Hier shirtje ook binnen. Leuk shirt en mooi stofje. Helaas toch net iets te klein (maat L); dus euhm... iemand ruilen tegen een XL of overname?
Ah prima shirtje! Maar wel een goede strakke fit. Extra motivatie om nog een kilootjes eraf te fietsen, die ruimte is er gewoon 😋
Morgen meteen maar inwijden!
Morgen meteen maar inwijden!
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Strak shirtje wel. Zowel vormgeving als fit
Blij dat ik toch voor maat m ben gegaan. 182cm en 70kg
Blij dat ik toch voor maat m ben gegaan. 182cm en 70kg
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Waar blijven die foto's?
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Comfort valt blijkbaar iets groter dan de speed, ik heb een comfort in M en qua pasvorm is die eigenlijk prima met mijn 1,87.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Eerste anderhalf uur in mijn shirtje Speed M zitten erop...
Met mijn 195cm / 73kg is het shirt nog een beetje aan de ruime kant... Vooral bij mijn schouders, S'je had ook wel gekund denk ik.
Shirt zelf is prettig lang, mouwtjes goed kort en materiaal prima.
Met mijn 195cm / 73kg is het shirt nog een beetje aan de ruime kant... Vooral bij mijn schouders, S'je had ook wel gekund denk ik.
Shirt zelf is prettig lang, mouwtjes goed kort en materiaal prima.
Hier ook binnen, shirt S, broek M, past prima (1.80 / 68kg) (oh ja, ik heb dus de speed)
[ Voor 19% gewijzigd door borft op 21-05-2022 14:38 ]
Vergeten foto te maken, maar de eerste 110km zijn gereden met het shirtje. Dacht gisteren bij het passen dat het strak was, maar in de fiets houding was het perfect.
190cm/83kg, maat L met speed fit.
190cm/83kg, maat L met speed fit.
Hier idem. Gisteren dacht ik ook dat ie wel strak was. Valt best mee en had misschien toch nog wel een maat s kunnen doen.
:strip_exif()/f/image/QugEmsd91aG8U04uiMSTuPPF.jpg?f=fotoalbum_large)
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Mijn pakje was gewoon het best. Met lekker veel reclame er op.
Zegt ie ik ga een groepsfoto maken. Zie ik hem opeens zijn haar doen terwijl hij zwoel naar zijn telefoon kijkt 🙄
Jij stond er toch goed op jongen!ElGreco schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 20:40:
[...]
Zegt ie ik ga een groepsfoto maken. Zie ik hem opeens zijn haar doen terwijl hij zwoel naar zijn telefoon kijkt 🙄
Mooie foto's! Shirtje is hier ook binnen. Ik had de comfort besteld in een maatje kleiner dan normaal (in S) en ben erg tevreden over de pasvorm.
Ga even kijken of ik de gravel ride nog mee kan doen. Heb lang niet kunnen fietsen en heb m'n fiets bijna weer gefixt (op een knelringetje van de remleiding na).
Ga even kijken of ik de gravel ride nog mee kan doen. Heb lang niet kunnen fietsen en heb m'n fiets bijna weer gefixt (op een knelringetje van de remleiding na).
z'n mechanieker iig niet, mss z'n Stevens dealer?
Stevens dealer ook niet. Die was te druk met onderdelen zoeken.Frenz64 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 21:13:
z'n mechanieker iig niet, mss z'n Stevens dealer?
Oh, dan hattie tijd zat om mee te rijden
Zoek nou een (sne leverbaar) alternatief en annuleren die handel
Zoek nou een (sne leverbaar) alternatief en annuleren die handel
Is de gravelrit eigenlijk ook geschikt voor mensen die nog nooit onverhard gefietst hebben? Ik twijfel of ik mee wil. Ik weet niet of ik snel genoeg durf te fietsen. Rond de 20-25 moet wel lukken. Aanraders voor een fietsverhuur in de buurt zijn ook welkom.
20-25 als je nog nooit onverhard hebt gefietst is wellicht ietwat optimistisch. Ik zou eerst zelf wat oefenen voor dat je aansluit bij zo'n treintje.
Let wel op het verschil in kruissnelheid en de gemiddelde snelheid. 20-25 vol houden op een brede graveltrack die kaarsrecht gaat, is vrij makkelijk, maar omdat je veel bochten en technische stukjes ertussen hebt zitten, moet je behoorlijk doortrappen op de snelle stukken om dat als gemiddelde snelheid te halen.hoi1234 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:01:
Is de gravelrit eigenlijk ook geschikt voor mensen die nog nooit onverhard gefietst hebben? Ik twijfel of ik mee wil. Ik weet niet of ik snel genoeg durf te fietsen. Rond de 20-25 moet wel lukken. Aanraders voor een fietsverhuur in de buurt zijn ook welkom.
Bij de social gisteren lag de kruissnelheid zo tussen de 28 en de 32 per uur, en we haalden over 100 kilometer een gemiddelde van net geen 26.
Met de gravelrit over 2 weken verwacht ik dat het gemiddelde eerder in de lage twintigers uit gaat komen.
Ja bedoel kruissnelheid. Rechte (gravelpaden) doe ik wel vaker. Daar haal ik de genoemde snelheid ook wel. Vraag is of dat niet te langzaam is. Daarbij als we ook technische stukjes gaan doen, is het inderdaad de vraag of dat zo veilig is.Stoney3K schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:50:
[...]
Let wel op het verschil in kruissnelheid en de gemiddelde snelheid. 20-25 vol houden op een brede graveltrack die kaarsrecht gaat, is vrij makkelijk, maar omdat je veel bochten en technische stukjes ertussen hebt zitten, moet je behoorlijk doortrappen op de snelle stukken om dat als gemiddelde snelheid te halen.
Bij de social gisteren lag de kruissnelheid zo tussen de 28 en de 32 per uur, en we haalden over 100 kilometer een gemiddelde van net geen 26.
Met de gravelrit over 2 weken verwacht ik dat het gemiddelde eerder in de lage twintigers uit gaat komen.
Is de route al klaar, zou deze graag willen hebben als dat kan. Dan kan ik zelf een keer de route fietsen. Lijkt me namelijk wel een mooie omgeving.
[ Voor 7% gewijzigd door hoi1234 op 22-05-2022 10:05 ]
Ook hier shirtje en bibs binnen, zien er goed uit!
Helaas kom ik er net achter dat ik 10 September niet in NL ben en dus niet mee kan doen
Stiekem hoop ik dat er nog een social ride komt ergens in Noord Holland
Helaas kom ik er net achter dat ik 10 September niet in NL ben en dus niet mee kan doen
Dat buitenland is vast nog wel af te zeggen... En anders hebben we altijd nog het apenpokken gebeuren...Ik laat je gewoon staan
De route is in handen van @klaaas en @ZieMaar! Beide local gravelguru's en het is al genoemd (volgens mij) dat het voor iedereen aantrekkelijk moet zijn..hoi1234 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 10:03:
[...]
Ja bedoel kruissnelheid. Rechte (gravelpaden) doe ik wel vaker. Daar haal ik de genoemde snelheid ook wel. Vraag is of dat niet te langzaam is. Daarbij als we ook technische stukjes gaan doen, is het inderdaad de vraag of dat zo veilig is.
Is de route al klaar, zou deze graag willen hebben als dat kan. Dan kan ik zelf een keer de route fietsen. Lijkt me namelijk wel een mooie omgeving.
Ik ga even informeren of het final design klaar is en gedeeld kan worden
Persoonlijk zou ik dat niet doen. De kans is groot dat én jij én de groep het dan niet leuk gaan vinden. Als je het wel wil doen, dan zou ik toch eerst eens kijken of je van te voren een aantal ritten onverhard kan doen.hoi1234 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:01:
Dan denk ik dat ik maar met z'n tweeën ga. Ik ken 2 mountainbikers, misschien willen die me zelfs nog wat tips geven! Alleen nog even kijken wie van de twee meegaat.
Ik zou het zeker niet op je Willier doen @hoi1234 , maar je kon het tempo van zaterdag prima volgen toch?
Volgens mij had 'ie het KOMmetje te pakken ..
Ik mocht me ook met de route bemoeienMcMiGHtY schreef op zondag 22 mei 2022 @ 19:29:
[...]
De route is in handen van @klaaas en @ZieMaar! Beide local gravelguru's en het is al genoemd (volgens mij) dat het voor iedereen aantrekkelijk moet zijn..
Ik ga even informeren of het final design klaar is en gedeeld kan worden
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Had hij soep besteld dan?McMiGHtY schreef op maandag 23 mei 2022 @ 07:39:
Volgens mij had 'ie het KOMmetje te pakken ..
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
We hebben eigenlijk 2 routes uitgewerkt voor de gravelride. Beide zo’n 85 km lang en redelijk toegankelijk. Wel beiden met best wat hoogtemeters. Waar we over twijfelen: doen we nou wel of geen Radio Kootwijk erin? Het geeft wat meer asfalt, maar het is wel een uniek foto object. Maar ja, dat betekent dat de meeste mensen daar dus ook al 100x geweest zijn…anyway, polletje:
Poll: Gaan we bij de gravelbike langs Radio Kootwijk?
• Ja heel graag!
• Hoeft niet, heb ik al gezien
• Maakt me niet uit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Uiteraard houden @f4stf0rw4rd @klaaas en ondergetekende natuurlijk de uiteindelijke beslissing nemen, ook op basis van de omstandigheden op dat moment, maar we zullen deze input natuurlijk wel meewegen…
Beide routes vertrekken bij café de Hamer en met wat mazzel zien we, net als vorig jaar, weer wat wild
.
Wat mij betreft gebruiken we de al bestaande gravelride signal groep, dus stuur maar een dm’tje als je daarin wil?
Poll: Gaan we bij de gravelbike langs Radio Kootwijk?
• Ja heel graag!
• Hoeft niet, heb ik al gezien
• Maakt me niet uit
Tussenstand:
Uiteraard houden @f4stf0rw4rd @klaaas en ondergetekende natuurlijk de uiteindelijke beslissing nemen, ook op basis van de omstandigheden op dat moment, maar we zullen deze input natuurlijk wel meewegen…
Beide routes vertrekken bij café de Hamer en met wat mazzel zien we, net als vorig jaar, weer wat wild
Wat mij betreft gebruiken we de al bestaande gravelride signal groep, dus stuur maar een dm’tje als je daarin wil?
Ah mooi, Radio Kootwijk fiets ik altijd langs zonder het te zien. Zou fantastisch zijn als het een keer wel lukt…
Kan ik me nog aanmelden voor NH? Wat dat betreft ben ik echt een local
wat staat er op de planning?
Edit: ik trof een link naar dit topic in een signature in het mtb topic, het is toch in het bos?
Op asfalt heb ik niks te zoeken
Edit: ik trof een link naar dit topic in een signature in het mtb topic, het is toch in het bos?
[ Voor 41% gewijzigd door Nox op 26-05-2022 07:57 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
SR's zijn op de weg behalve die ene gravel rit die er binnenkort aankomt.Nox schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 07:51:
Kan ik me nog aanmelden voor NH? Wat dat betreft ben ik echt een localwat staat er op de planning?
Edit: ik trof een link naar dit topic in een signature in het mtb topic, het is toch in het bos?Op asfalt heb ik niks te zoeken
Ik weet ook nog niet zeker of ik er bij kan zijn.
Crap…ik heb 4 juni een verjaardag die ik niet kan missen, die om 14 uur begint. Betekent dat ik uiterlijk 13 uur wel gepland klaar moet zijn met de social ride en dat betekent ruim voor 9 uur starten (20/22 als gemiddelde snelheid, koffie, dikke 80km)…
Ff kijken wat ik doe. Misschien een lusje mee en dan afhaken…
Ff kijken wat ik doe. Misschien een lusje mee en dan afhaken…
Ik ben heel bang dat ik zaterdag ook met een verhuizing mee moet helpen. Misschien dat we een andere datum kunnen prikken? Blijven niet veel mensen over zaterdag.
- @ZieMaar! (Verjaardag?)
- @DjVe (misschien wel/ misschien niet
- @JT
- @f4stf0rw4rd
- @klaaas
- @joint_me
- @Smok3yNL
Kan iedereen hierboven nog even aangeven of die er is of niet?
9 uur starten en pittig doorfietsen is misschien niet voor iedereen een optie, wellicht is een andere datum kiezen dan een betere optie.
- @DjVe (misschien wel/ misschien niet
- @JT
- @f4stf0rw4rd
- @klaaas
- @joint_me
- @Smok3yNL
Kan iedereen hierboven nog even aangeven of die er is of niet?
9 uur starten en pittig doorfietsen is misschien niet voor iedereen een optie, wellicht is een andere datum kiezen dan een betere optie.
Het maakt mij niet uit, maar hoe groter de groep hoe gezelliger
Maar een nieuwe datum wordt voor mij 18 juni, 2 juli of daarna september pas. Bijna alle weekenden tot de zomervakantie zitten inmiddels aardig vol.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ik kan nog steeds, maar een andere datum lukt vast ook wel.
Hij wil.
Als ik mee ga, wordt het op de hardtail mtb, de cyclo crosser heb ik ingeruild voor een Full Enduro MTB. En dan ga ik niet zo hard
, dus een andere datum is niet zo gek.
[ Voor 12% gewijzigd door joint_me op 31-05-2022 10:56 ]
Hello fellow humans
Nog geen fiets hier...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Als het goed is ben ik er bij de onderstaande tocht bij:
Zaterdag 10 september: Noord-Holland/NHSB (start Castricum)
Andere datum is voor mij beter inderdaad…
Leuk dit, is lees even mee of het een optie voor mij is! Ben een mooiweer fietser en vind het niet altijd leuk om in een groep te fietsen waarbij de focus ligt op snelheid (de meeste vrienden van me fietsen graag +35 waarbij ik op max 30 zit)..
Wordt er daarnaast ook in de winter met een groepje op Zwift gefietst?
Ik zou zeggen, kom maar door met een andere datum! (En hou even rekening met de geplande tochten, en ook de leuke graveltochten die op fietssport.nl ingepland staan, ik kan zelf bijvoorbeeld niet op de 25ste omdat ik dan de Achterhoek onveilig maak)
(Met een groepje de Strade Bianche Achterhoek 150km fietsen is ook een optie natuurlijk)
(Met een groepje de Strade Bianche Achterhoek 150km fietsen is ook een optie natuurlijk)
Je staat erbij!Rick13 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:10:
Als het goed is ben ik er bij de onderstaande tocht bij:
De ervaring leert dat de ride in Groningen vaak wat sneller, maar minder ver is. En de andere ligt de kruissnelheid op een 28..29 per uur. (Met af en toe een sprintje of een verschillende tempo op een klimmetje), zelfs op je gravelfiets kom je bij het eindpuntniels2322 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:38:
Leuk dit, is lees even mee of het een optie voor mij is! Ben een mooiweer fietser en vind het niet altijd leuk om in een groep te fietsen waarbij de focus ligt op snelheid (de meeste vrienden van me fietsen graag +35 waarbij ik op max 30 zit)..
Een beetje ervaring in een groep is altijd wel fijn en mocht het te snel gaan, op tijd aangeven dan word er rekening mee gehouden.
Klinkt ook goed!McMiGHtY schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:20:
Hij wil.
@McMiGHtY volgens mij kunnen we op basis van de reacties vast stellen dat we beter een andere datum voor de gravel ride kunnen plannen en het aankomende zaterdag dus niet door gaat.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik had de openingspost gisteren al aangepast, en zoals ik gisteren al typte:
"Ik zou zeggen, kom maar door met een andere datum! (En hou even rekening met de geplande tochten, en ook de leuke graveltochten die op fietssport.nl ingepland staan, ik kan zelf bijvoorbeeld niet op de 25ste omdat ik dan de Achterhoek onveilig maak)
(Met een groepje de Strade Bianche Achterhoek 150km fietsen is ook een optie natuurlijk)"
"Ik zou zeggen, kom maar door met een andere datum! (En hou even rekening met de geplande tochten, en ook de leuke graveltochten die op fietssport.nl ingepland staan, ik kan zelf bijvoorbeeld niet op de 25ste omdat ik dan de Achterhoek onveilig maak)
(Met een groepje de Strade Bianche Achterhoek 150km fietsen is ook een optie natuurlijk)"
In overleg met de andere routebouwers stellen we 2 juli voor als alternatieve datum voor de Gravel editie van de Social Ride. We horen graag wie er dan (wel) kunnen!
We hebben 2 routes klaar liggen van ruim 80km. Op basis van de omstandigheden (droogte) zullen we in de week voorafgaande aan de rit een keuze maken. Grijp deze unieke kans om in de prachtige Kroondomeinen een lekker stukje te gravellen met gezellige mensen!
We hebben 2 routes klaar liggen van ruim 80km. Op basis van de omstandigheden (droogte) zullen we in de week voorafgaande aan de rit een keuze maken. Grijp deze unieke kans om in de prachtige Kroondomeinen een lekker stukje te gravellen met gezellige mensen!
[ Voor 43% gewijzigd door klaaas op 03-06-2022 15:15 ]
Hij wil.
Aanpassingen van de datum in de topicstart gedaan. Als er mensen bijgeschreven moeten worden hoor ik het graag.
Omdat ik vandaag ineens een gat in mijn agenda had en niks beter te doen (of geen zin om de beukenhaag te snoeien
) vanochtend mijn Tweakers shirt aangetrokken en de Gravel route grotendeels gereden
Dus als je een beetje een idee wil krijgen wat je 2 juli kunt verwachten Komoot
En al zeg ik het zelf; top route

Dus als je een beetje een idee wil krijgen wat je 2 juli kunt verwachten Komoot
En al zeg ik het zelf; top route
@f4stf0rw4rd : zanderige lusje niet meegepikt? Ik draaide vandaag behoorlijk probleemloos de heide op.
Hij wil.
@klaaas nee, wel wat andere paadjes die je niet met 30mm moet doen
Ja, het bos was al weer aardig droog. Droger dan vorig weekend, naar mijn idee. Had ik niet verwacht.f4stf0rw4rd schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 22:06:
@klaaas nee, wel wat andere paadjes die je niet met 30mm moet doen
Hij wil.
Viel mij ook op inderdaad. Maar na gisteren is dat probleem denk ik wel weer opgelostklaaas schreef op zondag 5 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Ja, het bos was al weer aardig droog. Droger dan vorig weekend, naar mijn idee. Had ik niet verwacht.
1 buitje lost dat niet op, daar heb je meerdere weken regen voor nodig. En dan geen stort buien, maar miezer.f4stf0rw4rd schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:06:
[...]
Viel mij ook op inderdaad. Maar na gisteren is dat probleem denk ik wel weer opgelost
Hello fellow humans
buitje? Er is inmiddels zo'n 30mm in een dag gevallen hier. Dat lost de ergste droogte op de zandpaden wel op voorlopigjoint_me schreef op maandag 6 juni 2022 @ 12:50:
[...]
1 buitje lost dat niet op, daar heb je meerdere weken regen voor nodig. En dan geen stort buien, maar miezer.
Als designated routebouwer van de Zuid-Holland GOT-ride (met online hulp van @aerofreak ).
Heb ik nog een vraagje. We komen in de buurt van Kinderdijk, als niet local is het misschien leuk om even langs de molens te fietsen. Het is niet een giga-eind, maar vaak wel wat drukker met toeristen die fietsers niet gewend zijn. Dus het is een beetje als fietsen over de markt.
Vandaar dat ik het even wil voorleggen, gaan we er wel of niet overheen?
Poll: Gaat de Zuid-Holland GOT-ride wel of niet langs Kinderdijk
• Ja, ik kom speciaal hiervoor die kant op.
• Nee, als local, kan geen toerist meer zien.
• Boeiend, ik kom alleen om de poll te f*cken

Heb ik nog een vraagje. We komen in de buurt van Kinderdijk, als niet local is het misschien leuk om even langs de molens te fietsen. Het is niet een giga-eind, maar vaak wel wat drukker met toeristen die fietsers niet gewend zijn. Dus het is een beetje als fietsen over de markt.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Is dit een soort fietsen langs de zwarte markt in Beverwijk tijdens kermis?
Is er aan de overkant van het water een mogelijkheid om te fietsen, zo van ah ja, daar is het. Mooi! En doooorrrrr
Is er aan de overkant van het water een mogelijkheid om te fietsen, zo van ah ja, daar is het. Mooi! En doooorrrrr
[ Voor 44% gewijzigd door ElGreco op 07-06-2022 08:50 ]
Niet als fietsen tijdens de kermis, maar wel als op een gewone zaterdag. Alle keren dat ik er reed, ben ik niet afgestapt, maar het is wel erg slalommen.ElGreco schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 08:49:
Het is natuurlijk wel dat je er ook wat "leuks" kan zien, het is niet de boulevard van Beverwijk....
Mja, die molens staan op een lint in de polder. Je kan bij het beginpunt op de dijk er naar kijken, maar verder staan er veel huizen op de dijk.
Het is ook een beetje in de categorie, serieus leuk dat ik het gezien heb. Gelukkig heb ik niet speciaal hiervoor een dag vrij genomen en er heen gereden.
[ Voor 17% gewijzigd door mhr-zip op 07-06-2022 10:07 ]
Denk vergelijkbaar met Zaanse Schans / Volendam.ElGreco schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 08:49:
Al is die laatste meer slalom fietsen is mijn ervaring.
[ Voor 9% gewijzigd door DDX op 07-06-2022 10:08 ]
Alles op een lijntje in Volendam, heerlijk!
Voor 9 juli hebben we staan:
Zuid-Holland (za 9 juli)
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @DialOut (potlood)
- @jasperz89
- @justinb81
- @DieAnder
- @aerofreak
- @Vantage
- @ZieMaar! (potlood)
- @nooberke (potlood)
Onze grote routebouwert wil een signal groepje maken, wie kunnen we daar voor 9 juli in gooien? De ervaring leert dat het perfect werkt voor de communicatie (kort) voor de ride en het delen van foto's na de ride!
Stuur een berichtje naar @mhr-zip en hij tovert je zo in het groepje!
Voor 9 juli hebben we staan:
Zuid-Holland (za 9 juli)
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @DialOut (potlood)
- @jasperz89
- @justinb81
- @DieAnder
- @aerofreak
- @Vantage
- @ZieMaar! (potlood)
- @nooberke (potlood)
Onze grote routebouwert wil een signal groepje maken, wie kunnen we daar voor 9 juli in gooien? De ervaring leert dat het perfect werkt voor de communicatie (kort) voor de ride en het delen van foto's na de ride!
Stuur een berichtje naar @mhr-zip en hij tovert je zo in het groepje!
[ Voor 5% gewijzigd door McMiGHtY op 07-06-2022 10:47 ]
Er is een mogeljikheid om alleen het laatste stukje van Kinderdijk te pakken, dan mis je 90% van de druktemhr-zip schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 08:06:
Als designated routebouwer van de Zuid-Holland GOT-ride (met online hulp van @aerofreak ).
[Afbeelding]
~Leonardo Da Vinci~
Je vergeet iemand
[ Voor 30% gewijzigd door ElGreco op 07-06-2022 10:42 ]
Ik zou dat gesprek vooral dempen als ik jullie was en pas 1 week van te voren weer aanzettenMcMiGHtY schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:14:
Hoax!ElGreco schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:42:
[...]
Ik zou dat gesprek vooral dempen als ik jullie was en pas 1 week van te voren weer aanzetten
Als je op de Lekdijk blijft kan je de molens prima zien, enkel van wat grotere afstand. Ik vind het geen aanrader om met een groep echt tussen de molens door te fietsen, zeker op de drukkere dagen. Heb 't een keer individueel gedaan en toen voelde ik me al niet op m'n plek met al die wandelaars.mhr-zip schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 08:06:
[Afbeelding]
@R0y. ga je ook mee 9 Juli? Dichterbij Zeeland gaat het hem dit jaar niet worden.
Ik ben geen local maar hoef niet (weer) te slalommen tussen de toeristen. Dat kan ik hier op de Veluwe ook wel als ik die behoefte zou hebben….
Leuk dat je mij vraagt!mhr-zip schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:31:
@R0y. ga je ook mee 9 Juli? Dichterbij Zeeland gaat het hem dit jaar niet worden.
Helaas heb ik dat weekend schoonfamilie op bezoek. Natuurlijk de perfecte reden om juist dan te gaan fietsen maar dat krijg ik er helaas hier niet doorheen. Een klein rondje in de buurt is dan niet zo’n probleem maar een dag(deel) wel
Mocht ik toch mee kunnen laat ik het weten!
Count me in, mooie training voor rondje Markermeer
@mhr-zip - ik ga mee! Op de fiets, maar met potlood
Waarom neem jij een potlood mee tijdens het fietsen?
Om al die tubeless banden "lek" te steken natuurlijk. Gaat niet lukken, want die kunnen niet lek... maar ik probeer het toch!Cranzai schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:47:
[...]
GOT Ride ZH is niet zo ver van België.Cranzai schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:47:
[...]
Ik neem aan dat je ook gewoon mee gaat.
We doen eigenlijk niet aan minimale snelheden/vereisten voor een GOT ride, het is samen-uit, samen-thuis.
Wat mijn ervaring is dat redelijk wat deelnemers hun 1e groepsrit ervaring op doen bij een GOT ride. Dat is prima, in groeprijden heeft voordelen!
Alleen in je 1e ritje is het vaak moeilijk om al die voordelen ook daadwerkelijk te benutten.
Als je het niet gewend bent, dan zal je toch wat extra aan moeten zetten na een bocht. En rijdt je vaak niet zo dicht op je voorgangers. Daarnaast als je erg moe en minder scherp wordt is het ook gevaarlijk voor de overige deelnemers.
Maar om voor iedereen die mee wil rijden (en nog nooit mee is geweest) toch een beetje in te laten schatten of je het leuk gaat vinden:
Kan je 1 van de onderstaande criteria afvinken, dan kan je prima mee (Onderstaande geldt voor ZH/NH, GR zijn de wat snellere mannen).
- Je hebt wel eens (in een niet te ver verleden) een rit gedaan van +/- 100 km.
- Je hebt nog nooit een 100+-er achter de rug, maar 70 km met 25+ km/u gemiddeld draai je je hand niet voor om.
- Bovenste haal je allebei niet, maar je bent wel echt gewend om in een groepje te rijden.
We gaan niet racen, dus het gaat niet om de laatste km. Twijfel je of je mee kan, stuur dan even een PM.
Ps: helm is verplicht.
Wat mijn ervaring is dat redelijk wat deelnemers hun 1e groepsrit ervaring op doen bij een GOT ride. Dat is prima, in groeprijden heeft voordelen!
Alleen in je 1e ritje is het vaak moeilijk om al die voordelen ook daadwerkelijk te benutten.
Als je het niet gewend bent, dan zal je toch wat extra aan moeten zetten na een bocht. En rijdt je vaak niet zo dicht op je voorgangers. Daarnaast als je erg moe en minder scherp wordt is het ook gevaarlijk voor de overige deelnemers.
Maar om voor iedereen die mee wil rijden (en nog nooit mee is geweest) toch een beetje in te laten schatten of je het leuk gaat vinden:
Kan je 1 van de onderstaande criteria afvinken, dan kan je prima mee (Onderstaande geldt voor ZH/NH, GR zijn de wat snellere mannen).
- Je hebt wel eens (in een niet te ver verleden) een rit gedaan van +/- 100 km.
- Je hebt nog nooit een 100+-er achter de rug, maar 70 km met 25+ km/u gemiddeld draai je je hand niet voor om.
- Bovenste haal je allebei niet, maar je bent wel echt gewend om in een groepje te rijden.
We gaan niet racen, dus het gaat niet om de laatste km. Twijfel je of je mee kan, stuur dan even een PM.
Ps: helm is verplicht.
Logistiek moeilijk moeilijk enzomhr-zip schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:50:
[...]
GOT Ride ZH is niet zo ver van België.
Ik neem aan dat je ook gewoon mee gaat.

Als er dit najaar nog een Social Ride in Gelderland komt meld ik me wel!
Edit:
Oh het is serieus dichtbij, dichterbij dan ik dacht.... Wie weet een last-minute maar pin me er absoluut niet op vast (daar word ik als geboren noorderling opstandig van
[ Voor 22% gewijzigd door Cranzai op 07-06-2022 22:57 ]
Groter potlood. Gewoon zorgen dat de tubelessmelk het gat niet gedicht krijgt!Salteh schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:50:
[...]
Om al die tubeless banden "lek" te steken natuurlijk. Gaat niet lukken, want die kunnen niet lek... maar ik probeer het toch!
Had je daar al een apart topic voor gemaakt?
Not yet, is dat niet een ietwat andere categorie SR+ ofzo? Ik bedoel 150+ km is iets anders dan de belasting van een beetje lafjes rondfietsen en ouwehoeren, no offence to the first-timers. Als ik ga meedoen voor een heuvelsprintje, dan zegt dat genoeg toch?
Meedoen aan een rondje Markermeer voor de heuvelsprintjes?Frenz64 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:25:
Not yet, is dat niet een ietwat andere categorie SR+ ofzo? Ik bedoel 150+ km is iets anders dan de belasting van een beetje lafjes rondfietsen en ouwehoeren, no offence to the first-timers. Als ik ga meedoen voor een heuvelsprintje, dan zegt dat genoeg toch?

Ging je sprinten toen ik net aan het plassen was zeker? Ik heb het niet gezien..Frenz64 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:25:
Deed je mee dan?Frenz64 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:25:
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Meedoen is belangrijker dan winnen hè. Ik zag hem wel meedoen, op een paar fietslengtes achterstand