• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:32

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ja precies, maar ook dan ga je er snel moeten bij zijn. Laatste dag dat je kan boeken is op dit moment 25 augustus. Dus even in de gaten houden als hier dagen extra bijkomen.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:37
Iemand enig idee hoe ik kan zien of HMV een bepaalde film op voorraad heeft in (een van) hun Nederlandse vestigingen? Mij lukt het vooralsnog niet op de site. Om nou te bellen en een lijstje af te gaan vind ik ook weer zo wat. Idem dit doen aan de balie met een medewerker. Nog los van het feit dat Den Haag of Amsterdam niet voor mij om de hoek is en ik dus niet voor niks (of een enkele film) die kant op wil.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:32

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Holy shit, mijn fan factory bestelling is verzonden. Uiterlijk dinsdag hadden ze beloofd, dus netjes!

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 08:46

MasterCypher25

Miss Patriotic

RazorMaron schreef op maandag 20 juli 2026 @ 16:37:
Iemand enig idee hoe ik kan zien of HMV een bepaalde film op voorraad heeft in (een van) hun Nederlandse vestigingen? Mij lukt het vooralsnog niet op de site. Om nou te bellen en een lijstje af te gaan vind ik ook weer zo wat. Idem dit doen aan de balie met een medewerker. Nog los van het feit dat Den Haag of Amsterdam niet voor mij om de hoek is en ik dus niet voor niks (of een enkele film) die kant op wil.
Ik zou er dan toch een belletje aan wagen, nee heb je en ja kan je krijgen. Zoveel HMV's zitten er niet in NL, dus het is geen dagtaak, maar dat is mijn mening.

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 08:46

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 16:38:
Holy shit, mijn fan factory bestelling is verzonden. Uiterlijk dinsdag hadden ze beloofd, dus netjes!
Hier (nog) niets, maar wie weet komt het mailtje zo binnen....

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:15
RazorMaron schreef op maandag 20 juli 2026 @ 16:37:
Iemand in de winkel heeft me dat moeten vertellen: hun site toont enkel de winkels waar het op voorraad is als je online zoekt. Ik dacht dat die winkel gewoon niet in hun systeem zat als die niet verscheen, heel verwarrend dus

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Toen ik (ergens in de beginweken) aan de kassa vroeg of ze iets op konden zoeken qua voorraad was het antwoord dat ze dat niet eens konden :+ . Maar boven in die in Amsterdam zit volgens mij nog een klantenservice (?; weet ik niet zeker, zag in de verte iets wat het had kunnen zijn)

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09:37
McRagefit schreef op maandag 20 juli 2026 @ 20:50:
[...]

Iemand in de winkel heeft me dat moeten vertellen: hun site toont enkel de winkels waar het op voorraad is als je online zoekt. Ik dacht dat die winkel gewoon niet in hun systeem zat als die niet verscheen, heel verwarrend dus
Hoe werkt dat dan? Want als ik bij een item mijn (of een willekeurige Nederlandse) postcode probeer in te vullen om de voorraad bij de dichtstbijzijnde stores te zien krijg ik alleen maar Britse postcodes.

Als ik de storefinder op de homepage wil gebruiken dan werkt mijn postcode ook niet. Ik krijg dan postcodes uit Limburg en dat is nog wel een aardig einde vanaf hier. Bij het invoeren van een Utrechtse postcode komt Amsterdam bovenaan met ‘coming soon’. HMV heeft zo te zien nog wat werk te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door RazorMaron op 20-07-2026 22:26 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:15
RazorMaron schreef op maandag 20 juli 2026 @ 22:24:
[...]

Hoe werkt dat dan? Want als ik bij een item mijn (of een willekeurige Nederlandse) postcode probeer in te vullen om de voorraad bij de dichtstbijzijnde stores te zien krijg ik alleen maar Britse postcodes.

Als ik de storefinder op de homepage wil gebruiken dan werkt mijn postcode ook niet. Ik krijg dan postcodes uit Limburg en dat is nog wel een aardig einde vanaf hier. Bij het invoeren van een Utrechtse postcode komt Amsterdam bovenaan met ‘coming soon’. HMV heeft zo te zien nog wat werk te doen.
Ik had het specifiek over die in Dublin waar ik onlangs was. Heb gewoon op naam gezocht toen. Dat hun site niet zo goed werkt, ben ik het volledig mee eens ;)
Pagina: 1 ... 61 62 Laatste