Onlangs en aantal bijzondere collectors editions aangeschaft op eBay, waarvan er inmiddels eentje binnen is. Was niet super on de indruk van mijn
Vault Edition Steelbook van 2001 A Space Odyssey dus die heb ik verkocht op Vinted (kreeg er nog aanzienlijk meer voor dan ik er uberhaupt voor betaald had dus dat was helemaal fijn) en vervolgens dus een andere release van eBay geplukt.
Het is de Manta Lab #50 Full Slip Steelbook (
klik) Specifiek deze versie gekozen vanwege de box en steelbook artwork. Je kan het op de foto's niet goed zien maar de voorkant van de box heeft spotglass en de achterkant heeft ook voelbare textures (de tekst op de zijkant en bovenkant zijn ook spotglass maar geen fotos van)
Verder ook bijzonder, de steelbook voelt dikker en een stuk steviger aan dan al mijn andere steelbooks. Hij heeft het originele poster artwork op de voorkant in glossy, met debossed titel. Achterkant is ook glossy met origineel concept art waarvan ook delen zijn debossed.
Hieronder wat foto's, in het echt is de set overigens een stuk witter dan het er op mijn foto's uitkomt.
Op onderstaande youtube filmpje komt hij overigens wat beter tot zijn recht dan ik met mijn matige foto's kan laten zien. Op basis van dit filmpje heb ik hem ook uiteindelijk zelf gekocht. (vanaf minuur 4:10)
Super blij dat ik nu zo'n mooie editie van een van mijn favoriete films heb :)
Verder zijn er ook een WEET collectors edition van zowel Into the Spider-Verse als Across the Spider-Verse onderweg. Die verwacht ik maandag binnen te krijgen