:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lSoNWCf9KOL0FPs2wtcGcMoyeo8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A6hc4t0rEFvFyUNKjp8mmpUf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:39

YES

Moderator General Chat
Hahaha, Victor Isca? Mooi bedacht :D

Oké even minder kinderachtig dan maar: mooi verhaal en goed bezig! Ik meldde me hier twee maanden voor jou. Eind 2017 had ik een bak XRP, IOTA en nog wat meer obscure munten gekocht, die gingen vervolgens compleet rekt en heb ik uiteindelijk voor het grootste deel maar omgezet naar ETH maar dat was echt weinig meer waard. Alleen IOTA had ik op een wallet ergens staan en heb ik niet omgezet.

Februari dus weer begonnen, voornamelijk BTC gekocht en na een paar shills van Mooody maar eens wat gaan lezen over ANKR, daar vervolgens in stappen een veel te groot percentage van mijn PF in gedumpt maar wel een dikke vette winst mee gepakt.

Ik zit, denk ik, op een lager percentage winst dan jij doordat ik wat meer 'gegokt' heb met traden. En jij hebt het traden met lage marges winst volgens mij wel echt goed onder de knie weten te krijgen, respect daarvoor. Ik weet overigens niet precies wat voor percentage winst ik heb, maar ik kijk in dat opzicht meer naar aantal sats eigenlijk. Ik weet wat ik er ingestoken heb en wat het nu waard is in fiat, maar dat bedrag is nog verre van hoog genoeg om het eruit te halen en in iets anders duurzaams te steken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:57:
Ik had mn hele DCA eind maart in Moonbeam gezet, was lekker wakker worden.. keertje geluk mag ook wel eens :9

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6b44mi.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Gaat ORN (Orion protocol) eindelijk eens een move maken? Blijft wel een gem m.i.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:12
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:05:
oh ASTR, waarom heb ik je zo vroeg verkocht :+
Crypto, de plek waar je 100% winst pakt, maar nog steeds niet tevreden bent! ;)
Toegegeven, als ze niet vast stonden vraag ik mij af of ik ze ook nog zou hebben, bij een x2 voel je die vinger branden!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Paar feitjes:

Plan vanaf nu:

Ahhhhh wat lief!

Jij bent de enige waarbij ik me gevleid voel als ik voor prutser wordt uitgemaakt!

Bewogen jaar. Maar dikke pret in deze wereld!

Congratz met je 1 year anniversary *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ndwk_hVpSdKTbRYRr45o9Dc4ok=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QZgWCLxUy4bnzffkROVADhwV.jpg?f=user_large

Dat we samen nog maar lekker rekt mogen gaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:21:
[...]

En jij hebt het traden met lage marges winst volgens mij wel echt goed onder de knie weten te krijgen, respect daarvoor.
Mijn trade gedoe is ook maar een stel aannames welke toevallig in mijn eigen straatje passen. Neem nou Algorand, vond en vind ik een leuk muntje, maar toen ik begon niets mee gedaan. Ook niet in mei 2021 toen alles in elkaar klapte.

Onlangs zat ik weer te kijken en toen viel mij op in de 1W view dat er een sterke support lijkt te bestaan op een bepaald niveau. Toen 3 weken geleden dat punt bereikt werd, heb ik voor de fun, en vooral om mijn eigen probeersel te testen, een leuke fluf ingeslagen. Tot nu toe loopt dat best aardig, maar nu moet deze prutser nog een uitstap niveau zien te vinden en nog bedenken hoeveel ik over wil houden voor long term HODL.

Maar dit durf ik geen TA te noemen, het is meer lucky shots omdat je oog ergens op een bepaald patroon valt en BTC daarna leuke dingen doet ;).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpUUBwF6tQdiaotQjP7qnzRDzNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vgyDBPD7On6T3mB2bliS4H2T.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Ngangatar op 02-04-2022 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:48:
[...]

Ahhhhh wat lief!

Jij bent de enige waarbij ik me gevleid voel als ik voor prutser wordt uitgemaakt!

Bewogen jaar. Maar dikke pret in deze wereld!

Congratz met je 1 year anniversary *O*

[Afbeelding]

Dat we samen nog maar lekker rekt mogen gaan :P
:(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08

oNo

Ngangatar schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:51:
[...]
Mijn trade gedoe is ook maar een stel aannames welke toevallig in mijn eigen straatje passen. Neem nou Algorand, vond en vind ik een leuk muntje, maar toen ik begon niets mee gedaan. Ook niet in mei 2021 toen alles in elkaar klapte.

Onlangs zat ik weer te kijken en toen viel mij op in de 1W view dat er een sterke support lijkt te bestaan op een bepaald niveau. Toen 3 weken geleden dat punt bereikt werd, heb ik voor de fun, en vooral om mijn eigen probeersel te testen, een leuke fluf ingeslagen. Tot nu toe loopt dat best aardig, maar nu moet deze prutser nog een uitstap niveau zien te vinden en nog bedenken hoeveel ik over wil houden voor long term HODL.

Maar dit durf ik geen TA te noemen, het is meer lucky shots omdat je oog ergens op een bepaald patroon valt en BTC daarna leuke dingen doet ;).

[Afbeelding]
Het leven kan heel simpel zijn. Het is juist goed om af en toe simpel te kunnen denken, ik heb rond dat punt ook wat ALGO gekocht.
En bij een muntje als deze is het goed om "onrealistische" sell orders in te stellen. Zo had ik een sell order van de helft op 2.95 USDT. Dan word je de volgende ochtend wakker en check je je PF. Vervolgens ben je klaarwakker omdat je even moet uitzoeken wat er is gebeurd... 8)
Vervolgens lager wat buy orders ingesteld om weer op het originele aantal ALGO te komen. Dat was rond de 1.30 USDT. De afgelopen maanden wel lager dan inkoop, maar in totaal heb ik de inleg van dit muntje er al uit met een leuke winst welke is verplaatst naar de funding pot voor m'n binance card :+
Het nu is wachten op de vreselijk brute moonshot, ooit... of nooit.

Edit:
Even aanvullend. Dat simpel denken gaat niet altijd goed ;)
SLP bijvoorbeeld, daar hetzelfde maar dan rond de 0.06 USDT gekocht. Deze ging daarna naar 0.13 USDT maar mijn sell order stond "net" wat te hoog (0.22)
Dus deze zit ik nog wel even uit :+

[ Voor 6% gewijzigd door oNo op 02-04-2022 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@zwembroek, heb je al een nieuwe level up meme in de maak :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:44

Vis

Weer de top 100 binnen geknalt, Moonbeam 🚀 die naam kan sowieso nooit misgaan, garantie voor blijvende stijgingen 😛

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Haha dat moonbeam, genieten zo op de zaterdagochtend 🤪

@zwembroek
Verkopen of houden?

[ Voor 25% gewijzigd door sjorremans op 02-04-2022 11:16 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sjorremans schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:15:

@zwembroek
Verkopen of houden?
Mooi he, wakker worden, kijken wat BTC doet, ok, prima, beetje blijven hangen.

Even PF checken.... WTF?? Oh wait... GLMR, ASTAR en AXS knallen er ff lekker doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

GLMR 4.70. Hoe is het mogelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 02-04-2022 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ik moet leren om niet alles in staking te zetten zodat ik er ook nog beetje mee kan traden😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Door richting de 5 dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Makkelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:44

Vis

roflexx schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:18:
Ik moet leren om niet alles in staking te zetten zodat ik er ook nog beetje mee kan traden😂
Maar echt hè, dit... Kan er nu ook niks mee en dit soort parabolische stijgingen houden een keer op.

Mja verplicht diamond hands dan maar 😅

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ADA?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hKmboLQHXptZ1bNrtRul61F5Sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

@zwembroek
Verkopen of houden?
Serieuze vraag dit aan @zwembroek :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TClLvzM45desiee18aWpj3hCOwc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s13ooNsdOSYpwmaxdUwWW6cm.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:12
Na 30x bovenstaand plaatje gezien te hebben, nog altijd niet kunnen achterhalen wat de beste man nu eigenlijk roept! :X die andere daarentegen is mij wel duidelijk..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-10 08:44
Hoe kan het dat avax op Bitvavo op € 86.8 staat en op bv binance op € 91.40. Verschil is wel heel groot. 🤨 wordt dat nog rechtgetrokken?

[ Voor 11% gewijzigd door martk2280 op 02-04-2022 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
BTFD schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:29:
Na 30x bovenstaand plaatje gezien te hebben, nog altijd niet kunnen achterhalen wat de beste man nu eigenlijk roept! :X die andere daarentegen is mij wel duidelijk..
Doe je eigen boodschapp'n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

martk2280 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:32:
Hoe kan het dat avax op Bitvavo op € 86.8 staat en op bv binance op € 91.40. Verschil is wel heel groot. 🤨 wordt dat nog rechtgetrokken?
Het zijn afzonderlijke exchanges, er is geen mechanisme dat dat recht zal trekken, behalve marktwerking zelf. Doe er je voordeel mee :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:14
@zwembroek
Tnx voor de Moonbeam shill, ben er rond $2,35 redelijk vol in gegaan. Verwacht je 11 april nog een flinke daling? Niet dat ik ze verkoop het meeste staat in staking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:39:
@zwembroek
Tnx voor de Moonbeam shill, ben er rond $2,35 redelijk vol in gegaan. Verwacht je 11 april nog een flinke daling? Niet dat ik ze verkoop het meeste staat in staking.
Is er dan weer een vesting die afloopt. Verhoudingsgewijs worden er steeds minder vrijgegeven, dus minder invloed op de koers.

Met een dergelijke koerssprong een flufje verkopen is nog nooit iemand armer geworden. Blow-off top lijkt in de maak.

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 02-04-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:45:
[...]

Wel liefhebber - sterker nog, heb er een heel verhaal over geschreven twee maanden geleden - maar helaas uit 't oog verloren en de gains gemist. NEAR kan zo maar de nieuwe LUNA worden :)
Misschien leuk om het verhaal nog eens te posten? Luna is vorig jaar, keer 20 gegaan! Als. Dat bij near ook gebeurd, heb ik geen hypotheek meer, hahaha 😂. Zo hard zal het wel niet gaan.

Nu mooie 20%, dat is al top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik vermoed dat het ook redelijk onverstaanbaar is geweest :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:42

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:17:
[...]

Mooi he, wakker worden, kijken wat BTC doet, ok, prima, beetje blijven hangen.

Even PF checken.... WTF?? Oh wait... GLMR, ASTAR en AXS knallen er ff lekker doorheen.
Goedemorgen zeg!

In twee weken tijd GMT 2.5x, ASTR x2.3, GLMR x2, MOVR x1.6, SOL x1.6, NEAR x1.5, DOT x1.5

Niet ontevreden :)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOT moon, BTC moon, GLMR moon...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:47:
[...]

Goedemorgen zeg!

In twee weken tijd GMT 2.5x, ASTR x2.3, GLMR x2, MOVR x1.6, SOL x1.6, NEAR x1.5, DOT x1.5

Heb je ze daarvoor ook allemaal eerst -50-85% zien gaan of ze op de bodem opgepakt? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Prozaq schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:34:
[...]

Doe je eigen boodschapp'n
Taro schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:46:
[...]

Ik vermoed dat het ook redelijk onverstaanbaar is geweest :)
Dit is dus zo’n meme/GIF waar ik zelf fysiek bij ben geweest. Die man stond de hele middag te stotteren en te schelden. De wedstrijd was drama. Maar mijn kameraad en ik hebben ons bescheurd die dag.

Vooral die man er naast schrok zich de hele middag de pleuris _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:34
Interessante aankondiging door Terra afgelopen nacht:

Aankondiging van een 4pool op Curve Finance om te concurreren met de huidige 3pool (USDT, USDC en DAI). De 4pool zal bestaan uit de stables USDT, USDC, Frax en UST. Hierbij zijn de eerste twee gecentraliseerde stables en de laatste twee gedecentraliseerde stable coins. Doel hiervan om samen op te trekken tegen de gecentraliseerde stables coins.

Om dit doel te bereiken zal men moeten zorgen voor diepe liquiditeit in dergelijke pools door een mooie APY te bieden d.m.v. CRV rewards + aanvullend. Pools zullen gelanceerd worden op Arbitrum en Fantom, later ook op Ethereum. Als je nog een mooie stable farm zoekt, is dit wellicht een interessante binnenkort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:50:
[...]

Heb je ze daarvoor ook allemaal eerst -50-85% zien gaan of ze op de bodem opgepakt? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iPHHRFUtqPoKRImrB-jd3MnDGE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/opTwIcrkB9cPxi3j02Hn9hAo.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek

@zwembroek
Verkopen of houden?
Als je er niet voor de echte long term in zit dan zou ik winst pakken met deze percentages.
Hoe is het mogelijk? Moonbeam is het belangrijkste project op Polkadot. De blue chip van de komende jaren. Totaal ondergewaardeerd. Dezelfde tokenomics als Polkadot die een ATH had boven de $50. Project staat nog in de kinderschoenen en heeft een zeer lage Marketcap. Kijk naar de TVL. Deze is ook nog ontzettend laag. Ook niet gek want alleen de fundering ligt er nu. Er wordt nu volop gebouwd. Wanneer Polkadot de xcm v3 update uitbrengt op de Chain dan gaat het hele Dotsama ecosysteem los. En die update wordt deze maand verwacht. Moonbeam is een toekomstige $25-$55 token. Daarom dus. :)
Alpina schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:39:
@zwembroek
11 April is eigenlijk de laatste datum (en de dagen / weken erna.) om in de gaten te houden. Dan komt nog een grote VC unlock vrij die ze voor $0,01 hebben gekocht. Maar ze gaan vast niet market sellen. Ik denk wel dat ze gaan limit sells gaan doen die de koers kan gaan drukken.

Zoals de meesten wel weten ben ik zelf wat bearish ingesteld qua de algehele markt. Maar dat komt vooral omdat ik in 2017/2018 alles ben verloren. Misschien is het deze keer anders maar ik blijf voorzichtig. Ik verwacht na de halving in 2024 pas weer een ouderwetse bull markt. Maar ik kan er ook compleet naast zitten. In een echte crypto winter gaat ook GLMR weer richting zero zoals alle alt coins. Ik verkoop geen GLMR onder de $25 en blijf alles staken en compounden. Bear of bull. Daarom zegt de short term prijs actie mij niet veel al ben ik blij dat ik bevestigd zie worden wat ik al wist. :)
Met deze koers stake ik al een half maand salaris bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
resusaapje schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:47:
[...]

Goedemorgen zeg!

Ben vooral tevreden dat ik de meeste op dat lijstje heb, behalve NEAR en GMT.

En CELR mag er ook wel tussen lijkt me?

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Taro schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:50:
[...]

:|

Zien gaan en op de bodem bijgekocht, toch leuk om mijn pf weer groen te zien worden, voelt goed, zit nu in de goede coins voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
zwembroek schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:09:
[...]

Als je er niet voor de echte long term in zit dan zou ik winst pakken met deze percentages.

[...]

Hoe is het mogelijk? Moonbeam is het belangrijkste project op Polkadot. De blue chip van de komende jaren. Totaal ondergewaardeerd. Dezelfde tokenomics als Polkadot die een ATH had boven de $50. Project staat nog in de kinderschoenen en heeft een zeer lage Marketcap. Kijk naar de TVL. Deze is ook nog ontzettend laag. Ook niet gek want alleen de fundering ligt er nu. Er wordt nu volop gebouwd. Wanneer Polkadot de xcm v3 update uitbrengt op de Chain dan gaat het hele Dotsama ecosysteem los. En die update wordt deze maand verwacht. Moonbeam is een toekomstige $25-$55 token. Daarom dus. :)

[...]

11 April is eigenlijk de laatste datum (en de dagen / weken erna.) om in de gaten te houden. Dan komt nog een grote VC unlock vrij die ze voor $0,01 hebben gekocht. Maar ze gaan vast niet market sellen. Ik denk wel dat ze gaan limit sells gaan doen die de koers kan gaan drukken.

Zoals de meesten wel weten ben ik zelf wat bearish ingesteld qua de algehele markt. Maar dat komt vooral omdat ik in 2017/2018 alles ben verloren. Misschien is het deze keer anders maar ik blijf voorzichtig. Ik verwacht na de halving in 2024 pas weer een ouderwetse bull markt. Maar ik kan er ook compleet naast zitten. In een echte crypto winter gaat ook GLMR weer richting zero zoals alle alt coins. Ik verkoop geen GLMR onder de $25 en blijf alles staken en compounden. Bear of bull. Daarom zegt de short term prijs actie mij niet veel al ben ik blij dat ik bevestigd zie worden wat ik al wist. :)
Zet je de rente die je ontvangt wel om naar stable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:09:
[...]

[...]

[...]

Waar stake jij je GLMR?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ach wat klets ik ook..

Dit is een forum met eerlijke mensen die niet liegen.

Dus de waarheid is eigenlijk dat ik niet precies meer weet wat ik daar toen zei. Ik was het niet eens met de scheidsrechter dat weet ik nog wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

UniMatrix schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:10:
[...]

Ben vooral tevreden dat ik de meeste op dat lijstje heb, behalve NEAR en GMT.

En CELR mag er ook wel tussen lijkt me?
NEAR en GMT heb ik verdiend met spelletjes bij Nance, dus da's sowieso gratis geld en geluk zonder wijsheid :)

CELR heb ik een tijd terug met winst van de hand gedaan en omgezet naar de andere toppers. Heb toch al te veel verschillende munten vind ik :|

Maar jij vooral viel spass met selderij! Zijn vast nog meer top tokens, maar dit zijn degenen die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

roflexx schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:15:
[...]

heh watte? Natuurlijk niet! Compownding jonguh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
roflexx schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:15:
[...]

Nee ik compound. Bij een koers >$25 ga ik mijn rewards omzetten naar stable. Op dit moment is de APR nog zo hoog en de koers zo laag dat het naar mijn idee beter is om te compounden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat is BSW nu weer? check het op Binance met ook hoge staking rewards: 143.25%

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:34:
De degen coin van biswap. Een pancakeswap kloon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:34:
Op Binance zijn er altijd 5-7 acties welke er wekelijks lopen. Een van deze acties is nu met BSW. Die muntjes hebben tijdens deze actiedagen altijd een bizar verloop in dump en pump. Dit zijn puur gerichte acties om deze munten even volop in de schijnwerpers te zetten van de crypto community.

Als je dit in het begin ziet en je doet vanaf het begin mee, kan je je voordeel ermee doen. Als je de laatste dag instapt, nietsvermoedend en uit FOMO, dan ben je REKT 3.11 for workgroups.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://bitcoinmagazine.c...n-bitcoin-have-been-mined

19 miljoenste bitcoin is gemined! Nog 2 miljoen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Super, die double digit plusjes vandaag. Ligt er nog een concreet nieuwtje aan ten grondslag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Mijn gemiddelde op dit moment 25,5%. (Huidige block.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Hier staan de APR's

https://stakeglmr.com/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-10 10:18
NeoflexNL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:46:
Super, die double digit plusjes vandaag. Ligt er nog een concreet nieuwtje aan ten grondslag?
Ja, kuddegedrag zoals altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Glimmer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
Organische groei :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6b4grf.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:16
Dikke glimmer! Tis maar goed dat ze in staking staan anders zou je ze bijna verkopen! Wordt dit de nieuwe gmt komende weken? Dan is ie eind volgende week $20!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
lekker zo hoor!
Polkadot ecosysteem 💪

DOT ook weer $23

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2022 13:52 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Als btc komende week boven de 50k komt wordt het helemaal feest.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6b4h8k.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

roflexx schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 13:52:
Als btc komende week boven de 50k komt wordt het helemaal feest.
Dit maakt mij een tikkie zorgen want meestal wordt het pas een alt feestje als BTC al een run heeft gemaakt.. wat het tot nu toe nog maar minimaal heeft gedaan. Daardoor denk ik dat het ook weer zo snel voorbij kan zijn. Gelukkig zijn een aantal van mijn favoriete alts nog niet zo hard gedaald toen eergisteren BTC even pullback had. Waar dit keiharde vertrouwen in de alt markt vandaan komt: no clue.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Door die liquiditypools heb ik steeds minder glimmers.

#luxeprobleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Dit is gewoon een mini pre alt-season 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
True, maar jij had niet verwacht dat ie boven de 3.5$ zou komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDGOtJctyaZmEvwa2G0VR1vwceg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EQSmn8QvYiEm0fpDnYe2pfG3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:37

Darrell

Fiat moonboy

Heb je goed gezien @zwembroek

Kudo's.

Edit: de grote baas komt in beweging.

[ Voor 32% gewijzigd door Darrell op 02-04-2022 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Guilty. Op 2.80 toch erin gestapt maar dit is waanzin. Kijken wanneer ik met mijn paper hands ga dumpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
StevenzeN schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 14:02:
[...]

True, maar jij had niet verwacht dat ie boven de 3.5$ zou komen toch?
Zeker niet nee. Als ik dat had verwacht was ik all in gegaan met elke euro die ik had. ;)
De potentie op de lange termijn is echt duidelijk. Alles onder de $10 is echt een steal voor dit project. Laat staan onder de 5$. Maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht. Ook niet met die unlocks. Ik vind het wel lekker voor al die mensen die riepen van ik wacht wel tot GLMR onder de $1 komt. Met enige kennis van het project wist je dat dit bijna onmogelijk was tenzij Bitcoin de 20k ging opzoeken.

Uniswap V3 komt naar Moonbeam. Dat is mede de oorzaak van de stijging. Toen Uniswap naar Polygon kwam zorgde dat ook voor een enorme groei. Uniswap brengt heel veel TVL naar het Moonbeam netwerk.

En dit is nog maar het begin. XCM V3 soon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
met zo'n hoge APY is GLMR echt geweldig!
Had ik maar meer gekocht :P
nu wacht ik wel ff met dca in GLMR, lijkt mij meer dan logisch dat het een correctie krijgt

weer ff flinke hopium in bitcoin: :7

[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2022 14:34 ]

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 185 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!