Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Edit: net na dit gemeld te hebben veranderd het natuurlijk naar “ INTERNATIONAL TRANSPORT” en “ DEPARTURE”. Wel bijzonder dat ze dit weer international transport noemen van Breda naar mijn woonplaats.
En even iets anders… heeft iemand misschien tips voor als een blu-ray niet meer uitgelezen kan worden? Ik dacht laat ik mijn U2 - 360 Live At The Rose Bowl concert nog eens kijken (heb dat concert destijds ook live in de Amsterdam Arena gezien), maar mijn Panasonic 820 weigert hem af te spelen. Ook de Pioneer drive waarmee ik rip zegt ‘no disc’ in MakeMKV. De schijf ziet er nog ‘spotless’ uit verder.
[ Voor 15% gewijzigd door PatrickC op 13-07-2026 15:24 ]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Aan je schijf zal waarschijnlijk weinig tot niets te doen zijn. Bij een DVD kan je de schijf nog "opschuren", maar bij een Blu-ray is dat onmogelijk vanwege de superharde toplaag. Eigenlijk is het vervangen nog de enige optie, tenzij je hem van iemand kan lenen en mag/kan rippen of dat ze hem willen rippen voor je. Kwaliteit blijft hetzelfde, het wordt alleen in een container verpakt.PatrickC schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:06:
Mijn Stranger Things pakketje ligt nu al meer dan een dag bij Customs in Breda (“ CUSTOMS IMPORT SCAN COMPLETED”). Geen idee waarom deze nu niet gewoon uitgeleverd wordt.
Edit: net na dit gemeld te hebben veranderd het natuurlijk naar “ INTERNATIONAL TRANSPORT” en “ DEPARTURE”. Wel bijzonder dat ze dit weer international transport noemen van Breda naar mijn woonplaats.
En even iets anders… heeft iemand misschien tips voor als een blu-ray niet meer uitgelezen kan worden? Ik dacht laat ik mijn U2 - 360 Live At The Rose Bowl concert nog eens kijken (heb dat concert destijds ook live in de Amsterdam Arena gezien), maar mijn Panasonic 820 weigert hem af te spelen. Ook de Pioneer drive waarmee ik rip zegt ‘no disc’ in MakeMKV. De schijf ziet er nog ‘spotless’ uit verder.
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Lijkt inderdaad een gevalletje disc rot. Ik lees er meer over online voor deze blu-ray. Nieuw kopen heeft dan ook een groot risico, aangezien het kwalitatief waarschijnlijk slechte blu-rays zijn geweest 16 jaar geleden. Toch ook wel een groot nadeel van fysieke media. Alles meteen rippen is dan de enige optie, maar bij dermate grote collecties (ik ga richting 2000-3000 discs schat ik zo in), heb je dan enorm veel disk capaciteit nodig, zeker omdat je alles minimaal 2 keer wilt opslaan. Risico van de hobby zullen we maar zeggen.MasterCypher25 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:19:
[...]
Aan je schijf zal waarschijnlijk weinig tot niets te doen zijn. Bij een DVD kan je de schijf nog "opschuren", maar bij een Blu-ray is dat onmogelijk vanwege de superharde toplaag. Eigenlijk is het vervangen nog de enige optie, tenzij je hem van iemand kan lenen en mag/kan rippen of dat ze hem willen rippen voor je. Kwaliteit blijft hetzelfde, het wordt alleen in een container verpakt.
Dat lijkt mij ook, zeker omdat de disc er nog goed uitziet. Helaas heb ik de disc niet in mijn collectie zitten, want ik zou zo een MKV'tje voor je maken.PatrickC schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:33:
[...]
Lijkt inderdaad een gevalletje disc rot. Ik lees er meer over online voor deze blu-ray. Nieuw kopen heeft dan ook een groot risico, aangezien het kwalitatief waarschijnlijk slechte blu-rays zijn geweest 16 jaar geleden. Toch ook wel een groot nadeel van fysieke media. Alles meteen rippen is dan de enige optie, maar bij dermate grote collecties (ik ga richting 2000-3000 discs schat ik zo in, heb je dan enorm veel disk capaciteit nodig, zeker omdat je alles minimaal 2 keer wilt opslaan. Risico van de hobby zullen we maar zeggen.
Ik rip ook alles, misschien niet gelijk, maar hooguit binnen 3 maanden (en dat komt zelden voor). Het liefst direct, vanwege de 14 dagen voor terugsturen. Mijn collectie is (nog) niet zo groot, maar ik heb hier inderdaad meerdere nassen staan, waarbij de ene nas de back-up is van de andere nas en ja, dat is een zeer dure hobby en ben ik blij dat ik nog genoeg ruimte heb, zodat ik geen nieuwe schijven hoef te kopen.
Onlangs heb ik onderstaand apparaat gekocht, eigenlijk voor de downloads, maar ook handig om via een goede mediaplayer weer te geven :
CENMATE Aluminium Dual Bay Harde Schijf RAID-behuizing met koelventilator voor 2,5"/3,5" SATA HDD/SSD met USB A/C 3.0, gereedschapsvrije HDD-behuizing, 4 RAID-modus : Amazon.nl: Elektronica
Apparaat is niet duur, er kunnen 2 schijven in van 22TB maximaal en kan je instellen als Normal (2 losse schijven), Raid 0 (2 schijven worden 1 via Striping), Raid 1 (2 losse schijven, waar schijf 2 de back-up is van schijf 1) en JBOD (schijven worden aaneen "gelast"). Verder makkelijk te configureren door middel van dip switches, in 5 minuten kan het werkend zijn.
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Voor vier films (in Euro):
- Artikelprijs: 80,42
- Shipping/handling: 16,46
- Estimated tax: 20,37 (klopt, 21% van artikelprijzen+verzendkosten)
- Import charges: 14,50
Totaal: 131,74 (~ 32,94 per film). Over die import charges twijfel ik. Dat zou volgens de informatie van de douane €3,00 (plus BTW, €3,63) per productcategorie moeten zijn. Het lijkt erop dat Amazon die heffing per product berekent, want 14,50/4 is 3,62. Zie ik iets over het hoofd?
De films die ik zocht zijn trouwens Fantastic Mr. Fox BR, Wall-E 4K, Flow 4K (alle drie Criterion) en The Wild Robot 4K Steelbook. Ik kon de Criterion films zo snel niet lokaal vinden. Als jullie tips hebben waar die films in de buurt voor een redelijke prijs te koop zijn dan houd ik me aanbevolen
Het is 3,62 per catagorie als je het aan de douane moet betalen. maar helaas berekenen sommige retailers zoals Amazon en Rarewaves de prijs vooraf door en dan verzinnen ze een eigen prijs en is het niet per catagorie maar per film.Bij Rarewaves betaal je nu zelfs per film gemiddeld 5 euro extraericje627 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:39:
Ik zat zojuist te kijken bij Amazon (.com) vanwege de aanbieding op Criterion titels. Als ik daarbij verder ga naar het afrekenen dan lijkt mij dat er te veel importheffing wordt berekend.
Voor vier films (in Euro):
- Artikelprijs: 80,42
- Shipping/handling: 16,46
- Estimated tax: 20,37 (klopt, 21% van artikelprijzen+verzendkosten)
- Import charges: 14,50
Totaal: 131,74 (~ 32,94 per film). Over die import charges twijfel ik. Dat zou volgens de informatie van de douane €3,00 (plus BTW, €3,63) per productcategorie moeten zijn. Het lijkt erop dat Amazon die heffing per product berekent, want 14,50/4 is 3,62. Zie ik iets over het hoofd?
De films die ik zocht zijn trouwens Fantastic Mr. Fox BR, Wall-E 4K, Flow 4K (alle drie Criterion) en The Wild Robot 4K Steelbook. Ik kon de Criterion films zo snel niet lokaal vinden. Als jullie tips hebben waar die films in de buurt voor een redelijke prijs te koop zijn dan houd ik me aanbevolen
De reden dat ze dat waarschijnlijk ook doen is omdat artikelen vaak niet samen verzonden worden en uit verschillende warenhuizen kunnen komen.
[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 13-07-2026 18:56 ]
hoi
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QKoTzsWP3ZO0vNKs9f5I5pnr.jpg?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 14-07-2026 12:12 ]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Verder zit er een dun boekje bij en een poster met 2 zijdes.
:strip_exif()/f/image/SeajlXTLGRnoRh8og9XApKGd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CpBtw8Soo7QLdXaYCGNl6i2r.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jpKCozbTNXJ3GnfJ055tNWFO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4xRXkipx0zQpeTglbHTW8TeS.jpg?f=fotoalbum_large)
Seizoen 1:
Disc 1: Chapters 1-3
Disc 2: Chapters 4-6
Disc 3: Chapter 7-8
Disc 4: Bonus features
Seizoen 2:
Disc 5: Chapters 1-3
Disc 6: Chapters 4-6
Disc 7: Chapter 7-9
Disc 8: Bonus features
Seizoen 3:
Disc 9: Chapters 1-3
Disc 10: Chapters 4-6
Disc 11: Chapter 7-8
Disc 12: Bonus features
Seizoen 4:
Disc 13: Chapters 1-2
Disc 14: Chapters 3-4
Disc 15: Chapter 5-6
Disc 16: Chapter 7
Disc 17: Chapter 8
Disc 18: Chapter 9
Disc 19: Bonus features
Seizoen 5:
Disc 20: Chapters 1
Disc 21: Chapters 2-3
Disc 22: Chapter 4-5
Disc 23: Chapter 6-7
Disc 24: Chapter 8
Disc 25: Bonus features
Chapter discs zijn natuurlijk 4K, bonus disc standaard blu-ray.
En ik zit nog te wachten op het mailtje
Join the club. Nog altijd geen hol verzonden.MasterCypher25 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 15:53:
[...]
En ik zit nog te wachten op het mailtje.....
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
*Schud Daffie de hand....* (hopelijk doe ik dat niet te harddaffie82 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 16:30:
[...]
Join the club. Nog altijd geen hol verzonden.
Edit: oh toevallig een uur geleden wel een mailtje gehad over bestelling 2 en een traceernummer
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 14-07-2026 16:37 ]
Voor een goede prijs kunnen kopen?Kimberly schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 15:39:
Mooi die Stranger Things! Ik heb vandaag ook weer een leuke box binnen gekregen!
[Afbeelding]
Op 8 juli. Maar ik heb niet de Star Trek box besteld alleen steelbooks.MasterCypher25 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 17:46:
@ZesBarkiePK ,
En wanneer heb jij de box besteld?
Aha, de Mission Impossible steelbooks waarover je het had.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:00:
[...]
Op 8 juli. Maar ik heb niet de Star Trek box besteld alleen steelbooks.
Prachtig, ook die andere box eromheen tov de standaard versie, maar hebben ze die sleeves bewust ‘oud/versleten’ gemaakt? En heb je de sleeve voor seizoen 4 verwijderd voor de foto?ReVision. schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:10:
Even een paar snelle foto's van de Deluxe Edition die zojuist is binnen gekomen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja ze hebben bewust die shelfwear look als imitatie van versleten VHS doosjes uit de jaren 80. De originele releases op 4K van S1 en S2 jaren geleden hadden dezelfde look.PatrickC schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:10:
[...]
Prachtig, ook die andere box eromheen tov de standaard versie, maar hebben ze die sleeves bewust ‘oud/versleten’ gemaakt? En heb je de sleeve voor seizoen 4 verwijderd voor de foto?
Slipcover van S4 zit er nog omheen maar is een anders soort cover (transparant) En het klopt dat deze niet netjes uitlijnt met de andere covers helaas. Dat was in de originele reveal trailer overigens ook te zien. Maar blijft wel beetje jammer.
hoi
Hmmm… dat is wel een beetje jammer… Even nagezocht en lijkt een bewuste keuze voor seizoen 4, maar dan hadden ze ‘m wel moeten uitlijnen met de andere 4 seizoenen vind ik. Die shelfwear vind ik dan weer wel erg leuk gedaan… lijkt erg op versleten VHS doosjes inderdaad.ReVision. schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:27:
[...]
Ja ze hebben bewust die shelfwear look als imitatie van versleten VHS doosjes uit de jaren 80. De originele releases op 4K van S1 en S2 jaren geleden hadden dezelfde look.
Slipcover van S4 zit er nog omheen maar is een anders soort cover (transparant) En het klopt dat deze niet netjes uitlijnt met de andere covers helaas. Dat was in de originele reveal trailer overigens ook te zien. Maar blijft wel beetje jammer.
Ik denk het wel!
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Ik heb een USA en Deu versie gevonden maar op blu ray com zie ik geen nl subs…
Of kan iemand wellicht anders beamen ?:)
Ik heb zelf de UK-versie, daarin zit: English SDH, French, German, Spanish en dat geldt zowel voor de 4K als Blu-Ray disk.Deruxian schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:45:
Klopt het dat de kingdom of heaven UHD alleen import is zonder nl subs?
“Do. Or do not. There is no try.”
Op opensubtitle.org is er vast wel een ondertiteling te vinden, volgens mij heb ik hem daar ook vandaan. Na het rippen heb ik met MakeMKV de NL sub toegevoegd aan de rip.Deruxian schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:45:
Klopt het dat de kingdom of heaven UHD alleen import is zonder nl subs?
En vanmiddag ‘Speed Racer’ gekeken. Wat een audiovisueel toppertje!Yonix schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 18:18:
Twee nieuwe aanwinsten.
[Afbeelding]
Binnenkort Speed Racer maar eens gaan kijken met mijn zoontje!
:strip_exif()/f/image/K6jWJAJ2CEKFR1TVx6omKsVC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door e6r6i6c op 17-07-2026 11:52 ]
Don't make me use myself on ya baby!
Lees de laatste 2 a 3 pagina's even door, dit is al meerdere keren besproken en uitgelegd hoe dit werkt icm IOSS.e6r6i6c schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 11:51:
Gisteren de Arrow release van Falling down binnen gekregen, geen extra kosten van post nl. Er stond wel op het doosje dat het vanuit Den Haag was verstuurd. Meer mensen dit al opgevallen? Ik zou graag vaker bij Arrow willen bestellen, maar als daar telkens 3 euro en dan 10 euro behandelings kosten bij op word gegooid, dan wil ik daar wel rekening mee kunnen houden.[Afbeelding]
hoi
Alles was bovendien uitstekend verpakt. Steelbooks zaten netjes in bubbelfolie en een stevige doos, waardoor de kans op transportschade minimaal is. Ik hoop dat iedereen die er nog op zit te wachten het ook snel mag ontvangen!!
Ik ga deze webshop in ieder geval vaker in de gaten houden voor leuke aanbiedingen.
Daarnaast zijn ook de laatste Criterion films binnen die ik tijdens de 50% actie heb gekocht.
Tot slot nog een paar actiefilms, gewoon voor het vermaak. Van Atomic Blonde weet ik dat er een keiharde Dolby Atmos track op staat, dus daar kijk ik erg naar uit. Wanted van Shout! Factory wilde ik ook graag hebben. Alleen de coverart blijft me een beetje verwarren: het lijkt alsof je naar haar rechterarm kijkt, terwijl het haar linkerarm is.
Gelukkig maakt de opdruk van de discs het weer een beetje goed. De steelbook van Wanted heeft veel mooiere coverart, maar die is inmiddels allang uitverkocht.
Alvast een goed weekend allemaal!
Mooie aankopen allemaal hoor, al had ik persoonlijk met Inside Llewyn Davis nog even gewacht. Daar is namelijk al een 4K UHD van aangekondigd door Studio Canal voor UK/EU en ook grote kans dat Criterion de US release daarvan gaat uitbrengen dit jaar of begin volgend jaar op 4K UHD.
EDIT:
Lol die cover van Wanted klopt inderdaad niet
[ Voor 10% gewijzigd door ReVision. op 17-07-2026 15:46 ]
hoi
Ik houd daarom eigenlijk continue de blu-ray forums in de gaten, daar vind je vrijwel alle aankondigingen terug in aparte topics. En wanneer je een blu ray wil kopen dan kan je altijd even in de forums op titel zoeken.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 15:50:
@ReVision. Dank je wel! Dat wist ik nog niet. Anders had ik waarschijnlijk nog even gewacht. Aan de andere kant weet ik wel dat Criterion inmiddels een 4K uitgave van The Silence of the Lambs heeft aangekondigd, dus ik vrees dat ik er de komende tijd toch niet aan ontkom om een paar titels te upgraden.
Al zit je er soms sowieso naast, ik had een twee maand geleden de blu ray van Forbidden Planet gekocht en een maand later werd de 4K UHD aangekondigd door Arrow
hoi
Daar wacht ik ook op. Heb de laatste twee nog niet gezien, juist daardat ik wacht op boxset.Veertien14 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 16:09:
Had de mission impossibles ook nog even in mn mandje, wil ze graag hebben op 4k. Maar nu de hele reeks uit is verwacht ik nog een boxset welke misschien interessant kan zijn.
Verbaast mij eigenlijk dat het zo lang duurt. Is nu al een jaar ofzo sinds de laatste uitgekomen is?
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
Ik heb 14 juli mijn bestelling geplaatst en heb vandaag een verzend bevestiging gekregen.daffie82 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 16:55:
10 dagen na bestelling bij fan factory nog altijd geen mail dat het verzonden is. Heb ze nu toch maar eens gecontacteerd. Verwacht geen antwoord maar wie niet waagt blijft...
Don't make me use myself on ya baby!
Hier ook nog steeds noppes, nada, njente... Deze leverancier gaat zeker niet een favoriet wordendaffie82 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 16:55:
10 dagen na bestelling bij fan factory nog altijd geen mail dat het verzonden is. Heb ze nu toch maar eens gecontacteerd. Verwacht geen antwoord maar wie niet waagt blijft...
6 juli besteld en bevestigd, daarna radiostilte...e6r6i6c schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:16:
[...]
Ik heb 14 juli mijn bestelling geplaatst en heb vandaag een verzend bevestiging gekregen.
Volgens mij was jij op 6 juli ook één van de eersten die na de tip van @nlscavenger, een bestelling heeft geplaatst. Jammer dat het vervolgens zo lang duurt. Hopelijk is het gewoon een kwestie van vertraging en hebben ze nog voldoende voorraad. Ik hoop dat je hem snel binnen hebt!MasterCypher25 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:21:
[...]
6 juli besteld en bevestigd, daarna radiostilte...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ixPmWIdfEFkJbtKbftgFBkNj.jpg?f=user_large)
Klopt, dacht snel besteld, snel geleverd. Zou binnen 2 tot 5 dagen verzonden worden, nou weet ik niet hoe Italianen tellen, maar volgens mij is 1 dag daar, 3 dagen hierZesBarkiePK schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 17:39:
[...]
Volgens mij was jij op 6 juli ook één van de eersten die na de tip van @nlscavenger, een bestelling heeft geplaatst. Jammer dat het vervolgens zo lang duurt. Hopelijk is het gewoon een kwestie van vertraging en hebben ze nog voldoende voorraad. Ik hoop dat je hem snel binnen hebt!
Zal er dus waarschijnlijk niet snel meer bestellen, want de eerste indruk is geen beste...
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Die Godfather box in het Italiaans… best wel passend eigenlijk.apis29 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:32:
Italië deel 2 inmiddels ook binnen; en een restant (Treme) uit de VS (kan best zijn dat ze moeite met de voorraad hebben van die Star Trek Picard box):
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu nog een bord dampende spaghetti met tomatensaus en gehaktballetjes erbij en je hebt een echt "collectors item"! (en vergeet een schaaltje blauwe bonen niet!PatrickC schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:01:
[...]
Die Godfather box in het Italiaans… best wel passend eigenlijk.
Bwah. Ze reageren in ieder geval snel en correct op emails:MasterCypher25 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 18:52:
[...]
Klopt, dacht snel besteld, snel geleverd. Zou binnen 2 tot 5 dagen verzonden worden, nou weet ik niet hoe Italianen tellen, maar volgens mij is 1 dag daar, 3 dagen hier![]()
Zal er dus waarschijnlijk niet snel meer bestellen, want de eerste indruk is geen beste...
We are sorry for the delay but our warehouse is working hard to ship as fast as they can the high volume of orders we are receiving thanks to the current promo.
We can expect you will receive the shipment confirmation email with all of the necessary information to track it by next Tuesday at the very latest.
Thanking once again for contacting us, your order and, most of all, for your patience, we wish you a great day ahead and a great weekend!
Verschrikkelijk ja, betaal je dan een rib uit je lijf voor, zonde.ReVision. schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:27:
[...]Slipcover van S4 zit er nog omheen maar is een anders soort cover (transparant) En het klopt dat deze niet netjes uitlijnt met de andere covers helaas. Dat was in de originele reveal trailer overigens ook te zien. Maar blijft wel beetje jammer.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Dat is dan wel weer een pluspunt!daffie82 schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:47:
[...]
Bwah. Ze reageren in ieder geval snel en correct op emails:
We are sorry for the delay but our warehouse is working hard to ship as fast as they can the high volume of orders we are receiving thanks to the current promo.
We can expect you will receive the shipment confirmation email with all of the necessary information to track it by next Tuesday at the very latest.
Thanking once again for contacting us, your order and, most of all, for your patience, we wish you a great day ahead and a great weekend!
Hele vette set inderdaad, volgens mij heb ik bijna het tienvoudige betaald voor de US uitvoering.TheVMaster schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 19:00:Wauw, die The Godfather 50th anniversary is wel heel erg nice! En dat voor €24,99 🥳
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Intouchables... Dat is toch die film waar een blanke man in een rolstoel en een gekleurde jongeman (zijn hulp en toeverlaat) een hele mooie vriendschap opbouwen? Als dat een ja is, zorg er dan voor dat je de film op je gemak kan kijken, want dat is die waard. Versnaperingen dus in de buurt en zorgen dat je blaas leeg is!McRagefit schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 11:25:
Bestelling van FanFactory is hier gisteren ook toegekomen, nog nooit iets zo goed verpakt toegekregen denk ik!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan ook nog enkele die ik afgelopen tijd toegekregen heb. Blu-rays goedkoop tweedehands op de kop kunnen tikken![]()
[Afbeelding]
Het enige wat nu nog onderweg is, is 12 Monkeys en Donnie Darko.
Yup! Prachtige film! Ik heb er destijds de Deluxe Edition Box van gekocht (gelimiteerde oplage van 5000). Daarin zit naast de blu-ray en dubbeldisc DVD, ook nog de CD soundtrack, het boek “Onaantasbaar” (film is namelijk gebaseerd op dat boek), een boekje over de film, film poster en set van 4 lobbycards.MasterCypher25 schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 12:11:
[...]
Intouchables... Dat is toch die film waar een blanke man in een rolstoel en een gekleurde jongeman (zijn hulp en toeverlaat) een hele mooie vriendschap opbouwen? Als dat een ja is, zorg er dan voor dat je de film op je gemak kan kijken, want dat is die waard. Versnaperingen dus in de buurt en zorgen dat je blaas leeg is!
:strip_exif()/f/image/1gGcMulp23smt3YNlPqYBEfI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dacht ik al! Enkele jaren geleden was die op 1 van de RTL of SBS zenders, heb hem toen in vlagen gezien (was ook nog met andere dingen bezig...), dus ik moet er nog eens goed voor gaan zitten en ongestoord van begin tot eind kijken! (lees : telefoon uit en deurbel muffelen!PatrickC schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 12:28:
[...]
Yup! Prachtige film! Ik heb er destijds de Deluxe Edition Box van gekocht (gelimiteerde oplage van 5000). Daarin zit naast de blu-ray en dubbeldisc DVD, ook nog de CD soundtrack, het boek “Onaantasbaar” (film is namelijk gebaseerd op dat boek), een boekje over de film, film poster en set van 4 lobbycards.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het kan inderdaad even duren, dus heb geduld.
Die Godfather box is écht een koopje! Practige set. Mooie foto's in het boek, en de hoeveelheid (Italiaanse) tekst is minimaal, dus daar liet ik mij niet door tegen houden.
De bijgevoegde prenten zijn het ook zeker waard om in te lijsten.
Met mijn domme hoofd de steelbook van MI:6 niet besteld, of deze was op. Ik weet het niet meer...
En deel 4 dubbel besteld: Zowel de steelbook als de keepcase. Ach, leuk kadootje voor mijn pa
Zeker! Al meermaals gezien, maar had hem nog niet. Is echt een feel good film vind ik 🙂MasterCypher25 schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 12:11:
[...]
Intouchables... Dat is toch die film waar een blanke man in een rolstoel en een gekleurde jongeman (zijn hulp en toeverlaat) een hele mooie vriendschap opbouwen? Als dat een ja is, zorg er dan voor dat je de film op je gemak kan kijken, want dat is die waard. Versnaperingen dus in de buurt en zorgen dat je blaas leeg is!
Mooie editie, best wel een beetje jaloers nu hahaPatrickC schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 12:28:
[...]
Yup! Prachtige film! Ik heb er destijds de Deluxe Edition Box van gekocht (gelimiteerde oplage van 5000). Daarin zit naast de blu-ray en dubbeldisc DVD, ook nog de CD soundtrack, het boek “Onaantasbaar” (film is namelijk gebaseerd op dat boek), een boekje over de film, film poster en set van 4 lobbycards.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Na enig speurwerk op het internet, kwam ik de collectors box tegen, wel een beetje prijzig, maar als je de 2e kansje koopt, weer heel goedkoop!:McRagefit schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:52:
[...]
Mooie editie, best wel een beetje jaloers nu haha
https://www.amazon.nl/Intouchables-collectors-box/dp/9461871066/ref=sr_1_23?adgrpid=1342504317534539&dib=eyJ2IjoiMSJ9.YWf-CIEJo8wCpdVjU8e3YLhdOA-Y9iBC1JFdB9-bqbSUGSpMuG_86XZxFhNVYCoKOF3x0V9L0Tnx94JQzsJv570A_44pVw1ll_G4xlD8norJpLh5cY1ytcZpvesS875Ho8Fxk37N_bYvchFR_msGC78VxeU8jG7hGOEf2FXWr-a9ubg9LKkUQt-P6F6ZCuvM6dNy6ErI4pkBYc99j9loWdKan3-NmT6V8NJy_ckA3TdqJ4y183S5wAguvmbNzB4ps6DsYqFveoXKhbRow116eU5IYIiezKPu7S4W4Ehx45U.kocQCvZyS-afDp6YMnFlp4C5N4VaO_ORsAVeAk-oh8w&dib_tag=se&hvadid=83906893527056&hvbmt=bp&hvdev=c&hvlocphy=151484&hvnetw=o&hvqmt=p&hvtargid=kwd-83906927585054%3Aloc-129&hydadcr=2985_2403416&keywords=intouchables&mcid=74d39b90d5cb31a4b210635fbd4c080c&msclkid=7689d3c15b7f1135da3db99a3075e108&qid=1784376080&sr=8-23
Voor €35,99 nog te verkrijgen nieuw bij Bol. Prijs valt me best wel mee voor wat je ervoor krijgt met een dubbel DVD, blu-ray, audio CD en boek.McRagefit schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 13:52:
[...]
Mooie editie, best wel een beetje jaloers nu haha
Ik heb hem net aangeschaft voor € 21,58 + € 3,- verzendkosten bij Amazon en ben ik bereid deze box te ruilen tegen de blu-ray van @McRagefit , mits hij dat wil natuurlijk!PatrickC schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 15:23:
[...]
Voor €35,99 nog te verkrijgen nieuw bij Bol. Prijs valt me best wel mee voor wat je ervoor krijgt met een dubbel DVD, blu-ray, audio CD en boek.
Hoe bestel jij bij WowHD? Ik lijkt geen Europeese landen te kunnen selecteren bij het bezorgadres.nlscavenger schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:27:
- ODDTAXI Premium Box BD tweedehands via Mandarake (Japanese release met Engelse subs; audio drama is ook ondertiteld)
- Bullet in the Head 4K UHD via Arrow
- Heavy Metal L-Gaim BD via WowHD
[Afbeelding]
Arrow had Bullet in the Head helaas in een slappe envelop verzonden in plaats van een doos. Er is wat lichte schade, maar het is gelukkig aan de achterkant van de slipcover. Ik hoop dat dit maar een eenmalige actie is.
[Afbeelding]
Jackie Chan Arrow Video box is gisterochtend vrijgegeven door de douane. Deze heeft Arrow via Evri+DHL verzonden i.p.v. Spring GDS+PostNL. Hopelijk komt die morgen.
Gebruik je wel de co.uk website? Ik bestel daar al twee jaar films en heb gewoon een account met NL adres waar alles netjes naar toe wordt verzonden.Neyluzz schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 18:22:
[...]
Hoe bestel jij bij WowHD? Ik lijkt geen Europeese landen te kunnen selecteren bij het bezorgadres.
[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 18-07-2026 18:25 ]
hoi
Ja ik gebruik de .co.uk website. Ik kan in de ship-to country drop down (in de checkout) alleen kiezen uit: UK, US, Australie, Canada, Gibraltar, Hong Kong, Zuid Korea, Japan, Maleisië en Singapore.ReVision. schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 18:23:
[...]
Gebruik je wel de co.uk website? Ik bestel daar al twee jaar films en heb gewoon een account met NL adres waar alles netjes naar toe wordt verzonden.
Probeer ik een standaard verzendadres in mijn profiel aan te maken, krijg ik dezelfde landen te zien.
Ik heb het even gecontroleerd en ik kan nu ook geen NL meer keizen en krijg dezelfde landen als jou. Heel kut ik vermoed dat ze zijn gestopt met versturen naar EU vanwege de nieuwe importheffingen en IOSS verplichting ofzo?Neyluzz schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 18:29:
[...]
Ja ik gebruik de .co.uk website. Ik kan in de ship-to country drop down (in de checkout) alleen kiezen uit: UK, US, Australie, Canada, Gibraltar, Hong Kong, Zuid Korea, Japan, Maleisië en Singapore.
Probeer ik een standaard verzendadres in mijn profiel aan te maken, krijg ik dezelfde landen te zien.
Behoorlijk kut want dit was een van mijn vaste adresjes waar ik US imports haalde. Ben ook al gestopt bij Rarewaves voor UK imports vanwege de enorme prijs verhogingen dus er blijft steeds minder over zo
hoi
De Alliance Entertainment winkels zoals WowHD en DeepDiscount zijn inderdaad gestopt met het versturen naar EU vanwege de import heffing.ReVision. schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 19:00:
[...]
Ik heb het even gecontroleerd en ik kan nu ook geen NL meer keizen en krijg dezelfde landen als jou. Heel kut ik vermoed dat ze zijn gestopt met versturen naar EU vanwege de nieuwe importheffingen en IOSS verplichting ofzo?
Behoorlijk kut want dit was een van mijn vaste adresjes waar ik US imports haalde. Ben ook al gestopt bij Rarewaves voor UK imports vanwege de enorme prijs verhogingen dus er blijft steeds minder over zo
https://forum.blu-ray.com...p=24190897&postcount=1110
Hello
Effective immediately, we are no longer able to ship orders to the European Union and New Zealand. This decision is due to newly imposed government shipping fees and regulatory costs that significantly impact our ability to provide reliable and cost-effective service to these regions.
We understand this may be disappointing and apologize for any inconvenience this change may cause. At this time, we are actively monitoring the situation and will reassess should conditions become more favorable in the future. Please note an email notification will be provided shortly.
Nu gaat het om 4K UHD, maar passeren Blu-Rays ook soms de revue. Is een dvd/vhs haul ook geschikt voor dit topic? Uiteindelijk is de gemene deler dat het (bijna) allemaal films/fysieke media betreft en wil je versplintering van topics voorkomen. Tegelijkertijd vind een 4k-liefhebber wellicht een VHS haul irrelevant en vice versa.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Het zijn met name 4K blu-ray’s en reguliere blu-ray’s die hier besproken worden. DVD’s veel minder en VHS zelden of nooit. Er zijn wel eens interventies van mods geweest als de discussie over digitale media of (4K) digitale media players ging. Maar bijvoorbeeld 4K blu-ray spelers zijn wel regelmatig onderwerp van discussie geweest. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden om ook heel af en toe een DVD voorbij te zien komen (als het om bijzondere edities/exemplaren gaat bijvoorbeeld), maar het hoofd topic moet wel 4K blu-ray’s blijven. VHS vind ik dan wel weer veel verder off topic. Een DVD is nog prima af te spelen in een (4K) blu-ray speler, maar… voor VHS moet je (nog) een videorecorder hebben.RazorMaron schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 22:06:
Wat is in het topic eigenlijk het beleid qua video formats?
Nu gaat het om 4K UHD, maar passeren Blu-Rays ook soms de revue. Is een dvd/vhs haul ook geschikt voor dit topic? Uiteindelijk is de gemene deler dat het (bijna) allemaal films/fysieke media betreft en wil je versplintering van topics voorkomen. Tegelijkertijd vind een 4k-liefhebber wellicht een VHS haul irrelevant en vice versa.
21 Euro zou een uitstekende prijs zijn, maar je vergeet denk ik dat er nog veel kosten kwa verzending. btw en heffing bij komen. Uiteindelijke prijs bij Amazon.com kom je dan uit rond de 39 euro per stuk of samen voor 76 EUR.Veertien14 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 08:57:
Ik wil nog steeds graag uncut gems 4k en oa punch drunk love aanschaffen. Zie op amazon.com dat er bij deze en andere films 50% korting op zit. Is 21eur per stuk een goede deal of zijn ze elders vaak goedkoper? Is er uberhaupt een site waar je 4k prijshistorie kan zien? Zag dat criterion zelf niet naar europa verzend. Kan je daarnaast bij amazon.com beter kiezen voor eur of usd?
Tussen de 30 en 40 EUR voor een Criterion 4K UHD zijn redelijk gangbare prijzen.
[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 19-07-2026 09:39 ]
hoi
Helaas wel. Toch maar gezwicht om 3 toppers te bestellen die ik niet snel in een goede uitvoering ergens in EU/UK zie verschijnen:ReVision. schreef op zondag 19 juli 2026 @ 09:37:
[...]
Tussen de 30 en 40 EUR voor een Criterion 4K UHD zijn redelijk gangbare prijzen.
Salaam Bombay!, Trainspotting en No Country for Old Men
Beide geweldige films, en zoals @ReVision. al zei, als je nu gebruik maakt van de actie dan kom je op een goede prijs per film uit. Ik koop al m’n Criterion films bij Amazon.com want alternatieven met hetzelfde aanbod zijn er niet. Je ontkomt er gewoon niet aan om te moeten importeren. Afrekenen zou ik altijd in USD doen, de wisselkoers die Amazon berekend is niet zo gunstig.Veertien14 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 08:57:
Ik wil nog steeds graag uncut gems 4k en oa punch drunk love aanschaffen. Zie op amazon.com dat er bij deze en andere films 50% korting op zit. Is 21eur per stuk een goede deal of zijn ze elders vaak goedkoper? Is er uberhaupt een site waar je 4k prijshistorie kan zien? Zag dat criterion zelf niet naar europa verzend. Kan je daarnaast bij amazon.com beter kiezen voor eur of usd?
Dat ligt er aan. Amazon rekent ongeveer 2% marge op de wisselkoers. Dat hanteert mijn Mastercard ook.ZesBarkiePK schreef op zondag 19 juli 2026 @ 10:08:
[...]
Beide geweldige films, en zoals @ReVision. al zei, als je nu gebruik maakt van de actie dan kom je op een goede prijs per film uit. Ik koop al m’n Criterion films bij Amazon.com want alternatieven met hetzelfde aanbod zijn er niet. Je ontkomt er gewoon niet aan om te moeten importeren. Afrekenen zou ik altijd in USD doen, de wisselkoers die Amazon berekend is niet zo gunstig.
Oh interessant, dan maakt het misschien niet eens zoveel uit. Ik weet eerlijk gezegd niet eens welke wisselkoersmarge mijn Visa of creditcardmaatschappij rekent. Maar ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het voordeliger is om de omrekening aan de creditcardmaatschappij over te laten dan aan Amazon. Voor zover ik weet hanteert Amazon namelijk vaak een minder gunstige wisselkoers.daffie82 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 11:23:
[...]
Dat ligt er aan. Amazon rekent ongeveer 2% marge op de wisselkoers. Dat hanteert mijn Mastercard ook.
eBayVeertien14 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 08:57:
Op zich zou het geen probleem moeten zijn om dit topic om te bouwen naar fysieke film/series media verzamelen? Niet alles heeft helaas een 4k bluray release, maar is nog wel interessant om te hebben. En nieuwe VHS releases zij ook nog steeds een ding (John Carpenter limited re-releases).PatrickC schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 23:17:
[...]
Het zijn met name 4K blu-ray’s en reguliere blu-ray’s die hier besproken worden. DVD’s veel minder en VHS zelden of nooit. Er zijn wel eens interventies van mods geweest als de discussie over digitale media of (4K) digitale media players ging. Maar bijvoorbeeld 4K blu-ray spelers zijn wel regelmatig onderwerp van discussie geweest. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden om ook heel af en toe een DVD voorbij te zien komen (als het om bijzondere edities/exemplaren gaat bijvoorbeeld), maar het hoofd topic moet wel 4K blu-ray’s blijven. VHS vind ik dan wel weer veel verder off topic. Een DVD is nog prima af te spelen in een (4K) blu-ray speler, maar… voor VHS moet je (nog) een videorecorder hebben.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dank, ja zag de verzendkosten oa al voordat ik mn bericht hier had getypt.ReVision. schreef op zondag 19 juli 2026 @ 09:37:
[...]
21 Euro zou een uitstekende prijs zijn, maar je vergeet denk ik dat er nog veel kosten kwa verzending. btw en heffing bij komen. Uiteindelijke prijs bij Amazon.com kom je dan uit rond de 39 euro per stuk of samen voor 76 EUR.
Wel vandaag wat 4ks bij Arrow besteld:
Hush LE
Troy LE, preorder
Vreemd toeval, waar zou dat toch vandaan komen... Gekocht voor 30 euro en nu vlot 150 euro vragen. Schaamteloos.
Tja.... De mens op z'n best toch?daffie82 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:53:
De sharks op vinted duiken op als paddenstoelen uit de grond. Allemaal picard legacy collections, nog nieuw en nog in de doos. En allemaal in het Italiaans.
Vreemd toeval, waar zou dat toch vandaan komen... Gekocht voor 30 euro en nu vlot 150 euro vragen. Schaamteloos.
Ik hoop dat niemand erin trapt en dat ze uiteindelijk met hun spullen blijven zitten.
Die kans zit er gelukkig wel dik in:ZesBarkiePK schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:28:
Gemeen is het inderdaad wel. Heb je een keer een mooie aanbieding, dan zijn er altijd weer die er misbruik van maken door zoveel mogelijk op te kopen en voor veel meer geld door te verkopen.
Ik hoop dat niemand erin trapt en dat ze uiteindelijk met hun spullen blijven zitten.
Van memory alpha:
- This particular release is one of the individual Star Trek releases followed by the professional industry site The Numbers and for which domestic (US and Canada) home video format sales are recorded; The Numbers has reported that by January 2026, a little over two years into its release, domestic sales had been realized of a mere US$273,000 for this particular release, which translates into only 1300 units sold at an average retail price of US$208,00. [url=X]3[/url] This very poor result is more that ample justification to brand this release as an unmitigated flop, besides validating the "double-dip" wariness of customer fans.
[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 19-07-2026 21:52 ]
ZesBarkiePK schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:28:
Gemeen is het inderdaad wel. Heb je een keer een mooie aanbieding, dan zijn er altijd weer die er misbruik van maken door zoveel mogelijk op te kopen en voor veel meer geld door te verkopen.
Karma is a bitch!.... Never heard of that one?daffie82 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:51:
[...]
Die kans zit er gelukkig wel dik in:
Van memory alpha:https://memory-alpha.fand...Legacy_Collection_Blu-ray
- This particular release is one of the individual Star Trek releases followed by the professional industry site The Numbers and for which domestic (US and Canada) home video format sales are recorded; The Numbers has reported that by January 2026, a little over two years into its release, domestic sales had been realized of a mere US$273,000 for this particular release, which translates into only 1300 units sold at an average retail price of US$208,00. [url=X]3[/url] This very poor result is more that ample justification to brand this release as an unmitigated flop, besides validating the "double-dip" wariness of customer fans.
Ik vind het echt een geniale zet van Arrow om Troy uit te brengen rond de release van The Odyssey. Jammer alleen dat de release nét te laat komt om Troy nog een keer te kijken voordat ik The Odyssey in de bioscoop ga zien.Veertien14 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 17:41:
[...]
Dank, ja zag de verzendkosten oa al voordat ik mn bericht hier had getypt.
Wel vandaag wat 4ks bij Arrow besteld:
Hush LE
Troy LE, preorder
Ik heb Troy ook gepreorderd. Ik heb de film al op Blu-ray, maar ik kijk ernaar uit om hem eindelijk in 4K te zien.
Ik ga donderdag trouwens naar The Odyssey in mijn lokale Vue (een grote IMAX laser zaal). Ik ben ontzettend benieuwd naar de film. Heel misschien ga ik nog een klein film reisje maken om hem ook nog een keer in de IMAX zaal van Kinepolis Brussels te kijken (in het originele IMAX 70mm formaat).
Scherm in Brussel is liefst 3,2 keer zo groot als bijvoorbeeld kinepolis Hasselt. Dat maakt bij de eerste film ooit die volledig in imax is geschoten, een gigantisch verschil.
Gisteren was er nog een stuk over in Nieuwsuur. Historisch zou het helemaal niet kloppen, ik weet het niet, heb zowel de Ilias alsook Odyssey niet gelezenZesBarkiePK schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:02:
[...]
Ik vind het echt een geniale zet van Arrow om Troy uit te brengen rond de release van The Odyssey. Jammer alleen dat de release nét te laat komt om Troy nog een keer te kijken voordat ik The Odyssey in de bioscoop ga zien.
Ik heb Troy ook gepreorderd. Ik heb de film al op Blu-ray, maar ik kijk ernaar uit om hem eindelijk in 4K te zien.
Ik ga donderdag trouwens naar The Odyssey in mijn lokale Vue (een grote IMAX laser zaal). Ik ben ontzettend benieuwd naar de film. Heel misschien ga ik nog een klein film reisje maken om hem ook nog een keer in de IMAX zaal van Kinepolis Brussels te kijken (in het originele IMAX 70mm formaat).
De andere films die ik zocht, hadden ze helaas niet (ook niet in het assortiment) dus die heb ik maar online besteld.
Dus @ZesBarkiePK moet maar even checken of er nog tickets verkrijgbaar zijn voordat hij naar Brussel afreist, zou lullig zijn als hij voor niets heen en weer rijdt....
Ik heb er net meer dan een uur over gedaan om 1 plaats te vinden op rij 11 stoel 25. Er zijn amper nog plaatsen dus ik zou zeggen.... HURRY UP.MasterCypher25 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 14:56:
[...]
Dus @ZesBarkiePK moet maar even checken of er nog tickets verkrijgbaar zijn voordat hij naar Brussel afreist, zou lullig zijn als hij voor niets heen en weer rijdt....
Ik wilde gisteravond al een kaartje reserveren, maar dat lukte niet. Nu snap ik waarom. Ik probeer het later vandaag nog een keer, maar ik stap pas in de auto als ik zeker weet dat ik een kaartje heb.MasterCypher25 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 14:56:
[...]
Gaat vrijwel onmogelijk zijn volgens mij om op korte termijn te boeken. Mijn ticket is een voorstelling half augustus... Hoop dat je nog iets te pakken krijgt!ZesBarkiePK schreef op maandag 20 juli 2026 @ 15:23:
[...]
Ik wilde gisteravond al een kaartje reserveren, maar dat lukte niet. Nu snap ik waarom. Ik probeer het later vandaag nog een keer, maar ik stap pas in de auto als ik zeker weet dat ik een kaartje heb.
Of dat ze het nog een (tig) keer verlengen vanwege voldoende interesse...daffie82 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 15:38:
[...]
Gaat vrijwel onmogelijk zijn volgens mij om op korte termijn te boeken. Mijn ticket is een voorstelling half augustus... Hoop dat je nog iets te pakken krijgt!
:strip_exif()/f/image/7R95K77cDrdEN3bx53Rex9DH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zJiIYDBqBrVsUEGQsUYl34gq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aKGZzEf6rWgDG4raddcHBSaX.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/I0GwZC6XilKdEkMnmzhzxBxc.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/1lxR25eueeZxAKNTL8nakpv3.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8M0zGymZU5IHkKSlgYrdA7nf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gsVgIG3tioq1CeoXq4Fa5kG5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/cdOJeD0L24myiuLRsQnstzbE.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/DsWKM1s5604UIJcztUChIaUZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/v5xiyR0iCXG0Hf7ZIwBHdsN6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/mt6Bf4fCKA5JMDKVx42ZeTFq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uZPo2LUzKpmzPfXyt9iqqoUF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VZuEfo7vFzn3F376ENxoWbhO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NPqMzlKKnUYa5A8RqdMpC36G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZCCT19riZwMpskBJHVYMede0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0OToFMVbaN3YQgmAz7RmGDp3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/48UVAq967QHM5axfUWEzLlT3.jpg?f=fotoalbum_large)