• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:19
Teddieke schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 17:34:
Het is wel echt de meest minimalistisch verpakking die ik tot nu toe heb gezien.
Moet wel gezegd, er zit een magneetje in om het hoesje dicht te houden 😬

Maar goed. Dat concert gaat veel goedmaken!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lijkt qua verpakking wel op de Queen Rock Montreal 4K… om gekraste 4K schijfjes te voorkomen heb ik die maar in een 4K amaray box gestopt.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:33

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Idd. Nog altijd niet gezien trouwens @PatrickC
In 2026 gaat het echt gebeuren!

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:30

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:43:
[...]

Lijkt qua verpakking wel op de Queen Rock Montreal 4K… om gekraste 4K schijfjes te voorkomen heb ik die maar in een 4K amaray box gestopt.
Die wil ik ook nog hebben, heb nu de Blu-ray versie. Heb het concert toen in de bios gezien.

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
peptalk schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:02:
UB420, UB820 and UB9000 zijn regiovrij te maken en er is nog wat meer mogelijk qua firmware(Denk o.a. aan ondertitels en FW optimalisatie):

https://www.avforums.com/...in-regionfreedom.2441584/
Is het ook bekend in hoeverre de UB824 regiovrij is standaard uit de doos?
Ik kan namelijk met mijn UB824 met een klein trucje de regio A blu-rays afspelen van Barry Lyndon (Criterion).
Beetje verrast dat het idd werkte...

Dus daarom verrast dat er veel wordt gesproken over het regio-vrij maken van een speler terwijl het ook (deels?) kan zonder modificatie.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Voor de mensen die hem nog niet hadden maar wel willen, er komt nu dan eindelijk een standard release van Lawrence of Arabia op 4K UHD. Is inmiddels te pre-orderen bij Zavvi, Rarewaves etc..

Ik heb zelf de steelbook al maar toch fijn voor de mensen die een goedkopere versie willen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/FqfgY98S/Lawrence.png

Verder krijg ook Dogma een normale release voor mensen die niet de hoofdprijs willen betalen voor de steelbook of limited edition versies. Tevens te pre-orderen via de bekende kanalen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bRzMwXWY/DOgma.png

hoi

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:11
Lawerence of Arabia krijgt ook een standaard release in Frankrijk. Meer landen zullen vast wel volgen.
Campo di Casa schreef op woensdag 17 december 2025 @ 07:09:
[...]

Is het ook bekend in hoeverre de UB824 regiovrij is standaard uit de doos?
Ik kan namelijk met mijn UB824 met een klein trucje de regio A blu-rays afspelen van Barry Lyndon (Criterion).
Beetje verrast dat het idd werkte...

Dus daarom verrast dat er veel wordt gesproken over het regio-vrij maken van een speler terwijl het ook (deels?) kan zonder modificatie.
Dat trucje werkt alleen met discs die geprogrammeerd zijn op het HDMV platform. Het werkt niet op HDMV discs waarbij de exploit gefixt is en op discs die op het BD-J platform zijn geprogrammeerd.

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Nu online
Gisteren Casper limited 30 years collectors edition besteld. Limiet van 2000. Bijzonder dat deze nog goed te krijgen was.

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:26
Ben tot nu toe niet actief in dit topic maar lees wel mee en heb inmiddels denk ik rond de 50 4K UHD-schijfjes. Ik koop minder actief dan ik met blu-rays heb gedaan (heb er ca. 450) maar de collectie blijft wel groeien.

Gisteren kwam ik bij Bol een aantal films tegen waarbij 3 voor €20 stond maar die eigenlijk in de 2 voor €30 actie horen te zitten. Bij het afrekenen werd ook de 2 voor €30 toegepast maar ik had schermprints gemaakt dus via de klantenservice het verschil terug gekregen :*) . Enter the Dragon en Mickey 17 zijn ook nog eens steelbooks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X6yj348fACadVFV7XeO-EJ3VWD4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/78k0L3oAiRJ6cOXMWRLWokyw.jpg?f=user_large

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:30

TheVMaster

Moderator WOS
JdJtA schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:00:
Ben tot nu toe niet actief in dit topic maar lees wel mee en heb inmiddels denk ik rond de 50 4K UHD-schijfjes. Ik koop minder actief dan ik met blu-rays heb gedaan (heb er ca. 450) maar de collectie blijft wel groeien.

Gisteren kwam ik bij Bol een aantal films tegen waarbij 3 voor €20 stond maar die eigenlijk in de 2 voor €30 actie horen te zitten. Bij het afrekenen werd ook de 2 voor €30 toegepast maar ik had schermprints gemaakt dus via de klantenservice het verschil terug gekregen :*) . Enter the Dragon en Mickey 17 zijn ook nog eens steelbooks.

[Afbeelding]
Die 3 voor 20 zijn volgens mij niet meer beschikbaar. Althans, als ik nu filter zie ik er nog maar 1.

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14:47
ReVision. schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:33:
Voor de mensen die hem nog niet hadden maar wel willen, er komt nu dan eindelijk een standard release van Lawrence of Arabia op 4K UHD. Is inmiddels te pre-orderen bij Zavvi, Rarewaves etc..

Ik heb zelf de steelbook al maar toch fijn voor de mensen die een goedkopere versie willen :)

[Afbeelding]
Goed nieuws. De steelbook staat op bol nog steeds voor 60,99. Dat is toch wel een stevige prijs.
Ik heb gister nog Dune in 4k bekeken. Ziet er prachtig uit, maar visueel vergelijkbaar met de versie op apple TV. Echter, als ik dan kijk naar LOTR 4k versie op bluray, dan vind ik die toch duidelijk een stuk indrukwekkender dan de Apple TV versie. Ik had dat eigenlijk verwacht bij een recentere film.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:15
Winter is coming… maar eerst even alle seizoenen van Game of Thrones in 4K UHD bewonderen. Wat een dikke box, en voorlopig een goed excuus om “nog één aflevering” tot diep in de nacht te kijken. Het plankje wat ik voor series had gereserveerd staat wel meteen vol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Aqays64KVlLoYld6wqgFQA5C9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTWxd0qKZsrYUOnmtofjcYhy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uDDW87mqF9RlyI7LBttjBlKSdo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lD5X8Tp41htoTsUmObTCIcLH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XJtsuIOb0A0Afk8k00wI793clU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MbsFOttz9ZRIQRsi4byixW2H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uHFaJkGE19E8JzLikb5rOec4kI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Q4vFGnaBE9X0St4PMfEWYW5.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:29
ZesBarkiePK schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:52:
Winter is coming… maar eerst even alle seizoenen van Game of Thrones in 4K UHD bewonderen. Wat een dikke box, en voorlopig een goed excuus om “nog één aflevering” tot diep in de nacht te kijken. Het plankje wat ik voor series had gereserveerd staat wel meteen vol.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Blijft een prachtige box! Waar heb jij de jouwe vandaan?

• ZesBarkiePK
McRagefit schreef op woensdag 17 december 2025 @ 15:34:
[...]

Blijft een prachtige box! Waar heb jij de jouwe vandaan?
Ik heb ’m bij Bol.com gekocht. De prijs ligt daar momenteel iets lager dan gebruikelijk. Ik heb deze boxset al een tijdje gevolgd, maar de prijs schommelt normaal gesproken nauwelijks.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Via amazon geregeld rond de 100 euro. Amazon.it zeker in de gaten houden. Had ik mijn ook vandaan jaar geleden voor 104 euro.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

• ZesBarkiePK
daffie82 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 16:29:
Via amazon geregeld rond de 100 euro. Amazon.it zeker in de gaten houden. Had ik mijn ook vandaan jaar geleden voor 104 euro.
Amazon.it had ik ook gezien maar ik wilde geen “Il Trono di Spade” op de zijkant van de box hebben staan. Daar waardeer ik deze serie teveel voor. Evengoed een super scherpe prijs als dat je niet stoort.

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:29
daffie82 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 16:29:
Bedoel je ook soms via amazon.nl ofzo dan? Ik ga die binnenkort ook wel eens aanschaffen, dacht inderdaad dat Italië de goedkoopste was

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

McRagefit schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:02:
[...]

Bedoel je ook soms via amazon.nl ofzo dan? Ik ga die binnenkort ook wel eens aanschaffen, dacht inderdaad dat Italië de goedkoopste was
Ja volgens mij wel hoor. Gewoon eens in de gaten houden de komende weken. Hagglezon is je vriend.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

McRagefit schreef op woensdag 17 december 2025 @ 18:02:
[...]

Nog 1 beschikbaar voor 119 zonder verzending. Maar dat is slechts 4,6€ naar België, valt dus mee qua verzendkosten.

https://www.amazon.it/dp/B09P4K9TT5

[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 17-12-2025 19:28 ]

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste