Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
De amethyst shard en 100k silver chests, van Twitch drops denk ik, respawnen ook steeds.
Ben benieuwd of ze hier iets mee gaan doen, lijkt me niet de bedoeling dat mensen onbeperkt Royal Crystals krijgen, dat kost ze geld. :+

[ Voor 44% gewijzigd door Skizzik0 op 09-02-2022 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10-2024
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:05:
[...]

De giftcard kan je gewoon met je nl paypal betalen, heb ik ook gedaan
Ik heb nu 15euro op mijn amazon.de account maar als ik op kopen druk dan staat er alleen creditcard of betaalkaart toevoegen voor automatisch incasso heb ik iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ok dus na de koffie even een uurtje spelen is kansloos met dit spel, zit gewoon in een que van 5k lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
ApOE schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:34:
Ok dus na de koffie even een uurtje spelen is kansloos met dit spel, zit gewoon in een que van 5k lol
5K maar? Zinnerval waar ik op speel zit met 19K queue ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Iemand nog even de naam van de guild voor hij vol zit. Net ook maar even platinum pack gekocht, vond die demon hunter kostuum echt te vet om te laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
ApOE schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:34:
Wacht maar tot morgen, wanneer de f2p mensen joinen XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Msi92 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:43:
[...]

Wacht maar tot morgen, wanneer de f2p mensen joinen XD
Vrijdag toch? Of zit je in een GMT+4 timezone en is het al donderdag bij jou ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
twit schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:44:
[...]

Vrijdag toch? Of zit je in een GMT+4 timezone en is het al donderdag bij jou ? :)
Excuses, bedoel vrijdag :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
Ik heb 15euro balance op mijn amazon.de account maar ik krijg geen optie om daarmee te betalen iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

deze betaalopties krijg ik: https://ibb.co/58C08C9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skizzik0
Aangezien de eerste guild (al) vol is en het ophogen van de cap research tijd gaat kosten heb ik een tweede guild gemaakt op Thirain met de naam "Lost Tweakers". Met de huidige hype moeten we voorlopig wel twee guilds kunnen vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik ben die hele queue nu echt al helemaal $%^&^%#@$ zat. Gisterenavond in de queue gekomen op 8.5, bleef vast hangen op 7.5 na dik een uur, nu zit ik al een uur vanaf 5.5k in de queue en hangt die nu al 15min vast op 304... oftewel ik kan weer opnieuw beginnen.... Heb de game een half uur kunnen spelen sinds gisteren

Weer op 4k nu :)

[ Voor 10% gewijzigd door MyKey op 09-02-2022 21:23 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Skizzik0 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:31:
De amethyst shard en 100k silver chests, van Twitch drops denk ik, respawnen ook steeds.
Ben benieuwd of ze hier iets mee gaan doen, lijkt me niet de bedoeling dat mensen onbeperkt Royal Crystals krijgen, dat kost ze geld. :+
Snap nog steeds niet goed wat de trigger kan zijn ook hoor. Heb inmiddels 5 Plat packs geclaimed maar nu lijkt het gestopt te zijn.

Was net bezig op een 6e char :+

Opzich wel prima dit, kan nu nog wat langer nadenken over wat ik wil mainen aangezien ze toch allemaal de Plat skin hebben.

Edit: En daar is Plat pack numero 6 :9

[ Voor 3% gewijzigd door London op 09-02-2022 21:09 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Skizzik0 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:59:
Aangezien de eerste guild (al) vol is en het ophogen van de cap research tijd gaat kosten heb ik een tweede guild gemaakt op Thirain met de naam "Lost Tweakers". Met de huidige hype moeten we voorlopig wel twee guilds kunnen vullen.
Heb een verzoek gedaan: Darkestspawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02
London schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:08:
[...]

Snap nog steeds niet goed wat de trigger kan zijn ook hoor. Heb inmiddels 5 Plat packs geclaimed maar nu lijkt het gestopt te zijn.

Was net bezig op een 6e char :+

Opzich wel prima dit, kan nu nog wat langer nadenken over wat ik wil mainen aangezien ze toch allemaal de Plat skin hebben.

Edit: En daar is Plat pack numero 6 :9
ik vind het echt raar bij mij gebeurd er niks :P ook niet op andere characters

Maar dit is echt broken as fuck want nu zijn er dus spelers die 500 euro aan crystals krijgen en dus gelijk die hele shop leeg kunnen kopen

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2022 21:14 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:13:
[...]

Maar dit is echt broken as fuck want nu zijn er dus spelers die 500 euro aan crystals krijgen en dus gelijk die hele shop leeg kunnen kopen
bij mij ook niet helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:19
Guild staat vol ik heb nog een plekje voor @Msi92 en @Robertreyez maar that's it.

[ Voor 10% gewijzigd door Evernote op 09-02-2022 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skizzik0
@mprkooij zou je de startpost aan kunnen vullen met de Tweakers guilds die momenteel actief zijn? Faded Glory en Lost Tweakers op Thirain

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
@Evernote heeft een discord gemaakt voor "onze guild" maar misschien dat we lost tweaksers hier ook gewoon op toe moeten voegen ? Kunnen we in general chat gewoon met ze alle kletsen maar als er guild specifieke dingen besproken moeten worden kun je een aparte guild channel maken natuurlijk denk aan guild quests of iets dergelijks.

Dan kunnen we het wel als 1 guild aan laten voelen qua members en wanneer beide guilds groeien gewoon steeds mensen adden.

is maar een ideetje hoor
Als jij met jou guild daar ook down voor bent :P @Skizzik0

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2022 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:13:
[...]

Ik heb geen crystals gekregen verder, alleen bij de eerste pack. Daarna alleen die skins en mounts enzo.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifhearth
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-02-2022
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:41:
De guild begint al vol te raken :P in het begin heeft de guild helaas maar 30 plekken.
Iedereen moet dagelijks wat donaten (is een fixed amount) zo kunnen we de guild levelen om vervolgens meer spelers toe te laten.
Welke server zit de guild? Kan ik ook joinen met 2 maten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Clifhearth schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:30:
[...]

Welke server zit de guild? Kan ik ook joinen met 2 maten?
Beide guilds zitten op Thirain. Lost Tweakers is net begonnen dus heeft voldoende plek.
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:24:
Als jij met jou guild daar ook down voor bent :P @Skizzik0
Prima idee!

[ Voor 26% gewijzigd door Skizzik0 op 09-02-2022 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Kan je powerpass gebruiken op een andere server? Ik zit nu op zinnervale, maar zou wel een karakter willen levelen op de tweakers server ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Is de discord ook open voor spelers die vrijdag starten of nog druk bezig zijn om aan een founder pack te komen of player-only vooralsnog?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
pirader schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:32:
Kan je powerpass gebruiken op een andere server? Ik zit nu op zinnervale, maar zou wel een karakter willen levelen op de tweakers server ook.
weet ik niet zeker maar vermoed van niet. Denk dat het op dezelfde server moet zijn.
twit schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:34:
Is de discord ook open voor spelers die vrijdag starten of nog druk bezig zijn om aan een founder pack te komen of player-only vooralsnog?
Ja dit word gewoon de tweakers guild. ongeacht of je vrijdag speelt..alleen omdat de guilds op level 1 zo weinig mensen in de guild zelf kunnen hebben moeten we dat eerst even levelen voor je dan in de guilds kan komen. Swieso zullen er natuurlijk altijd wat mensen stoppen met spelen na een paar weken.

Ik merk alleen dat ik nu praat alsof ik de guild leider ben hahaha dat ben ik niet :P ga nu stoppen met tweakeren en even verder spelen XD anders kunnen we die guild nooit levelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
jammer, maar dan word het manueel een karakter levelen, geen probleem op zich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:33:
[...]

Ik heb nu 15euro op mijn amazon.de account maar als ik op kopen druk dan staat er alleen creditcard of betaalkaart toevoegen voor automatisch incasso heb ik iets fout gedaan?
vreemd, ik kon gewoon vanuit de amazon wallet betalen

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
Krijg net mijn platinum pack nog een keer in de item claim, nu dus 2x zoveel items. Bug hoorde ik, wel heel chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
@London ik ben er gedeeltelijk achter. het lijkt een soort van 10 min timer te hebben ofzo of tenminste exact op 22:10 popte die weer bij mij. ook op een nieuwe character. maar ik krijg telkens helemaal niets van die platinum pack behalve dit ene kistje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECtnFM4D3IqA8h2cm1NfgAza2w0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NhyILBPr0ChStuO7tgwI59TA.png?f=user_large

Ik snap niet dat zij de servers nog niet offline gegooid hebben.. dit is insaaaaaane
Sommige mensen krijgen telkens 100k gold.. nou en mensen die dus elke keer platinum pack krijgen met al die kisten die er in zitten hebben straks miljoenen en miljoenen aan silver. andere met 2 jaar lang gratis aura enzo echt chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:01:
[...]

Ik snap er ook niks van bij andere items kan ik het wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:14:
@London ik ben er gedeeltelijk achter. het lijkt een soort van 10 min timer te hebben ofzo of tenminste exact op 22:10 popte die weer bij mij. ook op een nieuwe character. maar ik krijg telkens helemaal niets van die platinum pack behalve dit ene kistje.

[Afbeelding]

Ik snap niet dat zij de servers nog niet offline gegooid hebben.. dit is insaaaaaane
Sommige mensen krijgen telkens 100k gold.. nou en mensen die dus elke keer platinum pack krijgen met al die kisten die er in zitten hebben straks miljoenen en miljoenen aan silver. andere met 2 jaar lang gratis aura enzo :P echt chaos.
Ja tis een vreemd verhaal. Heb inmiddels op 9 chars die platinum pack kunnen claimen. Maar stop er nu maar mee omdat ik alle classes die ik tof vind inmiddels wel van een skin voorzien heb. Benieuwd hoe ze dit oplossen.. Rollback of gelijk bans? Geen idee, we gaan het wel zien.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik nu ook voor de 3e keer mijn Bronze Founders Pack kunnen openen. 2 x op dezelfde character en op een andere. 300K van die currency nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
@Evernote Heb toch een andere class gekozen om te levelen, heb een guild request verzonden, ingame name: Hulc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
London schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:16:
[...]

Ja tis een vreemd verhaal. Heb inmiddels op 9 chars die platinum pack kunnen claimen. Maar stop er nu maar mee omdat ik alle classes die ik tof vind inmiddels wel van een skin voorzien heb. Benieuwd hoe ze dit oplossen.. Rollback of gelijk bans? Geen idee, we gaan het wel zien.
Bans zou wel lekker zijn, al die abusers straks huilen.

Heb nog niet gespeeld, maar klinkt nu al als een Chinese Mobile game fiasco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Iemand al geprobeerd de game te halen via key sites ipv via duitse amazon? Benieuwd of dat ook gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Niet online
Hoe kan ik een request sturen voor een guild invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Marcel317 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:35:
Hoe kan ik een request sturen voor een guild invite?
Dat kan zodra je in Prideholme bent, Alt-U voor guild interface (of onder de Communities knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Terranova schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:32:
Iemand al geprobeerd de game te halen via key sites ipv via duitse amazon? Benieuwd of dat ook gaat werken
heel veel hebben dat gedaan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Kan niet wachten tot dit forum gewoon over de game kan gaan ipv hoe je het koopt, of welke problemen mensen met kopen hebben hahah :P

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2022 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:40:
Kan niet wachten tot dit forum gewoon over de game kan gaan ipv hoe je het koopt, of welke problemen mensen met kopen hebben hahah :P
haha daar moet je onze overheid voor bedanken(op zich ook wel terecht met die lootbox wetgeving, maar toch)
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:39:
[...]

heel veel hebben dat gedaan hier
en thanks, ga het zo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
London schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:16:
[...]

Heb nu ook m'n 2e box binnen, vraag me toch af of hier echt problemen van kunnen ontstaan. Bannen lijkt me niet, fout ligt bij de developer, terugdraaien kan denk ik zeker wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Robertreyez schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:46:
[...]

Heb nu ook m'n 2e box binnen, vraag me toch af of hier echt problemen van kunnen ontstaan. Bannen lijkt me niet, fout ligt bij de developer, terugdraaien kan denk ik zeker wel...
Heb al 3 platinum packs ontvangen inmiddels. Lijkt me wel heel bizar als ze ons hiervoor zullen bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat wel is opgevallen nu door met verschillende gepraat te hebben is dat het vooral van vandaag is als mensen vandaag pas de packs claimde etc.

Die kist die ik steeds krijg is inderdaad ook de enige kist die ik nog niet geclaimd had tot vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StoneColdt
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:01:
[...]

sorry voor de zoveelste quote maar het is toch nog gelukt bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Zironako schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:48:
[...]

Heb al 3 platinum packs ontvangen inmiddels. Lijkt me wel heel bizar als ze ons hiervoor zullen bannen.
Ja ga ook nog maar even een platinum pack aanschaffen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zijn er trouwens nog gevolgen voor je steam acc als je lost ark gaat spelen vanuit een regio waar die eigenlijk niet voor uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oxidda schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:55:
Zijn er trouwens nog gevolgen voor je steam acc als je lost ark gaat spelen vanuit een regio waar die eigenlijk niet voor uit is?
Nope, doen de meeste van ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor_T
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-05 18:21
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:50:
[...]

sorry voor de zoveelste quote maar het is toch nog gelukt bedankt voor de tip _/-\o_
waar klik je op om met je wallet te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:19
Robertreyez schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:21:
@Evernote Heb toch een andere class gekozen om te levelen, heb een guild request verzonden, ingame name: Hulc
Invite sent (per ongeluk gereject omdat ik je naam niet herkende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
Doctor_T schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:15:
[...]

waar klik je op om met je wallet te betalen?
Ik heb echt geen idee bij mij wilde het ook niet werken maar ik heb voor zover ik weet niks bijzonders gedaan. Ben gewoon zoals altijd naar de amazon.de website gegaan > lost ark opgezocht en op kopen gedrukt. (heb daarvoor wel op de creditcard pagina overal opgedrukt maar het lijkt mij niet dat dat de oplossing is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertreyez
Evernote schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:19:
[...]

Invite sent (per ongeluk gereject omdat ik je naam niet herkende)
Ik zit er in! Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor_T
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:22:
[...]

Ik heb echt geen idee bij mij wilde het ook niet werken maar ik heb voor zover ik weet niks bijzonders gedaan. Ben gewoon zoals altijd naar de amazon.de website gegaan > lost ark opgezocht en op kopen gedrukt. (heb daarvoor wel op de creditcard pagina overal opgedrukt maar het lijkt mij niet dat dat de oplossing is)
hmm ik krijg de keuze niet

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 16:01
Ook maar een guild request gedaan, Idanue. :)

• Ricmaniac
Achievements op steam werken goed 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHbYNZ_3cMd8o-3UG7H3XJFEmVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FXK6zLsNDaCUkkVWE5zfWhXD.png?f=fotoalbum_large

Pas 1 duel gewonnen haha en krijg gelijk deze

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Hmm, heb zojuist op Amazon.de bronze founder pack purchased, maar wordt geen Steam key generated, order status blijft hangen op 'pending' maar Gift card balance ben ik wel kwijt.

Iemand ervaring met wachttijd op die Steam key?

Thanks!

• Doctor_T
Voor mensen die amazon wallet willen gebruiken en niet de optie krijgen om hun wallet te kiezen. Ik had mijn pin pas (bic iban etc) ingevoerd. Deze werd door amazon gedeclined en toen kon ik bij mijn orders zien dat het niet gelukt was en kon ik de payment method veranderen. Toen stond er wel use wallet bij. Dus toch gelukt!

• Ricmaniac
Dwish schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:18:
Hmm, heb zojuist op Amazon.de bronze founder pack purchased, maar wordt geen Steam key generated, order status blijft hangen op 'pending' maar Gift card balance ben ik wel kwijt.

Iemand ervaring met wachttijd op die Steam key?

Thanks!
gewoon paar minuutjes wachten. duurt soms wel 5-10 in slechte gevallen

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Ricmaniac schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 00:19:
[...]
gewoon paar minuutjes wachten. duurt soms wel 5-10 in slechte gevallen
Helaas al 30 min of iets, ik check morgen wel weer..

• Tim.E
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-07 21:43
Net gestart met spelen, guild request verzonden. Ign= Tengels.

• daltona
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:50:
[...]

Toppie, veel plezier

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor wat betreft de dupe glitch met packs:
Roxx
5h
Thanks! This is in the process of being addressed, but you will not be banned for experiencing a bug.
Ben ook wat aan het spelen op een Gunlance en dat is toch ook wel heel vet zeg _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door London op 10-02-2022 06:20 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Zo ook allemaal gelukt hier. Prolog inmiddels afgerond. Twijfel zwaar tussen Gunlancer en Striker/wardancer vooralsnog. Heb me voorgenomen me wat minder rushed en gejaagd te voelen als dat ik sommige streamers met een soort race tegen de klok bezig zie. Het is mijn eerste mmorpg en zeker mijn eerste char naar lvl50 levelen ga ik deze dagen eens goed voor zitten. Wss alternate ik een beetje tussen bovenstaande classes tot ik een gevoel heb welke speelstijl me het meest bevalt.

Ben nog niet op het punt dat ik een guild kan selecten maar houd , in de 2e guild, nog een plekje vrij ;) ik hoop me daar vandaag nog voor aan te melden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
twit schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:08:
Zo ook allemaal gelukt hier. Prolog inmiddels afgerond. Twijfel zwaar tussen Gunlancer en Striker/wardancer vooralsnog. Heb me voorgenomen me wat minder rushed en gejaagd te voelen als dat ik sommige streamers met een soort race tegen de klok bezig zie. Het is mijn eerste mmorpg en zeker mijn eerste char naar lvl50 levelen ga ik deze dagen eens goed voor zitten. Wss alternate ik een beetje tussen bovenstaande classes tot ik een gevoel heb welke speelstijl me het meest bevalt.

Ben nog niet op het punt dat ik een guild kan selecten maar houd , in de 2e guild, nog een plekje vrij ;) ik hoop me daar vandaag nog voor aan te melden
Pooooh ik wou dat ik een game weer kon herleven als mijn eerste MMORPG zeg.
Wat een ervaring was dat toen :P

Ik zou het echt 100% zeker rustig aan doen. helemaal nu het je eerste keer is. MMORPG zijn super uitgebreid en deze game is daar zeker geen uitzondering in dus het zal in het begin allemaal wat overwelming voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10-09 21:33
Ricmaniac schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:17:
[...]

Pooooh ik wou dat ik een game weer kon herleven als mijn eerste MMORPG zeg.
Wat een ervaring was dat toen :P

Ik zou het echt 100% zeker rustig aan doen. helemaal nu het je eerste keer is. MMORPG zijn super uitgebreid en deze game is daar zeker geen uitzondering in dus het zal in het begin allemaal wat overwelming voelen.
Ik denk nog steeds terug aan die ervaring als een herinnering aan iets wat ik heb meegemaakt, een plek waar ik ben geweest. Ipv als een spel wat ik heb gespeeld. O+

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 07:53
twit schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:08:

Gewoon spelen wat jij wilt spelen. Ik ben ooit in WoW als Tauren begonnen en geëindigd als een Elf. Het is maar net wat jij leuk vind. Vooral niet gaan rushen. Het is een ervaringen een belevenis, maar vooral heel leuk!

Daarom heb ik zelf ook 4 poppetjes aangemaakt, ik heb nog geen idee wat ik wil. Al trekt mij de Deadeye, Paladin en Bard wel erg aan. Maar ik denk dat ik eerst even tot een bepaald level ga spelen en dan heel even switch. Wellicht pak ik de Bard wel voor de boost.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

• HappyChappy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-08 00:39
Kloever schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:29:
[...]

Gewoon spelen wat jij wilt spelen. Ik ben ooit in WoW als Tauren begonnen en geëindigd als een Elf. Het is maar net wat jij leuk vind. Vooral niet gaan rushen. Het is een ervaringen een belevenis, maar vooral heel leuk!

Daarom heb ik zelf ook 4 poppetjes aangemaakt, ik heb nog geen idee wat ik wil. Al trekt mij de Deadeye, Paladin en Bard wel erg aan. Maar ik denk dat ik eerst even tot een bepaald level ga spelen en dan heel even switch. Wellicht pak ik de Bard wel voor de boost.
Zelf WoW vanaf het begin gespeeld en dat gevoel krijg je gewoon geen tweede keer (ik niet tenminste ;) ) Begonnen als Night Elf druid, jaren gespeeld en toen geswitched naar undead mage.

Wat ik mooi vind aan LA is het makkelijk switchen tussen classes en het feit dat veel dingen Bind on Account zijn. Ben nu begonnen als soulfist en level 28. Wil op zich nog zoveel proberen maar level deze eerst tot 50. Ben zeker niet teleurgesteld in dit spel en heb nu al zin om vanavond weer te spelen. Hopelijk zonder enorme queue. :'(

• daltona
wauw wat genieten zeg, ben pas lvl 17 dus weet niet wat me te wachten staat maar doet me echt denken aan een mmo net als wow maar dan van boven af.

Ben benieuwd hoe het wordt naarmate je richting de endgame gaat.

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:21
Heb gisteren ook een aantal uurtjes kunnen spelen. Ik vind het vooral erg overweldigend wat er allemaal aan informatie op je afkomt. Tot nu toe gaat het nog wel maar als je alle systemen meetelt is het wel een complex spel. Maar dit laat onverlet dat het heerlijk speelt en dat de stijl mij ook echt wel bevalt.

De keuze voor welke main is wel errug lastig. Nu maar een Berserker want die speelt wel lekker simpel. Eerst een keer naar level 50 en dan een keer zo'n pass gebruiken voor een andere class:)

Hierboven geeft ook iemand aan dat het fijn is dat veel account bound is. Daar ben ik het wel mee eens! Ook zaken als Silver, zorgt wel voor wat quality of life voordelen wat mij betreft.

• Ricmaniac
Net Lastra Forest gedaan. wat een zieke bossfight daar :D super tof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cens
  • Laatst online: 25-08 10:25
Ik moet zeggen dat ik het toch veel cooler vind dan verwacht, gezien de tijd die ik in het spel stop die ik eigenlijk niet heb :-)

Net ook een aanmelding gedaan voor Lost Tweakers

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Echt toch wel een heerlijke game, ik hoop gewoon dat ze ooit wel een manier vinden voor die regio block op te heffen. Al is het maar dat ze dingen moeten verbannen die volgens onze wet illigaal zijn.

Ik veronderstel dat heel wat mensen anders deze game niet gaan kunnen spelen anders.
Wat toch wel spijtig zou zijn.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:40:
Wellicht een idee voor de topic start... als ik t goed begrijp zijn er verschillende manieren om aan t spel te komen. Om te voorkomen dat Nederlanders (en Belgen) hier nog heel vaak gaan vragen hoe ze aan t spel moeten komen lijkt het me goed als als iemand in een aantal stappen kan uitleggen hoe je aan t spel kunt komen en wat je daarvoor nodig hebt. Als dit in de TS staat dan kunnen nieuwe spelers het daar lezen ipv de vraag over en over hier in het topic stellen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
JohnnyV76 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:57:
[...]

Wellicht een idee voor de topic start... als ik t goed begrijp zijn er verschillende manieren om aan t spel te komen. Om te voorkomen dat Nederlanders (en Belgen) hier nog heel vaak gaan vragen hoe ze aan t spel moeten komen lijkt het me goed als als iemand in een aantal stappen kan uitleggen hoe je aan t spel kunt komen en wat je daarvoor nodig hebt. Als dit in de TS staat dan kunnen nieuwe spelers het daar lezen ipv de vraag over en over hier in het topic stellen.
Dan moet je dat over 1 dag wel weer aanpassen want dan kan het niet meer via de founders packs vrees ik en moet je met vpn en buitenlandse accounts gaan klooien.

• Infada
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-06 19:16
Ook een guild verzoek gedaan, ign=Infada

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blehz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-08 21:53
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:22:
[...]

Ik heb een nieuw Amazon account gemaakt, Duits adres en telefoonnr van een museum ergens. Heb dan wel mijn bankkaart toegevoegd (BIC+IBAN).
Als ik dan Lost Ark probeerde te kopen faalde die order (logisch ook, ik heb nooit toestemming gegeven om er geld af te halen). Ga je naar orders -> revise payment, kan je alsnog je balance kiezen of gift card toevoegen.
Ik heb dit niet gedaan maar dan heb ik Amazon gift card balance (via menu rechts boven) gekocht met bancontact (België) voor 14.99.
Daarna terug gegaan naar de Lost Ark Bronze pagina en de 1-click purchase button betaalde direct met de balance op mijn account. Ondertussen key activated op mijn Steam account.

Key bleef op "generating" stean op de Amazon pagina, en daarna een error. Maar hij zat gewoon in mijn mail.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Even alvast een headsup / FYI

"Onze guild" zit vol op Thirian maar we doen ons best om deze zo snel mogelijk uit te breiden natuurlijk.
@Skizzik0 is een 2e guild gestart genaamd "Lost Tweakers" en daar is volgens mij nog wel gewoon genoeg plek.

De game is alleen vervelend dat je pas guildranks kan geven nadat een member 2 dagen er in zit dus alleen de guildleaders kunnen nu nog inviten en die hebben ook gewoon een leven naast de game natuurlijk (al vind ik dat geen excuus :+ )

credits aan @Evernote die heeft een discord opgezet waarbij we de guilds samen voegen in discord met gewoon shared channels maar dan wel een specifieke guild channel voor wanneer er iets besproken moet worden wat guild specifiek is bijvoorbeeld. (denk aan weekly guild task o.i.d.)

Zijn nog een beetje bezig met de inrichting daarom nog niet gepost. maar als die klaar is geven we dat door.
Reden dat ik dit ook vast zeg is ook omdat ik redelijk wat DM's krijg :P

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 13:54
Hi! Ik heb een guildrequest gestuurd onder de naam "Callarin". Overigens vind ik het erg lastig om te bepalen met welke class ik wil beginnen...

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
tis vreemd ik heb nu meerdere filmpjes bekeken en ik kan het gevoel niet weg krijgen.
Deze game word verkocht als MMORPG, maar voor mij lijkt het toch echt een dungeoncrawler alla Diablo!

Mensen overtuig mij wat maakt deze game een MMORPG!!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
BJBoes schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:57:
tis vreemd ik heb nu meerdere filmpjes bekeken en ik kan het gevoel niet weg krijgen.
Deze game word verkocht als MMORPG, maar voor mij lijkt het toch echt een dungeoncrawler alla Diablo!

De eerste dungeons nog niet iig.

Ik voelde me vrij nutteloos als paladin die wild ehalen en shielden, was niet nodig.

Maar later komt het misschien wel in de raids.

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
ActualFantasy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:59:
[...]

Ik voelde me vrij nutteloos als paladin die wild ehalen en shielden, was niet nodig.

ik heb begrepen dat de makers zijn afgestapt van de zogenaamde holytrinity! of wel geen tank heal of dps classen! De enige classe die nog kan healen blijkt een bard te zijn voor zover ik begrepen heb van oude guildmaten!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

• Ricmaniac
BJBoes schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:57:

Qua content is het gewoon een MMO met quests. raids, dungeons etc etc. alleen je camera angle is vanaf schuin boven. dat is de enige overeenkomst met dungeon crawler :P de rest is veel meer mmo dan dat. Sowieso alle side content en "fun" dingen die je in de game kan doen wat niet direct samen hangt aan je progression is ook iets wat niet vaak in dungeon crawlers zit.

Bijv iets waar ze aan werken en volgens mij niet al te lang op zich laat wachten zijn andere game modes als side content. persoonlijk vind ik het mega vet om zulke random shit te kunnen doen wat niet direct samen hangt aan "grinden van power".

• Ricmaniac
ActualFantasy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:59:
[...]

in endgame raids is paladin een must (of bard) niemand doet de raid zonder 1 van de supports minstens mee

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:21
BJBoes schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:03:
[...]

ik heb begrepen dat de makers zijn afgestapt van de zogenaamde holytrinity! of wel geen tank heal of dps classen! De enige classe die nog kan healen blijkt een bard te zijn voor zover ik begrepen heb van oude guildmaten!
Ze zijn inderdaad van de klassieke healer etc afgestapt maar het is nog steeds van toepassing. De support classes zijn end-game wel echt heel belangrijk, en dat zijn de Bard en Paladin. Wellicht voelt de paladin nu underwhelming maar endgame is het instant grouping naar wat ik er van begrijp.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 10:21
Ik heb gister al een paar de groep kunnen redden in (ik denk de 2de) dungeon. Was iets met waves en shields als ik het me goed kan herinneren.

Paladins voelen compleet anders in dit spel dan bv WoW.. En dat bedoel ik als een positief iets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
ex87 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:16:
Ik heb gister al een paar de groep kunnen redden in (ik denk de 2de) dungeon. Was iets met waves en shields als ik het me goed kan herinneren.

Paladins voelen compleet anders in dit spel dan bv WoW.. En dat bedoel ik als een positief iets
Ja je moet ook veel damage doen want zo charge je sneller je ultimate abilities enzo

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ik vraag me af hoe het morgen moet gaan zijn, persoonlijk beetje onzin om 15euro uit te geven voor letterlijk een paar uur... aangezien het morgen gratis is. Alleen hoe krijg je het dan uit Duitsland ofzo...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Zou het super graag spelen want het ziet er tof uit. Maar ik begrijp dat op MAC echt vrij lastig is, unless bootcamp (maar heb een M1). Helaas!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:51
Hoe Is afgelopen met de founderspack dupe?

• blehz
Lord_T schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:40:
ik vraag me af hoe het morgen moet gaan zijn, persoonlijk beetje onzin om 15euro uit te geven voor letterlijk een paar uur... aangezien het morgen gratis is. Alleen hoe krijg je het dan uit Duitsland ofzo...
Ik heb voor de zekerheid toch maar het founder's pack gekocht. Wie weet is er daarna geen manier meer om het in je Steam library te krijgen. Ik krijg er dan toch minstens een pet voor.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Marvin. schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:49:
Hoe Is afgelopen met de founderspack dupe?
Het dupen is stopgezet en vooralsnog hebben ze niets teruggedraaid.

Tesla M3LR '21

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
blehz schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:55:
[...]

Ik heb voor de zekerheid toch maar het founder's pack gekocht. Wie weet is er daarna geen manier meer om het in je Steam library te krijgen. Ik krijg er dan toch minstens een pet voor.
Dit was voor mij ook de reden om een founders pack te kopen, zodra het gratis wordt is er naar mijn idee geen mogelijkheid meer om het aan je Nederlandse account toe te voegen.. of je moet hopen dat een gratis spel op een andere manier als gift binnen komt maar je zult altijd iets moeten kopen/krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
numb3r13 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:12:
[...]

Dit was voor mij ook de reden om een founders pack te kopen, zodra het gratis wordt is er naar mijn idee geen mogelijkheid meer om het aan je Nederlandse account toe te voegen.. of je moet hopen dat een gratis spel op een andere manier als gift binnen komt maar je zult altijd iets moeten kopen/krijgen
Gisteren een post van iemand hier die dit had gedaan en dat schijnt te werken voor de free to play vanaf 11 feb 18:00

VPN Engeland opzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > LA staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden

• Skizzik0
Moet wel gezegd worden dat 't gebruik van 'n VPN technisch tegen de Steam TOS is. Voor zover ik weet waren de methodes met gifts en Amazon keys dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat is de game goed zeg. nu ik wat verder kom worden de zones ook steeds anders en je waant je echt weer in een nieuw gebied. en dan te bedenken dat ik pas zoooo'n klein deel van de wereld gezien heb.

Ik ben echt niet normaal hooked gewoon.
Dacht dat ik het bij newworld de eerste dagen had maar dit is vele malen erger.

• blehz
Skizzik0 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:18:
Moet wel gezegd worden dat 't gebruik van 'n VPN technisch tegen de Steam TOS is. Voor zover ik weet waren de methodes met gifts en Amazon keys dat niet.
In Steam gifts handelen is volgens mij ook tegen de TOS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HappyChappy
Ricmaniac schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:19:
Wat is de game goed zeg. nu ik wat verder kom worden de zones ook steeds anders en je waant je echt weer in een nieuw gebied. en dan te bedenken dat ik pas zoooo'n klein deel van de wereld gezien heb.

Ik ben echt niet normaal hooked gewoon.
Dacht dat ik het bij newworld de eerste dagen had maar dit is vele malen erger.
Same! Net bij het punt gekomen waar ik mn eigen landgoed krijg. Wat was het hele scenario daarvoor goed zeg! Ben nu de hele dag aan het werk (elke dag 08:00 tot 16:30) maar wil de hele tijd spelen haha. WoW deed dat in het begin ook met mij en nu dit spel ook. Zo zie je maar dat het niet uitmaakt of je in je 20er jaren zit of net 40 bent geworden, dat gevoel verdwijnt niet 8)

• HappyChappy
blehz schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:27:
[...]

In Steam gifts handelen is volgens mij ook tegen de TOS?
Voor zover ik weet alleen voor de handelaar en niet voor de koper.

• pirader
Zo net maar via remote desktop mij in de login queue gezet… nu al 10k queue op zinnervale… jezus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:31:
Zo net maar via remote desktop mij in de login queue gezet… nu al 10k queue op zinnervale… jezus
Ik was al lang geswitched als ik dat had

• HappyChappy
pirader schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:31:
nooooooooo :( Ben pas rond 5 uur thuis, zal me verbazen als ik uberhaubt kan spelen vandaag. Morgen de pc maar aan laten staan en remote inloggen om 2 uur.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:02
blehz schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:55:
[...]

Bij de keys/gift staat vrij duidelijk "Cannot be activated in - NETHERLANDS". Ben je dan alsnog met een VPN gaan activeren?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste