• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 08:40

sjaool

Every life should have 9 cats

RiccardoNL schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 17:15:
Zijn er mensen die wel weten hoe je verder komt bij de klantenservice van TCL? Heb een 58” met dode pixels door de reparateur laten ophalen. Conclusie: kan niet gemaakt worden. Ik zou een certificate of non-repair krijgen, maar vandaag werd ineens besloten daarvan af te zien en de juridische afdeling in te schakelen. Nu krijg ik een mail dat ‘besluitvormers’ zich ermee bezig gaan houden. Dit gaat om een scherm van amper 500 euro, gekocht bij Mediamarkt. Hoe los ik dit op? Helaas is er telefonisch ook geen klantenservice van Mediamarkt beschikbaar, omdat dit een ‘open claim’ is.
Dit zul je dus met de Mediamarkt moeten oplossen aangezien dat de verkoper is. Is de tv jonger dan 6 maanden dan ligt de bewijslast bij de Mediamarkt.

"When you grow up your heart dies"

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:14
sjaool schreef op maandag 14 september 2026 @ 15:23:
[...]

Dit zul je dus met de Mediamarkt moeten oplossen aangezien dat de verkoper is. Is de tv jonger dan 6 maanden dan ligt de bewijslast bij de Mediamarkt.
Dank voor je reactie. Het is opgelost. Ik heb toch een CONR (Certificate Of Non Repair) ontvangen van TCL en Mediamarkt heeft me schadeloos gesteld. Alleen heb ik ook betaald m met een Loyalty Cash Coupon en die 80 euro hebben ze me niet vergoed. Daar ga ik dus nog even achter aan. Inmiddels is m'n nieuwe scherm al binnen, maar voor mij geen TCL meer.

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 20:26
Ik ben aan het twijfelen om de 65 inch TCL C8L aan te schaffen, maar ik zie op internet wat reacties staan dat mensen last hebben van smearing / ghosting bij games. Ik speel enkel op de Playstation 5 en de Switch 2 erop.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Dit is een ervaringtopic. Voor prijzen, levertijden, etc hebben we het Shopping forum en voor specifieke aanbiedingen hebben we Aanbiedingen en kortingscodes