Ja en op het moment dat ik op jouw linkje klik, ben ik opeens allé voorkeuren die ik zelf ingevoerd heb, kwijt, maar ik ben nieuwsgierig, dus ik klik wel.Heroic_Nonsense schreef op maandag 2 september 2024 @ 16:47:
[...]
In de pricewatch kun je sorteren op PD, resolutie en refreshrate. Dan komt dit lijstje eruit (4K of hoger met PD, en een refreshrate hoger dan 100 Hz):
categorie: Monitors
Uit die lijst zijn er 7 daadwerkelijk 27" (ik was vergeten dat ik geen groter scherm wil dan ik nu al heb.)
Even bestuderen.
Daarvan is geen enkele 5K, maar je hebt dus wel 4K met wat meer Hz.
Ik had wel gezegd dat ik een 2K scherm zocht, zie ik.whahas schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 14:36:
Ik ben weer, onder andere vanwege de mogelijke komst van de Mac mini M4, weer eens gaan kijken naar een monitor voor een dual setup. Alleen bij elk scherm loop ik wel ergens tegenaan.
Ach ja.
Waar ik wel weer aan herinnerd ben, is dat er geen schermen zijn die zowel geschikt zijn voor high-end gaming als voor High-end Mac gebruik, omdat 27" schermen vaak geen hoge verversingssnelheid dan wel een hogere ppi hebben, terwijl je voor mijn ideale monitor dus wél allebei nodig hebt.
Dus nu ben ik naar 27" QD (2K) schermen aan het kijken, omdat ik mijn iMac vaak ook gewoon in 2K gebruik. Ik vraag me nu af of ik die lagere reactiesnelheden van onder de 5 ms nodig ga hebben bij mijn gebruik. Ik vind dit alles best lastig, aangezien ik nooit eerder een Game-PC heb gehad.
Had ik al gezegd dat ik mijn dual boot iMac ga missen? Ja, volgens mij wel.
Morgenavond ga ik GTA2 multiplayer doen met vrienden.
[ Voor 47% gewijzigd door whahas op 02-09-2024 19:33 ]
Keuzes maken de Mens
/f/image/59vKSSYj31WLkf4bXMKAGbXG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NVTqdPLzsIUVRqrFFaIs8wvI.png?f=fotoalbum_large)