Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
De Switch versie heeft gister een update gekregen waardoor de game nu in een veel hogere resolutie en veel soepeler loopt. Daarnaast zijn er hoge kortingen op flipperkasten voor FX3 en FX op de Switch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCru6RtJLGCEiwSDQCnzwN0kFu8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1TAYwbyatrsbDVtHBPMJIj7O.jpg?f=user_large

De Marvel bundel voor ongeveer 8 euro is een hele dikke deal wordt gezegd. Dit zijn een flink aantal kasten die nog niet zo lang voor het eerst speelbaar zijn op de Switch. Twilight Zone is een highlight van Williams uit de jaren 90. Het was de kast met de meeste innovaties ooit. Is ook zeer vermakelijk weet ik uit ervaring

[ Voor 28% gewijzigd door Robolokotobo op 20-10-2023 04:40 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Video van vandaag waarin ik de wizard mode van Tales of the Arabian Nights uitspeel in Pro Mode. #3 wereld leiderbord

[ Voor 26% gewijzigd door Robolokotobo op 20-10-2023 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Hier ook nog even het wereld record op Williams White Water in Pro Mode van zojuist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Robolokotobo schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 04:37:
De Switch versie heeft gister een update gekregen waardoor de game nu in een veel hogere resolutie en veel soepeler loopt. Daarnaast zijn er hoge kortingen op flipperkasten voor FX3 en FX op de Switch

[Afbeelding]

De Marvel bundel voor ongeveer 8 euro is een hele dikke deal wordt gezegd. Dit zijn een flink aantal kasten die nog niet zo lang voor het eerst speelbaar zijn op de Switch. Twilight Zone is een highlight van Williams uit de jaren 90. Het was de kast met de meeste innovaties ooit. Is ook zeer vermakelijk weet ik uit ervaring
Switch ziet er nu inderdaad beter uit. Zit nu op het niveau van FX3. (In ieder geval wat betreft de 2 gratis kasten, heb verder niets geprobeerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Cannoli schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:04:
[...]

Switch ziet er nu inderdaad beter uit. Zit nu op het niveau van FX3. (In ieder geval wat betreft de 2 gratis kasten, heb verder niets geprobeerd.)
Dat is goed om te horen. Dat zijn belangrijke zaken voor de game. De game valt of staat niet met de Switch release maar het is toch belangrijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Hier is mijn nieuwe review van Pinball FX na 500 uur speeltijd in samenwerking met een tech writer uit Australië: https://steamcommunity.co...9154/recommended/2328760/

Upvoten als behulpzaam is goed voor de game. Er zijn teveel belachelijke reviews door mensen met maar een paar minuten speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Bij deze ook de #1 world leaderboard game op Williams Fish Tales 200 flips challenge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zen Studios is ook met een nieuwe Minigolf game bezig. Die komt de 16e uit in early acces. Ziet er zeer vermakelijk uit met toffe features. Ik heb er gelijk ook maar even een topic voor gemaakt

Robolokotobo in "[Steam] Minigolf Galaxy"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:11
goed nieuws voor de ps5 bezitters, er zijn weer bizarre black friday kortingen nu in de store, packs voor 3,99 de indiana jones voor maar 5,99 en ga zo maar door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
ik speel het nu ook regelmatig op de switch en moet zeggen dat het lekker weg speelt als je even niet tot je pc beschikt :D

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
die aanbiedingen zijn wel erg goed nu en zo schaf je ook nog wel eens een kast aan die je normaal niet zou kopen.

In dit geval heb ik die world cup williams tafel ook gekocht en ik moet zeggen, die kast staat met stip op nummer 1 nu bij mij, wat een geweldige pinball tafel is dat zeg, de voice acting, de opdrachten en de gameplay zelf zijn fenomenaal uitgewerkt in deze kast.

[ Voor 11% gewijzigd door robinez op 21-11-2023 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
robinez schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:03:
die aanbiedingen zijn wel erg goed nu en zo schaf je ook nog wel eens een kast aan die je normaal niet zou kopen.

In dit geval heb ik die world cup williams tafel ook gekocht en ik moet zeggen, die kast staat met stip op nummer 1 nu bij mij, wat een geweldige pinball tafel is dat zeg, de voice acting, de opdrachten en de gameplay zelf zijn fenomenaal uitgewerkt in deze kast.

[YouTube: Williams™ Pinball - World Cup Soccer - Launch Trailer]
dit is van williams ook een van mijn favoriete tafels , de functies die hier in zitten zijn heel leuk uitgewerkt en ook echt de licentie van de fifa / wk 94 .. eigenlijk jammer dat er niet meer sport tafels in zitten , ik zelf mis nog wel een nba jam tafel bijvoorbeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
taker1987 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:35:
[...]

dit is van williams ook een van mijn favoriete tafels , de functies die hier in zitten zijn heel leuk uitgewerkt en ook echt de licentie van de fifa / wk 94 .. eigenlijk jammer dat er niet meer sport tafels in zitten , ik zelf mis nog wel een nba jam tafel bijvoorbeeld
ja een NBA tafel zou wel heel tof zijn inderdaad. De enige andere williams sport tafel die beschikbaar is vind ik op zich ook wel erg leuk om te spelen, maar die world soccer vind ik wel stukken beter nog.

Maar No Good Gofers (Golf thema) is toch ook wel een mooie tafel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
robinez schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:27:
[...]

ja een NBA tafel zou wel heel tof zijn inderdaad. De enige andere williams sport tafel die beschikbaar is vind ik op zich ook wel erg leuk om te spelen, maar die world soccer vind ik wel stukken beter nog.

Maar No Good Gofers (Golf thema) is toch ook wel een mooie tafel
[YouTube: No Good Gofers Pinball Tutorial]
jah ik vind hem wel aardig , maar komt niet op het level van wk 94

ik mis persoonlijk ook wat meer licentie tafels maar daarvoor moeten we echt bij stern zijn ;)
hopelijk komt er een tijd van dat soort tafels ook gaan komen en misschien dat ik dan ooit nog wel is een virtual pinball table aan ga schaffen voor de betere ervaring

ben nu aan het na dneken voor een pinball controller voor op mn pc , maar weet nog niet of me dat gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik vond toevallig deze website , enige idee waar dit nog te koop is ?

http://www.nanotechgaming.com/pinball-wizard.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:38:
ik vond toevallig deze website , enige idee waar dit nog te koop is ?

http://www.nanotechgaming.com/pinball-wizard.php
Ik ging even zoeken. En dit was één van de eerste opmerkingen die ik tegenkwam over dat product: It's a shit product IMO. It is really laggy and doesn't work that well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:20:
[...]

Ik ging even zoeken. En dit was één van de eerste opmerkingen die ik tegenkwam over dat product: It's a shit product IMO. It is really laggy and doesn't work that well.
jah het is eigenlijk best raar dat er wel een virtuele tafel is met alles er op en er aan , maar een simpele USB pinball controller nergens te vinden is , zelf bouw is nou ook totaal niet mijn ding / geen verstand van , dus een pre build zou geweldig zijn mits het goed werkt uiteraard .. tafel model is natuurlijk geweldig .. maar dat ding van atx lijkt me ook niet echt iets als ik eerlijk ben , groot ding en best prijzig als je alleen de flippers gebruikt , daarnaast mist natuurlijk een plunger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
nu alle tafels (op king kong na) aangeschaft in de diverse sales op de ps5. De laatste tafels die ik nog miste zijn nu tussen de 1.80 en 5 euro te krijgen in de store.

Al met al, valt het allemaal best mee als je alleen in de sale koopt. Die sets zijn echt aggressief afgeprijst met kortingen tot wel 70 procent in de loop der tijd, dus als je het veel speelt dan is het echt wel de moeite waard om af te wachten.

Ik zit inmiddels al ver over de 100 uur gametijd voor deze game en ben er nog lang niet zat van. Heerlijke game, daar waar ik pinball fx3 maar matig vond is dit deel voor mij echt super, de gameplay is echt heel anders dan fx3 en deze nieuwe gameplay spreekt mij meer aan dan die oude gameplay in fx3. Dus voor mij is deze update uiteindelijk echt een hele positieve ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
robinez schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:36:
nu alle tafels (op king kong na) aangeschaft in de diverse sales op de ps5. De laatste tafels die ik nog miste zijn nu tussen de 1.80 en 5 euro te krijgen in de store.

Al met al, valt het allemaal best mee als je alleen in de sale koopt. Die sets zijn echt aggressief afgeprijst met kortingen tot wel 70 procent in de loop der tijd, dus als je het veel speelt dan is het echt wel de moeite waard om af te wachten.

Ik zit inmiddels al ver over de 100 uur gametijd voor deze game en ben er nog lang niet zat van. Heerlijke game, daar waar ik pinball fx3 maar matig vond is dit deel voor mij echt super, de gameplay is echt heel anders dan fx3 en deze nieuwe gameplay spreekt mij meer aan dan die oude gameplay in fx3. Dus voor mij is deze update uiteindelijk echt een hele positieve ervaring.
jah het is echt heel tof dit deel , 30 november komt ook pinball M uit voor de horror fanaten onder ons :+
kasten als chucky en duke nukem _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

En toen had ik gisteren ineens met de een one ball challenge op Medieval Madness de nummer 1 plek (score van iets in de170.000.000).
Denk dat ik dat nooit meer ga verbeteren.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
DeWaanzin schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:13:
En toen had ik gisteren ineens met de een one ball challenge op Medieval Madness de nummer 1 plek (score van iets in de170.000.000).
Hey, dat is erg goed gedaan man. Dat zijn ook niet de eerste de beste spelers die je verslagen hebt

Ik haalde gister de eerste plaats op het Fish Tales Distance Event met over een miljard punten

[ Voor 22% gewijzigd door Robolokotobo op 02-12-2023 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
taker1987 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:43:
[...]

30 november komt ook pinball M uit voor de horror fanaten onder ons :+
kasten als chucky en duke nukem _/-\o_
hij is inmiddels uit, ik heb pinball M op de ps5 gekocht. Ik vind het top deze editie, er is superveel te doen in de game door de campaign (waarin je dingen vrij speelt waar je flipperkast staat om die ruimte in te richten) en ook die nieuwe pinball M modes zijn erg leuk om te spelen.

De daily challenges met die challenge points opzet vind ik een stuk leuker dan in pinball FX. De tafels zelf spelen echt bovengemiddeld goed, er zijn voor mij 2 uitschieters:
- dead by daylight
- chucky

die opdrachten op die tafels zijn heerlijk om te spelen en er zit heel veel variatie in en hele goede flow lines.

De minste kast vind ik The Thing, ik verlies de bal daar veel te vaak en tot nu toe gebeurd er nog niet zoveel in die tafel (ongetwijfeld door het bal verlies).

Al met al een hele toffe ervaring weer en door de hele nieuwe 'collectors met XP punten' opzet is er ook heel veel vrij te spelen op die 5 tafels die er nu beschikbaar zijn, dus een lange levensduur is al wel gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
DeWaanzin schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:13:
damn , dat is een heerlijke score idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
robinez schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 12:02:
[...]

hij is inmiddels uit, ik heb pinball M op de ps5 gekocht. Ik vind het top deze editie, er is superveel te doen in de game door de campaign (waarin je dingen vrij speelt waar je flipperkast staat om die ruimte in te richten) en ook die nieuwe pinball M modes zijn erg leuk om te spelen.

De daily challenges met die challenge points opzet vind ik een stuk leuker dan in pinball FX. De tafels zelf spelen echt bovengemiddeld goed, er zijn voor mij 2 uitschieters:
- dead by daylight
- chucky

die opdrachten op die tafels zijn heerlijk om te spelen en er zit heel veel variatie in en hele goede flow lines.

De minste kast vind ik The Thing, ik verlies de bal daar veel te vaak en tot nu toe gebeurd er nog niet zoveel in die tafel (ongetwijfeld door het bal verlies).

Al met al een hele toffe ervaring weer en door de hele nieuwe 'collectors met XP punten' opzet is er ook heel veel vrij te spelen op die 5 tafels die er nu beschikbaar zijn, dus een lange levensduur is al wel gegarandeerd.
The Thing vind ik zelf ook iets minder idd , duke nukem daar in tegen vind ik echt heel tof met leuke easter eggs ... ( time to play with myself ) haha ging aardig stuk om de bioscoop scene :+

chucky heeft ook veel variatie en inderdaad erg leuk die challenges en aanpasmogelijkheden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
er is een nieuwe pinball fx update voor de ps5, er zijn een aantal goede veranderingen in met name het menu, maar wat mij het meest opviel is de resolutie update op performance mode, dat verschil vind ik behoorlijk groot.

edit:
Tsjonge, nu een paar uur die nieuwe update uitgeprobeerd en die doet wonderen op de ps5, de lag in de marvel en star wars tafels is compleet verdwenen en de bal physics lijken nu veel meer op die van de williams tafels, het hele floaty gebeuren van sommige van die zen, star wars en marvel kasten is helemaal weg. Ik vind het nu allemaal een williams ervaring kwa gameplay, hoe de bal valt en de responsiveness.

Grafisch is het echt een enorme stap voorwaarts, ook in HDR implementatie, die Darth Vader kast is nu echt megastrak kwa belichting.

Al met al voor mij een perfecte update kwa ervaring.

[ Voor 58% gewijzigd door robinez op 05-12-2023 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
robinez schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:15:
er is een nieuwe pinball fx update voor de ps5, er zijn een aantal goede veranderingen in met name het menu, maar wat mij het meest opviel is de resolutie update op performance mode, dat verschil vind ik behoorlijk groot.

edit:
Tsjonge, nu een paar uur die nieuwe update uitgeprobeerd en die doet wonderen op de ps5, de lag in de marvel en star wars tafels is compleet verdwenen en de bal physics lijken nu veel meer op die van de williams tafels, het hele floaty gebeuren van sommige van die zen, star wars en marvel kasten is helemaal weg. Ik vind het nu allemaal een williams ervaring kwa gameplay, hoe de bal valt en de responsiveness.

Grafisch is het echt een enorme stap voorwaarts, ook in HDR implementatie, die Darth Vader kast is nu echt megastrak kwa belichting.

Al met al voor mij een perfecte update kwa ervaring.
Dat klinkt erg goed man. Je kan nu bijv ook op Fish Tales met de oude FX3 physics spelen. Daarin gaan de flippers verder omhoog. Voor de FX3 physics kies je normal. En dan kan je alle modes en challenge modes met die physics spelen. Daarnaast is er challenging en dat is de FX physics playlist. In de twee lijsten is Pro Mode hetzelfde

Deze update komt 7 december naar PC

Samen met een lading nieuwe kasten

Drie Star Trek kasten
Gloomhaven
Exploding Kittens
Terraforming Mars
Charlie Brown Christmas
En de remasters van Epic Quest en Excalibur

[ Voor 18% gewijzigd door Robolokotobo op 06-12-2023 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Robolokotobo schreef op woensdag 6 december 2023 @ 07:57:
[...]

Dat klinkt erg goed man. Je kan nu bijv ook op Fish Tales met de oude FX3 physics spelen. Daarin gaan de flippers verder omhoog. Voor de FX3 physics kies je normal. En dan kan je alle modes en challenge modes met die physics spelen. Daarnaast is er challenging en dat is de FX physics playlist. In de twee lijsten is Pro Mode hetzelfde
dat had ik nog niet gezien, Ik heb het even bekeken net en op de ps5 kon ik 2 kasten vinden die deze mode hebben, wild wild west en fish tales. Dat zal ongetwijfeld in de loop der tijd aangevuld worden met meer van deze kasten.

Ik kijk overigens het meest uit naar gloomhaven en terraforming mars voor die nieuwe kasten, de board games en de digitale versies daarvan zijn ook heerlijk om te spelen, dus ik ben benieuwd hoe die ervaring vertaald wordt naar de pinball variant.

Verder hebben ze het in dat filmpje over system challenges, maar als ik het goed begrijp dan zit dat alleen in de kasten die op 7 december uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
robinez schreef op woensdag 6 december 2023 @ 09:23:
[...]

dat had ik nog niet gezien, Ik heb het even bekeken net en op de ps5 kon ik 2 kasten vinden die deze mode hebben, wild wild west en fish tales. Dat zal ongetwijfeld in de loop der tijd aangevuld worden met meer van deze kasten.

Ik kijk overigens het meest uit naar gloomhaven en terraforming mars voor die nieuwe kasten, de board games en de digitale versies daarvan zijn ook heerlijk om te spelen, dus ik ben benieuwd hoe die ervaring vertaald wordt naar de pinball variant.

Verder hebben ze het in dat filmpje over system challenges, maar als ik het goed begrijp dan zit dat alleen in de kasten die op 7 december uitkomen?
Ja, het is allemaal wat verwarrend. Als het goed is zal het oude achievement systeem (System Challenges) Voor alle kasten verschijnen. Maar waarschijnlijk niet direct voor alle kasten beschikbaar zijn op 7 December

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Wauw die content update is echt geweldig. En die physics die ze terug gebracht hebben, dat speelt echt geweldig. Ik heb bijna alle nieuwe kasten geprobeerd vanavond en me zeer vermaakt @robinez

Ik heb nog een video van de stream van vanavond op Steam die aan het uploaden is op Youtube

[ Voor 21% gewijzigd door Robolokotobo op 07-12-2023 22:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
Robolokotobo schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:08:
Wauw die content update is echt geweldig. En die physics die ze terug gebracht hebben, dat speelt echt geweldig. Ik heb bijna alle nieuwe kasten geprobeerd vanavond en me zeer vermaakt @robinez

Ik heb nog een video van de stream van vanavond op Steam die aan het uploaden is op Youtube
ja, het is weer een enorme stap voorwaarts deze update, dat verschil is enorm groot als je veel gespeeld hebt merk je het direct. Ook het feit dat in de nieuwe tafels nu trophies zijn opgenomen is een goede nieuwe toevoeging.

De nieuwe tafels heb ik vanavond veel gespeeld, Ik vind ze echt top.

Mijn favoriet is: Charlie Browns Christmas Pinball, wat een geweldige tafel is dat.
De star trek tafels vond ik redelijk, er is hier voor mij 1 uitschieter, de Deep Space Nine tafel steekt met kop en schouders uit in deze pack.

De Epic Quest en Excalibur zijn klassiekers, ik vind ze lekkerder spelen dan in FX3, dat is een no brainer aanschaf.

De game night pack voldoet perfect aan mijn verwachting, ik vind met name de terraforming mars tafel erg leuk hierin, maar de gloomhaven tafel met al die quests en shop items waarin je je verdiende gold uit kunt geven heeft erg veel diepgang en is behoorlijk aan het stijgen op mijn favoriete tafels ladder.

De board game overeenkomsten zijn zeer herkenbaar verwerkt in beide tafels. Exploding Kittens is een leuk tussendoortje, het is een zeer eenvoudige tafel om de missies op te halen, maar ik heb dat spel nooit in het echt gespeeld dus het is een beetje lastig te vergelijken met de echte board game.

Maar al met al weer een hele hoop mooie tafels erbij, ik ben benieuwd naar je youtube stream, laat maar even weten waar ik die kan vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door robinez op 08-12-2023 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Bj deze de gameplay video van de nieuwe tafels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Mooie run gehad op Star Trek Pinball in Challenging Mode

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Robolokotobo
Hoogtepunt van het jaar altijd dit interview van Blahcade met Mel Kirk. In een uur en twintig minuten ongeveer

@robinez @taker1987 @-ET- @DeWaanzin @KBE91 @G_Dragon @Ngangatar @Jorgen @wildhagen @Cannoli @zeforze @Hillwoods @SAiN ONeZ @PatrickC @GETHEZ @sahinasappelsap @DominoNL @Beakzz @Saybia @Ontzettende_Jan @H3llSiNG @PepieNL @G.Scholtens @tup61 @CyBeRSPiN @MAX3400 @mollie @MaXeRs @MrMonkE

[ Voor 40% gewijzigd door Robolokotobo op 17-12-2023 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:04

CyBeRSPiN

sinds 2001

Robolokotobo schreef op zondag 17 december 2023 @ 17:09:
Hoogtepunt van het jaar altijd dit interview van Blahcade met Mel Kirk. In een uur en twintig minuten ongeveer YouTube: BlahCade Pinball # 269: End of 2023 Interview with Zen's Mel Kirk
Video doet het niet?
O je bedoelt dat het vandaag pas vanaf 19u te zien is..

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-12-2023 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
15 nieuwe tafels in 2024
Mobiel en VR releases ook volgend jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ja, ik heb ze al wat geprobeerd. Speelt erg goed. Boven verwachting. Vooral die tafel in die video is best spectaculair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Robolokotobo schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:26:
[...]

Ja, ik heb ze al wat geprobeerd. Speelt erg goed. Boven verwachting. Vooral die tafel in die video is best spectaculair
Ik heb nu al een hele tijd niet meer geflipperd, maar het zag er in elk geval erg tof uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zes van de nieuwe kasten zijn Williams volgend jaar. En ze gaan meer doen op de manier ze Star Trek gedaan hebben. Een licensed Williams met daarnaast een aantal kasten door hun zelf gemaakt met dezelfde licentie

Naast de 15 nieuwe kasten voor FX komen er ook nieuwe tafels naar Pinball M

[ Voor 15% gewijzigd door Robolokotobo op 17-12-2023 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Robolokotobo Dat klinkt goed !

[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 18-12-2023 12:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robolokotobo
Absoluut. Er wordt al gespeculeerd om welke Williams kasten het zou kunnen gaan. Terminator 2 zou kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
indrukwekkend hoor!

ik had zelf gisteren ook een mooie run van 54 miljoen op deze kast in normal mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:52:
[...]

Absoluut. Er wordt al gespeculeerd om welke Williams kasten het zou kunnen gaan. Terminator 2 zou kunnen
15 kasten in een jaar tijd is toch best weinig vind ik persoonlijk , dus of ze houden nog iets achter en komt er toch nog iets meer ...

15 kasten , even er vanuit gaan dat dit het maximum gaat worden volgend jaar dan verwacht ik de volgende kasten :

Skyrim (had er al lang in moeten zitten )
Doom (had er al lang in moeten zitten)
ik mis nog een bethesda kast van fx3 die er ook al in had moeten zitten ...

Terminator 2
Indianapolis 500
Cactus Canyon

verder heb ik niet echt een idee wat er nog meer van williams kan komen , ik denk dat we de beste williams tafels wel hebben nu en dat het tijd is voor een nieuw tijdperk (STERN of JERSEY JACK ) _/-\o_ _/-\o_

daarnaast zullen ze vast nog een paar ZEN tafels toevoegen , die ook altijd wel erg leuk zijn

[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 20-12-2023 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:07:
[...]

15 kasten in een jaar tijd is toch best weinig vind ik persoonlijk , dus of ze houden nog iets achter en komt er toch nog iets meer ...

15 kasten , even er vanuit gaan dat dit het maximum gaat worden volgend jaar dan verwacht ik de volgende kasten :

Skyrim (had er al lang in moeten zitten )
Doom (had er al lang in moeten zitten)
ik mis nog een bethesda kast van fx3 die er ook al in had moeten zitten ...

Terminator 2
Indianapolis 500
Cactus Canyon

verder heb ik niet echt een idee wat er nog meer van williams kan komen , ik denk dat we de beste williams tafels wel hebben nu en dat het tijd is voor een nieuw tijdperk (STERN of JERSEY JACK ) _/-\o_ _/-\o_

daarnaast zullen ze vast nog een paar ZEN tafels toevoegen , die ook altijd wel erg leuk zijn
Van Reddit door Pinballwiz45b:

15 tables should be all new, per the show notes on Blahcade's website -- 6 WMS and 9 originals. Last year, they weren't counting remasters because that'd bloat the list even more. Here's my speculative list:

Game Night Volume 2 (3 tables)

Texas Chainsaw Massacre (M table)

Williams Volume 8 (3 tables)

WMS Heavy Hitter + Zen Original (2 tables)

WMS Heavy Hitter + Original Pack (4 tables)

This leaves 2 wild cards. I think we're getting one more WMS table and one more M table, the latter co-releasing in FX.

Williams Volume 8 gaat dan waarschijnlijk om 3 alpha numeric display tafels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hou er rekening mee dat er weer wat kortingen zijn deze dagen :D fijne feestdagen allemaal !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59

Had even gemist dat ze bezig zijn met deze mod. Meer voor alle Unreal games dan enkel deze game, maar dit heeft mij zo hyped gemaakt dat ik eindelijk kasten voor de nieuwe versie heb gekocht :) (ook de nette sale/legacy prijzen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
UEVR is gisteren uitgekomen en hier kun je games gemaakt imet de Unreal engine spelen in VR. Pinball M is al getest en zou ‘excellent’ werken. FX zal dan ook wel werken verwacht ik. Voor degene die niet kunnen wachten op officiële VR ondersteuning door Zen. ;)
https://praydog.github.io/uevr-docs/
https://docs.google.com/s...reZq_0Ww1DZQ4USw/htmlview

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
When you go VR… there is no way back! :+

[ Voor 17% gewijzigd door PatrickC op 14-01-2024 23:58 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ik heb UEVR even opnieuw geprobeerd en het werkt best wel goed. Pinball in VR is zo veel overzichtelijker omdat je voor een levensgrote kast staat en ook de diepte in 3D ziet. Met name de Zen Originals spelen zo veel fijner vind ik. Het enige probleem wat ik heb is dat de Xbox controller die ik normaal voor de game gebruik, nu de UEVR UI bestuurt en niet werkt in de game. Dus ik moet de game met keyboard en muis spelen. Verder kun je de VR touch controllers niet gebruiken. Dit leidt meteen tot een crash. Op Discord wordt dit ook gemeld.

Maar… totdat Zen zelf VR gaat ondersteunen kan ik prima vooruit met UEVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:34:
Ik heb UEVR even opnieuw geprobeerd en het werkt best wel goed. Pinball in VR is zo veel overzichtelijker omdat je voor een levensgrote kast staat en ook de diepte in 3D ziet. Met name de Zen Originals spelen zo veel fijner vind ik. Het enige probleem wat ik heb is dat de Xbox controller die ik normaal voor de game gebruik, nu de UEVR UI bestuurt en niet werkt in de game. Dus ik moet de game met keyboard en muis spelen. Verder kun je de VR touch controllers niet gebruiken. Dit leidt meteen tot een crash. Op Discord wordt dit ook gemeld.

Maar… totdat Zen zelf VR gaat ondersteunen kan ik prima vooruit met UEVR.
Dit jaar waarschijnlijk hè. VR van Zen Studio's zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Robolokotobo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:30:
[...]

Dit jaar waarschijnlijk hè. VR van Zen Studio's zelf
Ja, hopelijk snel. UEVR werkt best goed, maar.. sommige kasten veranderen nog wel eens van viewpoint en dan gaat het niet altijd goed. Zit je ineens met je neus er bovenop, of de kast staat ineens achter jou. :+
Performance is ook prima. Ik heb natuurlijk maar een Oculus Rift met lagere resolutie, terwijl ik inmiddels een RTX 4080 GPU heb met een AMD Ryzen 7 7800X3D CPU. Ik heb dan ook alle setting maxed out, inclusief ray tracing . :P

Het probleem met de controller is ook opgelost. Je moet L3 en R3 tegelijkertijd indrukken. Dan werkt de controller weer voor de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:39:
[...]

Ja, hopelijk snel. UEVR werkt best goed, maar.. sommige kasten veranderen nog wel eens van viewpoint en dan gaat het niet altijd goed. Zit je ineens met je neus er bovenop, of de kast staat ineens achter jou. :+
Performance is ook prima. Ik heb natuurlijk maar een Oculus Rift met lagere resolutie, terwijl ik inmiddels een RTX 4080 GPU heb met een AMD Ryzen 7 7800X3D CPU. Ik heb dan ook alle setting maxed out, inclusief ray tracing . :P

Het probleem met de controller is ook opgelost. Je moet L3 en R3 tegelijkertijd indrukken. Dan werkt de controller weer voor de game.
Nou, mooi dat je er zo van genieten kan. Ik houd het bij een beeldscherm. Maar ik speel de afgelopen tijd bijzonder weinig. Alle Williams kasten kapot gespeeld.

En die leaderboards ben ik nu echt helemaal klaar mee. Ik kan geen digital pinball leaderboard meer zien. Dan speel ik liever met Steam in offline mode. En probeer dan wizard modes te verslaan. Die leaderboards verpesten al mijn plezier in de game. Ze staan altijd in beeld in de menus. En wil ik even pinballen, dan voel ik me gelijk genoodzaakt om te competen. En dan heb je ook nog al die cheaters. En soms is het gewoon de vraag of een eerste plaats om een cheater gaat of niet. Het heeft ook totaal geen nut want hoeveel punten je ook scoort. Er is altijd wel iemand die in staat is om het te verbeteren. Van die spelers die ook erg goed zijn en simpelweg niet stoppen met spelen totdat ze je score verbeterd hebben. Zo'n eindeloze leaderboard strijd is gewoon een nachtmerrie

Ik hoop dat er snel een nieuwe Pinball Bites Show is van Zen met de aankondiging van een nieuwe Williams voor de game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:59:
[...]

Nou, mooi dat je er zo van genieten kan. Ik houd het bij een beeldscherm. Maar ik speel de afgelopen tijd bijzonder weinig. Alle Williams kasten kapot gespeeld.

En die leaderboards ben ik nu echt helemaal klaar mee. Ik kan geen digital pinball leaderboard meer zien. Dan speel ik liever met Steam in offline mode. En probeer dan wizard modes te verslaan. Die leaderboards verpesten al mijn plezier in de game. Ze staan altijd in beeld in de menus. En wil ik even pinballen, dan voel ik me gelijk genoodzaakt om te competen. En dan heb je ook nog al die cheaters. En soms is het gewoon de vraag of een eerste plaats om een cheater gaat of niet. Het heeft ook totaal geen nut want hoeveel punten je ook scoort. Er is altijd wel iemand die in staat is om het te verbeteren. Van die spelers die ook erg goed zijn en simpelweg niet stoppen met spelen totdat ze je score verbeterd hebben. Zo'n eindeloze leaderboard strijd is gewoon een nachtmerrie

Ik hoop dat er snel een nieuwe Pinball Bites Show is van Zen met de aankondiging van een nieuwe Williams voor de game
haha ik vind die leaderbords juist wel tof .. en tuurlijk zullen er een hoop cheaters tussen zitten helaas .. maar ik vind het wel leuk om te strijden om een goede vriend te verslaan etc ..

ik hoop zelf ook op een nieuwe pinball bites , paar nieuwe williams kasten zijn inmiddels zeker meer dan welkom .. toch blijf ik hoop houden op stern of jersey jack :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:47:
[...]

haha ik vind die leaderbords juist wel tof .. en tuurlijk zullen er een hoop cheaters tussen zitten helaas .. maar ik vind het wel leuk om te strijden om een goede vriend te verslaan etc ..

ik hoop zelf ook op een nieuwe pinball bites , paar nieuwe williams kasten zijn inmiddels zeker meer dan welkom .. toch blijf ik hoop houden op stern of jersey jack :9
Het interreseert Stern niet zo ben ik bang. Die verdienen al bakken met geld. En ze houden zich voor 98% bezig met hun kasten. En ergens in die andere 2% zit digital pinball

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
De gameplay video van de tweede plaats op het wereld leiderbord op Indiana Jones in Pro Mode van vanavond

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
En hier is ook het wereldrecord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Pinball FX via je Netflix account. Net even geïnstalleerd, maar echt vloeiend speelt het niet op mijn iPad Pro uit 2020. The Addams Family is onspeelbaar zo. Op mijn iPhone 12 Pro is gameplay een stuk vloeiender, maar dat schermpje is gewoon te klein voor pinball.

[ Voor 29% gewijzigd door PatrickC op 14-02-2024 08:50 ]

• Robolokotobo
Gameplay video van het WR dat ik vanavond behaalde op The Getaway High Speed II in Pro Mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Er komt een update vandaag voor FX. Met een nieuwe mode genaamd Questlines. Nieuwe UI. Bug fixes. En local leaderboards voor consoles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Robolokotobo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 02:29:
Gameplay video van het WR dat ik vanavond behaalde op The Getaway High Speed II in Pro Mode

[YouTube: The Getaway High Speed II - Pro Mode World Record - Williams - Pinball FX]
jij bent goed bezig zeg, ik zag dat Zen studios jouw world record run op Indiana Jones ook al op de socials deelden, dus je bent goed in de picture daar _/-\o_

• Robolokotobo
PatrickC schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 07:42:
Pinball FX via je Netflix account. Net even geïnstalleerd, maar echt vloeiend speelt het niet op mijn iPad Pro uit 2020. The Addams Family is onspeelbaar zo. Op mijn iPhone 12 Pro is gameplay een stuk vloeiender, maar dat schermpje is gewoon te klein voor pinball.
[YouTube: Pinball Masters | Official Game Trailer | Netflix]
Ik heb erover nagedacht om het te proberen maar kwam tot de conclusie dat ik toch altijd liever op een monitor speel met controller. En onderweg game ik nooit. Dus veel nut om daar een Netflix abonnement voor te nemen zal het nooit hebben

• Robolokotobo
robinez schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:55:
[...]

jij bent goed bezig zeg, ik zag dat Zen studios jouw world record run op Indiana Jones ook al op de socials deelden, dus je bent goed in de picture daar _/-\o_
Dankje. Ja, op de Pinball FX socials. Toen Linne tegen me zei dat hij het overal gedeeld had hoopte ik stiekem dat hij het op de socials van Zen Studios gedeeld had. Maar dit is ook hartstikke mooi natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Robolokotobo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:56:
[...]

Ik heb erover nagedacht om het te proberen maar kwam tot de conclusie dat ik toch altijd liever op een monitor speel met controller. En onderweg game ik nooit. Dus veel nut om daar een Netflix abonnement voor te nemen zal het nooit hebben
Ik zou er zeker geen Netflix abonnement voor nemen, want het speelt echt een heel stuk minder dan de PC versie.

Wel een bijzondere move van Zen om het voor Netflix uit te brengen, want ze hebben ook al een game in Apple Arcade genaamd Zen Pinball Arcade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Net de PS5 update even geprobeerd, De nieuwe Questline mode is erg leuk, nog wel enigzins beperkt (had voor mij voor alle tafels wel gemogen net zoals in Pinball M, maar het voegt wel veel toe aan Pinball FX om die opdrachten te vervullen.

Local Scoreboard is prima.

Grafisch is er volgens mij een behoorlijke stap voorwaarts gedaan (was al goed, maar toch), het lijkt erop dat nu full support is voor raytracing en ook de resolutie lijkt behoorlijk geupgrade in performance mode. Het spat nu van het scherm af. Daarnaast lijkt de 1W camera iets geoptimaliseerd te zijn, voor mijn gevoel is het overzicht nu natuurlijker dan voorheen kwa zichtsveld in deze 1W mode.

Al met al weer zeer blij mee, met deze update :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:07
PatrickC schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 07:42:
[YouTube: Pinball Masters | Official Game Trailer | Netflix]
Commodore64 vibes op mijn iPad...jammer..hopelijk snel een update en meer Real Life tables!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Even een video van de nieuwe Questlines mode. Deze is van Williams Volume 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Video van de stream van deze nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
https://www.action.com/nl...ttletron-game-controller/

Sinds kort terug beetje terug aan het spelen op pc, nu ik door mijn diepe dal ben gekropen van mijn gezondheid. Mentaal terug fit en fysiek ook 8)

Deze controller aangeschaft omdat mij Series X controller voor de 2 keer stuk is.
Voelt enorm goed in de game, kan nu ook wel zijn omwille dat ik zie dat er een immens grote update is geweest ? Allemaal weer beetje aftasten hoe en wat, vermaak me wel prima voor even.
Zo te zien is de support voor mijn 34 inch 1440p ultrawide ook in orde.

Zal misschien ook komen door de nieuwe cpu dat ik zitten heb, dunno maar voelt butter smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ja klopt. De update heeft veel verbeterd. Helaas hebben ze ook dingen aangepast die totaal de plank mis slaan. Ik denk dat dat komt omdat ze naar iedereen luisteren. Die wil dit aangepast en iemand anders wil dat aangepast. Ze luisteren naar al het advies dat ze krijgen. En gaan dan helaas ook mee met ideeën die de simulatie verslechteren. Met als gevolg dat bijvoorbeeld Attack from Mars Pro Mode nou een soepzooitje is.

Je kan nu met één bal al de UFOs neerhalen en op de ramps mikken is dodelijk. In de realiteit is het mikken op de UFOs zonder multiball dodelijk in toernooi opstelling. Al de uren die ik heb besteed aan het masteren van de kast kan ik weg gooien. Erger dan dat. Ik moet de kast in principe helemaal opnieuw leren spelen. Want alles wat in mijn hoofd zit van hoe het was werkt alleen maar tegen.

Je moest ook altijd de targets van de target bank vol raken. Het heeft me uren gekost om dat te masteren zodat ik ze altijd kon raken zonder de bal te verliezen. Maar nu mag je ze ook op de zijkant raken. Het hele idee van een tafel waar je skills voor nodig hebt is verdwenen.

Er was een toernooi op de kast waar het stuivertje wisselen was tussen mij en iemand anders. Totdat ik ging kijken wat zijn strategie was en zag wat er nu mogelijk is. Ik dacht vreemd want wat hij doet want dat wou anders nooit. Ik het proberen en ik schiet binnen no time al de UFOs uit de lucht zonder multiball en versla Mars. Met daarna een verwarde Robo die niet weet waar die op moet schieten omdat richten op de ramps dodelijk is en het veilige schot op de UFO niet veel nut heeft omdat alle UFOs al neer zijn

Aan de andere kant. Fish Tales Classic bijv. speelt geweldig nu. Vooral omdat ze het schieten op de lock gefixed hebben. En tegelijkertijd hebben ze Fish Tales Pro Mode gesloopt omdat de bal niet meer in de scoop achterin de kast gaat. Waardoor je o.a. geen jackpots meer kan collecten. The Getaway High Speed II Pro Mode is dan juist weer gefixed in de patch. Die had een vergelijkbaar probleem

[ Voor 10% gewijzigd door Robolokotobo op 21-03-2024 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:45:
Ja klopt. De update heeft veel verbeterd. Helaas hebben ze ook dingen aangepast die totaal de plank mis slaan. Ik denk dat dat komt omdat ze naar iedereen luisteren. Die wil dit aangepast en iemand anders wil dat aangepast. Ze luisteren naar al het advies dat ze krijgen. En gaan dan helaas ook mee met ideeën die de simulatie verslechteren. Met als gevolg dat bijvoorbeeld Attack from Mars Pro Mode nou een soepzooitje is.

Je kan nu met één bal al de UFOs neerhalen en op de ramps mikken is dodelijk. In de realiteit is het mikken op de UFOs zonder multiball dodelijk in toernooi opstelling. Al de uren die ik heb besteed aan het masteren van de kast kan ik weg gooien. Erger dan dat. Ik moet de kast in principe helemaal opnieuw leren spelen. Want alles wat in mijn hoofd zit van hoe het was werkt alleen maar tegen.

Je moest ook altijd de targets van de target bank vol raken. Het heeft me uren gekost om dat te masteren zodat ik ze altijd kon raken zonder de bal te verliezen. Maar nu mag je ze ook op de zijkant raken. Het hele idee van een tafel waar je skills voor nodig hebt is verdwenen.

Er was een toernooi op de kast waar het stuivertje wisselen was tussen mij en iemand anders. Totdat ik ging kijken wat zijn strategie was en zag wat er nu mogelijk is. Ik dacht vreemd want wat hij doet want dat wou anders nooit. Ik het proberen en ik schiet binnen no time al de UFOs uit de lucht zonder multiball en versla Mars. Met daarna een verwarde Robo die niet weet waar die op moet schieten omdat richten op de ramps dodelijk is en het veilige schot op de UFO niet veel nut heeft omdat alle UFOs al neer zijn

Aan de andere kant. Fish Tales Classic bijv. speelt geweldig nu. Vooral omdat ze het schieten op de lock gefixed hebben. En tegelijkertijd hebben ze Fish Tales Pro Mode gesloopt omdat de bal niet meer in de scoop achterin de kast gaat. Waardoor je o.a. geen jackpots meer kan collecten. The Getaway High Speed II Pro Mode is dan juist weer gefixed in de patch. Die had een vergelijkbaar probleem
Questen zitten er nu ook in heb ik gezien, ga ik mij niet mee bezig houden.
Fish Tales heb ik gisteren even gespeeld, en ging vlot.
Zal eens zien welke tafels dat ik nog kan spelen, heb nog een arsenaal aan tafels eigenlijk dat ik moet testen. South park heb ik ge refund, speelde eigenlijk echt brak die tafel in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:04:
[...]

Questen zitten er nu ook in heb ik gezien, ga ik mij niet mee bezig houden.
Fish Tales heb ik gisteren even gespeeld, en ging vlot.
Zal eens zien welke tafels dat ik nog kan spelen, heb nog een arsenaal aan tafels eigenlijk dat ik moet testen. South park heb ik ge refund, speelde eigenlijk echt brak die tafel in mijn ogen.
Questlines idd. Is wel geinig hoor. Spannend ook. Zo'n Questline speel je in een half uur uit. Een doel voor jou zou kunnen zijn om op alle tafels in een Questline twee uit drie sterren te halen. Drie sterren is waarschijnlijk ook haalbaar maar dan ben je denk ik wel veel langer bezig. Vooral met zoeken naar de juiste strategie om zo snel mogelijk zoveel mogelijk punten te halen. Duurt zo'n 4 minuten per tafel en dan spring je naar de volgende

Southpark heb ik nog niet geprobeerd. Ik speel alleen Wiliams. Favorieten zijn Attack from Mars (Classic Mode), Whirlwind, Monster Bash, The Getaway High Speed II, Twilight Zone, Fish Tales, Sword of Fury, Fun House, Indiana Jones, Dr Dude, No Good Gophers, Tales of the Arabian Nights en Junk Yard. Ik heb die tafels gefavoriet in het tafel menu door op het hartje te klikken bij elke tafel. En als ik nu toernooien ga spelen dan klik ik in het toernooi menu aan de linkerkant op favorites. En dan komen alleen toernooien tevoorschijn op tafels waar ik van houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:32:
[...]

Questlines idd. Is wel geinig hoor. Spannend ook. Zo'n Questline speel je in een half uur uit. Een doel voor jou zou kunnen zijn om op alle tafels in een Questline twee uit drie sterren te halen. Drie sterren is waarschijnlijk ook haalbaar maar dan ben je denk ik wel veel langer bezig. Vooral met zoeken naar de juiste strategie om zo snel mogelijk zoveel mogelijk punten te halen. Duurt zo'n 4 minuten per tafel en dan spring je naar de volgende

Southpark heb ik nog niet geprobeerd. Ik speel alleen Wiliams. Favorieten zijn Attack from Mars (Classic Mode), Whirlwind, Monster Bash, The Getaway High Speed II, Twilight Zone, Fish Tales, Sword of Fury, Fun House, Indiana Jones, Dr Dude, No Good Gophers, Tales of the Arabian Nights en Junk Yard. Ik heb die tafels gefavoriet in het tafel menu door op het hartje te klikken bij elke tafel. En als ik nu toernooien ga spelen dan klik ik in het toernooi menu aan de linkerkant op favorites. En dan komen alleen toernooien tevoorschijn op tafels waar ik van houd
Ben ook meer naar Williams tafels aan het gaan, omdat die effectief in het echt bestaan. Niet dat ik weet hoe die voelen, maar speelt gewoon mentaal fijner.
Heb gisteren de eerste quest gedaan, maar heb heel kort gespeeld.
Dead flips, en die bal van flipper veranderen lukt nog altijd heel aardig.
Dus dat zit nog in de vingers gelukkig.

Nu voor de mensen die Netflix hebben, Zen heeft een pinball game erop staan.
https://play.google.com/s...ZenPinball&hl=en_US&pli=1

Als je eens slapende benen wil hebben, als je juist bezig bent met een high score als je op de pot zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:36:
[...]

Ben ook meer naar Williams tafels aan het gaan, omdat die effectief in het echt bestaan. Niet dat ik weet hoe die voelen, maar speelt gewoon mentaal fijner.
Heb gisteren de eerste quest gedaan, maar heb heel kort gespeeld.
Dead flips, en die bal van flipper veranderen lukt nog altijd heel aardig.
Dus dat zit nog in de vingers gelukkig.

Nu voor de mensen die Netflix hebben, Zen heeft een pinball game erop staan.
https://play.google.com/s...ZenPinball&hl=en_US&pli=1

Als je eens slapende benen wil hebben, als je juist bezig bent met een high score als je op de pot zit.
Mooi dat je de skills nog beheerst

Ja die Netflix app daar hebben we het hier eerder ook over gehad. Is nog niet je van het. Maar dat gaat misschien nog wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:40:
[...]

Mooi dat je de skills nog beheerst

Ja die Netflix app daar hebben we het hier eerder ook over gehad. Is nog niet je van het. Maar dat gaat misschien nog wel komen
Voelde niet zo goed aan, hun andere app is precies beter.
Geen weet dat deze speciaal ontwikkeld is voor Netflix, of dat ze gewoon hun oude hebben genomen.
Op mijn S21 speelde het alvast niet super, misschien op de S6 Samsung tablet dat het beter zou gaan.

Die M pinball moet ik nog eens bekijken ook.
Maar Zen is precies wel busy met games te maken.

Pinball FX / M pinball / golf ook had ik gezien dat je mij stuurde.
Hopelijk gaat de kwaliteit niet achteruit van hun pinball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:47:
[...]

Voelde niet zo goed aan, hun andere app is precies beter.
Geen weet dat deze speciaal ontwikkeld is voor Netflix, of dat ze gewoon hun oude hebben genomen.
Op mijn S21 speelde het alvast niet super, misschien op de S6 Samsung tablet dat het beter zou gaan.

Die M pinball moet ik nog eens bekijken ook.
Maar Zen is precies wel busy met games te maken.

Pinball FX / M pinball / golf ook had ik gezien dat je mij stuurde.
Hopelijk gaat de kwaliteit niet achteruit van hun pinball.
De game op Netflix is een nieuwe. Geen oudere game op een nieuw platform

Ja de nieuwe Minigolf game van hun vind ik erg gaaf. Was in early acces maar hebben ze voorlopig van Steam verwijdert. Het voldeed nog niet aan de eisen waaraan ze zelf vonden dat het moest voldoen. De game komt later waarschijnlijk terug. Reken er maar op dat er dan veel aangepast zijn.

Ik hoop zelf op veel meer elementen op de golfbanen zoals water. Dat bijvoorbeeld de bal van a naar b kan reizen over een riviertje. Misschien skippen over het water zoals een platte steen. Water hazards op de banen. Ik heb veel dingen voorgesteld op het Discord van de game. Ik heb ook gezegd hele grote dikke bomen met een gat of gaten erin waar je de bal doorheen kan schieten. En een lift die de bal hogerop brengen kan. Buizen door de platformen waar de bal doorheen kan gaan. Je schiet dan de bal ergens in een gat (Misschien een goed verstopt gat) en de bal rolt dan naar beneden door een buis en komt ergens aan de zijkant van een platform weer tevoorschijn. Rubber banden waar je de bal tegenaan schiet waardoor de bal met hoge snelheid gelanceerd wordt. Een ski lift. Een vertical upkicker

Je kon dus al zelf banen maken in de game. Ik kon daar veel creativiteit in kwijt. Van de banen gebouwd door de community waren die van mij de meest gespeelde. Ik ging er gewoon goed voor zitten en een uur of zes later had ik een baan klaar. Ik vond de game erg mooi om te zien ook. Het ademde veel sfeer uit. Het ging om realistische werelden in 3D die je vol kon stouwen met gameplay elementen en toffe decoraties. Maar toch vond ook ik net als Zen Studios, dat de game wat tekort schoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:46:
[...]

De game op Netflix is een nieuwe. Geen oudere game op een nieuw platform

Ja de nieuwe Minigolf game van hun vind ik erg gaaf. Was in early acces maar hebben ze voorlopig van Steam verwijdert. Het voldeed nog niet aan de eisen waaraan ze zelf vonden dat het moest voldoen. De game komt later waarschijnlijk terug. Reken er maar op dat er dan veel aangepast zijn.

Ik hoop zelf op veel meer elementen op de golfbanen zoals water. Dat bijvoorbeeld de bal van a naar b kan reizen over een riviertje. Misschien skippen over het water zoals een platte steen. Water hazards op de banen. Ik heb veel dingen voorgesteld op het Discord van de game. Ik heb ook gezegd hele grote dikke bomen met een gat of gaten erin waar je de bal doorheen kan schieten. En een lift die de bal hogerop brengen kan. Buizen door de platformen waar de bal doorheen kan gaan. Je schiet dan de bal ergens in een gat (Misschien een goed verstopt gat) en de bal rolt dan naar beneden door een buis en komt ergens aan de zijkant van een platform weer tevoorschijn. Rubber banden waar je de bal tegenaan schiet waardoor de bal met hoge snelheid gelanceerd wordt. Een ski lift. Een vertical upkicker

Je kon dus al zelf banen maken in de game. Ik kon daar veel creativiteit in kwijt. Van de banen gebouwd door de community waren die van mij de meest gespeelde. Ik ging er gewoon goed voor zitten en een uur of zes later had ik een baan klaar. Ik vond de game erg mooi om te zien ook. Het ademde veel sfeer uit. Het ging om realistische werelden in 3D die je vol kon stouwen met gameplay elementen en toffe decoraties. Maar toch vond ook ik net als Zen Studios, dat de game wat tekort schoot
ooh damn , ik zie nu pas aan de hand van je bericht dat de game inderdaad van steam verwijdert is .. ik vond het wel een leuke game , maar het komt nog niet in de buurt van gofl with your friends .. dus als ze er meer tijd in stoppen hoop ik dat het in de toekomst echt leuk is met leaderbords / toernooien / multiplayer

ben ook erg benieuwd welke nieuwe pinball kasten er dit jaar gaan komen .. ik speel zelf ook meestal williams kasten omdat dat toch wat echter aan voelt , en soms wissel ik af met een non williams kast .. south park is wel geinig voor als je de serie gekeken hebt , die mummy kast van zen blijft ook wel een pareltje , en de oudere kasten ook , Jaws , Jurassic park etc ... maar toch hoop ik stiekem dat ze ooit de echte kasten van Jurassic park krijgen (of de nieuwe jaws ) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Had gezien dat ze de game van de store gehaald hadden, wel vreemd dat ze dit doen. Nochtans was het een early access game, dus logisch dat er veel bugs in zitten. Staat ook letterlijk in de tekst als je zo een game koopt of speelt.

Moet nu wel de eerste dev zijn dat ik tegen kom die dat eigenlijk doet.

Maar goed, dezer dagen hebben mensen echt een cursus lezen nodig.
Want heel veel early access games zijn gewoon alpha builds.
Sommige denken al een volledige game te kopen.

Ik heb daarnet wel iets vreemd mee gemaakt op een Zen original.
Was een opdracht aan het doen, doe mijn bal van rechter flipper naar linker en die verdween plots.
Leek precies dat de bal van 100 opacity naar 0 ging.

Dacht eerst iets dat ik de opdracht niet goed had gedaan ofzo.
Start een nieuw spelletje op, ben in de flow en krijg een multiball met crystals.
Heb nog 1 bal over, ik lock hem en mijn spel doet niets meer.

Sla de tafel in tilt modus maar blijft gewoon hangen op bal 2.

Was die Grim Tales tafel.
Die tafel kunnen we dus mijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
KBE91 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:02:
Had gezien dat ze de game van de store gehaald hadden, wel vreemd dat ze dit doen. Nochtans was het een early access game, dus logisch dat er veel bugs in zitten. Staat ook letterlijk in de tekst als je zo een game koopt of speelt.

Moet nu wel de eerste dev zijn dat ik tegen kom die dat eigenlijk doet.

Maar goed, dezer dagen hebben mensen echt een cursus lezen nodig.
Want heel veel early access games zijn gewoon alpha builds.
Sommige denken al een volledige game te kopen.

Ik heb daarnet wel iets vreemd mee gemaakt op een Zen original.
Was een opdracht aan het doen, doe mijn bal van rechter flipper naar linker en die verdween plots.
Leek precies dat de bal van 100 opacity naar 0 ging.

Dacht eerst iets dat ik de opdracht niet goed had gedaan ofzo.
Start een nieuw spelletje op, ben in de flow en krijg een multiball met crystals.
Heb nog 1 bal over, ik lock hem en mijn spel doet niets meer.

Sla de tafel in tilt modus maar blijft gewoon hangen op bal 2.

Was die Grim Tales tafel.
Die tafel kunnen we dus mijden 8)7
ik heb op die tafel ook meermaals gehad dat mijn bal vast staat ergens en zelfs na tilt komt hij niet terug ... maar ik had dit laatst ook bij indiana jones .. maar dat is een bug die de echte kast ook heeft ,dus dat is dan wel weer geinig .. bal lag ook vast en kon geen kant meer op.. voordeel is wel , dat ik een bal kreeg , maar die ene bal heeft het hele potje daar vast gelegen .. kon ook met een andere bal er niet tegen aan schieten want zo goed was ik niet :+

[ Voor 5% gewijzigd door taker1987 op 22-03-2024 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
taker1987 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:15:
[...]

ik heb op die tafel ook meermaals gehad dat mijn bal vast staat ergens en zelfs na tilt komt hij niet terug ... maar ik had dit laatst ook bij indiana jones .. maar dat is een bug die de echte kast ook heeft ,dus dat is dan wel weer geinig .. bal lag ook vast en kon geen kant meer op.. voordeel is wel , dat ik een bal kreeg , maar die ene bal heeft het hele potje daar vast gelegen .. kon ook met een andere bal er niet tegen aan schieten want zo goed was ik niet :+
Kwam zelf geen nieuwe bal in het slot voor te schieten eigenlijk.
Dacht oke, tafel tilt slaan ga mijn 3de bal krijgen. Niet dus, nochtans wel een mooie tafel en thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:55:
[...]

ooh damn , ik zie nu pas aan de hand van je bericht dat de game inderdaad van steam verwijdert is .. ik vond het wel een leuke game , maar het komt nog niet in de buurt van gofl with your friends .. dus als ze er meer tijd in stoppen hoop ik dat het in de toekomst echt leuk is met leaderbords / toernooien / multiplayer

ben ook erg benieuwd welke nieuwe pinball kasten er dit jaar gaan komen .. ik speel zelf ook meestal williams kasten omdat dat toch wat echter aan voelt , en soms wissel ik af met een non williams kast .. south park is wel geinig voor als je de serie gekeken hebt , die mummy kast van zen blijft ook wel een pareltje , en de oudere kasten ook , Jaws , Jurassic park etc ... maar toch hoop ik stiekem dat ze ooit de echte kasten van Jurassic park krijgen (of de nieuwe jaws ) haha
Het zag er erg goed it. Beter dan Golf with your friends imo. Als ze er nou een stuk of twintig extra originele of verassende elementen in stoppen dan is het denk ik een dijk van een game. En dan bedoel ik niet een extra soort boom en een andere ramp en een andere trechter. Echt dingen waarvan je zegt dit is een waardevolle toevoeging voor de game. Zoals de water elementen waar ik het over had. Of om maar iets geks te noemen, een vogel die je bal op pikt als je de green mist en de bal terug brengt naar het begin. Je kan zoveel krankzinnig vermakelijke dingen bedenken. Het was te kaal kwa gameplay elementen.

Ook bood de manier waarop je de bal weg sloeg niet genoeg om het leuk te maken. Ze zouden het de meter van Golf op de NES moeten geven waardoor je moet timen en die ook de hoek bepaalt waarmee je schiet. Ik bouwde heel erg toffe banen en het was geinig om ze te spelen. Maar de manier van het slaan van de bal maakte het veel te saai. Waardoor de entertainment van de baan zelf moest komen en niet van de gameplay. Toch was het een bijzondere game. Het zat allemaal erg strak in elkaar kwa graphics en atmosfeer. En wat er was aan baan elementen was best goed. Alleen ja, zoals gezegd. Het was te karig

@taker1987 Zes nieuwe Williams kasten dit jaar hebben ze gezegd. En het lijkt er op dat ze gehint hebben naar de Williams 2000 kast Revenge from Mars

[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 22-03-2024 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:51:
[...]

Het zag er erg goed it. Beter dan Golf with your friends imo. Als ze er nou een stuk of twintig extra originele of verassende elementen in stoppen dan is het denk ik een dijk van een game. En dan bedoel ik niet een extra soort boom en een andere ramp en een andere trechter. Echt dingen waarvan je zegt dit is een waardevolle toevoeging voor de game. Zoals de water elementen waar ik het over had. Of om maar iets geks te noemen, een vogel die je bal op pikt als je de green mist en de bal terug brengt naar het begin. Je kan zoveel krankzinnig vermakelijke dingen bedenken. Het was te kaal kwa gameplay elementen.

Ook bood de manier waarop je de bal weg sloeg niet genoeg om het leuk te maken. Ze zouden het de meter van Golf op de NES moeten geven waardoor je moet timen en die ook de hoek bepaalt waarmee je schiet. Ik bouwde heel erg toffe banen en het was geinig om ze te spelen. Maar de manier van het slaan van de bal maakte het veel te saai. Waardoor de entertainment van de baan zelf moest komen en niet van de gameplay. Toch was het een bijzondere game. Het zat allemaal erg strak in elkaar kwa graphics en atmosfeer. En wat er was aan baan elementen was best goed. Alleen ja, zoals gezegd. Het was te karig
alles wat je zegt klopt inderdaad wel , het voelde te simpel aan , het bouwen wat wel tof dat dat mogelijk was , maar ik miste voornamelijk het fun aspect met vrienden bijvoorbeeld (online) zoals golf with friends ... daarnaast was het te makkelijk en mag het inderdaad wel velen malen moeilijker, en het hoeft echt geen 2k golf game te worden natuurlijk , maar het mag wel uitdagender dan dat het nu was .. de fun moet uit de gameplay komen en de banen komen dan vanzelf wel ..

ik ben benieuwd naar de nieuwe williams kasten inderdaad , ik vind ze nog steeds leuk om te spelen , maar merk wel dat ik nu wat vaker naar de echte kasten grijp en dan met name stern .. ik persoonlijk vind de nieuwe kasten veel leuker spelen dan de oudere kasten , in de nieuwere zit meer functies en mogelijkheden in dan op de oudjes .. maar toch blijven bepaalde kasten wel een speciaal plekje hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:08:
[...]

alles wat je zegt klopt inderdaad wel , het voelde te simpel aan , het bouwen wat wel tof dat dat mogelijk was , maar ik miste voornamelijk het fun aspect met vrienden bijvoorbeeld (online) zoals golf with friends ... daarnaast was het te makkelijk en mag het inderdaad wel velen malen moeilijker, en het hoeft echt geen 2k golf game te worden natuurlijk , maar het mag wel uitdagender dan dat het nu was .. de fun moet uit de gameplay komen en de banen komen dan vanzelf wel ..

ik ben benieuwd naar de nieuwe williams kasten inderdaad , ik vind ze nog steeds leuk om te spelen , maar merk wel dat ik nu wat vaker naar de echte kasten grijp en dan met name stern .. ik persoonlijk vind de nieuwe kasten veel leuker spelen dan de oudere kasten , in de nieuwere zit meer functies en mogelijkheden in dan op de oudjes .. maar toch blijven bepaalde kasten wel een speciaal plekje hebben
Klopt allemaal wat je zegt imo. Het wordt zo langzamerhand toch echt wel eens tijd dat we nieuwere kasten
in een video game zien. Stern zei drie jaar geleden "Digital is on its way but it it's not around the corner". Duurt nu allemaal toch wel heel erg lang. Farsight heeft nu nog licenties voor Stern kasten maar heeft al een jaar of 7 niks gereleased. En de enige vrij nieuwe kast die ze hadden was Ghostbusters. Als er nu een game komt of als er Stern kasten naar FX komen dan hoop ik maar dat ze niet beginnen met de hele oude Sterns en dan pas 5 jaar later ofzo recentere kasten releasen. Ik bedoel willen ze ons die kasten van hun die zo populair zijn en waar iedereen laaiend enthousiast over is nou nog eens laten spelen of niet? Of mogen we wachten to Sint Jutemis?

Hartstikke mooi dat de kasten hier en daar in steden te spelen zijn maar de meeste mensen krijgen bijna nooit de kans om ze te spelen. En als ze kunnen spelen dan is het misschien voor een uur of twee, één keer in de zoveel tijd. Op misschien een handjevol kasten. Terwijl er ondertussen tientallen goeie kasten zijn gereleased de afgelopen jaren. Als je als game maker zoveel gameplay te bieden hebt dan maak je het toch wijder beschikbaar? Hoeveel mensen zullen een Stern uitspelen in een Arcade? Bizar weinig. Laat ons ze thuis spelen alsjeblieft. Op een PC of console. Want er zijn ook bizar weinig mensen die 8K euros neer kunnen leggen voor een kast thuis. En dan hebben ze er alsnog maar één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 03:34:
[...]

Klopt allemaal wat je zegt imo. Het wordt zo langzamerhand toch echt wel eens tijd dat we nieuwere kasten
in een video game zien. Stern zei drie jaar geleden "Digital is on its way but it it's not around the corner". Duurt nu allemaal toch wel heel erg lang. Farsight heeft nu nog licenties voor Stern kasten maar heeft al een jaar of 7 niks gereleased. En de enige vrij nieuwe kast die ze hadden was Ghostbusters. Als er nu een game komt of als er Stern kasten naar FX komen dan hoop ik maar dat ze niet beginnen met de hele oude Sterns en dan pas 5 jaar later ofzo recentere kasten releasen. Ik bedoel willen ze ons die kasten van hun die zo populair zijn en waar iedereen laaiend enthousiast over is nou nog eens laten spelen of niet? Of mogen we wachten to Sint Jutemis?

Hartstikke mooi dat de kasten hier en daar in steden te spelen zijn maar de meeste mensen krijgen bijna nooit de kans om ze te spelen. En als ze kunnen spelen dan is het misschien voor een uur of twee, één keer in de zoveel tijd. Op misschien een handjevol kasten. Terwijl er ondertussen tientallen goeie kasten zijn gereleased de afgelopen jaren. Als je als game maker zoveel gameplay te bieden hebt dan maak je het toch wijder beschikbaar? Hoeveel mensen zullen een Stern uitspelen in een Arcade? Bizar weinig. Laat ons ze thuis spelen alsjeblieft. Op een PC of console. Want er zijn ook bizar weinig mensen die 8K euros neer kunnen leggen voor een kast thuis. En dan hebben ze er alsnog maar één
Los van de prijs, ook de plaats hebben ervoor. Ik zie dit hier niet in mijn huis passen eigenlijk, en naar boven krijgen zou al helemaal niet lukken. Dan nog de onderhoud die erbij komt, als ik dat zo bekijk. Komt mij duurder uit dan een pooltafel te laten installeren en onderhouden.

Als ik ooit de plaats zou hebben als ik een groter huis koop, en heb genoeg centjes.
Dan koop ik mij die led zeppelin stern kast, mijn zoontje zal tegen dan wel groot genoeg zijn voor erop te spelen.

Laten we dan nog kindjes van zijn klas komen met 1 euro muntjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
KBE91 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 07:50:
[...]

Los van de prijs, ook de plaats hebben ervoor. Ik zie dit hier niet in mijn huis passen eigenlijk, en naar boven krijgen zou al helemaal niet lukken. Dan nog de onderhoud die erbij komt, als ik dat zo bekijk. Komt mij duurder uit dan een pooltafel te laten installeren en onderhouden.

Als ik ooit de plaats zou hebben als ik een groter huis koop, en heb genoeg centjes.
Dan koop ik mij die led zeppelin stern kast, mijn zoontje zal tegen dan wel groot genoeg zijn voor erop te spelen.

Laten we dan nog kindjes van zijn klas komen met 1 euro muntjes >:)
kan je beter een snooker tafel aanschaffen :+ is een leukere sport :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik heb ook altijd de wens gehad om een echte flipperkast te kopen of een pinball cabinet, maar sinds ik in VR flipper, is die behoefte wel weg. Een echte kast is natuurlijk het summum, maar… het is maar één kast. En een cabinet zijn wel bijna oneindig veel kasten, maar… is toch 2D. De diepte die je in VR ziet maakt dat de ervaring veel dichterbij een echte kast zit. En als je al een flinke game PC hebt, dan heb je alleen nog de kosten van de VR bril en een Quest 3 kost natuurlijk maar een schijntje van een echte kast of een pinball cabinet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
taker1987 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 18:49:
[...]

kan je beter een snooker tafel aanschaffen :+ is een leukere sport :P :P
Heb jaren competitie snooker gedaan, maar van mijn vrouw mag ik geen snookertafel kopen.
Ze speelt veel liever pool, dan weet je wel wat erin huis gaat komen zeker :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Over een half uur (14.00) is er een premiere op mijn Youtube kanaal waarin ik meerdere toernooien op Williams kasten win. Het begint met het blootleggen van een goede strategie voor het Williams Dr Dude 5 minute Event. Daarna sloop ik deze zelfde kast in een toernooi. De wizard mode verslagen in de eerste poging. Één van de moeilijkste kasten in de game. Daarna Fish Tales one ball toernooi. Whirlwind toernooi. En het eindigt met het Junk Yard toernooi waarbij ik de wizard mode versla wanneer ik voor de tweede keer deze bereik tijdens dezelfde game. Veel plezier met kijken en ik zal aanwezig zijn in de chat

YouTube: Williams Events and Tournaments on Pinball FX - Strategy for Dr Dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Geen enkel nieuws over VR support in de laatste Pinball Bites. Hoe leuk het nieuwe aangekondigde pack met Knight Rider, Xena en BSG ook is, no VR no buy! Ook geen nieuwe Williams kast(en) aangekondigd helaas.

Nu nog The A-Team, Miami Vice en The Dukes of Hazard? :+

[ Voor 46% gewijzigd door PatrickC op 05-04-2024 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik scoorde vandaag 100 miljoen punten op Williams Whirlwind. Dit is de video van de run. De World Leaderboards moeten nog altijd gereset worden voor deze kast na de update die het probleem verhielp dat de kast de jackpots gewoon weg gaf aan het begin van elke multiball bij het lanceren van de bal. Dit is zeker weten het nieuwe officiële wereldrecord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb een video gemaakt met daarin alle 7 nieuwe Williams tafels voor Pinball FX op volgorde van persoonlijke waardering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Robolokotobo schreef op zondag 21 april 2024 @ 00:42:
Ik heb een video gemaakt met daarin alle 7 nieuwe Williams tafels voor Pinball FX op volgorde van persoonlijke waardering

[YouTube: All New Williams Tables for Pinball FX Ranked!!!]
Ben wel benieuwd, mocht je ooit in VR gaan spelen, of je STTNG dan beter gaat waarderen, want dan heb je dat probleem met de canons niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op zondag 21 april 2024 @ 07:54:
[...]

Ben wel benieuwd, mocht je ooit in VR gaan spelen, of je STTNG dan beter gaat waarderen, want dan heb je dat probleem met de canons niet.
Daar ben ik van op de hoogte. Ja, of misschien in portrait op een monitor of ooit op een digitale flipperkast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb nog een leuke premiere voor jullie op Youtube over drie kwarter. Om 22.30 uur. De eerste plaats op het White Water One Ball Event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Maar 3 nieuwe Williams tables dit jaar en VR die nog 10-12 maanden gaat duren? En het lijkt net als de andere VR pinball kasten van Zen een aparte game (FX VR) te worden. Kan ik al die kasten zeker nog een keer aanschaffen? Ik heb bijna alle kasten opnieuw in FX gekocht om ze ook in VR te kunnen spelen, omdat er ook VR support zou komen. Kansloos dit… Bye bye Pinball FX en Zen.

[ Voor 74% gewijzigd door PatrickC op 03-05-2024 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 19:51:
Maar nieuwe 3 Williams tables dit jaar en VR die nog 10-12 maanden gaat duren? En het lijkt net als de andere VR pinball kasten van Zen een aparte game (FX VR) te worden. Kan ik al die kasten zeker nog een keer aanschaffen? Ik heb bijna alle kasten opnieuw in FX gekocht om ze ook in VR te kunnen spelen, omdat er ook VR support zou komen. Kansloos dit… Bye bye Pinball FX en Zen.
[YouTube: Pinball Bites - Hear the biggest news from Mel & a new Pinball M table?]
Dan was dit toch ook echt jouw laatste post in dit topic neem ik aan? :+
Je kan toch allang FX spelen in VR met UEVR? En dat doe jij ook, weet ik
zijn laatst nog patches voor geweest waardoor het goed speelbaar is

Voor de andere mensen hier. Kijk de video voor uitleg van de stand van zaken.
Flipperkasten die de 16e deze maand uitkomen zijn Knight Rider, Xena, Battlestar Galactica, Pacific Rim en Football Soccer League. Gameplay beelden van deze kasten in de video

Alle echt goede en populaire Williams kasten zitten al in de game.
29 exemplaren.
Embracer wil dat ze meer gaan richten op echt populaire franchises en franchises met hoge nostalgische waarde.
Door ontslagen, die we overal gezien hebben bij gamebedrijven de afgelopen tijd, konden ze niet vast houden aan de beloofde 6 Williams tafels dit jaar.
Williams Volume 7 heeft hoogst waarschijnlijk niet goed verkocht.
Dat zijn de redenen waarom ze gaan opschroeven met Originals en de Williams tafels wat terug schroeven.
Je kan bijv. op Youtube zien dat de videos waarin (licensed) Originals gespeeld worden over het algemeen meer views hebben dan de Williams kasten

Aan de hand van het interview met de baas van Embracer dat ik laatst gelezen heb, denk ik dat er nu geprobeerd gaat worden Stern tafels naar de game te brengen

Ook ik ben erg verdrietig over maar 3 Williams kasten dit jaar.
Maar je bent eigenlijk nooit uitgespeeld met de 29 Williams kasten in de game.
Als je op de ene uitgekeken bent zijn er altijd wel een flink aantal tafels die je een tijd niet gespeeld hebt die dan opeens weer erg leuk zijn. En al helemaal met de wekelijkse Events. Regelmatig is er zo'n toernooi die gewoon tof is om aan mee te doen

@PatrickC Gauw terug naar jouw Visual Pinball topic dan maar, zou ik zeggen.
Zo te horen ben je er nu echt klaar mee. Ik denk niet dat we je hier nog gaan zien of wel?
Maar toch heb ik het vage vermoeden dat we je hier terug gaan zien. Keer op keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zdYkkG0vls54xmD7A1bZ8IJkNu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F7DC0heAy0yof4pbtAcoujYD.jpg?f=fotoalbum_large

Liberty games verzend naar Nederland. Zij hebben de Legends Arcade cabinets en Legends HD Pinball nog op voorraad. Ik kan ze nergens anders meer vinden. En voor een goede prijs. Ook zijn zij volgens mij de goedkoopste in Europa met de Legends 4K Pinball

AtGames heeft een deal met Zen Studios en er worden iedere maand tafels uit Pinball FX toegevoegd aan de store op de AtGames Pinball machines. Maar misschien alleen voor de Legends 4K pinball. Dat weet ik niet zeker. De arcadekasten kunnen ook voorzien worden van flipperknoppen op de zijkant. De Legends HD arcade
Heeft een 24 inch scherm en de Arcade Mini 18,5 inch. Je kan het scherm van de mini roteren naar portrait. Dat is natuurlijk leuk voor pinball en bijv. shoot em ups.

De meeste machines kan je zonder aanpassingen connecten met je PC. En zo Steam games spelen bijv. waaronder Pinball FX. Ik weet dat je voor de HD Pinball een kitje moet bestellen als je je PC aan wil sluiten.

Maar de 4K Pinball is klaar voor gebruik i.c.m. met een PC. De flipperkasten hebben een 32 inch scherm. Een echte flipperkast heeft ongeveer een 37 inch speelveld schat ik. Aangezien een scherm vlak is, is 32 inch ideaal vermoed ik. Met 37 inch of 40 inch is het achterste gedeelte van het speelveld te ver weg. Dit merkte ik ook toen ik mijn 40 inch TV op een tafel had liggen om er pinball op te spelen

https://www.libertygames....machines/atgames-legends/

[ Voor 44% gewijzigd door Robolokotobo op 03-05-2024 18:31 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste