Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Laten we het hopen. Ik wacht nog steeds geduldig op Master And Commander in de 2 voor 30 actie. Net als Zodiac. Laat lang op zich wachten...ReVision. schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 13:48:
[...]
Gewoon wachten, het is een standaard NL uitgave die toch de komende jaren beschikbaar blijft. Hij komt sowieso nog wel in de aanbieding een keer en mogelijk ook in de 2 voor 30 actie. Zolang je hem niet direct wil hebben en geen probleem hebt om desnoods 6 maanden te wachten dan komt er vast nog een scherpe aanbieding voorbij.
Ik heb zelf al een tijd de UK steelbook in de pre-order staan voor 34 euro.
Ook vreemd dat F1 (5051888274941) bij Bol.com nu al niet meer leverbaar is. Maar die zou toch ook weer terug moeten komen.
Hmm...mijn vorige kwam bij Amazon ES vandaan, maar ik ga eens ff kijken bij .FR! Thanks.PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:09:
@TheVMaster Interstellar 4K kun je voor €15 oppikken bij amazon.fr. Hij zit ook in een 3 voor €30 actie, maar dat is dan voornamelijk met reguliere blu-rays, maar er zitten ook enkele 4K blu-ray’s bij.
Zie trouwens (voor de mensen die de Jurassic World trilogie nog zoeken) dat Jurassic World ook in de aanbieding is bij Amazon FR (20,99 nu)
[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 04-02-2026 15:07 ]
Het begint al weer goed dit jaar bij Bol.com icm PostNL… Je pakket is bezorgd in je brievenbus… echt niet! Die brievenbus pakketjes van Bol via PostNL zijn toch wel een erg groot nadeel. Gaat meerdere malen per jaar mis bij mij. Amazon levert altijd via DHL en dat gaat wel altijd goed.PatrickC schreef op maandag 2 februari 2026 @ 11:46:
[...]
Ferrari zit er al niet meer tussen. Wel MI Final Reckoning en Ballerina opgepikt. Mijn eerste 2 4K aankopen voor dit jaar.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De postbezorger had mogelijk wel zin in het bekijken van 2 goede films.PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 16:37:
[...]
Het begint al weer goed dit jaar bij Bol.com icm PostNL… Je pakket is bezorgd in je brievenbus… echt niet! Die brievenbus pakketjes van Bol via PostNL zijn toch wel een erg groot nadeel. Gaat meerdere malen per jaar mis bij mij. Amazon levert altijd via DHL en dat gaat wel altijd goed.
(sorry, mag niemand valselijk beschuldigen).
Gister 2 brievenbuspakketjes van hen binnen gehad. Ging goed.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Klacht neerleggen via PostNL. Is het enige wat (misschien) helpt.PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 16:37:
[...]
Het begint al weer goed dit jaar bij Bol.com icm PostNL… Je pakket is bezorgd in je brievenbus… echt niet! Die brievenbus pakketjes van Bol via PostNL zijn toch wel een erg groot nadeel. Gaat meerdere malen per jaar mis bij mij. Amazon levert altijd via DHL en dat gaat wel altijd goed.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
De laatste MI is ook binnen via de 2 voor €30 bij Bol, toch ook maar de eerste Pirates besteld. Had hem nog op DVD, dus de kwaliteit is sowieso beter al begreep ik wel dat de 4K versie niet super goed schijnt te zijn.:strip_exif()/f/image/evQizaCeky7jYiAKZfZ392vQ.jpg?f=fotoalbum_large)
En met de laatste MI heb ik eindelijk de hele reeks in 4K compleet.
[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 04-02-2026 17:54 ]
Ik heb daar eigenlijk nooit issues mee. Moet wel zeggen dat ik vanuit m'n werkkamer zicht heb op de brievenbus en dat gaat altijd goed.PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 16:37:
[...]
Goede tip. De mijne geeft ook disc errors in makemkv. Dus ik ben ook bij de gelukkigen met een faulty disc.MeesKees21 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:41:
[...]
Als ik jou was, zou ik Roger Rabbit even controleren. De mijne heb ik teruggestuurd omdat er artifacts op de 4K disc aanwezig waren, die begonnen rond de 40 minuten.
Uiteraard ruim de retour periode gepasseerd
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)
Nooit last van met PostNL, wordt altijd netjes bezorgt. GLS, dat is andere koek en zo ook weer vandaag, zou zogezegd niet thuis zijn, dat was echter wel het geval. Niet thuiscode werkt niet, geen info van de bezorger en nu maar kijken hoe ik het op moet gaan lossen aangezien een klacht indienen ook niet werkt bij die gasten...PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 16:37:
[...]
Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.
Ik heb die als kind gezien en sindsdien niet meer, ik kijk er dus naar uit!
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Deze set is hier eerder al eens langsgekomen en volgens mij is die wel goed, als ik het mij juist herinner.ZesBarkiePK schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:30:
Even een vraag aan de kenners hier: ik wil graag de Star Wars films in huis halen, het liefst meteen als boxset. Ik heb even in dit topic gezocht en deze set zag ik eerder voorbij komen. Is dit een goede keuze om mee te starten, of zijn er betere versies/edities om te overwegen?
Er zitten alleen geen NL subs onder, dus je zal het met gesproken Engels moeten doen
Ik was vanmiddag gewoon thuis op het moment dat het pakket zou zijn afgeleverd. Maar bij mij is het probleem steeds dat de brievenbuspakketjes in een andere straat in de buurt op hetzelfde huisnummer als mijn huisnummer worden afgeleverd. De PostNL bezorgers kunnen tegenwoordig slecht lezen waarschijnlijk, maar een huisnummer lukt dan nog wel. En de straten lijken op elkaar. En ik heb eigenlijk geen zin meer om die straten allemaal weer zelf af te gaan om te vragen of ze mijn pakketje wellicht hebben gekregen. Het is wel een keer klaar…TheVMaster schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:55:
[...]
Ik heb daar eigenlijk nooit issues mee. Moet wel zeggen dat ik vanuit m'n werkkamer zicht heb op de brievenbus en dat gaat altijd goed.
Ga ik nu ook doen, maar verwacht er weinig van…daffie82 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:03:
[...]
Klacht neerleggen via PostNL. Is het enige wat (misschien) helpt.
Jij bent de opdrachtgever niet en hoeven ze niet naar te luisteren. Als ze dat wel doen, is het eigenlijk uit coulance.....PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:52:
[...]
Ga ik nu ook doen, maar verwacht er weinig van…
Van Bol moet ik 4 werkdagen wachten en van PostNL 2 werkdagen. PostNL zegt altijd dat ze in hun systeem kunnen zien dat het pakket op mijn adres is afgegeven, dus het is ‘gek’ dat ik het dan niet heb. Ik ga als ik maandag nog niets heb, wel met Bol verder.MasterCypher25 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:57:
[...]
Jij bent de opdrachtgever niet en hoeven ze niet naar te luisteren. Als ze dat wel doen, is het eigenlijk uit coulance.....
Dat kan best, ik heb je alleen uitgelegd hoe de wet werkt in dit geval en waar zij zich op kunnen beroepen. Over het algemeen helpt PostNL je wel, al is het vaak met antwoorden waar je eigenlijk niets aan hebt. Als het weer eens gebeurt, zou ik er een filmpje van maken en die meesturen zodat ze het zelf kunnen zien en dan de vraag stellen bij het adres "is er WEER een pakketje van Bol bij u bezorgt?". Het woord "WEER" geeft dan duidelijk aan dat het al vaker is gebeurt, doe er je voordeel mee.... En anders Kassa of Radar contacten... Kom je denk ik verder mee....PatrickC schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:07:
[...]
Van Bol moet ik 4 werkdagen wachten en van PostNL 2 werkdagen. PostNL zegt altijd dat ze in hun systeem kunnen zien dat het pakket op mijn adres is afgegeven, dus het is ‘gek’ dat ik het dan niet heb. Ik ga als ik maandag nog niets heb, wel met Bol verder.
Dat helpt zeker wel, als het goed is. Waarschijnlijk wordt de bezorger erop aangesproken. Heb dat op ons oude adres ook paar keer gedaan, paar weken later hadden we een andere bezorger. 😬MasterCypher25 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:57:
[...]
Jij bent de opdrachtgever niet en hoeven ze niet naar te luisteren. Als ze dat wel doen, is het eigenlijk uit coulance.....
Jij gelijk.....TheVMaster schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:20:
[...]
Dat helpt zeker wel, als het goed is. Waarschijnlijk wordt de bezorger erop aangesproken. Heb dat op ons oude adres ook paar keer gedaan, paar weken later hadden we een andere bezorger. 😬
ik heb hier thuis ook recent klacht gemaakt over onze Bpost postbode. Die belde aan en was nog te mottig om even te wachten tot de deur open ging. Weken na mekaar.
Klacht gemaakt hieromtrent en een paar dagen later.... Je raadt het al... Hij belt en WACHT.
die is daar 100% zeker op aangesproken.
Bpost is geen PostNL, zoals eerder gemeld, ze hoeven het niet te doen (NL wet), maar doen het wel, al is het met een nietszeggend antwoord. Maar ook jij gelijk, al heb je het niet....daffie82 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:31:
@TheVMaster heeft gewoon gelijk @MasterCypher25
ik heb hier thuis ook recent klacht gemaakt over onze Bpost postbode. Die belde aan en was nog te mottig om even te wachten tot de deur open ging. Weken na mekaar.
Klacht gemaakt hieromtrent en een paar dagen later.... Je raadt het al... Hij belt en WACHT.
die is daar 100% zeker op aangesproken.
Lijkt me heel sterk hoor. Maar goed @PatrickC doe maar gewoon klacht neerleggen bij PostNL. In het ergste geval helpt het niet maar heb je toch een beetje frustratie van je af kunnen schrijven/typen :-)
Dat gebeurt dus ook heel vaak, pas als er een consumentenprogramma als Kassa of Radar er achter wordt gezet, gebeurt er wat. Maar goed, jij kent de NL wet beter dan dat ik hem ken....daffie82 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 19:40:
Dan ga ik ook bezorger worden in NL. Want je kan er nooit op aangesproken worden. Ideaal toch. Ik zwier overal pakketjes rond en kom er altijd mee weg.
Lijkt me heel sterk hoor. Maar goed @PatrickC doe maar gewoon klacht neerleggen bij PostNL. In het ergste geval helpt het niet maar heb je toch een beetje frustratie van je af kunnen schrijven/typen :-)
In ander nieuws:
nieuws: Disney+ lijkt momenteel geen Dolby Vision meer te ondersteunen
Nou nu is er helemaal geen excuus meer over om daar nog een abonnement op te nemen. Niet dat ik het uberhaupt ooit heb gehad maar toch.
All Hail Fysieke media
hoi