En met deze laatste Social Ride zijn we aan het einde van de SR Kalender 2022 gekomen voor dit jaar, Van Groningen tot aan Venlo, van boven in NH tot diep in de Biesbosch, van Lekdijk tot Houtrib kwam je ons tegen.
Van mensen die net begonnen waren tot kilometervreters, van aaerokogels tot dikke toerders (en dan heb ik het over mezelf, anders krijg je weer zo'n #metoo).
Ik vond het erg leuk en achter de schermen word er al weer gesproken over de kalender van volgend jaar waarin we wederom ons uiterste best gaan doen om een aantal mooie routes te bouwen en er weer een paar mooie ritten van te maken!
Namens @ElGreco , @mhr-zip , @nutterd, @Grin en mijzelf bedankt voor de leuke ritten en de mooie herinneringen
Speciale shoutout naar @alarma2nd voor het meedenken en het faciliteren van de special Tweakers.net shirts en @Moonsugar voor het meedenken als Communitymanager vanuit Tweakers.net
Voor meer informatie over de Social Rides van volgend jaar, bookmark het nieuwe topic!
- @Grin
- @MaSw85
- @Ex Nunc
- @scraemus
- @Toppertje
- @MaSw85
- @Smotske
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @The__Dude
- @avdongen
- @ZieMaar!
- @Camperduck
- @Stoney3K
- @Frenz64
- @Pyramiden
- @DjVe
- @JT
- @klaaas
- @iRinze
- @Smok3yNL
- @Salteh
- @Frenz64
- @jasperz89
- @DieAnder
- @aerofreak
- @VantageR
- @Jesse
- @ZieMaar!
- @nooberke
- @yeehaw
- @nooberke
- @jasperz89
- @Bananeman
- @Jesse
- @avdongen
- @Nixo
- @GerbenBK
- @Rick13
- @justinb81
- @Salteh
- @jasperz89
- @rinslll + Sabine
- @DDX
Jullie zijn toppers!
Van mensen die net begonnen waren tot kilometervreters, van aaerokogels tot dikke toerders (en dan heb ik het over mezelf, anders krijg je weer zo'n #metoo).
Ik vond het erg leuk en achter de schermen word er al weer gesproken over de kalender van volgend jaar waarin we wederom ons uiterste best gaan doen om een aantal mooie routes te bouwen en er weer een paar mooie ritten van te maken!
Namens @ElGreco , @mhr-zip , @nutterd, @Grin en mijzelf bedankt voor de leuke ritten en de mooie herinneringen
Speciale shoutout naar @alarma2nd voor het meedenken en het faciliteren van de special Tweakers.net shirts en @Moonsugar voor het meedenken als Communitymanager vanuit Tweakers.net
Voor meer informatie over de Social Rides van volgend jaar, bookmark het nieuwe topic!
- @Grin
- @MaSw85
- @Ex Nunc
- @scraemus
- @Toppertje
- @MaSw85
- @Smotske
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234