• ryanbeentjes
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Vorige maand begonnen met het verzamelen van 4k blu-rays en moet zeggen dat het erg verslavend is. Zit ondertussen al op de 39 films! Kreeg vandaag weer aan aantal films binnen vanaf Amazon frankrijk, waaronder First Man. Hierbij was de folie al een beetje vreemd in mijn idee, maar dacht er vrij weinig van. Toen de disc-art er vervolgens wel heel erg ''nep'' uitzag hem meteen maar even in de Blu-ray speler gestopt. Bleek het een 4k disc van Fantastic beast te zijn met een sticker van First man. Iemand is dus lekker aan het knutselen geweest met een retourtje voor een film van 15 euro.. Amazon stuurt een nieuwe en hoef deze niet te retourneren, helaas is bij het verwijderen van deze sticker de disc beschadigd. Mocht je dus wat bestellen bij Amazon, check je disc even voordat je ze in de kast zet ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_KUW3JR0LEIoopmHg0Orpop_c0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3zQCVeePXjCLoxAkeqFPBSl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gpgt19IIlKt4a2iSpmtN5rBpKVs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiFCY6NMT9DoH5Zg4XleBWtY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S273mRW2q_ncL0BnR4KX4bEqlso=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1H4I54mD5C3JpR7XpaOVBWDp.jpg?f=fotoalbum_tile

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 21:38:
Jaaaa Raw. Goede film :)

Edit: Alleluia trouwens voor 5€ te koop op Apple tv.
Je hebt mij wel getriggered dus die digitale aankoop heb ik dan toch maar even gedaan. @josh-hill
Zo... Alleluia gezien van het weekend. Beeldkwaliteit is op veel momenten echt bedroevend. Maar de film kon mij wel voldoende meeslepen.
Ik vond hem niet slecht. 6/10
Merci voor de tip nog.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:03
ryanbeentjes schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 18:42:
Vorige maand begonnen met het verzamelen van 4k blu-rays en moet zeggen dat het erg verslavend is. Zit ondertussen al op de 39 films! Kreeg vandaag weer aan aantal films binnen vanaf Amazon frankrijk, waaronder First Man. Hierbij was de folie al een beetje vreemd in mijn idee, maar dacht er vrij weinig van. Toen de disc-art er vervolgens wel heel erg ''nep'' uitzag hem meteen maar even in de Blu-ray speler gestopt. Bleek het een 4k disc van Fantastic beast te zijn met een sticker van First man. Iemand is dus lekker aan het knutselen geweest met een retourtje voor een film van 15 euro.. Amazon stuurt een nieuwe en hoef deze niet te retourneren, helaas is bij het verwijderen van deze sticker de disc beschadigd. Mocht je dus wat bestellen bij Amazon, check je disc even voordat je ze in de kast zet ;)
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Was ie wel geseald? Ik moet ook maar eens mn discs checken, van de 34 4ks inmiddels, zitten er nog +- 28 in seal. Als er iets mee aan de hand is kan ik ze ook niet meer terugsturen.

• ryanbeentjes
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Veertien14 schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 20:03:
[...]

Was ie wel geseald? Ik moet ook maar eens mn discs checken, van de 34 4ks inmiddels, zitten er nog +- 28 in seal. Als er iets mee aan de hand is kan ik ze ook niet meer terugsturen.
Was wel geseald, alleen leek deze al iets vreemd te zijn. Alsof die een beetje was gesmolten. Bij discs vanuit amazon dubbelcheck ik altijd even de ondertiteling voordat ik ze openmaak waardoor het me opviel. Denk niet dat het vaak voorkomt. Bedoel wie neemt nu al deze moeite voor een film van nog geen 15,-. Ook vreemd dat ze dan een sticker plakken over een andere 4k bluray i.p.v. een random cd. Het is dat ik met het verwijderen van de sticker de disc heb beschadigd, anders had ik deze prima kunnen toevoegen aan de collectie.
Pagina: 1 ... 54 55 Laatste