Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:22
Als ze beloven van VR in hun game te steken, dan moet dat ook gewoon gebeuren.
Met zo uitspraken en praktijken ga je veel schade maken. En vooral reputatie schade, los dat er dan een mod bestaat ervoor. Misschien kunnen ze de maker contacteren en gewoon samen werken ermee.
De mod is er al, het werkt en nu gewoon finetunen en klaar.

Bij Xplane doen ze dit en met veel succes.
Betaal die mens een mooie cent, of zoveel % op verdere tafels die uitkomen in VR.
Iedereen blij, maker van de mod, Zen en de gebruikers die zitten te wachten.

Ik ga er gewoon van uit dat die VR dan ook voor console zou gewerkt hebben ?
Toch zeker op Playstation aangezien die de enige zijn met een bril.
Dat zou dan wel heel triest zijn voor console gebruikers die hoopten erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:34
KBE91 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:55:
Met zo uitspraken en praktijken ga je veel schade maken. En vooral reputatie schade, los dat er dan een mod bestaat ervoor. Misschien kunnen ze de maker contacteren en gewoon samen werken ermee.

Betaal die mens een mooie cent, of zoveel % op verdere tafels die uitkomen in VR.

Devs moeten hun beloften na komen, maar gamers moeten eens stoppen met games en content kopen op basis van beloften. Wacht gewoon tot het er is en beslis dan of je er geld aan uit geeft. Er kan van alles met een bedrijf gebeuren zelfs al hebben de devs de beste intentie (kijk naar Kerbal Space 2 bv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
KBE91 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 16:55:

Ik heb het interview met Mel van de BlahCade Pinball nog eens bekeken. Hij zegt “hoping for something very big in VR in 2024”. Dus dat is nogal een vage belofte. Is dat dan VR in FX (wat mijn verkeerde aanname was) of weer een andere game? Op Youtube hebben ze nu zelf bevestigd dat het een aparte game wordt. Of dat dan op Steam is, Epic Gamestore, Consoles, een Meta exclusive… wie weet! Meta werd wel al genoemd.

Ik vind het wel mooi hoe Zaccaria Pinball VR geregeld heeft. Via een VR DLC die €14,99 kost activeer je VR voor alle kasten die je al eerder hebt gekocht in Zaccaria Pinball of in de toekomst nog aanschaft.
https://store.steampowere...760/Zaccaria_Pinball__VR/

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Beetje off-topic, maar aangezien Zen Studios hier veel aan bod komt, toch nog even een tip. Tot 16 mei is Circus Electrique gratis in de Epic Gamestore.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PatrickC schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:37:
Beetje off-topic, maar aangezien Zen Studios hier veel aan bod komt, toch nog even een tip. Tot 16 mei is Circus Electrique gratis in de Epic Gamestore.
Ik weet dat je het zelf al off-topic noemt maar dat heeft toch helemaal niks met Pinball te maken? :S

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 10-05-2024 10:26 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Room42 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:22:
[...]

Ik weet dat je het zelf al off-topic noemt maar dat heeft toch helemaal niks met Pinball te maken? :S
Die golf game toch ook niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 10:22
NU LIVE! MET DEADFLIP

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Daar is dan de grote nieuwe content update voor FX.

Vijf nieuwe tafels en veel nieuwe features waaronder een XP systeem en een nieuwe game room.

De tafels zijn bijzonder goed. De graphics erg sterk en de gameplay vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-05 02:22
Robolokotobo schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 20:09:
Daar is dan de grote nieuwe content update voor FX.

Vijf nieuwe tafels en veel nieuwe features waaronder een XP systeem en een nieuwe game room.

De tafels zijn bijzonder goed. De graphics erg sterk en de gameplay vermakelijk.

[YouTube: Pinball FX Spring 2024 Update 5 new Tables!]
Thanks voor de video. Ik zag knight rider wat ik ook erg cool vind maar dit is niet de originele stem van Kitt? Net als back to the future waar ook geen originele stemmen in werden gebruikt. Dat maakt het echt minder tof in mijn ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Beatz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:02:
[...]

Thanks voor de video. Ik zag knight rider wat ik ook erg cool vind maar dit is niet de originele stem van Kitt? Net als back to the future waar ook geen originele stemmen in werden gebruikt. Dat maakt het echt minder tof in mijn ogen.
Dat was bij de Star Trek Deep Space Nine ook het geval. Ze gebruiken stemmen die op de originele stemmen lijken, maar de echte kenners horen het verschil. :+ Zal ook wel een kostenplaatje zijn denk ik... als je de oorspronkelijk acteurs de stemmen wilt laten inspreken... die doen dat natuurlijk niet voor niets. William Daniels deed de stem van KITT bijvoorbeeld. Maar die is nu 97 jaar, dus zal ook wel niet meer zo klinken als vroeger. :P Maar hij leeft nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
PatrickC schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:32:
[...]

Dat was bij de Star Trek Deep Space Nine ook het geval. Ze gebruiken stemmen die op de originele stemmen lijken, maar de echte kenners horen het verschil. :+ Zal ook wel een kostenplaatje zijn denk ik... als je de oorspronkelijk acteurs de stemmen wilt laten inspreken... die doen dat natuurlijk niet voor niets. William Daniels deed de stem van KITT bijvoorbeeld. Maar die is nu 97 jaar, dus zal ook wel niet meer zo klinken als vroeger. :P Maar hij leeft nog wel.
Klopt, alleen William doet nog wel Cameo als ik het goed zag dus hadden ze met hem contact kunnen leggen. Tenminste dit zou ik doen als ik deze tafels zou maken. Verder is er ook met samples te werken en ik begrijp goed dat het geld kost om samples te gebruiken maar ook dit kan in goed overleg.

Ik vind het gewoon heel jammer dat zulke mooie tafels geen originele geluiden gebruikt.😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Beatz schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:38:
[...]

Klopt, alleen William doet nog wel Cameo als ik het goed zag dus hadden ze met hem contact kunnen leggen. Tenminste dit zou ik doen als ik deze tafels zou maken. Verder is er ook met samples te werken en ik begrijp goed dat het geld kost om samples te gebruiken maar ook dit kan in goed overleg.

Ik vind het gewoon heel jammer dat zulke mooie tafels geen originele geluiden gebruikt.😔
Modders zouden dit wel kunnen fixen, enkel geen weet in hoever dat legaal mag.

Weer een bundel, mijn god wat mis ik het ticket systeem.
Toen kon je tafels apart kopen ipv weer een bundel te moeten kopen waar ik 2 tafels niet van ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
KBE91 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 17:06:
[...]

Modders zouden dit wel kunnen fixen, enkel geen weet in hoever dat legaal mag.

Weer een bundel, mijn god wat mis ik het ticket systeem.
Toen kon je tafels apart kopen ipv weer een bundel te moeten kopen waar ik 2 tafels niet van ga spelen.
Yep yep en hebben jullie Pinball M geprobeerd? Ik heb niet alle tafels geprobeerd maar vind het horror echt wel heel cool en chucky en Duke Nukem klonken wel origineel....go figure...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Dit vinden jullie pinballers vast ook wel leuk

Robolokotobo in "Pac-Man"

[ Voor 47% gewijzigd door Robolokotobo op 19-05-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
For some reason kan ik niet in Pac-man blijven hangen. Vroeger echt wel stuk gespeeld in de kroeg maar meer als gekkigheid en de rest van de dronken druppies willen verslaan...maar gewoon thuis nope....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PmfgGCF98bRXpFt-tRq2wmupCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yAFTKomSktUZ2lFvOLfHr4OL.jpg?f=user_large
https://m.youtube.com/watch?feature=shared&v=3OqnAGtjPGg

Heb nu de tafels van Pinball M en Chucky is serieus goed....de muziek de stemmen het is echt cool! Duke Nukem net zo en ik hoop serieus dat hier aan doorgewerkt wordt...zit nu ook in de discord van Zen en daar noemde iemand al Beetlejuice en dat zou gruwelijk zijn....

[ Voor 17% gewijzigd door Beatz op 20-05-2024 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Ghost town online lees ik net, zonde eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 08:59:
[...]

Ghost town online lees ik net, zonde eigenlijk.
Ja, de nieuwe Pac-Man Chomp Champs battle royale. Gistermiddag 5 spelers online op Steam. Het is wel cross play. Maar ik kom maar heel af en toe een andere speler tegen

Het blijft wel een leuke game, ook tegen bots

Het tempo is niet zo hoog, dus je kan het aardig chill spelen en toch is er wel de nodige aktie

En het is gelijk ook een goede training voor andere Pac-Man games

[ Voor 24% gewijzigd door Robolokotobo op 20-05-2024 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
@KBE91 Ik heb de oude Fighting Commander vervangen met de nieuwe. Speelt een stuk beter. Betere schouderknoppen. Betere d-pad voor het nudgen. En ligt veel fijner in de hand. Ik heb ook de 1660 Super vervangen voor een RTX 4060

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJ0U8G7oyiBwx0FpRRKhjBjImpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mxd3k56fDIzgYTacN50Ow4Ba.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2O9dikwYT5nMdpATtssUko14Ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4yT2QqTRe2C9tfjn2n7NyRz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:50:
@KBE91 Ik heb de oude Fighting Commander vervangen met de nieuwe. Speelt een stuk beter. Betere schouderknoppen. Betere d-pad voor het nudgen. En ligt veel fijner in de hand. Ik heb ook de 1660 Super vervangen voor een RTX 4060

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier staat de 4060 TI op de planning, maar wanneer weet ik niet.
Twijfel voor vaneerste keer ook een nieuw moederbord te steken.

Ik ga dan nog eens moeten die Zen mod testen ook voor te zien dat het een beetje werkt.
Gelukkig is mijn Series X controller vermaakt, al moet ik zeggen dat die controller van de Action heel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 16:53:
[...]

Hier staat de 4060 TI op de planning, maar wanneer weet ik niet.
Twijfel voor vaneerste keer ook een nieuw moederbord te steken.

Ik ga dan nog eens moeten die Zen mod testen ook voor te zien dat het een beetje werkt.
Gelukkig is mijn Series X controller vermaakt, al moet ik zeggen dat die controller van de Action heel goed werkt.
Ik heb ook de Ti overwogen maar mijn voeding heeft niet een al te hoog wattage en mijn kast heeft niet geweldige koeling. Het is een pre build van Medion die ik twee jaar geleden kocht met 400 euro korting. Er zat dus een 1660 Super in en die heeft ongeveer hetzelfde TDP als deze 4060. Ik dacht ik neem mooi het zekere voor het onzekere. Ook nog ongeveer 100 euro goedkoper dan de Ti en verbruikt minder stroom.

De belangrijkste reden dat ik wou upgraden was dat de 1660 Super kaart maar één fan heeft. En ik stoorde me wat aan het geluid. Deze nieuwe kaart is de helft stiller. Ik stond alsnog in twijfel want na het zien van benchmarks dacht ik dat de 4060 nooit 240 fps in 1080P zou halen in Pinball FX. Maar dat doet die gelukkig wel. Op Medium instellingen ook nog. Alleen de paar aller zwaarste kasten redden dat net niet. Indiana Jones doet dan 235 fps. Maar dan kan ik op 1080P altijd nog de grafische instellingen een beetje terug schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op maandag 27 mei 2024 @ 22:44:
[...]

Ik heb ook de Ti overwogen maar mijn voeding heeft niet een al te hoog wattage en mijn kast heeft niet geweldige koeling. Het is een pre build van Medion die ik twee jaar geleden kocht met 400 euro korting. Er zat dus een 1660 Super in en die heeft ongeveer hetzelfde TDP als deze 4060. Ik dacht ik neem mooi het zekere voor het onzekere. Ook nog ongeveer 100 euro goedkoper dan de Ti en verbruikt minder stroom.

De belangrijkste reden dat ik wou upgraden was dat de 1660 Super kaart maar één fan heeft. En ik stoorde me wat aan het geluid. Deze nieuwe kaart is de helft stiller. Ik stond alsnog in twijfel want na het zien van benchmarks dacht ik dat de 4060 nooit 240 fps in 1080P zou halen in Pinball FX. Maar dat doet die gelukkig wel. Op Medium instellingen ook nog. Alleen de paar aller zwaarste kasten redden dat net niet. Indiana Jones doet dan 235 fps. Maar dan kan ik op 1080P altijd nog de grafische instellingen een beetje terug schroeven.
Het is alvast een enorm grote upgrade.
Gisteren gezien dat de 4060 voor 209 euro stond op Amazon.NL

Dat is wel een enorm verschil, want die prijzen dat ik opzoek op Youtube.
Meestal zijn dat amerikaanse prijzen en die FPS per dollar, dat is niet echt van toepassing bij ons.

Maar 235 fps, heb je nu wel niet nodig voor Pinball.
Van 60 naar 144 zie je het verschil, van 144 naar 240 amper.

Al speel ik in VR op 72 en dat voel ik wel niet meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 10:21:
[...]

Het is alvast een enorm grote upgrade.
Gisteren gezien dat de 4060 voor 209 euro stond op Amazon.NL

Dat is wel een enorm verschil, want die prijzen dat ik opzoek op Youtube.
Meestal zijn dat amerikaanse prijzen en die FPS per dollar, dat is niet echt van toepassing bij ons.

Maar 235 fps, heb je nu wel niet nodig voor Pinball.
Van 60 naar 144 zie je het verschil, van 144 naar 240 amper.

Al speel ik in VR op 72 en dat voel ik wel niet meteen.
Vreemd. Ik zie de goedkoopste 4060 voor 289 op Amazon NL. Lijkt me sterk die prijs die jij noemt. Misschien ging het om een tweede kans product

240 fps is wel degelijk handig. Ik merk het verschil in input delay duidelijk tussen 165 fps en 240 fps. Zelfs als het verschil kleiner is merk ik het

Ja het is idd een flinke upgrade. Als ik wil kan ik nu ook nieuwe AAA games spelen in 60 fps op high of zelfs ultra instellingen. Met de 1660 Super speelde ik The Crew Motorfest op 30 fps omdat ik de settings op high of ultra wilde houden

[ Voor 7% gewijzigd door Robolokotobo op 28-05-2024 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:30:
[...]

Vreemd. Ik zie de goedkoopste 4060 voor 289 op Amazon NL. Lijkt me sterk die prijs die jij noemt. Misschien ging het om een tweede kans product

240 fps is wel degelijk handig. Ik merk het verschil in input delay duidelijk tussen 165 fps en 240 fps. Zelfs als het verschil kleiner is merk ik het

Ja het is idd een flinke upgrade. Als ik wil kan ik nu ook nieuwe AAA games spelen in 60 fps op high of zelfs ultra instellingen
https://nl.pepper.com/aan...eforce-rtx-4060-8g-312403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ja dat was dan wel een geinige deal. Was helaas wel een kaart met maar één fan. Zo'n lawaai schopper heb ik er net uit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:37:
[...]

Ja dat was dan wel een geinige deal. Was helaas wel een kaart met maar één fan. Zo'n lawaai schopper heb ik er net uit gehaald
Ik heb een 1 fan MSI 1070 in mijn ene pc en een dubbele fan 1070 in mijn andere pc.
Mijn single fan hoor ik niet, gewoon steen goede airflow in die case.

Tov mijn dubbele nu, nooit meer zo een NXZT kast dat er geen gaten zijn aan de voorkant.
Soms een Jumbo jet, dan nog eens in combo met een Ryzen cpu die graag van zijn oren maakt.

Maar goed, verkies toch ook liever een dubbele fan voor toch die extra cooling.
Vandaar dat ik niet veel belang hecht aan deze case, temps blijven mooi waar ze moeten zijn.

Maar goed, heb gisteren die UEVR mod getest, ga toch eens moeten zoeken naar een goede uitleg.
Dat is nog moeilijker dan bij de concurrent het op te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:06:
[...]

Ik heb een 1 fan MSI 1070 in mijn ene pc en een dubbele fan 1070 in mijn andere pc.
Mijn single fan hoor ik niet, gewoon steen goede airflow in die case.

Tov mijn dubbele nu, nooit meer zo een NXZT kast dat er geen gaten zijn aan de voorkant.
Soms een Jumbo jet, dan nog eens in combo met een Ryzen cpu die graag van zijn oren maakt.

Maar goed, verkies toch ook liever een dubbele fan voor toch die extra cooling.
Vandaar dat ik niet veel belang hecht aan deze case, temps blijven mooi waar ze moeten zijn.

Maar goed, heb gisteren die UEVR mod getest, ga toch eens moeten zoeken naar een goede uitleg.
Dat is nog moeilijker dan bij de concurrent het op te zetten.
Oké, ja ik had al gehoord dat het een klein beetje prutsen was. Maar valt dus toch nog behoorlijk tegen

Ik heb zonet dit gemaakt. Dit zijn alle 44 nieuwe flipperkasten sinds Pinball FX. Ik ben er één vergeten. Ik heb er geen spijt van dat ik deze ben vergeten :+ Ik heb hem zelf nog 1080P gemaakt en ingesteld als desktop achtergrond

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/47xD4BC69XSdK1BbXdwJMLieBQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y4AdYDzsF6S3kzOp6KU37mzs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 28-05-2024 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Pinball Noir en Grimm tales zijn 1 van mijn favorieten van Zen.

Van Williams blijft dat Fish Tales, dunno why.
Die tafel speelt gewoon heerlijk weg.

South park was ik enorm teleurgesteld, enkel Paficic rim zou ik graag nog aan de collectie toevoegen.
Xena ook wel, maar ik wacht op een sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:51:
Pinball Noir en Grimm tales zijn 1 van mijn favorieten van Zen.

Van Williams blijft dat Fish Tales, dunno why.
Die tafel speelt gewoon heerlijk weg.

South park was ik enorm teleurgesteld, enkel Paficic rim zou ik graag nog aan de collectie toevoegen.
Xena ook wel, maar ik wacht op een sale.
Xena is tof maar de slingshots zijn naar. Battlestar Galactica is de beste tafel in tijden ontworpen door Zen imo. Die heb je dan gelijk ook als je de pack met Xena koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zojuist dan ook de wizard mode voor de eerste keer verslagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Eerste keer dat ik de tafel zie, ziet er mij wel '' simpel '' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
KBE91 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 18:47:
[...]

Ik mis de hoofdpersoon van deze BSG serie… Capt. Kara "Starbuck" Thrace. Verder wel mooi dat Zen een kast heeft gemaakt over één van de beste sci-fi series ooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 18:47:
[...]

Ever wat langer kijken en dan zie je wat er allemaal met de verlichting gebeurt. Bijzonder mooi. En de modes spelen allemaal super en zijn niet te ingewikkeld nadat je de table guide even doorgenomen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 01:56:
[...]

Ever wat langer kijken en dan zie je wat er allemaal met de verlichting gebeurt. Bijzonder mooi. En de modes spelen allemaal super en zijn niet te ingewikkeld nadat je de table guide even doorgenomen hebt
Staat op de wenstlijst als hij in sale komt.
Heb wel die voetbal tafel eens getest, ben een van de weinige dat die tafel leuk vindt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 10:55:
[...]

Staat op de wenstlijst als hij in sale komt.
Heb wel die voetbal tafel eens getest, ben een van de weinige dat die tafel leuk vindt ?
Ja ik heb hem wel even getest. Maar ik ben er nog niet echt aan toe gekomen.
Ik vond het ook wel leuk. Dat zeker

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 30-05-2024 15:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Van de stream van gister. Twee of drie wereld records. Op Time Challenge. Video's zijn ongeveer 5 minuten

[ Voor 8% gewijzigd door Robolokotobo op 01-06-2024 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Nog 500 mill te gaan en ben bij Robo zijn nummer 1 spot op Fish Tales.
Wel op de 5 min, moet toch ook allemaal goed vallen die combo's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:29:
Nog 500 mill te gaan en ben bij Robo zijn nummer 1 spot op Fish Tales.
Wel op de 5 min, moet toch ook allemaal goed vallen die combo's.
Als je de captive ball een aantal keer op rij kan raken voor super jackpots dan kan je mijn score wel verbeteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
@KBE91 Hier is de video van hoe ik het gedaan heb. Misschien kan je er wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Paar keer geprobeerd, maar mijn god wat suck ik.

Nog een beetje oefenen erop, misschien toch eens mijn controller proberen ipv met mijn toetsenbord.
Straks heb ik geen meer als ik nog zo moet rammen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:17:
Paar keer geprobeerd, maar mijn god wat suck ik.

Nog een beetje oefenen erop, misschien toch eens mijn controller proberen ipv met mijn toetsenbord.
Straks heb ik geen meer als ik nog zo moet rammen erop.
Controllers willen er zeker wel kapot van gaan. Het heeft me een aantal controllers gekost totdat ik overstapte op de Fighting Commanders. Ik weet dat jij de oude daarvan niet zo geweldig vindt kwa schouderknoppen en zo. Maar de nieuwe is een flinke verbetering. De schouderknoppen daarvan geven wel wat feedback. Niet zoals bij die oude die zo slap aanvoelen. En hij ligt ook volledig in de handen zoals een Xbox of Playstation controller. De d-pad is veel beter ook en hij heeft aan de linkerkant een thumb stick. De actie knoppen hebben veertjes zoals bij een arcadestick

[ Voor 32% gewijzigd door Robolokotobo op 05-06-2024 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:52:
[...]

Controllers willen er zeker wel kapot van gaan. Het heeft me een aantal controllers gekost totdat ik overstapte op de Fighting Commanders. Ik weet dat jij de oude daarvan niet zo geweldig vindt kwa schouderknoppen en zo. Maar de nieuwe is een flinke verbetering. De schouderknoppen daarvan geven wel wat feedback. Niet zoals bij die oude die zo slap aanvoelen. En hij ligt ook volledig in de handen zoals een Xbox of Playstation controller. De d-pad is veel beter ook en hij heeft aan de linkerkant een thumb stick. De actie knoppen hebben veertjes zoals bij een arcadestick
Ik was wel fan van de controller, maar ik kon hem niet aanpassen in Zen zonder een wrapper eigenlijk.
Had eigenlijk die versie van jou moeten kopen in der tijd.
Mijne was de Switch versie, ondertussen wel al kunnen verkopen.

Ga eens zien waar ze hem verkopen, misschien krijg ik nog ergens een korting.
Multiversus is nu ook uit, kan zo controller wel prima gebruiken.

https://amzn.eu/d/aS04F1e

47 euro, val nog mee eigenlijk.
Me dat ik ook een Xbox heb, kan ik hem daar dan ook op gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door KBE91 op 05-06-2024 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:55:
[...]

Ik was wel fan van de controller, maar ik kon hem niet aanpassen in Zen zonder een wrapper eigenlijk.
Had eigenlijk die versie van jou moeten kopen in der tijd.
Mijne was de Switch versie, ondertussen wel al kunnen verkopen.

Ga eens zien waar ze hem verkopen, misschien krijg ik nog ergens een korting.
Multiversus is nu ook uit, kan zo controller wel prima gebruiken.
Goed plan. Ga je dan voor de nieuwe of de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:01:
[...]

Goed plan. Ga je dan voor de nieuwe of de oude?
Voor de nieuwe, straks eens zien dat ik ergens nog goedkoper kan vinden.
Omdat ik bons via het werk heb, elke korting dat ik kan nemen doe ik.

Zoals een echte gierige Hollander e :+ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:03:
[...]

Voor de nieuwe, straks eens zien dat ik ergens nog goedkoper kan vinden.
Omdat ik bons via het werk heb, elke korting dat ik kan nemen doe ik.

Zoals een echte gierige Hollander e :+ :|
hehehehe. Mooi man

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb de startpost up to date gebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 02-06 13:38

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb vroeger op de Xbox 360 deel 1 en 2 veel gespeeld, en sinds deel 3 op de Switch is ben ik deel 3 aan het spelen, vind hem leuk om zo eens tussen door te spelen, verschillende kasten gekocht. Denk dat Aliens stiekem mijn favoriet is :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:49:
Ik heb vroeger op de Xbox 360 deel 1 en 2 veel gespeeld, en sinds deel 3 op de Switch is ben ik deel 3 aan het spelen, vind hem leuk om zo eens tussen door te spelen, verschillende kasten gekocht. Denk dat Aliens stiekem mijn favoriet is :P
Die zijn er meer die Aliens erg goed vinden. FX is nog niet geweldig op de Switch heb ik begrepen. FX3 wel. Dus ik snap dat je die speelt. Straks als de opvolger van de Switch er is dan gaat FX een stuk beter spelen en wordt de Switch versie ook cross platform met leaderboards en toernooien enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat mijn gekochten kasten niet mee kunnen naar de nieuwe FX, want ik vind inderdaad niet alleen het menu enzo van FX stukken minder, ook zijn de kasten best prijzig. Ja ze zijn in FX3 ook niet altijd goedkoop, maar als ik €9,00 voor 3 kasten kan krijgen in FX3 of €10,00 voor 1 kast in de nieuwe FX moet betalen vind ik wel een flink verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:24

Oxigeon

En zo is dat!

Vorige week tussendoor eens eventjes FX (nieuwste versie) opgestart omdat ik zag dat je een gratis tafel kon claimen (een of andere voetbaltafel). Dit gedaan en een aantal potjes op doe tafel gespeeld.

Moet zeggen dat het allemaal erg leuk is uitgewerkt en erg lekker speelt. Ook leuk dat je je ranking tov de rest van de wereld kan zien. Moet toch nog wat meer behendigheid krijgen om in de top 75k te komen haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Linksquest schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:01:
Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat mijn gekochten kasten niet mee kunnen naar de nieuwe FX, want ik vind inderdaad niet alleen het menu enzo van FX stukken minder, ook zijn de kasten best prijzig. Ja ze zijn in FX3 ook niet altijd goedkoop, maar als ik €9,00 voor 3 kasten kan krijgen in FX3 of €10,00 voor 1 kast in de nieuwe FX moet betalen vind ik wel een flink verschil
Begrijpelijk, wat ik dan liever zou zien in de toekomst.
Dat ze gewoon geen nieuwe Pinball FX meer maken.

Deze houden en updaten en blijven updaten.
En ze moeten vooral dan ook gaan stoppen met standalone pinball games te gaan maken.
Zoals die Pinball M, wat voor nut heeft dat eigenlijk.

Bundel toch alles gewoon mooi samen in 1 grote game.

Zie maar naar games als Eurotruck Simulator 2, die updaten constant hun engine.
Nieuwe dlcs droppen, en ik zie ze in de toekomst geen 3de versie van maken.

Ik heb geluk dat ik gestart ben met pinball FX, maar zoals velen zou ik geen zin hebben voor die tafels nog eens opnieuw te moeten kopen.
Kan heel goed begrijpen waarom veel mensen daar moeite mee hebben.
Heef ze de gratis grafische update dat ze verdienen, en ze gaan van zelf wel de nieuwe kasten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
KBE91 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:52:
[...]

Deze houden en updaten en blijven updaten.
En ze moeten vooral dan ook gaan stoppen met standalone pinball games te gaan maken.
Zoals die Pinball M, wat voor nut heeft dat eigenlijk.

Bundel toch alles gewoon mooi samen in 1 grote game.
Pinball M is apart vanwege de rating. Ze willen dat iedereen FX mag spelen dus dan kan je dat soort tafels blijkbaar niet in FX toevoegen zonder censuur. Zou fijn zijn als je kon bewijzen dat je volwassen bent om ze alsnog te importeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Robolokotobo schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:42:
[...]

Die zijn er meer die Aliens erg goed vinden. FX is nog niet geweldig op de Switch heb ik begrepen.
Pinball M en FX hadden nooit uit mogen komen op de Switch. Dat slaat helemaal nergens op en ze hadden beter sorry kunnen zeggen toen ze er achter kwamen dat een UE5 game nooit smooth zal draaien op de Switch en zich daar op FX3 moeten blijven focussen. Blij dat ik het gratis heb geprobeerd anders had ik behoorlijk geïrriteerd geweest.

Gelukkig zijn FX3 en Star Wars pinball wel erg goed op de Switch dus de flipgrip wordt nog volop gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:01:
Daar vallen een heleboel mensen over. Maar je houdt altijd de kasten die je hebt op FX3. En er zijn 44 nieuwe kasten voor FX. Als je wel de legacy kasten in FX wil hebben dan kan je legacy bundels kopen met fikse kortingen. En de oude kasten zijn grafisch en qua physics behoorlijk verbeterd. Ook zijn er altijd sales voor de nieuwe kasten in FX. Soms wel meer dan 60% korting. Maar ik snap dat het niet over houd op de Switch. Is niet je van het zoals het draait en er uit ziet.

Het zijn ook alleen de Williams kasten met dure film licenties die 10 euro kosten.

Andere nieuwe kasten zijn meestal 3 voor 10 of 15 euro

[ Voor 6% gewijzigd door Robolokotobo op 07-06-2024 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja ik kijk ook altijd naar aanbiedingen, maar heb het idee dat de aanbiedingen op FX3 mooier zijn dan op de nieuwe FX. Maar ik vermaak me voor nu nog altijd goed met FX3 dus blijf voor nu ook deze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:38:
Ja ik kijk ook altijd naar aanbiedingen, maar heb het idee dat de aanbiedingen op FX3 mooier zijn dan op de nieuwe FX. Maar ik vermaak me voor nu nog altijd goed met FX3 dus blijf voor nu ook deze spelen.
Dat is ook gewoon een dijk van een game. En als je er nog niet op uitgekeken bent dan is het een goede optie. Dagelijkse spelers aantallen van FX3 liggen ook nog net wat hoger dan FX op Steam. Maar uiteindelijk zal dat wel veranderen. Dat hoop ik maar voor Zen in ieder geval. Maar die nieuwe kasten op FX. Daar zit zoveel moois tussen. Ik denk dat wanneer mensen een aantal tafels die ze mooi vinden hebben gespeeld, ze langzamerhand wel de overstap zullen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Het WK pinball is in volle gang. Duurt het hele weekend

https://www.twitch.tv/iepinball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PACG6ixcMuRx0fpNOA-YSoai3ys=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZG8hnw59ksLIKU81hU6SZauS.jpg?f=user_large

[ Voor 194% gewijzigd door Robolokotobo op 08-06-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Fish Tales Pro Mode is krankzinnig haha. En hij is nog stuk ook nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
De laatste halve finale is nu bezig. Daarna finale

https://www.twitch.tv/iepinball

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Super jackpots knallen voor 600 miljoen aan het einde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
PB bijna verdubbeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor me dochter de Balls of Glory Pinball uitbreiding voor Pinball FX3 gekocht, ging haar om de Family Guy tafel, best grappig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 12:03
@Robolokotobo zoals de video te zien is, is dat ook hoe jij speelt qua view zeg maar?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
DeTjuk schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:07:
[...]

@Robolokotobo zoals de video te zien is, is dat ook hoe jij speelt qua view zeg maar?
Klopt. Soms doe ik manual view en dan het hoogste camera standpunt. Maar meestal deze view 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 00:27:
Voor me dochter de Balls of Glory Pinball uitbreiding voor Pinball FX3 gekocht, ging haar om de Family Guy tafel, best grappig.
Ik vind dat ook een vermakelijke kast. Ik hoop dat die ook nog naar FX komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Wat ze het besten kunnen doen, is van de bestaande games de kasten naar een FX game brengen en mensen die op het zelfde systeem ene andere versie hebben, bijvoorbeeld FX3, de kasten gratis overzetten.

Dit hebben ze in het verleden ook op de Xbox 360 gedaan toen FX2 uitkwam, toen hadden ze al mijn kasten van FX1 gratis omgezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:14:
Wat ze het besten kunnen doen, is van de bestaande games de kasten naar een FX game brengen en mensen die op het zelfde systeem ene andere versie hebben, bijvoorbeeld FX3, de kasten gratis overzetten.

Dit hebben ze in het verleden ook op de Xbox 360 gedaan toen FX2 uitkwam, toen hadden ze al mijn kasten van FX1 gratis omgezet.
Het probleem daarmee was dat ze spelers al meerdere keren alle Star Wars kasten en Marvel kasten etc. opnieuw gegeven hadden. Licentie houders wouden geld zien. En FX en de (legacy) tafels zijn opgebouwd vanuit een compleet nieuwe engine. Terwijl ze altijd hun eigen engine gebruikt hebben. Dat heeft veel werk gekost. Je krijgt wel fikse korting voor de tafels die je al in FX3 bezit. Achteraf zeggen ze, we hadden liever alleen nieuwe tafels naar FX gebracht als we hadden geweten dat dit zoveel negatieve reacties zou opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja snap het zeker, het blijven bedrijven en die willen zoals je zegt geld zien, en je merkt ook na Indiana Jones hebben ze voor FX3 niks meer uitgebracht, maar de game word wel nog ondersteund met uitdagingen.

Over Indiana Jones gespreken, €14,99 voor 1 kast vind ik wel extreem, zelfs door een Indiana Jones kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welke van de aanbiedingen zijn echte must-haves? Zat zelf aan World Cup Soccer te denken, daar lees ik wel goede verhalen over.

https://zenstudios.com/ne...iggest-xbox-sale-is-live/

[ Voor 23% gewijzigd door Exocet op 10-07-2024 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb even gekeken, maar denk ook dat het voor iedereen een persoonlijke mening is. Ik zou bijvoorbeeld Star Wars en Garfield uit dat lijstje pakken, maar denk dat de smaak voor iedereen anders is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Exocet schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:55:
Welke van de aanbiedingen zijn echte must-haves? Zat zelf aan World Cup Soccer te denken, daar lees ik wel goede verhalen over.

https://zenstudios.com/ne...iggest-xbox-sale-is-live/
Ik zeg altijd gewoon alle Williams kasten scoren wanneer ze me vragen wat te kopen tijdens een sale. Zen Studios zal vast niet blij met me zijn wat dat betreft :+ Maar tijden de Steam Sale kan je nu alle eerste 6 Williams Volumes scoren voor in totaal 20 euro. Dat is een koopje. Dat zijn 18 kasten. Maar als je portemonnee het makkelijk aan kan zou ik alle Williams kasten kopen. Er is een speciale Williams tab in the game. Dan kan je mooi naar je dikke collectie kijken. En spelen uiteraard. Dit zijn flipperkasten waarvan veel een huidige waarde hebben van rond de 10.000 euro. Veel van deze kasten staan bekend als de besten ooit gemaakt. En je kan ze vanuit je stoel of vanaf de bank spelen. Een natte droom voor flipperaars

@Exocet Ik weet niet wat je al in bezit hebt maar wat ik niet zou willen missen is Twilight Zone, Addams Family, Whirlwind. Williams Star Trek vind ik niks. World Cup Soccer is wel oké maar niet één van mijn favorieten. Oh ja en Swords Fury. Erg gaaf

[ Voor 11% gewijzigd door Robolokotobo op 10-07-2024 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:04:
Ja snap het zeker, het blijven bedrijven en die willen zoals je zegt geld zien, en je merkt ook na Indiana Jones hebben ze voor FX3 niks meer uitgebracht, maar de game word wel nog ondersteund met uitdagingen.

Over Indiana Jones gespreken, €14,99 voor 1 kast vind ik wel extreem, zelfs door een Indiana Jones kast.
Indiana Jones was de laatste kast voor FX3 omdat daarna FX gereleased is. De kast is zo duur omdat de licenties van de fllm, de acteurs en de muziek, enz. een peperduur totaal plaatje is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
De twee nieuwe tafels die vanavond aangekondigd worden in de Pinball Bites Show van Zen Studios. Gamespot heeft ze misschien te vroeg online gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Die Goat Simulator lijkt me wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Linksquest schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:53:
Die Goat Simulator lijkt me wel grappig.
Mij ook wel. Toffe ramps zo te zien. Vooral die ene die zo hoog op gaat. Graphics ook erg goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwxP_sQ1sAZzETSCbH0IPeoT0HE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gpQtN6pcEev0iZ0XG4oRNjzG.jpg?f=fotoalbum_large

Deze komt dus waarschijnlijk niet naar de nieuwe FX

Ik heb hem maar snel even gekocht op Steam

Ik had hem al op Xbox maar bezit geen Xbox meer

Als je deze dus nog wil hebben, heb je tot 28 augustus de tijd

[ Voor 21% gewijzigd door Robolokotobo op 06-08-2024 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teddieke
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 31-05 08:28
Dankjewel voor het melden. Schaf ik ‘m toch nog maar even aan. 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGpFQwQI00ZnNwkgAH3xqPjvas8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fgluqUgWGT3QIXa1nO50d0yz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zal elke week zo'n Pro Mode Toernooi opzetten. Ik heb elf tafels op het oog, dus het gaat ongeveer twee maanden mee. Ik zal hier zelf ook aan deelnemen omdat de reden dat ik ermee ben begonnen, is omdat ik wat meer Pro Mode wilde spelen en er zijn nooit Pro Mode Events. Er kan sprake zijn van een eindresultaat als alle 11 tafels zijn gespeeld. En de winnaar kan een prijs winnen zoals een Steam gift card. Als ik op de eerste plaats eindig dan krijgt de speler op de tweede plaats natuurlijk de prijs. Geen beloftes over wat dan ook, maar het is allemaal redelijk zeker. Verwacht ook dat spelers van het FX Discord en de Reddit mee zullen doen

[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 07-08-2024 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
De grootste cheater in de game is dan uiteindelijk toch verbannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKXGK7ICEemR5nBfoQjj4mLqnTk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MIjg4tOTTcU6sMTmT2h3h0aw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Robolokotobo schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 21:11:
[Afbeelding]

Deze komt dus waarschijnlijk niet naar de nieuwe FX

Ik heb hem maar snel even gekocht op Steam

Ik had hem al op Xbox maar bezit geen Xbox meer

Als je deze dus nog wil hebben, heb je tot 28 augustus de tijd
Ik had ze toevallig een tijdje geleden al gekocht voor de Switch, wel jammer dat ze weg gaan, maar ik denk een cente kwestie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teddieke
Linksquest schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:13:
[...]

Ik had ze toevallig een tijdje geleden al gekocht voor de Switch, wel jammer dat ze weg gaan, maar ik denk een cente kwestie.
Ik heb ze nu wel aangeschaft maar ik zweef momenteel tussen FX3 en FX en dat ervaar ik als lastig 8)7

Sinds een paar maanden heb ik de oude hobby, van vroeger aan de kast tot later virtueel, weer opgepikt. Ook op de Switch. Eigenlijk door op een avond FX3 eens te installeren en direct hooked te raken.
Zit echt nog te twijfelen waar ik mijn geld in ga steken en focus op ga leggen. FX of FX3. Sowieso jammer dat FX3 de Marvel-kasten niet (meer?) heeft in tegenstelling tot FX.
Tot nu toe met een beperkt aantal kasten heerlijk kunnen spelen op FX3 en niet echt duidelijk wat FX me meer brengt. Op de Switch dan.
Graphics, ik zie het verschil niet echt. FX lijkt ietsje donkerder maar verder ??
Controls en physics zijn op beide prima in orde.
De gewonnen items in FX is een leuke gimmick met die prijzenkasten maar of dat me nou aanzet tot het kopen van de veelal duurdere kasten.

Voor nu heb ik alle kasten, van beide games, op de Sale-lijst gezet. Ik zie wel wat er voorbij komt. Moeilijk kiezen, waar ik het meeste moeite in mijn hoofd heb om 2 dezelfde kasten op 2 games van dezelfde maker te gaan kopen. Ik snap ze wel, andere engine, opgepoetst etc. Maar toch……

Soms verlang ik terug naar de zondagochtend bij opa en oma. Even een slok drinken en dan naar zolder achter de Bally. Altijd dezelfde kast, altijd maximaal lol!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb toevallig FX2 weer gedownload op de Xbox 360, mede omdat ik nog voor de Store offline ging wilde kijken of er nog iets leuks bij zat, maar helaas. Maar ik speel eigenlijk alleen FX3 op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
De competitie is geannuleerd

Ik kwam er zojuist achter dat er maar 5 pogingen voor de hele week zijn. Omdat Zen Studios de optie voor een max aantal pogingen per dag heeft verwijdert

De winnaar van het Monster Bash toernooi mag zich gewoon winnaar noemen natuurlijk

Maar ik ga nu even nadenken over een betere opzet en dan volgende week wanneer dit toernooi is afgelopen kom ik met wat nieuws

[ Voor 30% gewijzigd door Robolokotobo op 09-08-2024 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb een alle flipper tricks in Pinball FX video gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teddieke
FX3 Balls of Glory is nu in de aanbieding (2,49). Uiteraard had ik ‘m al gekocht. 😆
Zelfde voor FX3 Alien vs. Pinball (3,49)

Op de Switch in ieder geval. Weet niet of dat direct voor andere platforms geldt.

Ik blijf voorlopig bij FX3 hangen. De graphics zullen met de update eind augustus wel opgelost worden maar ik mis toch de optie om Williams Backbox View uit te schakelen in FX. Ik blijf maar met mijn duim tegen die rechterstick aan komen en dan schakelt de view naar de backbox. Weg bal dus. 😏
Ik hoop dat het in FX ook een optie gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb ze zelf ook al alle 2, en heb daar nog genoeg plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Teddieke schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:31:
FX3 Balls of Glory is nu in de aanbieding (2,49). Uiteraard had ik ‘m al gekocht. 😆
Zelfde voor FX3 Alien vs. Pinball (3,49)

Op de Switch in ieder geval. Weet niet of dat direct voor andere platforms geldt.

Ik blijf voorlopig bij FX3 hangen. De graphics zullen met de update eind augustus wel opgelost worden maar ik mis toch de optie om Williams Backbox View uit te schakelen in FX. Ik blijf maar met mijn duim tegen die rechterstick aan komen en dan schakelt de view naar de backbox. Weg bal dus. 😏
Ik hoop dat het in FX ook een optie gaat worden.
Ik heb ook het volle pond betaald. Dat vertelden ze er natuurlijk niet bij dat die later in de aanbieding zou gaan. Hij is ook op Steam in de aanbieding voor 2,43 euro. Dat is natuurlijk een hele mooie prijs voor drie tafels die na de 20e nooit meer te koop zullen zijn. Family Guy is echt een bijzondere kast. Dus vind je pinball leuk, grijp die kans! Dan heb je later geen spijt

Ze hebben ook gezegd dat er verder geen kasten van de stores zullen verdwijnen uit de FX3 collectie. Maar het zal op een gegeven moment toch echt wel afgelopen zijn voor de meeste licenties ben ik bang. Of misschien dat ze FX3 over een aantal jaren wel helemaal uit de stores halen. Misschien wel wanneer FX5 uit komt. Wat volgens mijn berekeningen heel goed in 2027 zou kunnen gebeuren

Tegen die tijd zullen ze ook klaar zijn met het maken van simulaties van Williams tafels. Of die licentie ook naar FX5 komt is een beetje de vraag. Maar waarschijnlijk wel. In 2027 zullen ze 10 jaar de licentie hebben gehad om de tafels naar de game te brengen. En de Balls of Glory licentie liep ook na 10 jaar af. Ik denk dat ze dan wel kunnen verlengen omdat er geen andere vrij grote studios zijn die er belang bij zullen hebben. Er zijn simpelweg geen andere vrij grote studios die flipperkast games maken. Het kan ook zijn dat de licentie in 2022 verlengd is met 10 jaar toen Pinball FX uit kwam

2027 lijkt ook het jaar te zijn waarin we dan Stern kasten kunnen verwachten. Omdat ze dan in principe alle Williams tafels die relevant zijn voor de game naar de game gebracht hebben en dus vrije handen zullen hebben. Dit denk ik ook omdat Stern twee jaar geleden gezegd heeft digital is coming but it's not around the corner

[ Voor 38% gewijzigd door Robolokotobo op 13-08-2024 01:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Toernooi van Twitch streamer MCAP

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLCW-sCRwNZHwsjT4kH7nZfccLs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YHc3HrnL2KictHZI5N8zz9O4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njNSCVSQZUltLoj1uuXM0KylRZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ii6Bb6uR4KLeYsLgB4HEIng5.jpg?f=user_large

De winnaar wint een steam code voor Wonderputt Forever

Ik heb ongeveer 10 van deze Pro Mode Toernooien gepland. Ik wou iedereen 25 pogingen geven, maar het maximum is 10. Volgende week kan er een andere game gewonnen worden. Het maakt niet uit hoe vaak je al hebt gewonnen. Dus doe mee en laat ze zien wat je kunt! Ik zal ook meedoen, dus als ik win, dan krijgt de degene op de tweede plaats natuurlijk de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
De resultaten van het Pro Mode toernooi op Tales of the Arabian Nights! Ik eindig als eerste, maar Phatwayne wint de game! Gefeliciteerd! Ik heb de code voor de game in een DM op Discord gestuurd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DVL9-SsEC_aMRBRO_i7y0Ara6bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJ0bQqfwNegFuWHyG4598FUb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
"The spriral awaits you". Een week. Tien pogingen. Eerste plaats wint Golf Gang voor Steam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnOJIZngP-xMCSSiS211qdWubpA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/evCpkcH83Sw0lZ30GPaurgJc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
We hadden trouwens 62 deelnemer in het Tales of the Arabian Nights toernooi. Veel meer dus dan de resultaten die ik gepost heb. Meer kunnen er helaas niet op één screenshot

Morgen de 29e is de release van de twee nieuwe tafels

Goat Simulator Pinball
The Princess Bride Pinball

De trailers zijn hier boven te vinden

Zijn er mensen hier die één of allebei gaan spelen? Ik ga voor Goat Simulator. Ziet er erg gaaf uit.

Ook zal er een update zijn met patches voor diverse tafels. En de Switch krijgt een hele grote update waarin heel veel verbeterd gaat zijn. Ook de graphics

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WWzNf2qRaFxLkaGJ3920yZBhok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Iufcj9bnMhXlSppInamJGq9w.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door Robolokotobo op 28-08-2024 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
De tafels releasen niet vandaag maar morgen. Ik zal het even aanpassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teddieke
Ik hoop tevens op een grote discount op de DLC’s bij de Switch. 😆
Wil graag alle tafels oppikken maar zit daarvoor uiteraard op de ‘sale’ te wachten,

Uiteraard ook erg benieuwd of de update ook de graphics naar FX brengt die ik in FX3 gewend ben.

• Robolokotobo
Teddieke schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 17:31:
Ik hoop tevens op een grote discount op de DLC’s bij de Switch. 😆
Wil graag alle tafels oppikken maar zit daarvoor uiteraard op de ‘sale’ te wachten,

Uiteraard ook erg benieuwd of de update ook de graphics naar FX brengt die ik in FX3 gewend ben.
Ik help het je hopen. Ik ben alleen bang dat dat niet gaat lukken. Omdat FX op Unreal 4 draait en FX3 op hun eigen oude engine. Ik sluit het niet uit, dat absoluut niet. Als je dan misschien een stevige portemonnee hebt, dan kan je straks de nieuwe Switch halen en dan zou het geweldig moeten draaien. Of dat ze een nieuwe versie van de game uitbrengen voor Switch II. Moet dan helemaal goed komen in ieder geval

Ik zag gister trouwens dat Farsight van The Pinball Arcade en Stern Pinball Arcade in 2016 begonnen zijn aan hun samenwerking met Stern. Dat zou heel goed kunnen betekenen dat dat contract in 2026 afloopt. En dat Zen dan een kans gaat krijgen

• Teddieke
Ik ga het vanavond wel zien. Op zich had ik geen last van stotters of lag met FX maar het ziet er gewoon niet uit.
Misschien ziet het er na de update wel mooi uit maar loopt het voor geen meter. 🫣
Als dat zo is blijf ik bij FX3 en ga ik in het voorjaar kijken of de Switch II verbetering biedt. Ik ga uiteraard niet investeren in een game die frustrerend draait.

• Robolokotobo
Teddieke schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 07:14:
Ik ga het vanavond wel zien. Op zich had ik geen last van stotters of lag met FX maar het ziet er gewoon niet uit.
Misschien ziet het er na de update wel mooi uit maar loopt het voor geen meter. 🫣
Als dat zo is blijf ik bij FX3 en ga ik in het voorjaar kijken of de Switch II verbetering biedt. Ik ga uiteraard niet investeren in een game die frustrerend draait.
Dat zie ik ze niet doen. Daar heb ik ze te hoog voor. Als de graphics vandaag verbeterd zijn dan zal de game nog altijd in 60 fps lopen

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:21
Ik ga ook eens meedoen, moet je het spel in je bibliotheek hebben om te spelen?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste