Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:29
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:27:
[...]

Ja ik heb de gift op mijn Nederlandse account kunnen activeren. Ze gaven me overigens nog een tip. Op die link waar je op klikt en naar die site gaat met die 4 stappen, op die site stond bij mijn rechts op een hulptool. Als jij die ook hebt staan zou je die misschien ook kunnen gebruiken
Helaas

Dit is wat zij zeggen

Unfortunately it is impossible to activate this Gift due to some restrictions. Please contact your Seller and ask for a refund.
Sorry for inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
Evernote schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:22:
Ik heb nu 2 applications open staan, één van Sylvean (@SylvainVII ?) en Zaphster, ook iemand van hier?
Ik heb zojuist ook geapplied. IGN: Serva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 21:49
DivineNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:34:
[...]

Dat zou vervelend zijn. Ik ga het zo proberen op mijn PC en laat je wat weten :p

EDIT: Ik kan server lijst en dergelijke gewoon zien met Teamviewer, ik ga alleen nog niet in de queue, dat doe ik wat later pas.
Ik had net (na 20 minuten niets doen met mijn sessie) ineens beeld, maar ik kon niet op accept klikken (blijkbaar moet je eerst met voorwaarden akkoord gaan). Duurt dat altijd zo lang? Heb toch best wel een goeie PC al zeg ik het zelf, dus lijkt me toch raar dat het zo gigantisch lang duurt.

Nu lijkt het toch weer niet te werken (heb mijn pc herstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:44:
[...]

Ik had net (na 20 minuten niets doen met mijn sessie) ineens beeld, maar ik kon niet op accept klikken (blijkbaar moet je eerst met voorwaarden akkoord gaan). Duurt dat altijd zo lang? Heb toch best wel een goeie PC al zeg ik het zelf, dus lijkt me toch raar dat het zo gigantisch lang duurt.

Geen idee, bij mij gaat het vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:44:
[...]

ik gebruik zelf chrome remote desktop en die werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10-09 21:33
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:46:
[...]

We hebben een guild "Faded Glory" op Thirain met voornamelijk members van de Fathers of Tweakers discord

ook voor jou @MetalPool

@Evernote is voor alsnog de enige die kan inviten though omdat guild ranks pas aangepast kunnen worden na 2 dagen blijkbaar. dus jullie zouden hem ingame moeten whisperen/toevoegen voor een invite. Nu alleen niet online
Ook applied, met mijn toekomstige alt, Artillerist Nukeitfromorbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Vraag. Heb Lost Ark via G2A op een nieuw Nederlands Steam account gezet. Als ik op mijn main Steam account inlog staat Lost Ark ook in de lijst: "From the Libary of xxx", mijn 2e steam account.

Ik kan het op mijn main Steam account spelen via de libary van het nieuwe Steam account. Gaat dat goed of is er dan kans op een ban van je main account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Overigens vind ik de main quest line nog best boeiend.. had me op het ergste voorbereid na vaak gelezen te hebben dat ie enorm saai was.

[ Voor 6% gewijzigd door Perrin op 09-02-2022 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Nou ik probeer van alles maar ik krijg gewoon geen beeld, spel start wel op maar daar is het dan ook mee gezegd. Lijkt ook qua resources verder niets te doen. Lijkt mij dan niet te liggen aan teamviewer, aangezien ik wel andere vensters zie, en met NW had ik destijds deze problemen ook niet...

Lijkt dus aan het spel te liggen maar ik heb geen idee wat ik daar verder aan kan veranderen haha. As we speak het spel opnieuw aan het installeren. Vaag gedoe dit, maar eens kijken of dat het probleem oplost.

[ Voor 9% gewijzigd door Tribunus op 09-02-2022 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-09 11:31
Zijn er nog mensen die geen beeld krijgen bij het opstarten?
Mijn vriend zegt dat hij het ook heeft en zit gewoon voor zijn PC (niet remote)

Edit: Na reboot is hij er toch geraakt

[ Voor 12% gewijzigd door HeRSteiN op 09-02-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Beter goed gejat ook dan slecht bedacht. Duidelijk vanalles geknipt en geplakt uit andere lore, met die korok seeds en er loopt een soort Yoda rond.

[ Voor 34% gewijzigd door Perrin op 09-02-2022 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:53
Ah. Code is binnen. Nieuwe amazon.de account aangemaakt. Adres in Duitsland van google geplukt. CC gepakt en done. Hij is nu aan het installeren. Meteen via Twitch Gaming de loot claimen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05
Ik merk wel dat ik het door de camera style hetzelfde speel als D3 en PoE enzo ... dat speel ik altijd hardcore en mag je dus neit dood..

ben nu ook nog niet dood gegaan maar doe er ook alles aan zoals pot spam enzo XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:10:
Nou ik probeer van alles maar ik krijg gewoon geen beeld, spel start wel op maar daar is het dan ook mee gezegd. Lijkt ook qua resources verder niets te doen. Lijkt mij dan niet te liggen aan teamviewer, aangezien ik wel andere vensters zie, en met NW had ik destijds deze problemen ook niet...

Lijkt dus aan het spel te liggen maar ik heb geen idee wat ik daar verder aan kan veranderen haha. As we speak het spel opnieuw aan het installeren. Vaag gedoe dit, maar eens kijken of dat het probleem oplost.
Zou het aan Easy anti cheat kunnen liggen? Het opstarten van het spel duurt bij mij ook heel lang, allereerst vanwege EAC en vervolgens krijg ik het logo ook lang in beeld voordat het spel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:27:
Ik merk wel dat ik het door de camera style hetzelfde speel als D3 en PoE enzo ... dat speel ik altijd hardcore en mag je dus neit dood..

ben nu ook nog niet dood gegaan maar doe er ook alles aan zoals pot spam enzo XD
Nja ik ben nu lvl 19, tot zover niet eens een klein beetje dicht in de buurt geweest van doodgaan. Af en toe een pot, maar zeker niet zoals bij PoE. Weet niet hoe het later gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
mpra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:29:
[...]

Nja ik ben nu lvl 19, tot zover niet eens een klein beetje dicht in de buurt geweest van doodgaan. Af en toe een pot, maar zeker niet zoals bij PoE. Weet niet hoe het later gaat zijn.
Bij een aantal boss fights heb ik wel al die veertjes moeten gebruiken :o heb best een aantal skills met lange animation lock en zo soms harde klappen gekregen. Ik gebruik wel alleen de cheapo pots, niet de % heal.

[ Voor 5% gewijzigd door Perrin op 09-02-2022 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Perrin schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:32:
[...]

Bij een aantal boss fights heb ik wel al die veertjes moeten gebruiken :o heb best een aantal skills met lange animation lock en zo soms harde klappen gekregen. Ik gebruik wel alleen de cheapo pots, niet de % heal.
Welk level ben je? En class?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
mpra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:36:
[...]

Welk level ben je? En class?
33 Artillerist nu. Wordt straks een alt, niet mijn main denk ik.

En wat me opvalt is dat het spel niet zuinig is met bag space en gemak van teleporteren/rijden. In andere spellen moet je hard werken om een beetje spullen mee te kunnen nemen en je vlotjes voort te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Is er al een queue? Of is er al een site waar we dit eventueel kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:47:
Is er al een queue? Of is er al een site waar we dit eventueel kunnen bekijken?
zinnervale 8K queue nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Perrin schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:38:
[...]

En wat me opvalt is dat het spel niet zuinig is met bag space en gemak van teleporteren/rijden. In andere spellen moet je hard werken om een beetje spullen mee te kunnen nemen en je vlotjes voort te bewegen.
mega blij dat er geen weight limit is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
Hopelijk valt de queue mee :D
Ben bereid mijn Franse les te skippen met spijt in het hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07 09:48
Damn dat is al hoog voor het tijdstip..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zo blij dat ik daar niet heen ben gegaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
Van Artillerist is Air Raid de dikke burst. Met skill level 10 en de juiste tripods is het wel genieten telkens wat voor impact dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
Iemand in queue voor Thirain?
Zodat ik me een beetje kan voorbereiden dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
HeRSteiN schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:33:
Iemand in queue voor Thirain?
Zodat ik me een beetje kan voorbereiden dadelijk.
geen net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Ben nu een lvl 23 Berserker en het speelt heerlijk weg.
Zit in een kleine guild die alleen uit wat vrienden bestaan.

Indien je wilt kan je mij toevoegen op Thirain (Binshou)

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Heb het spel nu ook via gift in mn library. Is al aan het downloaden. Hopelijk houdt steam zich niet bezig met dit te tracken ofzo en mensen te bannen :p Maar dat lijkt me onrealistisch aangezien ik geen vpn of zo heb gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeRSteiN
Bedankt! :)

Heb zonet ook deze site gevonden voor wie ook deze vraag moest hebben:
https://www.playlostark.com/en-us/support/server-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor_T
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-05 18:21
heeft er ook iemand de amazon.de versie gekocht? zoja met of zonder vpn? oftewel, kan je die KEY die je krijgt gewoon op een NL steamacc activeren? Ik wil namelijk de silver versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Doctor_T schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:54:
heeft er ook iemand de amazon.de versie gekocht? zoja met of zonder vpn? oftewel, kan je die KEY die je krijgt gewoon op een NL steamacc activeren? Ik wil namelijk de silver versie
Ja, dit kan gewoon. Ik heb de versie gekocht via de .de site en de key gewoon op mijn nederlandse account geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:32
Doctor_T schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:54:
Zojuist nog een extra platinum founders pack gekocht en geactiveerd op mijn nederlandse steam account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor_T
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-05 18:21
ok goed om te weten, zoveel nederlanders die proberen dit te spelen. dus gewoon nieuwe amazon account op .de en dan een duits adresje invoeren, Je krijgt hem toch digitaal en dan meteen op steam add game neem ik aan. Ow dat is dan alleen met credit card?

[ Voor 8% gewijzigd door Doctor_T op 09-02-2022 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Doctor_T schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:00:
ok goed om te weten, zoveel nederlanders die proberen dit te spelen. dus gewoon nieuwe amazon account op .de en dan een duits adresje invoeren, Je krijgt hem toch digitaal en dan meteen op steam add game neem ik aan. Ow dat is dan alleen met credit card?
Ja je krijgt een key en kan je gewoon op je NL steam adden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
Doctor_T schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:00:
Nadat je betaald hebt krijg je de steam key gelijk te zien en kun je de key activeren op steam. Als je geen creditcard hebt koop dan een amazon.de cadeaubon met ideal. En reken daarna de key af met je amazon tegoed.

[ Voor 10% gewijzigd door KevinskiNL op 09-02-2022 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Hier heeft een vriend mij de game gegift vanuit Portugual.
Werkt zonder problemen en niets van VPN nodig gehad.

Gewoon hem 15 euro gegeven met steam card en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Ik vrees dat ik ook te hyped ben geraakt door dit topic en de streams kijken. Van niet (erg) geinteresseerd in lost ark naar zelfs geld uitgeven voor een early starter pack. De marketing machine doet goed zijn werk. Ik ben aan het shoppen op amazon nu en meld me hopelijk snel om met jullie te gaan gamen! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Iemand een antwoord op eerdere vraag mbt founders pack? Moet je die op je main openen? Of kan je de content transferen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Squishie schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:38:
Iemand een antwoord op eerdere vraag mbt founders pack? Moet je die op je main openen? Of kan je de content transferen.
Zodra je de pack claimed is die server bound.
Je kan de inhoud daarna wel gewoon naar een ander character zetten.
Zo heb ik een hoop kistjes met de skins nog even in de stash gelaten, om te kijken welke ik zou willen openen.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
KevinskiNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:59:
[...]

Zojuist nog een extra platinum founders pack gekocht en geactiveerd op mijn nederlandse steam account
Is wel enkel creditcard, maar je kan geloof ik amazon giftcards kopen en hem dan hiermee kopen uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ik vind het wel een ingewikkeld spel tot nu toe hoor haha. Even flink wennen, wordt flink in het diepe gegooid wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
[...]

vraagje maar had je al een pack?
Want ik heb een gold pack gegift gekregen vanop G2A, maar daar kan je maar 1 pack per keer laten giften.
Meerdere packs lukt gewoon niet. Dus ik vroeg me af of het op deze manier wel werkte en je zo packs kon stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 23:30
Iemand die een kennis of vriend heeft zoals hier boven vaker genoemd vanuit het buitenland die mij de key van giften? Zijn er andere manieren, heb geen creditcard overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
pirader schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:59:
[...]

vraagje maar had je al een pack?
Want ik heb een gold pack gegift gekregen vanop G2A, maar daar kan je maar 1 pack per keer laten giften.
Meerdere packs lukt gewoon niet. Dus ik vroeg me af of het op deze manier wel werkte en je zo packs kon stacken?
Je kunt zover ik begrepen hebt niet 2 keer dezelfde pack kopen. Ik heb naast platinum ook de bronze pack gekocht en deze krijg ik netjes toegevoegd op mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
KevinskiNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:03:
[...]

Je kunt zover ik begrepen hebt niet 2 keer dezelfde pack kopen. Ik heb naast platinum ook de bronze pack gekocht en deze krijg ik netjes toegevoegd op mijn account.
oke top want ik had eerder al een bronze pack gegift gekregen, maar toen ik de gold pack wou krijgen kon deze niet gegift worden omdat ik lost ark al had gekregen zo.
Vandaar deze vraag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
MyKey schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:47:
[...]

Is wel enkel creditcard, maar je kan geloof ik amazon giftcards kopen en hem dan hiermee kopen uiteindelijk
Klopt kan ook met amazon giftcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Speelt er trouwens iemand met een controller? Vraag me af of dat wat goed te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
Perrin schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:38:
[...]

Wat is trouwens de reden dat hem niet als main gaat nemen? Zat er ook aan te denken om hem te mainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Net request gedaan voor de guild. ActualFantasy, Paladin.

En nu snel weer verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Robertreyez schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:07:
[...]

Wat is trouwens de reden dat hem niet als main gaat nemen? Zat er ook aan te denken om hem te mainen
Ik main hem ook. Heb geen reden hem niet te mainen. Vind het wel tof. Veel burst damage. Wel minder mobility dan sommige classes.

Ook heb je sommige animation locks die vervelend kunnen zijn in drukke content. Zo heb ik nu 1 death op me naam omdat ik in mijn ultimate turret modus stond en de boss deed een one shot ability. Was te laat met stance switchen en Dodgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Hoe heet de guild? Zou graag applyen. IGN: Darkestspawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
[...]

Mijn amazon.de account is zojuist (net na betalen key ) helaas geblokkeerd vanwege suspicious activity. Is nog niet zo evident allemaal dus helaas. Sowieso natuurlijk erg opletten welke acties en risico's je hier eventueel neemt voor het spelen van een spelletje. Althans, dat zit ik me nu (net te laat I know) toch even af te vragen O-)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
ben wel benieuwd naar de queue times als het straks voor het grote publiek opengaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10-2024
Waar kan ik met ideal een amazon.de giftcard kopen? En is het dan nodig om via een vpn op amazon.de de game te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:56:
Waar kan ik met ideal een amazon.de giftcard kopen? En is het dan nodig om via een vpn op amazon.de de game te kopen?
Vpn niet nodig, heb je geen paypal? Ik kon niet zo snel een site vinden met ideal

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
JessetjeNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:03:
Iemand die een kennis of vriend heeft zoals hier boven vaker genoemd vanuit het buitenland die mij de key van giften? Zijn er andere manieren, heb geen creditcard overigens?
Gewoon met een ander nieuw mailadres een account maken op amazon.de, een duits willekeurig adres gebruiken en dan een 15euro giftcard van een duitse website kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:56:
https://gamecardsdirect.c...-cards-us/?wsquery=amazon

Had hem vrij snel binnen.

Net ook de Plat pack geused op m'n Bard. Heerlijke skin en mount _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
Kunt ook gewoon met ideal een cadeaubon kopen op amazon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:03:
[...]

Gewoon met een ander nieuw mailadres een account maken op amazon.de, een duits willekeurig adres gebruiken en dan een 15euro giftcard van een duitse website kopen.
Als ik met mijn nederlands paypal account kan betalen dan is dat geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:04:
[...]

Als ik met mijn nederlands paypal account kan betalen dan is dat geen probleem
De giftcard kan je gewoon met je nl paypal betalen, heb ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Zijn jullie niet bang dat je een ip ban krijgt omdat je vanuit Nederland speelt?

Wil de game ook halen maar ben daar wel bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
KevinskiNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:04:
Kunt ook gewoon met ideal een cadeaubon kopen op amazon ;)
Volgens mij kan je op amazon.de alleen een duitse giftcard gebruiken. Weet dat niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:06:
[...]

Volgens mij kan je op amazon.de alleen een duitse giftcard gebruiken. Weet dat niet zeker
Klopt als je hem rechtstreeks bij amazon.de koopt kun je hem hier ook inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:06:
[...]

Ja klopt ik heb net 25EUR verspeeld door met mijn NL Amazon een gift card te kopen en die kan ik niet met mijn DE account redeemen. Daarna dus geprobeerd met mijn NL creditcard en nu is mijn hele DE Amazon account gelockt nadat ook daar eerst 25 EUR is afgeschreven. Gaat goed zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cool, net me eerste zeilboot op jacht gestuurd. leuk systeem die stronghold.
Volgens mij nog best fcking uitgebried zo op het eerste oog.

Nu weer lekker door met de story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

jaydenjarno schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:06:
Zijn jullie niet bang dat je een ip ban krijgt omdat je vanuit Nederland speelt?

Wil de game ook halen maar ben daar wel bang voor.
Nah. Kans daarop is nagenoeg nihil.
Als ze dit echt niet hadden gewild dan hadden ze wel ip blocks ingesteld en zelfs dat hebben ze niet gedaan.

Allemaal extra inkomsten dit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoneColdt
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:05:
[...]

De giftcard kan je gewoon met je nl paypal betalen, heb ik ook gedaan
bedoel je dan dat je een giftcard hebt gekocht op amazon.de met nl paypal account? just to be sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
StoneColdt schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:19:
[...]

bedoel je dan dat je een giftcard hebt gekocht op amazon.de met nl paypal account? just to be sure
Nee, op een willekeurige duitse website. Amazon.de ondersteunt geen paypall anders kon je de key ook daarmee afrekenen

[ Voor 19% gewijzigd door daltona op 09-02-2022 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Voor Zinnervale heb ik op het moment een good old New World queue simulator voor de afgelopen 3 uur. Hopelijk kan ik zo m'n eerste paar uurtjes spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
Voor die gene die ook met de Koreaanse VO willen spelen.

https://store.steampowere.../Lost_Ark__Korean_VO_Pack

Moet je eerst openen met een VPN, vervolgens Steam laten openen en de game even sluiten zodat de download goed kan draaien. (Laatst is misschien niet nodig)

Hoor dat ze de meeste problemen ermee opgelost hebben op wat mount geluiden na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik zag de populariteit op Twitch, en op zich kan ik mij wel vinden in de redenering om de game niet toe te laten, maar dat moet gewoon binnen de EU in één klap goed geregeld worden zodat ontwikkelaars en rekening mee houden. NL/BE slaan geen deuk in een pakje boter op deze manier, erg zonde om de game nu met zo'n omweg slechts te kunnen spelen, en dus ook (in de huidige staat) nooit via Steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribunus
@Evernote heb ook geapplied voor de guild (Enviserk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier ook op Thirain bij faded glory. mightymonk

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 11:58
Ik zie zojuist dat ik in m'n "Product Inventory"/"Obtainable Items" wederom de Bronze founders pack heb staan. Heb 'm nu 2x geclaimed en inderdaad 2 katjes en 2x 30d Crystalline Aura. Apart, maar ik klaag niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Skizzik0 op 09-02-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De guild begint al vol te raken :P in het begin heeft de guild helaas maar 30 plekken.
Iedereen moet dagelijks wat donaten (is een fixed amount) zo kunnen we de guild levelen om vervolgens meer spelers toe te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Skystorm heeft zojuist ook applied voor de guild :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Skizzik0 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:40:
Ik zie zojuist dat ik in m'n "Product Inventory"/"Obtainable Items" wederom de Bronze founders pack heb staan. Heb 'm nu 2x geclaimed en inderdaad 2 katjes en 2x 30d Crystalline Aura. Apart, maar ik klaag niet.
hoorde zo van iemand dat ie al 3x die plat pack had gekregen op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
wtf doe mij dat ook eens! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonemiel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-09 22:26
ik heb op amazon(Duitse) een gift card gekocht. Ik wil graag de bronze variant aan iemand giften. Moet ik die persoon dan de gift card code geven of moet ik het zelf activeren op amazon, het spel kopen en dan pas aan hem giften?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
@Evernote Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd, kan helaas nog geen guild request sturen. Ingame name is Gundok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
gewoonemiel schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:51:
ik heb op amazon(Duitse) een gift card gekocht. Ik wil graag de bronze variant aan iemand giften. Moet ik die persoon dan de gift card code geven of moet ik het zelf activeren op amazon, het spel kopen en dan pas aan hem giften?

Hopelijk kan iemand mij helpen!
Spel kopen, steam code ontvangen op je eigen amazon adres. Die steam code kan dan vervolgens naar je vriend die hem in zijn NL steam account kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:41:
De guild begint al vol te raken :P in het begin heeft de guild helaas maar 30 plekken.
Iedereen moet dagelijks wat donaten (is een fixed amount) zo kunnen we de guild levelen om vervolgens meer spelers toe te laten.
Reserveer even een plek voor mij aub :9 Ik doneer wel hoor haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Ook even geapply'd voor de guild (Rafat) @Evernote , thanks Rick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pirader schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:44:
[...]

hoorde zo van iemand dat ie al 3x die plat pack had gekregen op dezelfde manier.
Bizar joh, inmiddels ook m'n 2e plat pack geopend :D Eens kijken of het op alle chars lukt. Toch mooi 600 euro value voor 100 euro dan :9

Edit: Hmm blijft bij 3x, nu krijg ik hem ook niet meer te zien. Helaas heb ik hem 2x op 1 char 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door London op 09-02-2022 20:12 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Bizar joh, inmiddels ook m'n 2e plat pack geopend :D Eens kijken of het op alle chars lukt. Toch mooi 600 euro value voor 100 euro dan :9
HOE DAN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Soms komt ie gewoon weer in je product inventory te staan, geen idee echter waardoor dat wordt getriggerd. In ieder geval wel verstandig om 'm alvast te claimen, anders kan je 'm natuurlijk niet weer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Skizzik0 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:15:
[...]

Soms komt ie gewoon weer in je product inventory te staan, geen idee echter waardoor dat wordt getriggerd. In ieder geval wel verstandig om 'm alvast te claimen, anders kan je 'm natuurlijk niet weer krijgen.
Dit inderdaad. Geen idee ook, niets speciaals mee gedaan. Maar kon hem dus wel 3x claimen vreemd genoeg..

edit: Die skin packs zijn wel te transferren naar een andere char _O_ Heerlijk 8)
edit2: Kan hem nu voor de vierde keer claimen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door London op 09-02-2022 20:25 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goz3rr
  • Registratie: Januari 2010
Ben ik de enige die last heeft van een idioot hoge GPU usage in het hoofdmenu? Bijna 40% met een RTX 3090 terwijl ik op de queue zit te wachten. Nergens een optie te bekennen om de FPS te limiten in het menu of als de game op de achtergrond draait dus die stampt er vrolijk 144 fps uit.

Dan nog snap ik niet waarom dat zoveel GPU moet kosten, het is volgens mij letterlijk gewoon een filmpje of een paar 2D plaatjes die bewegen..

Kost je al gauw 20 cent aan stroom terwijl ik 4 uur in de queue zit zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
ook maar aangemeld voor de guild! ign: numberse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Goz3rr schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:20:
Ben ik de enige die last heeft van een idioot hoge GPU usage in het hoofdmenu? Bijna 40% met een RTX 3090 terwijl ik op de queue zit te wachten. Nergens een optie te bekennen om de FPS te limiten in het menu of als de game op de achtergrond draait dus die stampt er vrolijk 144 fps uit.

Dan nog snap ik niet waarom dat zoveel GPU moet kosten, het is volgens mij letterlijk gewoon een filmpje of een paar 2D plaatjes die bewegen..

Kost je al gauw 20 cent aan stroom terwijl ik 4 uur in de queue zit zo
Erg gek. Afterburner zegt in het hoofdmenu dat mijn GPU letterlijk 0% verbruikt wordt en mijn CPU 18%. Staat wel vol op 120 FPS, maar geen gekke dingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
London schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:19:
[...]

Dit inderdaad. Geen idee ook, niets speciaals mee gedaan. Maar kon hem dus wel 3x claimen vreemd genoeg..

edit: Die skin packs zijn wel te transferren naar een andere char _O_ Heerlijk 8)
Hier net ook nog een keer de platinum pack kunnen claimen. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
KevinskiNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:24:
[...]

Hier net ook nog een keer de platinum pack kunnen claimen. Thanks voor de tip!
allemaal op dezelfde character of op verschillende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
pirader schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:25:
[...]

Dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinskiNL
[...]

Dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Maakt niet uit, kan op alle chars claimen. Ik krijg hem nu voor de 4e keer aangeboden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goz3rr
  • Registratie: Januari 2010
Marcel317 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:22:
[...]

Erg gek. Afterburner zegt in het hoofdmenu dat mijn GPU letterlijk 0% verbruikt wordt en mijn CPU 18%. Staat wel vol op 120 FPS, maar geen gekke dingen dus.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PJ0WJaL.png

Zo ziet het er bij mij uit, dat is 42% GPU usage in 65% van de power limit (dus ~225 watt)

Even aan een vriend met een RTX 3070 gevraagd, die zit gewoon over de 50% GPU verbruik heen in de queue :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
London schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:26:
[...]

Maakt niet uit, kan op alle chars claimen. Ik krijg hem nu voor de 4e keer aangeboden.
krijg je dan ook 4x die Plat skin? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pirader schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:28:
[...]

krijg je dan ook 4x die Plat skin? xD
Jah, en 4x de mount, de pets etc etc.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
ik dacht dat je die pack en skin maar 1x kon claimen en dus moest goed uitkijken voor welk character...
Ga eens zien of mijn gold pack ook terugkomt, zo ja dan koop ik morgen wss de plat pack ook.
Pagina: 1 ... 8 ... 28 Laatste