Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 16:48:
[...]

Die streaming apps boeien mij geen hol. Daar heb ik WebOS voor. En tegen de tijd dat die niet meer tegoei werken, heb ik al lang een andere tv.

Een lachertje? Mijn Zidoo z9x was dezelfde kostprijs en die heeft 2GB Ram en 16GB interne storage...

Ik heb wel interesse in die Ugoos maar dan wil ik wel van mijn Zidoo af.
ik heb me trouwens laten informeren dat je wel de coreelec build moet installeren voor dit kastje. Dus niet de standaard ugoos OS gebruiken. daarna zit je schijnbaar perfect. mensen hebben al hun mediaplayers, uhd-players de deur uitgedaan voor dit kastje schijnbaar. Dat werd allemaal overbodig. wel schandalig dat de afstandbediening met IR werkt en niet met bluetooth.

het kriebelt nog wel een beetje hier hoor. kan zijn dat ik hem puur voor de nieuwsgierigheid ga bestellen. anders verkoop hem wel aan een van jullie door daarna :9

[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 11-04-2024 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 23:04
Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:52:
Twee 4K UHD blu-rays voor €30 actie:

https://www.boekenvoordee...ir=asc&order=bestverkocht

Geen idee of deze site goed/slecht/betrouwbaar is, maar zag 'm langskomen.
Ik koop soms wel eens iets bij hun in de fysieke winkel in Gent, nog geen online ervaring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Farabi schreef op donderdag 11 april 2024 @ 16:53:
[...]

ik heb me trouwens laten informeren dat je wel de coreelec build moet installeren voor dit kastje. Dus niet de standaard ugoos OS gebruiken. daarna zit je schijnbaar perfect. mensen hebben al hun mediaplayers, uhd-players de deur uitgedaan voor dit kastje schijnbaar. Dat werd allemaal overbodig. wel schandalig dat de afstandbediening met IR werkt en niet met bluetooth.

het kriebelt nog wel een beetje hier hoor. kan zijn dat ik hem puur voor de nieuwsgierigheid ga bestellen. anders verkoop hem wel aan een van jullie door daarna :9
Ja klopt. Hier staan de instructies :
https://justpaste.it/99j43

Maar als ik die lees en bij punt 3 moet ik de file downloaden van hier: https://discourse.coreele...2xj-am6-firetv-cube/50953

Dan gaat dit al mijn petje te boven eerlijk gezegd....
Welke file moet ik downloaden?

En wat hij dan met punt 4 precies wil zeggen?
Go in your flash drive folder, into the device tree folder and copy your box version file (AM6plus or AM6Bplus) file to the main folder and rename it dtb.img
Welke box version file?

Edit: als jij hem besteld hebt en je krijgt het werkend via die instructies en recommended settings:
Recommended settings: https://justpaste.it/divn9
Installlation instructions: https://justpaste.it/99j43

Dan heb ik zeker interesse om hem daarna voor een faire prijs over te nemen.

[ Voor 21% gewijzigd door daffie82 op 11-04-2024 18:32 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Jeroenvde89 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:52:
Twee 4K UHD blu-rays voor €30 actie:

https://www.boekenvoordee...ir=asc&order=bestverkocht

Geen idee of deze site goed/slecht/betrouwbaar is, maar zag 'm langskomen.
Heb Shawshank redemption, the green mile, the prestige en full metal jacket gekocht op deze website. Zal laten weten of het goed aankomt.

Deze 4 films zijn ook allemaal op Amazon.fr te koop aan dezelfde prijzen. Maar wou niet altijd mijn geld aan Amazon doneren, dus vandaar.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-02 22:29

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Farabi schreef op donderdag 11 april 2024 @ 11:53:
Even terug op het dv profile verhaal. De perfecte mediaplayer lijkt gevonden te zijn voor profile7 fel+ profile 8 mel en profile 5 voor mkv bestanden + HD-geluid. Deze pikt direct dolby vision op als je een mkv laat afspelen.

dat is de Ugoos AM6B Plus. dus geen fake-dv meer zoals op de nvidia shield of zidoo of incorrecte kleuren enz.

YouTube: Dolby Vision Profile 8 - Ugoos AM6B+ vs Sony X800m2 vs Nvidia Shiel...
YouTube: Dolby Vision Profile 7 FEL - Ugoos AM6B+ vs Sony X800m2 vs Nvidia S...
YouTube: Dolby Vision Profile 5 - Ugoos AM6B+ vs Sony X800m2 vs Nvidia Shiel...

kost €180 via aliexpress. hij speelt precies dezelfde kwaliteit van de x800m2 af. het voordeel is dat deze kodi+plex heeft. ik zou dit eigenlijk direct hebben gekocht als mijn LG C9 het allemaal niet had kunnen doen. Maar wil hem alsnog in de toekomst scoren.
Bij Amazon NL kost die op dit moment € 204,- en dat lijkt mij een stuk goedkoper dan via Ali. Naast de kostprijs krijg je nog invoerrechten (boven € 150,-), inklaringskosten en uiteraard BTW (21%) :r

https://www.amazon.nl/AM6...id-Ethernet/dp/B0BRP49RCB

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:20

Twazerty

AVCHDCoder developer

MeesKees21 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 23:59:
[...]

Bij Amazon NL kost die op dit moment € 204,- en dat lijkt mij een stuk goedkoper dan via Ali. Naast de kostprijs krijg je nog invoerrechten (boven € 150,-), inklaringskosten en uiteraard BTW (21%) :r

https://www.amazon.nl/AM6...id-Ethernet/dp/B0BRP49RCB
Boven de 150 euro betaal je geen btw aan Ali. Dus 180 / 1.21 is wat je aan Ali betaald.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

Dat klopt, maar bij de douane in NL betaal je 21% Bijzondere Toegevoegde Waarde..... (aangezien je in China dus geen btw betaald).....

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

VAT included staat duidelijk bij die Ali link. Je betaalt dus niet NOG eens BTW hierop. Dat slaat nergens op. Je betaalt hem namelijk al bij afrekenen.

[ Voor 16% gewijzigd door daffie82 op 12-04-2024 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

daffie82 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 01:00:
VAT included staat duidelijk bij die Ali link. Je betaalt dus niet NOG eens BTW hierop. Dat slaat nergens op. Je betaalt hem namelijk al bij afrekenen.
Jij gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

De Shield geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Neen. Dat is echt het standaard antwoord hier sinds 2019 :+

https://docs.google.com/s...lview?pli=1#gid=427220017

[ Voor 23% gewijzigd door daffie82 op 12-04-2024 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
het ideale scenario zou zijn dat de nieuwe shield FEL fatsoenlijk ondersteund.Ugoos vraagt bijna hetzelfde bedrag als wat een shield kost. Terwijl de Shield superieur is qua hardware en software aan de Ugoos. er is geen playstore en geen 4K ondersteuning met apps op dat ding met Coreelec erop. Het voelt allemaal cheap aan.Ik vind het een beetje gekkenwerk om alleen voor FEL zoveel uit te geven.

Toch nog wel een minpuntje dat het geen dual-track DV-layer onderteund. maar schijnbaar is dat niet echt belangrijk, omdat je die alsnog naar single-track kan muxen. maar blijft toch wel stiekem jammer weer.

nee, ik ga mijn hoop op de nieuwe Shield zetten. (zal waarschijnlijk een koude kermis worden)

[ Voor 60% gewijzigd door Farabi op 12-04-2024 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Welke nieuwe shield? Al iets officieel aangekondigd dan? @Farabi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:01:
Welke nieuwe shield? Al iets officieel aangekondigd dan? @Farabi
Nee, maar het laatste model is al weer 5 jaar oud. Ik hoop dat er binnen 2 jaar iets aangekondigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Farabi schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:09:

Nee, maar het laatste model is al weer 5 jaar oud. Ik hoop dat er binnen 2 jaar iets aangekondigd wordt.
Wishful thinking, vrees ik.

Ik wil de Ugoos AM6B Plus wel kopen.
Maar ik zie het niet zitten om al die stappen te doorlopen en het op die manier werkend te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 10:37:
[...]

Wishful thinking, vrees ik.

Ik wil de Ugoos AM6B Plus wel kopen.
Maar ik zie het niet zitten om al die stappen te doorlopen en het op die manier werkend te krijgen :+
ik heb het eerder gedaan op zulke android-kastjes. voor mij is het niet heel ingewikkeld. iets meer betalen en via amazon bestellen klinkt wel gunstig ondanks dat het een externe partner is. dan kon ik het even uitproberen en testen, maar hoe the hell krijg ik de originele ugoos OS er weer op :+ . Er zal misschien wel een reset-trucje op zitten.

maar eigenlijk ben ik helemaal niet geïnteresseerd in dit ding. is een keer leuk om op te testen, thats it.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 12-04-2024 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Farabi PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zullen we het hier nog steeds hebben over 4K UHD blu-rays kopen? :) Het topic ontspoort lichtelijk met streaming

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Dit is overigens een aangename verassing. Ik hoop vooral dat ze de legendarische live-aid kunnen aanpakken. dat ziet er op de huidige bluray matig uit.

[ Voor 51% gewijzigd door Farabi op 17-04-2024 16:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:48
Die heb ik meteen besteld toen ik hem zag. Rock Montreal op Blu-Ray is al zeer goede kwaliteit, maar voor deze 4K versie schijnbaar een nieuwe scan van de 35mm film, dus kan qua resolutie en HDR nog een mooie upgrade zijn. Live Aid is een upscale, maar wel met nieuwe stereo, surround en Atmos mix, dus alsnog zeer interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

2001 en The Shining van boekenvoordeel ook binnen dus die zijn wel legit. Ook netjes de volgende dag bezorgd en verpakt in een envelop doos + bubbel plastic.

Is de Kubrick collectie ook weer groter. Clockwork en Full Metal Jacket zijn BD-66 (50ish gb films), terwijl 2001 en The Shining BD-100 zijn (85-90ish gb films).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S92K7JjCo_M5VFMaS_kcCsfw9uQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LHa7nO3TFbD2DL1uhBqzmwsF.jpg?f=fotoalbum_large

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
De collectie blijft hier ook met een aardig tempo doorgroeien, inmiddels de grens van 100 4K films doorbroken en er is ook nog wel het een en ander onderweg :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TrXQzRn/IMG-20240413-104521.jpg

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
ReVision. schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:09:
De collectie blijft hier ook met een aardig tempo doorgroeien, inmiddels de grens van 100 4K films doorbroken en er is ook nog wel het een en ander onderweg :)

[Afbeelding]
Ik heb een kleine 3500 blurays, 4k en nog wat dvd, maar ik koop amper 4k om de doodsimpele reden dat de bedoeling was dat 4k qua prijs op hetzelfde level zou zitten als blurays. Tot op heden is 4k altijd 5-10€ per schijf duurder. Ik weiger eraan mee te doen :D

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Laatste keer dat ik bij Arrow besteld heb. Sinds 3 April zit het pakket bij de douane en gebeurt er geen hol. Arrow support zegt via messenger lekker simpel dat ik bij de "courier" zelf moet checken.
En die, bpost, wijst uiteraard gewoon terug naar de afzender.

Ondertussen 40 euro betaalt voor wat eigenlijk.
Amazon.co.uk is nog het enige waar ik vanuit de UK iets bestel.

[ Voor 31% gewijzigd door daffie82 op 13-04-2024 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
daffie82 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:39:
Laatste keer dat ik bij Arrow besteld heb. Sinds 3 April zit het pakket bij de douane en gebeurt er geen hol. Arrow support zegt via messenger lekker simpel dat ik bij de "courier" zelf moet checken.
En die, bpost, wijst uiteraard gewoon terug naar de afzender.

Ondertussen 40 euro betaalt voor wat eigenlijk.
Amazon.co.uk is nog het enige waar ik vanuit de UK iets bestel.
Heb mijn pakket binnen een week binnengekregen. Totaal 150€ ofzo.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Goudstalen schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 14:34:
Die heb ik meteen besteld toen ik hem zag. Rock Montreal op Blu-Ray is al zeer goede kwaliteit, maar voor deze 4K versie schijnbaar een nieuwe scan van de 35mm film, dus kan qua resolutie en HDR nog een mooie upgrade zijn. Live Aid is een upscale, maar wel met nieuwe stereo, surround en Atmos mix, dus alsnog zeer interessant.
Waar heb je ‘m besteld als ik vragen mag? Deze staat ook hoog op mijn verlanglijst ondanks dat ik de blu-ray versie al heb.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Heb trouwens wel de 4k Bruce lee golden harvest set ( de gele variant) en Bruceplotation Volume 1 staat in pre-order. Beide gelimiteerd en een goede investering. Stijgen nogal rap in waarde :)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
PatrickC schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 18:26:
[...]

Waar heb je ‘m besteld als ik vragen mag? Deze staat ook hoog op mijn verlanglijst ondanks dat ik de blu-ray versie al heb.
Bij Amazon.fr, weet niet of dat de goedkoopste plek is om te halen maar had daar toevallig wat andere discs te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Goudstalen schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:21:
[...]

Bij Amazon.fr, weet niet of dat de goedkoopste plek is om te halen maar had daar toevallig wat andere discs te bestellen.
Is goedkoper dan bij platenzaak.nl waar ik ‘m van plan was aan te schaffen, dus nu ook maar bij amazon.fr besteld, icm een paar andere 4K blu-ray’s.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Wat ik wel opvallend vind..bij amazon.fr moet ik de betaling met mijn creditcard steeds goedkeuren via de creditcard app. Bij de andere amazon landen (uk, nl, de, it) hoef ik dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
heeft iemand hier kick-ass bekeken? ik vind heel de film oversaturated komen. maar op bluray.com krijgt de kwaliteit best wel een hoog punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik heb Kick-Ass bekeken, is wel een tijd geleden maar van wat ik mij herinner is het inderdaad wel wat oversaturated. Vind ik zelf wel in de stijl passen aangezien het een soort comic-book film is (meer dan je standaard Marvel films).

[ Voor 6% gewijzigd door Goudstalen op 15-04-2024 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
Voor de geïnteresseerden: First man voor €10 op Amazon.com.be.

https://www.amazon.com.be/-/en/Ryan-Gosling/dp/B0BSJHLPS3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55
"Amazon.com.be verzendt niet buiten België. Voeg een Belgisch adres toe of selecteer een adres om te beginnen met winkelen."

So much voor "one europe", jammer. Ik vond de film destijds wel 1 voor in de kast.

- Spes consilium non est -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
hetzelfde voor fnac... je denkt: dit is een groter bedrijf maar fnac.be verzend alleen naar Belgie en Luxemburg.
Maar fnac.com stuurt wel pakketjes naar Nederland.... achterlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is het verschil tussen hd-geluid (dts-hd) en normaal geluid (dts) goed te horen via jullie soundsysteem? ik heb altijd budget home cinema's gehad, maar kon het verschil nooit goed horen. waarschijnlijk moet je voor het duurdere segment gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McRagefit
Farabi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:56:
is het verschil tussen hd-geluid (dts-hd) en normaal geluid (dts) goed te horen via jullie soundsysteem? ik heb altijd budget home cinema's gehad, maar kon het verschil nooit goed horen. waarschijnlijk moet je voor het duurdere segment gaan?
Onlangs eens een test gedaan met Harry Potter, dvd vs 4k. Ik denk dat het op de dvd DD is en op de 4k direct naar DTS:X, dus is allicht ook een andere mix, maar het verschil was wel enorm. DTS:X was veel 'intenser', diepere bas, meer open geluid.

Ik zou eigenlijk om eerlijker te kunnen vergelijken eens de verschillende tracks op de 4k naast elkaar moeten zetten. Het verschil met 'gewone' DTS zal al kleiner zijn vermoed ik.

Ik beluister dit op een Marantz SR6012 en B&W 683 S2 surround set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Farabi schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:56:
Zelfs op mijn Sennheiser Ambeo soundbar hoor ik dat verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Nog paar leuke UHD discs opgepikt bij amazon.com.be

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QmXXiIFtQR8ir8mO4jDf7d8kFLc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cE6Uw1gZqjwVvyMHeUdVQbIN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Het kriebelt ook om Die Hard en The life of Pi bij amazon.fr op te pikken voor 15 eur/stuk maar dan heb ik nog 5 euro te kort voor gratis verzending :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
daffie82 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 15:56:
Nog paar leuke UHD discs opgepikt bij amazon.com.be

[Afbeelding]
Bij mij moeten de covers Engels of Nederlands zijn. Autisme much :P Koop nooit fr films haha

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Heb het kriebelen kunnen stoppen.... :+
The shining en The Deer Hunter zijn hopelijk met NL subs of worst case Engelse subs. Dat heb ik nergens kunnen terugvinden. Blu-ray.com zegt enkel FR subs. Die 2 zitten trouwens in die actie 2 voor EUR 25.
De andere 2 films hebben in ieder geval zeker wel NL subs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XO7GopEjojP6yMVXODUgERkOdlA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FEcggB9MLnCx10djxe3OQ0Dw.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

CryptoNL schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 19:22:
[...]

Bij mij moeten de covers Engels of Nederlands zijn. Autisme much :P Koop nooit fr films haha
Nja, als Belg zijn die Franse films vaak een pak goedkoper op amazon.com.be of amazon.fr
En eerlijk gezegd, als de kwaliteit hetzelfde is, zal mij de cover een worst wezen. Daar ga ik niet het dubbele voor betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
CryptoNL schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 19:22:

Haha bij mij precies hetzelfde, de titel van de film op de cover moet of Engels zijn of de originele titel in de taal van de film. Taal op de achterkant van het hoesje maakt mij dan weer niet echt uit.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 15:30
Ik ben op zoek naar de 4K Ultra HD versie van The Equalizer 1 en 2. Op Amazon krijg ik deze wel gevonden, maar het is mij onduidelijk of hier nu wel of geen Nederlandse ondertitels bijzitten. Kijk ik hier nu overheen? Of is er een website te vinden waar ze zeker een versie aanbieden met Nederlandse ondertitels? Op Amazon.nl vind ik deze: https://www.amazon.nl/Equ...cad8f328fa5bbdf8285c50953

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@Lizardz dat is inderdaad soms lastig te vinden. Voor internationale/Engelse versies kijk ik meestal op Blu-ray.com voor informatie. Voor Duitse discs kun je kijken op bluray-disc.de. Ik zou echter niet blind vertrouwen op de informatie die er staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McRagefit
Lizardz schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:42:
Ik ben op zoek naar de 4K Ultra HD versie van The Equalizer 1 en 2. Op Amazon krijg ik deze wel gevonden, maar het is mij onduidelijk of hier nu wel of geen Nederlandse ondertitels bijzitten. Kijk ik hier nu overheen? Of is er een website te vinden waar ze zeker een versie aanbieden met Nederlandse ondertitels? Op Amazon.nl vind ik deze: https://www.amazon.nl/Equ...cad8f328fa5bbdf8285c50953
Zoals goudstalen ook al zei, blu-ray.com is een goede bron hiervoor. Gewoon de asin code van Amazon opzoeken. De informatie is niet altijd volledig correct, maar meestal wel accurater dan Amazon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:15
Iemand hier ervaring met een 4K Blu-ray bestelling via "Rarewaves NL" (verkooppartner van Amazon.nl)?

Ik wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling. Mijn amazon-account geeft vandaag als leverdatum aan, maar ik heb geen idee wie of wat dat gaat bezorgen. Ze doen daar blijkbaar niet aan track- and trace, dus ik heb werkelijk geen idee.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Jeroenvde89 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 13:16:
Iemand hier ervaring met een 4K Blu-ray bestelling via "Rarewaves NL" (verkooppartner van Amazon.nl)?

Ik wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling. Mijn amazon-account geeft vandaag als leverdatum aan, maar ik heb geen idee wie of wat dat gaat bezorgen. Ze doen daar blijkbaar niet aan track- and trace, dus ik heb werkelijk geen idee.
Is Amerikaans bedrijf. Verkopen ook veel via eBay. Zitten ook in de UK

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Jeroenvde89 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 13:16:

Ik heb twee films via hun website in bestelling staan. Zou tussen de 7 en 10 werkdagen kunnen duren en ik zit nu op 8. We gaan het zien :p

Ik heb ook nog geen track and trace gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:20

Twazerty

AVCHDCoder developer

Gundogan schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:57:
[...]

Ik heb twee films via hun website in bestelling staan. Zou tussen de 7 en 10 werkdagen kunnen duren en ik zit nu op 8. We gaan het zien :p

8 films in bestelling bij Rarewaves UK. Komt in 2 pakketjes, maar al 2x worden er douanekosten in rekening gebracht ondanks dat ze een IOSS nummer hebben. Beide keren moest ik het gewoon weer terug laten sturen door het pakketje te weigeren. Gaat blijkbaar iets goed fout bij de EU rondom IOSS nummers. Ik ga niet nogmaals BTW betalen als dat al door de verkoper wordt gedaan.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Leve de Brexit. Apenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
Chernobyl voor €15 is ook een goede prijs, ik heb er €17 voor betaald even geleden:
https://www.amazon.fr/Che...red-Harris/dp/B0B44WL65Y/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

McRagefit schreef op donderdag 18 april 2024 @ 21:14:
Chernobyl voor €15 is ook een goede prijs, ik heb er €17 voor betaald even geleden:
https://www.amazon.fr/Che...red-Harris/dp/B0B44WL65Y/
Top serie (alhoewel zeker niet feitelijk correct altijd).
Blu-ray zag er ook prachtig uit al dus ben benieuwd daar deze.

Nu wachten tot dat HBO eindelijk true detective seizoen w1 op 4k maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Gundogan schreef op donderdag 18 april 2024 @ 18:57:
[...]

Inmiddels is bij mij de status veranderd naar vertraagd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WVwD3PmtxYEKiDYz63lv4iKlnM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0wIVOVfYTwewAdP08KnUUwr4.png?f=fotoalbum_large

En als ik op die grote gele knop druk kan ik kiezen uit allemaal verschillende contactgegevens van bezorgers behalve die van Royal Mail zelf. Is dan ook de laatste keer dat ik hier wat bestel 8)7 .

[ Voor 50% gewijzigd door Jeroenvde89 op 19-04-2024 11:35 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Twazerty schreef op donderdag 18 april 2024 @ 19:05:
[...]

8 films in bestelling bij Rarewaves UK. Komt in 2 pakketjes, maar al 2x worden er douanekosten in rekening gebracht ondanks dat ze een IOSS nummer hebben. Beide keren moest ik het gewoon weer terug laten sturen door het pakketje te weigeren. Gaat blijkbaar iets goed fout bij de EU rondom IOSS nummers. Ik ga niet nogmaals BTW betalen als dat al door de verkoper wordt gedaan.
Oh whut?! Als dat er bij mij ook nog bij komt is het wel een echte miskoop pur sang geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 15:30
Goudstalen schreef op woensdag 17 april 2024 @ 19:52:
@Lizardz dat is inderdaad soms lastig te vinden. Voor internationale/Engelse versies kijk ik meestal op Blu-ray.com voor informatie. Voor Duitse discs kun je kijken op bluray-disc.de. Ik zou echter niet blind vertrouwen op de informatie die er staat.
Bedankt voor de tip, ik ga het eens uitzoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
Deze site kende ik nog niet, had het op Reddit zien passeren. Hebben blijkbaar ook een 2 voor €25 actie:
https://goldendiscs.ie/collections/4khd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
McRagefit schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:36:
Deze site kende ik nog niet, had het op Reddit zien passeren. Hebben blijkbaar ook een 2 voor €25 actie:
Daar zitten best wel een paar leuke films tussen voor die prijs en als je boven de 50 euro zit is verzenden gratis. Wel lijkt het allemaal uit de UK te komen, dus houd rekening met lange verzendtijden en mogelijke extra kosten bij de douane.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik heb het helemaal gehad met dat apenland. Ik bestel niks meer uit de UK behalve van amazon.

Mijn arrow pakket ligt nog altijd bij de douane...

Dat ze er maar inzakken, ik steun die Brexit niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderlizard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:45
Daar zitten best wel een paar leuke films tussen voor die prijs en als je boven de 50 euro zit is verzenden gratis. Wel lijkt het allemaal uit de UK te komen, dus houd rekening met lange verzendtijden en mogelijke extra kosten bij de douane.
Het lijkt Iers te zijn, niet Engels. En volgens de Shipping Info is verzenden naar de EU gratis boven de 100 euro, niet 50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:15:
Ik heb het helemaal gehad met dat apenland. Ik bestel niks meer uit de UK behalve van amazon.

Mijn arrow pakket ligt nog altijd bij de douane...

Dat ze er maar inzakken, ik steun die Brexit niet meer.
Ik bestel voortaan ook enkel nog via Amazon.co.uk. Mijn laatste bestelling bij Second Sight was na 4 weken helaas nog niet aangekomen en ook geen bericht dat hij bij de douane ligt. Gelukkig wel een volledig refund gekregen.
Thunderlizard schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:33:

Het lijkt Iers te zijn, niet Engels. En volgens de Shipping Info is verzenden naar de EU gratis boven de 100 euro, niet 50.
Voor mijn adres in NL geeft hij toch echt aan gratis verzenden boven 50 euro op de betaalpagina
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7Gx4sLZ/shipping.png

[ Voor 38% gewijzigd door ReVision. op 22-04-2024 11:41 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderlizard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:45
Dan klopt hun shipping info pagina niet. Maar dat is mooi, ga ik ook eens door hun aanbiedingen snuffelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:40:
[...]

Een upscale betekent niet altijd dat de kwaliteit 'slecht' is. Natuurlijk wil je liever een native 4K presentatie, maar het merendeel van hedendaagse films wordt nog altijd 'afgewerkt' in 2K, zéker bij digitale produkties. Veel oudere films zijn wél native 4K, omdat de negatieven dan op 4K (of zelfs hoger) worden ingescand.

Ik gebruik zelf altijd de website blu-ray.com voor reviews en tech specs. Ook zie ik daar of ik de film in Dolby Vision kan afspelen, of HDR.
Moest even zoeken in dit topic. 'upscale' als zoekterm.
Dus even voor mijn beeldvorming: wat wordt verstaan onder een oudere film. Zie hierboven bijvoorbeeld 'Gladiator' staan. Dan is de 4k UHD een hernieuwde uitgave ipv een geupscalede variant voor wat betreft kwaliteit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Goudstalen
Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:24:
[...]

Moest even zoeken in dit topic. 'upscale' als zoekterm.
Dus even voor mijn beeldvorming: wat wordt verstaan onder een oudere film. Zie hierboven bijvoorbeeld 'Gladiator' staan. Dan is de 4k UHD een hernieuwde uitgave ipv een geupscalede variant voor wat betreft kwaliteit.
Upscale = originele bestand heeft lagere resolutie en is opgeschaald naar een hogere resolutie voor de uiteindelijke drager. Dus een oudere of lagere resolutie scan van de film of master rendering bij digitale bestanden, die vervolgens digitaal is opgeschaald naar een hogere resolutie.
Native = originele bestand heeft dezelfde of hogere resolutie als de uiteindelijke drager. Dus ofwel een 4K+ resolutie scan van de film of een digitaal master rendering van 4K+.

Bij een oudere film maakt het dus inderdaad uit wat daar mee gedaan is. Als het op film is opgenomen kan deze opnieuw worden ingescanned in hogere resolutie, dat maakt het een 'native' (4K) film. Als ze een oudere scan in lagere resolutie hergebruiken dan is het een upscale. Zelfde geldt voor digitale films, als ze een oudere lagere resolutie master gebruiken heb je met een upscale te maken. Als ze al een 4K master hebben of de film opnieuw renderen in hogere (4K) resolutie, dan heb je weer met een Native 4K versie te maken.

Zitten wel kanttekeningen aan dat eventuele special effects niet altijd in 4k kwaliteit zijn. Dit is bijvoorbeeld het geval van Lord of the Rings. Wel 4K native wegens nieuwe film scan maar special effects zijn origineel op 2K kwaliteit gerendered.

Overigens zou ik mij daar niet te druk om maken. HDR en kwaliteit van de master zijn vaak belangrijker dan de resolutie zelf. Tussen een 2K en 4K master zit qua scherpte meestal niet zo heel veel verschil als deze van goede kwaliteit zijn.
Daarnaast is een 2K master meestal hogere resolutie dan 1080p (wat je op de Blu-Ray vindt), dus daar win je al wat mee, naast winsten in HDR, encoding en compressie technieken die verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:16
Argh...

volgens mij kan ik beter stoppen met bij Amazon bestellen.

Die doen alles via DHL en die kunnen hier steevast mijn brievenbus niet vinden.

Vandaag dus ook weer twee pakketjes (waarvan 1 blu-ray) en die mag ik dan in een of andere winkel ver weg op gaan lopen halen die ook dicht zijn buiten kantooruren.

En ik was nota bene thuis. Heb zelfs buiten gestaan om bij tweede pakketje het busje de goede kant op te sturen, maar hij reed gewoon door.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

josh-hill schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:08:
Argh...

volgens mij kan ik beter stoppen met bij Amazon bestellen.

Die doen alles via DHL en die kunnen hier steevast mijn brievenbus niet vinden.

Vandaag dus ook weer twee pakketjes (waarvan 1 blu-ray) en die mag ik dan in een of andere winkel ver weg op gaan lopen halen die ook dicht zijn buiten kantooruren.

En ik was nota bene thuis. Heb zelfs buiten gestaan om bij tweede pakketje het busje de goede kant op te sturen, maar hij reed gewoon door.
Melden via de Amazon chat. Dan kunnen zij dat doorgeven aan hun logistieke partner. DHL in dit geval.
En dat iedere keer doen als het misgaat. Zal wel opgelost geraken dan uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 11:30:
[...]

Inmiddels is bij mij de status veranderd naar vertraagd.

[Afbeelding]

En als ik op die grote gele knop druk kan ik kiezen uit allemaal verschillende contactgegevens van bezorgers behalve die van Royal Mail zelf. Is dan ook de laatste keer dat ik hier wat bestel 8)7 .
Update: zat gisteren opeens in de brievenbus. Duurt een maand en 0,0 track-and-track en/of updates, maar dan heb je dus ook wat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:29:
[...]

Update: zat gisteren opeens in de brievenbus. Duurt een maand en 0,0 track-and-track en/of updates, maar dan heb je dus ook wat 8)7
Dan wordt het voor mij dus ook maar afwachten wanneer het komt. Besteld via de site van rarewaves zelf ook geen tracking ontvangen tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55
Ha, mijn op 10 maart bestelde versie van Oppenheimer via amazon.fr viel gisteren ineens op de mat.
Ik was het bijna vergeten.

Je moet wat over hebben voor 50% korting t.o.v. de in nederlands verkrijgbare versies...

- Spes consilium non est -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Krystman schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:56:
Ha, mijn op 10 maart bestelde versie van Oppenheimer via amazon.fr viel gisteren ineens op de mat.
Ik was het bijna vergeten.

Je moet wat over hebben voor 50% korting t.o.v. de in nederlands verkrijgbare versies...
10 maart lol.
mijn bestellingen van amazon.fr zijn op 48 uren, max 72 uren in de bus.

Dan heb je echt pech gehad met deze, die is ergens onderop blijven liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Na 20 dagen is de douane er achter dat mijn Arrow pakket geen extra kosten heeft. Dus zal wel aankomen in de komende dagen vermoed ik...

Gewoon 3 weken laten liggen in de douane.
Ik wil daar ook wel werken. Mijn klanten krijgen gelukkig wat sneller respons van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Er gaat dan eindelijk een stand alone versie van Taxi Driver op 4K uitkomen. Voorheen was deze alleen in de enorm dure Columbia Collection box te krijgen

Voor als nog enkel in Steelbook van Shout Factory of Sony Pictures, maar Sony kennende brengen die een paar maanden daarna weer een reguliere versie uit (dit doen ze tot nu toe elke keer)

https://www.blu-ray.com/s...axi+Driver+4K+&section=4k

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik hoop dat Starman ook als standalone gaat uitkomen. Zit ook enkel in die collection box afaik.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/orN1n7aXKoBxYCwAF8QVZGSOBRk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHyINrKmSi41NnwvUBTe2ogh.jpg?f=fotoalbum_large

De Aliens 4k remaster met AI DNR technieken is binnen 8)

Het is..... weird om te zien. Het oogt super scherp en clean wat je niet verwacht van een relatief oude film. De "wax" look vind ik nog wel meevallen.

Verschillen (de 4k en bluray zijn qua kleuren hetzelfde, enige verschillen in kleur en helderheid komen door de HDR -> SDR conversie waar ik geen idee van heb :D):

Kantine op het schip:
4K
Bluray
DVD
Meer detail en een stuk minder ruis.

Newt:
4K
Bluray
DVD
Vooral ingezoomd een stuk meer detail en de DNR haalt eigenlijk geen detail weg.

Bij de aliens:
4K
Bluray
DVD
Bij donkere scenes zie je nog best wat ruis, maar valt vooral op dat het een stuk scherper is. Vooral in beweging valt dit heel erg op.

DVD is uiteraard gewoon DVD kwaliteit, maar ook een stuk minder blauw.

[ Voor 50% gewijzigd door Gundogan op 25-04-2024 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

McRagefit schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:36:
Iemand hier iets besteld van dat goldendiscs ?
hoe zit het met douane kosten ?
De VAT wordt in ieder geval reeds berekend in mijn order, dus ik heb het er nog eens op gewaagd...

[ Voor 12% gewijzigd door daffie82 op 25-04-2024 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRagefit
daffie82 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:28:
[...]

Iemand hier iets besteld van dat goldendiscs ?
hoe zit het met douane kosten ?
De VAT wordt in ieder geval reeds berekend in mijn order, dus ik heb het er nog eens op gewaagd...
Is Ierland, dus binnen EU zou dat geen probleem mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

McRagefit schreef op donderdag 25 april 2024 @ 17:29:
[...]

Is Ierland, dus binnen EU zou dat geen probleem mogen zijn?
Ok. Ben benieuwd :)

Jaws, Scarface, Casino en Looper voor €50.
Als er geen kosten meer bijkomen, is dat een uitstekende deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nu aan het proberen en ik krijg er gewoon €10 verzendkosten bij opgeteld. Las elders een recente comment van iemand uit Spanje die ook gratis verzending had bij een mandje van €50 dus misschien was het een tijdelijk iets? Nou zal het deze keer in ieder geval geen probleem zijn om de honderd aan te tikken maar om het nou elke keer te moeten halen ...
Vier voor €60 is aan de andere kant nog steeds 'slechts' €15 per film en van wat ik her en der lees is het een permanente actie voor telkens een geselecteerd aantal titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

apis29 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 12:51:
Nu aan het proberen en ik krijg er gewoon €10 verzendkosten bij opgeteld. Las elders een recente comment van iemand uit Spanje die ook gratis verzending had bij een mandje van €50 dus misschien was het een tijdelijk iets? Nou zal het deze keer in ieder geval geen probleem zijn om de honderd aan te tikken maar om het nou elke keer te moeten halen ...
Vier voor €60 is aan de andere kant nog steeds 'slechts' €15 per film en van wat ik her en der lees is het een permanente actie voor telkens een geselecteerd aantal titels.
Vreemd, gisteren gedaan en was gratis verzending (BE) vanaf €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 13:01:
[...]

Vreemd, gisteren gedaan en was gratis verzending (BE).
Ik had, om het snel te testen, Paypal Express checkout gebruikt om de verzendkosten tevoorschijn te krijgen (zonder nog daadwerkelijk te bestellen). Misschien als ik nu zelf een account aanmaak of de gegevens invul dat het dan wel gratis wordt ... niet dus (in private modus dus zal niet door de cookies komen; en met een Duits adres ook €10 verzendkosten):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TTaKnCmYOAPNpl5oxnkuHFE0aP4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yi9ghWHMNCXsexyhWnRvSeW6.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 26-04-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zeer vreemd. Maar inderdaad, als ik het nu probeer, krijg ik ook €10 verzendingskosten. Ze hebben misschien het foutje gecorrigeerd sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat vermoed ik ook inderdaad, ik was er gisteravond ook al mee bezig toen ik dit topic weer las maar dat zal net na middernacht zijn geweest dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Rond 16.00u heb ik gisteren bestelling geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

The Straight Story komt ook uit op UHD. Ben ik zéér benieuwd naar.
Een van mijn favoriete films. Iemand al gezien toevallig?
Ik wacht sowieso nog tot de prijs wat gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:56:
The Straight Story komt ook uit op UHD. Ben ik zéér benieuwd naar.
Een van mijn favoriete films. Iemand al gezien toevallig?
Ik wacht sowieso nog tot de prijs wat gezakt is.
Heb de film zelf wel gezien ja, erg goed inderdaad maar wel heel erg "normaal" voor een David Lynch film ;)

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:25:
[...]

Heb de film zelf wel gezien ja, erg goed inderdaad maar wel heel erg "normaal" voor een David Lynch film ;)
Klopt, daarom net zo mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

3 april bij de douane aangekomen. Vandaag mijn 2 blurays van Arrow in de bus. 27 dagen later.

Luie honden daar bij de douane. Verschrikkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Mijn pakket van Rarewares ligt ook nog steeds bij PostNL inklaringen :(

Deze was me trouwens ontgaan en komt dit jaar (?) uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ie1WOUy_g1p_TxJ5O_Wpz7WEE-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AmpDTcsX0EdxJOpHSXOXyoh6.webp?f=fotoalbum_large

Nu hoef ik de super fancy editie niet, maar Se7en op UHD zou echt :9~ zijn. Maar een normale versie heb ik nog niet gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Laatst online: 18:04
Gundogan schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:30:
Deze was me trouwens ontgaan en komt dit jaar (?) uit:
Had eerder denk ik een release datum in juli of zo maar is uitgesteld. Ik zoek even een bron.

Edit: https://www.reddit.com/r/...se7en_4k_delayed_to_2025/

[ Voor 14% gewijzigd door rgeerolf op 01-05-2024 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

rgeerolf schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 10:59:
[...]

Had eerder denk ik een release datum in juli of zo maar is uitgesteld. Ik zoek even een bron.

Edit: https://www.reddit.com/r/...se7en_4k_delayed_to_2025/
-O- -O- -O-

Nog even wachten dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Zo ik heb de laatste twee weken weer wat leuke klassieke films op UHD verzameld
Echt super blij mee en allemaal stuk voor stuk fantastische films, al snap ik dat het misschien niet voor iedereen is.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/p4vmg8X/IMG-20240502-085127.jpg

Anatomy of Murder en It Happened One Night zijn wel gaaf ook, deze zijn namelijk enkel te krijgen in de Columbia Classics box sets, maar met veel geluk heb ik ze beide los gevonden (marktplaats en ebay)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cDg5FXR/IMG-20240502-084100.jpg

Ook bijzonder trouwens, Anatomy of Murder is vanuit Australië gekomen en was hier in 16 dagen bij mij thuis. Geen gedoe met douane en ook zeer snel (ondanks regulier economy shipping)

Daar kan de UK nog wat van leren ;)

[ Voor 82% gewijzigd door ReVision. op 02-05-2024 09:01 ]

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mijn goldendiscs bestelling uit Ierland komt vandaag ook al aan. Eat this UK !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Nou nou, Rarewares komt ook eindelijk morgen binnen. The Thing en Escape from New York :*) (hoewel met de inklaringskosten ik net zo goed voor de duurdere BD-100 versie van Escape had kunnen gaan :()

Ik hou het voortaan ook wel op shops binnen de EU tenzij het echt niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Suggesties waar ik een paar lege Blu-ray doosjes op de kop kan tikken? Liefst online en moeten minimaal 2 discs in passen. Krijg helaas te vaak kapotte doosjes toegestuurd... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McRagefit
daffie82 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:30:
Suggesties waar ik een paar lege Blu-ray doosjes op de kop kan tikken? Liefst online en moeten minimaal 2 discs in passen. Krijg helaas te vaak kapotte doosjes toegestuurd... :(
Bij Amazon krijg ik steeds een gedeeltelijke terugbetaling, ik geef het maar mee 🙂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:30:
https://www.walvisproduct...u-ray-boxen-game-doosjes/

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

McRagefit schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 18:54:
[...]

Bij Amazon krijg ik steeds een gedeeltelijke terugbetaling, ik geef het maar mee 🙂
Thanks. Is helaas van goldendiscs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Net bestelling op amazon.com.be gedaan.

Gelijkaardige prijzen op amazon.fr te vinden en daar is ook een promo 10 euro korting vanaf 50 euro bestelling.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDnAUWfY6bvMJv7Xm0jBD9MFo0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XGSIzMm5rV8CXnv1bXXLBJSN.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 6 ... 32 Laatste