“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Haha, ja gek hoe dat werkt... het verloor gisteren nog 50% van haar waarde, maar toch wordt het gekocht want 238% earn.resusaapje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:22:
[...]
Join uuuuuuuusssssss! Koop 28 GLMR bij Nance, duw ze in de 10dgn 238% earn en de 3mndn 101% earn en voel je deel van de exclusieve tweakerscoin rekt-club
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Maakt niet uit want hij gaat echt wel een keer z'n ATH testen hoooooorrrrMicroWhale schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:29:
[...]
Haha, ja gek hoe dat werkt... het verloor gisteren nog 50% van haar waarde, maar toch wordt het gekocht want 238% earn.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Waarom zou ik?, ik heb ze niet gekocht met de intentie om de kostprijs onder de $1,25 te krijgen
Nou mooi toch? x100 is nog niet eens de helft van die ATH. Lijkt me dus volkomen realistiesVis schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:32:
[...]
Maakt niet uit want hij gaat echt wel een keer z'n ATH testen hoooooorrrr
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Beetje jammer dat het nergens is te verzilveren behalve op een paar shabby exchanges. Nu moet ik die Schultenbrau alsnog uit eigen zak betalen.
WTF!Ray_ schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:44:
Ik weet dat we niet met aantallen en bedragen moeten gaan pochen hier, maar ik ben zo trots dat ik dit weekend op Kraken maar liefst 5 hele euro's aan Songbird heb ontvangen dat ik het niet langer voor mij kan houden.
Beetje jammer dat het nergens is te verzilveren behalve op een paar shabby exchanges. Nu moet ik die Schultenbrau alsnog uit eigen zak betalen.
Dikke whale jonguh! Ik heb namelijk ook een 3 euro 87 in the pocket.. Wen zingende vogels moen?
UberLurker Departement #GG.
Hahaha, dat roepen ze bij XRP ook al dik 3jaar. En die hoeft lang niet zoveel %.Vis schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:32:
[...]
Maakt niet uit want hij gaat echt wel een keer z'n ATH testen hoooooorrrr
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als in ook krakkemikkig netwerk die continue er uit pleurt en totaal niet decentraal is? Misschien ja
Gaan we nu elk uur van dit conflict in de gaten houden en de vermeende correlatie met crypto proberen te duiden?WiLLoW_TieN schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:21:
Raar...ondanks de dreiging in Oekraïne kruipt BTC langzaam richting de $40K ? 🤔
Het probleem van dit nieuws is dat het elk uur weer anders is. S&P futures staan alweer neutraal door aangekondigd spoedoverleg Biden/Poetin. Overigens zijn de beurzen in VS dicht vandaag.
Omdat?
edit: nog een leuke
[ Voor 23% gewijzigd door Jedi_Pimp op 21-02-2022 10:21 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik voorspel een x10 op de eerste dag. Kan ik toch mooi weer een traytje Schultenbräu van halen.
Hoeveel van die klaplopers bestaan er eigenlijk op YT?Kol Nedra schreef op zondag 20 februari 2022 @ 23:18:
ergens in maart/april gaan we omhoog of omlaag, nu alleen maar sideways![]()
[YouTube: NO!!! BITCOIN THIS WAY NOW ASAP!!! CHECK THIS CHART !!]
Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:48:
[...]
WTF!
Dikke whale jonguh! Ik heb namelijk ook een 3 euro 87 in the pocket.. Wen zingende vogels moen?
Lazio deed het leuk, de rest was matigjes. Het leuke van de Alpine is dan wel weer dat deze 20 a 25% meer BNB kost qua aankoop, al is het nog steeds peanuts.resusaapje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:33:
[...]
Ik voorspel een x100 op de eerste dag. Kan ik toch mooi weer een traytje Schultenbräu van halen.
100 x zou 77 dollar per stuk betekenen, dat lijkt me heel erg stug
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
meer dikke BNB's stacken
morgen TAPpen op Bybit
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2022 10:40 ]
nothing stops this train
Van de sport-tokens bedoel je? BAR en ACM werden veel te duur ingestoken: $37 en $6,5 resp.Ngangatar schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:37:
[...]
Lazio deed het leuk, de rest was matigjes. Het leuke van de Alpine is dan wel weer dat deze 20 a 25% meer BNB kost qua aankoop, al is het nog steeds peanuts.
100 x zou 77 dollar per stuk betekenen, dat lijkt me heel erg stug. Maar zeer welkom. 10 x is prima wat mij betreft.
Het is meer voor de lol dat ik meedoe met mijn bnb's dan dat ik er echt wat van verwacht.
LAZIO en PORTO waren beide $1, net als ALPINE en gingen x22 en x10 resp.
Ik heb helaas niet voldoende BNB om zoden aan de dijk te zetten, dus voor mij blijft het dust, maar alle launchpads leveren genoeg bier voor een dag op
Moet je daar je wekker voor zetten ? Subscription starts in bla bla bla. Dat is ergens in de nachtKol Nedra schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:39:
Alpine gaat bij mij direct de deur uit, en restant na trade ook naar bnb converten..
meer dikke BNB's stacken
morgen TAPpen op Bybit
Of kan het ook morgen vroeg. Dan haal ik ook eens van die Verstappen muntjes op
Je bent al te laat nu. Tijdstippen etc staan bij de launchpad info. Je kan de gok wagen door te kopen bij livegang maar dat kan best tricky zijn gezien de schommelingen.Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Moet je daar je wekker voor zetten ? Subscription starts in bla bla bla. Dat is ergens in de nacht![]()
[ Voor 17% gewijzigd door keepitfrosty op 21-02-2022 10:50 ]
Ik vind het altijd bizar als je bekijkt om wat voor bedragen dit gaat:
- totale inleg in dollar ruim 3 miljard
- gemiddelde inleg per participant ruim 64 BNB = grofweg 23.500 dollar
En dan te bedenken dat waarschijnlijk een behoorlijk deel van de participanten ergens tussen de 0.1 en 2 bnb in zal leggen.
Tis heel simpel, zorg dat je tijdens de calculatie fase van een week ongeveer, BNB in je launchpool, spot etc heb staan. Dan krijg je aan het eind van die calculatie periode een gemiddelde wat je mag staken. Daar staat vervolgens een periode van 3 uur voor wat voor ons van 7 uur smorgens tot 10 uur smorgens is. Daarna berekenen ze hoeveel BNB er ingelegd is en hoeveel Muntjes er beschikbaar zijn. De uitkomst daarvan krijg je om 11:00 uur in je spot wallet en om 12 of 13 uur gaat de verkoop open.Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:47:
[...]
Moet je daar je wekker voor zetten ? Subscription starts in bla bla bla. Dat is ergens in de nacht![]()
Er zitten wel wat bagholders tussen jafreeki91 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:52:
[...]
En dan te bedenken dat waarschijnlijk een behoorlijk deel van de participanten ergens tussen de 0.1 en 2 bnb in zal leggen.
Ja had gisteren al een paar van die Bytjes gekocht, onder het mom van misschien wordt het wel een BNB tjekeepitfrosty schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:48:
[...]
Je bent al te laat nu. Tijdstippen etc staan bij de launchpad info. Je kan de gok wagen door te kopen bij livegang maar dat kan best tricky zijn gezien de schommelingen.
Later zag ik die launchpad en een subscription period.
Thanks!Ngangatar schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:55:
[...]
Tis heel simpel, zorg dat je tijdens de calculatie fase van een week ongeveer, BNB in je launchpool, spot etc heb staan. Dan krijg je aan het eind van die calculatie periode een gemiddelde wat je mag staken. Daar staat vervolgens een periode van 3 uur voor wat voor ons van 7 uur smorgens tot 10 uur smorgens is. Daarna berekenen ze hoeveel BNB er ingelegd is en hoeveel Muntjes er beschikbaar zijn. De uitkomst daarvan krijg je om 11:00 uur in je spot wallet en om 12 of 13 uur gaat de verkoop open.
Alleen ging het hier om Bybit en niet om BNB, snap dat we te oud worden voor deze shit, met al die launchpool/pads ed
Ja, klopt toch altijd lekker dat sinterklaas gevoelNgangatar schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:56:
[...]
Er zitten wel wat bagholders tussen ja. Helaas ben ik maar een arme sloeber hehe. Maar blijft leuk om mee te doen.
Ik krijg er 3.8932 ALPINE voor terug.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
64 BNB kan ik alleen van dromen. En zelfs zij verdienen maar $320. Maar goed, $320 gra-tiesfreeki91 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:52:
[...]
dan weet ik ongeveer hoeveel BNB jij hebt, ik krijg maar 1.2075 ALPINE
nothing stops this train
320 dollar? Ik heb met launchpads wel meer dan dat binnengeharkt. Dus die 64bnb-ers pakken wel wat meer dan 320. Maar het hangt ook wat af van de markt condities en token ofc.resusaapje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:02:
[...]
64 BNB kan ik alleen van dromen. En zelfs zij verdienen maar $320. Maar goed, $320 gra-ties
[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 21-02-2022 11:05 ]
Sinterklaas geeft jou $40
Kan goed. Ik blijf voorzichtig positief met een x10keepitfrosty schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:03:
[...]
320 dollar? Ik heb met launchpads wel meer dan dat binnengeharkt. Dus die 64bnb-ers pakken wel wat meer dan 320. Maar het hangt ook wat af van de markt condities en token ofc.
prima! toch $10 gratissss danresusaapje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:09:
[...]
Kan goed. Ik blijf voorzichtig positief met een x10
nothing stops this train
https://opensea.io/seaart
4 minuten na launch op market sell hierenomiss schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:11:
En nu nog even een limit sell order prijs bedenken voor Alpine. Suggesties?
nothing stops this train
LOLKol Nedra schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:18:
[...]
4 minuten na launch op market sell hier
Vaker op die manier gedaan. Maar ik ga deze keer in het EUR pair (lijkt me minste liquiditeit in te zitten) de prijs direct omhoog proberen te drijven met een limit sell van €96. Hopende op market buy losers. Als dat niet lukt kan ik altijd nog een market sell doen.Kol Nedra schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:18:
[...]
4 minuten na launch op market sell hier
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 21-02-2022 11:23 ]
De rest geef ik aan Glenn HODL, ooit zal er vast wel een van die shitcoins flink moonen, hoop ik. Van Alpine is denk ik ook interessant hoe goed de auto het doet na de eerste tests. Met de nieuwe regels voor dit seizoen kan dat best een goed moment zijn, de rangorde is nog niet bekend.
Weer zo'n random-win actie. Kijkend naar voorgaande rondes, 1 promille kans om $10 te winnen. Kan je beter gaan daytradenXqlus1ve schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:24:
Er komt om 13:00 weer een earn actie voor $ROSE op coinmarketcap.
Herhalen is wat overdreven, maar wat we nu zien heeft opvallend veel gelijkenissen met die keer dat we in 1983 bijna een kernoorlog hadden. Alleen nu met de rollen omgedraaid: toen was het de NAVO met oefeningen die ze in de USSR met argwaan bekeken:Alpina schreef op maandag 21 februari 2022 @ 02:29:
[...]
Maar de geschiedenis herhaalt zich toch vaak?
Nu weet ik niet waar de huidige situatie een herhaling van is maar ik blijf me verbazen dat we hier in 2012 gewoon nog een EK voetbal hebben gehad (ook in de oostelijke steden).
En nog geen 10 jaar later is het er nu toch niet echt beter op geworden.
We gaan het zien, ik denk ook dat het vooral bij spierballentaal van Rusland blijft al vind ik het gedrag van Biden en Johnson ook zorgelijk.
Wat ik van de geschiedenis weet is dat een kleine gebeurtenis vaak al genoeg kan zijn voor iets groters.
Anyway
when moon?
Wikipedia: Able Archer 83
Groot verschil is dat het nu allemaal erg open is, met elke burger die toegang heeft tot internet en 24 uur nieuwsberichten, wat het er nu niet beter op maakt.
gaat Fantom stoppen met decentralized te zijn?
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2022 11:35 ]
nothing stops this train
[ Voor 102% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:30 ]
Nee met daytrading verlies ik alleen maar. Vorige keer had ik $20 aan NEAR gekregen, en dat voor 3 minuutjes werkresusaapje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:29:
[...]
Weer zo'n random-win actie. Kijkend naar voorgaande rondes, 1 promille kans om $10 te winnen. Kan je beter gaan daytraden
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:30 ]
nothing stops this train
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:31 ]
Je zegt het goed. Vooralsnog. Bij een daadwerkelijke inval dippen we nog wel even naar 28k.twit schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:59:
Nou we hebben de 38k vooralsnog gehouden zie ik. Nu eens zien of we weer een paar boodschappen karretjes kunnen vullen met de BNB launchpad van vandaag, en belangrijker nog, BNB daarna ook stabiel blijft:)
Dat hoef je @anti elppa niet te vertellen
Trouwens wij crypto coiners zijn wel de greenpeace van het internet
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:31 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:31 ]
Mijn PF blijft gelukkig aardig gelijk in waarde.WiLLoW_TieN schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:51:
BTC is weer door de $38,5K gezakt...
Ik blijf FIAT bijstorten
ook een manier om je PF in waarde te behoudenNgangatar schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:52:
[...]
Mijn PF blijft gelukkig aardig gelijk in waarde.
Ik blijf FIAT bijstorten. Kappen nou.
ik ben echt heel benieuwd op 1 maart, of mijn ROI nog boven de 15% zit, maar ik denk van niet
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 21-02-2022 11:56 ]
nothing stops this train
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Altijd zelf blijven nadenken
Bedankt voor de cheap coins! Mijn laatste buy order op 2,46 ook gehit. Nu ga ik in winterslaap.Daacuso schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:56:
Toch vanmorgen laatste restje GLMR maar verkocht. Zo te zien mooi op tijd. Nu aan de zijlijn wachten op een mooi instapmoment. Dit wordt overigens niet opnieuw GLMR.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
90% van mijn PF is winst. Op tijd verkocht tijdje terug en weer goedkoper ingekocht. Alle inleg eruit gehaald maar inmiddels door de zakkende prijzen weer lekker aan het bijstorten. Die stortingen zijn 10% van totale PF nu.Kol Nedra schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:55:
[...]
ook een manier om je PF in waarde te behouden
ik ben echt heel benieuwd op 1 maart, of mijn ROI nog boven de 15% zit, maar ik denk van niet
35% winst in nog geen dag. Heb slechtere dagen gekendzwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:59:
[...]
Bedankt voor de cheap coins! Mijn laatste buy order op 2,46 ook gehit. Nu ga ik in winterslaap.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Hey!zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:59:
[...]
Bedankt voor de cheap coins! Mijn laatste buy order op 2,46 ook gehit. Nu ga ik in winterslaap.
Nou t was gisteren 01:00hr, maar heb ze in staking hoor
Nu een 2 tal rondes wachten en dan doe ik ook mee aan de rewards
Het enige waar je je als investeerder/trader druk om moet maken en invloed op hebt is je eigen risico management. Zorg ervoor dat je je opgebouwde vermogen beschermd en je netto waarde niet volledig afhankelijk is van de geopolitieke grillen.
Laatste dagen veel plaatjes voorbij zien komen dat de invloed oorlogen/geopolitieke onrust vaak maar tijdelijk invloed hebben op de financiële markten. Hierbij ga je ervan uit dat mensen rationeel handelen en niet uit emotie op de verkoopknop drukken, zodra er een tank over de grens rolt. Markten zijn een en al emotie. Om de markten (zowel crypto als traditioneel) te begrijpen heb je veel aan het bestuderen van gedragswetenschappen en menselijke besluitvorming. Een interessant boek op dat gebied is: "thinking fast and slow".
Daarnaast zitten we al een aantal maanden in een dalende trend. Deze trend bestond al voordat we dagelijks headlines kregen over Rusland.
Op de lange termijn vinden markten altijd wel hun weg naar boven. Echter zijn velen overmatig blootgesteld aan de markten en te veel risico genomen. De laatste weken is er al een hoop vermogen verdampt, nogmaals ~50% zien verdampen kan dan erg pijnlijk worden.
Hear hear. Als er binnenkort een flinke capitulatie (met bijbehorend volume) komt, zou dat wat mij betreft niet eens slecht zijn voor de middellange termijn. Dan kunnen we echt even schoon schip maken en liquiditeit tanken om rustig weer een weg omhoog te vinden. Maar wat je zegt: wees er wel op voorbereid. Als je je nu verbaast over de waardering van de gemiddelde altcoin t.o.v. een jaar geleden: ze kunnen nog veel lager. Wat cash opstapelen nu zou geen verkeerd idee zijn, en alts hodl'en is nu extra risicovol.jvel92 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:06:
Laatste weken is er zoveel gezegd en geschreven over Rusland en iedereen denkt te weten hoe een en ander zich gaat ontvouwen, zowel politiek, militair en economisch vlak. Maar de waarheid is: dat niemand het weet. .
Het enige waar je je als investeerder/trader druk om moet maken en invloed op hebt is je eigen risico management. Zorg ervoor dat je je opgebouwde vermogen beschermd en je netto waarde niet volledig afhankelijk is van de geopolitieke grillen.
Laatste dagen veel plaatjes voorbij zien komen dat de invloed oorlogen/geopolitieke onrust vaak maar tijdelijk invloed hebben op de financiële markten. Hierbij ga je ervan uit dat mensen rationeel handelen en niet uit emotie op de verkoopknop drukken, zodra er een tank over de grens rolt. Markten zijn een en al emotie. Om de markten (zowel crypto als traditioneel) te begrijpen heb je veel aan het bestuderen van gedragswetenschappen en menselijke besluitvorming. Een interessant boek op dat gebied is: "thinking fast and slow".
Daarnaast zitten we al een aantal maanden in een dalende trend. Deze trend bestond al voordat we dagelijks headlines kregen over Rusland.
Op de lange termijn vinden markten altijd wel hun weg naar boven. Echter zijn velen overmatig blootgesteld aan de markten en te veel risico genomen. De laatste weken is er al een hoop vermogen verdampt, nogmaals ~50% zien verdampen kan dan erg pijnlijk worden.
[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:32 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:33 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:34 ]
Nee, die plaatjes tonen juist aan dat de markten compleet in paniek raken als een tank over de grens rolt. En vervolgens tonen ze dat er daarna eigenlijk altijd een snel v-vormig herstel is.jvel92 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:06:
Dat hoeft natuurlijk niet elke keer te gebeuren, maar het illustreert dat een beetje oorlog niet perse iets is om je zorgen over te maken qua koersen. Genoeg andere dingen waar dat wel voor geldt.
[ Voor 107% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:34 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:34 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:34 ]
Ah mooi man! Je krijgt meteen rewards! Alleen worden ze de eerste keer na 2 blocks uitgekeerd. (12 uur. Let wel op dat dit niet betekend meteen 12 uur nadat je ze in staking hebt gezet maar na twee complete blocks van 6 uur.) Er zijn 4x 6 blocks dus je ontvangt 4 x per 24 uur rewards! Ik compound de rewards 1x per dag .Skrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:06:
[...]
Hey!
Nou t was gisteren 01:00hr, maar heb ze in staking hoor![]()
Nu een 2 tal rondes wachten en dan doe ik ook mee aan de rewardsHoe vaak komen de rewards in je wallet eigelijk? Denk dat 1 x per week handmatig toevoegen mijn structuur gaat worden
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:34 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:34 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:35 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:35 ]
Toppie! Ben zo trots op mezelf, man wat een gehannes. Maar goed, waar kon je ook alweer zien wat de huidige rente is bij Cosmoon in dit geval?zwembroek schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:12:
[...]
Ah mooi man! Je krijgt meteen rewards! Alleen worden ze de eerste keer na 2 blocks uitgekeerd. (12 uur. Let wel op dat dit niet betekend meteen 12 uur nadat je ze in staking hebt gezet maar na twee complete blocks van 6 uur.) Er zijn 4x 6 blocks dus je ontvangt 4 x per 24 uur rewards! Ik compound de rewards 1x per dag .
Met alle bovenstaande meer dan eens! Goede post.Jedi_Pimp schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:06:
[...]
Doe dit nou niet... Door een bijzin met een dergelijk denigrerende ondertoon in je post te manoeuvreren, lok je weer andere reacties uit (zoals deze van mij). Ik ga er verder niet op in, maar voor mij wordt het op deze manier ook steeds minder leuk om hier te komen.
[...]
Hear hear. Als er binnenkort een flinke capitulatie (met bijbehorend volume) komt, zou dat wat mij betreft niet eens slecht zijn voor de middellange termijn. Dan kunnen we echt even schoon schip maken en liquiditeit tanken om rustig weer een weg omhoog te vinden. Maar wat je zegt: wees er wel op voorbereid. Als je je nu verbaast over de waardering van de gemiddelde altcoin t.o.v. een jaar geleden: ze kunnen nog veel lager. Wat cash opstapelen nu zou geen verkeerd idee zijn, en alts hodl'en is nu extra risicovol.
stakeglmr.comSkrunsies schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:15:
[...]
Toppie! Ben zo trots op mezelf, man wat een gehannes. Maar goed, waar kon je ook alweer zien wat de huidige rente is bij Cosmoon in dit geval?
?JordydG1998 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:59:
Grappig hoe iedereen er nog technische analyse op los laat terwijl die TA zo de prullenbak in kan, helaas voor traders maken macro economische factoren nu even de dienst uit.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:35 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:35 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:35 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:36 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:36 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:36 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:36 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:37 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:37 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:37 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:37 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7IHmurG5m80IFvJlgnrOe7w.jpg?f=user_large)
On topic please...
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 21-02-2022 12:29 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:38 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:38 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:38 ]
Ik ga nu een plan maken en John de Mol bellen. Walletadress komt daarna.Ngangatar schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:21:
[...]
Waar kan ik wat crypto heensturen om dat mogelijk te maken?
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:38 ]
'Waarom hebben koala’s vaak chlamydia?
Of deze:
Courteney Cox: ’Ik had niet door dat ik er vreemd uitzag’
En deze:
Hond doodgereden tijdens uitlaatrondje in Zwaagdijk-Oost, automobilist rijdt door
Lekker belangrijk allemaal!
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 21-02-2022 17:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Nf9gGHBysA6i6MHrWedf7cIp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L9pJ4LFcWpYyGaNpXe44D4mj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ha39GaND2h94SdXaYS6zDp8U.png?f=fotoalbum_large)