• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35

TheVMaster

Moderator WOS
Het lijkt wel kerst, de laatste aankoop van de Black Friday periode (uit de VS) is eindelijk binnen…de 13 disk versie (6x UHD en 7x Blu-Ray). Naast de standaard shipping en BTW (beide rond de 10 euro) kwamen er geen extra kosten meer bij. Eigenlijk best een goeie deal dus.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ou6IypSBlZHVen3P0uILhi27OI8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvQ4XD0MC1kdIULsdAebEmai.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-M-iY1G25PqKmDHjlg_ZAu20Sg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPsp1LgJzqhASCGjW0rovJQR.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2026 13:11 ]

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:10
Roman_Craig schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 09:39:
@RazorMaron Dank voor het delen. Ik wacht nog op een bestelling van Rarewaves (UK). Zou 2 januari verzonden zijn, dus ik denk dat die ook ergens bij de douane hangt. De btw is al afgedragen.
De verzending van mijn Rarewaves bestelling duurde een maand (product was in stock bij aanschaf). Hier kwamen geen additionele kosten bij. Op de een of andere manier gaat het soms snel en soms traag.

Mijn eBay pakketje komt morgen binnen, wellicht dat ik dus dit weekeinde meer nieuws heb.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:12

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TheVMaster schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:09:
Het lijkt wel kerst, de laatste aankoop van de Black Friday periode (uit de VS) is eindelijk binnen…de 13 disk versie (6x UHD en 7x Blu-Ray). Naast de standaard shipping en BTW (beide rond de 10 euro) kwamen er geen extra kosten meer bij. Eigenlijk best een goeie deal dus.
[Afbeelding][Afbeelding]
Uit de VS zeg je. Amazon.com dan?
Indien ja, komen daar nooit extra kosten bij. Wat je afrekent is wat je uiteindelijk ook betaalt.
Tenzij het meer dan 150 euro is misschien. Maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:12

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ZesBarkiePK schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 11:59:
[...]

Doe je goed. Als je nu een witte muur hebt zoals ik dan kan het een hoop voordelen opleveren. Met diep-marineblauw bereik je waarschijnlijk precies hetzelfde, terwijl het er overdag nog iets beter uitziet.

Ik heb het laatst bij een collega gezien en was behoorlijk onder de indruk.

– De zwarte balken bij 21:9 content vallen praktisch weg.
– De tv oogt een stuk groter doordat het beeld visueel beter doorloopt.
– Geen storende reflecties bij scènes waar HDR echt hard knalt (we keken Harry Potter 😄).

Dus ik hoop dat het bij mij thuis net zo goed wordt, ik kan dit weekeind eventueel nog wel even een voor en na foto plaatsen als dit niet teveel offtopic gaat.
Kan mij daar zeker iets bij voorstellen dat zwart ideaal is. Helaas krijg ik dat er niet door hier thuis.
Mijn tv hangt tegen een limoengroene muur :+
Ik moet zeggen dat dat nog goed meevalt in een donkere kamer.
Klinkt erger dan het is :)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35

TheVMaster

Moderator WOS
daffie82 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:31:
[...]

Indien ja, komen daar nooit extra kosten bij. Wat je afrekent is wat je uiteindelijk ook betaalt.
Tenzij het meer dan 150 euro is misschien. Maar daar heb ik (nog) geen ervaring mee.
Yes, Amazon.com

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:09
daffie82 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:31:
[...]

Op Blu-ray's zijn de invoerrechten 0%. Heb net even gecheckt: op speelgoed waar 4,7% invoerrechten op geldt, past Amazon die wel toe, maar om een of ander reden niet op alle speelgoed. Ze passen het toe op Lego, maar niet op Transformers action figures.
Pagina: 1 ... 46 47 Laatste