Haal dan maar gelijk een streep door de agenda. Je komt niet door de ballotage commissiehoi1234 schreef op zondag 3 april 2022 @ 19:01:
[...]
Zet 't alvast in m'n agenda. Ga ik voor dan een nieuw excuus zoeken om er niet bij te kunnen zijn
Laat maar even weten... Na gisteren (stukje in Zuid Limburg gefietst) weet ik weer waarom ik het vlakke gedeelte van Nederland zo fijn vind om te fietsen . (Al was het wel heel mooi daar..en waren er stukjes dat ik echt lekker gefietst heb..voor de rest was het redelijk type 2 voor mij..)rolandos582 schreef op zondag 3 april 2022 @ 18:53:
Zekers, prima rit weer voor editie #3 Op naar editie #4 , denk dat deze ergens in Juni zal zijn.
Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugdMcMiGHtY schreef op maandag 4 april 2022 @ 06:59:
[...]
Laat maar even weten... Na gisteren (stukje in Zuid Limburg gefietst) weet ik weer waarom ik het vlakke gedeelte van Nederland zo fijn vind om te fietsen . (Al was het wel heel mooi daar..en waren er stukjes dat ik echt lekker gefietst heb..voor de rest was het redelijk type 2 voor mij..)
Kleine update over de shirts.. alle panels zijn gesneden, volgende week naar de drukker en daarna naaien.
Dus nog ffies en dan komen ze in je brievenbus:)
Dus nog ffies en dan komen ze in je brievenbus:)
Voor je het weet is het juni, dus alvast voor de mensen die mee willen naar de Veluwe: wat heeft de voorkeur? Makkelijk gravel a la https://www.komoot.nl/tour/259601258 (wat ook op smalle bandjes kan, maar echt heel mooi is) of juist wat lastiger, inclusief singletracks en mul zand en vrij lang voor gravel a la https://www.komoot.com/tour/363141222#oc%23 . Of iets er tussenin, maar dan helemaal onverhard (bijv https://www.komoot.com/tour/472981851#oc%23)
Erwin fietst alles op zijn gravelbike, ook echt technisch, dat is misschien niet het allerleukst voor ons?
Erwin fietst alles op zijn gravelbike, ook echt technisch, dat is misschien niet het allerleukst voor ons?
De eerste heeft wel echt veel asfalt er in zitten en ik denk dat ik de wegen voor 90% ken op die routeZieMaar! schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:43:
Voor je het weet is het juni, dus alvast voor de mensen die mee willen naar de Veluwe: wat heeft de voorkeur? Makkelijk gravel a la https://www.komoot.nl/tour/259601258 (wat ook op smalle bandjes kan, maar echt heel mooi is) of juist wat lastiger, inclusief singletracks en mul zand en vrij lang voor gravel a la https://www.komoot.com/tour/363141222#oc%23 . Of iets er tussenin, maar dan helemaal onverhard (bijv https://www.komoot.com/tour/472981851#oc%23)
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Mul zand is toch killing voor gravelbikes? ik vind het op de XC al lastig met mul zand in de bochten. (of ik heb een andere definitie van mul zand (als in zoals op het strand) of ik heb de verkeerde banden)
[ Voor 34% gewijzigd door justinb81 op 17-04-2022 23:22 ]
Veel asfalt is hier eigenlijk niet nodig idd. Ik weet eigenlijk niet of we vooral met locals gaan rijden of dat er veel mensen komen die normaal 2 of 3 schelpenpaadjes rijden?f4stf0rw4rd schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:30:
[...]
De eerste heeft wel echt veel asfalt er in zitten en ik denk dat ik de wegen voor 90% ken op die route. Wat mij betreft optie B. Maar kan zelf ook nog eens wat puzzelen en met een voorstel komen?
Voor mij hangt de lengte ook van de ondergrond af; 90km is prima met wat asfalt, maar als het volledig onverhard wordt incl de nodige hm, dan mag iets korter ook wel. Maar als je iets in gedachten hebt; laat maar zien. Evt kijken we ff samen verder in DM om tot een toproute te komen (als ik het goed onthouden heb, hebben we ook dezelfde woonplaats toch?).
In optie B zit op zich niks technisch, maar wel wat mul zand bij Vierhouten idd. En wat ik me van die route herinner is dat het buiten de Kroondomeinen soms behoorlijk hobbelige paden waren. Ik denk dat het, met het oog op de verschillende ervaringsniveaus, beter is een wat smoothere route uit te stippelen.ZieMaar! schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:43:
Verder maakt het mij niet zo veel uit. Ik haak wel aan en rijd ook alles op de gravelbike, dus ik red me wel
Hij wil.
Laagje mul zand op harde ondergrond is met de gravelbike extra tricky in de bochten. Maar in de echt mulle stukken loop je gewoon vast. Niet echt gevaarlijk dus, maar of het leuk is?justinb81 schreef op zondag 17 april 2022 @ 23:16:
Mul zand is toch killing voor gravelbikes? ik vind het op de XC al lastig met mul zand in de bochten. (of ik heb een andere definitie van mul zand (als in zoals op het strand) of ik heb de verkeerde banden)
Hij wil.
Misschien wel idd. Op zich is een combinatie van de mooie gravelwegen en een paar goede doubletracks in de kroondomeinen icm de boerenweggetjes rondom staverden etc ook wel wat, afdalen naar Halte Assel, beetje onverhard rondom radio Kootwijk en dan ook gewoon een paar lekkere verharde wegen er tussen zoals de Pomphulweg?klaaas schreef op maandag 18 april 2022 @ 18:09:
[...]
In optie B zit op zich niks technisch, maar wel wat mul zand bij Vierhouten idd. En wat ik me van die route herinner is dat het buiten de Kroondomeinen soms behoorlijk hobbelige paden waren. Ik denk dat het, met het oog op de verschillende ervaringsniveaus, beter is een wat smoothere route uit te stippelen.
Verder maakt het mij niet zo veel uit. Ik haak wel aan en rijd ook alles op de gravelbike, dus ik red me wel
En even voor de rest, @klaaas vindt het misschien niet zo technisch, maar we reden nog geen km vorige editie en hij sprong al over de eerste tak heen
Goed plan! afgelopen maanden veel mooie nieuwe paden verkent en aangenaam verrastZieMaar! schreef op maandag 18 april 2022 @ 09:07:
[...]
Maar als je iets in gedachten hebt; laat maar zien. Evt kijken we ff samen verder in DM om tot een toproute te komen (als ik het goed onthouden heb, hebben we ook dezelfde woonplaats toch?).
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Wil je het laagdrempelig houden, of alle diehards juist proberen die kant op te trekken?ZieMaar! schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:43:
Voor je het weet is het juni, dus alvast voor de mensen die mee willen naar de Veluwe: wat heeft de voorkeur?
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Laagdrempelig wat mij betreftmhr-zip schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:22:
[...]
Wil je het laagdrempelig houden, of alle diehards juist proberen die kant op te trekken?
Ik ben fan van singletracks, maar met mul zand loop je inderdaad vrij snel vast.ZieMaar! schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 20:43:
Die optie A van 83km moet voor iedereen wel goed te doen zijn verwacht ik.
Was er trouwens al een Komoot voor de Limburg-rit?
[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 02-05-2022 19:39 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
@klaaas @ZieMaar! en ik zijn bezig met een route. Denk dat we nu 2 opties hebben. Allebei +/- 85km en ook nog wel te doen met 30mm bandjes. Keuze zit hem nu of we Radio Kootwijk meenemen in de route of niet. Dat betekend namelijk iets meer asfalt omdat sommige onverharde stukken daar afvallen omdat het 1 grote zandbak is door de droge periode waar we in zitten. Afgelopen zondag kwam ik er met mijn 40mm Terra Trails in ieder geval niet meer door heen voor de eerste keer ooit. Denk dat ik het zelfs met de mtb niet had gehaaldStoney3K schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:38:
[...]
Ik ben fan van singletracks, maar met mul zand loop je inderdaad vrij snel vast.
Die optie A van 83km moet voor iedereen wel goed te doen zijn verwacht ik.
Ik vergeet elke keer dat ik me ingeschreven heb voor 2 ritjes
Hello fellow humans
Cadeautje van past you!joint_me schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 13:09:
Ik vergeet elke keer dat ik me ingeschreven heb voor 2 ritjes
Wellicht moeten we het ff van de deelnemers af laten hangen? Als er veel mensen bij zijn die daar nooit gefietst hebben, dan is het leuk en het asfalt waard, als iedereen daar al eens geweest is, is de variant met de boerenweggetjes misschien leuker?f4stf0rw4rd schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:34:
[...]
@klaaas @ZieMaar! en ik zijn bezig met een route. Denk dat we nu 2 opties hebben. Allebei +/- 85km en ook nog wel te doen met 30mm bandjes. Keuze zit hem nu of we Radio Kootwijk meenemen in de route of niet. Dat betekend namelijk iets meer asfalt omdat sommige onverharde stukken daar afvallen omdat het 1 grote zandbak is door de droge periode waar we in zitten. Afgelopen zondag kwam ik er met mijn 40mm Terra Trails in ieder geval niet meer door heen voor de eerste keer ooit. Denk dat ik het zelfs met de mtb niet had gehaald
Mee eens. Ik zou best voorstander zijn van Kootwijk (groepsfoto!) en ben ik ook niet vies van een stukje asfalt.ZieMaar! schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:21:
[...]
Wellicht moeten we het ff van de deelnemers af laten hangen? Als er veel mensen bij zijn die daar nooit gefietst hebben, dan is het leuk en het asfalt waard, als iedereen daar al eens geweest is, is de variant met de boerenweggetjes misschien leuker?
Binnen nu en een week of 2 zou de Tweakers pakjes geleverd moeten worden toch?
Iemand nog inside info/details?
Iemand nog inside info/details?
Limburg is te vinden op:Stoney3K schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:38:
[...]
Was er trouwens al een Komoot voor de Limburg-rit?
komoot
Collectief een rondje om bij de finish dus
Vergeet de hangmat en slaapzak niet zodat je aan het einde van de dag ook nog eens ouderwets kan bushcraften, je avondeten een veldrantsoen is en de volgende ochtend fris en fruitig weer op de fiets kan stappen.McMiGHtY schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:37:
[...]
Ik denk dat het vorige keer net iets te kort was. En het gaat niet om de afstand of de snelheid, gravel is een state of mind. Heupflesje met drank mee, koffiebrandertje, filtertjes, houthakkershemd en stoere verhalen.
ik ga mijn Garmin ook echt niet uitzetten met 99.7 km op de teller hoor
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Ik dacht dat ik de enige was die dit deed 😂Nutterd schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:36:
[...]
ik ga mijn Garmin ook echt niet uitzetten met 99.7 km op de teller hoor
Als ik dit op de Wahoo heb staan fiets ik ook nog gewoon een rondje..
Ik zal het Rayonhoofd er even op aanspreken dat dit echt niet kan....
Ik zal het Rayonhoofd er even op aanspreken dat dit echt niet kan....
"Vroeger" deed ik dat ook, maar tegenwoordig vind ik dat geen probleem meer. Ik zou rustig 99,9km kunnen laten staan.
Sterker nog, ik zou het juist heerlijk vinden om 99,9 te kunnen posten op strava, goeie contentwisselwerking schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:22:
[...]
"Vroeger" deed ik dat ook, maar tegenwoordig vind ik dat geen probleem meer. Ik zou rustig 99,9km kunnen laten staan.
Ik zie een routemaker voor de Social Ride van volgend jaar! \o/
mwah, net nog 200 meter doorgelopen om de 11 km vol te maken (onderweg bedacht ik de titel van het strava loopje: 11 Friesche steden, oh nee kilometers)
Ik rijd altijd wel door voor ronde getallen
Ik rijd altijd wel door voor ronde getallen
Gisteren met een paar ereleden van de stichting de horeca in Noord Holland onderzocht, menukaart(en) zijn goedgekeurd.
Ongelofelijk dat ze @ElGreco & @mhr-zip hebben vrijgelaten. Vind 111,11 wel mooier dan 110,47 tbhMcMiGHtY schreef op zondag 8 mei 2022 @ 08:10:
Gisteren met een paar ereleden van de stichting de horeca in Noord Holland onderzocht, menukaart(en) zijn goedgekeurd.

@mhr-zip had 666,66 als doel maar toch maar afgehaakt.
Is er behoefte aan een specifiek Social Ride Limburg (signal) appgroepje? Wellicht handig mocht je elkaar kwijtraken of nog een paar specifieke vragen hebben.. ?
Speaking of Limburg:
Kan ik al potloodjes weghalen?
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @joint_me
- @The__Dude (markeerstift)
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @joint_me
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
[ Voor 20% gewijzigd door McMiGHtY op 09-05-2022 11:43 ]
Mij mag je er met een dikke markeerstift inzetten!McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:30:
Speaking of Limburg:
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @Philippos
- @hoi1234
- @joint_me
- @The__Dude (potlood)
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
Als het goed is hebben jullie allemaal een linkje als uitnodiging.McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:30:
Speaking of Limburg:
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @joint_me
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
@hoi1234 Ging jij nou ook naar Limburg/Venlo fietsen? Of was dat alleen naar Groningen?
Ik ben al in Groningen geweest zaterdag. Dus dat kan ik al afstrepen. Over Limburg heb ik nooit gezegd dat ik daar naartoe ga fietsen.McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:22:
@hoi1234 Ging jij nou ook naar Limburg/Venlo fietsen? Of was dat alleen naar Groningen?
je vervelen, en tijd over hebben aan per dag een halve dag onzin lezen.McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:19:
Is er behoefte aan een specifiek Social Ride Limburg (signal) appgroepje? Wellicht handig mocht je
Zet mij er maar met potlood bij, mits ik met shirtje kan hè [gaat terug op uitkijk naar de brievenbus]
Wat niet is, kan altijd gewoon nog gebeuren natuurlijkhoi1234 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:28:
[...]
Ik ben al in Groningen geweest zaterdag. Dus dat kan ik al afstrepen. Over Limburg heb ik nooit gezegd dat ik daar naartoe ga fietsen.
Unleash you inner @DDX !
Hoe bedoel je kwijt raken? Ik raak mijn groep nooit kwijt, zelfs niet in een Bazaar.McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:19:
Is er behoefte aan een specifiek Social Ride Limburg (signal) appgroepje? Wellicht handig mocht je elkaar kwijtraken of nog een paar specifieke vragen hebben.. ?
ik voel een uitdaging aankomen, wie kan @ElGreco droppenElGreco schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Hoe bedoel je kwijt raken? Ik raak mijn groep nooit kwijt, zelfs niet in een Bazaar.
Ik heb nog garantie op mijn wielen, dus helaas.Prulleman schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:41:
[...]
ik voel een uitdaging aankomen, wie kan @ElGreco droppen
Echte antwoord hier is: wie niet
[ Voor 10% gewijzigd door mhr-zip op 09-05-2022 14:47 ]
Ik hoor een uitdaging..ElGreco schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:39:
[...]
Hoe bedoel je kwijt raken? Ik raak mijn groep nooit kwijt, zelfs niet in een Bazaar.
Mochten we je kwijtraken..ik zoek in de Konditorrei!
Oh dat is niet zo moeilijk hoor. Dat lukt zelfs @hoi1234 wel op zijn koeriers fiets.Prulleman schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:41:
[...]
ik voel een uitdaging aankomen, wie kan @ElGreco droppen
Maar ik weet heus wel waar ze (ongeveer) uithangen.
gewoon ff flink aero uitpakken en dan hou ze wel bijElGreco schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:49:
[...]
Oh dat is niet zo moeilijk hoor. Dat lukt zelfs @hoi1234 wel op zijn koeriers fiets.
Maar ik weet heus wel waar ze (ongeveer) uithangen.
/f/image/nI4CUYdItSRmPgPtTvbQvnqJ.png?f=fotoalbum_large)
(hoewel er aan zo'n achterwiel weinig te spaken valt
Mij gaat het de 21ste helaas niet lukken om er bij te zijn zoals al wel een beetje verwacht.McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:30:
Speaking of Limburg:
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @joint_me
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
Waarom kunnen we niet downvoten?ElGreco schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:03:
Wat een lelijk ding zeg
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
JammerKluus schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:04:
[...]
Mij gaat het de 21ste helaas niet lukken om er bij te zijn zoals al wel een beetje verwacht.
Ik ben van de partij!
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
Niet eens GP5000's...Prulleman schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:51:
[...]
gewoon ff flink aero uitpakken en dan hou ze wel bij
[Afbeelding]
(hoewel er aan zo'n achterwiel weinig te spaken valt
Niet bij een social ride. Dus die kun je nog niet afstrepen. Het is de bedoeling dat je én op de fiets naar Groningen komt én de social ride doet én weer terugfietst. Moet wel een uitdaging zijn.hoi1234 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:28:
[...]
Ik ben al in Groningen geweest zaterdag. Dus dat kan ik al afstrepen. Over Limburg heb ik nooit gezegd dat ik daar naartoe ga fietsen.
Als het makkelijk zou zijn, zou zelfs @DDX het doen..
Ik haak helaas af....gestolen fiets, nog geen nieuwe (kan alleen in Duitsland laten bezorgen maar doorzendservice is érg duur en ik ken niemand in Duitsland) en daardoor ook geen conditie. Zat er gister nog aan te denken om dit even te posten.McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:30:
Speaking of Limburg:
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @joint_me
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Balen..dat je niet mee kan..maar zeker van die gejatte fiets..
Mjah, nogal....had niet verwacht dat ze voor een 16 jaar oude zilveren mtb van destijds 700 euro het slot gingen doorknippenMcMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:40:
Balen..dat je niet mee kan..maar zeker van die gejatte fiets..
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Al heb ik wel het idee dat er momenteel redelijk wat aanbod is. Ik was laatst even wat winkels af voor een dingetje, maar zowel bij Kroone-Liefting als Schilder hiero in Noord-Holland, stond er redelijk wat in de showroom te shinen.
Merida Big.Trails kun je hier niet krijgen, Cube Reaction TM heeft een gewoon veervering als voorvork (en is maar een beetje slack) en verder ga je in mijn prijsklasse gewoon nog meer laten liggen als je ook een slack frame wilt.McMiGHtY schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:04:
Al heb ik wel het idee dat er momenteel redelijk wat aanbod is. Ik was laatst even wat winkels af voor een dingetje, maar zowel bij Kroone-Liefting als Schilder hiero in Noord-Holland, stond er redelijk wat in de showroom te shinen.
Ik kan die winkels waar jij het over hebt wel eens bellen.
[ Voor 7% gewijzigd door JT op 10-05-2022 08:34 ]
Ecodan warmtepomp
Ik moet even puzzelen, staat een afspraak de 21ste kijken of ik die nog kan verzetten.
Hello fellow humans
Heb je nog geïnformeerd en wat was de reactie? Ik begin nu wel zenuwachtig te worden hoor. Straks moet ik nog een eigen shirtje aan volgende week.
Ik hoop dat ze een hele snelle fabriek hebben..
"De leverdatum vanuit de fabriek staat gepland op 21 mei."
Als we later op de dag beginnen, kun je het shirt dus nog aan.McMiGHtY schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:19:
Ik hoop dat ze een hele snelle fabriek hebben..
Ik ga het helaas niet redden dus mag er af!McMiGHtY schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:30:
Speaking of Limburg:
Limburg (za 21 mei)
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @joint_me
- @jasperz89 (potlood)
- @avdongen (potlood)
- @ZieMaar! (potlood)
- @JT (potlood)
- @Camperduck
- @Kluus (potlood)
- @Stoney3K
Nu stond er bij mij geen potlood, maar dat zou anders wegmogen, I'm in!
Even praktisch, maar heb je voor de gravel-social van 4 juni (Kroondomeinen) een MTB vignet nodig? Dan moet ik die deze week nog even aanvragen.
Geen van de opties die we bekijken gaat over een route waar een vignet verplicht is.
Hij wil.
Gaat mij niet lukken de 21ste
[ Voor 4% gewijzigd door joint_me op 18-05-2022 14:08 ]
Hello fellow humans
Ik krijg net een track&trace van DHL binnen..
Same here....Ik had al even zo iets van huh ik verwacht nietsMcMiGHtY schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:40:

Yep, hier ookMcMiGHtY schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 13:40:

Alleen jammer dat ik dit weekend in Barcelona zit, kan ik het niet aannemen
Huh? ik heb niks besteld [checkt afzender] hmmm, weird
Ahh! toch wel!
Ahh! toch wel!
Same! Ik moest even diep nadenken wat dit kon zijn
Ik dacht heel even dat ik op een fishingphishing-link had geklikt omdat ik me ook niet kon herinneren iets te hebben besteld 
Nu hopen dat 'ie morgen al binnen komt.
Nu hopen dat 'ie morgen al binnen komt.
[ Voor 4% gewijzigd door The__Dude op 19-05-2022 14:07 ]
Heeft iedereen z'n DHL tracking al gerefreshed?
Yes vandaag wordt ie geleverd
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Dit word echt de grootste ANWB stelletjes Social Ride ooit morgen!
Nope. Dat is traditioneel de Classico Boretti. Vorige week verreden.McMiGHtY schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:57:
Dit word echt de grootste ANWB stelletjes Social Ride ooit morgen!
Hij wil.
@McMiGHtY bedoelde met coole ANWB stelletjesklaaas schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:12:
[...]
Nope. Dat is traditioneel de Classico Boretti. Vorige week verreden.
Niet met mensen die voor die dag #AllesCastelli uit doen.
Coole ANWB stelletjes... er ontstaat hierboven bij mij enige kortsluitingmhr-zip schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:24:
[...]
@McMiGHtY bedoelde met coole ANWB stelletjes![]()
Niet met mensen die voor die dag #AllesCastelli uit doen.
Hij wil.
Ik krijg meldingen dat DHL langs is geweest.. (behalve in Alkmaar..)
Word er morgen in Limburg gefietst met Tweakers kleding?
Ook in Duitsland!rolandos582 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:53:
Word er morgen in Limburg gefietst met Tweakers kleding?
hier is ie binnen!
Ik had de speed bib en shirt in maar L besteld en de fit is helemaal goed, strak, maar niet te strak, nergens te kort of te lang (1.87, 76kg)
Ik had de speed bib en shirt in maar L besteld en de fit is helemaal goed, strak, maar niet te strak, nergens te kort of te lang (1.87, 76kg)