Ricmaniac schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:17:
Oh dat we na 6 maanden samen komen is alleen voor matchmaking etc neem ik aan ? Niet dat je je character bij je daadwerkelijke main server kan toevoegen of wel ?.. heb "per ongeluk" nu NON jumpstart rewards geclaimed op mijn jumpstart character.. chests zijn wel roster bound maarja mijn roster is natuurlijk niet op die server.
Volgens mij kan je gewoon binnen de server region met vrienden spelen, dus dat is het een beetje. Dan worden deze dingen en ook zoals de market place bij elkaar gevoegd. Ik ben benieuwd, specifieke details zijn nog niet bekend.
@
Ricmaniac Je krijgt nu extra items, ik vermoed dat het in ieder geval tot 1540 is. Je hebt nu ook nog de Mokoko event, waarbij elke mijlpaal je behoorlijk wat honing materials, character XP etc. krijgt. Dus bij 1450, 1470, 1490 (of iets in die geest) krijg je middels de Mokoko event items. Maar bij de fresh start krijg je daar bovenop ook nog eens super veel extra honing materials. Die heb je al in je mailbox zitten.
Ik speel zelf niet op een fresh start server, maar zal snel genoeg zijn dat de server worden toegevoegd aan de regio.
Hier een link met info:
https://www.playlostark.c.../jump-start-server-update
Nog extra dingen die je krijgt:
Characters on Jump-Start Servers will have increased XP gains (200%)
- Roster Level XP up to Lv. 100
- Character Level XP up to Lv. 60
- Stronghold Level XP up to Lv. 60
- Trade Skill Level XP up to Lv. 60
[
Voor 18% gewijzigd door
Diigii op 19-09-2023 15:39
]