Bij voorbaat alvast excuus voor de foto dump, maar ik dacht dat dit wel handig is voor andere mensen die eventueel op zoek zijn nu of in de toekomst naar protective sleeves voor de boxsets
Ik heb via ebay uit duitsland 3 dikte maten boxset protective sleeves gekocht, de sleeves zijn niet zo duur maar de verzendkosten wel wat hoog, dus vooral de moeite waard als je er gelijk een goede aantal koopt, ik heb bijvoorbeeld het dubbele gekocht dan wat ik nodig had zodat ik alvast veel extra heb en niet nog een keer moet bestellen met veel verzendkosten.
Je vind de sleeves bij Reset Retro via
https://www.ebay.nl/itm/277479356478?var=2560580122992 (geen affiliatie)
Anyway, drie dikte maten, we beginnen met de small (30mm) wat past hier allemaal in?
Zowel de oude als de nieuwe Arrow chucky boxsets (met uitzonderingen)
Met ruimte voor de J-card van Carlito's Way en perfect op maat voor Hard Boiled
Maar ook de Universal Ultimate Collectors Editon boxsets passen er in (met uitzonderingen)
Met een kleine beetje extra ruimte voor The Northman J-Card en perfect op maat voor Oppenheimer
Maar ook bijvoorbeeld de BFI Seven samurai box past in de small sleeve
Dan gaan we naar de Medium sleeves (33mm) en hier past in:
De Arrow boxset van The Warriors (deze was net te dik voor de small) maar ook Eyes without a face van Umbrella entertainment past erin. en ook deze aparte Bad Bad I + II boxset gaat er perfect in.
Dan passen de Universal Back to the Future boxsets niet in de small zoals de rest maar wel perfect in de medium sleeves
Als laatste dan nog de Large (36mm) deze zijn vooral bedoelt voor de dikke Warner Bros UCS boxsets zoals:Ben Hur, The Conjuring maar ook Edge of Tomorrow welke nog een extra slipcover over de box heeft.
En dan nog even een fototje van alles naast elkaar:
Zijn er dan nog dingen die niet in deze 3 maten passen? Ja, bijvoorbeeld de Vinygar Syndrome boxset van D.A.R.Y.L pas niet want die is te hoog. Ook past de Perfect Blue boxset niet want die is te dik.
Dat was het dan, nogmaals excuus voor de lange post vol plaatjes, maar hopelijk help ik hier iemand mee die net als mij op zoek is naar protective sleeves voor boxsets