• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:40
TheProf82 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:58:
Ik heb voor een mooi prijsje de 65" c81k gekocht. Komt over zon weekje, ben erg benieuwd. Ik kom van een oled af maar wel een beschadigde van 9j oud. En kleiner formaat.

Fingers crossed
Ik heb eindelijk ook een keuze gemaakt en zojuist de 65 inch C81K besteld. Bij Smitsarnhem voor 899 euro. Vind ik een prima prijs. De afgelopen periode op z'n laagst voor 888 euro voorbij zien komen.

Heel veel televisies de revue gepasseerd. Ook uit verschillende prijsklassen. Uiteindelijk een streep door OLED, want een woonkamer met vrij veel licht en we kijken vaak overdag naar sport. De positieve review van Tweakers heeft natuurlijk ook een beetje geholpen. Verder vind ik het fijn dat deze tv al vrij goed geluid heeft.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:23
Ik heb m net geïnstalleerd maar nog niet getest. Kids rennen nu even rond. Vanavond laat heb ik nog n uurtje.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:00
meesje schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:47:
[...]

Ik heb eindelijk ook een keuze gemaakt en zojuist de 65 inch C81K besteld. Bij Smitsarnhem voor 899 euro. Vind ik een prima prijs. De afgelopen periode op z'n laagst voor 888 euro voorbij zien komen.

Heel veel televisies de revue gepasseerd. Ook uit verschillende prijsklassen. Uiteindelijk een streep door OLED, want een woonkamer met vrij veel licht en we kijken vaak overdag naar sport. De positieve review van Tweakers heeft natuurlijk ook een beetje geholpen. Verder vind ik het fijn dat deze tv al vrij goed geluid heeft.
Laat maar weten wat je er van vind, ik heb de uitvoering: TCL 65C89K Zwart besteld. Volgens mij zelfde tv alleen andere type nummer ivm verkoop kanaal :) . Iemand advies wat een goede muurbeugel is voor deze tv? of maakt het niet zoveel uit?

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-06-2026 16:36 ]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:40
dutchnltweaker schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:35:
[...]

Laat maar weten wat je er van vind, ik heb de uitvoering: TCL 65C89K Zwart besteld. Volgens mij zelfde tv alleen andere type nummer ivm verkoop kanaal :) . Iemand advies wat een goede muurbeugel is voor deze tv? of maakt het niet zoveel uit?
De C8K, C81K, C89K en Q8C zijn in Nederland alle hetzelfde model. Ik zal mijn ervaringen hier delen.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Dit is een ervaringtopic. Voor prijzen, levertijden, etc hebben we het Shopping forum en voor specifieke aanbiedingen hebben we Aanbiedingen en kortingscodes