• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
nlscavenger schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 16:05:
[...]

Heb hem bij Universe of Entertainment besteld. Vandaag verzonden samen met To Live and Die in L.A.

Ik ben van plan de beschadigde exemplaar op de V&A zetten, maar moet eerst alle discs testen.
Had je niet beter gewoon die boxset terug kunnen sturen naar Arrow? Kan me haast niet voorstellen dat je er even veel voor terug krijgt na aftrek van die extra korting als je hem tweedehands zo verkoopt. Maar ik kan me uiteraard vergissen.

Die spaanse shop is trouwens van een Nederlander die bij een aantal hier wel bekend is als Marktplaats verkoper maar een paar maanden geleden naar Spanje is verhuist :)

[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 30-06-2026 16:45 ]

hoi

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:25
ReVision. schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 16:44:
[...]

Had je niet beter gewoon die boxset terug kunnen sturen naar Arrow? Kan me haast niet voorstellen dat je er even veel voor terug krijgt na aftrek van die extra korting als je hem tweedehands zo verkoopt. Maar ik kan me uiteraard vergissen.

Die spaanse shop is trouwens van een Nederlander die bij een aantal hier wel bekend is als Marktplaats verkoper maar een paar maanden geleden naar Spanje is verhuist :)
Ik had het wel overwogen om het terug te sturen, maar ik heb geen zin in gedoe met een verloren pakket o.i.d. Een kleine verlies kan ik wel hebben.

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:52

- Spes consilium non est -

• Kogel070
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:29
Zelf heb ik geen ervaringen met bestellingen uit het buitenland. En heb ik ook geen creditcard. Eindelijk heb ik een specifieke versie van een film gevonden die ik al een tijdje zocht bij amazon.co.uk

Kan iemand mij uit de brand helpen en deze voor mij bestellen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:14

TheVMaster

Moderator WOS
Kogel070 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 16:19:
Zelf heb ik geen ervaringen met bestellingen uit het buitenland. En heb ik ook geen creditcard. Eindelijk heb ik een specifieke versie van een film gevonden die ik al een tijdje zocht bij amazon.co.uk

Als je een bankpas hebt met het Mastercard logo erop kun je daar ook gewoon mee betalen volgens mij. Althans, die van mijn bank worden geaccepteerd.

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• Merik
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:04
Kogel070 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 16:19:

Paypal is ook nog een optie, met bankrekening koppelen aan je account

Ignorance is bliss

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:22
ZesBarkiePK schreef op maandag 29 juni 2026 @ 10:04:
Bol.com heeft de stapelkorting weer aangezet, en dit keer doet One Battle After Another mee. Die staat nog wel op mijn lijstje. Alleen zijn een paar andere titels die ik nog wilde hebben, zoals Pacific Rim, nu ineens behoorlijk aan de prijs. €39,68 vind ik toch wel erg stevig.

Ik wacht het daarom nog even af. Die acties lopen vaak best lang, dus misschien zakt er nog wat of verandert het aanbod nog.
Was 15 euro inclusief btw vorige week tijdens de Amazon Prime dagen (.com)

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:49
@westers Ja, normaal gesproken weet ik nog wel iets leuks te vinden voor een redelijke prijs, maar deze actie is niet de moeite.

@Kogel070 Je kunt tegenwoordig bijna overal een eenmalige creditcard aanmaken. Desnoods gebruik je daar Klarna voor, dan kun je de bestelling gewoon zelf plaatsen.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• nlscavenger
Capelight heeft een kleine aantal mediabooks in de aanbieding, waaronder Double Impact (Engelse cover) en Child's Play (Duitse cover). https://shop.capelight.de/en/SPECIAL-OFFERS/

Child's Play heeft kleurcorrectie t.o.v. Shout release, maar ik wacht op een keepcase release.

Ik heb Double Impact en Robocop (niet in aanbieding) Mediabooks besteld.

• Kogel070
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:29
Bedankt voor de info mannen, ik ga weer verder op zoek

• JH N
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Supertramp - Crime Of The Century Tour, Live in Hammersmith Odeon, London. (Remastered 2026)

Zojuist ontvangen van Amazon France, voor € 18,99 kon ik deze remastered edition niet laten schieten. Het is wel geen 4K editie maar een prachtige 1080P uitvoering, opnieuw uitgebracht juni 2026. Dus voor de liefhebbers van upscaling en Dolby Atmos en natuurlijk Supertramp wil ik deze toch even onder de aandacht brengen. De upscaling van het beeldmateriaal uit 1975 is bijzonder scherp en het geluid is overweldigend in Dolby Atmos. Het geluid is ook te selecteren als LPCM Stereo of DTS-HD Master. 75 minuten is echt te kort maar heb toch geweldig genoten. Morgen als de vrouw een dagje uit huis is de Samsung Q990F maar eens lekker extra hard zetten.

Wel een dingetje. Op de achterzijde staat vermeld: Video 1080 High Definition Widescreen 16x9 en volgens mij is dit een TYPO, het beeld is bij mij 1080P 4:3. Volgens de gegevens op internet zou deze blu-ray een aspect ratio hebben van 1.78:1 aka 16:9 maar zowel mijn Samsung blu-ray speler als mijn Panasonic 450 geven gewoon een 4:3 beeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nz0oc1aMMWM9yK-fXHvy5lxPUo0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N9OoIE2Y1xZU8l5Cq6WbX9bi.jpg?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8yqHwMSZB1h27dVCEfsq2iuA00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pbm2CQARP7uMpFxnKfsyzCcN.jpg?f=fotoalbum_large

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:02

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bij Fnac kill bill the whole bloody affair ge pre-ordered.

De standaard editie voor 54€ inclusief verzending. Op fnac kadobonnen had ik via benefits at work 5% korting.

Via amazon.com was het 57€ dus net iets goedkoper via fnac. Can't wait! Valt mooi samen met de stranger things box, beide einde juli.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• nlscavenger
JH N schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 17:24:
Wel een dingetje. Op de achterzijde staat vermeld: Video 1080 High Definition Widescreen 16x9 en volgens mij is dit een TYPO, het beeld is bij mij 1080P 4:3. Volgens de gegevens op internet zou deze blu-ray een aspect ratio hebben van 1.78:1 aka 16:9 maar zowel mijn Samsung blu-ray speler als mijn Panasonic 450 geven gewoon een 4:3 beeld.
De encode is 16:9 met zwarte balken. Blu-ray ondersteunt geen 4:3 in HD.

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:49
Weer een aantal leuke 4k’s binnen gekregen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvOcftf_iT2VPX82Gw68Mx4uCUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pugy4XcwcKiZxkyV6X3jMrAW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WEk_W74rrtJI1yZrdvRTt7hL7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BQBVHLN8t2ScQE7x59L3J2Qi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MX4-18685mmdcHBmCjONprXbYeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EPbqXvHRjMbtZWwwijIbzdMD.jpg?f=fotoalbum_large

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• JH N
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
nlscavenger schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 19:05:
[...]

De encode is 16:9 met zwarte balken. Blu-ray ondersteunt geen 4:3 in HD.
Aha dat kende ik niet, 16:9 met zwarte balken. Dacht altijd dat zwarte balken vaak alleen onder en boven zaten en nooit links en rechts. Dit omdat ik me niet kan herinneren zo iets gelijks in mijn collectie heb.
Pagina: 1 ... 59 60 Laatste