When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gewoon van google. Ik vond het wel gepast om een GIF plaatje te delen sinds de bedenker ervan overleden is. Niet dat ik de man kende, maar RIP.BTFD schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:37:
[...]
Wow! Deze wil ik op mijn CPU koeler! Thanks man..
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Wat? Ben tijdje offline geweest...anti elppa schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 11:53:
Dit was volgens mij ook een account van hem @Uncle_Charles
irony > *
Stack Sats
Lijkt meer op een afdaling met een stukje vals plat.YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:17:
Mooie W vormt zich voor BIFI. Het is even wachten tot retail instapt en dan gaan we met zijn allen naar de maan als institutioneel geld er ook in fomo'd, of andersom, weet ik het.
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Waar zie jij die MOOOON dan? Bitcoin staat op een 2.2% in de plus over de afgelopen 24 uur. Dit is voor crypto niks meer dan gesloemel in de margeStovirpi schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:07:
Ik vind het sentiment hier nog wat braaf.. MOOOOOOON
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Daar raak je een gevoelige snaar hier. Ik mis het duo Maarten Ducrot & Herbert DijkstraNgangatar schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:10:
[...]
Lijkt meer op een afdaling met een stukje vals plat.
Groot wielerliefhebber hier, maar als we het over commentatoren hebben die we missen, waar zijn Jean en Theo?Gelukszoekr schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Daar raak je een gevoelige snaar hier. Ik mis het duo Maarten Ducrot & Herbert Dijkstra
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Tja, jij als fiets-boomer hebt een hekel aan omhoog dus ik kan deze opmerking perfect plaatsen.Ngangatar schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:10:
[...]
Lijkt meer op een afdaling met een stukje vals plat.
Je moet zelf je moon vinden; CardanoGelukszoekr schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:12:
[...]
Waar zie jij die MOOOON dan? Bitcoin staat op een 2.2% in de plus over de afgelopen 24 uur. Dit is voor crypto niks meer dan gesloemel in de marge
(Morgen weer met beide beentjes op de grond)
Stack Sats
Tja, maar dan ga je dus moon baseren op de meest gure shitcoins die er maar zijn, zo diep wil ik het rabbit-hole niet in hoor.Stovirpi schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:24:
[...]
Je moet zelf je moon vinden; Cardano
(Morgen weer met beide beentjes op de grond)
Bovendien staat de MA7 op het punt de MA99 te doorkruisen, de vorige keren dat die langere tijd boven de MA99 bleef waren dat mooie runs naar boven. Al met al ben ik ook best bullish maar het is allemaal nog niet echt bevestigd in mijn ogen, daarvoor moet meer afstand genomen worden of misschien zelf nog een hertest (al vind ik het ook prima om die over te slaan)NeoflexNL schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:18:
Vandaag de 2e dag boven de MA99 op de daily? Gaat toch heerlijk zo?
YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:30:
[...]
Bovendien staat de MA7 op het punt de MA99 te doorkruisen, de vorige keren dat die langere tijd boven de MA99 bleef waren dat mooie runs naar boven. Al met al ben ik ook best bullish maar het is allemaal nog niet echt bevestigd in mijn ogen, daarvoor moet meer afstand genomen worden of misschien zelf nog een hertest (al vind ik het ook prima om die over te slaan)
:fill(white):strip_exif()/f/image/kyzu6rVP18Afve4X8xMSDWVO.png?f=user_large)
Ik dacht dat het een geintje was dat hij weg was.Gelukszoekr schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:19:
Ik lees lang niet alles hier, maar zag ergens voorbij komen dat Jaapio weg is. Dat is wel écht een gemis. De smaakmaker van dit topic als je het mij vraagt. Altijd scherp, relativerend en veel goede humor @Verwijderd
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mede mogelijk gemaakt, dus als je straks 100 euro hebt dan is dat doel ook al behaaldroflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:39:
Ik heb mezelf gisteren een doel gesteld om over 2jaar een wereldreis te maken mede mogelijk gemaakt door cryptowinst. Lets go!
Maar een wereldreis met alle continenten zal je richting de 20k duwen denk ik? Wel een mooi doel ja! Nog beter als je tijdens je reis nog wat passieve inkomen hebt uit bv staking.
Dankzij Jean ingezet op tweede wereldtitel Bettini destijds. Hij zat bij me aan de bar en was zooo overtuigd…was een mooie gast.Ngangatar schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:16:
[...]
Groot wielerliefhebber hier, maar als we het over commentatoren hebben die we missen, waar zijn Jean en Theo?
Het is dat bitcoin nog niet bestond, anders had ik de winst wel omgezet in sats
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Bitcoin moet gewoon even met een mijnwerkersgezicht op het buitenblad door de bmsb stoempenGelukszoekr schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Daar raak je een gevoelige snaar hier. Ik mis het duo Maarten Ducrot & Herbert Dijkstra
Ja die is hier niet weg te slaan zoveel post ie..Prozaq schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:46:
We hebben snitserklaas nog
irony > *
FTFYUncle_Charles schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
Een warme oproep aan iedereen. Kunnen jullie, nu ik terug online ben, het Cardano bashen terecht de grond in boren van dé ultieme baggermunt aub weer starten?
FTFY
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ps AXS moon!
Tja, hoe vaak zie je dat die voorspelde bodem net niet bereikt wordt, of de koers er juist dik onder duikt.. Wat mij betreft hebben zich de afgelopen weken toch echt wel een aantal signalen voorgedaan dat de bodem gevormd werd/is.Don Guacamole schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:56:
Wen dip? Ik moet nog bijkopen.. zit al weken te wachten op de beloofde 28k.. we zaten toch in een bear???
Ps AXS moon!
Aan de andere kant, de afgelopen tijd vormde de 44.5k een aantal keer een pittige resistance dus wie weet volgt daar nog weer een reject en kan je daarna weer instappen in een dip? Als we daar doorheen weten te beuken verwacht ik niet heel snel een flinke dip eigenlijk. Maar ja, je weet het nooit.
Dus dit is zeker wel financieel advies, ga all-in nu het nog kan en als je alles kwijt raakt heb je in ieder geval een les geleerd: luister niet naar Visca.
Mooi dat je der weer bent Jaapio!Uncle_Charles schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
Een warme oproep aan iedereen. Kunnen jullie, nu ik terug online ben, het Cardano bashen aub weer starten?
AXS is al maanden een feestje in mijn PF, en dan ook nog zowel 89% als 120% APYDon Guacamole schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:56:
Wen dip? Ik moet nog bijkopen.. zit al weken te wachten op de beloofde 28k.. we zaten toch in een bear???
Ps AXS moon!
MSM doet mee? time to SELLLLLLLDacuuu schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:59:
De telegraaf besteed er ook weer aandacht aan hoarrrrr
[YouTube: 'Risicovolle crypto weer iets in de lift']
nothing stops this train
En daar gaan we weer... Gebruik die termen nou ajb niet....
Of we hebben het gewoon helemaal niet over die shitcoin?Uncle_Charles schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
Een warme oproep aan iedereen. Kunnen jullie, nu ik terug online ben, het Cardano bashen aub weer starten?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inderdaad, ik vind het maar raar dat bepaalde media maar als Most Sensible Media worden bestempeld. Neem nou Ongehoord Nederland, onderdeel van de publieke omroep maar die wordt dan weer niet zo beschouwd, terwijl er alleen maar gefundeerde, goed onderbouwde en wetenschappelijk onderzochte zaken aan de kaak gesteld worden.Ngangatar schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:10:
[...]
En daar gaan we weer... Gebruik die termen nou ajb niet....
Oh, ik had het over de term sellYES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:15:
[...]
Inderdaad, ik vind het maar raar dat bepaalde media maar als Most Sensible Media worden bestempeld. Neem nou Ongehoord Nederland, onderdeel van de publieke omroep maar die wordt dan weer niet zo beschouwd, terwijl er alleen maar gefundeerde, goed onderbouwde en wetenschappelijk onderzochte zaken aan de kaak gesteld worden.
Sell is ook een heel kwalijke term inderdaad. Doe me dan maar de term buy.
MSM is MainStreamMediaYES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:15:
[...]
Inderdaad, ik vind het maar raar dat bepaalde media maar als Most Sensible Media worden bestempeld. Neem nou Ongehoord Nederland, onderdeel van de publieke omroep maar die wordt dan weer niet zo beschouwd, terwijl er alleen maar gefundeerde, goed onderbouwde en wetenschappelijk onderzochte zaken aan de kaak gesteld worden.
nothing stops this train
Niet waar. Desinformatie!
Het staat voor Most Sensible Media.
Of voor Macho Super Man, dat kan ook.
O, ik dacht Meer Shitcoins accuMuleren. Veel logischer.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik weet niet hoe of wat, ik was er niet bij. Dat z'n account "weg" is, is wel redelijk definitief. Maar hij komt nog wel weer terug lijkt me. Er is namelijk niet een andere gezellige plek om over crypto te ouwehoeren zoals dat hier is.Bushalte schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:37:
[...]
Ik dacht dat het een geintje was dat hij weg was.
![]()
En anders moeten we het alsnog relativeren. Er gaan wel weer andere gebruikers opstaan om het gat op te vullen. Dat is hoe Jaapio het zelf ook zou zien denk ik.
Waarom heb je je Jaapio account verwijderd?Uncle_Charles schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
“Daar heb je Hincapie, bezig aan zijn zeventigste tour. Die gast moeten ze ook eerst tien keer doodschieten voordat ie eindelijk stil blijft liggen.”Darrell schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:50:
[...]
Bitcoin moet gewoon even met een mijnwerkersgezicht op het buitenblad door de bmsb stoempen
Volgens mij is zijn account niet verwijderd, want volgens mij herken je verwijderde accounts op deze manier. Maar kan het fout hebben, en het feit dat z'n naam nu op 69 eindigt is vast niet onbewustveertje schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:36:
[...]
Waarom heb je je Jaapio account verwijderd?
Wat? Nee! True BeliebADA-er hier.Uncle_Charles schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
Gebaseerd op de grafiek van de afgelopen dagen gaat ie op zeker naar 100$
Hier, kijk maar:
:fill(white):strip_exif()/f/image/6aZC5eafSnOoLmbbAVR5feSJ.png?f=user_large)
Beetje conservatief maar in ieder geval niet zo pessimistisch als al die haters, gelukkig.MicroWhale schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Wat? Nee! True BeliebADA-er hier.
Hier, kijk maar:
[Afbeelding]
![]()
![]()
Inderdaad, want hij had nog wat steiler gekund als je naar het begin van de curve kijkt...YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:53:
[...]
Beetje conservatief maar in ieder geval niet zo pessimistisch als al die haters, gelukkig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hQuPRWgNBcAkZ3i7wyGebFTz.png?f=user_large)
Dat durf ik alleen net niet aan. Net iets teveel risico dat dat niet gaat uitkomen. En dan ben ik weer de boosdoener. Ook al is het geen financieel advies, het is natuurlijk ook belangrijk om goed te liggen bij al mijn vrienden in het Mooie Social Media-landschap.
Precies. Zo ben ik sinds kort SLP belieber geworden.MicroWhale schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:46:
[...]
Wat? Nee! True BeliebADA-er hier.
Hier, kijk maar:
[Afbeelding]
![]()
![]()
Dikke worldchanging tech. Het sneue van ADA heb ik altijd gevonden, dat die Hotchkinszoon te erg z'n best doet om z'n muntje actueel te houden.
Dit soort berichten...
[ Voor 22% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 24-03-2022 12:03 ]
Uncle_Charles schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het wordt bijna tijd voor de kapper. Als ik daar de woorden Bitcoin, Crypto of Pyramidespel hoor ga ik all-out.
Volgens mij moet je als je safe wilt spelen en geen actieve daytrader bent gewoon heel rationeel een paar K boven de bodem of topprijs gaan zitten. Roept iedereen 28k, dan aankopen bij 31k. Roept iedereen 60k, verkopen bij 55k. Als je met jezelf geen grenzen afspreekt, ga je bij het bereiken van de 55k wachten op 60k, wachten op 65k .. en dan valt het geheel weer terug naar 45k.YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:01:
[...]
Tja, hoe vaak zie je dat die voorspelde bodem net niet bereikt wordt, of de koers er juist dik onder duikt.. Wat mij betreft hebben zich de afgelopen weken toch echt wel een aantal signalen voorgedaan dat de bodem gevormd werd/is.
Dus dit is zeker wel financieel advies, ga all-in nu het nog kan en als je alles kwijt raakt heb je in ieder geval een les geleerd: luister niet naar Visca.
==
hoi
heerlijk om dat weer eens te kunnen zeggen
Insert tegel: een kinderhand is gauw gevuld.Darrell schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:30:
Celer moon
heerlijk om dat weer eens te kunnen zeggen
AXS is pas moon.
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 24-03-2022 12:48 ]
Mooi, nog maar 70% te gaan tot break evenknakworst schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:47:
[...]
Insert tegel: een kinderhand is gauw gevuld.
AXS is pas moon.
70%... wellicht handig geweest om dan je gak te verlagen, als je gelooft in het project.Razkin schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:52:
[...]
Mooi, nog maar 70% te gaan tot break evenMeest ongelukkige aanschaf in jaren geweest.
Laat me ff joh. Weet je zeker dat je een knakworst bent en geen rookworst? Jij zou het goed doen in zuurkool namelijk.knakworst schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:47:
[...]
AXS is pas moon.
Fomo moon:
:strip_exif()/f/image/xblvvtOa2QUOxDXW6XNmiXro.jpg?f=fotoalbum_large)
Organische moon:
[ Voor 56% gewijzigd door Darrell op 24-03-2022 13:12 ]
Bij mij is de échte bull market indicator toch echt wanneer @0108daniel zich weer toont met strakke TA van gure projectjes die nog een pump tegoed hebben...
oh ja die waren echt goed en accuraat, ik mis die gast hier welBlaim schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:50:
Jaapio's laatste shill KRL is als een malle aan het gaan, die kan straks met z'n traytje op de keitjes zitten van het Harlinger Strand.
Bij mij is de échte bull market indicator toch echt wanneer @0108daniel zich weer toont met strakke TA van gure projectjes die nog een pump tegoed hebben...
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
YES schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 11:15:
[...]
Die ga ik onthouden... Not only because funny
de afkorting voor MSM dan, Ongehoord Nederland heeft een passende naam, want nog nooit van gehoord.
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 24-03-2022 14:00 ]
Ik zag net BIFI liggen bij de Action.... Betekent dat dat het eindelijk mainstream is en dat we een enorme opleving krijgen? OF dat het in de uitverkoopbak ligt omdat niemand het meer hoeft?Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:04:
orderboeken van BIFI stellen ook niet echt veel voor op binance hé.. vieze pure shitcoin
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Zo mainstream als het in Duitsland is, is het hier nooit geworden.Waah schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:12:
[...]
Ik zag net BIFI liggen bij de Action.... Betekent dat dat het eindelijk mainstream is en dat we een enorme opleving krijgen? OF dat het in de uitverkoopbak ligt omdat niemand het meer hoeft?
Oh wacht je hebt het over crypto
Nee, hij heeft een plekje/baantje gevonden bij de Bruna. Zijn crypto gingen zo hard dat hij daar toch al bijna full-time stond, dus hij heeft van de nood een deugd gemaakt. Als het een beetje meezit wordt het daar de komende tijd erg druk.zzzzz schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:12:
Is Jaapio met de AIVD mee of wat? Zo'n orakel zie je namelijk niet dagelijks voorbij komen.
Ja maar laten we maar eerste de 46k aantikken dan;)MicroWhale schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:55:
[...]
FTFYDe grafiek ziet er vrij goed uit... zeker als we door 45-46K breken kunnen we redelijk veilig richting de niveaus van vorig jaar. De bulls hebben op dit moment de markt, dus laten we hopen dat er goed nieuws blijft komen en het vertrouwen in crypto langzaam verder wordt uitgebouwd.
en aans löpt wa vast
YessirVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:11:
[...]
het crypto gedeelte is nieuw sinds vandaag op hun website?
Create Snow ticket nicknamechange verwijderd70.Darrell schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:10:
[...]
Laat me ff joh. Weet je zeker dat je een knakworst bent en geen rookworst? Jij zou het goed doen in zuurkool namelijk.
in the pocket
ADA is wel een fijn muntje op Bitvavo vanwege de 5% staking rewards, dit krijg je ook als je je ADA in de sell boekorder plaatst maakt niet uit
[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2022 15:41 ]
nothing stops this train
Zeker, kon nog wel een stukje verder omlaag hoor.
Bitvavo -1Kol Nedra schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:37:
ADA sell-order gehit op €1.05 op Bitvavo![]()
in the pocket
Euro -10
Ada -100
Sell Ada +1000
@Uncle_Charles
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ben daar net geweest. Ging alleen maar over sushi, vakantie, bye bye covid en Rusland. In die volgorde.merauder schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:21:
[...]
Het wordt bijna tijd voor de kapper. Als ik daar de woorden Bitcoin, Crypto of Pyramidespel hoor ga ik all-out.
Dikke kaars zie ik net even op agg.trade. Die site heeft trouwens ook een Chrome app, werkt erg fijn imo. Op m'n Twitter feed zie ik nu 50/50 vanuit de 'experts' tussen of we wel of niet de 45-46k gaan doorbreken.
Voor m'n gevoel moet ik even een leuke trade doen met m'n mini handelspot (1/4 maandsalaris in BTC/ETH) maar daar heb ik tot nog toe ook alleen maar 50% succes mee dus die is qua BTC waarde nog precies hetzelfde waard sinds januari haha. Maar je begint er na verloop van tijd wel wat meer gevoel bij te krijgen... hmmm... what do to...
Heb van allebei een tasje, heerlijke dag ditknakworst schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:47:
[...]
AXS is pas moon.
Nu hopen dat het qua werk een normalere dag zal zijn als afgelopen tijd.
Mijn ex is kapster, ze heeft me van alles naar de kop geflikkerd, maar geen van bovenstaande onderwerpen zat daar tussen..Ngangatar schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Ik ben daar net geweest. Ging alleen maar over sushi, vakantie, bye bye covid en Rusland. In die volgorde.
UberLurker Departement #GG.
50/50 zeg je met 1/4 maandsalaris?Blaim schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:53:
[...]
Dikke kaars zie ik net even op agg.trade. Die site heeft trouwens ook een Chrome app, werkt erg fijn imo. Op m'n Twitter feed zie ik nu 50/50 vanuit de 'experts' tussen of we wel of niet de 45-46k gaan doorbreken.
Voor m'n gevoel moet ik even een leuke trade doen met m'n mini handelspot (1/4 maandsalaris in BTC/ETH) maar daar heb ik tot nog toe ook alleen maar 50% succes mee dus die is qua BTC waarde nog precies hetzelfde waard sinds januari haha. Maar je begint er na verloop van tijd wel wat meer gevoel bij te krijgen... hmmm... what do to...
Hmmmm
Dan zou ik 1/8 maand salaris op short zetten en 1/8 maand salaris op long
Ach kerel ik weet het ook niet, veel boelies signalen, maar wanneer het echt een cycle betreft die we in het verleden hebben gehad, zullen we gewoon 2 jaar moeten wachten
Dan heeft jouw ex mij niet geknipt blijkbaarSkrunsies schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:55:
[...]
Mijn ex is kapster, ze heeft me van alles naar de kop geflikkerd, maar geen van bovenstaande onderwerpen zat daar tussen..
Nee ze is ook niet echt geknipt voor haar vakNgangatar schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Dan heeft jouw ex mij niet geknipt blijkbaar.
Ja, ik ga ook twijfelen, zodra het de $125 raaktroflexx schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:02:
Ik zeg het nog maar een keer. Dikke axs! Twijfel om wat uit staking te halen.
Ik wil wel eens zien wat AXS gaat doen wanneer we einde dag nog steeds boven de MA99 zitten.
[ Voor 16% gewijzigd door Ngangatar op 24-03-2022 16:04 ]
Haha I know, maar er borrelt iets.. misschien omdat het even geen donderdag dip-dag is. Heb een paar keer wat kansen laten liggen en dan krijg je FOMO. En je wilt gewoon een keer stoer in dit topic opscheppen over een leuke gain. We moeten immers allemaal nu de dikke praatjes van Jaapio compenseren.Skrunsies schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:57:
[...]
50/50 zeg je met 1/4 maandsalaris?
Hmmmm
Dan zou ik 1/8 maand salaris op short zetten en 1/8 maand salaris op long![]()
Ach kerel ik weet het ook niet, veel boelies signalen, maar wanneer het echt een cycle betreft die we in het verleden hebben gehad, zullen we gewoon 2 jaar moeten wachten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die nog niet over crypto praten. Bullish!
Kan me dat al bijna niet meer herinneren...Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:05:
Het lijkt met momenten terug wat op een bullseason
Don Guacamole schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:07:
[...]
Kan me dat al bijna niet meer herinneren...
Ik denk dat je effe moet wachten totdat @Pelox zijn kids op bed brengt, wanneer er dan nog steeds geen rooie candles zijn, dan is 'This time everything different' en zijn onze 'bodies ready'Blaim schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:04:
[...]
Haha I know, maar er borrelt iets.. misschien omdat het even geen donderdag dip-dag is. Heb een paar keer wat kansen laten liggen en dan krijg je FOMO. En je wilt gewoon een keer stoer in dit topic opscheppen over een leuke gain. We moeten immers allemaal nu de dikke praatjes van Jaapio compenseren.
Tsja en wat Jaapio betreft .... ach die moet wel weer terug komen, kan niet anders, anders gaan wij Friezen hier met de trekker op de strun!
knakworst schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:05:
[...]
Die nog niet over crypto praten. Bullish!
Nu begin ik me toch echt zorgen om Jaapio te maken hoor. Gelukkig dat ie dat mislukte bitcoin teken op z'n achterhoofd zelf niet kan zien.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Vs0gO2wBQ8DVczJtJHTkXdPJ.jpg?f=fotoalbum_large)