“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
lekker laten staan en eerst kijken hoe het gaat lopen, maar FOMO mag altijd he 🥲LankHoar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:
Mijn buy orders van 30-33K BTC raken steeds verder uitzicht. Dat is op zich positief! Maar dan vraag ik me af, laten staan want we vallen toch wel weer terug? Of Moon soon dus snel wat extra inkopen doen met mijn FIAT?
Denk dat het antwoord ja is.
nothing stops this train
Ja dus!Skrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:36:
[...]
@YES en @elektriekert hebben mij gisteren ook geholpen met zo'n vraag.. Volgens mij was hun antwoord "Ja"![]()
Maar doe zelf ook effe research kan namelijk zomaar "Nee" zijn
Ik laat ze lekker staan. Bij 45-46K maar weer heroverwegen dan
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
LankHoar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:49:
[...]
Ja dus!
Ik laat ze lekker staan. Bij 45-46K maar weer heroverwegen dan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maar nu even geen stress meer. Lekker alles op stable coins en die 6% staking per jaar pakken. Stuk beter voor mijn hart
In dit geval zou ik zeggen:Skrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:36:
[...]
@YES en @elektriekert hebben mij gisteren ook geholpen met zo'n vraag.. Volgens mij was hun antwoord "Ja"![]()
Maar doe zelf ook effe research kan namelijk zomaar "Nee" zijn
Wie weet.
6% maar?Erazzzer schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:52:
Na in December alles verkocht te hebben, ben ik vandaag maar weer eens ingestapt.
Maar nu even geen stress meer. Lekker alles op stable coins en die 6% staking per jaar pakken. Stuk beter voor mijn hart
en dat met 8+% inflatie 👍
wat wel scheelt is dat jij dan maar last hebt van 2+% inflatie terwijl no-coiners er 8+% last van hebben.
nothing stops this train
Mijn BTC pakt 6,5. Ha!Erazzzer schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:52:
Na in December alles verkocht te hebben, ben ik vandaag maar weer eens ingestapt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
als je gisteren nou Bitcoin kocht stond je nu trouwens op +13.7% en dat in minder dan 1 dag 😉Erazzzer schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:52:
nothing stops this train
[ Voor 96% gewijzigd door knakworst op 01-03-2022 13:17 ]
De kans dat je short-term winst maakt terwijl BTC op de 24u op +13% staat is minimaal, no matter what de wereldomstandigheden zijn, zou ik zeggen iig.LankHoar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:
Mijn buy orders van 30-33K BTC raken steeds verder uitzicht. Dat is op zich positief! Maar dan vraag ik me af, laten staan want we vallen toch wel weer terug? Of Moon soon dus snel wat extra inkopen doen met mijn FIAT?
Ik zou enig geduld hebben en wachten op een retest, maar FOMO is een bitch, dat is zeker
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
TL;DR: ja, het waren de Russen, maar alleen als trigger om massaal shorts te laten klappen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Persoonlijk zou ik niet kopen na een +13% in een dag, eerder verkopen.LankHoar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:
Als je toch wilt instappen, doe dat gespreid over bv 5 weken, elke week 20% van het beoogde bedrag erin stoppen. Dan profiteer je beide kanten op: bij daling koop je goedkoper in, bij stijging zit je er al in (voor 20% dan).
De tijd leert of het tij keert
Nou ja, dat land implodeerde gewoon, dat had niks te maken met om kunnen gaan met vrijheid - ze kregen even het pure kapitalisme over zich heen, en dat is gewoon economische anarchie. Kun je een vorm van vrijheid noemen trouwens.Ngangatar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:02:
[...]
Een land wat jaren geleefd heeft in een communistisch regime waar de staat voor je zorgt, kan niet omgaan met plots teveel vrijheid. Althans, een groot deel van de bevolking niet.
Toen ik daar woonde, merkte ik eens op dat een vriendin van me er wel erg mager uitzag op een foto van enkele jaren eerder. Het antwoord daarop was: ja, toen hadden we een tijdje amper eten.
De Jeltsin-jaren waren echt voor vrijwel iedereen daar verschrikkelijk. En onder Poetin werd het de eerste pak weg 15 jaar echt stukken beter, wat ook wel mede z'n relatief grote populariteit verklaart onder de groep ouder dan 40. Z'n twee voorgangers deden het namelijk beduidend slechter.
Overigens is het afschaffen van de verzorgingsstaat nergens populair gebleken, hier ook niet.
Maar goed, Bitcoin gaat er weer vandoor!
En BIFI niet, verdomme!
Nou ja, Oekraïne voldoet totaal niet aan het acquis communautaire noch de Kopenhagen-criteria, dus dat kan echt totaal niet.Stokstaart schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:55:
[...]
Ik weet niet hoe zulke onderhandelingen gaan. Als beide partijen een delegatie sturen die vervolgens eerst nog naar 'het hoofdkantoor' terug moeten om de voorstellen neer te leggen kan ik me voorstellen dat het effect niet meteen te merken is.
Dat Oekraïne de documenten al heeft ondertekend zegt wat mij betreft niets (anders dan het feit dat Zelensky het graag wíl). Zo'n toetreding is gewoon een ingewikkeld en langdurig proces (zeker in dit geval) en de EU zal het ook niet verstandig achten om Putin op deze manier in de hoek te drukken.
Verder mag ik toch hopen dat er 1 land zo verstandig is die toetreding voor eeuwig te blokkeren. 1 Roemenië in de EU is wel genoeg, daar hoeft niet zo nodig een 3 keer zo groot Roemenië nog bij.
#Altcoins are not doing great and that's quite simple.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 1 maart 2022
There's no real use case right now, in the current market circumstances, for them.
Why would you want to buy $ADA for instance, if there's a war? No reason.#Bitcoin is the one being traded, + Gold and equities.
Niet vaak met deze alt fanboy eens maar dit maakt sense
Totdat we weer boven de bullmarket support band zitten en dan gaat ie weer de guurste coins shillen.Richh schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:33:
[Twitter]
Zo voorspelbaar die Poppe
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
…24hr eerder….Richh schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:33:
[Twitter]
https://cryptobenelux.com...dus-michael-van-de-poppe/
UberLurker Departement #GG.
Wanneer mag ik weer!?Vis schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:35:
[...]
Totdat we weer boven de bullmarket support band zitten en dan gaat ie weer de guurste coins shillen.
Zo voorspelbaar die Poppe
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je deze nou eens 7 keer onder elkaar post hebben we een achtbaan
Precies waar we nu inzitten, wanneer komt de drop?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Skrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:42:
[...]
What the hell, gooi hem d’r maar in. Tis toch al een crazyhouse!
Zero.
Ja sukkels die geen BTC hebbenzwembroek schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:44:
Toch sneu als je geen BTC in je PF hebt. Die dekselse @Taro zal wel all in zijn gegaan en is nu langzaam aan zijn winst aan het veilig stellen.
je mag voor $40 ASTR kopen bij Nance en bij de 1000% Earn naar binnen duwen?
Dan zijn we de GLMR/ASTR-REKT-boys
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Drops doen we niet meer aan. Nu in 1 streep door naar de maan.Khaelos schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:42:
[...]
Als je deze nou eens 7 keer onder elkaar post hebben we een achtbaan![]()
Precies waar we nu inzitten, wanneer komt de drop?
Beetje meh, als je wil doneren kan je dat ook gewoon doen. Natuurlijk ook een stukje marketing dit.
Yep!Darrell schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:57:
[...]
Drops doen we niet meer aan. Nu in 1 streep door naar de maan.
Als we morgen eenmaal voorbij de 80k zijn, gaat het hard
GLMR heb ik gekregen (parachains) en die 8 stuks staan mooi te stakenresusaapje schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:50:
[...]
je mag voor $40 ASTR kopen bij Nance en bij de 1000% Earn naar binnen duwen?
Dan zijn we de GLMR/ASTR-REKT-boys
ASTR (ook uit de parachains) heb ik gisteren verkocht voor busd en stan lekker in mijn backup pot
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 01-03-2022 14:00 ]
Zero.
`Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:28:
[...]
Nou ja, dat land implodeerde gewoon, dat had niks te maken met om kunnen gaan met vrijheid - ze kregen even het pure kapitalisme over zich heen, en dat is gewoon economische anarchie. Kun je een vorm van vrijheid noemen trouwens.
Toen ik daar woonde, merkte ik eens op dat een vriendin van me er wel erg mager uitzag op een foto van enkele jaren eerder. Het antwoord daarop was: ja, toen hadden we een tijdje amper eten.
De Jeltsin-jaren waren echt voor vrijwel iedereen daar verschrikkelijk. En onder Poetin werd het de eerste pak weg 15 jaar echt stukken beter, wat ook wel mede z'n relatief grote populariteit verklaart onder de groep ouder dan 40. Z'n twee voorgangers deden het namelijk beduidend slechter.
Overigens is het afschaffen van de verzorgingsstaat nergens populair gebleken, hier ook niet.
Maar goed, Bitcoin gaat er weer vandoor!
En BIFI niet, verdomme!
Volgens mij zijn we het eens. Ik gebruikte wat voorzichtiger termen. Volgens mij heb ik de term economische anarchie nog nooit gebruikt, tot vandaag dan.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ZekerSkrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:36:
[...]
@YES en @elektriekert hebben mij gisteren ook geholpen met zo'n vraag.. Volgens mij was hun antwoord "Ja"
Not doing great..Richh schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:33:
[Twitter]
Mag iemand mij uitleggen hoe 10-15% stijging in 24u niet zo great is..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
de alts blijven daarop toch over het algemeen wat achter?keanu_ schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:03:
[...]
Not doing great..
Haal maar effe een bakkie leut en kom dan maar weer terugsjorremans schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:03:
BTC heeft er in ieder geval ook vandaag zin in, ben benieuwd of we door kunnen stoten naar de 45/46K regio
Anyways, omdat het hoort: moon!
De meeste alts hebben tov BTC verloren. En aangezien BTC de base currency is waar de meeste alts het meest tegen verhandeld worden, is het puur volgen van BTC niet zo 'great'.keanu_ schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:03:
[...]
Not doing great..
Skrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:58:
[...]
Yep!
Als we morgen eenmaal voorbij de 80k zijn, gaat het hard
Maktub
Effe wachten tot @sjorremans zijn bakkie pleur heeftYES schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:06:
We tikken de MA99 aan! Zou ie er echt doorheen weten te rammen?
Ik drink ook effe een bakkie..sjorremans schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:09:
Ik ga maar even snel lunchen dan, wanneer ik terug kom wil ik zien dat de MA99 keihard gebroken is!
BTC staat op de 24h, 14e qua % stijging (binnen de top 200), dus dat ondersteunt je statement. Maar heel veel zit vlak om BTC's stijgingspercentage heen. Ik vind 'altcoins not doing great' klinken alsof BTC omhoog vliegt en daarbij de alts doet dalen (dat is een mythe die ik hier vaak heb gehoord bijvoorbeeld.)Richh schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:05:
[...]
De meeste alts hebben tov BTC verloren. En aangezien BTC de base currency is waar de meeste alts het meest tegen verhandeld worden, is het puur volgen van BTC niet zo 'great'.
'BTC doet het geweldig, de rest prima' is een beter statement in dit geval.
Zelf zit ik in elk geval naar een PF te kijken met 6 alts die het beter doen dan BTC vandaag. En met BIFI die ineens helemaal niks meer doet. En wat alts als ETH e.d. die wat achterblijven.
Al met al weinig te klagen eigenlijk.
Wat is de reden van deze plotse stijging? Was al bijna vergeten dat ik nog wat UMA had in m'n pfVerwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:14:
UMA doet me wat denken aan CELR, qua tempo van prijsstijging. zie die vliegen..
BTC Dominance is met ruim 1% gestegen in amper 2 dagen tijd, dat is bijzonder veel. Dergelijke verschuivingen zijn uitzonderlijk, zowel omhoog als omlaag.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:17:
[...]
BTC staat op de 24h, 14e qua % stijging (binnen de top 200), dus dat ondersteunt je statement. Maar heel veel zit vlak om BTC's stijgingspercentage heen. Ik vind 'altcoins not doing great' klinken alsof BTC omhoog vliegt en daarbij de alts doet dalen (dat is een mythe die ik hier vaak heb gehoord bijvoorbeeld.)
'BTC doet het geweldig, de rest prima' is een beter statement in dit geval.
Zelf zit ik in elk geval naar een PF te kijken met 6 alts die het beter doen dan BTC vandaag. En met BIFI die ineens helemaal niks meer doet. En wat alts als ETH e.d. die wat achterblijven.
Al met al weinig te klagen eigenlijk.
Maar dat er een paar alts mee gaan en outperformen is zeker waar, je zit toevallig in de juiste alts.
Op het moment dat BTC +14% doet en een alt +9%, zien sommigen dat als een daling van 5% wat wel degelijk aanzienlijk is in 1 dag. Ik vind 'not doing great' dan best passend, maar ik snap ook wel dat sommigen denken 'mwah heb 9% meer usd dan gisteren, dus wat maakt het verder uit'.
Verwijderd
no idea, ik had ingekocht op 6,60$ en ben nu toch aan het verkopen beetje per beetje..eSCe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:21:
[...]
Wat is de reden van deze plotse stijging? Was al bijna vergeten dat ik nog wat UMA had in m'n pf
Verwijderd
Gewoon verkopen man, pak die procenten! Zak hij terug is het mooi, zie je hem duidelijk weer een MA smashen kun je alsnog terug kopen of wat extra erbij smijten. Er gaat jou toch niemand vertellen hier wat je moet doen. Ik geef alvast een voorzetje, die pakken ze mij niet meer af..LankHoar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:35:
Zit te denken een stop loss in te zetten op 43K voor BTC en 2.8K voor ETH. Dan afwachten wat hij doet rond 46K, en daarboven bijkopen, maar indien hij terugzakt heb ik mijn winst en zet ik wat lager een nieuwe order in (heb mijn huidige nog staan op 30.5K EUR BTC en 2.1K EUR ETH). Hmm..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
nothing stops this train
Die dominance is wel zo natuurlijk.Richh schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:22:
[...]
BTC Dominance is met ruim 1% gestegen in amper 2 dagen tijd, dat is bijzonder veel. Dergelijke verschuivingen zijn uitzonderlijk, zowel omhoog als omlaag.
Maar dat er een paar alts mee gaan en outperformen is zeker waar, je zit toevallig in de juiste alts.
Op het moment dat BTC +14% doet en een alt +9%, zien sommigen dat als een daling van 5% wat wel degelijk aanzienlijk is in 1 dag. Ik vind 'not doing great' dan best passend, maar ik snap ook wel dat sommigen denken 'mwah heb 9% meer usd dan gisteren, dus wat maakt het verder uit'.
Eigenlijk vind ik 1 dag ook wel erg een momentopname misschien, ik bedoel, een van m'n alts die het beter doet vandaag is FTM. Maar die zit nog niet in de buurt van z'n ATH tov BTC, dit is meer het stoppen van een trend van de laatste 2 weken. BIFI ziet er vandaag dramatisch uit, maar dat zegt ook weer niet zo veel over de langere termijn. Dagkoersen zeggen me echt bijzonder weinig eigenlijk.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Om mezelf maar even schaamteloos te quoten. Zijn er meer mensen die in RUNE zitten? Staat met $ 5,13 nu op +48% t.o.v. 24h geleden, bizarre getallen weer.NeoflexNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:07:
Wat bijzonder. Ik zit te kijken naar RUNE (zit daar al een tijdje in). Zeer volatiel muntje waar beetje daghandel nog wel interessant is.
Op Binance zie ik een prijs van 3,10 dollar, en op CDC een prijs van 3,13 in euro's.
Mensen die vaker zulke grote verschillen zien?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Aanhaken en nu nog ff x 425% tot ATHDarrell schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:55:
Celer volgt bitcoin met een behoorlijke support op 100 sats.
Als je dit soort vragen stelt voldoe je al aardig aan die criteriaNgangatar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:16:
Even een serieus crypto onderwerp, waar de topicstart helaas geen oplossing biedt...
Hoeveel waardeloze muntjes moeten er in je bag zitten om jezelf bagholder te mogen noemen?
[Afbeelding]
geen idee, hier mijn bagholder coins 🥲Ngangatar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:16:
Even een serieus crypto onderwerp, waar de topicstart helaas geen oplossing biedt...
Hoeveel waardeloze muntjes moeten er in je bag zitten om jezelf bagholder te mogen noemen?
[Afbeelding]
nothing stops this train
Hehe nee joh, ik ben nog geen jaar bezig, nog te groen voor.almightyarjen schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:17:
[...]
Als je dit soort vragen stelt voldoe je al aardig aan die criteria
waar kun je die halen trouwens? deze moet ik eigenlijk ook hebben (heb al 2 Bitcoin bekers)Skrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:10:
[...]
Ik drink ook effe een bakkie..
[Afbeelding]
nothing stops this train
https://www.etsy.com/nl/l...ot+mok&ref=sc_gallery-1-2Kol Nedra schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:22:
[...]
waar kun je die halen trouwens? deze moet ik eigenlijk ook hebben (heb al 2 Bitcoin bekers)
Zo deze bekers kosten nu weer minder dan 1 DOTSkrunsies schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:27:
[...]
DENK EROM!!!!
Je krijgt de mok ZONDER koffie
Wel het oude logo helaas. Hoewel die op de mok wel fraaier is imho.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Eens!Wom schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:30:
[...]
Wel het oude logo helaas. Hoewel die op de mok wel fraaier is imho.
Anders plak je er gewoon een sticker op
https://www.etsy.com/nl/l...2k0w-fEAkYBCABEgLAY_D_BwE
Lange lunch zeg.sjorremans schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:09:
Ik ga maar even snel lunchen dan, wanneer ik terug kom wil ik zien dat de MA99 keihard gebroken is!
en aans löpt wa vast
Heeft helaas ook niet geholpen.. zijn weer terug bij de 44K
Haha mocht ook wel. Die is zo hard gekelderd dat de APY van 100+% zelfs niet meer uitmaakte.Ngangatar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:11:
Dikke Aktie! Ehhh Actie.... Ehh... Axie!
[Afbeelding]
Welkom! Lees ff een paar pagina's terug, word al flink over gepraatJanterworst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:00:
Iemand idee waarom BTC opeens zo hard gaat? Hoor verhalen dat Rusland er misschien wel eens achter zit. Maar stel dat is zo, wat is de kans dat andere landen de shit dan gaan saborteren door BTC te verkopen?
ga jij het verkopen dan? als je een beter alternatief kan bedenken dan Bitcoin let me know!Janterworst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:00:
Iemand idee waarom BTC opeens zo hard gaat? Hoor verhalen dat Rusland er misschien wel eens achter zit. Maar stel dat is zo, wat is de kans dat andere landen de shit dan gaan saborteren door BTC te verkopen?
nothing stops this train
Je kunt nog wel eens gelijk krijgen. We gaan inmiddels weer naar beneden. Heb een limit sell order op 39.8K EUR geplaatst, een 300 EUR hoger dan de huidige koers. Ben benieuwdBTFD schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:44:
[...]
Gewoon verkopen man, pak die procenten! Zak hij terug is het mooi, zie je hem duidelijk weer een MA smashen kun je alsnog terug kopen of wat extra erbij smijten. Er gaat jou toch niemand vertellen hier wat je moet doen. Ik geef alvast een voorzetje, die pakken ze mij niet meer af..
[Afbeelding]
De stijging begon echter toen de Amerikaanse Beurzen gisteren opengingen. Maar dat kan natuurlijk ook expres zijn gedaan.Janterworst schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:00:
Moon when?
Jij hebt nu waardeloze fiat in je account.LankHoar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:19:
[...]
Je kunt nog wel eens gelijk krijgen. We gaan inmiddels weer naar beneden. Heb een limit sell order op 39.8K EUR geplaatst, een 300 EUR hoger dan de huidige koers. Ben benieuwd
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cEPUzSOyU1wyrow4eLw6aRTA.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZRhiE0UwGWqD0JCHavQvMOgv.jpg?f=user_large)
/f/image/aibjSMqvCdc2ZpcF0len8XW0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RF1xEXCX8ovvkU9w45WDrYgl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q1zOHkiJYK2eVckZTxRvnYdR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lB3PHwuBTBjRw5w43jEtfWBb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CbGc5WKlRhsUjl51ON0KHA1K.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hL1bIl2rpXORoLRbFaLa0eg4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/44DqZv7qAS5ydAmsZJ6Gu225.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large)