Het Grote - 2022 Tweakers Social Ride- Topic! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:07
En met deze laatste Social Ride zijn we aan het einde van de SR Kalender 2022 gekomen voor dit jaar, Van Groningen tot aan Venlo, van boven in NH tot diep in de Biesbosch, van Lekdijk tot Houtrib kwam je ons tegen.

Van mensen die net begonnen waren tot kilometervreters, van aaerokogels tot dikke toerders (en dan heb ik het over mezelf, anders krijg je weer zo'n #metoo).

Ik vond het erg leuk en achter de schermen word er al weer gesproken over de kalender van volgend jaar waarin we wederom ons uiterste best gaan doen om een aantal mooie routes te bouwen en er weer een paar mooie ritten van te maken!

Namens @ElGreco , @mhr-zip , @nutterd, @Grin en mijzelf bedankt voor de leuke ritten en de mooie herinneringen

Speciale shoutout naar @alarma2nd voor het meedenken en het faciliteren van de special Tweakers.net shirts en @Moonsugar voor het meedenken als Communitymanager vanuit Tweakers.net

Voor meer informatie over de Social Rides van volgend jaar, bookmark het nieuwe topic!

- @Grin
- @MaSw85
- @Ex Nunc
- @scraemus
- @Toppertje
- @MaSw85
- @Smotske
- @Nutterd
- @mhr-zip
- @McMiGHtY
- @ElGreco
- @hoi1234
- @The__Dude
- @avdongen
- @ZieMaar!
- @Camperduck
- @Stoney3K
- @Frenz64
- @Pyramiden
- @DjVe
- @JT
- @klaaas
- @iRinze
- @Smok3yNL
- @Salteh
- @Frenz64
- @jasperz89
- @DieAnder
- @aerofreak
- @VantageR
- @Jesse
- @ZieMaar!
- @nooberke
- @yeehaw
- @nooberke
- @jasperz89
- @Bananeman
- @Jesse
- @avdongen
- @Nixo
- @GerbenBK
- @Rick13
- @justinb81
- @Salteh
- @jasperz89
- @rinslll + Sabine
- @DDX

Jullie zijn toppers!

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:09
Bedankt voor de organisatie, ik vond het het heel erg leuk om mee te doen! Kijk nu al uit naar volgend jaar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Was leuk en gezellig, dank voor de organisatie!

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rinslll
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:37
Jullie zijn als organisatie ook toppers......was superleuk om met "de tweakers mannen" te fietsen en het waren stuk voor stuk leuke dagen met mooie routes.

Dank! 👏🏻

[ Voor 11% gewijzigd door rinslll op 13-09-2022 11:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Mooi geregeld allemaal en hopelijk houden we dit de komende jaren nog vol. Ik wil wel eens naar de andere regio's voor leuke rondjes (dit jaar helaas te weinig tijd gehad). Als ontvangende partij was het iig leuk om anderen te ontmoeten!

Anders hebben we iig nog dat kekke shirt/outfit er aan overgehouden :)

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DieAnder
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:45
Topritten gehad mannen en vrouwen!
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:48
Dank voor de organisatie, helaas te weinig aanwezig geweest maar dat was top!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:46
ja, zeker een shout-out naar @McMiGHtY & @mhr-zip (zonder anderen daarmee tekort te doen).

Nog nooit zoveel in een groep gereden als dit jaar en mooie stukjes Nederland gezien. Maar de Konditoreien bij onze oosterburen waren écht onvergetelijk.

Vogend jaar verder abroad? #SRMarmotte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:07
Het beste peerd van stal vergeet die gewoon @ElGreco !

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:46
Oepsie, ja, dan moet je maar niet van nick veranderen, Phillipos wilde ik ook taggen, maar die was er niet meer. En ik ben al oud en vergeetachtig hè

• Bartmanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 11:30
Voor een clubje fietsers bij ons op het werk willen we graag custom fietskleding aanschaffen. Voor de Social Rides hebben een aantal hier kleding van Rogelli besteld. Ik ben heel benieuwd hoe deze kleding bevalt en hoe het zich verhoudt tot bijv. 36 Cycling of Kalas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Bartmanz schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:52:
Voor een clubje fietsers bij ons op het werk willen we graag custom fietskleding aanschaffen. Voor de Social Rides hebben een aantal hier kleding van Rogelli besteld. Ik ben heel benieuwd hoe deze kleding bevalt en hoe het zich verhoudt tot bijv. 36 Cycling of Kalas.
Mja. Volgens mij was de kleding gemaakt van een rest stukje karton.

Rogelli maakt prima kleding. Maar de customline laten ze ergens anders maken. Dat zouden ze niet moeten doen.

Ik heb ook een shirtje wel eens gekregen van 36 cycling. Dat is vele vele malen beter. En die stonden ze per doos uit te delen, dat was echt niet de duurste lijn.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:43
Ik heb best mooi spul van werk, dat is vziw van bioracer.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Bartmanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 11:30
mhr-zip schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:48:
[...]

Mja. Volgens mij was de kleding gemaakt van een rest stukje karton.

Rogelli maakt prima kleding. Maar de customline laten ze ergens anders maken. Dat zouden ze niet moeten doen.

Ik heb ook een shirtje wel eens gekregen van 36 cycling. Dat is vele vele malen beter. En die stonden ze per doos uit te delen, dat was echt niet de duurste lijn.
Dank voor je ervaring. Heb zelf wel shirtjes van 36 Cycling en Bioracer en dat zijn prima shirts. Van 36 en Bioracer heb ik ook een offerte, waarbij Bioracer wel de duurste is (maar denk ik ook de beste kwaliteit).
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste