LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
De 25th Anniversary Edition van How the Grinch Stole Christmas is binnen, dit is een nieuwe transfer met Dolby Vision en Dolby Atmos. https://www.blu-ray.com/news/?id=37138
:strip_exif()/f/image/dLABVsABuHZXjGDQdwoHNJsE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Txenydr63DGQxv4CeUqYE9yS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook veel zin om Ace Ventura: Pet Detective weer eens te kijken. Jammer dat er geen double feature was, want Ace Ventura: When Nature Calls had ik er graag bij gehad. Misschien dat die nog eens los wordt uitgebracht door Shout Factory of in een set verschijnt. Dan pik ik hem zeker op.
:strip_exif()/f/image/VmG8BETxeKkeXODb1bkmQUDf.jpg?f=fotoalbum_large)
En Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 en Out of the Shadows 2016 met Megan Fox. Kreeg er weer zin in na het zien van de TMNT trilogie van Arrow Video.
Alien heb ik gekocht omdat het een van de beste 4K transfers is die ik sowieso nog moest zien.
Master and Commander: The Far Side of the World op aanraden van @MasterCypher25 en was zeker een goede tip!
Leuke films om even relaxed te kijken.
:strip_exif()/f/image/dLABVsABuHZXjGDQdwoHNJsE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Txenydr63DGQxv4CeUqYE9yS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook veel zin om Ace Ventura: Pet Detective weer eens te kijken. Jammer dat er geen double feature was, want Ace Ventura: When Nature Calls had ik er graag bij gehad. Misschien dat die nog eens los wordt uitgebracht door Shout Factory of in een set verschijnt. Dan pik ik hem zeker op.
:strip_exif()/f/image/VmG8BETxeKkeXODb1bkmQUDf.jpg?f=fotoalbum_large)
En Teenage Mutant Ninja Turtles 2014 en Out of the Shadows 2016 met Megan Fox. Kreeg er weer zin in na het zien van de TMNT trilogie van Arrow Video.
Alien heb ik gekocht omdat het een van de beste 4K transfers is die ik sowieso nog moest zien.
Master and Commander: The Far Side of the World op aanraden van @MasterCypher25 en was zeker een goede tip!
Leuke films om even relaxed te kijken.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Dat is het met die films. De sfeer en gevoel zijn extreem goed neergezet. Klassiekers. 👌ZesBarkiePK schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 15:51:
[...]
De 4K transfer van Criterion is waanzinnig goed. Het beeld ziet er fantastisch uit, maar wat me vooral raakte: zodra de muziek in het Blu-ray menu begon, was ik meteen weer terug in die eerste kijkervaring. Deze film heeft vroeger echt indruk op me gemaakt, en dat gevoel kwam direct weer boven.
Nu maar hopen dat South Central ook ooit zo’n liefdevolle 4K transfer krijgt. Die verdient het absoluut.
Jammer dat Criterion, maar ook Arrow, er niet voor kiezen om er een berg subs in te bakken.
Ik weet het, ik kan rippen en subs toevoegen, maar dan neig ik toch nog even naar de seven seas. Misschien krijgt M2S nog ooit een EU-uitgave.