• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:18
@daffie82 Ah jammer. Het zou al moeten werken als je één keer op stop drukt en daarna op het topmenu. Ik heb het alleen nog geprobeerd met een paar Amerikaanse Criterion Blu-rays, maar volgens mij is het vooral een kwestie van mazzel hebben.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:12
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 21:00:
[...]

Ik denk voornamelijk twee redenen: 3D tv’s stonden, zoals vandaag de dag, meestal in en fel verlichte woonkamer wat natuurlijk effect heeft op 3D. Daarnaast is de fysieke film markt tussen de 60 en 80% DVD, dus heel stom gezegd: mensen hadden geen zin om én een tv van paar duizend te kopen, én een speler van paar honderd, én films voor een paar tientjes met de uiteindelijke kwaliteit die net wat beter is helaas. Maar inderdaad op mijn ouders’ 65” 3D films gezien en was wel genieten. Al moet ik nu wel zeggen dat de rage met alles in 3D de term ook verpest heeft hoor.
De meeste TV’s in het midden en duurdere segment hadden destijds 3D ondersteuning. Mijn Panasonic Plasma had active 3D (dus brilletje met batterij) en mijn broer had een Philips LCD met passieve 3D (polariserend brilletje). Naast 3D blu-ray zijn 3D TV uitzendingen destijds toen niet echt van de grond af gekomen, De BBC zond nog wel eens sport in 3D uit, bijvoorbeeld Wimbledon of de Olympische Spelen in Londen. Hier heb ik nog steeds MKV’s van… Epke Zonderland die in 3D aan de rekstok zwaait naar het goud in 3D. 3D films werden zelden of nooit op TV uitgezonden in 3D, ook niet door streaming services. Dus… de 3D markt bleef erg klein. En inderdaad, er kwamen destijds films in 3D uit, waar kunstmatig 3D was toegevoegd. Dat heeft het 3D genre ook geen goed gedaan.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 16:28

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ze hebben dat heel 3D verhaal ook veel te veel gepushed in bioscopen. Je kon ten tijde van Avatar 1 en iets daarna geen enkele film zien ZONDER brilletje. En dat voegde ook meestal totaal niets toe, integendeel zelfs.
Dat heeft het ook helemaal kapot gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door daffie82 op 09-04-2026 19:47 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.13.0 (UMOEUXM)

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:06

freshy98

Atari

Leuk deze discussie over 3D, maar niks te maken met de topic titel?

• PatrickC
freshy98 schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 09:04:
Leuk deze discussie over 3D, maar niks te maken met de topic titel?
De discussie werd door mij aangewakkerd omdat de nieuwe Avatar film in pre-order is gegaan en Avatar wordt nu eenmaal vaak geassocieerd met 3D. Dat dit dan even de discussie over 3D aanwakkert. kan toch? Het gaat hier wel vaker even over ‘randzaken’. Maar, ok, back onntopic… 4K blu-ray’s! :)

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 20:25
Het is intussen april 2026 en nog geen enkel nieuws over deze, in herfst 2025 aangekondigde release. Dag 1 aankoop voor mij, wanneer die uiteindelijk (hopelijk) beschikbaar komt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e411hZvuXtIEV-9rZCaN3YMYVh8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/3mwTonp0bhGu17pW2esT2xeo.webp?f=user_large

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-04 07:27
Misschien ook off-topic, maar ik heb me zonet een 65" G5 besteld. Na alles hier te lezen over 4K HDR te ervaren op een "echt goede" tv, kijk ik er enorm naar uit! :D

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:40

Vrijdag

De Goede

Haay schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 10:22:
Het is intussen april 2026 en nog geen enkel nieuws over deze, in herfst 2025 aangekondigde release. Dag 1 aankoop voor mij, wanneer die uiteindelijk (hopelijk) beschikbaar komt!
[Afbeelding]
De beste man is net uit de dood opgestaan. Geef hem even wat tijd om de logistieke keten uit te werken van zijn film release :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Voor de LG bezitters; welke trumotion settings gebruiken jullie voor je UHD films?

Ik heb meestal uit staan. Aan niet per se heel verkeerd maar neemt toch wat het film gevoel weg oid

[ Voor 38% gewijzigd door Deruxian op 10-04-2026 21:40 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deruxian schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 21:40:
Voor de LG bezitters; welke trumotion settings gebruiken jullie voor je UHD films?

Ik heb meestal uit staan. Aan niet per se heel verkeerd maar neemt toch wat het film gevoel weg oid
Trumotion altijd UIT op mijn G1.
Of het is te fel, waardoor je soap opera krijgt. Of het is zo laag dat je er amper voordeel uit haalt maar het creëert altijd artifacts, soms heel miniem maar ik zie het altijd :+
En ik ben zo gewoon aan 24fps dat ik de nadelen bij panning shots voor lief neem. Liever dat dan trumotion.

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 10-04-2026 22:09 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.13.0 (UMOEUXM)

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Stapelkorting bij bol.

Veel DIsney/Fox waaronder: Tron, Master and Commander, The Fantastic Four - First Steps, Thunderbolts.
Tot 40% stapelkorting. Ontvang 20% korting bij 2 artikelen, 30% korting bij 3 artikelen en 40% korting bij 4 artikelen of meer. Max. 8 items per order

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:51
peptalk schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:38:
Stapelkorting bij bol.

Veel DIsney/Fox waaronder: Tron, Master and Commander, The Fantastic Four - First Steps, Thunderbolts.
Tot 40% stapelkorting. Ontvang 20% korting bij 2 artikelen, 30% korting bij 3 artikelen en 40% korting bij 4 artikelen of meer. Max. 8 items per order
Let op de prijzen. Veel artikelen zijn met korting duurder als dat ze geweest zijn.

SiberischeHusky MoviecollectorNL

• PatrickC
peptalk schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:38:
Stapelkorting bij bol.

4 4K films opgepikt voor iets meer dan €35 in totaal:
- Master and Commander - The Far Side Of The World
- Weapons
- Warfare
- Trap

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Heb ook een kleine lading 4K UHD's besteld, kwam uit op 9,55 EUR per film. Goede actie!

hoi

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 10:43

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ook even wat besteld, 4 stuks totaal.

- Jurassic World Rebirth
- Gladiator 1

Nog net geen € 16,- per film, bijna dus een 2 voor € 30,- actie :)

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• ZesBarkiePK
Geen slechte actie, alleen wel een beetje zonde dat er niet wat meer nieuwe titels tussen zitten. Denk aan The Phoenician Scheme, The Amateur en The Naked Gun bijvoorbeeld. Weapons is helaas al uitverkocht, anders had ik die zeker nog even meegepakt.

Verder zit ik nog te wachten op mijn pre-order van Wuthering Heights, wat een geweldige film was dat.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• peptalk
  • Nu online
ZesBarkiePK schreef op maandag 13 april 2026 @ 10:34:
Geen slechte actie, alleen wel een beetje zonde dat er niet wat meer nieuwe titels tussen zitten. Denk aan The Phoenician Scheme, The Amateur en The Naked Gun bijvoorbeeld. Weapons is helaas al uitverkocht, anders had ik die zeker nog even meegepakt.
Zijn alle 4 te bestellen door bol. als verkoper te selecteren. Heb je ook mooi 40% korting te pakken waardoor de actie ook echt interessant is. Zelf 6 stuks besteld :)

• PatrickC
Wel bijzonder hoe de prijsontwikkeling is bij Bol gedurende deze actie… toen ik Trap eerder vandaag kocht was deze €8,78 zonder de stapelkorting. Nu is deze €19,99. De andere 3 zijn inmiddels €4-€5 duurder geworden. Bij de 2 voor €30 acties maakt zoiets niets uit, maar bij deze stapelkortingsacties wordt je eigenlijk voor de gek gehouden als je er niet direct bij bent.

• peptalk
  • Nu online
Ja de prijzen zijn idd schrikbarend gestegen t.o.v. vanmorgen :'(

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:32:
Wel bijzonder hoe de prijsontwikkeling is bij Bol gedurende deze actie… toen ik Trap eerder vandaag kocht was deze €8,78 zonder de stapelkorting. Nu is deze €19,99. De andere 3 zijn inmiddels €4-€5 duurder geworden. Bij de 2 voor €30 acties maakt zoiets niets uit, maar bij deze stapelkortingsacties wordt je eigenlijk voor de gek gehouden als je er niet direct bij bent.
Prijzen zijn dynamisch en veranderen op basis van voorraad bij leveranciers. Ook buiten de acties zie je regelmatig dat prijzen van films van de ene op de andere moment opeens 5-10 euro duurder of goedkoper kunnen zijn. Dit is ook zo bij Amazon trouwens, daar moet je ook altijd snel bij acties/aanbiedingen zijn want een film hij kan een paar uur later opeens veel duurder zijn.

hoi

• ZesBarkiePK
peptalk schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:01:
[...]

Zijn alle 4 te bestellen door bol. als verkoper te selecteren. Heb je ook mooi 40% korting te pakken waardoor de actie ook echt interessant is. Zelf 6 stuks besteld :)
Thanks voor de tip, het is gelukt!
Ze zitten inderdaad allemaal in de actie, en volgens mij is dat nu voor het eerst bij Bol.com.
Ik heb Weapons, The Phoenician Scheme, The Naked Gun en The Amateur kunnen bestellen voor EU61,-
Zeker blij mee.
En F1 The Movie zit ook nog in de actie als iemand nog aan het kijken is.

• PatrickC
ReVision. schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:46:
[...]

Prijzen zijn dynamisch en veranderen op basis van voorraad bij leveranciers. Ook buiten de acties zie je regelmatig dat prijzen van films van de ene op de andere moment opeens 5-10 euro duurder of goedkoper kunnen zijn. Dit is ook zo bij Amazon trouwens, daar moet je ook altijd snel bij acties/aanbiedingen zijn want een film hij kan een paar uur later opeens veel duurder zijn.
Ja, klopt, ik werk eigenlijk constant met verlanglijstjes op Bol en Amazon en houdt die wel bijna dagelijks in de gaten en de prijzen fluctueren behoorlijk van dag tot dag (kan ook op kortere termijn, maar zo vaak check ik natuurlijk niet :+ ). Mijn post was ook meer om aan te geven dat deze nieuwe actie bij Bol (stapelkortingen heb ik nog niet zo vaak gezien op blu-rays) een ‘misleidende’ vorm van korting kan zijn. Bij de 2 voor €30 kan dat ook zo zijn, maar daar betaal je aan het einde van de streep wel altijd hetzelfde bedrag.

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08:41
Ik heb

F1: The Movie
Edward Scissorhands
Master and Commander
Mission - Impossible: The Final Reckoning

Voor 15,25 per stuk, best netjes! Net als de 2 voor € 30,-. Voor relatief nieuwe films. Inderdaad even Bol.com als verkoper selecteren.

• ZesBarkiePK
@westers Goede selectie films ook, best leuk dat er eindelijk weer eens wat nieuwe titels in de actie te vinden zijn!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ook nog even wat "extra" besteld en wel het volgende :

- M.I. 7 : Dead Reckoning
- M.I. 8 : Final Reckoning (deze serie weer compleet, had de eerste 6 delen van @TheVMaster overgenomen.
- It Chapter 1
- It Chapter 2
- Ocean's 8 (deze serie is ook compleet, Ocean's 11, 12 en 13 had ik al in de collectie).

De Jurassic Park / World collectie is met de bestelling van Jurassic World Rebirth ook weer compleet, had enige tijd geleden de Jurassic Park en Worldboxen al aangeschaft. Het gaat dus de goede kant op! :Y

Binnenkort echt maar eens aan mijn "Blu-Ray" kast gaan beginnen! :P

[ Voor 21% gewijzigd door MasterCypher25 op 13-04-2026 16:00 ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Werd idd tijd voor weer eens een actie bij Bol, Master and Commander in de 2 voor 30 zat ik al op te wachten maar dit is nog beter. Twijfel of ik 'Ambulance' erbij moet nemen, had er zelfs nog nooit van gehoord tot ik het ergens afgelopen week op Youtube voorbij zag komen in een lijstje 'must have' 4K/HDR showcase films ...

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

apis29 schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:45:
Werd idd tijd voor weer eens een actie bij Bol, Master and Commander in de 2 voor 30 zat ik al op te wachten maar dit is nog beter. Twijfel of ik 'Ambulance' erbij moet nemen, had er zelfs nog nooit van gehoord tot ik het ergens afgelopen week op Youtube voorbij zag komen als 'must have' 4K/HDR showcase film ...
Ik vind het een goede film, maar smaak is natuurlijk persoonlijk en is niet over te twisten. Flink veel actie en een goed verhaal ;)

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:44:
Ook nog even wat "extra" besteld en wel het volgende :

- M.I. 7 : Dead Reckoning
- M.I. 8 : Final Reckoning (deze serie weer compleet, had de eerste 6 delen van @TheVMaster overgenomen.
- It Chapter 1
- It Chapter 2
- Ocean's 8 (deze serie is ook compleet, Ocean's 11, 12 en 13 had ik al in de collectie).

Binnenkort echt maar eens aan mijn "Blu-Ray" kast gaan beginnen! :P
Netjes hoor! Ik verwacht wel even een paar foto’s zodra die kast af is :)

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:56:
[...]

Netjes hoor! Ik verwacht wel even een paar foto’s zodra die kast af is :)
Uiteraard, uiteraard!, ga er waarschijnlijk een topic aan wijden, een recycle-topic wel te verstaan. Kasten heb ik al jaren in huis, maar ga ze nu wat "upgraden"... ;)

• apis29
  • Niet online
Tron en Tron Legacy zitten ook in de actie (kreeg die ook niet te zien met standaard door de lijst browsen) dus die ook meegepakt samen met Master and Commander, Ambulance en Twisters (paar andere interessante titels had ik juist pas bij amzn fr besteld samen met een Tokyo Vice 1080p boxset).

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 13-04-2026 16:35 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:23

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:32:
Maar dit mag toch helemaal niet? Als bedrijven iets in de aanbieding gooien en dan snel ff de prijzen verhogen?

• PatrickC
TheVMaster schreef op maandag 13 april 2026 @ 16:34:
[...]

Maar dit mag toch helemaal niet? Als bedrijven iets in de aanbieding gooien en dan snel ff de prijzen verhogen?
Waarom zou dat niet mogen? Het staat bedrijven vrij prijzen aan te passen, ook tijdens kortingsacties.
@ReVision. heeft al eerder aangegeven waarom bedrijven als Bol en Amazon dit doen.
ReVision. in "4K UHD blu-rays kopen"
Als je een artikel eenmaal voor een bedrag hebt gekocht, mogen ze jou niet alsnog een hoger bedrag in rekening brengen.

• ReVision.
  • Niet online
Ik denk dat @TheVMaster bedoelt dat je niet mag adverteren met nepkortingen. Bijvoorbeeld een artikel is de afgelopen 3 maanden steeds 20 euro geweest, vervolgens zeg je een actie met 10% korting op dit artikel maar je maakt dat artikel dan eerst 25 euro. Dat mag inderdaad officeel niet, al doen veel bedrijven dat natuurlijk wel

nieuws: ACM gaat komende tijd strenger controleren op nepkortingen.

Wat bol doet is een stapel korting bij aankoop van meerdere artikelen en ze adverteren dus niet specifiek met een bepaalde kortings percentage op een bepaald artikel en daarme omzeilen ze de nepkorting. Kunnen we uiteraard ook wel wat van vinden, maar uiteindelijke blijft het een kwestie van dynamisch prijzen op basis van voorraad. En aangezien ze dat ook buiten de acties doen en niet enkel tijdens de acties lijkt me dat ze dat gewoon mogen op deze manier (met stapelkorting)

hoi

• CryptoNL
apis29 schreef op maandag 13 april 2026 @ 16:34:
Tron en Tron Legacy zitten ook in de actie (kreeg die ook niet te zien met standaard door de lijst browsen) dus die ook meegepakt samen met Master and Commander, Ambulance en Twisters (paar andere interessante titels had ik juist pas bij amzn fr besteld samen met een Tokyo Vice 1080p boxset).
Tron zie ik nergens

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ik zie hem wel, je moet Bol als verkoper selecteren, dan kan je hem wel bestellen.

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:07:
[...]

Ik zie hem wel, je moet Bol als verkoper selecteren, dan kan je hem wel bestellen.
Op blu-ray niet. Je bedoelt 4k denk ik.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:09:
[...]

Op blu-ray niet. Je bedoelt 4k denk ik.
Uhhh ja, maar zo heet het topic ook, toch? ;)

Maar ok, hier de 1080p versie :

https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.2.ProductImage

[ Voor 33% gewijzigd door MasterCypher25 op 13-04-2026 19:12 ]

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:10:
[...]

Uhhh ja, maar zo heet het topic ook, toch? ;)

Maar ok, hier de 1080p versie :

https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.2.ProductImage
Is niet de Nederlandse uitgave. Die is €75 :D

• ReVision.
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:30:

Als je de 4K koopt heb je de NL versie en daar zit ook de NL bluray bij. Kost dan €21,99 en hij valt in de stapelkorting actie als je nog andere films uit de actie erbij koopt 😉

[ Voor 15% gewijzigd door ReVision. op 13-04-2026 19:36 ]

hoi

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:30:
[...]

Hij heeft NL subs, dus wat is het punt? :|

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:34:
[...]

Heb andere deel nl uitgave dus dat moet bij mij hetzelfde zijn dus koop ik hem niet.

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:34:
[...]

Subs boeien mij niet

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:40:
[...]

Heb andere deel nl uitgave dus dat moet bij mij hetzelfde zijn dus koop ik hem niet.
Eerst meld je dat je hem niet kan vinden, dus reageer ik hoe je dat wel kan, maar dan is het niet de blu-ray, maar de 4K, misschien handig om dat dan ook te vermelden.

Vervolgens krijg je een linkje naar een 1080p versie, maar het is niet de NL versie, maar ook dat heb je niet vermeld, als je correcte info wil hebben, is het ook wel handig om dat te vermelden....

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:43:
[...]

Eerst meld je dat je hem niet kan vinden, dus reageer ik hoe je dat wel kan, maar dan is het niet de blu-ray, maar de 4K, misschien handig om dat dan ook te vermelden.

Vervolgens krijg je een linkje naar een 1080p versie, maar het is niet de NL versie, maar ook dat heb je niet vermeld, als je correcte info wil hebben, is het ook wel handig om dat te vermelden....
True that

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Misschien kan je wel wat met de tip van @ReVision. ?

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:49:
[...]

Misschien kan je wel wat met de tip van @ReVision. ?
Nee want is niet hetzelfde :D Moet hetzelfde zijn dus blu-ray blu-ray of 4k 4k. Anders een zwart en blauw hoesje naast elkaar... OCD to the max

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:50:
[...]

Nee want is niet hetzelfde :D Moet hetzelfde zijn dus blu-ray blu-ray of 4k 4k. Anders een zwart en blauw hoesje naast elkaar... OCD to the max
Eisen, eisen, eisen..... :P

Mag ik even PB komen?

• ReVision.
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:50:

Koop van beide films de 4K NL versie incl NL bluray in de stapelkorting en doe de NL bluray die je al hebt in de verkoop.

De 4K versies zijn sowieso zeer de moeite waard bij Tron en Tron Legacy 😀

hoi

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:52:
[...]

Eisen, eisen, eisen..... :P

Mag ik even PB komen?
Ja hoor natuurlijk!

@ReVision. Geen gekke gedachte!

• apis29
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:40:
[...]

https://www.bol.com/nl/nl/p/tron/9300000236687532/ -> https://www.bol.com/nl/nl...?sort=price&sortOrder=asc

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 13-04-2026 20:25 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

• apis29
  • Niet online
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:26:
[...]

Ia al vaker geopperd, maar niet goed :N
Oja, ik lees het net :D (edit: de oplossing is dan dus idd allebei de 4K versies kopen)

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 13-04-2026 21:05 ]

• CryptoNL
Ballerina
Fantastic Four
Thunderbolts
Wicked
Elio
Flash seizoen 8 ( had ik schijnbaar niet? )

Allen bol.com blurays

• CryptoNL
Training Day 4k is volgens mij ook ineens verdubbeld qua prijs meh

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 09:50:
Training Day 4k is volgens mij ook ineens verdubbeld qua prijs meh
Die staat nu in de lijst voor € 17,99, als de prijs dus verdubbeld is, zou die eerst € 9,- hebben gekost en als dat zo zou zijn geweest, had ik hem wel aangeschaft.... ;)

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:47:
[...]

Die staat nu in de lijst voor € 17,99, als de prijs dus verdubbeld is, zou die eerst € 9,- hebben gekost en als dat zo zou zijn geweest, had ik hem wel aangeschaft.... ;)
Dat was hij toch echt ;) Maar heel eventjes gok ik.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:47:
[...]

Dat was hij toch echt ;) Maar heel eventjes gok ik.
Ok, dan heb ik dat gemist. Aan de andere kant, heb er nu wel even genoeg aangeschaft, er zijn ook nog andere projecten waar ik mee bezig ben :)

• ReVision.
  • Niet online
Bol.com bestelling van de stapelkorting is alweer binnen, acht stuks totaal en kwam uit op slechts 9,55 EUR per film :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Kx927JdS/IMG-20260414-151620.jpg

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 15:18:
Bol.com bestelling van de stapelkorting is alweer binnen, acht stuks totaal en kwam uit op slechts 9,55 EUR per film :)

[Afbeelding]
Nu kom je voor deze lijst zonder Pacific Rim uit op 98 euro.
14 euro per film is dat. Aardig verschil op slechts 2 dagen tijd.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 09:34
Ook maar eens posten.

Nieuwe bestelling aangekomen. Een aantal klassiekers die op m'n lijstje stonden. Via Amazon UK best wel stuk goedkoper af dan hier.
.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzMn8APdWJd8S3A5KrbCRyhUz4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2DZReOzpJRvdaQaaA7FnA78H.jpg?f=fotoalbum_large

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 19:54:

Nu kom je voor deze lijst zonder Pacific Rim uit op 98 euro.
14 euro per film is dat. Aardig verschil op slechts 2 dagen tijd.
Jup, early bird gets the worm ;)

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op woensdag 15 april 2026 @ 07:18:
[...]

Jup, early bird gets the worm ;)
Yes, commander Shelby :)

• CryptoNL
Voor diegene met interesse:

Steven Spielberg 4k limited edition boxset. Reeds soort van uitverkocht denk ik. Prijs met shipping 250-300 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kt5RRYImse6wqqNnXVmXHrT32zg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W4FxArwtIpJxAl0YXxMIJWpf.png?f=fotoalbum_large

• ZesBarkiePK
Mooie set om te hebben, maar ik heb de meeste films inmiddels al los aangeschaft.

• ReVision.
  • Niet online
Hij is bij Amazon.com te pre-orderen voor 218 incl verzending, bij andere Amazon sites komt hij nog beschikbaar binnenkort.

https://www.amazon.com/Sp...H642GT?tag=blurayforum-20

Verder komen de steelbooks met dit artwork ook los beschikbaar, zo zijn Jurassic Park en Schindlers List al gespot.

https://www.amazon.co.uk/...WN3ZB3H/?tag=bluraycom-21
https://www.zavvi.nl/p/4k...y-steelbook-2026/17812346

Zelf heb ik alle films (behalve War of the Worlds) al dus ik sla hem lekker over

hoi

• CryptoNL
ZesBarkiePK schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:55:
Mooie set om te hebben, maar ik heb de meeste films inmiddels al los aangeschaft.
Ben er niet echt van onder de indruk eigenlijk :P Je koopt die set en betaald dus bijna 100 euro voor een certificaatje en een omdoos. Dat is erg prijzig. Zit verder niks extra bij de set ofzo.

• ZesBarkiePK
Het blijft natuurlijk wat de gek ervoor geeft. De meeste films zijn los prima te krijgen voor zo’n 10 tot 15 euro. Tegelijk heb ik zelf ook weleens een veel te dure steelbook uitvoering van The Dark Knight trilogie gekocht, puur omdat ik ’m mooi vond om te hebben.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik vind de box art niet eens mooi. :X En is Jurassic Park de nieuwe versie of de oude?

Ik kijk eerder uit naar Mars Attacks! 4K. Nak nak! 8)

(en Fight Club, maar die komt vast wel in 2 voor 30 acties)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• peptalk
  • Nu online
3 voor $33 bij amazon.com

Veel Universal recente back catalogue:
All the President's Men, Jarhead, A Beautiful Mind, Pride & Prejudice, News of the World

Maar ook:
Hamnet

Heb ook maar Pusher Trilogy meebesteld voor $19,69

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:28
Coolblue heeft een restock gekregen van de LG BP55EB40 BD drive, dus die gekocht voor in totaal €46 na inwisselen van kerstcadeaubon. De internals zouden die van een BU40N moeten zijn die nu in de end of life fase zit. Als je nu nog een BU40N zoekt, moet je niet te lang wachten.

Er zit geen UHD friendly firmware op de drive out of the box, maar die is er makkelijk op te flashen met de SDFtool Flasher

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fz71pNxx/20260415-135600.jpg

Ik heb nog een BP55EB40 die ik al 6 jaar in gebruik heb waarvan DVD lens defect is, maar die blijf ik nog gebruiken totdat die het begeeft.

• CryptoNL
Lilo & Stitch
Snow White
Drop
Indiana Jones

Ook weer onderweg :)

• Haay
3 For £50 4K Ultra HD bij HMV, met verzending naar NL (kost £10 extra).
  • Amadeus (2025 release)
  • The Fifth Element (2020 release)
  • The Terminator (2024 release)
Inclusief verzending samen voor €70,40.

• apis29
  • Niet online
Die 3 voor 50 aanbieding is er volgens mij permanent bij HMV UK maar sinds ze in NL geopend zijn bieden ze idd verzending naar NL aan via de webshop. Bij Rarewaves is het al goedkoper zonder speciale "aanbieding" ...

Deze ook maar besteld (die Verbatims leken in eerste instantie nog steeds niet in trek vorig jaar maar 'ineens' ging het wel hard en sindsdien ook niet meer op voorraad gezien; bij amzn DLD iig)
Rest ook binnen inmiddels (+ een 'kadootje'). Super Mario pas vorige week op tv gezien en viel me allerzins mee dus meteen maar besteld O-) (i.t.t. Transformers One die de week ervoor op tv was)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ly4P5nIFSquz9PjAE8KbnFyeXBw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nl7utLif3vaUXbyUXjwi6rWY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1fh8cXHQ-hoNDxx0DQNNw3TUhc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rwBoppzwd6sN5mYEP3QbFWeT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSSqPOjrCqi5Aj9ra8XKybAAL34=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XKS9tKOQmyODfidYtHDlWWe1.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRzmJNnHXQ1hLGaa42dlRR3pbTw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4S6kL9zbjfoVwf29ZMvBQQLR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-ufdq3OJk7T5SL1tNPB0Ha6udA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vrj5OvebsjNdCEcO7q5ny5uJ.jpg?f=fotoalbum_tile
Movies Anywhere ook aan de praat denk ik maar nog niet aan iTunes gekoppeld (eerst nog even inlezen of ik die 'amerikaans' moet maken voor ik de koppeling maak)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJD3lxYCKFMdm83tmPbDOuz8s9A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95jKnVUrJPHSFW6Eak91il7i.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olX9pRcNJN9i-OFgmXsB67t9YYc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xq7Xzyo3MXmBEIrVn2g0ci8z.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 18-04-2026 17:03 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

apis29 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 16:53:
Movies Anywhere ook aan de praat denk ik maar nog niet aan iTunes gekoppeld (eerst nog even inlezen of ik die 'amerikaans' moet maken voor ik de koppeling maak)
Succes daarmee zou ik zeggen. Ik hoor het graag hoe jij dat aan de praat hebt gekregen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-h1q1Y3ATAxB7M-zwXmaPacn_4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cSPwoexWgaLzU9lciCkfJ8mW.jpg?f=user_large

• apis29
  • Niet online
daffie82 schreef op zondag 19 april 2026 @ 11:18:
[...]

Succes daarmee zou ik zeggen. Ik hoor het graag hoe jij dat aan de praat hebt gekregen ;)

[Afbeelding]
Dat gedeelte is inmiddels al gelukt (locatie in de apple account eerst op united states zetten en bijbehorende adresgegevens. Ik deed er tot nu toe toch niks mee dus iets kwijtraken wat al aangekocht was is verder niet van toepassing bij het wisselen van regio/land. Anders een nieuw apple account hiervoor aanmaken wellicht). Ik zie de films ook toegevoegd in de Apple TV app op mijn ipad onder ‘recently purchased’ alleen staat er nu iig nog steeds buy/rent naast bij de films (heb ook nog geen betaalgegevens ingevoerd dus mogelijk dat er daar samenhang mee is).
Straks maar eens zo'n Fandango account maken, een van de andere films die niet ingewisseld kon worden bij Movies Anywhere leidde daarnaartoe …

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0J5GYKDk-S_OGxY4atKss_nivts=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WfSsjJTPrWbEP12Eflp0vlFU.jpg?f=user_large

@daffie82 : in iTunes zie ik ze ook staan en spelen ze wel af (kreeg wel de melding net bij het inloggen dat 'dit account enkel geldig was voor aankopen in de US store' en daarna een landwissel qua store):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CX_a7DKNg8hnpLTt8J6k7qjytqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fr1S5WjaB5wyhT63wa2qqOsl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door apis29 op 20-04-2026 00:48 ]

• apis29
  • Niet online
Ondertussen al (voorlopig) opgeraakt (maar zag dat ze ze bij de Mediamarkt ook verkopen voor dezelfde prijs)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53jboZ764Uj4-FLeyTu8NL1z5_M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WZDoY3A5pEvcLHTmx21SPGYt.jpg?f=user_large

Deze software cd rom zat er bij mij in ieder geval niet meer bij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wr_Jma8LNDRETIlinDVDOcKP3Hs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NLAsybKvcAKwmc2lP4i0vrKP.jpg?f=user_large

• nlscavenger
apis29 schreef op maandag 20 april 2026 @ 00:44:
Ondertussen al (voorlopig) opgeraakt (maar zag dat ze ze bij de Mediamarkt ook verkopen voor dezelfde prijs)

[Afbeelding]

Deze software cd rom zat er bij mij in ieder geval niet meer bij:

[Afbeelding]
Mediamarkt heeft de prijs weer verhoogd naar €109. Amazon heeft hem voor €106.

Aan die software CD heb je niet veel aan.

• Haay
apis29 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 16:53:
Die 3 voor 50 aanbieding is er volgens mij permanent bij HMV UK maar sinds ze in NL geopend zijn bieden ze idd verzending naar NL aan via de webshop. Bij Rarewaves is het al goedkoper zonder speciale "aanbieding"
Bedankt voor de tip. :) Ik kende Rarewaves nog niet, en zie dat ik daar mijn HMV bestelling wel goedkoper had kunnen krijgen. Nou ja, leergeld...

Nu bij Rarewaves ook maar een bestelling van 4K UHD geplaatst:
  • Deadpool 2
  • TENET
  • Pulp Fiction 4K UHD Steelbook
  • Blade Steelbook
:9

• PatrickC
One Flew Over The Cuckoo's Nest 4K voor €19,59 bij Bol. Zo goedkoop had ik ‘m nog niet gezien sinds deze op mijn verlanglijstje stond (ik heb deze film alleen nog maar op DVD), dus meteen maar aangeschaft.

• Jurgen_V
  • Laatst online: 11:25
Haay schreef op maandag 20 april 2026 @ 10:56:
[...]

Bedankt voor de tip. :) Ik kende Rarewaves nog niet, en zie dat ik daar mijn HMV bestelling wel goedkoper had kunnen krijgen. Nou ja, leergeld...

Nu bij Rarewaves ook maar een bestelling van 4K UHD geplaatst:
  • Deadpool 2
  • TENET
  • Pulp Fiction 4K UHD Steelbook
  • Blade Steelbook
:9
Bol.com is wel goedkoper met die Pulp Fiction Steelbook. :)

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

• ZesBarkiePK
De Ocean's Collection (4K Ultra HD Blu-ray) staat momenteel voor €35 bij Bol.com. Best een scherpe prijs, volgens mij? Misschien interessant voor iemand.

• Haay
Jurgen_V schreef op maandag 20 april 2026 @ 12:02:
Bol.com is wel goedkoper met die Pulp Fiction Steelbook. :)
Niet wanneer ik nu kijk. Bij BOL: €29,03 voor de 4K UHD steelbook en die zit niet in de (tot) 40% stapelkorting actie.
Bij Rarewaves kost die me €23,98 en omdat ik 4 titels bestelde verdeel ik de €4 verzendkosten over de vier titels, dus betaal ik daar €25 voor de Pulp Fiction steelbook. ;)

• Jurgen_V
  • Laatst online: 11:25
Haay schreef op maandag 20 april 2026 @ 15:38:
[...]

Niet wanneer ik nu kijk. Bij BOL: €29,03 voor de 4K UHD steelbook en die zit niet in de (tot) 40% stapelkorting actie.
Bij Rarewaves kost die me €23,98 en omdat ik 4 titels bestelde verdeel ik de €4 verzendkosten over de vier titels, dus betaal ik daar €25 voor de Pulp Fiction steelbook. ;)
Dan ben je voordeliger uit inderdaad! :)

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Twijfel;
-Shawshank (gezien)
-master and commander (niet gezien)
-great Gatsby (niet gezien )
-sixth sense (heel lang geleden gezien )

44 euro bol.com

Wel hele goede transfers allen volgens mij…

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 30-04 18:53
Ik kon het ook niet laten bij Bol 😛

Master and Commander 4K
Jurassic World Rebirth 4K
Elio (br)
Coco (br)
Soul (br)
Cars 3 (br)

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Mijn 4K Blu-Ray's zijn tussen afgelopen donderdag en vandaag binnen gekomen en de collectie is nu dus uitgebreid met de volgende titels :

- Jurassic World - Rebirth
- Gladiator 1
- It Chapter 1
- It Chapter 2
- Mission Impossible 7 - Dead Reckoning
- Mission Impossible 8 - The Final Reckoning
- Ocean's 8

Binnenkort maar eens rippen en kijken! *O*

• Haay
Deruxian schreef op maandag 20 april 2026 @ 20:21:
Twijfel;
-Shawshank (gezien)
-master and commander (niet gezien)
-great Gatsby (niet gezien )
-sixth sense (heel lang geleden gezien )

44 euro bol.com

Wel hele goede transfers allen volgens mij…
Master and Commander: The Far Side of the World is een geweldige film, en een absolute aanrader om in je collectie te hebben. Mocht je nog twijfelen, lees dan de review op AVForums.

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-04 07:27
Haay schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 08:25:
[...]

Master and Commander: The Far Side of the World is een geweldige film, en een absolute aanrader om in je collectie te hebben. Mocht je nog twijfelen, lees dan de review op AVForums.
Genoten van de geluidsmix ook, kanonskogels vlogen door de kamer *O*

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:45
Dit is voor mij een goede maand!

Besteld bij Bol:

Hamnet blu-ray €29,99
Coclave blu-ray €5,52
Boyhood blu-ray €7,20
Akira Kurosawa box blu-ray €33,99
How To Train Your Dragon 4K €10,55
Jurassic World Rebirth 4K €11,99
Mastel And Commander 4K €10,20
The Naked Gun 4K €14,40
The Beekeeper 4K €14,40
Edward Scissorhands 4K €10,55

Amazon.com, 3 voor $33, maar met verzending en belasting nog ruim €49:

Planet Earth III 4K
Ben-Hur 4K
A Beautiful Mind 4K

Alleen Hamnet was duur, maar daar heb ik het voor over. Die film vond ik fantastisch.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@RomeoOscarBravo
4k Hamnet, niet veel duurder.
https://www.amazon.co.uk/dp/B0GD7M7L1C

En de gewone bluray bijna de helft van die absurde bol.com prijs :+
Prijzen zijn wel exclusief verzendkosten. En ja @PatrickC die zijn nog steeds veel lager naar België 8)
https://www.amazon.co.uk/...ie-Buckley/dp/B0GD7W2KHR/

[ Voor 63% gewijzigd door daffie82 op 21-04-2026 13:50 ]

• ReVision.
  • Niet online
Je vergeet alleen voor het gemak dat verzending naar Nederland 12 euro kost bij Amazon.co.uk ;)

edit: je had je reactie al aangepast :P

[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 21-04-2026 13:51 ]

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@ReVision. zie edit die gelijk was met je bericht :+
Dan nog zou ik voor de 4k gaan en er wat andere zooi bij gooien. Dan is die 12 euro nog wel te behappen.

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:45
Ik wil hem ook Nederlands ondertiteld hebben, en dat is bij de UK uitgave niet, want die is 4K only. In Duitsland krijg je wel de blu-ray erbij die het heeft en daar twijfel ik nog wel licht over. Die wordt echter €39 inclusief verzending.

[ Voor 10% gewijzigd door RomeoOscarBravo op 21-04-2026 14:05 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ah ok, op die fiets. Ja, dan is de UK geen optie.

• nlscavenger
The Killer UHD kwam vrijdag aan, The Dollars Trilogy vandaag (officiële release date is 18 mei).
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/JR1M9FW4/20260421-163317.jpg

• ReVision.
  • Niet online
@nlscavenger

Lekker man dat die Dollars Trilogy nu al binnen is, ik zal nog een maandje moeten wachten ben ik bang. The Killer is hier wel binnen gekomen vandaag en afgelopen weekend ook nog een heleboel. Zal nog even een paar fotos maken straks.

hoi

• ReVision.
  • Niet online
En dan nog een paar foto's van de laatste aankopen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/FkyKnV3t/IMG-20260421-181143.jpg

Kudō Eiichi’s Samurai Revolution Trilogy (Arrow Bluray)
The Miyamoto Musashi Saga at Toei (Eureka Bluray)
Casino 4K Ultimate Collectors Edition
The Killer 4K Limited Edition
The Blade 4K (Criterion)
Trouble in Paradase 4K (Criterion)

Van de Warner Archive 75 years sale van twee weken geleden (allemaal bluray)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/M5nHtfrg/IMG-20260421-181551.jpg

Tom & Jerry The Golder Era Collection
Gold Diggers of 1933
On Dangerous Ground
The Bad and the Beautiful
Conflict
Dodsworth
Bloon on the moon
The Best years of Out lives.

en dan nog een paar 4K's van WowHD

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qYVJ2ppy/IMG-20260421-181633.jpg

The Big Combo steelbook (Ignite)
The Pink Panter (Kino Lorber)
A Shot in the Dark (Kino Lorber)

hoi

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

28 Days Later krijgt een 4K-release...
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oppoetsen, die film is van zulke erbarmelijke kwaliteit.
Afbeeldingslocatie: https://www.gamespot.com/a/uploads/original/1601/16018044/4684810-28-days-later-steelbook.jpg

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• ZesBarkiePK
Ik was mijn pakketje van Bol.com kwijt, maar gisteravond stond mijn buurman aan de deur met een kartonnen envelop met mijn films van bol.com. Bleek dat de bezorger ze bij het verkeerde huisnummer in de bus had gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ql5wBqhKy3e9bmg4bnrSU56gaM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/durQZ0InYzRpQg2Na3QQB6ws.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9L254uZiUS9tZdh3jATSPV0iNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W1IwK405eBqFkjtOCsrSTalb.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben de laatste tijd weer wat meer aan het gamen en heb daardoor niet zoveel films meer gekeken, dus ik heb er wel weer echt zin in om er vanavond een op te zetten.

• PatrickC
daffie82 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 13:40:
@RomeoOscarBravo
4k Hamnet, niet veel duurder.
https://www.amazon.co.uk/dp/B0GD7M7L1C

En de gewone bluray bijna de helft van die absurde bol.com prijs :+
Prijzen zijn wel exclusief verzendkosten. En ja @PatrickC die zijn nog steeds veel lager naar België 8)
https://www.amazon.co.uk/...ie-Buckley/dp/B0GD7W2KHR/
Hamnet 4K zit in de 3 for $33 actie op amazon.com, met nog heel wat andere interessante titels (o.a. ook Ben Hur).

Ik heb er 6 kunnen vinden.
- Hamnet
- Apollo 13
- Shrek
- All the President’s Men
- News of the World
- A Beautiful Mind
Totaal €89.99 voor 6 4K blu-ray’s, dus net geen €15 per stuk.

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste