• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:33:
[...]

Ik was al lang geswitched als ik dat had
naja, ik werk 4 dagen per week van thuis, dus op zich maakt het mij niet zo zeer uit XD
Enkel vandaag op kantoor, dus dan gewoon remote connecteren en snel inloggen rond 14u dus... Vermoed dat dit trouwens voor de server waar jullie op zitten ook vanaf dit weekend het geval zal zijn helaas.

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 23:30
Verwachten jullie dat je geband kan worden op steam als je het op je account plaatst? Anders zou ik al een nieuw steam account moeten aanmaken.

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
nee dat verwacht ik niet, het verkopen van het spel mag niet in nederland maar er is niets tegen het hebben van het spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
JessetjeNL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:42:
Verwachten jullie dat je geband kan worden op steam als je het op je account plaatst? Anders zou ik al een nieuw steam account moeten aanmaken.
Nee, we doen niks wat niet mag.

Een game gegift krijgen mag, en daarna is het gewoon te spelen, zonder vpn of wat dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
HappyChappy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:42:
[...]

Same! Net bij het punt gekomen waar ik mn eigen landgoed krijg. Wat was het hele scenario daarvoor goed zeg! Ben nu de hele dag aan het werk (elke dag 08:00 tot 16:30) maar wil de hele tijd spelen haha. WoW deed dat in het begin ook met mij en nu dit spel ook. Zo zie je maar dat het niet uitmaakt of je in je 20er jaren zit of net 40 bent geworden, dat gevoel verdwijnt niet 8)
Exact wat jij zegt. Ik leun nu tegen de 40 aan en heb precies hetzelfde gevoel dat ik meer dan 10jaar geleden met wow had. Ik hoopte al zo lang op een top down mmo wat meer naar wow neigt dan naar diablo 3.
Dit spel is voor mij echt genieten!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• numb3r13
sdk1985 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:39:
[...]

Bij de keys/gift staat vrij duidelijk "Cannot be activated in - NETHERLANDS". Ben je dan alsnog met een VPN gaan activeren?
Ik heb de key bij g2a gekocht, je moet even opletten dat er "steam gift" bij staat, vervolgens rond je de betaling af en krijg je op een scherm een link (getyourgame?)te zien die kopieer je in je browser en daar vragen ze om je steamID/profile link en je land(ik en anderen vullen daar germany in)

daarna krijg je van een bot account een friend request op steam en even later stuurt hij jou de founders pack als gift, je hebt dus geen VPN nodig en je gebruikt ook geen key .

• pirader
daltona schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:47:
[...]

Exact wat jij zegt. Ik leun nu tegen de 40 aan en heb precies hetzelfde gevoel dat ik meer dan 10jaar geleden met wow had. Ik hoopte al zo lang op een top down mmo wat meer naar wow neigt dan naar diablo 3.
Dit spel is voor mij echt genieten!
idem hier! ik vind dit echt zo chill spelen! Ga dit weekend eens kijken of het met een controller ook lekker speelt :D daar ben ik wel benieuwd naar.

• daltona
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:56:
[...]

idem hier! ik vind dit echt zo chill spelen! Ga dit weekend eens kijken of het met een controller ook lekker speelt :D daar ben ik wel benieuwd naar.
Dat van de controller had ik ook in mijn gedachten. Vind dat met die qwerasdf wel heel erg wennen.

• blehz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-08 21:53
sdk1985 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:39:
[...]

Bij de keys/gift staat vrij duidelijk "Cannot be activated in - NETHERLANDS". Ben je dan alsnog met een VPN gaan activeren?
Ik durfde G2A niet omdat ik al gehoord heb dat het niet altijd werkt dat giften, en ook zijn de prijzen daar ondertussen absurd hoog. Zie mijn post op de vorige pagina hoe ik een Steam key via Amazon gekocht heb. Geen tussenpersonen of shady sites nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
daltona schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Dat van de controller had ik ook in mijn gedachten. Vind dat met die qwerasdf wel heel erg wennen.
is idd ff wennen, maar valt na verloop van tijd reuze mee eigenlijk.
Ik heb nu dezelfde soort skills ook op dezelfde positie gemapped nu waardoor het wel nog lekkerder speelt.

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:22
pirader schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:00:
[...]

ik gebruik zelf chrome remote desktop en die werkt perfect.
Ik krijg op zowel teamviewer als CRD geen beeld, spel start wel op aangezien ik geluid hoor.. Snap nou niets van waarom ik het beeld niet zie... Ik zie de desktop ook gewoon. Vaag gedoe zeg, irritant vooral, geen zin in een queue vanavond :(

• pirader
Tribunus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:15:
[...]

Ik krijg op zowel teamviewer als CRD geen beeld, spel start wel op aangezien ik geluid hoor.. Snap nou niets van waarom ik het beeld niet zie... Ik zie de desktop ook gewoon. Vaag gedoe zeg, irritant vooral, geen zin in een queue vanavond :(
Zie je niks of enkel geen game beeld?
Wel vaag... Welke GPU heb je? Eventueel al nieuwe drivers geprobeerd?

• JessetjeNL
Heb nu de steam code, kan ik deze zelf in me steam invoeren of moet ik met een nieuw account het aan me zelf giften?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
JessetjeNL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:20:
Heb nu de steam code, kan ik deze zelf in me steam invoeren of moet ik met een nieuw account het aan me zelf giften?
gewoon claimen als je de code hebt. als die aan je bibliotheek wordt toegevoegd ben je klaar en kan je hem downloaden en spelen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Tribunus
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:19:
[...]

Zie je niks of enkel geen game beeld?
Wel vaag... Welke GPU heb je? Eventueel al nieuwe drivers geprobeerd?
Ik zie mij gehele desktop wel. Dus alle pictorgrammen etc, taakbeheer geen probleem en ik deed eerder zo ook New World starten wat prima werkte (en toen stond mijn scherm ook uit)

Ik heb een RTX3080 En alle drivers etc zijn up to date.

Ik zie het spel ook opstarten, dus de EAC etc en wanneer het spel gestart is zie ik alleen de game cursor en mijn normale desktop, maar de desktop zie ik alleen omdat er niets anders te projecteren is ofzo denk ik. Kan ook wel alt tabben etc en vervolgens gewoon chrome starten wat ik wel zie.

Snap er niets van waarom specifiek dit spel niets laat "zien"

• JessetjeNL
Ricmaniac schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:21:
[...]

gewoon claimen als je de code hebt. als die aan je bibliotheek wordt toegevoegd ben je klaar en kan je hem downloaden en spelen :)
Thanks! Zodra ik thuis ben de game downloaden en beginnen maar!

• numb3r13
Tribunus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:23:
[...]

Ik zie mij gehele desktop wel. Dus alle pictorgrammen etc, taakbeheer geen probleem en ik deed eerder zo ook New World starten wat prima werkte (en toen stond mijn scherm ook uit)

Ik heb een RTX3080 En alle drivers etc zijn up to date.

Ik zie het spel ook opstarten, dus de EAC etc en wanneer het spel gestart is zie ik alleen de game cursor en mijn normale desktop, maar de desktop zie ik alleen omdat er niets anders te projecteren is ofzo denk ik. Kan ook wel alt tabben etc en vervolgens gewoon chrome starten wat ik wel zie.

Snap er niets van waarom specifiek dit spel niets laat "zien"
heb je thuis een dual monitor toevallig? kan het zijn dat je pc denkt dat het programma op de andere "monitor" draait? gebeurde op mijn oude werk nog wel eens dat mensen de schermen loskoppelden van de laptop en ze dan het programma niet meer konden zien omdat die open stond op een ander "scherm"

• Tribunus
numb3r13 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:29:
[...]

heb je thuis een dual monitor toevallig? kan het zijn dat je pc denkt dat het programma op de andere "monitor" draait? gebeurde op mijn oude werk nog wel eens dat mensen de schermen loskoppelden van de laptop en ze dan het programma niet meer konden zien omdat die open stond op een ander "scherm"
Nee, ik heb 1 monitor een aw3418dw. Maar het gekke is dus dat het niet met andere spellen zo is, maar klaarblijkelijk alleen met dit spel. Ik dacht ik boot het spel even met dx9 maar ook dat maakt geen verscil helaas :(

• pirader
numb3r13 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:29:
[...]

heb zelf een dual monitor setup en dit vormt helemaal geen probleem.
Echt bizar waarom dit voor hem niet werkt...

eventueel eens een dism /online /cleanup-image /restore-health
draaien en game eens herinstalleren?

• Tribunus
Spel heb ik al een keer opnieuw geinstalleerd. Zojuist nog even new world gestart en dat werkt gewoon prima. Goed verhaal dit ofniet. Ook in low graphics veranderd er niets. Ik ben er van overtuigd dat het spel start omdat ik gewoon het geluid wel hoor.

Ik ga vanavond maar eens prutsen en kijken of ik het werkend krijgt...

• pirader
Tribunus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:54:
Spel heb ik al een keer opnieuw geinstalleerd. Zojuist nog even new world gestart en dat werkt gewoon prima. Goed verhaal dit ofniet. Ook in low graphics veranderd er niets. Ik ben er van overtuigd dat het spel start omdat ik gewoon het geluid wel hoor.

Ik ga vanavond maar eens prutsen en kijken of ik het werkend krijgt...
Mss heel stomme vraag maar heb je UAC opstaan?
Zou kunnen dat dit onder een admin mode gerunned wordt waardoor je TV/RD geen toegang krijgt tot dit proces?

• Tribunus
On another note, is er al een queue op Thirain? Ik zie op de status site van LA dat deze Busy is? Staat dan een rood kruis bij dus is de server dan offline ofzo?

• Tribunus
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:59:
[...]

Mss heel stomme vraag maar heb je UAC opstaan?
Zou kunnen dat dit onder een admin mode gerunned wordt waardoor je TV/RD geen toegang krijgt tot dit proces?
UAC start ook wanneer ik new world start, dus dat zou wel raar zijn.

• pirader
Tribunus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:59:
On another note, is er al een queue op Thirain? Ik zie op de status site van LA dat deze Busy is? Staat dan een rood kruis bij dus is de server dan offline ofzo?
Zou kunnen dat de anti cheat hier anders mee omgaat? Lijkt me wel de moeite om even te onderzoeken, duurt maar kwartiertje max en helpt het niet kan je alweer iets uitsluiten uiteraard :)

• Ricmaniac
  • Nu online
Holy shit de story word beter en beter. had niet gedacht dat dit in de game zat op dit niveau zeg maar. ben oprecht shocked

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2022 16:11 ]

• Tribunus
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:01:
[...]

Zou kunnen dat de anti cheat hier anders mee omgaat? Lijkt me wel de moeite om even te onderzoeken, duurt maar kwartiertje max en helpt het niet kan je alweer iets uitsluiten uiteraard :)
maar kan ik dit dan uitschakelen oid? Geen idee hoe ik dat moet testen tbh. En we gaan overigens wel heel erg off-topic :D

Dat terwijl @Ricmaniac ons allemaal jaloers maakt >:)

• pirader
Tribunus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:11:
[...]

maar kan ik dit dan uitschakelen oid? Geen idee hoe ik dat moet testen tbh. En we gaan overigens wel heel erg off-topic :D

Dat terwijl @Ricmaniac ons allemaal jaloers maakt >:)
ff google gebruiken ;)

En ja Ric maakt het spannend! wil sws vnvnd verder doen! heb net strongholds unlocked en daarna was het genoeg voor mij gisteren avond! Dus vandaag eens zien wat dit allemaal inhoud :D en het vervolg van het spel doen!

• JessetjeNL
Doen jullie al de Twitch Drops? Hiervoor moet je wel een aantal dingen linken. Zie het volgende: https://www.playlostark.com/en-us/twitch-drops

• Ricmaniac
  • Nu online
JessetjeNL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:31:
Doen jullie al de Twitch Drops? Hiervoor moet je wel een aantal dingen linken. Zie het volgende: https://www.playlostark.com/en-us/twitch-drops
Kan maar 1 drop voor alsnog krijgen. straks als tier 2 unlocked is komen er ook meer streamers die je kan kijkne. nu is het heel specifiek en voor EU tijden lastig (behalve de eerste kist)

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 23:40

BzR

Welke server (realm) is aan te raden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JessetjeNL
BzR schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:51:
Welke server (realm) is aan te raden?
Meeste van ons zitten op Thirain, daarnaast is Zinnervale erg druk bezocht ook door genoeg nederlanders maar door de drukte is het vaak uren wachten om in in de server te komen.

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Clifhearth schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:18:
[...]

Kan dat ook via www.kinguin.net? Daar is hij €12.40.
Wat heb je aangegeven precies dat je account in germany zat? was dat een checkbox ergens of een email gestuurd ofzo..
Ik heb hem bij Kinguin gekocht. Er staat: "Cannot be activated in - Netherlands".
Maar het werkt gewoon, ik download het spel nu.

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:16
Iemand een idee wat de queue tijden op Thirain zijn nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

HeRSteiN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:22:
Iemand een idee wat de queue tijden op Thirain zijn nu?
Ik log net 10 min geleden in, 700 ongeveer. Sta nu op 124.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo 500k spelers voor een headstart is niet slecht. https://steamdb.info/app/1599340/graphs/
Van het weekend (vrijdagavond) lekker eens kijken wat ik spelen. Ga lekker op de casual tour. Dan kan ik altijd makkelijk stoppen als ik dat wil.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Tribunus
Zat net in een queue van 1400 en 20 minuten later zit ik er in. Dus valt opzich nog wel mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
kwam deze methode tegen op reddit. De preload is nu bezig met downloaden:

Ok so you can download the game f2p but you can't play yet because it's not released.

Get a free/trial VPN (i recommend tunnelbear)

then connect to a country that is not blocked I used England.

paste this code steam://run/1599340 in your internet browser and start downloading it

pause the download and disable/uninstall your vpn. continue the download without vpn

worked for me.

Niks aangepast in mijn steam account.
Heb geen van de founder's packs gekocht dus weet niet of ik morgen daadwerkelijk kan spelen.
Verwijder maar als dit niet verstandig is om te doen/legaal.

• pirader
zo dit is ff perfecte timing, deze middag om 14u in de queue gezet, en letterlijk net thuis gekomen en nog 16 man voor mij xD
Dus kan zo weer verder

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:16
Request verzonden naar Lost Tweakers

• pirader
was er al een discord voor de tweakers guild?

Edit: iemand die weet hoe lang de queue is op Thirain?
Ben aan het overwegen om gewoon daar opnieuw te beginnen xD

[ Voor 56% gewijzigd door pirader op 10-02-2022 18:12 ]

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:10:

Om half 6 was er iig nog geen queue :)

• Tribunus
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:10:

Ik zat er met 20 min in, om 17:15 ofzo. Maar hoe het nu is, geen idee

• pirader
ben er maar in gegaan, nu nr 3484. Moet nog half uurtje werken anyhow dus zie het wel slim komen.
Dan snel ff rushen tot waar ik nu in het spel ook ben.

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Inmiddels lvl 43, en de game is alleen maar groter en groter aan het worden.
Echt super gaaf, en ben bang dat ik nog redelijk wat guides nodig heb voor alles wat er mogelijk is.

Ik hou de Tweakers guild ook in de gaten voor als er meer mensen kunnen joinen, tot die tijd blijf ik even hangen in een guild met wat vrienden. Tegen de tijd dat de Tweakers guild groot genoeg is weet ik ook wel wie er daarvan nog spelen of niet ;-)

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Plaats het bericht van vanmiddag even nog een keer omdat ik weer meerdere vragen zie over guilds haha. Forum gaat ook mega snel natuurlijk

Even alvast een headsup / FYI

"Onze guild" zit vol op Thirian maar we doen ons best om deze zo snel mogelijk uit te breiden natuurlijk.
@Skizzik0 is een 2e guild gestart genaamd "Lost Tweakers" en daar is volgens mij nog wel gewoon genoeg plek.

De game is alleen vervelend dat je pas guildranks kan geven nadat een member 2 dagen er in zit dus alleen de guildleaders kunnen nu nog inviten en die hebben ook gewoon een leven naast de game natuurlijk (al vind ik dat geen excuus :+ )

credits aan @Evernote die heeft een discord opgezet waarbij we de guilds samen voegen in discord met gewoon shared channels maar dan wel een specifieke guild channel voor wanneer er iets besproken moet worden wat guild specifiek is bijvoorbeeld. (denk aan weekly guild task o.i.d.)

Zijn nog een beetje bezig met de inrichting daarom nog niet gepost. maar als die klaar is geven we dat door.
Reden dat ik dit ook vast zeg is ook omdat ik redelijk wat DM's krijg :P

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
Ricmaniac schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:33:
@Skizzik0 is een 2e guild gestart genaamd "Lost Tweakers" en daar is volgens mij nog wel gewoon genoeg plek.
27/30 momenteel, precies genoeg plek voor nog 3 Tweakers dus. ;)

• pirader
Skizzik0 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:39:
[...]

27/30 momenteel, precies genoeg plek voor nog 3 Tweakers dus. ;)
reserveer maar plekje voor mij :) ign: pirader
Ik stuur invite deze avond als ik er in geraakt ben

• Tribunus
Zal je net zien, om 1 of andere reden is mijn pc opnieuw gestart, zucht, que 5000+ nu 😢

• Thinktank
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-02-2022
Tribunus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:56:
Zal je net zien, om 1 of andere reden is mijn pc opnieuw gestart, zucht, que 5000+ nu 😢
Ik sluit net mijn laptop even af om in de gameroom te gaan zitten = 5k queue....

Ach ja, tijd om wat frikandellen te maken ;)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die Paladin skin in de shop is wel heeeel erg tof moet ik zeggen :o

Hoe vaak worden er eigenlijk nieuwe skins of andere items toegevoegd aan de store?

[ Voor 4% gewijzigd door London op 10-02-2022 19:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skizzik0
London schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:22:
Die Paladin skin in de shop is wel heeeel erg tof moet ik zeggen :o

Hoe vaak worden er eigenlijk nieuwe skins of andere items toegevoegd aan de store?
Ligt er aan hoeveel 't gaat kosten om Jeff Bezos' jacht langs De Hef te krijgen.

• KemalB
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-01 23:12
Het is hier waarschijnlijk al tig keer gezegd, maar als ik een code van g2a of iets dergelijks koop kan ik hem gewoon activeren op mijn nederlandse steam account?

• pirader
request gestuurd voor Lost Tweakers
ign: pirapira

[ Voor 17% gewijzigd door pirader op 10-02-2022 19:48 ]

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
KemalB schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:35:
Het is hier waarschijnlijk al tig keer gezegd, maar als ik een code van g2a of iets dergelijks koop kan ik hem gewoon activeren op mijn nederlandse steam account?
Ja, dat is letterlijk wat ik vandaag nog heb gedaan. Let wel goed op dat je een Steam gift koopt, dan komt er een bot je cadeautje langsbrengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Zojuist de f2p versie gepredownload.
Ik volgde onderstaand:

Ok so you can download the game f2p but you can't play yet because it's not released.

Get a free/trial VPN (i recommend tunnelbear)

then connect to a country that is not blocked I used England.

paste this code steam://run/1599340 in your internet browser and start downloading it

pause the download and disable/uninstall your vpn. continue the download without vpn

worked for me.

https://www.reddit.com/r/...rk_in_belgiumnetherlands/

Downloaden lukte, Ik verwacht dat hij morgen dan ook te spelen is :)

• Skizzik0
Da's goed nieuws, dat betekent dat we ook na de Founders periode nog Nederlanders en Belgen mogen verwelkomen; anders zou de community ook maar doodbloeden.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Is het account van Lost Ark gebonden aan je Steam account? i.e. als ik nu op een alternatief Steam account zou spelen omdat ik mijn primaire account niet wil riskeren, kan ik dan op een later moment van Steam account wisselen en in de Lost Ark client inloggen met mijn account?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Door omstandigheden maar kunnen inloggen om 19u30 op Thirain. Queue van 6000+ en duurt ongeveer 1uur voor 3000 plaatsen. Wel druk! Ook op Steam doet het erg goed. Bijzonder hoe populair het spel is.

• pirader
als je weet dat ze 1,5 miljoen founders packs verkocht hebben :p

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:53:
als je weet dat ze 1,5 miljoen founders packs verkocht hebben :p
En 10 miljard gebruikte founders packs waarschijnlijk :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skizzik0
Lost Tweakers is nu ook vol, zojuist de 30 leden bereikt.

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:17
Seroczynski schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:44:
Is het account van Lost Ark gebonden aan je Steam account? i.e. als ik nu op een alternatief Steam account zou spelen omdat ik mijn primaire account niet wil riskeren, kan ik dan op een later moment van Steam account wisselen en in de Lost Ark client inloggen met mijn account?
Nope, je zult dan overnieuw moeten

[ Voor 3% gewijzigd door Evernote op 10-02-2022 20:57 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Evernote schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:56:
[...]

Nope, je zult dan overnieuw moeten
Thanks voor het verduidelijken!

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
Seroczynski schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:58:
[...]

Thanks voor het verduidelijken!
No worries, overigens verwacht ik niet dat we gebanned worden op Steam hoor.

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 18:05
Skizzik0 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:54:
Lost Tweakers is nu ook vol, zojuist de 30 leden bereikt.
Tijd voor een derde guild, ik stel voor: "Raiders of the Lost Tweak" ;)

Ik kan vanavond jammer genoeg niet spelen. Maar ik hoop dat er nog een Tweakers guild komt.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Lupine_Wonse schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 21:21:
[...]

Ik kan vanavond jammer genoeg niet spelen. Maar ik hoop dat er nog een Tweakers guild komt.
Je komt er toch niet tussen, wat een waardeloos systeem als je even na je werk een uurtje wilt gamen :-(

• Evernote
Update:

We hebben 2 plekken vrij op Faded Glory nadat onze gereserveerde slots voor F2P players niet gebruikt kunnen worden.

Graag een DM bij interesse.

Edit: F2P spelers kunnen dus niet de server joinen waar onze guilds op zitten, namelijk Thirain.
Mocht je de game al spelen en op Thirain zitten hebben we dus nog een plekje vrij.

https://forums.playlostark.com/t/character-creation-limits-and-additional-servers/61597

[ Voor 36% gewijzigd door Evernote op 10-02-2022 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Leuk spel, ben met 3 maten begonnen vandaag nadat iemand niet meer wilde wachten op de f2p launch en ons allen een bronze pack heeft gegeven. Samen spel is leuk, solo story is vermakelijk. Benieuwd naar de endgame!

• Evernote
Evernote schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 21:55:
Update:

We hebben 2 plekken vrij op Faded Glory nadat onze gereserveerde slots voor F2P players niet gebruikt kunnen worden.

Graag een DM bij interesse.

Edit: F2P spelers kunnen dus niet de server joinen waar onze guilds op zitten, namelijk Thirain.
Mocht je de game al spelen en op Thirain zitten hebben we dus nog een plekje vrij.

https://forums.playlostark.com/t/character-creation-limits-and-additional-servers/61597
En vol!

• Ricmaniac
  • Nu online
Nu een stuk of 10 pvp matches gedaan in verschillende modes! wel vet hoor
moet wel echt ontzettend wennen aan Artillerist

In pvp is het zo anders maar wel echt tof.

Nu ook mijn schip net binnen :D morgen maar even de zee verkennen

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2022 23:50 ]

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Indien er nog ergens een plekje vrijkomt in een Tweakers guild - laat maar iets weten!

Main focus zal echter PvP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
"Yesterday, a database timeout led to multiple claims of Founder’s Packs and Twitch Drops for some players. This affected less than 4% of all accounts, with the majority of these players only redeeming 1-2 extra items, which did not include any additional Royal Crystals. We worked quickly to deploy a fix that has prevented additional items from being created, and are currently working with Smilegate RPG to revoke the items that were created during the period that this occurred. We expect this fix to come later today, as it is a priority for the team to keep the in-game economy intact.

@London dus duimen dat je de items kan houden XD en als je dat nog niet gedaan hebt zal ik als de wiedeweer al die aura's activeren etc.. want gebruikte items kunnen ze niet snel terug halen denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 00:23:
"Yesterday, a database timeout led to multiple claims of Founder’s Packs and Twitch Drops for some players. This affected less than 4% of all accounts, with the majority of these players only redeeming 1-2 extra items, which did not include any additional Royal Crystals. We worked quickly to deploy a fix that has prevented additional items from being created, and are currently working with Smilegate RPG to revoke the items that were created during the period that this occurred. We expect this fix to come later today, as it is a priority for the team to keep the in-game economy intact.

@London dus duimen dat je de items kan houden XD en als je dat nog niet gedaan hebt zal ik als de wiedeweer al die aura's activeren etc.. want gebruikte items kunnen ze niet snel terug halen denk ik .
Ben benieuwd. De pack die ik nog had klaarstaan is inmiddels weg maar al m'n items heb ik nog :*)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Geen idee of er al mensen bij de endgame zijn, maar ik lees online veel dat de bard een veel gevraagde class is bij de endgame.
Weet iemand of dat klopt? wel lekker als je bij de endgame dan zo in een party zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
daltona schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:08:
Geen idee of er al mensen bij de endgame zijn, maar ik lees online veel dat de bard een veel gevraagde class is bij de endgame.
Weet iemand of dat klopt? wel lekker als je bij de endgame dan zo in een party zit.
Zowel bard als paladin ja.
Per 3 dps heb je 1 support nodig dus die 2 zijn erg gewenst endgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
pirader schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:13:
[...]

Zowel bard als paladin ja.
Per 3 dps heb je 1 support nodig dus die 2 zijn erg gewenst endgame
weet je toevallig ook welke van de twee dan meer gewild is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
daltona schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:14:
[...]

weet je toevallig ook welke van de twee dan meer gewild is?
Even hard gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Thanks _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
Gisteren level 50 gehaald, misschien nog wel iets sneller dan gedacht.
Laatste 2 levels gingen in de area waar ik aankwam namelijk wel heel snel.

Er is nu zoveel te doen, dat ik echt even een guide heb moeten zoeken waar te beginnen.
Iemand nog tips voor goede sites met informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Blijkbaar kunnen nieuwe spelers geen char meer aanmaken op Thirain. Weet iemand hoe het precies werkt met cross world en data centers oid? Het schijnt dat je nog samen kunt spelen door te switchen van world / data center maar geen idee hoe dat werkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Binshou schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:49:
Gisteren level 50 gehaald, misschien nog wel iets sneller dan gedacht.
Laatste 2 levels gingen in de area waar ik aankwam namelijk wel heel snel.

Er is nu zoveel te doen, dat ik echt even een guide heb moeten zoeken waar te beginnen.
Iemand nog tips voor goede sites met informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
biggydeen2 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:49:
Blijkbaar kunnen nieuwe spelers geen char meer aanmaken op Thirain. Weet iemand hoe het precies werkt met cross world en data centers oid? Het schijnt dat je nog samen kunt spelen door te switchen van world / data center maar geen idee hoe dat werkt...
Klopt je kan in principe alles samen doen als je in een andere server op EU speelt. Enige wat niet kan is een guild op een andere server joinen en open world content doen zoals Guild vs Guild. Normale dungeons, raids, pvp etc kan allemaal cross server. (niet cross region)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
Bizar dat ze zomaar servers dicht hebben gegooid, voor de mensen die vandaag willen spelen denk ik dat Zinnervale of Thirain geen optie meer zijn. Hoop dat ze het snel weer open gooien, tot die tijd blijf ik wachten ik ga niet op een van de andere servers spelen.

Voor meer info: https://forums.playlostar...-additional-servers/61597

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
JessetjeNL schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:17:
Bizar dat ze zomaar servers dicht hebben gegooid, voor de mensen die vandaag willen spelen denk ik dat Zinnervale of Thirain geen optie meer zijn. Hoop dat ze het snel weer open gooien, tot die tijd blijf ik wachten ik ga niet op een van de andere servers spelen.

Voor meer info: https://forums.playlostar...-additional-servers/61597
Zo bizar vind ik dat niet, stel ze hadden die servers open gelaten dan was de queue nog vele malen hoger geweest. Zinnervale is al achterlijk hoog (10K+) en rond de avond zit Thirain ook rond de 5K+

Ik ben erg blij met deze keuze kan ik je vertellen, new world perikelen nog vers in het geheugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
fuuuu vanmiddag maintenance van 14:00-18:00 als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:35:
Noooo ik wilde de middag vrijnemen om los te gaan :'(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Wauw ik blijf mij verbazen. dacht dat ik nu wel een beetje de meeste variaties had gezien qua wereld :P
Maar nu weer echt iets compleets anders dan alle andere gebieden waar ik ben geweest.

Mijn verbazing blijft maar door gaan :P Voelt zo compleet aan ofzo deze mmo maarja dat zal wel zijn omdat het natuurlijk al 4 jaar bestaat in azie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blehz
Wat een uren, Amerikaans bedrijf dat alleen Amerikaanse werkuren hanteert, ook in Europa? Zucht, Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Oh noes! Is wel serieus lang ook, 4 uur. Ik had overigens nog 1 zon pack niet geclaimed, die zal ik dan wel kwijt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blehz
Tribunus schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:53:
[...]

Oh noes! Is wel serieus lang ook, 4 uur. Ik had overigens nog 1 zon pack niet geclaimed, die zal ik dan wel kwijt zijn :P
Hoezo kwijt zijn? Die key zou toch gewoon geldig moeten blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
blehz schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:56:
[...]

Hoezo kwijt zijn? Die key zou toch gewoon geldig moeten blijven?
Zie bericht van @Ricmaniac tijdje terug:

maw, ik heb de chest vaker geclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blehz
Tribunus schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:57:
[...]

Zie bericht van @Ricmaniac tijdje terug:

maw, ik heb de chest vaker geclaimed.
Ah een dupe claimen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Tsja, het was wat mij betreft een rare bug. Elke keer dat je een nieuwe character maakte kreeg ik een nieuwe claimable chest. Dus zeg het maar, was het een bug, of een dupe. Ik dacht in het begin echt dat het zo hoorde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Tribunus schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:01:
Tsja, het was wat mij betreft een rare bug. Elke keer dat je een nieuwe character maakte kreeg ik een nieuwe claimable chest. Dus zeg het maar, was het een bug, of een dupe. Ik dacht in het begin echt dat het zo hoorde haha
Mja het was iets diepgaander dan dat. het betrof alleen mensen die op die dag nog claims hadden gedaan en ze kregen alleen wat ze die dag nog open hadden staan. en was niet per nieuwe character maar eens per 20min ong. ook op je bestaande character.

Zeg maar als 1 iemand alleen ze twitch prime reward nog te claimen had was dat het. als iemand de platinum pack nog moest claimen was het die etc :P

ik had alleen een stom kistje. mij heeft het niks opgeleverd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ricmaniac schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:03:
[...]

Mja het was iets diepgaander dan dat. het betrof alleen mensen die op die dag nog claims hadden gedaan en ze kregen alleen wat ze die dag nog open hadden staan. en was niet per nieuwe character maar eens per 20min ong. ook op je bestaande character.

Zeg maar als 1 iemand alleen ze twitch prime reward nog te claimen had was dat het. als iemand de platinum pack nog moest claimen was het die etc :P

ik had alleen een stom kistje. mij heeft het niks opgeleverd haha
Oh ik geloof dat het verder ging dan mijn simpele redenatie, maar ik heb er dus zelf geen moment bij nagedacht omdat ik het alleen zag bij het aanmaken van een nieuwe char. Ik dacht dus ook dat je per character 1 keer de pack kan claimen (wat opzich niet zo heel gek zou zijn, maar ook weer wel haha)

Ik vind het overigens volledig terecht dat de items uiteraard weer worden ingenomen, vooral als je de hogere packs kon dupen, dat zijn serieuze resources tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Welke andere server gaan de andere, nieuwe Tweakers gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JessetjeNL
Tribunus schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:30:
[...]

Zo bizar vind ik dat niet, stel ze hadden die servers open gelaten dan was de queue nog vele malen hoger geweest. Zinnervale is al achterlijk hoog (10K+) en rond de avond zit Thirain ook rond de 5K+

Ik ben erg blij met deze keuze kan ik je vertellen, new world perikelen nog vers in het geheugen :)
Dus volgens jou is het niet bizar dat ze zomaar een server lock gaan doen + dit van te voren niet aankondigen? Het Lost Ark forum staat er vol mee, mensen die dit niet vinden kunnen etc. Er zijn genoeg gevallen, zo zijn er mensen die door werk/school pas vandaag konden spelen en dus graag met hun vrienden of zelfs vriendin in dezelfde server willen spelen. Dit gaat dus nu niet meer, het is een totale schande als je het mij vraagt. De Que times zijn inderdaad belachelijk hoog, maar ook dit zou namate de dagen afnemen. Hoop dat ze uiteindelijk ook de serverlock er afhalen.

[ Voor 7% gewijzigd door JessetjeNL op 11-02-2022 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blehz
JessetjeNL schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:32:
[...]

Dus volgens jou is het niet bizar dat ze zomaar een server lock gaan doen + dit van te voren niet aankondigen? Het Lost Ark forum staat er vol mee, mensen die dit niet vinden kunnen etc. Er zijn genoeg gevallen, zo zijn er mensen die door werk/school pas vandaag konden spelen en dus graag met hun vrienden of zelfs vriendin in dezelfde server willen spelen. Dit gaat dus nu niet meer, het is een totale schande als je het mij vraagt. De Que times zijn inderdaad belachelijk hoog, maar ook dit zou namate de dagen afnemen. Hoop dat ze uiteindelijk ook de serverlock er afhalen.
Wil je liever New World taferelen waar je een hele dag in de queue zit? Dat is nogal egoïstisch voor de mensen die wel al op die server zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
JessetjeNL schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:32:
[...]

Er komt heus wel een optie om voor 20euro een server transfer te maken 8)7
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste