Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Achja wij Friezen laten ons niet gek maken door de markt. Lekker echte nuchtere Friezen. Doe maar gewoon doe je gek genoeg.
Gewoon nuchter Hodl'en
Wat dat betreft is @Verwijderd maar een nepfries... Met zijn ShitcoinGeitenPonziCoins. Je verwesterd @Verwijderd... De randstad krijgt je langzaam in de greep.....
Nou eerlijk is eerlijk. Kloten week geweest. Veel kosten gemaakt voor het huisje van mijn vriendin. Maar kon het van de week niet laten ook weer wat ‘glimmende muntjes’ in staking te zetten.zwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:24:
[...]
Ik hoop dat je rijk gaat worden met je bitjes en ik denk dat het best wat kan worden in een bullmarket. Maar ik ben er niet rouwig om dat ik ze in USDT heb omgezet. Had mezelf echter beloofd deze weer braaf in euro's op de bank te zetten. Inmiddels staat alles alweer glimmend in staking. Maar voor 2,18 kon ik ze niet laten liggen.
Plus…..
Vandaag een nieuw bed voor haar gekocht, in de dip
UberLurker Departement #GG.
Ho es… ik was niet uitgenodigd ? Ik ben kaal
[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 15-03-2022 20:31 ]
Lol wat zijn we ook een nerds als tweakers
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dat is een lekker bedje.Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:27:
[...]
Nou eerlijk is eerlijk. Kloten week geweest. Veel kosten gemaakt voor het huisje van mijn vriendin. Maar kon het van de week niet laten ook weer wat ‘glimmende muntjes’ in staking te zetten.
Plus…..
Vandaag een nieuw bed voor haar gekocht, in de dip![]()
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wezen testen? Je lijkt @Pelox wel....
Ja als ik dan een keer blijf slapen. Moet het wel goeie shit zijn.
Dikke swiss sense home 405 n, met honderdvartigdoesend veren
LOL nee hoezo heeft @Pelox dat gedaan dan? Wij hebben zelf ook al jaren naar tevredenheid een Swiss Sense boxspring.
Ach ja. Je weet hoe dat gaat. We kennen elkaar allemaal nog van froenker.
Gevonden!zwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:37:
[...]
LOL nee hoezo heeft @Pelox dat gedaan dan? Wij hebben zelf ook al jaren naar tevredenheid een Swiss Sense boxspring.
Zero.
De Fryske Meet krijgt een wachtwoord.Xqlus1ve schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:50:
Mag dan geen fries zijn, maar kan wel mee lullen over een Swiss Sense, toch nog een beetje het gevoel dat ik er bij hoor
‘Bûter, brea en griene tsiis, wa’t dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.’
Ben alleen bang dat mijn uitspraak niet goed genoeg is en dat ik dan zelf ook niet binnen kom
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 15-03-2022 21:04 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Verwijderd
-D_Jeff schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:18:
@Verwijderd Ik weet niet of de kroeg de juiste lokatie voor deze vraag is. Wellicht past het feedback topic ietsjes beter?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:38 ]
Hahaha godver jaapio wat bist oek een figuur.😅
Blijft irritant als mensen hun avatar ineens wijzigen.Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:36:
De volumes stellen overigens nog geen moer voor.
Wat is het incident dan?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Mn autismeknobbeltje speelt dan op.D_Jeff schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:37:
* D_Jeff doet al tenminste 5 jaar met dezelfde avatar
Wat is het incident dan?
Was leuk voor zo lang het mocht duren 😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Heb je het bed betaald met crypto.com of Binance ?Xqlus1ve schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:50:
Mag dan geen fries zijn, maar kan wel mee lullen over een Swiss Sense, toch nog een beetje het gevoel dat ik er bij hoor
Nee die Aziaten gaan dumpen straks.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:02:
Worden we morgenvroeg wakker met btc boven 40k?
38.2
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Geen van beiden, die staat er alweer bijna 3 jaar, doe pas sinds een maandje of 6 mee in crypto.Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:36:
[...]
Heb je het bed betaald met crypto.com of Binance ?
Oké, dan heb je helaas niet het recht het gevoel te hebben dat je er een beetje bij hoortXqlus1ve schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:11:
[...]
Geen van beiden, die staat er alweer bijna 3 jaar, doe pas sinds een maandje of 6 mee in crypto.
Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:50:
[...]
Oké, dan heb je helaas niet het recht het gevoel te hebben dat je er een beetje bij hoort
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wellicht omdat Kazachstan btc mining probeert te minderen vanwege de energiecrisis?
[ Voor 74% gewijzigd door knakworst op 16-03-2022 04:44 ]
Ik moet wel heel erg buiten de vermogende vallen want ik herken echt bijna niets van de woorden die je schrijft.. zijn dat DEFI yield farm termen?Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:28:
[...]
De vorige keer dat ik met een tweaker een bakkie ging doen droeg hij een Louis Vutton Neverfull icm een Rolex Daytona 6329, Christian Louboutin schoenen en een Faux fur House of Fluff jas met Friese hartjes.
naja nieuwe dag, nieuwe kansen.
https://blog.celer.networ...anced-staking-experience/
Jammer dat celr inmiddels behoorlijk dood is waardoor ik niet verwacht dat dit iets met de koers zal gaan doen. Wellicht als cbridge ooit dikke volumes gaat draaien. Wordt pas interessant als dat 2 miljard per dag is ipv de 50 miljoen per dag nu.
Hier toch weer wat meer sats dan gisteren!Don Guacamole schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:53:
Niks opgeschoten.
En vannacht weer gehit:
Jammer dat het nog steeds spot trades zijn, aankomend weekend mijn eerste stappen zetten in de Leverage trading..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
En toch zijn er genoeg mensen die geloven dat de inflatie de schuld is van Poetin.
Ignorance is bliss...
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 16-03-2022 18:09 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 16-03-2022 18:10 ]
nothing stops this train
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 16-03-2022 18:10 ]
Dat blijf ik doenDarrell schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 21:35:
[...]
Blijft irritant als mensen hun avatar ineens wijzigen.
In: 0.28028 / Out: 0.46800, bedankt en tot ziens!
Ngangatar schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:27:
[...]
Dat blijf ik doen. Zijn voor 99% eigen hobby en knutselprojecten.
Yes, vervroegd weekend!!Slux schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:27:
Uit zeer betrouwbare bron, dit weekend gaan we door de 40k heen.
anyway..... Hoe lang gaat dit sideways feestje nog door?
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 16-03-2022 18:11 ]
We kunnen nog steeds door die 40K gaan dit weekend hoor
Ik kijk nu vooral naar de W MA7 @39.6K, voor nu zitten we weer erboven, maar heb zo het idee dat John Wick straks weer langskomt..Waah schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:43:
[...]
We kunnen nog steeds door die 40K gaan dit weekend hoorzeker als je de afgelopen weken als leidraad neemt
Waah schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:42:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
oh wacht, je bent serieus![]()
sowieso MSM vs non-MSM is zo'n lekkere zwart-wit redenatieAlsof een Nieuwsuur gelijk staat aan RTL Boulevard
![]()
Alle 12 mensen gaan het gewoon redden. die 9 collega's en jullie 3 ook. Enige verschil is dat zij niet constant in angst leven voor *insert random conspiracy*
De huidige sideways mag van mij wel even door blijven gaananyway..... Hoe lang gaat dit sideways feestje nog door?
Die 39.6 was al eerder een breakingpoint de afgelopen maanden, hoop echt dat we die nu een keer een week kunnen doorbreken.BTFD schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:47:
[...]
Ik kijk nu vooral naar de W MA7 @39.6K, voor nu zitten we weer erboven, maar heb zo het idee dat John Wick straks weer langskomt..
Zucht.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de reacties hier zullen zijn itt bitcoin...
[ Voor 16% gewijzigd door Qunix op 16-03-2022 10:21 ]
Die drie mensen verwacht ik dit soort filmpjes te maken:Waah schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:42:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
oh wacht, je bent serieus![]()
sowieso MSM vs non-MSM is zo'n lekkere zwart-wit redenatieAlsof een Nieuwsuur gelijk staat aan RTL Boulevard
![]()
Alle 12 mensen gaan het gewoon redden. die 9 collega's en jullie 3 ook. Enige verschil is dat zij niet constant in angst leven voor *insert random conspiracy*![]()
anyway..... Hoe lang gaat dit sideways feestje nog door?
https://www.dumpert.nl/item/100025430_b4dc6ede
Het houdt niet op niet vanzelf.
Het komt vanzelf, al is het maar omdat het weer een set assets is waarmee je je portefeuille kan verbreden voorlopig. De rest volgt vanzelf.
Tsja, MSM is een lastige, maar de ‘media’ op Twitter is nog minder te vertrouwen.Kol Nedra schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:04:
[...]
omdat meeste mensen alleen naar MSM kijken en alles geloven 🥲
vooral laatste 2 jaar is het me opgevallen, MSM kijk ik ook soms naar maar vooral om te kijken waar mijn collega's het de volgende dag over gaan hebben tijdens de koffiepauze 👀
Heb gelukkig wel 2 collega's die dezelfde mindset hebben als ik, maar alle andere 9 gaan het niet redden 😌
M.b.t. de energie- en brandstofprijzen.
Een politicus zegt: ‘De belasting kan niet zomaar verlaagd worden want leraren moeten ook betaald worden’
Waarbij ik denk: En de pandemie heeft ook bakken met geld gekost.
Maar gelukkig hebben we nog Crypto als afleiding.
Die woorden worden ook zorgvuldig gekozen. Ik denk dat minder mensen het accepteren als ze zou zeggen,"De belasting kan niet zomaar verlaagd worden want onze klimaat ambities moeten ook betaald worden".elektriekert schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:40:
[...]
Tsja, MSM is een lastige, maar de ‘media’ op Twitter is nog minder te vertrouwen.
M.b.t. de energie- en brandstofprijzen.
Een politicus zegt: ‘De belasting kan niet zomaar verlaagd worden want leraren moeten ook betaald worden’
Waarbij ik denk: En de pandemie heeft ook bakken met geld gekost.
Maar gelukkig hebben we nog Crypto als afleiding.
wtf..... Dat zal me leren op dit soort links te klikken...mannowlahn schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:22:
[...]
Die drie mensen verwacht ik dit soort filmpjes te maken:
https://www.dumpert.nl/item/100025430_b4dc6ede
Het Westen is politiek gezien ook niet de braafste jongetje van de klas. Zijn we de beelden vergeten van een paar maanden geleden bij Museumplein hoe een vreedzaam protest keihard neergeslagen werd door de autoriteiten?Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:37:
De lange arm van het Kremlin zit dieper in onze samenleving dan ik in eerste instantie vermoedde.
Opzich is het vrij logisch;
- Onrust zaaien binnen het Westerse landschap met behulp van desinformatie en gewillige useful idiots is een zeer goedkope manier om invloed uit te oefenen.
- Westerse overheden hebben zitten slapen en te zwaar geleund op handel belangen en papieren afspraken.
- Zeer naïeve houding ten opzichte van koude oorlog sentiment.
Gooi er wat sponsorgeld in en poppetjes van populistische partijen als het FVD zaaien veel onrust binnen onze grenzen. Mag hopen dat we hierna dit soort wangedrag snel een halt kunnen toeroepen.
Waarheden vertroebelen met desinformatie is namelijk ook gewoon een vorm van verloedering van vrijheid van meningsuiting.
Mooi dat het Westen even wakker is geschud en dat Poetin zijn autocratische handje vol ja knikker kaarten zwaar overschat heeft.
Kunnen wij weer ff moonen met die blockchain bende.
Ajb, terug naar crypto of zoek ff het juiste topic op.baba420 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:49:
[...]
Het Westen is politiek gezien ook niet de braafste jongetje van de klas. Zijn we de beelden vergeten van een paar maanden geleden bij Museumplein hoe een vreedzaam protest keihard neergeslagen werd door de autoriteiten?
Gaan we nu gewoon de 41K weer opzoeken?
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 16-03-2022 10:52 ]
Oke baas.Ngangatar schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:51:
[...]
Ajb, terug naar crypto of zoek ff het juiste topic op.
Best wel oftopic, maar de demonstranten hadden voldoende waarschuwingen gekregen, die daar geen gehoor aan wilde geven zijn van het plein afgeveegd.baba420 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:49:
[...]
Het Westen is politiek gezien ook niet de braafste jongetje van de klas. Zijn we de beelden vergeten van een paar maanden geleden bij Museumplein hoe een vreedzaam protest keihard neergeslagen werd door de autoriteiten?
inderdaad, weer lekker over crpyto lullen @Ngangatar zegt
[ Voor 6% gewijzigd door Xqlus1ve op 16-03-2022 10:53 ]
Je hebt gelijk, excuus, dit had ik beter via een "report" kunnen doen maar laten we het hier nou gewoon over crypto hebben.
FTFYStevenzeN schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:53:
Zijn er ook mensen die op FvD crowdloans van Polkadot stemmen?
Tot 1 april 21.79%. Momenteel zit de pool vol.zwembroek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:54:
Zijn er hier mensen die EWT aan het staken zijn? Ik kan nergens de APY vinden. Ik hoop dat Ledger support binnenkort beschikbaar komt in een volgende release.
https://stake-ewt.io/
Heb er wat instaan. Toen ik met crypto begon was die hele duurzaamheid hip. Ik dacht dat de combinatie van Blockchain + Duurzaamheid wel zou aanslaan. Helemaal omdat er grote partijen aan gekoppeld zijn. Helaas gaat die logica niet op. De shitcoins zoals dodge en shiba zijn inmens veel populairder onder het publiek
Van Reddit:
The staking feature for now it is just a test-pool to see how the dSLA and DID system behave and work. Once this pool closes more staking-pools will open, but the new pools will be linked to real life cash flows. For more information you can read here: https://medium.com/energy...king-roadmap-54d6fd227eff
If you want to stake in the actual pool, check every day more times a day, sometimes it's not completely full and you will be able to stake.
[ Voor 54% gewijzigd door Coldcat op 16-03-2022 11:01 ]
Zou mooi zijn dat de APY rond de 20% zou blijven hangen. Weet jij wanneer EWT staking volledig live gaat?Coldcat schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:57:
[...]
Tot 1 april 21.79%. Momenteel zit de pool vol.
https://stake-ewt.io/
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:37:
De lange arm van het Kremlin zit dieper in onze samenleving dan ik in eerste instantie vermoedde.
Opzich is het vrij logisch;
- Onrust zaaien binnen het Westerse landschap met behulp van desinformatie en gewillige useful idiots is een zeer goedkope manier om invloed uit te oefenen.
- Westerse overheden hebben zitten slapen en te zwaar geleund op handel belangen en papieren afspraken.
- Zeer naïeve houding ten opzichte van koude oorlog sentiment.
Gooi er wat sponsorgeld in en poppetjes van populistische partijen als het FVD zaaien veel onrust binnen onze grenzen. Mag hopen dat we hierna dit soort wangedrag snel een halt kunnen toeroepen.
Waarheden vertroebelen met desinformatie is namelijk ook gewoon een vorm van verloedering van vrijheid van meningsuiting.
Mooi dat het Westen even wakker is geschud en dat Poetin zijn autocratische handje vol ja knikker kaarten zwaar overschat heeft.
Kunnen wij weer ff moonen met die blockchain bende.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HDOQgUb0OTpst9VLFtYv5IzD.jpg?f=user_large)
Zoals ik het begrijp is dit een test.zwembroek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:00:
[...]
Zou mooi zijn dat de APY rond de 20% zou blijven hangen. Weet jij wanneer EWT staking volledig live gaat?
Phase 2, testing the system with multiple service providers
We are planning on launching the first service nodes operated by 3rd party service providers. As per the dSLA architecture, each service provider will be able to launch their own staking pool and invite patrons to stake EWT there. The rewards distributed to the staking pools will be performance-driven, but the service providers will have flexibility when deciding how to reward the patrons. There will be no slashing of the staking pools, but the poorly performing service providers will not receive any rewards.
Once this is done, our main focus will be on increasing the number of Utility Layer service nodes and onboarding clients and service providers. Depending on the adoption rate, our ecosystem can be fully decentralized and market-driven in 2023. EWT staking rewards will then be generated by real-world cash flows and distributed on a performance basis to the best-performing service providers and patrons who stake in their staking pools.
https://medium.com/energy...king-roadmap-54d6fd227eff
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 16-03-2022 11:09 ]
Klinkt goed allemaal en no slashing.Coldcat schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:06:
[...]
Zoals ik het begrijp is dit een test.
Phase 2, testing the system with multiple service providers
We are planning on launching the first service nodes operated by 3rd party service providers. As per the dSLA architecture, each service provider will be able to launch their own staking pool and invite patrons to stake EWT there. The rewards distributed to the staking pools will be performance-driven, but the service providers will have flexibility when deciding how to reward the patrons. There will be no slashing of the staking pools, but the poorly performing service providers will not receive any rewards.
Once this is done, our main focus will be on increasing the number of Utility Layer service nodes and onboarding clients and service providers. Depending on the adoption rate, our ecosystem can be fully decentralized and market-driven in 2023. EWT staking rewards will then be generated by real-world cash flows and distributed on a performance basis to the best-performing service providers and patrons who stake in their staking pools.
Ik zal kijken of ik rond de $4,50 een positie in kan nemen. Ik had niet verwacht dat EWT zo stabiel zou blijven. $2 entries zullen wel wishfull thinking zijn.
Het is maar welk timeframe je bekijktzwembroek schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:10:
[...]
Klinkt goed allemaal en no slashing.![]()
Ik zal kijken of ik rond de $4,50 een positie in kan nemen. Ik had niet verwacht dat EWT zo stabiel zou blijven. $2 entries zullen wel wishfull thinking zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 16-03-2022 11:20 ]
Verwijderd
-baba420 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:49:
[...]
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:39 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 16-03-2022 18:12 ]
Jemig. Ik heb de reacties gelezen en heb mij laten verleiden door te reageren. Zal wel binnen de kortste keren op -3 staan en roemloos ten onder gaan maar ik heb in ieder geval mijn mening geventileerd. Wat een simpletons met vooringenomen meningen reageren er de laatste tijd op Tweakers.Qunix schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:20:
nieuws: Instagram krijgt in komende maanden ondersteuning voor nft's
Zucht.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de reacties hier zullen zijn itt bitcoin...
AmenVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:19:
De vrijheid is hier zo godsgruwelijk groot dat je kunt janken over het feit dat er geen regenboog stront uit je anus blaft na een bak koffie.
Mensen die in Nederland klagen over vrijheid verdienen wat mij betreft een dikke bitchslap in hun gezicht. Even wakker worden.
+100 enVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:19:
[...]
Kritiek en burgerlijke verantwoording op ontwikkelingen binnen het Westen zijn goed en tot op zekere hoogte zelfs noodzakelijk om ook de overheid scherp te houden. Je vergeet voor het gemak maar even dat we destijds nog met regels zaten die een gevolg waren van een wereldwijde pandemie?![]()
Maar wat mij toch vooral opvalt zijn een aantal mensen die tijdens de Corona crisis het hardst streden tegen de maatregelen ineens naar het 'de uitbreiding van de NAVO is een directe oorzaak van de Russische escalatie' narratief zijn geschakeld.
Dan ga je dus 180° om, van onvrede over tijdelijk beperkte vrijheden tot verdedigen van autocratische regimes waar onderdrukking orde van de dag is.
Je hebt het over een regime waar je uit het raam valt of vergiftigd wordt wanneer je oppositie bedrijft. Waar de staat absoluut op nummer 1 staat en de bevolking als niets meer dient als boerderij om die staat te voeden.
Waar mensenrechten ondergeschikt zijn aan het totalitair regime.
Ik kan daar echt niet bij.
Je leeft hier tenslotte in een land waar je de hele dag op de dam kunt gaan staan met een spandoek van Rutte met een berenlul in zijn mond, terwijl je van de staat een uitkering kunt trekken waar je niets voor hoeft te doen, zonder opgepakt te worden en onder het tapijt te verdwijnen... De tyfus.
De vrijheid is hier zo godsgruwelijk groot dat je kunt janken over het feit dat er geen regenboog stront uit je anus blaft na een bak koffie.
Mensen die in Nederland klagen over vrijheid verdienen wat mij betreft een dikke bitchslap in hun gezicht. Even wakker worden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
StevenzeN schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Zoals het hoort, die wappies moet je neerknuppelen alsof het jonge zeehondjes zijn.
@Verwijderd dat is redelijk logisch, want die slikken de lauwe pap vanuit exact dezelfde hoek, zonder er Zelf bij na te denken. Extreem rechts in België, geeft zelfs toe dat ze Poetin een voorbeeld vinden van een goede leider. Daarna zeggen ze in dezelfde adem, dat onze regering de vrijheid beknot...
AmenVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:19:
[...]
Kritiek en burgerlijke verantwoording op ontwikkelingen binnen het Westen zijn goed en tot op zekere hoogte zelfs noodzakelijk om ook de overheid scherp te houden. Je vergeet voor het gemak maar even dat we destijds nog met regels zaten die een gevolg waren van een wereldwijde pandemie?![]()
Maar wat mij toch vooral opvalt zijn een aantal mensen die tijdens de Corona crisis het hardst streden tegen de maatregelen ineens naar het 'de uitbreiding van de NAVO is een directe oorzaak van de Russische escalatie' narratief zijn geschakeld.
Dan ga je dus 180° om, van onvrede over tijdelijk beperkte vrijheden tot verdedigen van autocratische regimes waar onderdrukking orde van de dag is.
Je hebt het over een regime waar je uit het raam valt of vergiftigd wordt wanneer je oppositie bedrijft. Waar de staat absoluut op nummer 1 staat en de bevolking als niets meer dient als boerderij om die staat te voeden.
Je leeft hier tenslotte in een land waar je de hele dag op de dam kunt gaan staan met een spandoek van Rutte met een berenlul in zijn mond, terwijl je van de staat een uitkering kunt trekken waar je niets voor hoeft te doen, zonder opgepakt te worden en onder het tapijt te verdwijnen... De tyfus.
Zero.
Dit mag op een tegeltje, maar dat wordt wel een grote. Of een klein lettertype.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:19:
[...]
Dergelijke post maakte ik een tijdje geleden, maar werd helaas -een beetje terecht- weggemod. Eindigde in ieder geval met met de opmerking dat ik iemand op het Malieveld zag protesteren tegen de maatregelen met een bord 'NL = DICTATUUR'.
Vraag mij af wat er dan in zo'n koppie rond gaat.
Misschien eens laten zien wat er gebeurt als je in een dictatuur een bordje omhoog houdt. Er hoeft niet eens wat op te staan en je wordt al horizontaal in een geblindeerd busje geschoven.
ik neem ook nog een bakkieNgangatar schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:43:
Met heel veel fantasie, zie ik hier een "cup and handle".
Boelliesh!!
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1wTEW3PETpV4QB5ajcfwWKJ5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xIPegWLXl7yhxXehF4c9tTxj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OQYPxVRt2zCfzVsH1vSgcIFz.png?f=fotoalbum_large)