• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
daffie82 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:55:
Ik vond Warfare echt een matige film. Audio en video geweldig, maar als film erg matig.
Ik vond her ook geen beste film nee, maar voor 7,50 is het een meer dan uitstekende demo disk.

[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 05-12-2025 14:56 ]

hoi

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:51

TheVMaster

Moderator WOS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5NnNLqR6-i-SqvYTzeZuDKFDi8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMRzuaZsg2ELvYYHEPNS8lve.jpg?f=fotoalbum_large

Wederom een paar aanwinsten. We gaan het druk krijgen met kijken de komende weekenden.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:10
Het lijkt me echt een toffe film. Mooi beeld en geluid ben ik dol op. Ik wilde Warfare eigenlijk ook nog meenemen in de actie, maar ik heb te lang getwijfeld… en nu is ’ie natuurlijk uitverkocht.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• ZesBarkiePK
@TheVMaster Met Oppenheimer en The Dark Knight trilogy die je laatst hebt aangeschaft begin je een mooie Christopher Nolan collectie op te bouwen. :)

[ Voor 230% gewijzigd door ZesBarkiePK op 05-12-2025 19:14 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:08:
@TheVMaster Met Oppenheimer en The Dark Knight trilogy die je laatst hebt aangeschaft begin je een mooie Christopher Nolan collectie op te bouwen. :)
Yes, dat is denk ik wel de allerbeste regiseur van de laatste jaren.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:15
Al eerder besproken hier vandaag… wat zijn de mogelijke gevolgen van Netflix die Warner Bros heeft overgenomen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Daar hoef ik geen YT film voor te kijken.
Meer en meer een niche markt, waar binnenkort recente films van grote studios niet eens meer fysieke releases krijgen...
Dan mag je de piratenboot op om te zorgen dat je de digitale versie binnenhaalt..
want als de digitale provider waar je de film gekocht hebt, besluit het uit hun catalogus te gooien, kan je zelfs je aankoop niet meer bekijken.

Trieste evolutie.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:53
PatrickC schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 20:27:
Al eerder besproken hier vandaag… wat zijn de mogelijke gevolgen van Netflix die Warner Bros heeft overgenomen.
[YouTube: Netflix Buying Warner Bros…This is BAD for Physical Media!!!]
Hopelijk is Netflix snugger genoeg om Fysieke media actief te houden.

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Psyonara schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:01:
[...]

Hopelijk is Netflix snugger genoeg om Fysieke media actief te houden.
Daar valt geen bakken met geld mee te verdienen. Gaat dus niet gebeuren.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

• Psyonara
daffie82 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 00:23:
[...]

Daar valt geen bakken met geld mee te verdienen. Gaat dus niet gebeuren.
Zijn ook grote verliezen met streaming, en alles gaat ook nog omhoog in subscripties.
Op een gegeven moment zijn de kleine inkomen ook wel gewenst.

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:03
Psyonara schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:15:
[...]

Zijn ook grote verliezen met streaming, en alles gaat ook nog omhoog in subscripties.
Ik verwacht dat dvd boxen enzo wel gaan blijven bestaan, maar voor hogere resolutie moet je dan maar een abo afsluiten

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Psyonara schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 10:15:
[...]

Netflix maakt al een tijdje winst. Die zal nu alleen maar toenemen in de toekomst.

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:40
Netflix heeft liever, dat niemand media in bezit heeft, mocht je dan ooit een film willen terugkijken, dan hebben hun het alleen recht, zodat via hun je die media kunt bekijken. Wel ironisch, aangezien ze volgens mij begonnen zijn met het verhuren van films met dvds.

Nu nog voldoende mogelijkheiden via de zee, maar dit zal straks ook op steeds andere manieren worden tegengewerkt.

• PatrickC
Dagarkin schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 11:59:
Wel ironisch, aangezien ze volgens mij begonnen zijn met het verhuren van films met dvds.
Netflix is inderdaad ooit begonnen door DVD’s via de post te gaan verhuren. Physical media waren dus hun roots. Maar dat is een business model waar ze nooit meer op terug zullen vallen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Dagarkin schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 11:59:

Nu nog voldoende mogelijkheiden via de zee, maar dit zal straks ook op steeds andere manieren worden tegengewerkt.
Zolang er manieren zijn om het te digitaliseren, zal dat nooit gestopt kunnen worden.

• Psyonara
Hangt er ook een beetje vanaf als ze winst kunnen maken met hun nieuwe IP's

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:38
Ook weer een paar mooie aanwinsten binnen gekregen. Gisterenavond Willow gekeken, dat is een mooie verbetering tov de dvd 😁.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MlbaOeGM6kYrm5lKfkaQeZiwys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VeIMcwyoby0hrajkdpXxhJeX.jpg?f=fotoalbum_large

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13:47
daffie82 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 21:54:

Dan mag je de piratenboot op om te zorgen dat je de digitale versie binnenhaalt..
Maar dan krijg je waarschijnlijk ook alleen gecomprimeerde web-dl’s binnen. Als niemand meer een ongecomprimeerd exemplaar heeft in de vorm van een disk dan zie ik dat toch somber in. Ook op open zee.

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Teddieke schreef op zondag 7 december 2025 @ 13:14:
[...]

Maar dan krijg je waarschijnlijk ook alleen gecomprimeerde web-dl’s binnen. Als niemand meer een ongecomprimeerd exemplaar heeft in de vorm van een disk dan zie ik dat toch somber in. Ook op open zee.
Je krijgt dan de web-dl binnen ''as is'' - zoals het ook op de streamingdienst staat.

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15:16

MasterCypher25

Miss Patriotic

Teddieke schreef op zondag 7 december 2025 @ 13:14:
[...]

Niet noodzakelijk. Er zal altijd wel iemand zijn die een goede kopie op usb-stick, harddisk of BR disc heeft en dan "stiekum" upload naar waar dan ook. Hetzelfde heb je gezien met de drooglegging zo'n 100 jaar geleden, met de tabaksprijzen in NL en zo zijn er nog wel meerdere voorbeelden te noemen. Als het niet bovengronds kan, dan gaat het wel ondergronds.... ;)

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• McRagefit
MasterCypher25 schreef op zondag 7 december 2025 @ 14:06:
[...]

Niet noodzakelijk. Er zal altijd wel iemand zijn die een goede kopie op usb-stick, harddisk of BR disc heeft en dan "stiekum" upload naar waar dan ook. Hetzelfde heb je gezien met de drooglegging zo'n 100 jaar geleden, met de tabaksprijzen in NL en zo zijn er nog wel meerdere voorbeelden te noemen. Als het niet bovengronds kan, dan gaat het wel ondergronds.... ;)
Ja maar kans is groot dat nieuwe releases gewoon enkel op Netflix staan, dan is er geen hoge resolutie bron om van te starten

• ZesBarkiePK
De films die uploaders aanbieden worden er kwalitatief gezien alleen maar beter op. Veel nieuwe films komen online met Dolby Atmos en Dolby Vision Profile 5 in MP4 formaat, kant en klaar en perfect voor mijn LG tv die alleen Dolby Vision kan weergeven als het een MP4 bestand is. Toch blijft de kwaliteit van een film op 4K Blu-ray duidelijk beter, tenzij ik een remux met Dolby Vision Profile 7 download. Dan zie ik praktisch geen verschil meer. Maar dat is volgens mij dan ook gewoon een Blu-ray rip. Nee, ik ben niet bang dat we heel veel zullen missen als fysieke media weggaat, maar ik vind het gewoon leuk om films op blu-ray te verzamelen.

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ZesBarkiePK schreef op zondag 7 december 2025 @ 14:40:
De films die uploaders aanbieden worden er kwalitatief gezien alleen maar beter op. Veel nieuwe films komen online met Dolby Atmos en Dolby Vision Profile 5 in MP4 formaat, kant en klaar en perfect voor mijn LG tv die alleen Dolby Vision kan weergeven als het een MP4 bestand is. Toch blijft de kwaliteit van een film op 4K Blu-ray duidelijk beter, tenzij ik een remux met Dolby Vision Profile 7 download. Dan zie ik praktisch geen verschil meer. Maar dat is volgens mij dan ook gewoon een Blu-ray rip. Nee, ik ben niet bang dat we heel veel zullen missen als fysieke media weggaat, maar ik vind het gewoon leuk om films op blu-ray te verzamelen.
De bitrate is beduidend lager bij web rips. Zowel qua video als audio. Zelfs op mijn soundbar hoor ik het verschil in audio.
En qua video zie ik ook het verschil. Hoewel huidige compressie technieken behoorlijk goed zijn, blijft er dus wel degelijk verschil.
Het is niet omdat jij het niet ziet, dat het er niet is :)

De enige uitzonderingen qua bitrate zijn Kaleidescape, maar dat is niet te rippen en ook daar is het niet allemaal rozengeur en maneschijn :D
Lees deze 32 pagina's maar eens door...
https://www.kscapeowners....ital-sources.7426/page-32
En Movies Anywhere is qua bitrate ook wel vaker heel goed en amper te onderscheiden van de bluray. Maar dat is hier in Europa niet te verkrijgen, net zoals Kaleidescape trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door daffie82 op 07-12-2025 16:00 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

McRagefit schreef op zondag 7 december 2025 @ 14:35:
[...]

Ja maar kans is groot dat nieuwe releases gewoon enkel op Netflix staan, dan is er geen hoge resolutie bron om van te starten
En toch zie ik het niet zo donker in, er zal altijd wel ergens een kopie zijn die is zoals die moet zijn en er hoeft maar 1 iemand te zijn die het upload en de rest van de wereld er van laat genieten. Aan de andere kant, misschien ook niet, time will tell... ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sithlord76 schreef op zondag 7 december 2025 @ 12:33:
Ook weer een paar mooie aanwinsten binnen gekregen. Gisterenavond Willow gekeken, dat is een mooie verbetering tov de dvd 😁.[Afbeelding]
Willow staat ook nog op mijn lijstje, nostalgie.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:18
nieuws: Paramount doet vijandig overnamebod op Warner Bros. van 108 miljard d...

Hoe zit Paramount Pictures m.b.t. fysieke media? Zelf wil ik eigenlijk koste wat het kost niet zien dat Netflix er met de buit vandoor gaat.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• PatrickC
RazorMaron schreef op maandag 8 december 2025 @ 16:51:
nieuws: Paramount doet vijandig overnamebod op Warner Bros. van 108 miljard d...

Hoe zit Paramount Pictures m.b.t. fysieke media? Zelf wil ik eigenlijk koste wat het kost zien dat Netflix er met de buit vandoor gaat.
Paramount brengt hun content ook uit op blu-ray en 4K, dus dat lijkt voor de verzamelaar van physical media de veel betere optie dan Netflix. Misschien is er dan toch nog hoop dat physical media en Warner Bros content een toekomst heeft…

• ZesBarkiePK
Laten we hopen dat Paramount de deal pakt en WB binnensleept, ik duim echt dat het lukt.

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Trump wil dat het Paramount wordt. Schrijf dus maar op.

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 17-01 19:55
Daar gaan de aanhouders natuurlijk gewoon over….. en die zullen toch echt liever meer geld in contanten hebben dan minder geld en wat (dalende) Netflix aandelen.

Wat onduidelijk is is wat nu het beste bid gaat zijn als de delen die Netflix niet wil worden gewaardeerd. Er zal nog wel wat bij beide biedingen komen.

[ Voor 32% gewijzigd door TweakGP op 08-12-2025 18:10 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
daffie82 schreef op maandag 8 december 2025 @ 17:50:
Trump wil dat het Paramount wordt. Schrijf dus maar op.
Ja, die heeft al gezegd dat hij de Netflix deal heel nauwkeurig onderzocht gaat worden. De baas van Paramount is een zoon van een goede vriend van Trump, dus tja.... :+

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

TweakGP schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:05:
Daar gaan de aanhouders natuurlijk gewoon over….. en die zullen toch echt liever meer geld in contanten hebben dan minder geld en wat (dalende) Netflix aandelen.

Wat onduidelijk is is wat nu het beste bid gaat zijn als de delen die Netflix niet wil worden gewaardeerd. Er zal nog wel wat bij beide biedingen komen.
Jij onderschat Trump en zijn aanhang schromelijk.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
daffie82 schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:30:
[...]

Jij onderschat Trump en zijn aanhang schromelijk.
Ik denk dat Trump z'n aanhang daar niet bij nodig gaat hebben, maar goed. Ik denk dat de Trump discussie beter hier gevoerd kan worden: [ZT] Trump II en de Amerikaanse politiek - deel II.

Dan kunnen we het hier weer hebben over 4K UHD blu-rays.

Ik verwacht trouwens dat Paramount+ wel eens een interessantere kan zijn, aangezien we dat platform hier in Nederland niet hebben. Voordeel is dan ook dat HBO Max misschien wel blijft bestaan en ook de fysieke media uit blijven komen.

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 08-12-2025 20:57 ]

• PatrickC
Wel bijzonder dat ik deze week nog een email van Netflix kreeg over de overname van Warner Bros. Er stond wel het volgende in de email.
We moeten nog meer stappen afronden voordat de transactie is afgesloten, waaronder wettelijke goedkeuring en goedkeuring van aandeelhouders verkrijgen.
Hieruit heb ik echter niet afgeleid dat er nog steeds andere partijen een bod konden doen, dus was ik vandaag wel (aangenaam) verrast over het bod van Paramount.

• PatrickC
TheVMaster schreef op maandag 8 december 2025 @ 20:44:
Ik verwacht trouwens dat Paramount+ wel eens een interessantere kan zijn, aangezien we dat platform hier in Nederland niet hebben.
SkyShowtime hebben we toch in Europa ipv Paramount+? SST is van Paramount Global.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op maandag 8 december 2025 @ 22:13:
[...]

SkyShowtime hebben we toch in Europa ipv Paramount+? SST is van Paramount Global.
Ja, is dat dezelfde club? Dat wist ik niet. Oke, dan ben ik wel benieuwd wat er straks gaat gebeuren. Al heb ik voor beiden nu wel een heel goeie deal O-)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Nu hoop ik dat Netflix het overneemt. Dan maar fysieke-media naar de gallemiezen. De vieze nasmaak die ik overhoud is wat verdraaglijker in dat geval.

[ Voor 29% gewijzigd door Farabi op 09-12-2025 12:20 ]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:39

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik denk sowieso dat we in de zonsondergangsfase (3x woordwaarde) van films op schijfjes zitten. De verkoop blijft al jaren dalen. Het aantal BeNeLux releases neemt al af.
Nu zit 8K in het verschiet maar ik ben bang dat dat óf een nichemarkt wordt, óf streaming only waardoor wij er de komende jaren nog geen profijt van gaan hebben. Iets met veel te lage bitrate...

Andere vraag: Wat is momenteel de beste externe USB speler om 4K discs te kunnen rippen? Ik zie reguliere BR-branders waarvan je de firmware kan flashen voor 4K support. Maar ik zie ook branders die out-of-the box al 4K discs kunnen lezen, maar ook andere fw nodig hebben voor het rippen...
Ik heb nog veel NAS ruimte over en wil eigenlijk mijn (rdelijk bescheiden) collectie gewoon centraal opslaan.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Nyarlathotep schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:07:
Ik denk sowieso dat we in de zonsondergangsfase (3x woordwaarde) van films op schijfjes zitten. De verkoop blijft al jaren dalen. Het aantal BeNeLux releases neemt al af.
Nu zit 8K in het verschiet maar ik ben bang dat dat óf een nichemarkt wordt, óf streaming only waardoor wij er de komende jaren nog geen profijt van gaan hebben. Iets met veel te lage bitrate...

Andere vraag: Wat is momenteel de beste externe USB speler om 4K discs te kunnen rippen? Ik zie reguliere BR-branders waarvan je de firmware kan flashen voor 4K support. Maar ik zie ook branders die out-of-the box al 4K discs kunnen lezen, maar ook andere fw nodig hebben voor het rippen...
Ik heb nog veel NAS ruimte over en wil eigenlijk mijn (rdelijk bescheiden) collectie gewoon centraal opslaan.
Ik had qua aanbiedingen etc juist idee dat het weer wat in de lift zat. Ook de enorme versnippering van de streamingsdiensten helpt hopelijk mee. Zijn er recente cijfers ??

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Nyarlathotep schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:07:
https://shop.uhdfriendlydrives.co.uk/

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Deruxian schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:28:
[...]

Ik had qua aanbiedingen etc juist idee dat het weer wat in de lift zat. Ook de enorme versnippering van de streamingsdiensten helpt hopelijk mee. Zijn er recente cijfers ??
Zal later eens kijken... Ik baseer mij nu op mijn omgeving. Zo viel mij laatste op dat onze Media Markt in Almere helemaal geen fysieke media meer lijken te verkopen. Geen 4K, BR en vinyl meer. Niet dat ik het zo mis, ik heb slechts een paar keer een leuke aanbieding gescoord daar. Maar het is wel een teken aan de wand.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nyarlathotep schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:30:
[...]

Zal later eens kijken... Ik baseer mij nu op mijn omgeving. Zo viel mij laatste op dat onze Media Markt in Almere helemaal geen fysieke media meer lijken te verkopen. Geen 4K, BR en vinyl meer. Niet dat ik het zo mis, ik heb slechts een paar keer een leuke aanbieding gescoord daar. Maar het is wel een teken aan de wand.
Die in Zwolle nog wel, daar heb ik laatst nog een paar goeie deals gescored. Waaronder de Minecraft 4K steenbook steelbook voor € 5,00 8)7

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

https://www.techradar.com...eyre-now-available-to-buy

Koopje voor wie nog een 4k speler zoekt :+

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Is dit met opzet of een typfout? ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ReVision.
  • Niet online
Thanks, heb er gelijk maar twee gekocht dan heb ik alvast een backup just in case.

hoi

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 19:52:
[...]

Thanks, heb er gelijk maar twee gekocht dan heb ik alvast een backup just in case.
Je vraagt je idd af wie zoiets koopt...

• ZesBarkiePK
Weer een paar nieuwe aanwinsten! Vooral blij met de Avatar-films in die mooie slipcovers. Madame Web is met Sydney Sweeney en Isabela Merced gewoon een heerlijke guilty pleasure. Fallout heb ik nu dubbel, dus eentje gaat in de verkoop. En oké, dit is misschien niet de mooiste Blade Runner steelbook, maar die 3-disc editie kon ik met Black Friday echt niet laten liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JSjSdAMu185-h0shcgfRMerzTAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WD90yXgRHbopJf6eQH4T9Gwq.jpg?f=fotoalbum_large

• ReVision.
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/mkhTqcBR/Screenshot-2025-12-09-002940.jpg

In theaters is 2027 met ook een 4K versie (dit zal uiteraard 4K zijn op Disney+)
De kans dat er een nieuwe 4K UHD komt is nog steeds zeer klein maar geen 0% meer denk ik zo.

hoi

• McRagefit
ReVision. schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:32:
[Afbeelding]

In theaters is 2027 met ook een 4K versie (dit zal uiteraard 4K zijn op Disney+)
De kans dat er een nieuwe 4K UHD komt is nog steeds zeer klein maar geen 0% meer denk ik zo.
Ik heb me onlangs de dvd's gekocht waar die originele versie opstaat (GOUT dvd's), dit zou wel een leuke upgrade zijn haha

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ReVision. schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:32:
[Afbeelding]

Ik denk eerder dat de kans dat Disney niet zo'n release uitbrengt redelijk klein is. Er zullen vast genoeg mensen zijn die die versie dan willen hebben (ook al hebben ze al tig varianten in hun bezit).

• ReVision.
  • Niet online
W1ck1e schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:40:
Ik denk eerder dat de kans dat Disney niet zo'n release uitbrengt redelijk klein is. Er zullen vast genoeg mensen zijn die die versie dan willen hebben (ook al hebben ze al tig varianten in hun bezit).
Disney brengt vrijwel niets meer op uit 4K UHD en fysieke media, ze hebben een hele kluis vol met duizende films waar ontzettend veel mensen al jaren op zitten te hopen. Ik acht de kans daarom nog steeds op zeer klein. Maar ik laat me graag verrassen natuurlijk :)

hoi

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ReVision. schreef op woensdag 10 december 2025 @ 10:13:

Disney brengt vrijwel niets meer op uit 4K UHD en fysieke media, ze hebben een hele kluis vol met duizende films waar ontzettend veel mensen al jaren op zitten te hopen. Ik acht de kans daarom nog steeds op zeer klein. Maar ik laat me graag verrassen natuurlijk :)
Dat kan natuurlijk ook ;)
Onlangs klant geworden van Disney+, de reclame variant. Vorig jaar de Luke Skywalker bluray set gekocht, voor ongeveer 60 euro. Dan vind ik (dat) kunnen kijken op disney door te bingen binnen 1 maand ook niet duur.

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 17-01 11:03
[...]

Disney brengt toch nog wel aardig wat uit? Alleen de afgelopen maanden al Sound of Music, Master and Commander, Edward Scissorhands, Kingdom of Heaven, etc.?

• ReVision.
  • Niet online
westers schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:31:

Disney brengt toch nog wel aardig wat uit? Alleen de afgelopen maanden al Sound of Music, Master and Commander, Edward Scissorhands, Kingdom of Heaven, etc.?
Dit is de hele lijst van 4K UHD's die disney heeft uitgegeven van de drie labels 20th Century studios van Disney Studio's en Pixar Studios in 2025

Kingdom of Heaven
The Amateur
Master and Commander: The Far Side of the World
The Sound of Music
The Rocky Horror Picture Show
Edward Scissorhands
28 Days Later
28 Weeks Later
Moana 2
Mufasa: The Lion King
Tombstone
Lilo & Stitch
Captain America: Brave New World
Snow White
Thunderbolts
Tron
Tron: Legacy
The Fantastic Four: First Steps
The Emperor's New Groove

Dat is echt peanuts, zelfs de kleine boutique labels releasen nog meer en die hebben een veel kleinere catalogues. Disney heeft zoals gezegt echt 1000den films in de kluis liggen waar niets mee wordt gedaan.

Als je het bijvoorbeeld gaat vergelijk met wat een Warner Bros. in 2025 heeft uitgebracht op 4K UHD dan is het verschil echt lachwekkend

hoi

• westers
Ah, thanks, dan is het toevallig dat ik net hun toppers van de afgelopen maanden scherp had. Voor de rest is het niet veel soeps inderdaad.

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

<knip>

Dat staan we alleen toe via v&a en v&a overig.

[ Voor 88% gewijzigd door tweakduke op 10-12-2025 18:12 ]

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:40
Wat zijn voor jullie tegenwoordig de edities die er uit springen?

Voor 4k releases dan?

Voorkeur altijd steelbox of zoiets als onderstaande screenshot.

Ik heb zelf ooit op dvd nog onderstaande editie gekocht. Zie helemaal onderaan

Blijkbaar is deze uitgave vrij zeldzaam. Ik heb het idee dat vroeger je veel vaker van dit soort speciale uitgaves tegen kwam. Zag strakjes ook nog de steelbook van v for vendatta titans of cult editie, maar zoiets is ook prachtig en nu natuurlijk niet meer te krijgen.

Film is national treasure
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ra3_LHG0TEh-KXzB-K1rb_SkB2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1lxpQzMeKbzEYYCqPYxlBV60.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iOiYsQv24MaLhH6H68zN68QiWqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L01jMxKRgNMk10yy9IRtcF8E.jpg?f=fotoalbum_large

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik krijg net een mail van Rarewaves waarin ze een nieuwe Lord of the Rings steelbook editie aankondigen, die in Januari 2026 uit gaat komen.

Afbeeldingslocatie: https://www.rarewaves.com/cdn/shop/files/stand_14456615_1244116_20251129021646_593x455.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 10-12-2025 16:38 ]

• ReVision.
  • Niet online
Zet ze in het vraag en aanbod forum met wat foto's dat zal mogelijk wat meer interesse vangen ook.
TheVMaster schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:38:
Ik krijg net een mail van Rarewaves waarin ze een nieuwe Lord of the Rings steelbook editie aankondigen, die in Januari 2026 uit gaat komen.

[Afbeelding]
Dit zijn dezelfde steelbooks als uit de steelbook boxset die in 2023 en 2025 is uitgekomen maar dan nu los per stuk te koop. :)

[ Voor 52% gewijzigd door tweakduke op 10-12-2025 18:13 . Reden: quote aangepast ]

hoi

• ZesBarkiePK
TheVMaster schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:38:

[Afbeelding]
Ze zijn volgens mij ook niet nieuw. Ik weet niet wat de prijs gaat worden, maar je kan de trilogie op Amazon.it kopen voor rond de 100 euro met Nederlandse ondertiteling.

• ZesBarkiePK
Misschien kan iemand me helpen.
Ik gebruik sinds ongeveer een jaar een Panasonic DP-UB450 Blu-ray speler. Zojuist speelde ik de 4K-uitgave van Avatar, maar ik kreeg ineens een flikkerende oranje gloed door het beeld.

Na de speler even volledig van het stroom te halen werkt alles weer normaal.
Is dit een bekend probleem bij de UB450, of moet ik me zorgen maken dat mijn Panasonic aan het einde van z’n leven begint te komen?

Ik gebruik uitsluitend hoogwaardige AudioQuest HDMI-kabels, dus het lijkt me vreemd dat het daaraan ligt.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:12:
Misschien kan iemand me helpen.
Ik gebruik sinds ongeveer een jaar een Panasonic DP-UB450 Blu-ray speler. Zojuist speelde ik de 4K-uitgave van Avatar, maar ik kreeg ineens een flikkerende oranje gloed door het beeld.

Na de speler even volledig van het stroom te halen werkt alles weer normaal.
Is dit een bekend probleem bij de UB450, of moet ik me zorgen maken dat mijn Panasonic aan het einde van z’n leven begint te komen?

Ik gebruik uitsluitend hoogwaardige AudioQuest HDMI-kabels, dus het lijkt me vreemd dat het daaraan ligt.
Begin toch eens met het vervangen van de kabel en speel dan weer de Avatar 4K BR af, desnoods meerdere keren, als het dan weer gebeurt, dan is de kans groot dat het niet aan de kabel ligt, maar bv. aan de speler of je tv... ;)

Edit :

<knip>
Graag posten in Aanbiedingen en kortingscodes

[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:22 ]

• ZesBarkiePK
Dank je wel, ook een goede HDMI kabel kan defect raken natuurlijk. Ik heb net Avatar afgekeken en het is niet meer teruggekomen, voorlopig maar even in de gaten houden. Ik ga komende tijd nog genoeg films kijken.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:46:
Dank je wel, ook een goede HDMI kabel kan defect raken natuurlijk. Ik heb net Avatar afgekeken en het is niet meer teruggekomen, voorlopig maar even in de gaten houden. Ik ga komende tijd nog genoeg films kijken.
De volgende stap die je kan doen, als het niet aan de kabel ligt, is het aansluiten van de Panasonic op een monitor en dan weer Avatar afspelen, mocht het dan niet meer voorkomen, dan ligt het aan je tv, komt het wel voor, dan ligt het aan de speler :Y

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

AudioQuest _O-

Van dat geld had je een gewone HDMI kabel kunnen halen. En heel veel extra 4K films...

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 21:53:
[...]

De volgende stap die je kan doen, als het niet aan de kabel ligt, is het aansluiten van de Panasonic op een monitor en dan weer Avatar afspelen, mocht het dan niet meer voorkomen, dan ligt het aan je tv, komt het wel voor, dan ligt het aan de speler :Y
Het lijkt trouwens toch een specifiek probleem van de UB450 te zijn. De speler kan blijkbaar te warm worden, waarna het beeld begint te flikkeren. Op Reddit in het 4K forum raden ze aan om de energie instellingen aan te passen, maar ik ga alvast voorzichtig rondkijken naar een andere blu-ray speler.

[ Voor 24% gewijzigd door ZesBarkiePK op 10-12-2025 23:45 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op woensdag 10 december 2025 @ 23:45:
[...]

Het lijkt trouwens toch een specifiek probleem van de UB450 te zijn. De speler kan blijkbaar te warm worden, waarna het beeld begint te flikkeren. Op Reddit in het 4K forum raden ze aan om de energie instellingen aan te passen, maar ik ga alvast voorzichtig rondkijken naar een andere blu-ray speler.
Denk niet alleen van de UB450, eerlijk gezegd. Ik heb de UB820 staan en onlangs haalde ik een Bol A4 kartonnen envelop die er bovenop lag er van af. Het karton was flink warm en heb mijn hand bovenop de speler gelegd en in het midden, van front tot achterkant voelde de speler flink warm aan, ongeveer een cirkel van zo'n 20 cm en het leuke was, de speler stond gewoon in stand-by... :$

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 00:02:
[...]

Denk niet alleen van de UB450, eerlijk gezegd. Ik heb de UB820 staan en onlangs haalde ik een Bol A4 kartonnen envelop die er bovenop lag er van af. Het karton was flink warm en heb mijn hand bovenop de speler gelegd en in het midden, van front tot achterkant voelde de speler flink warm aan, ongeveer een cirkel van zo'n 20 cm en het leuke was, de speler stond gewoon in stand-by... :$
Ja dat is minder. Ik heb de Quick Start optie nu maar even uitgezet in de system settings. De speler gaat nu niet meer in stand-by. Nu duurt het dus wel langer voordat de speler aangaat en een disc afspeelt, maar het zou moeten helpen met het hitte probleem.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 december 2025 @ 00:17:
[...]

Ja dat is minder. Ik heb de Quick Start optie nu maar even uitgezet in de system settings. De speler gaat nu niet meer in stand-by. Nu duurt het dus wel langer voordat de speler aangaat en een disc afspeelt, maar het zou moeten helpen met het hitte probleem.
Ik denk dat het weinig uit maakt welke speler je koopt en dat ze er allemaal wel in meer of mindere maat last van hebben. Ik ga het in de gaten houden en mocht het te vaak gebeuren, dan ga ik er koeling op / in bouwen, zo moeilijk is dat niet :)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

Ze maakten vroeger reclame over hoe films een tijdelijke release kregen en daarna letterlijk de kluis weer ingingen.

Dus Disney is zijn streken van kunstmatige schaarste en hype nog niet verleerd.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01 14:40
Houden jullie ook nog oude DVD releases van wat je op Blu-ray koopt ? En zo ja, hoe vind je dan wat verschillend is tussen beide dat je de DVD ook nog wil houden ?

Hierboven gaf ik al het voorbeeld van LotR, die ik op 4K kocht, maar nu ook nog de DVDs wil houden. Initieel was dat voor de packaging, maar online (bvb Youtube vergelijkingen) vind je redelijk wat over de verschillen tussen de DVD, 2010 Blu-ray, 2012 Blu-ray en de 4K en die zijn toch aanzienlijk.

Ik vermoed dan ook dat met redelijk wat andere films er ook verschillen zullen zijn waardoor je misschien toch nog de DVD wil houden. Maar hoe vind je die dan ? (buiten beide versies afkijken, wat natuurlijk behoorlijk time consuming is).

• daffie82
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik kijk geen DVD meer. Tenzij het dingen zijn die alleen op DVD beschikbaar zijn.
De rest is al lang weg.

• ZesBarkiePK
Ik snap best dat mensen nog dvd’s kijken uit nostalgie, of omdat ze nog een flinke collectie hebben liggen. Maar zelf heb ik gewoon een enorme behoefte aan de beste beeldkwaliteit. Soms vind ik het makkelijk om iets in SDR te kijken, bijvoorbeeld overdag als ik geen zin heb om de kamer te verduisteren. Maar verder is het voor mij eigenlijk alleen nog maar 4K DV.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik vind de DVD-doosjes nog steeds de mooiste uitstraling hebben. Groot en opvallend, heerlijk. Dat is echt een stap teruggegaan met de blu-ray wereld in mijn optiek.

Ik heb nog een paar DVD's die niet op bluray zijn verschenen en/of waarvan heel veel extra's aanwezig zijn zoals terminator (1984) special 2-dsic DVD edition. die extra's zijn nooit verschenen op de latere blurays versies zover ik weet.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 11-12-2025 10:55 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb hier nog wel 100 DVD's liggen, maar die heb ik puur omdat ik niet alles op andere (fysieke) formaten heb. Zodra ik films op UHD heb, dan kunnen de DVD versies de deur uit. Moet eigenlijk eens kijken wat ik allemaal heb (tijdens de verhuizing is het allemaal op zolder terrecht gekomen en ik moet er eigenlijk eens ff doorheen). Misschien dat ik er toch eens ff een moet gaan kijken....ben benieuwd naar het verschil :p

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 11-12-2025 11:40 ]

• ReVision.
  • Niet online
Ik heb letterlijk precies 2 DVD's in mijn collectie die verder nooit zijn uitgebracht op een ander formaat anders waren ze ook de deur uit. Ik vind DVD doosjes en de covers ook echt lelijk en het past ook totaal niet naast de Bluray's en 4K UHD's dus voor mij hoeft het niet ;)

hoi

• ZesBarkiePK
De kleinere blu-ray hoesjes zijn toch juist wel fijn? Ze zijn compacter en nemen minder ruimte in beslag. Al snap ik ook dat de grotere dvd cases weer meer ruimte bieden voor cover art, dat is uiteindelijk gewoon persoonlijke voorkeur denk ik.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 december 2025 @ 11:09:
De kleinere blu-ray hoesjes zijn toch juist wel fijn? Ze zijn compacter en nemen minder ruimte in beslag. Al snap ik ook dat de grotere dvd cases weer meer ruimte bieden voor cover art, dat is uiteindelijk gewoon persoonlijke voorkeur denk ik.
My bad..... |:(

[ Voor 35% gewijzigd door MasterCypher25 op 11-12-2025 18:50 ]

• ReVision.
  • Niet online
MasterCypher25 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 11:19:

Dvd en Blu-ray doosjes zijn identiek qua maat, beiden zijn 17 cm hoog en 13 cm breed. Het enige verschil is dat er bij een 4K UHD aan de bovenkant een zwarte balk zit, waar 4K UltraHD, 4K UltraHD + Blu-ray staat en soms staat er nog iets als + Bonusdisk achter, maar zoals gezegd, de fysieke maten zijn gelijk tussen de 2....
Door de vaste balk boven zijn de covers wel zo'n 2 cm minder hoog, 15 cm in plaats van 17 cm.
DVD doosjes zijn hoger dan bluray doosjes. Fotos even snel van Internet geplukt maar het is bij mijn eigen twee DVD's ook zo. Verder zijn bluray en 4K doosjes in verschillende diktes. NL versies zijn small, US versies iets dikker en de UK versie het dikst.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.backawayfromthedonkey.co.uk/wp-content/uploads/2019/10/IMG_20191030_195932.jpg?w=1920

Afbeeldingslocatie: http://thefilmexperience.net/storage/2021/Best%20Pictures.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1631175325260

[ Voor 12% gewijzigd door ReVision. op 11-12-2025 11:38 ]

hoi

• Twixie
MasterCypher25 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 11:19:
[...]
Dvd en Blu-ray doosjes zijn identiek qua maat, beiden zijn 17 cm hoog en 13 cm breed. Het enige verschil is dat er bij een 4K UHD aan de bovenkant een zwarte balk zit, waar 4K UltraHD, 4K UltraHD + Blu-ray staat en soms staat er nog iets als + Bonusdisk achter
Volgens mij verwar jij met Blu-ray vs 4K Blu-ray. <knip>, want anders zou je wel weten dat DVD doosjes zowel hoger, als vaak ook dikker zijn dan Blu-ray. Zie ook de foto's hierboven.
Zelf vind ik het wat vervelend, want heb grote DVD-rekken, maar met Blu-rays is daar nu wel veel lege ruimte boven elk laagje Blu-rays. Voordeel is wel dat je daar dan tijdelijk nieuwe aanwinsten kwijt kan tegen dat je de volgende keer de hele mikmak terug mag gaan opschuiven :).

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:24 . Reden: Waardeoordeel achterwege laten aub. ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

<knip>
Zo reageren we hier niet op elkaar.

[ Voor 104% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:25 ]

• Twixie
<knip>
Niet doorgaan aub.

[ Voor 84% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:25 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:26 ]

• westers
Rustig aan mensen. Worden er nog 4K's gekeken vanavond?

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

westers schreef op donderdag 11 december 2025 @ 19:47:
Rustig aan mensen. Worden er nog 4K's gekeken vanavond?
Ik zat te denken aan Mission Impossible Dead Reckoning en The Final Reckoning 8)

• westers
Nice! Ik heb Holiday Inn gisteren binnengekregen, ga die straks aanzetten!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

westers schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:07:
Nice! Ik heb Holiday Inn gisteren binnengekregen, ga die straks aanzetten!
Een echte Hollywoodklassieker! Hef fun watching! :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MasterCypher25 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 20:03:
[...]

Ik zat te denken aan Mission Impossible Dead Reckoning en The Final Reckoning 8)
Ik moet de Final Reckoning nog steeds voor een goed prijsje scoren. Ik zie dat de eerste 6 nog steeds voor goeie prijzen te koop staan, misschien eerst de eerste 6 films nog maar ff scoren O-)

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 11-12-2025 21:06 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:02:
[...]

Ik moet de Final Reckoning nog steeds voor een goed prijsje scoren.
Tja, wat noem jij een goed prijsje? Ooit wel eens aan onze piratenvriendjes gedacht? ;)
Daarnaast, voor sommige films mag je best wat meer neerleggen, zolang het maar niet iedere keer wordt.....

Bij Bol nu € 27,95, niet al te goedkoop, maar zeker niet te duur, maar dat is mijn mening 8)

[ Voor 11% gewijzigd door MasterCypher25 op 11-12-2025 21:08 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MasterCypher25 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:05:
[...]

Tja, wat noem jij een goed prijsje? Ooit wel eens aan onze piratenvriendjes gedacht? ;)
Daarnaast, voor sommige films mag je best wat meer neerleggen, zolang het maar niet iedere keer wordt.....

Bij Bol nu € 27,95, niet al te goedkoop, maar zeker niet te duur, maar dat is mijn mening 8)
>:) Ik vindt € 32,00 voor de eerste 6 films niet heel duur. Waarom zou ik blu-rays willen piraten? :? Dan is toch het hele concept van fysieke 4K UHD schrijfjes weg? En ik heb de meeste gewoon in de bios gezien ook. Maar 27,95 is netjes voor de laatste idd.

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 11-12-2025 21:20 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ik zal je uitleggen waarom ik het "piraat". Ik kijk of ik de film wat vind, zoja, dan wordt die fysiek aangeschaft, zo nee, dan wis ik het gedownloade en ga naar de volgende film. Ik schaf dus niets aan wat ik eigenlijk niet de moeite waard vind. Noem het maar onlogisch, ik vind het logisch en bespaart een hoop geld! :Y

Laatste 2 delen van Mission Impossible in 1 box :

https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.6.ProductImage

€ 26,25 per deel.... ;)

Owwww en nog iets, ik had het niet over de eerste 6 delen, maar over de laatste, <knip>

Hou het zelf vriendelijk

[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:27 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MasterCypher25 schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:23:
Ik zal je uitleggen waarom ik het "piraat". Ik kijk of ik de film wat vind, zoja, dan wordt die fysiek aangeschaft, zo nee, dan wis ik het gedownloade en ga naar de volgende film. Ik schaf dus niets aan wat ik eigenlijk niet de moeite waard vind. Noem het maar onlogisch, ik vind het logisch en bespaart een hoop geld! :Y

Laatste 2 delen van Mission Impossible in 1 box :

https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.6.ProductImage

€ 26,25 per deel.... ;)

Owwww en nog iets, ik had het niet over de eerste 6 delen, maar over de laatste, maar dat is, als zo vaak, jou niet duidelijk en trek je er andere dingen met de haren bij, kap daar eens mee, dat is irritant.
OOhwww, zo! Doe eens niet zo onaardig zeg. O-)

Ik wil de eerste 6 delen nog hebben (en die dan voor € 32,95 kan scoren is natuurlijk een heel goeie deal), dat jij dat dan weer irritant daar kan ik natuurlijk weer weinig aan doen. :9

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 11-12-2025 21:30 ]

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-01 02:31
De eerste zes mission impossible voor 32 euro? Waar?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Speculaes schreef op donderdag 11 december 2025 @ 21:34:
De eerste zes mission impossible voor 32 euro? Waar?
https://www.amazon.de/-/e...s-4K-Ultra/dp/B0D6WZW812/

Ze hadden er nog 2...en die hebben wij dus nu beide gekocht O-)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 11-12-2025 21:42 ]

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-01 22:21
Als je hem van MEDIMOPS hebt, is het tweedehands.

De Amerikaanse set die ook de BDs met extra's heeft is $40 bij Amazon.com https://www.amazon.com/Mi...-4K-Blu-ray/dp/B07HSJQS4Z

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
nlscavenger schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:03:
[...]

Als je hem van MEDIMOPS hebt, is het tweedehands.

De Amerikaanse set die ook de BDs met extra's heeft is $40 bij Amazon.com https://www.amazon.com/Mi...-4K-Blu-ray/dp/B07HSJQS4Z
Het is via Momox, volgens de info op Amazon is hij nieuw. Maar ik zie dat die VS uitvoering eigenlijk gewoon dezelfde disks zijn, maar dan idd wel met per film de extra's erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 11-12-2025 22:17 ]

• ZesBarkiePK
TheVMaster schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:12:
[...]

Het is via Momox, volgens de info op Amazon is hij nieuw.
Momox verkoopt volgens mij alleen tweedehands. Maar ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Momox. Ik heb er zelfs een paar zeldzame steelbooks kunnen scoren, waaronder Once Upon a Time in Hollywood, en die kwamen allemaal in perfecte staat binnen met J card, maar wel geopend plastic.

[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 11-12-2025 22:20 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Laten we het nu gewoon over 4K UHD blu-rays hebben....

[ Voor 66% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2025 13:28 . Reden: quote aangepast ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:18:
[...]

Momox verkoopt volgens mij alleen tweedehands. Maar ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Momox. Ik heb er zelfs een paar zeldzame steelbooks kunnen scoren, waaronder Once Upon a Time in Hollywood, en die kwamen allemaal in perfecte staat binnen.
Hmm..ik heb liever gewoon nieuw, ik ga hem cancellen en bestel hem wel in de VS. Levering duurt wel stuk langer maar dat maakt me niet zoveel uit.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

TheVMaster schreef op donderdag 11 december 2025 @ 22:18:
[...]

Laten we het nu gewoon over 4K UHD blu-rays hebben....
Je hebt helemaal gelijk! Let the show go on! :)

Pagina: 1 ... 42 ... 47 Laatste