Staar je niet blind op level 50

level 50 zegt eigenlijk niks haha.
Wat je wil doen is North Vern afmaken. Daarbij unlock je dan Guardian Raids en Chaos dungeons en nog wat level 50 content. Maar dat is allemaal tier 1. je moet het zien dat de endgame in 3 delen is.
Tier 1 tot ilvl 460 dan ga je naar Rohendel (nieuw continent) maar is nog steeds tier 1 tot ilvl 600
En elke paar tig ilvls unlock je nieuwe bosses en chaos dungeons waar je dus je mats grind om je gear te uppen.
Dan zijn er nog abyssal dungeons. Ook handig voor gear de eerste keer maar eigenlijk niet echt meer nodig om te doen als je gewoon lekker door quest door de story heen.
Tier 2 is dan van 600 tot 1100 en tier 3 is 1100+ met als eerste goal imo tot ilvl 1370 komen zodat je de coolste content kan beginnen
Dan begint de endgame pas echt imo. Content is tot nu toe heel snel steeds uitgekomen omdat ze natuurlijk alles in Korea al jaren hebben staan en dat is ook het moment dat de game in korea een heel stuk beter werd en de spelers aantallen weer gingen groeien.
Als ik nu opnieuw zou moeten beginnen wetend wat ik nu weet had ik het anders gedaan en dus zo veel mogelijk alleen maar die main story gefocussed om bij tier 3 te komen.
Ik bleef heel lang hangen op tier 1 en 2 omdat ik lekker zat te genieten van alle horizontal content. Island tokens, mokoko seeds, giants hearths etc etc. gewoon alle collectibles.
Nou is het echt helemaal niet erg hoor. Ik heb er plezier uit gehaald en dat is het belangrijkst maar voor mij na laten we zeggen 1 maand was het makkelijker geweest als ik toen al bij de "end game" was en niet een maandje later. Je hebt namelijk daily content die veel mats geven en door pas zo laat bij endgame aan te komen loop je dus achter op mensen die al wel extra tijd hebben kunnen farmen daar.
Maargoed dat is aan de andere kant weer niets zeggend want maten van mij hebben 1 hele hoge character maar ik heb 6 characters bijv.
Dat is wel nog een tip die ik kan mee geven. Uiteindelijk als je veel meer van de game begrijpt ga je zien dat je niet zo zeer 1 character progressed maar dat je je account progressed.

Al heb je altijd een main natuurlijk
[
Voor 8% gewijzigd door
Ricmaniac op 19-07-2022 07:37
]