Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07

-ET-

Phone Home

GETHEZ schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:03:
[...]

We zijn nu weekend, maar was tss ook het ontvangen van de eerste mail op 2 dagen geholpen, wat toch redelijk snel is, want zij moeten die info nog verwerken die je opstuurt.
Klopt ik had ook niet verwacht dat het allemaal heel snel zou gaan. Er moeten ook nog codes gegenereerd worden neem ik aan.

ik verwacht in de loop van de week wel wat te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09-06-2024
-ET- schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:57:
[...]

Klopt ik had ook niet verwacht dat het allemaal heel snel zou gaan. Er moeten ook nog codes gegenereerd worden neem ik aan.

ik verwacht in de loop van de week wel wat te horen.
Ik was waarschijnlijk bij één van de eersten, denk ik, want had er nog niks van gelezen online toen, woensdag mailtje binnen, meteen alles verzameld, en de dag daarop op de middag al de codes binnen.

Heb zelf een screenshot van mijn tafels meegestuurd die ik op Playstation had gekocht, ge weet maar nooit, maar daarop kreeg ik meteen de bevestiging dat deze niet bij de 'offer' hoorden. Je kan maar proberen eh, lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

GETHEZ schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:33:
[...]

Ik was waarschijnlijk bij één van de eersten, denk ik, want had er nog niks van gelezen online toen, woensdag mailtje binnen, meteen alles verzameld, en de dag daarop op de middag al de codes binnen.

Heb zelf een screenshot van mijn tafels meegestuurd die ik op Playstation had gekocht, ge weet maar nooit, maar daarop kreeg ik meteen de bevestiging dat deze niet bij de 'offer' hoorden. Je kan maar proberen eh, lmao
Ik moest ook aangeven of ik na de early access nog tafels gekocht had. Heb ik bewust nog niet gedaan. Zodra alles binnen is wil ik sowieso de Adams family gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
-ET- schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Ik moest ook aangeven of ik na de early access nog tafels gekocht had. Heb ik bewust nog niet gedaan. Zodra alles binnen is wil ik sowieso de Adams family gaan halen.
Oei, volgens hoe ik het begrijp is dat niet onbeperkt in de tijd. Met de e-mail die ik eerder had met de klantendienst van zen gingen ze overzetten tem dat je een e-mail kreeg. Daarmee heb ik nog snel gearbox bijgekocht. Het kan zijn van wel eh, maar denk het niet. Je kan de vraag stellen, ze antwoorden je hierop wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

GETHEZ schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:31:
[...]

Oei, volgens hoe ik het begrijp is dat niet onbeperkt in de tijd. Met de e-mail die ik eerder had met de klantendienst van zen gingen ze overzetten tem dat je een e-mail kreeg. Daarmee heb ik nog snel gearbox bijgekocht. Het kan zijn van wel eh, maar denk het niet. Je kan de vraag stellen, ze antwoorden je hierop wel hoor.
Ik wilde het niet halen op de pc maar pas al ik over ben naar de PS5. Mijn ervaring is als je verschillende dingen door elkaar gaat doen dat het alleen maar problemen oplevert.

Net even Wild West gedaan op de PS5 dat reageert toch snappier dan op mijn laptop met Xbox controller. Lijkt minder lag te zitten tussen de flippers en de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
GETHEZ schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:03:
[...]

We zijn nu weekend, maar was tss ook het ontvangen van de eerste mail op 2 dagen geholpen, wat toch redelijk snel is, want zij moeten die info nog verwerken die je opstuurt.

@Robolokotobo

Weet jij toevallig waar je bugs kan reporten? Die indiana jones tafel speel ik bijna dagelijks, en is iets raars aan de gang.

Soms herstart ik snel een nieuw spel, als de launch niet zo goed was, en telkens na 3 a 4 keer snel herstarten, kan je niet meer op start game duwen (x bij playstation) hij blijft dan hangen in zo'n soort van view modus waarbij je de kast ziet met op de kast zo highscores. Enige manier om toch te kunnen starten zijn :

Nogmaals op pause en herstarten duwen
Eventjes op vierkantje duwen (table guide), daar terug uitgaan, en dan wil ie de bal wel launchen.

Best vervelend dit. Kwam na de recente update, maar heb nog niet getest bij andere tafels...
Het beste kan je dat idd op het Discord posten in het bugs topic. Daar gaan ogen van medewerkers van Zen overheen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Robolokotobo schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:59:
[...]

Het beste kan je dat idd op het Discord posten in het bugs topic. Daar gaan ogen van medewerkers van Zen overheen
Ik heb geen discord, maar vind het probleem wel uiterst vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
-ET- schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:56:
[...]

Ik wilde het niet halen op de pc maar pas al ik over ben naar de PS5. Mijn ervaring is als je verschillende dingen door elkaar gaat doen dat het alleen maar problemen oplevert.

Net even Wild West gedaan op de PS5 dat reageert toch snappier dan op mijn laptop met Xbox controller. Lijkt minder lag te zitten tussen de flippers en de knoppen.
Ik ben niet helemaal mee wat je juist bedoelt

Je had early access neem ik aan. En je wilt deze overzetten naar playstation, maar dit kon maar voor alle tafels aangekocht vanaf early access tot en met de dag dat je email kreeg van zen (dacht ik toch, tenzij iemand anders denkt?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik ging er vanuit dat alleen in early access de aankopen mee gingen. En ik verwachtte dat als je na early access maar voor de overzetting je tafels gekocht zou hebben dat dat mogelijk een issue zou worden. Dus vandaar dat ik dat niet gedaan heb.

[Edit]
Inmiddels alle codes binnen.
Zo even kijken of ik compleet ben.

[ Voor 13% gewijzigd door -ET- op 27-02-2023 18:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Die time challenges zijn ook wel leuk eigenlijk, en heb een vriend ook terug aan het pinballen gekregen.
Hij wil absoluut mijn record breken op Garfield, nu zou het zelf nog willen verbeteren.
Maar mijn vrouw en ik zijn zo ziek ( covid opgelopen ) dat ik gisteren na 5 min pinballen het al terug heb afgesloten. Niets lukte eigenlijk.

En kwam op de discord van Zen hele leuke cabinet tegen van Back To The Future.
Zou wel ook zo iets durven maken in die stijl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96iYSKJ3ihE6ge6RbxekI5ALJpY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tFK2qXEDWYHkjUCvlcshwIrN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Gisteren paar potjes gedaan. Speelt prima op de PS5 her en der al richting de top 100. Viel mij niet tegen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KBE91
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D9hhdRZ9WlH2qEfyBBDgk-nnIvg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrjcXnBgSaFR0r67TzPEe2yt.jpg?f=fotoalbum_large

Heb pinball fx werkend gekregen op mijn gsm, via moonlight streamen.
Aangezien heel mijn huis toch in mesh wifi is, heb ik amper tot 0 delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Vandaag wat proberen spelen, maar mijn aim en reactie vermogen is dat van een bejaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Vervelend @KBE91 Ik heb dat altijd na een avond drinken. Dan is de dag erna of misschien zelfs een paar dagen de scherpte niet helemaal daar. Komt wel terug kan je vanuit gaan. Dat jullie maar snel beter mogen worden. Kan eigenlijk nooit lang meer duren vermoed ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Waarom ben ik geen Bitcoin miljonair |:( 8)7 :+

[ Voor 5% gewijzigd door Saybia op 01-03-2023 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Haha! Ja mooie kast hè? Ik had ook al even jaloers naar de trailer gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

KBE91 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:42:
[Afbeelding]

Heb pinball fx werkend gekregen op mijn gsm, via moonlight streamen.
Aangezien heel mijn huis toch in mesh wifi is, heb ik amper tot 0 delay.
Werkt dat goed met die controller? Welke is dat? :)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Vrijdag 130 miljoen te winnen met euromillions, we zullen maar eens mee doen. Anders komt zo kast er nooit in :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
H3llSiNG schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:17:
[...]

Werkt dat goed met die controller? Welke is dat? :)
Dat is de Razer Kishi, er is ondertussen al nieuw model van.
Werkt eigenlijk zonder problemen, speel ook veel xcloud zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Zojuist Pinball FX3 op de Steamdeck gestart..... Kan nu dus niet wachten tot FX ook naar Steam komt. Loopt heerlijk soepel (zonder tweaken) en de kleuren spatten van het scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SqEy51CjPudrs5J7QD9jzxudCU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TxaLAF3v0d9eqTVMDjukvuFJ.jpg?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GETHEZ
Na het reporten van die bug in de Indiana Jones tafel, dit was mijn bericht:
Hello, I just wanted to report a bug in the ps5 version of pinball FX. On the indiana jones table. When playing and rapidly restarting this table in the default game mode (1st option available, i think it is called classics, where powers can be used) , the starting button, in this case playstation, so the X button, doesn't seem to respond at all. It's stuck in this camera view that circles the table, and on the scoreboard (top section of the machine) there are some highscores that are displayed. The X button does nothing, usually after 3 to 4 restarts this problem occurs. I have two options of actually starting a new game. - press pause again, then restart, and after that you can actually launch a ball in the game - pressing table guide button (square button) and exit that again through circle. After that i can launch 1st ball. U can also hear it when rapidly pressing X button repeatedly. When table will launch you hear the clicking of the launching gun. When it is stuck in this view, it clicks 1 single time. After that all is blocked and i have to use one of both methods to actually be able to start up a game. This is highly annoying. Is there a way to fix it? Since the launching of the ball is nothing but 1 button on this table, where no skills shots can be made (only launching the ball itself), i haven't tested this out on other tables to see if the problem exists there also. But my thought is that it doesn't even go in to play mode, because it is stuck in this 'display mode'. Is this a bug, or is this meant to play like this? Kind regards,
Antwoord gekregen:
Thank you for reporting this, we can attempt to squash this bug now.

I have reported this to the team and they can get to work.

Please let us know if you encounter anything else.
Ze zijn dus op de hoogte hiervan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
GETHEZ schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:12:
Na het reporten van die bug in de Indiana Jones tafel, dit was mijn bericht:

[...]

Antwoord gekregen:

[...]

Ze zijn dus op de hoogte hiervan...
Mooi taalgebruik, kan ik heerlijk van genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GETHEZ
Ngangatar schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:56:
[...]

Mooi taalgebruik, kan ik heerlijk van genieten.
Hahaha, eerste keer dat ik complimenten krijg voor mijn Engels. Ik heb dat maar snel ingetypt in dat venstertje om een ticket aan te kunnen maken... Is kijken binnenkort of ze er iets aan gedaan hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
GETHEZ schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 14:44:
[...]

Hahaha, eerste keer dat ik complimenten krijg voor mijn Engels. Ik heb dat maar snel ingetypt in dat venstertje om een ticket aan te kunnen maken... Is kijken binnenkort of ze er iets aan gedaan hebben...
Nee sorry, ik bedoelde de manier waarop hun Customer Services je antwoord gaf ;). Ipv standaard taalgebruik spitsen zij het toe op hun doelgroep, erg leuk om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GETHEZ
Ngangatar schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:20:
[...]

Nee sorry, ik bedoelde de manier waarop hun Customer Services je antwoord gaf ;). Ipv standaard taalgebruik spitsen zij het toe op hun doelgroep, erg leuk om te zien.
Dubbele lol...

:p

Van welk land zouden die zijn? Al 2 keer dat ik een "Bence" aan de praat heb, met telkens een andere familienaam... Is dat Kroatië oid?

[ Voor 18% gewijzigd door GETHEZ op 03-03-2023 16:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
mochten jullie geen pinball pass hebben , als je nu de tutorial helemaal doorloopt en uitspeelt dan krijg je aan het einde 24 uur pinball pass :) op console is dit in elk geval wel mogelijk , op de pc durf ik het niet te zeggen eigenlijk .

vandaag wel weer een mooie sessie gehad van 4 uur , niet gestreamd maar wel even lekker ontspannend met een maat wezen pinballen , eerst op de pc en later even op zijn console (ps5) wel een paar mooie scores neer gezet op attack from mars

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
taker1987 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 01:05:
mochten jullie geen pinball pass hebben , als je nu de tutorial helemaal doorloopt en uitspeelt dan krijg je aan het einde 24 uur pinball pass :) op console is dit in elk geval wel mogelijk , op de pc durf ik het niet te zeggen eigenlijk .

vandaag wel weer een mooie sessie gehad van 4 uur , niet gestreamd maar wel even lekker ontspannend met een maat wezen pinballen , eerst op de pc en later even op zijn console (ps5) wel een paar mooie scores neer gezet op attack from mars
Heb je een voorkeur qua device, PC of PS5? Want pinball is nu net 1 van die dingen die wel lekker spelen met een controller, zelfs voor een verstokte PC gamer zoals ik. En ik ben toch wel benieuwd hoe dat op mijn LG G1 zou spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
Ngangatar schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:41:
[...]

Heb je een voorkeur qua device, PC of PS5? Want pinball is nu net 1 van die dingen die wel lekker spelen met een controller, zelfs voor een verstokte PC gamer zoals ik. En ik ben toch wel benieuwd hoe dat op mijn LG G1 zou spelen.
ik persoonlijk vind het fijner op de pc met een groot scherm en een controller , je zit er wat dichter op dan als je vanaf de bank speelt op de console , maar ook moet ik zeggen dat het op de console ook heel fijn speelde en dat het misschien wel wennen is , daarnaast kan het wel een leuke party game zijn voor als je bezoek krijgt en je even met een paar vrienden wilt pinballen , dan is de console wel handig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
GETHEZ schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:29:
[...]

Dubbele lol...

:p

Van welk land zouden die zijn? Al 2 keer dat ik een "Bence" aan de praat heb, met telkens een andere familienaam... Is dat Kroatië oid?
Zen zit in Hongarije. Mel Kirk, de COO is Amerikaans. In Hongarije is pinball altijd heel populair geweest. Ze zeiden laatst nog dat er mensen vanuit meerdere landen in Europa aan de game werken. Maar het hoofdkantoor is in Hongarije. Daar hebben ze een team van meer dan 100 mensen heb ik begrepen

In 2020 is Zen opgekocht door Embracer Group. Zij bleven een onafhankelijke studio en vallen onder Saber Interactive. Die deal zorgt er ook voor dat ze toegang hebben tot meer licenties. Daar komen bijv. de Homeworld, World War Z, Brothers in arms en Borderlands licenties vandaan. Google maar eens Embracer Group games en dan zal je ook een idee krijgen welke licenties we nog meer kunnen verwachten vanwege die deal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GETHEZ
Deus ex en tombraider zou echt sweet zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
GETHEZ schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:15:
Deus ex en tombraider zou echt sweet zijn...
Idd. Of Lord of the Rings bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ligt het aan mij of zijn juist die fantasy tafels minder. Ik heb net even World War Z gespeeld maar ik vind het toch vreemd spelen. Weinig snelheid in de bal, en in de buurt van de flippers voelt het soms alsof het door stroop afgeremd wordt. Ik vind de Williams kasten wat dat betreft veel vloeiender spelen. Ook soms frustrerender ivm ball out. Maar wel veel meer als het echte werk. Dus een uitbreiding van echte kasten van bijvoorbeeld Data-East, Sega of Bally. Hoewel veel Bally kasten nu ook onder de Williams licentie vallen volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:31:
Ligt het aan mij of zijn juist die fantasy tafels minder. Ik heb net even World War Z gespeeld maar ik vind het toch vreemd spelen. Weinig snelheid in de bal, en in de buurt van de flippers voelt het soms alsof het door stroop afgeremd wordt. Ik vind de Williams kasten wat dat betreft veel vloeiender spelen. Ook soms frustrerender ivm ball out. Maar wel veel meer als het echte werk. Dus een uitbreiding van echte kasten van bijvoorbeeld Data-East, Sega of Bally. Hoewel veel Bally kasten nu ook onder de Williams licentie vallen volgens mij.
Absoluut. Ik kan ook nooit echt mijn heil vinden in het bal gedrag op de fantasy kasten. Tock kunnen ze wel leuk zijn om te spelen met een tof thema, mooie graphics en een toffe layout met leuke modes enz. Het is in mijn ogen echt spannend of Zen de gelegenheid gaat krijgen om Stern tafels in de game te brengen, of niet. Die licentie is gelijk inclusief Data-East en Sega

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Robolokotobo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:19:
[...]

Absoluut. Ik kan ook nooit echt mijn heil vinden in het bal gedrag op de fantasy kasten. Tock kunnen ze wel leuk zijn om te spelen met een tof thema, mooie graphics en een toffe layout met leuke modes enz. Het is in mijn ogen echt spannend of Zen de gelegenheid gaat krijgen om Stern tafels in de game te brengen, of niet. Die licentie is gelijk inclusief Data-East en Sega
Met FX had ik verwacht dat die fantasy kasten dezelfde physics zouden krijgen als de Williams kasten, maar helaas. Als FX zo dadelijk naar Steam komt, zal ik de nieuwe fantasy kasten die ik nog niet had in FX3 dan ook niet gaan aanschaffen. Een Stern licentie zou dan ook geweldig zijn. 8)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Robolokotobo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:19:
[...]

Als ze de Stern kasten zouden krijgen, dat zou echt vet zijn. Alle jeugd sentiment kasten van mij zijn toch wel Data-East en Sega. Zo voor de geest, Last Action Hero, Guns and Roses, Batman Forever, Hook. Zo terug denkend vaak film themas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Die fantasy kasten doen echt waar ze zin in hebben... Op die snoopy kast ging een bal, zonder enige aanleiding, plots van rechts naar links, volledig horizontaal...

Dan vloekt ge wel een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Hier ook wel dat Zen hun fantasy tafels rare dingen doen, op aanraden van Robo speel ik nu ook enkel nog Williams tafels op pro mode. We hadden dit gesprek denk ik gisteren prive op discord.

Zelf het gevoel dat die Garfield tafel plots anders begon te spelen paar dagen terug.
En heb daar nu wel heel wat uren in zitten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:30:
[...]

Als ze de Stern kasten zouden krijgen, dat zou echt vet zijn. Alle jeugd sentiment kasten van mij zijn toch wel Data-East en Sega. Zo voor de geest, Last Action Hero, Guns and Roses, Batman Forever, Hook. Zo terug denkend vaak film themas.
Dat zijn echt hele vette kasten die je bijna nooit voorbij ziet komen op Twitch en dergelijke

Ik en KBE91 hebben allebei een Pro Mode toernooi gestart. Je krijgt één attempt en beide lopen 24 uur

Die van mij is op Attack from Mars en die van hem is op No Good Gofers. Mijn naam op Epic is Roboloko en die van hem is X_SyncBe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:10:
Hier ook wel dat Zen hun fantasy tafels rare dingen doen, op aanraden van Robo speel ik nu ook enkel nog Williams tafels op pro mode. We hadden dit gesprek denk ik gisteren prive op discord.

Zelf het gevoel dat die Garfield tafel plots anders begon te spelen paar dagen terug.
En heb daar nu wel heel wat uren in zitten eigenlijk.
Niet per se Pro Mode natuurlijk. Maar idd Williams is wel the way to go imo. En dat Garfield anders begon te spelen kwam dat niet doordat je met meer dan 60 fps ging spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
PatrickC schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:05:
[...]

Met FX had ik verwacht dat die fantasy kasten dezelfde physics zouden krijgen als de Williams kasten, maar helaas. Als FX zo dadelijk naar Steam komt, zal ik de nieuwe fantasy kasten die ik nog niet had in FX3 dan ook niet gaan aanschaffen. Een Stern licentie zou dan ook geweldig zijn. 8)
Curse of the Mummy wil je eigenlijk niet missen. Die is gemaakt door Deep. De physics guy bij Zen

En ik vind Borderlands ook erg strak

[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 05-03-2023 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Robolokotobo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:22:
[...]

Dat zijn echt hele vette kasten die je bijna nooit voorbij ziet komen op Twitch en dergelijke

Ik en KBE91 hebben allebei een Pro Mode toernooi gestart. Je krijgt één attempt en beide lopen 24 uur

Die van mij is op Attack from Mars en die van hem is op No Good Gofers. Mijn naam op Epic is Roboloko en die van hem is X_SyncBe
Ik hoop dat ZEN met FX die machines ook wil gaan doen. Ik zal kijken of ik vanavond nog even een poging kan doen. Op de PS5 is mijn nickname Vebultim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Kan je eigenlijk op naam opzoeken? Want die opzoekmogelijkheden in de game zijn toch heeeel beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
GETHEZ schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:55:
Kan je eigenlijk op naam opzoeken? Want die opzoekmogelijkheden in de game zijn toch heeeel beperkt
Klopt. Dat vind ik ook. Misschien dat ze dat nog aan gaan passen. Kan lastig zijn zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
@GETHEZ en @-ET- Jullie kunnen ook een tournament toevoegen als jullie willen. 1 attempt, 1 day, Pro Mode. Op welke Williams jullie maar willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb het ook op Redit gepost. Als jullie ook één maken dan voeg ik die toe

The Benelux tournament. Open for the entire world https://www.reddit.com/r/PinballFX3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Als ik zoek op attack from Mars tournament maar dan vind ik er maar 6. Geen enkele pro mode @Robolokotobo

Die van x_SyncBE op no good golfers vind ik wel.

[ Voor 19% gewijzigd door -ET- op 05-03-2023 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:43:
Als ik zoek op attack from Mars tournament maar dan vind ik er maar 6. Geen enkele pro mode @Robolokotobo

Die van x_SyncBE op no good golfers vind ik wel.
Die van mij was idd zomaar verdwenen. Heel vreemd. De code van de nieuwe is #1AMQ. Die van X_Sync is #0EYG

Moest ik ook opnieuw spelen. Daar ging mijn 2 miljard score haha. Nu 500 mil

[ Voor 9% gewijzigd door Robolokotobo op 05-03-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Gevonden. Wel matig mijn eerste 2 ballen waren zo weg. Meeste punten met de laatste bal gezet. In iedergeval wel bovenaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:30:
Gevonden. Wel matig mijn eerste 2 ballen waren zo weg. Meeste punten met de laatste bal gezet. In iedergeval wel bovenaan
Knap werk. Is één van de moeilijkste tafels in Pro Mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Robolokotobo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:49:
[...]

Niet per se Pro Mode natuurlijk. Maar idd Williams is wel the way to go imo. En dat Garfield anders begon te spelen kwam dat niet doordat je met meer dan 60 fps ging spelen?
Had toen gekeken en stond gewoon op 60 fps nog altijd, dus dat was het probleem eigenlijk niet.
Bon mijn golf poging was hemels, de volle 700k punten :+

Moet daar dan gisteren 13 miljoen punten op gescoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Robolokotobo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:31:
[...]

Knap werk. Is één van de moeilijkste tafels in Pro Mode
Is wel 1 van mijn favo tafels. Speelt heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:39:
[...]

Had toen gekeken en stond gewoon op 60 fps nog altijd, dus dat was het probleem eigenlijk niet.
Bon mijn golf poging was hemels, de volle 700k punten :+

Moet daar dan gisteren 13 miljoen punten op gescoord hebben.
Oké

HAHA ja zo gaat dat. Wat zenuwen en niet veel vertrouwen er in haha. Zo ging dat bij mijn Attack from Mars poging in ieder geval

Was ik ook nog vergeten de gate met één schot open te doen door de linker flipper omhoog te houden bij launch. Niet alleen bij de eerste bal, maar ook bij de tweede :+

[ Voor 15% gewijzigd door Robolokotobo op 05-03-2023 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:43:
[...]

Is wel 1 van mijn favo tafels. Speelt heerlijk weg.
Is een geweldige tafel, dat zeker. Staat ook nog altijd in de top 10 in de Pinside top 100

Op de 4e plaats zie ik net

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 05-03-2023 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Mijn toernooi is al gefinished staat er? Ik had toch echt voor een dag geselecteerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Nog maar ééntje maken dan. @-ET- Jij bent de winnaar van de vorige. Gefeliciteerd!

Ah rechts staat dan 1 dag. Maar je moet wel de eenheden veranderen van uren naar dagen. Anders is het alsnog maar 1 uur

[ Voor 41% gewijzigd door Robolokotobo op 05-03-2023 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
De code van de nieuwe is MDBA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Eerst even F1 kijken. Zal kijken of ik vanavond nog even nieuwe poging kan doen. Hopelijk dan meer dan die 700m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Dit is een toernooi op FX 3 dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
GETHEZ schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:16:
Dit is een toernooi op FX 3 dan?
De nieuwe FX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Goede score heb je weer , damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:32:
Goede score heb je weer , damn
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Ahh ok, heb de reddit nog niet opengeklikt, daar staat in de link FX 3,dus das nog de oude prefix dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
GETHEZ schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:44:
[...]

Ahh ok, heb de reddit nog niet opengeklikt, daar staat in de link FX 3,dus das nog de oude prefix dan...
Ja denk niet dat er een andere FX is op reddit eigenlijk. Ze zouden het beter naar FX / FX3 veranderen.

De code van de nieuwe is #1AMQ. Die van X_SyncBE is #0EYG

Moet je niet meer zoeken op de Reddit link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
KBE91 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Ja denk niet dat er een andere FX is op reddit eigenlijk. Ze zouden het beter naar FX / FX3 veranderen.

De code van de nieuwe is #1AMQ. Die van X_SyncBE is #0EYG

Moet je niet meer zoeken op de Reddit link.
Nee die 1AMQ was de vorige code. De nieuwe is MDBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Zo nog even tijd gevonden. Meteen naar op P1 gezet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:17:
Zo nog even tijd gevonden. Meteen naar op P1 gezet :p
Knap hoor. 1.7 miljard is een score waarmee je in de sub top zit op een real world toernooi zoals die In België dit weekend. En van wat ik er van gezien heb stond die tafel niet moeilijker ingesteld dan die in FX

[ Voor 19% gewijzigd door Robolokotobo op 06-03-2023 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Die launching bug is bij snoopy ook aanwezig, dus waarschijnlijk gewoon aanwezig bij alle tafels, had al gelijk een mailtje gestuurd...

Hopelijk wordt dit aangesproken dit probleem met een update... Is maar iets kleins, maar het stoort me wel degelijk, want bv bij snoopy is het 50 /50 kans dat je een skillshot haalt... De bal valt links of rechts. Ik start graag met dat miljoentje extra, dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Wat me wel opvalt, en geen weet dat dit in het echt ook veel voorkomt. Maar al op veel tafels dat mijn bal gewoon blijft vast hangen.
Dan laten ze hem verdwijnen en lanceren ze een nieuwe.

Heb nu wel nog geen dingen zien verwdwijnen in het echt, enkel maar in Harry Potter.
Dus veronderstel dat dit gewoon ook een bug is. Soms kan ik hem los nudgen, maar als hij bv op de Garfield tafel van boven tussen die bouncers zit zie ik dit wel niet.
Heb al gehad dat hij gewoon vast komt te hangen op zo spinner ook.

Zelf op Williams tafels ook al voorgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
KBE91 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:48:
Wat me wel opvalt, en geen weet dat dit in het echt ook veel voorkomt. Maar al op veel tafels dat mijn bal gewoon blijft vast hangen.
Dan laten ze hem verdwijnen en lanceren ze een nieuwe.

Heb nu wel nog geen dingen zien verwdwijnen in het echt, enkel maar in Harry Potter.
Dus veronderstel dat dit gewoon ook een bug is. Soms kan ik hem los nudgen, maar als hij bv op de Garfield tafel van boven tussen die bouncers zit zie ik dit wel niet.
Heb al gehad dat hij gewoon vast komt te hangen op zo spinner ook.

Zelf op Williams tafels ook al voorgehad.
In het echt heb ik wel is op rush een game braking bug gehad .. ik hoorde een multiball te krijgen die maar niet kwam , de kast hoorde je wel werken en gaf steeds een tik alsof de bal vast zat of dat er überhaupt geen bal zat … toen mijn eigen bal op was hoorde ik dus nog de tweede bal te hebben maar in plaats daarvan was het na 5 minuten game over …

Zo heb ik het ook wel eens op lord of the rings gehad en in stranger things ..

In Pinball fx heb ik dit gehad in tales ( met die lamp )
Dat was dat de bal dus verdween , had m kunnen nudgen ..

Even een andere vraag in het algemeen ..
wat doet de cow Easter eggs in Pinball kasten ? Alleen voor de fun of ?

Zijn er meer easter eggs of instellingen voor een kast ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
taker1987 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:40:
[...]

In het echt heb ik wel is op rush een game braking bug gehad .. ik hoorde een multiball te krijgen die maar niet kwam , de kast hoorde je wel werken en gaf steeds een tik alsof de bal vast zat of dat er überhaupt geen bal zat … toen mijn eigen bal op was hoorde ik dus nog de tweede bal te hebben maar in plaats daarvan was het na 5 minuten game over …

Zo heb ik het ook wel eens op lord of the rings gehad en in stranger things ..

In Pinball fx heb ik dit gehad in tales ( met die lamp )
Dat was dat de bal dus verdween , had m kunnen nudgen ..

Even een andere vraag in het algemeen ..
wat doet de cow Easter eggs in Pinball kasten ? Alleen voor de fun of ?

Zijn er meer easter eggs of instellingen voor een kast ?
https://www.thisweekinpin...eggs-in-pinball-machines/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KBE91
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOJBvsDMAo71muAe0Hw7iQM3vnI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cX8CW20OXHDY1NYGM2WQ51ka.png?f=user_large

Toch al aardig pak spelers eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Ben wat bezig met de Back to the future tafel, maar lukt me niet echt om hoge scores te produceren. Ondanks dat de tafel redelijk vergevingsgezind is (bal gaat niet teveel langs de kanten eruit, en de ball saved is ook redelijk frequent), maar iedereen heeft dit voordeel uiteraard... De multiball op multiball is echt zotjes, soms zijn er 6 a 7 ballen in het spel, maar desondanks dit alles scoor ik rond de 54 million, wat maar een 700ste plaats ongeveer is...

Maar most of all, ik vind deze echt leuk spelen, zou alleen iets hoger willen scoren indien mogelijk... Nochtans ben ik de juiste lanes aan het spelen, maar die meest rechtse lane vind ik echt niet vaak, iemand een tip hiervoor? Zelf als ik de linker flipper op het laatste moment inzet lukt het mij nog niet echt.. En ik zit soms minuten te spelen zonder hoge scores, omdat enkel nog deze lane lit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
KBE91 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 07:48:
[Afbeelding]

Toch al aardig pak spelers eigenlijk.
Vind het juist bijzonder weinig nu ze op 3 platforms uit zijn.En ze geven aan players dus dat zijn ook de mensen die even de gratis tafel hebben geprobeerd (zoals ik).

Toch meer niche dan ik dacht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Over koeien gesproken! Black Rose geeft soms koeien bij unlimited millions }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0lSxOLGFcLIQbOPqTfhmd6XWp4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rDNkBHFYx4Yx2s8YeknFTF3w.jpg?f=user_large

En ik kwam een bug in de high scores tegen: als je heen en weer switcht tussen de verschillende ranglijsten op Hurricane laat ie soms andere (oudere?) scores zien..

[ Voor 19% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 12-03-2023 13:27 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb nog een mooie video gemaakt van het bereiken van Super Dude op Dr Dude vanmiddag. Raakte ook de Gazillion shot. En 1-2-3 Reflex twee keer. En dat allemaal zonder nudge passen. Er werd dus heel veel on the fly geschoten. Youtube is alleen nog bezig met de video verwerken en checken voor Copyright materiaal. Het is dus zonder commentaar en het was dit keer niet op Twitch. Ik ben een beetje uitgekeken op pinball live streamen. Veel kijkers trek je er nooit mee en het is altijd een keer zo spannend voor mij omdat het live is

Het duurt waarschijnlijk wat langer omdat ik de hele sessie geupload heb en daarna de betreffende game eruit geknipt heb

[ Voor 10% gewijzigd door Robolokotobo op 14-03-2023 19:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zondag Swords of Fury toernooi. Classic. Drie pogingen. Zoek voor YEA1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ook nog even voor het world leaderboard gespeeld. Tweede plaats gehaald

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Resultaten van het Zondag Swords of Fury Toernooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJAErET4ZVfEsbVo6FNl3O8KChQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/weJlrfQcU04zNuvAGuZNQ8KS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
Zen Studios maart update video. Met daarin een interview met mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ook maar ff gedaan. Wat een K tafel is dat ook. Midden motor 8 van 15. Niet geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
-ET- schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:41:
Ook maar ff gedaan. Wat een K tafel is dat ook. Midden motor 8 van 15. Niet geweldig
Ja hij is moeilijk hè. Gewoon een aantal dagen een uur of meer op oefenen, dan lukt het wel. Hij is
wel tof hoor als je eenmaal de schoten weet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Net mailtje van Zen, een aantal packs met tafels aan 33 % korting op die add-ons in de ps store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
GETHEZ schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 18:29:
Net mailtje van Zen, een aantal packs met tafels aan 33 % korting op die add-ons in de ps store
Ja alle legacy tafels toch? Alles uit FX3 dat enhanced is gepoort naar FX? Ik meende alleen dat ik in de social media posts sommige legacy packs zag ontbreken. Dus ik weet het niet precies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
Hier nog even de resultaten van het Sunday Funday Williams toernooi. Dit was de tweede keer en het is officieel een wekelijks terugkerende gebeurtenis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfbOuCxD_Y3-kFWT7Yu3zo0SLnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rKXqsZPZhUoYW790NOUTpQ6c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robolokotobo
Het Sunday Funday Toernooi van deze week is op Fun House

https://www.reddit.com/r/...ams_tournament_fun_house/?

Maandag is er een Pinball Bites video item op het Youtube kanaal van Zen Studios met daarin de aankondiging van vijf nieuwe tafels waaronder een Williams, King Kong en Godzilla tafels. En de aankondiging van een nieuwe table partner

[ Voor 42% gewijzigd door Robolokotobo op 02-04-2023 06:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
13 April op Steam! *O* en Twilight Zone d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 03-04-2023 22:08 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
Eindelijk! Sinds een paar dagen een nieuwe pc en naast battle.net en Steam geen andere portals geïnstalleerd. Ik wil FX komend weekend gaan proberen maar daar wacht ik dan wel een weekje mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Twilight zone. Gaaf! Ook weer nostalgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
inmiddels is de game live op steam

https://store.steampowered.com/app/2328760/Pinball_FX/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Heb voorlopig wel nog geen codes ontvangen voor op Steam in te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
Installed, vanavond maar eens ff flink testen.

Mixed reviews op Steam tot dusverre. Vanavond ook maar een positieve review neerzetten voor wat beter sentiment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
Ales loopt als een zonnetje, op 120FPS zonder enig probleem.

Nu maar ff wachten tot de codes verstuurd worden zodat alle tafels etc weer aan account zijn toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Fish Tales is echt gaaf op FX. Twilight Zone is ook heel vet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Robolokotobo schreef op donderdag 13 april 2023 @ 21:44:
ik ben gek van de godzilla en kong kasten O-) twilight vind ik ook wel heel gaaf 8)

daarnaast was dit voor mij de eerste keer dat ik indiana jones heb gedaan , dus ook hier weel heel veel pinball fun op steam :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
Robolokotobo schreef op donderdag 13 april 2023 @ 21:44:
Ik heb mijn controller op PC aangesloten en dat is 2 dingen: Erg relaxed en tevens erg wennen :). Maar dit blijft wel ff zo qua settings. Heb vooral op Snoopy daarmee lopen oefenen omdat je daar veel directe flipperacties hebt.

Fishtales is een oude favoriet, die moet er van de week ook aan geloven ja :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Vergeet niet om de steam pagina in de gaten te houden 🤪 soms zijn er mensen op live waar je mogelijk andere kasten kan zien alvorens je ze koopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Twilight Zone voor de PS5 net ook maar gekocht. Nu nog wachten totdat ik een keer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 01:10:
Vergeet niet om de steam pagina in de gaten te houden 🤪 soms zijn er mensen op live waar je mogelijk andere kasten kan zien alvorens je ze koopt
Ik moest ff goerd denken wat je bedoelde :).

Maar daar heb ik twitch voor aanstaan op de 2e monitor, goeie tip echter!

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste