UberLurker Departement #GG.
Heb jij je celr meuk al bij SGN gestaked?Darrell schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:10:
[...]
Laat me ff joh. Weet je zeker dat je een knakworst bent en geen rookworst? Jij zou het goed doen in zuurkool namelijk.
Fomo moon:
[Afbeelding]
Organische moon:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/IZkqPxXjRLWpwbhSW1EdiVMY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ps. Btc, eth en dot zijn hodl de rest niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 24-03-2022 16:30 ]
Zero.
Moeten toch echt die 46K voorbij om de neerwaartse trend te breken waar BTC zich al een tijd in bevindt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We gaan nu zijwaarts (getopt op 1m) en volume daalt, ben benieuwd.roflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:04:
Duurt lang voor die 45k.
en aans löpt wa vast
Sorry dat was mijn GLMR wallet.Skrunsies schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:35:
Dat gevoel dat je denkt dat je een dikke whale bent met bepaalde muntjes, maar dat je op het stakingnetwerk ziet dat er mensen zijn die 100.000X zoveel hebben, voel je je ineens een garnaaltje..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat we dit nog maar vaak gaan meemaken👊🏻
Mijn eerste plukje komt eind maart vrij bij Nance en dan ga ik even kijken hoe en wat.mannowlahn schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:28:
[...]
Heb jij je celr meuk al bij SGN gestaked?
Jij wel al?
Overigens zijn de staking rewards bij nance vandaag wel omhoog gegaan naar 18%.
Hoe dan ook gaat er sowieso een plukje naar sgn.
[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 24-03-2022 17:35 ]
ah toch niet, MOOONfilthy rich schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:11:
[...]
We gaan nu zijwaarts (getopt op 1m) en volume daalt, ben benieuwd.
en aans löpt wa vast
Om het bullish moment even te vieren heb ik een video boodschap van onze A87.
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY ADDING SOMETHING TO THE BITCOIN CHART PRICE TRADINGVIEW CHECK OUT]
[ Voor 25% gewijzigd door zwembroek op 24-03-2022 17:31 ]
Rob Geus 2.0zwembroek schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:27:
[...]
![]()
:(:)'
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY ADDING SOMETHING TO THE BITCOIN CHART PRICE TRADINGVIEW CHECK OUT]
Tijtning reens
Heerlijk
Zeer solide TA. Boodschap is duidelijk en totaal niet ambigu. Soort achtergrond deuntje. Engels is nagenoeg perfect en accentloos.zwembroek schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:27:
[...]
![]()
Kortom: 8/10, zou nog een keer kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Jedi_Pimp op 24-03-2022 17:40 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
zwembroek schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:27:
[...]
![]()
Tijtening reengzwembroek schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:27:
[...]
![]()
:strip_exif()/f/image/FS1SKVLy4jkD9XwxXyAGvJbP.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie je toch zo!
nothing stops this train
Die is aardig aan het pompen momenteel.Steefmeister schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 18:31:
En nu die dikke ordinaire mega nucleaire pump voor ATOM nog
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
BREAKING: RUSSIA OPEN TO TAKING PAYMENTS FOR NATURAL GAS IN #BITCOIN - CHAIR OF CONGRESSIONAL ENERGY COMMITTEE 🇷🇺 pic.twitter.com/oKS1TZEouG
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 24 maart 2022
80% staat nu in SGN. Maar 18% is niet niks, ik heb nog de rest bij Nance staan. Denk dat ik die maar eens daar ga staken. Reden om bij SGN is de schrale hoop dat de fees van cbridge straks de boel omhoog knallen.Darrell schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:23:
[...]
Mijn eerste plukje komt eind maart vrij bij Nance en dan ga ik even kijken hoe en wat.
Jij wel al?
Hoe dan ook gaat er sowieso een plukje naar sgn.
Ja ik vind het wel mooi dat je de fees in de gebridgede tokens uitgekeerd krijgt bovenop de staking rewards.mannowlahn schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:07:
[...]
80% staat nu in SGN. Maar 18% is niet niks, ik heb nog de rest bij Nance staan. Denk dat ik die maar eens daar ga staken. Reden om bij SGN is de schrale hoop dat de fees van cbridge straks de boel omhoog knallen.
Nogal, denk dat dit stilte is voor de bifi-storm..Pelox schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:36:
Dunne bifi zeg.
Bifi 5k soon.Don Guacamole schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:42:
[...]
Nogal, denk dat dit stilte is voor de bifi-storm..
Zero.
Ah goed om te weten, vanacht/morgen komt er een leuke bulk CELR vrij van de 90 dagen, hopelijk is de 90 dagen slot dan vanacht/morgenochtend weer vrij om ze terug te staken maar daar ben ik bang voor..Darrell schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:23:
[...]
18% is niet verkeerd!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
pffff
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wie weet deze keer
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb rond de 6 dollar toch al wat EWT opgepikt, lijkt me een interessant project gezien de aankomende voedselcrisis, energiecrisis en noem het maar op. Weet je toevallig nog een goede plek voor te staken?zwembroek schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:39:
[...]
Maart 2024 is de volgende bitcoin halving. Dan begint als resultaten uit het verleden garanties voor de toekomst geven de volgende bull market. Dus dan zou ik ze nog wel wat langer aanhouden dan 2 jaar. Mits we inderdaad nog gekke sprongen maken richting oude ATH's of daarboven. Als ik nu alts zou gaan kopen is het met deze gedachte. Dus long term. Daarom wacht ik zeker bij de meeste alts zoals Polkadot en EWT op veel lagere entries. Uiteraard hoop ik voor iedereen dat de winters milder worden en we deze niveaus niet gaan zien.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Had ik laatst ookBTFD schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:23:
Ongeveer een uur geleden een DOT transfer van Binance naar Kraken gedaan, ik zie op Kraken (in mijn account) dat de transfer geslaagd is, maar ze komen niet in mijn spot? Iemand een idee hoe lang dit gemiddeld duurt?
[Afbeelding]
Effe uitloggen en opnieuw inloggen. Werkte voor mij.
Iedereen die kocht op 60k kan nu weer wat waarde in zijn portefeuille zien.
https://www.bloomberg.com...n-pilot-to-four-countries
En tegelijkertijd:
BREAKING: Chairman of the Committee of the State Duma of the Russian Federation on Energy just said RF will be selling energy resources in Rubles, Gold and potentially...#Bitcoin . (Can any Russian speaker confirm and provide a literal translation?)https://t.co/GyZ3YnrHYP
— Bitcoin Comfy (@BitcoinComfy) 24 maart 2022
Vertaling blijkt ongeveer:
"All "unfriendly" countries will only be allowed to pay in ruble for oil and other commodities. Friendly countries will be allowed to pay in their own currencies, ruble and potentially bitcoin."
Dus EU moet gas in roebels betalen. En andere niet westerse landen hoeven dat niet te doen. De koers schiet wel hierdoor omhoog sinds vanochtend.
Ondertussen is CZ in El Salvador
Binance CEO @cz_binance has arrived in El Salvador to learn about the country's #Bitcoin projects pic.twitter.com/T3SasmJHB6
— Blockworks (@Blockworks_) 23 maart 2022
Wat draait de wereld toch snel zeg...
[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 24-03-2022 20:37 ]
En dat allemaal op pagina 666 man man man het beest is alive hoor 😈Qunix schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:36:
Exxon Mobile denkt aan het accepteren van bitcoin voor benzine in 4 landen als test.
En tegelijkertijd:
[Twitter]
"All "unfriendly" countries will only be allowed to pay in ruble for oil and other commodities. Friendly countries will be allowed to pay in their own currencies, ruble and potentially bitcoin."
Dus EU moet gas in roebels betalen. En andere niet westerse landen hoeven dat niet te doen. De koers schiet wel hierdoor omhoog sinds vanochtend.
[Twitter]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Maar eu wil en gaat niet in roebels betalen. Benieuwd wat er dan gaat gebeuren.Qunix schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:36:
Exxon Mobile denkt aan het accepteren van bitcoin voor benzine in 4 landen als test.
En tegelijkertijd:
[Twitter]
[Twitter]
En ik vergat nog dit te plaatsen:Vis schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:38:
[...]
En dat allemaal op pagina 666 man man man het beest is alive hoor 😈
Goldman Sachs heeft op zijn homepage bovenaan een bericht dat ze Crypto omarmen.
Goldman Sachs 🤝 Crypto
— Blockworks (@Blockworks_) 24 maart 2022
This is their website homepage
Photo: @WClementeIII pic.twitter.com/BGnHkVAu3k
Kijk zelf maar: https://www.goldmansachs.com/
Voorpagina van Goldman Sachs:Vis schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:38:
[...]
En dat allemaal op pagina 666 man man man het beest is alive hoor 😈
:strip_exif()/f/image/HtvZ9M4Zsxi3xpj9td88SrRZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit, redelijk tegelijk 😅
Dan gaan wij rekt met de energierekening.roflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:40:
[...]
Maar eu wil en gaat niet in roebels betalen. Benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Vis schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:43:
Hou op hou op, jullie vergeten BLACKROCK!
https://www.crypto-inside...rypto-adoptie-versnellen/
Deze kroeg staat slechts in een middle class buurt van het web, shitcoin gokjes kan je vinden in de ghetto
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Same here. Mn dca is morgen. Maar denk dat ik het nog even in stable hou.PHPResource schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:49:
Wel lastig dingetje. Het maandelijkse DCA moment is aangebroken maar ik vind dat er te veel FOMO heerst momenteel. Ik wacht het toch nog even af, hoewel je hiermee het DCA principe onderuit haalt
Blij dat ik m’n dca net gehad heb(vorige week), pakt goed uit, alhoewel, heb ooit iets gelezen over een dooie kat? Of is nu ineens alles anders en zitten we weer in bull modus? Is dat niet wat snel?roflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:51:
[...]
Same here. Mn dca is morgen. Maar denk dat ik het nog even in stable hou.
(Ik ben voor hoor, maar zijn alle neerwaardse trends in 1x gebroken?)
Zou iig geen groene candles chasen.
Gelukkig heb ik gister LRC op $1,20 gekocht..
Rekt
Skrunsies schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:25:
[...]
Effe uitloggen en opnieuw inloggen. Werkte voor mij.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Mja pak de daily er maar bij. Ik durf wel te stellen dat er sprake is van een trend reversal, al dan niet tijdelijk ofcourse.Don Guacamole schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:00:
[...]
Blij dat ik m’n dca net gehad heb(vorige week), pakt goed uit, alhoewel, heb ooit iets gelezen over een dooie kat? Of is nu ineens alles anders en zitten we weer in bull modus? Is dat niet wat snel?
(Ik ben voor hoor, maar zijn alle neerwaardse trends in 1x gebroken?)
Zou iig geen groene candles chasen.
Gelukkig heb ik gister LRC op $1,20 gekocht..
Rekt
Maar waar baseer je de gedachte dat we vanaf 50k weer naar 35k terug gaan dan op?roflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:03:
Ik heb geen verstand van ta enz. Maar wat ik denk dat we bij nu naar de 50k gaan en dat we dan weer richting 35k gaan.
Gevoel haha. Zolang die oorlog gaande is zie ik geen nieuw ath.YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:04:
[...]
Maar waar baseer je de gedachte dat we vanaf 50k weer naar 35k terug gaan dan op?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hmm, ik had een diepere dip verwacht dankzij de situatie in Oekraïne, mijn gevoel zegt juist dat het wel mogelijk is eigenlijk. Al zal dat zijn tijd nog wel duren denk ik, zoals @keanu_ al zegt, retraces zullen er altijd zijn maar er lijkt wel degelijk een trend reversal plaats te vindenroflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:07:
[...]
Gevoel haha. Zolang die oorlog gaande is zie ik geen nieuw ath.
Edit: mocht Putin zijn verstand echt/nog meer verliezen en met hele rare middelen beginnen te strooien (chemische/nucleaire wapens) en daarmee de NAVO toch aan zijn haren het conflict in slepen, dan kan dat hele verhaal van hierboven de prullenbak in.
[ Voor 20% gewijzigd door YES op 24-03-2022 21:15 ]
Zoals ene Johan ooit zei:Skrunsies schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:14:
[...]
Makkelijk? Dit was een door mij perfect doorgedachte theorie
"Voetbal is simpel. Wat moeilijk is, is simpel voetballen."
En dat op zijn sterfdag!YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Zoals ene Johan ooit zei:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Godverdomme nu je het zegt.
Dit moet voorbestemd zijn, moon soon.
Das waar!YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Zoals ene Johan ooit zei:
Iemand al rennend in de nek spugen is veel moeilijker
Met zulke volatiliteit kan je beter de DCA per week doen.PHPResource schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:49:
Wel lastig dingetje. Het maandelijkse DCA moment is aangebroken maar ik vind dat er te veel FOMO heerst momenteel. Ik wacht het toch nog even af, hoewel je hiermee het DCA principe onderuit haalt
Als de markt extreem graag omhoog wil gaat ie sideways als Pelox zijn kids naar bed doet. Nu leest ie net vanavond de Dikke van Dale voor als verhaaltje voor het slapen gaan, dus we hangen niet voor niets al een tijd lang rond de 43k.Skrunsies schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:25:
@Pelox, hoeven jou kids vanavond niet te slapen ofzo ? Of doen ze dat niet meer op donderdag ?
Als Pelox zijn woordenboek uit heeft gaan we gewoon weer moon, geen zorgen.
Ah dat verklaart! Thanks!YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:27:
[...]
Als de markt extreem graag omhoog wil gaat ie sideways als Pelox zijn kids naar bed doet. Nu leest ie net vanavond de Dikke van Dale voor als verhaaltje voor het slapen gaan, dus we hangen niet voor niets al een tijd lang rond de 43k.
Als Pelox zijn woordenboek uit heeft gaan we gewoon weer moon, geen zorgen.
Jaapio is ook nog steeds spoorloos zie ik
Ik verkoop liever een lucky moon.Xqlus1ve schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:01:
Nou misschien dat ik vannacht een lucky dip kan kopen, anders ga ik wel rustig wat dva toepassen de komende dagen.![]()
Jaapio is ook nog steeds spoorloos zie ik![]()
Xqlus1ve schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:01:
Nou misschien dat ik vannacht een lucky dip kan kopen
zwembroek schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:27:
Ik verkoop liever een lucky moon.
Delen door 4 (soms 5) en elke week wat inleggen...PHPResource schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:49:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hier hetzelfde. Geen idee waarop nu alleen. Heb gisteren een zakje GLMR aangeschaft voor de lange termijn.Wiley99 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 23:16:
[...]
Delen door 4 (soms 5) en elke week wat inleggen...
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden!YES schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 07:37:
Nou we zitten weer boven 44k. Zit nu wel enorm te twijfelen of ik de weerstand die ik rond 44.5k verwacht afgewacht of mijn long daarvoor sluit.. lastig lastig
Volgens mij ben ik EUR aan het DCA-en. #Omdenken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee verkeerde topicGelukszoekr schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:12:
Ik heb al weken geen crypto meer gekocht, ik zet de rente die ik krijg op m'n BTC om in euro's.
Je ziet wel een andere trend opbouw naar de weerstand toe kruipen. Dit lijkt kansrijker op een uitbraak kans als voor heen.YES schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 07:37:
Nou we zitten weer boven 44k. Zit nu wel enorm te twijfelen of ik de weerstand die ik rond 44.5k verwacht afgewacht of mijn long daarvoor sluit.. lastig lastig
Zul je blijer zijn van nog een extra gain of zul je harder balen als ie toch nog de mist in gaat?YES schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 07:37:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als deze trend opbouw naar de weerstand toe er niet was geweest had ik de long eerder gesloten of wellicht helemaal niet geopendAmstrike01 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:25:
[...]
Je ziet wel een andere trend opbouw naar de weerstand toe kruipen. Dit lijkt kansrijker op een uitbraak kans als voor heen.
Om het even. De thrill van een long lang open kunnen houden omdat je goed getimed/ingeschat hebt wat de markt doet is wel vet dus ik ga hem gewoon nog ff open houdenNgangatar schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:33:
[...]
Zul je blijer zijn van nog een extra gain of zul je harder balen als ie toch nog de mist in gaat?
Ik bepaal altijd vooraf een verkoop punt en zet die order er gewoon in, maakt het overzichtelijk. En gaat het daarna door prima, die winst is voor een ander. Gaat het de andere kant op dan is er weer een instapmoment.YES schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:42:
[...]
Om het even. De thrill van een long lang open kunnen houden omdat je goed getimed/ingeschat hebt wat de markt doet is wel vet dus ik ga hem gewoon nog ff open houden
Ik ook, maar voor deze heb ik hem veel hoger liggen dan het huidige niveau al heb ik mezelf voorgenomen goed in de gaten te houden wat de verschillende resistance levels doen. Als de 44.5 doorbroken wordt zet ik mijn stoploss (inmiddels is dat dan een verkapte take profit) omhoog zodat ik bij een flinke retrace alsnog in de plus eindig.CornermanNL schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:44:
[...]
Ik bepaal altijd vooraf een verkoop punt en zet die order er gewoon in, maakt het overzichtelijk. En gaat het daarna door prima, die winst is voor een ander. Gaat het de andere kant op dan is er weer een instapmoment.
Ik ben mijn "rente" die ik ontvang op mijn crypto aan het compounden. In een echte bull markt ga ik de "rente" wel omzetten in euro's.Gelukszoekr schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:12:
Ik heb al weken geen crypto meer gekocht, ik zet de rente die ik krijg op m'n BTC om in euro's.
Op die manier, een studie in kijken hoe ver de analyse juist is. Een grotere range toepassen dan je normaal gewend bent.YES schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:50:
[...]
Ik ook, maar voor deze heb ik hem veel hoger liggen dan het huidige niveau al heb ik mezelf voorgenomen goed in de gaten te houden wat de verschillende resistance levels doen. Als de 44.5 doorbroken wordt zet ik mijn stoploss (inmiddels is dat dan een verkapte take profit) omhoog zodat ik bij een flinke retrace alsnog in de plus eindig.
Ty!Mr. Unexist schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:54:
30 dagen Moonbeam staking op Binance is beschikbaar....
Zero.
Ik zal het even voor je navragen.sjorremans schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:09:
Gaan we vandaag die 44.5k ff slachten mannen?
FTFYsjorremans schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:09:
Gaan we vandaag die 44.5 43.5k ff slachten mannen?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/FiQBVNdxnzZTnvUEWfwj9pB8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D6i21FCA74Ar5ujkCFZcxDoo.jpg?f=fotoalbum_large)