“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Groot gelijk! Momenteel is het sws niet een top moment om een positie te openen. Paar tips vanuit ervaring:BTFD schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:12:
[...]
Wist dat hij zou komen, wat ook goed is natuurlijk!Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar als ik naar mijn spot trades kijk van de afgelopen 2 maanden, zit ik er toch iedere keer aardig dichtbij en zo ook op het verkopen van de bounce..
Uiteraard beginnen met 2x t.w.v een kratje pils, iedereen heeft een begin en na anderhalf jaar durf ik wel een stap te nemen.
- Zet een doel waar je uitstapt en hou je aan dit doel
- Als je besloten hebt uit te stappen en hij stijgt nog verder door stap niet weer opnieuw in. 9/10 keer stap je dan in op de top en ga je daarna REKT of sta je lange tijd onder water
zwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:15:
[...]
Haha anders krijgen we straks A87 praktijken met een BTFD die gehunt wordt.
@Polkadot's XCMv3 now up for review and security audit. https://t.co/fDeiWk1tnY Watch out for the explainer article in the coming days...
— Gavin Wood (@gavofyork) 15 maart 2022
Boelies!
Wel respect voor de man dat hij zijn trades ook gewoon deelde met ons en niet alleen de mooie liet zien (in hoeverre deze er warenzwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:15:
[...]
Bovenstaande lessen al geleerd met de casual beginners fouten, groene candles chasen heeft mij daarin het meeste pijn gedaan, maar uiteindelijk heb ik een mooie PF weten op te bouwen die (vooralsnog) in het groen staat..LBV_038 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:16:
[...]
Groot gelijk! Momenteel is het sws niet een top moment om een positie te openen. Paar tips vanuit ervaring:
- Zet een doel waar je uitstapt en hou je aan dit doel
- Als je besloten hebt uit te stappen en hij stijgt nog verder door stap niet weer opnieuw in. 9/10 keer stap je dan in op de top en ga je daarna REKT of sta je lange tijd onder water
De keus is ook gemaakt nadat ik de grootmeester hier een plaatje heb zien posten met zijn trades en die van mij zaten hier niet ver naast, alleen die van hem waren Leverage en de mijne Spot. Dus vandaar eens kijken of ik op dezelfde manier, toch wat meer sats kan vergaren..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
nieuws: Europees Parlement wil niet langer bitcoin en ethereum verbieden
Het sentiment is aardig negatief. Misschien dat iemand van de slimme mensen hier zich wil mengen in deze discussie
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Precies; het is eigenlijk een crypto-sausje over Expediajasper7878 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:08:
[...]
Expedia heeft een verregaande partnership met Travala, en Binance is grootaandeelhouder dus ik maak me daar geen zorgen over.
Tegelijkertijd zie ik weinig reden waarom zo'n coin zou moonen / een goede investering zou zijn. Puur omdat we mogelijk meer op vakantie gaan op termijn en het gebruik stijgt, is niet per definitie een reden waarom een coin meer waard wordt. Uiteindelijk is het enige geld wat erin groeit een 'cashback-mage' per transactie, die de handige vakantieganger er nu ook al persoonlijk uit kan halen. Waarom zou ik dan in die coin zitten?
Interessant, waar baseer je dit op?Expedia heeft in het verleden het al eens geprobeerd om crypto als betaalmiddel te accepteren maar je ziet dat zulke grote jongens hier totaal niet op ingericht zijn.
Uiteindelijk is het toch gewoon een integratie van 'just another payment provider'? Waarom zou een grote jongen daar niet op zijn ingericht?
We doen wel eens alsof crypto allemaal heel ingewikkeld is, maar bijvoorbeeld Bitpay integreren is echt niet lastiger dan Paypal of iDeal. Je zit er wellicht mee dat je als 'tussenpersoon' als boekingsplatform direct de betaalde crypto wel/niet naar een hoteluitbater wilt overmaken, of de euro/dollarwaarde. Da's wellicht wat complexer, maar ook echt geen hogere wiskunde
Tegelijkertijd kan ik me weinig voorstellen bij een hoteluitbater die AVA wil hodl'en ipv Bitcoin of Ethereum.
Ze kunnen zeer goed naast elkaar bestaanTravala hoeft ook niet booking te verslaan. als ze maar 1% van de boekingen afnemen dan praat je al over vele duizenden boekingen per dag, en dan gaan de tokenomics wel tellen. ze kunnen gerust nsst elkaar bestaan
Maar: welke tokenomics en welk profijt heb jij als 'investor' daar dan aan?
Nogmaals, leuk principe, leuk blockchain, daadwerkelijk werkzame integratie die we in de praktijk gaan gebruiken. Helemaal top!
Maar waar zit voor jou als hodl'er de winst? Je bent geen aandeelhouder als je crypto's op je Ledger hebt staan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
-zwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:15:
[...]
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:29 ]
Nu ben ik wel benieuwd wie de grootmeester dan is?BTFD schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:12:
[...]
Wel respect voor de man dat hij zijn trades ook gewoon deelde met ons en niet alleen de mooie liet zien (in hoeverre deze er waren)
[...]
Bovenstaande lessen al geleerd met de casual beginners fouten, groene candles chasen heeft mij daarin het meeste pijn gedaan, maar uiteindelijk heb ik een mooie PF weten op te bouwen die (vooralsnog) in het groen staat..
De keus is ook gemaakt nadat ik de grootmeester hier een plaatje heb zien posten met zijn trades en die van mij zaten hier niet ver naast, alleen die van hem waren Leverage en de mijne Spot. Dus vandaar eens kijken of ik op dezelfde manier, toch wat meer sats kan vergaren..
op dit moment zit voor mij de winst dat ik goekoop een hotelletje of vlucht of activiteit kan boeken en er AVA mee terug krijg. de schaarste moet nog komen die is er "nog" niet. Tevens heb ik destijds daadwerkelijk aandelen gekocht en heb ook een NFT, deze geeft een stukje winstdeling in de vorm van travel credits.Richh schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:20:
[...]
Precies; het is eigenlijk een crypto-sausje over Expediaik denk ook niet dat het zomaar 'omvalt' ofzo; daarvoor zitten er te grote partijen achter terwijl de 'kosten' echt minimaal zijn.
Tegelijkertijd zie ik weinig reden waarom zo'n coin zou moonen / een goede investering zou zijn. Puur omdat we mogelijk meer op vakantie gaan op termijn en het gebruik stijgt, is niet per definitie een reden waarom een coin meer waard wordt. Uiteindelijk is het enige geld wat erin groeit een 'cashback-mage' per transactie, die de handige vakantieganger er nu ook al persoonlijk uit kan halen. Waarom zou ik dan in die coin zitten?
afhankelijk van de betaalmethode is er een tussen de 3 en 10% cashback in AVA. die ava zit dan in vele duizenden persoonlijke wallets opgesloten totdat deze weer voor een volgende vakantie gebruikt worden. Om die cashback te kunnen geven zal er op een bepaald moment ava van de markt moeten worden gekocht. dit zal koop druk geven en daarmee de prijs doen stijgen (denk ik)
[...]
Interessant, waar baseer je dit op?
https://nowpayments.io/bl...edia-still-accept-bitcoin (kopje key-points)
Uiteindelijk is het toch gewoon een integratie van 'just another payment provider'? Waarom zou een grote jongen daar niet op zijn ingericht? volatiliteit van crypto, wat te doen als je een crypto boeking annuleert en de waarde hard is gestegen of gedaald, en een hoteleigenaar wil gewoon harde euros of dollars. daar zit echt wel een complex mechaniek achter, en met Binance als grootaandeelhouder is dat natuurlijk wel makkelijker te faciliteren.
We doen wel eens alsof crypto allemaal heel ingewikkeld is, maar bijvoorbeeld Bitpay integreren is echt niet lastiger dan Paypal of iDeal. Je zit er wellicht mee dat je als 'tussenpersoon' als boekingsplatform direct de betaalde crypto wel/niet naar een hoteluitbater wilt overmaken, of de euro/dollarwaarde. Da's wellicht wat complexer, maar ook echt geen hogere wiskunde
Tegelijkertijd kan ik me weinig voorstellen bij een hoteluitbater die AVA wil hodl'en ipv Bitcoin of Ethereum.
nee lijkt me ook niet.
[...]
Ze kunnen zeer goed naast elkaar bestaannet als dat Booking.com en Expedia naast elkaar bestaan.
Maar: welke tokenomics en welk profijt heb jij als 'investor' daar dan aan?
ik gok op de schaarste die toe gaat slaan indien de boekingen echt omhoogschieten.
Nogmaals, leuk principe, leuk blockchain, daadwerkelijk werkzame integratie die we in de praktijk gaan gebruiken. Helemaal top!![]()
Maar waar zit voor jou als hodl'er de winst? Je bent geen aandeelhouder als je crypto's op je Ledger hebt staan.
ik pretendeer niet dat dit die ene wondercoin uit duizenden is, maar ze zijn wel enigsinds uniek en de grootste in de crypto reis business. Daar gok ik dan toch liever op dat weer het zoveelste blockchain project wat maar geen adoptie vind en echt alleen maar korte hype is.
Verwijderd
-LBV_038 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:39:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd wie de grootmeester dan is?Zit nog niet lang genoeg in de SC om dit te weten hahaha
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:29 ]
nothing stops this train
Verwijderd
-Kol Nedra schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:49:
A87 heeft nog wel een Youtube channel die hij gebruikt voor BTC analyses 👍
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:30 ]
The master himselfVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:50:
[...]
Is hij daar nog actief?
Indien ja; link please![]()
Stuur ik hem ff een berichtje via de comments.
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY,Youtubers WITH BIG FOLLOWING HERDS OF SHEEP WONT MAKE YOU ANY MONEY]
Concreet: hoeveel % goedkoper ben je dan Booking.com, Expedia of andere brokers?jasper7878 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:44:
[...]
op dit moment zit voor mij de winst dat ik goekoop een hotelletje of vlucht of activiteit kan boeken en er AVA mee terug krijg
En dan nog: wij zaten afgelopen weekend voor nog geen 100 euro incl. ontbijt, per nacht in Antwerpen via voordeeluitjes.nl in een hotel wat op Booking stond voor 270 euro per nacht ex ontbijt
Lage prijzen komen niet omdat AVA jouw halve hotelkamer financiert. Er ontstaat geen gratis geld en hotels hebben weinig tot geen incentive tot het gebruik.
Als AVA heel duur zou worden, wordt de hotelkamer op Travala ook duurder. Blockchain of niet: je kan niet zomaar een business bouwen als jouw enige USP 'de goedkoopste zijn' is, terwijl je acteert in een speelveld met billion dollar players zoals Booking en Expedia.de schaarste moet nog komen die is er "nog" niet
Da's al een heel ander principe dan het hodl'en van AVA, waar ik me al een stuk meer bij kan voorstellenTevens heb ik destijds daadwerkelijk aandelen gekocht en heb ook een NFT, deze geeft een stukje winstdeling in de vorm van travel credits.
Snap ik, daar heb ik dan ook een vergelijkbare mening over (zo niet sterker)ik pretendeer niet dat dit die ene wondercoin uit duizenden is, maar ze zijn wel enigsinds uniek en de grootste in de crypto reis business. Daar gok ik dan toch liever op dat weer het zoveelste blockchain project wat maar geen adoptie vind en echt alleen maar korte hype is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
I'm glad to have you. Your strategy is very good. I am happy for other people who trade with you and get profits in time. Thank you very much for your service.
Taro..LBV_038 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:39:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd wie de grootmeester dan is?Zit nog niet lang genoeg in de SC om dit te weten hahaha
Sinds ik dezelfde tactiek hanteer ben ik er aanzienlijk op vooruit gegaan, helaas post hij niet veel geen trades meer, omdat sommige mensen blindelings all-in zijn gegaan na zijn post, uiteindelijk rekt zijn gegaan en hem dat kwalijk hebben genomen! Vandaar dat hij een stuk voorzichtiger is geworden..
Wel ben ik tot ver terug in de slowchat gaan kijken met de koersen van die dag erbij (lijk wel een stalker
Daarnaast ook wat gouden Taro regels in acht genomen:
* Neem op tijd je winst, stijgt hij door, kun je altijd weer terug kopen.
* Na 3x bouncen op een MA, wegwezen!
* Beter winst missen, dan FIAT verliezen
Ook zijn updates in het andere topic zijn voor mij een schat aan informatie geweest hoe een koers zich kan ontwikkelen. Al met al, oprecht mijn/een leermeester te noemen!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Yep, ben wel benieuwd hoe het met A87 zijn Dotjes is vergaan trouwenszwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:57:
Deze reactie onder een video van A87 is goud:
I'm glad to have you. Your strategy is very good. I am happy for other people who trade with you and get profits in time. Thank you very much for your service.
Bedoel je niet Ark?DaWayne schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:07:
[...]
Yep, ben wel benieuwd hoe het met A87 zijn Dotjes is vergaan trouwens
Zero.
Ik bedoel de Dotjes vanuit soort crowdfunding vanwege zijn wallet-hack
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:50:
[...]
Is hij daar nog actief?
Indien ja; link please![]()
Stuur ik hem ff een berichtje via de comments.
Jaap io
36 minutes ago
Yo A87 we mis joe allot in de slowchat, men. Houw dit dees things got so out of de controle? We hoop toe see you again soon in de slowchat so we can talk allot about the manipulatie in de markets again.
O ja!DaWayne schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:20:
[...]
Ik bedoel de Dotjes vanuit soort crowdfunding vanwege zijn wallet-hack
Zero.
1/I know there are crypto funds out there sitting on cash, watching $ADA with some interest
— ADA whale (@cardano_whale) 15 maart 2022
Some will avoid it as part of allegiance to their crypto tribe. Others know what’s up and are waiting for a good entry
Want to say a few words to the in between group that isn’t sure
ADA, bullish! 🥲
nothing stops this train
Ik verbaas mij al langer dat de Tweakert er niets in ziet. Ook andere crypto's. Je zou zeggen dat crypto technisch is en de Tweaker wel geinteresseerd is hierin... En dan vooral blijven volhouden over ponzie en klimaat.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:19:
Ik zie een aardig draadje op de frontpage over het nut van Bitcoin
Het sentiment is aardig negatief. Misschien dat iemand van de slimme mensen hier zich wil mengen in deze discussie
ff door alle comments gelezen...... 🥲😂😂Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:19:
prachtig toch? 🥲
nothing stops this train
Richh schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:53:
[...]
Concreet: hoeveel % goedkoper ben je dan Booking.com, Expedia of andere brokers?
verschilt idd per hotel / vlucht. wel krijg ik omdat ik het hoogste level "smart ben de hoogste korting van 10%. om de beste prijzen te zien moet je wel ingelogd zijn. dat heeft te maken met parity agreements, waarbij de prijzen niet direct openbaar te zien mogen zijn.
En dan nog: wij zaten afgelopen weekend voor nog geen 100 euro incl. ontbijt, per nacht in Antwerpen via voordeeluitjes.nl in een hotel wat op Booking stond voor 270 euro per nacht ex ontbijtpunt is dat het een tamelijk ondoorzichtige branche is qua prijzen. Lage prijzen komen in de basis door inkoop van brokers, door winstmarges en last-minute leegstand, plus dat 'verborgen' cashbaks altijd al hebben bestaan.
Lage prijzen komen niet omdat AVA jouw halve hotelkamer financiert. Er ontstaat geen gratis geld en hotels hebben weinig tot geen incentive tot het gebruik. eens
[...]
Als AVA heel duur zou worden, wordt de hotelkamer op Travala ook duurder. Blockchain of niet: je kan niet zomaar een business bouwen als jouw enige USP 'de goedkoopste zijn' is, terwijl je acteert in een speelveld met billion dollar players zoals Booking en Expedia.
dit staat los van elkaar, ik zie niet hoe een hotelkamer duurder zou worden als ava zou stijgen. avan heeft de 6,50 al aangetikt, ook toen waren de prijzen meer dan competatief.
de hotelprijzen staan los van AVA. meestal zijn ze goedkoper maar niet altijd. nogmaals ze hoeven niet booking te kloppen in cijfers. die doen 1 tot 1.5 mio hotelnachten per dag. maar een klein plukje daarvan en het aantal givebacks in ava schiet door het dak.
[...]
Da's al een heel ander principe dan het hodl'en van AVA, waar ik me al een stuk meer bij kan voorstellen
[...]
Snap ik, daar heb ik dan ook een vergelijkbare mening over (zo niet sterker)
De helft ervan heeft wss de "buy high, sell low" strategie gevolgdQunix schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:55:
[...]
Ik verbaas mij al langer dat de Tweakert er niets in ziet. Ook andere crypto's. Je zou zeggen dat crypto technisch is en de Tweaker wel geinteresseerd is hierin... En dan vooral blijven volhouden over ponzie en klimaat.
Verwijderd
-Tiepfoud schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:16:
[...]
De helft ervan heeft wss de "buy high, sell low" strategie gevolgd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:30 ]
In het maatschappelijk debat is er enkel nog ruimte voor hetzelfde geluid op tal van onderwerpen. Niet zo gek dat dit nu overal en dus ook op tweakers de boventoon voert.Qunix schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:55:
[...]
Ik verbaas mij al langer dat de Tweakert er niets in ziet. Ook andere crypto's. Je zou zeggen dat crypto technisch is en de Tweaker wel geinteresseerd is hierin... En dan vooral blijven volhouden over ponzie en klimaat.
amenDarrell schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:32:
[...]
In het maatschappelijk debat is er enkel nog ruimte voor hetzelfde geluid op tal van onderwerpen. Niet zo gek dat dit nu overal en dus ook op tweakers de boventoon voert.
alleen hopen dat dit wel in nabije toekomst veranderd en dat men elkaars mening weer gaan accepteren 😌
nothing stops this train
Gelukkig heb je het over slimme mensen. Maar ook zonder dat zou ik me er absoluut niet aan willen wagen. Ik heb Taro daar wel eens een discussie zien voeren met zinnige argumenten en feiten, men wil er echter gewoon niet aan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:19:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik vermoed dat het woord vergaan van goede toepassing is, al hoop ik dat hij ze nog heeft en er een leuk centje aan overhoud.DaWayne schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:07:
[...]
Yep, ben wel benieuwd hoe het met A87 zijn Dotjes is vergaan trouwens
Ja, ik moet er ook net zin in hebben. Het is zoveel tekst. Het is wel wat meer niveau dan onder een Bitcoin bericht op NU.nl. Daar breek ik liever in. Dat is wat meer mijn type volk. Wat meer slowchat niveau denk ikNgangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:53:
[...]
Gelukkig heb je het over slimme mensen. Maar ook zonder dat zou ik me er absoluut niet aan willen wagen. Ik heb Taro daar wel eens een discussie zien voeren met zinnige argumenten en feiten, men wil er echter gewoon niet aan.
Onbekend maakt onbemind. Dat is ook de meeste tweakers niet vreemd. Tel daarbij nog op dat daardoor ook de nuance nogal eens ontbreekt en je hebt veel eenzijdige stellingen en meningen waar vaak geen rationeel gesprek over mogelijk is. Dat geldt ook voor veel andere onderwerpen hoor. Ook tweakers denken de waarheid nogal eens in pacht te hebben. Net gewone mensen, soms.Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:53:
[...]
Gelukkig heb je het over slimme mensen. Maar ook zonder dat zou ik me er absoluut niet aan willen wagen. Ik heb Taro daar wel eens een discussie zien voeren met zinnige argumenten en feiten, men wil er echter gewoon niet aan.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
NU reacties blijf ik inmiddels ook van weg. Ver van weg zelfsGelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Ja, ik moet er ook net zin in hebben. Het is zoveel tekst. Het is wel wat meer niveau dan onder een Bitcoin bericht op NU.nl. Daar breek ik liever in. Dat is wat meer mijn type volk. Wat meer slowchat niveau denk ik
Doodmoe word ik van zulke mensen.
Het is wel jammer dat er aura heerst een waarin men zich graag anoniem wilt houden. Het gaat immers om geld, en dat kan vreemde figuren aantrekken.
Misschien is er binnenkort nieuwe tech waarmee we ons in real life kunnen blurren voor elkaar
Was jij er vorig jaar niet bij dan?Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:12:
Het lijkt mij donders gezellig om met een aantal gasten van hier een keer een BBQ te doen.
Het is wel jammer dat er aura heerst een waarin men zich graag anoniem wilt houden. Het gaat immers om geld, en dat kan vreemde figuren aantrekken.
Misschien is er binnenkort nieuwe tech waarmee we ons in real life kunnen blurren voor elkaar
Verwijderd
mijn eerste BBQ in the metaverse, ticketjes voor een worst of hamburger verkrijgbaar als NFT, te koop via GET ProtocolGelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:12:
Het lijkt mij donders gezellig om met een aantal gasten van hier een keer een BBQ te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2022 16:14 ]
Geef sats voor pils!
Ik ben altijd voor. Binnenkort met @Skrunsies een paar biertjes drinken op een terrasje. Maar BBQ is ook leuk man. Wij Friezen zijn ook vreemde figuren dus...Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:12:
Eerlijk gezegd maak ik me over de actieve posters hier niet zo'n zorgen. Maar op een dergelijk openbaar forum waar echt iedereen mee kan lezen lijkt het me niet heel prettig om een tijd/locatie te bespreken voor zoiets.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:12:
Er zitten hier sowieso wel wat meer Friezen volgens mij, valt me wel vaker op. Zijn jullie oververtegenwoordigd hier, of benoemen Friezen gewoon vaker dat ze Fries zijn? Friesland is mij wat ver rijden voor een middagje terras, maar als ik een keer ergens in een huisje in Friesland zit (eigenlijk bijna elk jaar wel een keer) dan meld ik me welzwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:55:
[...]
Ik ben altijd voor. Binnenkort met @Skrunsies een paar biertjes drinken op een terrasje. Maar BBQ is ook leuk man. Wij Friezen zijn ook vreemde figuren dus...
Kunnen we gewoon doen toch? Gewoon maskers op of schminken.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:12:
[ Voor 27% gewijzigd door Pelox op 15-03-2022 18:08 ]
Zero.
In jouw geval zou ik alleen geen slippers aan doen.Pelox schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:07:
[...]
Kunnen we gewoon doen toch? Gewoon maskers op of schminken.
Verwijderd
https://twitter.com/Celer...saoj0nD1m-NQDAU3Upcw&s=19
Mooi toch
Ja, of een terrasje. Ik ben wel voor een meet of iets dergelijks:)zwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:55:
[...]
Ik ben altijd voor. Binnenkort met @Skrunsies een paar biertjes drinken op een terrasje. Maar BBQ is ook leuk man. Wij Friezen zijn ook vreemde figuren dus...
Misschien gewoon alleen via DM mensen uitnodigen. Wat minder toegankelijk, maar dat kan wel wat vertrouwen wekken.YES schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:04:
[...]
Eerlijk gezegd maak ik me over de actieve posters hier niet zo'n zorgen. Maar op een dergelijk openbaar forum waar echt iedereen mee kan lezen lijkt het me niet heel prettig om een tijd/locatie te bespreken voor zoiets.
[...]
Er zitten hier sowieso wel wat meer Friezen volgens mij, valt me wel vaker op. Zijn jullie oververtegenwoordigd hier, of benoemen Friezen gewoon vaker dat ze Fries zijn? Friesland is mij wat ver rijden voor een middagje terras, maar als ik een keer ergens in een huisje in Friesland zit (eigenlijk bijna elk jaar wel een keer) dan meld ik me wel
Maar eens rustig laten bezinken ofzo
Een clown met slippers..Darrell schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:08:
[...]
In jouw geval zou ik alleen geen slippers aan doen.
Zero.
De gemiddelde tweaker was geloof ik voor het laatst geïnteresseerd in technologie ergens laat in de jaren 90 Early zero's. Toen het zelf flashen van een moederbord nog in hoog aanzien stond.Qunix schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:55:
[...]
En van financiën hebben ze al helemaal geen kaas gegeten. Er zijn hier hele hordes die sparen op de bank als volkomen veilig beschouwen en hun eigen hypotheek niet kunnen uitleggen. Laat staan tijd, risico en compounding effecten voor zichzelf in kaart kunnen brengen.
Maar gelukkig wel zoveel verdienen dat de inflatie ze geen zak doet behalve dan dat ze met een net nieuw gekocht chemisch laboratorium kunnen 'bewijzen' dat de pindakaas van de Lidl toch echt hetzelfde smaakt als Calvé. En daar dan gigantisch op kunnen besparen. Dat is een rendement daar kan je met al die risicovolle beleggingen echt niet tegenop. Qua risico dan he. Superveilig.
Nee een goede inhoudelijke discussie over technologie, blockchains en eventuele nieuwe ontwikkelingen op het gebied van financiën, dan moet je goed zoeken om de juiste topics te vinden.
Dacht dat de Friezen crypto hebben uitgevonden...YES schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:04:
[...]
Eerlijk gezegd maak ik me over de actieve posters hier niet zo'n zorgen. Maar op een dergelijk openbaar forum waar echt iedereen mee kan lezen lijkt het me niet heel prettig om een tijd/locatie te bespreken voor zoiets.
[...]
Er zitten hier sowieso wel wat meer Friezen volgens mij, valt me wel vaker op. Zijn jullie oververtegenwoordigd hier, of benoemen Friezen gewoon vaker dat ze Fries zijn? Friesland is mij wat ver rijden voor een middagje terras, maar als ik een keer ergens in een huisje in Friesland zit (eigenlijk bijna elk jaar wel een keer) dan meld ik me wel
Ik hou mn mond verder over Celer. Ben nog steeds een aardig zakje aan het staken. Maar als het van 0,02 naar 0,20 en weer terug naar 0,03 gaat denk ik dat het gepast is om even te zwijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:09:
Ik weet dat de CELR populariteit hier wel wat minder is dan voordien maar toch:
https://twitter.com/Celer...saoj0nD1m-NQDAU3Upcw&s=19
Mooi toch
Ik vind het helemaal mooizwembroek schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:55:
[...]
Gigantisch k*t jaar is dit nu al voor mij. Dus ik kan echt uitkijken naar zo’n dingen. En voor de mensen die het eng vinden want privacy enzo.
Moah misschien ben ik wat te goed van vertrouwen. Maar desnoods geven jullie mij maar een klap op de kop:
a Zolang ik maar een leuke dag heb gehad
b Succes met dikke bedragen bij mij te vinden
Maar mooi weer komt eraan! Dus wij gaan zeker een paar pilsjes doen. Heb d’r gewoon zin in
UberLurker Departement #GG.
Ik deel je mening. Ik denk dan, hoe doet iemand dat die in een auto van een half miljoen rondrijdt en anoniem wil blijven. En nee bij mij valt ook niets te halen maar toch...Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:46:
[...]
Ik vind het helemaal mooi![]()
Gigantisch k*t jaar is dit nu al voor mij. Dus ik kan echt uitkijken naar zo’n dingen. En voor de mensen die het eng vinden want privacy enzo.
Moah misschien ben ik wat te goed van vertrouwen. Maar desnoods geven jullie mij maar een klap op de kop:
b Succes met dikke bedragen bij mij te vinden![]()
Maar mooi weer komt eraan! Dus wij gaan zeker een paar pilsjes doen. Heb d’r gewoon zin in
Ja dat dus.Darrell schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Ik deel je mening. Ik denk dan, hoe doet iemand dat die in een auto van een half miljoen rondrijdt en anoniem wil blijven. En nee bij mij valt ook niets te halen maar toch...
Maar moet gezegd. Het laatste wat ik hier wil is mensen om praten tot dingen die ze niet willen. Zitten altijd vreemde hapsnurkers tussen.
Misschien dan maar werken met DM.
Ach ik zie/hoor het wel. Ik kijk er iig naar uit
Dan zit je hier ook verkeerd 😂CornermanNL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:20:
[...]
De gemiddelde tweaker was geloof ik voor het laatst geïnteresseerd in technologie ergens laat in de jaren 90 Early zero's. Toen het zelf flashen van een moederbord nog in hoog aanzien stond.
En van financiën hebben ze al helemaal geen kaas gegeten. Er zijn hier hele hordes die sparen op de bank als volkomen veilig beschouwen en hun eigen hypotheek niet kunnen uitleggen. Laat staan tijd, risico en compounding effecten voor zichzelf in kaart kunnen brengen.
Maar gelukkig wel zoveel verdienen dat de inflatie ze geen zak doet behalve dan dat ze met een net nieuw gekocht chemisch laboratorium kunnen 'bewijzen' dat de pindakaas van de Lidl toch echt hetzelfde smaakt als Calvé. En daar dan gigantisch op kunnen besparen. Dat is een rendement daar kan je met al die risicovolle beleggingen echt niet tegenop. Qua risico dan he. Superveilig.
Nee een goede inhoudelijke discussie over technologie, blockchains en eventuele nieuwe ontwikkelingen op het gebied van financiën, dan moet je goed zoeken om de juiste topics te vinden.
Voor 99% wel maar die ene mooie procent is top.
Ik denk dat je eerder een klap op de kop krijgt van een lurker die niet op de BTC ATH BBQ verschijnt dan van een regular die daar wel verschijnt.Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:46:
[...]
En voor de mensen die het eng vinden want privacy enzo.
b Succes met dikke bedragen bij mij te vinden![]()
Voorzichtig zijn is belangrijk, maar aan de andere kant zijn er makkelijkere doelwitten te vinden waar waarschijnlijk meer te halen valt. Maarja, crypto sluist zo lekker weg he...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De vorige keer dat ik met een tweaker een bakkie ging doen droeg hij een Louis Vutton Neverfull icm een Rolex Daytona 6329, Christian Louboutin schoenen en een Faux fur House of Fluff jas met Friese hartjes.Taro schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Ik denk dat je eerder een klap op de kop krijgt van een lurker die niet op de BTC ATH BBQ verschijnt dan van een regular die daar wel verschijnt.
Voorzichtig zijn is belangrijk, maar aan de andere kant zijn er makkelijkere doelwitten te vinden waar waarschijnlijk meer te halen valt. Maarja, crypto sluist zo lekker weg he...
Over makkelijke doelwitten gesproken, Friese hartjes.........
Hopelijk blijft hij wat boven de MA25 deze keer
Ho ho, ik zie mijzelf nog als een echte tweaker, ondanks dat ik papa geworden ben
Gelukkig laat en support mij vrouw mij daar ook in…
Mooi! Had ze vanochtend verkocht dus had niet anders verwacht! 😩Ezo schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:37:
FTMoon!
Hopelijk blijft hij wat boven de MA25 deze keer
Classic!Don Guacamole schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:42:
[Afbeelding]
Fijn, zie dat de stijging letterlijk is begonnen na m’n verkoop. Oh wat is crypto toch mooi!
Soms krijg je het idee dat er iemand achter je staat om je keihard te $%@!^, wanneer je een trade maakt..
Verwijderd
-Don Guacamole schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:42:
[Afbeelding]
Fijn, zie dat de stijging letterlijk is begonnen na m’n verkoop. Oh wat is crypto toch mooi!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:32 ]
Ja dat is zeker waar.. ach hoe leuk is het. We hebben een gezamenlijke hobby. ‘Spreek’ jullie dagelijks. En heb al helemaal een idee hoe de levens hier verlopen. Nogmaals. Ik doe veel te weinig van dit soort leuke dingen.Taro schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Ik denk dat je eerder een klap op de kop krijgt van een lurker die niet op de BTC ATH BBQ verschijnt dan van een regular die daar wel verschijnt.
Daar komt nog bij dat ik misschien wel wat te naïef ben. Woon in zo’n dorpje waar mensen nog aanbellen wanneer je raam van de auto open staat. En dat je ‘later wel kan betalen’ in de winkel
ps: Mijn crypto sluist niet weg. Maar lekt weg
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 15-03-2022 20:05 ]
Verwijderd
-Taro schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:15:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:32 ]
FTFYVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:05:
[...]
Dus wordt gewoon bere stiere gezellig(pun intended)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pompeblêd!Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:28:
[...]
De vorige keer dat ik met een tweaker een bakkie ging doen droeg hij een Louis Vutton Neverfull icm een Rolex Daytona 6329, Christian Louboutin schoenen en een Faux fur House of Fluff jas met Friese hartjes.
Over makkelijke doelwitten gesproken, Friese hartjes.........
Volgens mij kunnen we sowieso al een Friese meet houden. Want genoeg Friezen hier
Verwijderd
-Darrell schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:09:
Oh ja zo zag groen er uit.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 23:33 ]
Ik krijg het idee dat je een van mijn plaatsgenoten bent, hier is het precies zoSkrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:03:
[...]
Ja dat is zeker waar.. ach hoe leuk is het. We hebben een gezamenlijke hobby. ‘Spreek’ jullie dagelijks. En heb al helemaal een idee hoe de levens hier verlopen. Nogmaals. Ik doe veel te weinig van dit soort leuke dingen.
Daar komt nog bij dat ik misschien wel wat te naïef ben. Woon in zo’n dorpje waar mensen nog aanbellen wanneer je raam van de auto open staat. En dat je ‘later wel kan betalen’ in de winkel
ps: Mijn crypto sluist niet weg. Maar lekt weg
Nou werkelijk. Buurman. Ben jij dat ?Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:12:
[...]
Ik krijg het idee dat je een van mijn plaatsgenoten bent, hier is het precies zo. Ik laat zelfs mijn deur van balkon openstaan als ik van huis ben. Een fiets zet je binnen omdat ie anders nat wordt, niet omdat ie gestolen zal worden
.
Heb van de week je fiets nog bij je binnen gezet omdat het begon te regenen. Heb de deur wel weer dicht gedaan. En je Ledger in de kast gelegd, naast een briefje met allemaal random woorden
[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 15-03-2022 20:14 ]
Gaan we schelden, Dâkhaos?Waah schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:10:
[...]
Pompeblêd!![]()
Volgens mij kunnen we sowieso al een Friese meet houden. Want genoeg Friezen hier![]()
Ik zie overigens dat ook de glittergladiooltjes weer lekker omhoog gaan.
Kapot stukNgangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:13:
We gaan toch niet door de 39600 weerstand heen zitten breken hier he?
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Hahaha, allemaal grootspraak hoor. In real life ben ik eerder een introverte, schuchtere 'kat uit de boom kijker' die rood aanloopt en niet uit zijn woorden komt als er meer dan 2 mensen naar hem kijken terwijl hij praat.
Gewoon een mietje dus.
Van der Poppe, ben jij dat ?Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Hahaha, allemaal grootspraak hoor. In real life ben ik eerder een introverte, schuchtere 'kat uit de boom kijker' die rood aanloopt en niet uit zijn woorden komt als er meer dan 2 mensen naar hem kijken terwijl hij praat.
Gewoon een mietje dus.
FTFYVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Gewoon een mietje Tweaker dus.
Tot de 40k weer voor de deur staat... rejected wedden?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Groeten van Hijgende Henk van kamer 7!
Nog een Fries meld zich!Waah schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:10:
[...]
Pompeblêd!![]()
Volgens mij kunnen we sowieso al een Friese meet houden. Want genoeg Friezen hier![]()
Thanks!Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:14:
[...]
Nou werkelijk. Buurman. Ben jij dat ?
Heb van de week je fiets nog bij je binnen gezet omdat het begon te regenen. Heb de deur wel weer dicht gedaan. En je Ledger in de kast gelegd, naast een briefje met allemaal random woorden
Oh, wat ledgers en seed phrases betreft, ik ben als braVE burger een website aan het maken waar je je seed phrases op kunt slaan, zodat het makkelijk te onthouden is. Het principe is simpel, inloggen met emailadres, seed phrases invoeren per HW, locatie toestaan zodat je later altijd weet waar je je wallet gelaten hebt etc.
Easy peasy, free of charge omdat ik van jullie zoveel mooie tips heb mogen ontvangen het afgelopen jaar.
Ik hoop dat je rijk gaat worden met je bitjes en ik denk dat het best wat kan worden in een bullmarket. Maar ik ben er niet rouwig om dat ik ze in USDT heb omgezet. Had mezelf echter beloofd deze weer braaf in euro's op de bank te zetten. Inmiddels staat alles alweer glimmend in staking. Maar voor 2,18 kon ik ze niet laten liggen.Skrunsies schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:12:
Oh btw. Zag vandaag ook weer een nieuwe launchpool op Bybit. Wil het jullie toch niet onthouden. Kan moeilijk als enige dikke $2 verdienen
*rent naar balkon*
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
Ah top man! Wat is die site. Laat ik mijn gegevens daar ook achter. Ben zo bang dat ik dat papiertje met die woordjes verlies.Ngangatar schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:23:
[...]
Thanks!
Oh, wat ledgers en seed phrases betreft, ik ben als braVE burger een website aan het maken waar je je seed phrases op kunt slaan, zodat het makkelijk te onthouden is. Het principe is simpel, inloggen met emailadres, seed phrases invoeren per HW, locatie toestaan zodat je later altijd weet waar je je wallet gelaten hebt etc.
Easy peasy, free of charge omdat ik van jullie zoveel mooie tips heb mogen ontvangen het afgelopen jaar.
Als we door de 40k breken breken we ook duidelijk door de 1D MA7 en MA25. Op zich een mooie mix van doorbraken, maar kan ook een flinke reject worden, juist door die drie.Vis schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:22:
Yes weer Moon kunnen roepen!! MOOON
Tot de 40k weer voor de deur staat... rejected wedden?
Er zit geen drie in 1, 7 en 25..... Behalve wanneer je ze optelt.YES schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:24:
[...]
Als we door de 40k breken breken we ook duidelijk door de 1D MA7 en MA25. Op zich een mooie mix van doorbraken, maar kan ook een flinke reject worden, juist door die drie.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 15-03-2022 20:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/zE6YaAYcAExIHkpANFibX5Da.jpg?f=fotoalbum_large)