Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik zit met berserker, artillerist, striker of deadeye. Lastig kiezen haha, weet niet of ik artillerist te statisch vind, ga hem maar proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10-09 21:33
Tribunus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:16:
[...]

Wat is de tijd naar 50 als je casual speelt met focus op questing, enig idee?
Uur of twintig? Als je focust op main quest line he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:15:
[Afbeelding]

Oh gek hoor nieuwe twitch prime reward heeft ook gewoon crystaline aura
Nice! Goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Robertreyez schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:05:
Welke class hebben jullie gekozen?
Ik ben voor een Sorceress gegaan. Eigenlijk wilde ik een lancer maar die is bij ons nog niet beschikbaar.
Sorceress vind ik de combo skills echt heel erg fijn. Of ze uiteindelijk goed zal zijn end-game geen idee, maar ik neem aan van wel. Je moet gewoon lekker spelen wat jou leuk lijkt! Lost Ark schijnt behoorlijk class balanced te zijn.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 07:05
Tribunus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:16:
[...]

Wat is de tijd naar 50 als je casual speelt met focus op questing, enig idee?
tussen de 10-20 uur afhankelijk van je speelstijl. Als je alles helemaal volgt langer. maar heb veelal op russian gedaan dus skip ong de helft en dan ga ik verder kijken.

Maar tegelijkertijd hoef je niet alles te levelen. zodra je je eerste 50 hebt en de story complete hebt tot punt X krijg je een powerpass waarmee je een alt naar datzelfde punt kan boosten. dus heb je instant een alt 50 .. en om wat voor reden dan ook geeft amazon je er dan nog 1. en dat is de max per account.

Dus je kan door 1 character naar 50 te levelen en die Main story semi te completen 3 level 50's hebben.

Maar levelen is niet per se de content in deze game. gaat vrij snel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Btw heb je nadat je die powerpasses gebruikt hebt ook altijd nog Knowledge transfer. dat is een functie in je stronghold wat eigenlijk hetzelfde is zoals die powerpass boost maar dan tegen betaling van Gold (ingame currency). en volgens mij was het zo dat je 1 knowledge boost kon doen per character dat je handmatig levelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:22:
[...]

tussen de 10-20 uur afhankelijk van je speelstijl. Als je alles helemaal volgt langer. maar heb veelal op russian gedaan dus skip ong de helft en dan ga ik verder kijken.

Maar tegelijkertijd hoef je niet alles te levelen. zodra je je eerste 50 hebt en de story complete hebt tot punt X krijg je een powerpass waarmee je een alt naar datzelfde punt kan boosten. dus heb je instant een alt 50 .. en om wat voor reden dan ook geeft amazon je er dan nog 1. en dat is de max per account.

Dus je kan door 1 character naar 50 te levelen en die Main story semi te completen 3 level 50's hebben.

Maar levelen is niet per se de content in deze game. gaat vrij snel.
Thanks! Handige info. Gaan gewoon voor artillerist die trok me als eerst, merk vanzelf of het goed voelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:21
Ik heb een paladin gekozen ook op Thirain. Genaamd Thirdor :) zojuist de intro doorlopen en wat begin questen gedaan.. Best vermakelijk tot nu toe, ging er een beetje blind in.

Morgen verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:15:
[Afbeelding]

Oh gek hoor nieuwe twitch prime reward heeft ook gewoon crystaline aura
Het stacked blijkbaar niet. Ik heb hem redeemed, alleen de andere items gekregen en geen extra tijd op m'n huidige aura :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifhearth
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-02-2022
Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:16:
[...]

Uur of twintig? Als je focust op main quest line he.
Ik hoorde dacht ik uur of 10. Maar level cap is 60 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Clifhearth schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:58:
[...]

Ik hoorde dacht ik uur of 10. Maar level cap is 60 nu.
Ja maar de level cap is iets anders. 50 is de softcap. 60 is puur voor extra skillpoints en duurt ontzettend lang. daar grind je niet voor zeg maar.. dat haal je gewoon eventually :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
  • Laatst online: 10-09 21:33
Aquilok gevechtje was eerste waarbij ik wat meer nodig had dan facerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Valandin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:56:
[...]

Het stacked blijkbaar niet. Ik heb hem redeemed, alleen de andere items gekregen en geen extra tijd op m'n huidige aura :)
Wel hoor ik heb er 5 dagen bij gekregen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/enqZAlajWZ9NbsgzUobLE2QUQB0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7nIGtjU1Be7fbaHFNpBw2PJk.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Weet iemand als je de founder pack claimed op een character dat de rewards character bound zijn? Ik vraag het om te voorkomen dat ik de armor pack en unique set per ongeluk open :P

EDIT: game launch lijkt voor zover soepel te verlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Squishie op 09-02-2022 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 21:49
Zonder iedereen tegen de borst te stuiten, wat is nu de beste manier om de game te spelen in NL?

- Founders pack kopen met een duits amazon account (of adres aanpassen bestaand account naar duits adres?)
- Steam key activeren in nederlandse steam client? (kan niet volgens mij toch?)

Heb wat proberen te achterhalen maar het lijkt er op dat iedereen zo zijn eigen manier heeft haha. 28 euro via G2A vind ik niet OK, het is of 15 euro of niet wat mij betreft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmaes1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 13:43
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:26:
Zonder iedereen tegen de borst te stuiten, wat is nu de beste manier om de game te spelen in NL?

- Founders pack kopen met een duits amazon account (of adres aanpassen bestaand account naar duits adres?)

Heb wat proberen te achterhalen maar het lijkt er op dat iedereen zo zijn eigen manier heeft haha. 28 euro via G2A vind ik niet OK, het is of 15 euro of niet wat mij betreft :)
Dit klopt, als je via de duitse Amazon koopt, krijg je een Steam key, en voor één of andere reden werkt die Steam key gewoon op een NL/BE Steam account, zonder VPN of wat dan ook.

Wanneer de key geactiveerd is kan je gewoon downloaden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 15:05
mmaes1 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:34:
[...]

Dit klopt, als je via de duitse Amazon koopt, krijg je een Steam key, en voor één of andere reden werkt die Steam key gewoon op een NL/BE Steam account, zonder VPN of wat dan ook.

VPN naar duitsland en dan de steam store openen in een browser met incognito modes. Als je dan de game will toevoegen komt er een pop up om je steam account te openen. Dan wordt de game ook toegevoegd aan je steam account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:26:

Makkelijkste is nog steeds via amazon.de.
Binshou schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:28:
Game binnen via de volgende manier.

Ga naar amazon.de en zorg dat je de taal op duits hebt ingesteld.

Ga dan naar de volgende link: https://www.amazon.de/hz/mycd/myx#/home/settings/payment
Klik op Länder-/Regionseinstellungen. Klik hier op de knop Ändern.
Voeg een duits adres toe. (Ik heb een adres gebruikt van een amazon pickup point)

Ga naar de winkelpagina van Lost Ark en kies de founders pack die je wilt hebben.
Reken af en krijgt je steam code direct te zien.

Bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
mmaes1 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:34:
[...]

Oke dus als ik nu die van 15euro koop op amazon.de dan kan ik die gewoon op mijn normale steam account activeren en spelen? 11 feb is komt toch de gratis versie? die zal wel niet te spelen zijn zonder vpn denk ik.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 20:43
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:49:
[...]

Oke dus als ik nu die van 15euro koop op amazon.de dan kan ik die gewoon op mijn normale steam account activeren en spelen? 11 feb is komt toch de gratis versie? die zal wel niet te spelen zijn zonder vpn denk ik.
Zolang het spel maar in je library staat, dan werkt het zonder VPN.

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Inderdaad de region lock zit duidelijk in het aanbieden van het spel. Je kan dus niet kopen op amazon.de met Nederlands/Belgisch adres en op steam krijg je het zelfs niet te zien. Eens dat het in je bibliotheek staat is er geen region lock meer en dan kan je doen zoals alle anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 18:05
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:49:
[...]

Klopt, je kunt de steam key gewoon claimen/activeren op je nederlandse steam account. Geen VPN nodig. De voornaamste blokkade zit hem in het 'Winkel gedeelte van steam: de pagina in de shop kun je niet opvragen. Die laat dan zien dat het item niet in je regio beschikbaar is.

Datzelfde gaat denk ik ook gelden voor de F2P versie: je kunt niet naar de pagina gaan in Steam om het product te 'kopen' (voor EUR 0), dus ook niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 18:56
Ik krijg het maar niet voor elkaar om via Amazon een code te kunnen kopen. Zou iemand hier voor mij een code willen kopen en mij toe sturen? Dat ik bijvoorbeeld via een Tikkie het geld overmaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Is het eigenlijk handig om nu al die crystalline auro te gebruiken? Ja, ik ga veel spelen, maar ik heb geen haast en ik zie een hoop dingen die het doet, waar ik in begin nog weinig aan heb.

Kan ik die bewaren en pas later activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ActualFantasy schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:13:
Is het eigenlijk handig om nu al die crystalline auro te gebruiken? Ja, ik ga veel spelen, maar ik heb geen haast en ik zie een hoop dingen die het doet, waar ik in begin nog weinig aan heb.

niet nodig maarja zijn gewoon benefits. ik koop gewoon een nieuwe als deze voorbij is :P

Het meeste haal je er uit als je je stronghold gebruikt en 50 bent ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
het ging allemaal goed tot het moment van betalen.
Heb geen cc, dus enige optie is dan automatische incasso.
Maar na dat in te vullen gaat het weer fout.

Hoe heeft de rest dat opgelost?

[ Voor 38% gewijzigd door daltona op 09-02-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
ActualFantasy schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:13:

ik ga hem bewaren tot ik lvl 50 ben.
Misschien zelfs tot ik een paar classes op lvl 50 heb en weet welke ik nu het meeste met ga spelen als main.
Zit geen haast bij voor mij dus kan gerust een weekje of 2 zonder aura.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinktank
  • Laatst online: 21-02-2022
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:36:
het ging allemaal goed tot het moment van betalen.
Heb geen cc, dus enige optie is dan automatische incasso.
Moet ik dan ook een duits adres gebruiken? want na het invoeren van mijn huidige adres kan ik het ineens niet meer kopen. maar als ik bij auto incasso ineens een Duits adres doe, doet mijn bank dat niet moeilijk?

Hoe heeft de rest dat opgelost?
CC met een fake Duits adres van Google maps geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Thinktank schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:38:
[...]

CC met een fake Duits adres van Google maps geplukt.
duidelijk, dus zonder creditcard gaat het niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik heb eens men alternatieve steam account geprobeerd.
die vond het spel op men pc terug maar als ik het wou starten kreeg ik de error dat het niet beschikbaar was in mijn regio.
Ik vermoed dus dat je minstens die bronze founder pack moet kopen in be/nl?
(dat is wat ik zelf gedaan heb, maar ik probeer vrienden er mee in te krijgen, f2p zal dus toch niet lukken dan?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
DrMacabre schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:10:
Ik heb eens men alternatieve steam account geprobeerd.
die vond het spel op men pc terug maar als ik het wou starten kreeg ik de error dat het niet beschikbaar was in mijn regio.
Ik vermoed dus dat je minstens die bronze founder pack moet kopen in be/nl?
(dat is wat ik zelf gedaan heb, maar ik probeer vrienden er mee in te krijgen, f2p zal dus toch niet lukken dan?!)
F2P is pas beschikbaar vanaf de 11e (vrijdag), op dit moment heb je inderdaad een founder pack nodig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Hoe staat het eigenlijk met de guild? ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Ik vraag mij af. Ik woon redelijk dicht in de buurt van de duitse grens.
Zou het werken als ik 12 februari naar een macdonalds (plek met openbare wifi) rijd in duitsland, daar op de wifi ga en het spel aan mijn account koppel. Om vervolgens naar huis te rijden en de installatie afmaak in nederland. Het probleem is toch het koppelen van het spel aan je steam account?

Zou dit werken en kan dit als bannable beschouwd worden?
Technisch gezien heb ik het spel dan "gekocht" in duitsland ;)

[ Voor 7% gewijzigd door HesRuud op 09-02-2022 10:27 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Heb mn land in mijn steam profiel op Germany gezet, ik log in via een soort vpn (ip in germany), en krijg gewoon nog steeds "not available in your region" te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:53

Ga dan naar de volgende link: https://www.amazon.de/hz/mycd/myx#/home/settings/payment
Voeg een duits adres toe. (Ik heb een adres gebruikt van een amazon pickup point)

Ga naar de winkelpagina van Lost Ark en kies de founders pack die je wilt hebben.

Bedankt voor de tip!!
Bij mij werkt dit helaas niet. Amazon.de op Duits ingesteld. Afhaalpunt in Ahaus ingesteld(mocht ik het vergeten dan is dit nog redelijk dichtbij om mijn spullen op te halen). De link die je erin zet komt op een kindle pagina uit bij mij. Maar dan nog krijg ik de restricties te zien.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Iemand enig idee wat de timeout is op de server als je tijdje niks doet?

Is handig om te weten voor wanneer ik moet proberen in te loggen vanaf werk via remote sessie, zodat als ik thuis kom ik gelijk kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Laatst online: 27-07 09:48
ActualFantasy schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:31:

Is handig om te weten voor wanneer ik moet proberen in te loggen vanaf werk via remote sessie, zodat als ik thuis kom ik gelijk kan spelen ;)
Die is er ja, zelf geen idee hoe lang though
daltona schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:39:
[...]

duidelijk, dus zonder creditcard gaat het niet lukken..
Ik heb hier iemand zien zeggen dat je het ook via giftcards kan doen. Deze eerst kopen en dan inwisselen

[ Voor 27% gewijzigd door MyKey op 09-02-2022 10:35 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

heel vaag de standaard afk timer is 15 min maar je kan het aanpassen in de settings

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWfBnXecKWWJemGjJsXmBuVULcs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sM0B2beQ3vMpkMHYVDq64StE.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Laatst online: 27-07 09:48
Ben benieuwd hoe het vanavond met de queue gaat. Hopelijk kan ik vanavond gewoon spelen, ben gisteren maar naar bed gegaan lol

[ Voor 82% gewijzigd door MyKey op 09-02-2022 10:35 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024

ik kreeg deze ochtend melding na 30 minuten dat ik afgemeld ging worden indien ik niet op OK drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Kloever schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:28:
[...]

Bij mij werkt dit helaas niet. Amazon.de op Duits ingesteld. Afhaalpunt in Ahaus ingesteld(mocht ik het vergeten dan is dit nog redelijk dichtbij om mijn spullen op te halen). De link die je erin zet komt op een kindle pagina uit bij mij. Maar dan nog krijg ik de restricties te zien.
Een vriend van mij liep gisteren ook helaas tegen wat problemen aan.
Wat hij uiteindelijk gedaan heeft is een heel nieuw duits account opgezet met een VPN.

Mijn Amazone was al een .de, misschien dat dit het verschil was.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hier blijft de bestelling bij amazon.de op pending staan.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Als je al een tijdje gamed moet je toch een redelijk grote steam friendlist hebben met mensen over de hele wereld, ik heb gewoon aan een duitser gevraagd mij de founders pack te giften en geld overgemaakt. werkt als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De cinematic worden ook beter naar mate je verder komt :) verhaal word best goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Laatst online: 19-11-2023
Xevoo schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:13:
[...]

F2P is pas beschikbaar vanaf de 11e (vrijdag), op dit moment heb je inderdaad een founder pack nodig om te spelen.
oh ja idd, dat kunnen we vrijdag pas testen na 18u ntrlk, derp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
De beta heel kort kunnen spelen, dat beviel wel. Gisteren kwam ik er dus pas achter dat Lost Ark niet is toegestaan in Nederland. Na wat posts hier te hebben gelezen dacht ik even een nieuw Steam account aan te maken.

Duitse VPN opgezet. Iedere keer als ik een account probeer aan te maken, e-mail invul, captcha invul, ik ga akkoord met de voorwaarden en geef aan 16 jaar of ouder te zijn, springt de pagina weer omhoog en moet ik de captcha weer opnieuw invullen. Zowel browser als Steam client zelf. Wellicht IP geblokkeerd?

Virtuele Machine in Azure van het werk opgezet in Duitsland, zelfde verhaal. Krijg geen foutmelding te zien.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifhearth
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-02-2022
Baiko schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:21:
De beta heel kort kunnen spelen, dat beviel wel. Gisteren kwam ik er dus pas achter dat Lost Ark niet is toegestaan in Nederland. Na wat posts hier te hebben gelezen dacht ik even een nieuw Steam account aan te maken.

Duitse VPN opgezet. Iedere keer als ik een account probeer aan te maken, e-mail invul, captcha invul, ik ga akkoord met de voorwaarden en geef aan 16 jaar of ouder te zijn, springt de pagina weer omhoog en moet ik de captcha weer opnieuw invullen. Zowel browser als Steam client zelf. Wellicht IP geblokkeerd?

Virtuele Machine in Azure van het werk opgezet in Duitsland, zelfde verhaal. Krijg geen foutmelding te zien.
Dit heb ik ook constant... blijf proberen.. met andere vpn's.... meeste doen dit... uiteindelijk krijg je een VPN die wel door komt... eerst had ik japan lol. nu heb ik US accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Bedankt voor de tip!!
We have detected unusual activity on your Amazon account, so we have placed it on hold temporarily and canceled any pending orders or subscriptions.

To restore access to your account, sign in and follow on-screen instructions. Once you have provided the required information, we will review it and respond within 24 hours.

:(

[ Voor 48% gewijzigd door hexta op 09-02-2022 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1998
  • Laatst online: 23-08-2022
Zijn er knullen die mij een bronze pack kunnen/willen giften(en vervolgens tikkie sturen). m’n nieuw aangemaakte Amazon acc is blocked vanwege “suspicious activity” -_- … en op websites zoals G2A gaat de prijs al richting de €30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmaes1
Kloever schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:28:
[...]

Dit probleem had ik ook, op die pagina word je dan normaal doorverwezen naar Amazon.COM, hier wat liggen klooien en uiteindelijk alle adressen kunnen verwijderen behalve het fake adres in Duitsland, toen lukte het wel. (Nieuw account maken is ook een optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Kan ik bij G2A gewoon een bronze pack kopen en deze in Nederland activeren? Of moet ik deze bronze pack activeren op een Duits Steam account? Wil de game graag spelen maar vind het ingewikkeld op welke manier nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmaes1
Crusader1998 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:35:
Zijn er knullen die mij een bronze pack kunnen/willen giften(en vervolgens tikkie sturen). m’n nieuw aangemaakte Amazon acc is blocked vanwege “suspicious activity” -_- … en op websites zoals G2A gaat de prijs al richting de €30.
Je kan op Amazon helaas maar 1x die Founders Pack kopen per account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:40:
Kan ik bij G2A gewoon een bronze pack kopen en deze in Nederland activeren? Of moet ik deze bronze pack activeren op een Duits Steam account? Wil de game graag spelen maar vind het ingewikkeld op welke manier nu
Bij g2a heb ik gewoon de 4 stappen gevolgd.

Als je die uitleg precies volgt dan kan het niet mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmaes1
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:40:
Deze kan je perfect activeren in Nederland, geen duits steam account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
hexta schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:27:
[...]

We have detected unusual activity on your Amazon account, so we have placed it on hold temporarily and canceled any pending orders or subscriptions.

To restore access to your account, sign in and follow on-screen instructions. Once you have provided the required information, we will review it and respond within 24 hours.

:(
Oh dat is vervelend om te lezen...
Ik had de tip ook gelezen op het forum hier, en bij meerdere mensen werkend gezien vandaar dat ik het nogmaals had gepost.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
mmaes1 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Dit probleem had ik ook, op die pagina word je dan normaal doorverwezen naar Amazon.COM, hier wat liggen klooien en uiteindelijk alle adressen kunnen verwijderen behalve het fake adres in Duitsland, toen lukte het wel. (Nieuw account maken is ook een optie)
Had ik ook al geprobeerd. Maar ik moet dan een fake adres invoeren. Het afhaaladres telt niet. Dus denk een nieuwe amazon account aanmaken eventueel, wil geen amazon block(gebruik het teveel).

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mijn account was ook geblokkeerd op Amazon. Vanmorgen istie unlocked en heb zojuist via Amazon.com het Platinum pack kunnen kopen met een gift card van 100 dollar.

Probleemloos kunnen activeren op m’n Nederlandse main account. Ga toch daar maar mee verder nu er geen vpn nodig is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Crusader1998 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:35:
Ik heb net de G2PLay bronze van 15 genomen. plus met ideal betalen vind ik handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ik heb een nieuw amazon account aangemaakt op .de. Een adres ergens in Berlijn opgegeven en mijn CC toegevoegd als betaal middel (hoefde geen CVC code in te voeren???)

Daarna besrteld met 1 click (had geen andere optie?) en daar stond dat het succesvol was maar dat er een probleem was met het tonen van de code. Deze zou ik in de mail moeten krijgen. Helaas is dat nog niet gebeurd en ik zie ook geen bedrag van mijn CC afgehaald op dit moment. Vreemd gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ik was ongeduldig, zojuist de code ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:52:
Ik heb een nieuw amazon account aangemaakt op .de. Een adres ergens in Berlijn opgegeven en mijn CC toegevoegd als betaal middel (hoefde geen CVC code in te voeren???)

Daarna besrteld met 1 click (had geen andere optie?) en daar stond dat het succesvol was maar dat er een probleem was met het tonen van de code. Deze zou ik in de mail moeten krijgen. Helaas is dat nog niet gebeurd en ik zie ook geen bedrag van mijn CC afgehaald op dit moment. Vreemd gedoe.
Is dat met of zonder VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeldran
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 08:15
Bij mij is het inmiddels ook gelukt om via een nieuw account op amazon.de de founder's pack aan te schaffen, nadat ook bij mij een eerder account vanwege unusual activity op hold was gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Zonder VPN, je moet wel even een nieuw email adres gebruiken alsook een ander telefoonnummer (als je al een account hebt bij Amazon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exploitz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-01 21:54
Een Duitse vriend heeft de game naar mij verzonden via steam gifts. Kon direct installeren en spelen met Nederlands account.

Geen vpn of bots nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door exploitz op 09-02-2022 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SylvainVII
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-08 15:15
MetalPool schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:21:
Hoe staat het eigenlijk met de guild? ;)
Ook benieuwd, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
hexta schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:50:
[...]

Ik heb net de G2PLay bronze van 15 genomen. plus met ideal betalen vind ik handiger.
Ik heb hetzelfde gedaan, lijkt erop dat het allemaal prima is. Als ik thuis kom maar ff installeren :)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Denk dat ik zojuist een fout heb gemaakt met de bronze pack via G2A. Toen ik de gift procedure ging doen stond er United Kingdom als store. Dit heb ik toen in alle domheid aangepast naar Nederland, maar dat zal wel fout zijn. Nu krijg ik dus een foutmelding dat de store niet juist is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
We hebben een guild "Faded Glory" op Thirain met voornamelijk members van de Fathers of Tweakers discord

ook voor jou @MetalPool

@Evernote is voor alsnog de enige die kan inviten though omdat guild ranks pas aangepast kunnen worden na 2 dagen blijkbaar. dus jullie zouden hem ingame moeten whisperen/toevoegen voor een invite. Nu alleen niet online

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:29
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:41:
Denk dat ik zojuist een fout heb gemaakt met de bronze pack via G2A. Toen ik de gift procedure ging doen stond er United Kingdom als store. Dit heb ik toen in alle domheid aangepast naar Nederland, maar dat zal wel fout zijn. Nu krijg ik dus een foutmelding dat de store niet juist is...
Yep, dit is mij nu ook gebeurd, bij mij stond deze op Germany, twijfelde even en toch omgezet naar Nederland. Nu heb ik ook een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:46:
[...]

We hebben een guild "Faded Glory" op Thirain met voornamelijk members van de Fathers of Tweakers discord

ook voor jou @MetalPool

@Evernote is voor alsnog de enige die kan inviten though omdat guild ranks pas aangepast kunnen worden na 2 dagen blijkbaar. dus jullie zouden hem ingame moeten whisperen/toevoegen voor een invite. Nu alleen niet online
Maar je hoeft geen Fathers of Tweakers member te zijn om bij de Guild te mogen? Of wel? Ik ben door het kijken van enkele twitch streamers zoals Nugi & RaizQT toch geintereseerd geraakt in deze game. Speel(de) zelf wat meer PoE en heb nauwelijks mmorpg ervaring. Bij een guild aansluiten of iig op dezelfde server gaan spelen als enkele andere tweakers en Nederlanders hier lijkt me wel wat toevoegen aan de game ervaring!

Dit hele gedoe hierboven met G2A en amazon accounts etc houdt dat vanzelf op als het vrijdag helemaal open gaat zonder de early start? Of is de uitdaging er dan alsnog? Zo ja dan kan ik misschien net zo goed een bronze pack kopen en maar vast van start gaan :9

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Dimentrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:
[...]

Yep, dit is mij nu ook gebeurd, bij mij stond deze op Germany, twijfelde even en toch omgezet naar Nederland. Nu heb ik ook een foutmelding
Krijg jij toevallig ook error 108?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
[...]

ook voor jou @MetalPool

Ahh top, dan whisper ik vanavond na werk wel even :)

@mensen die aan het spelen zijn, is er momenteel een queue op Thirain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:57:
[...]

Krijg jij toevallig ook error 108?
Yep :(

Error 108. Steam prohibits this purchase for your region

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Dimentrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:58:
[...]

Yep :(

Error 108. Steam prohibits this purchase for your region
Ja hier precies hetzelfde. Frustrerende is ook dat ik de store nu niet meer kan aanpassen. Had jij dus ook via G2A en dan die van 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Ja hier precies hetzelfde. Frustrerende is ook dat ik de store nu niet meer kan aanpassen. Had jij dus ook via G2A en dan die van 15 euro?
Ik had het geprobeerd via Gamivo, rond de 17 euro betaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HesRuud
twit schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:
[...]

Maar je hoeft geen Fathers of Tweakers member te zijn om bij de Guild te mogen? Of wel? Ik ben door het kijken van enkele twitch streamers zoals Nugi & RaizQT toch geintereseerd geraakt in deze game. Speel(de) zelf wat meer PoE en heb nauwelijks mmorpg ervaring. Bij een guild aansluiten of iig op dezelfde server gaan spelen als enkele andere tweakers en Nederlanders hier lijkt me wel wat toevoegen aan de game ervaring!

Dit hele gedoe hierboven met G2A en amazon accounts etc houdt dat vanzelf op als het vrijdag helemaal open gaat zonder de early start? Of is de uitdaging er dan alsnog? Zo ja dan kan ik misschien net zo goed een bronze pack kopen en maar vast van start gaan :9
Na vrijdag 18:00 is het spel voor iedereen beschikbaar, indien je niet in belgie of nederland woont. Dan zal je alsnog iets moeten doen met giften of iets dergelijks. Ik zou persoonlijk niet met een VPN gaan kloten op steam, dat is namelijk tegen hun terms. Hoe je het beste gratis het spel toegevoegd krijgt weet ik niet. Wellicht is het het makkelijkst om naar duitsland heen te rijden en daar bij een macdonalds in te loggen :P Geen idee of dat werkt tho.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 15:05
HesRuud schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:00:
[...]

Na vrijdag 18:00 is het spel voor iedereen beschikbaar, indien je niet in belgie of nederland woont. Dan zal je alsnog iets moeten doen met giften of iets dergelijks. Ik zou persoonlijk niet met een VPN gaan kloten op steam, dat is namelijk tegen hun terms. Hoe je het beste gratis het spel toegevoegd krijgt weet ik niet. Wellicht is het het makkelijkst om naar duitsland heen te rijden en daar bij een macdonalds in te loggen :P Geen idee of dat werkt tho.
Met VPN naar Duitsland verbinden. Steam store in een browser openen (incongnito en niet ingelogt) en dan toevoegen aan je account. Je krijgt dan een pop up en dan wordt hij toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
Msi92 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:57:
[...]

Ahh top, dan whisper ik vanavond na werk wel even :)

@mensen die aan het spelen zijn, is er momenteel een queue op Thirain
Net ingelogd, nog geen queue. Ik verwacht dat de queue pas aan het eind van de middag begint op te lopen. Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe lang je afk kan staan zonder gedc'ed te worden. Zo maar eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik ben denk ik van plan om LA toch maar op mijn main account te gaan spelen, ik voel me vriendloos momenteel omdat ik het op een german steam account speel.

Hoe groot achten jullie de kans op een steam ban op een dutch main account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:06:
Ik ben denk ik van plan om LA toch maar op mijn main account te gaan spelen, ik voel me vriendloos momenteel omdat ik het op een german steam account speel.

Relatief klein, volgens mij wordt er door Steam in de EU niet aan IP blocking gedaan. Geen idee of dat is omdat het niet mag of dat ze het gewoon simpelweg niet doen maar dat lees ik op meerdere plekken.

Zorg dat je hem gegift krijgt is de tip van de dag.

Bij mij ging dat via Kinguin prima, nu staat de broze pack er echter alleen nog maar voor meer dan de dubbele prijs. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2022 13:11 . Reden: tikvaut ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HesRuud
Msi92 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:06:

Zover ik weet mogen ze het spel niet aan nederlanders verkopen (gratis is technisch gezien ook verkopen). Zover ik weet is hem gegift krijgen niet tegen de terms van steam. Via VPN iets activeren is wel tegen de terms van steam en is denk ik dus een risico.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
mpra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:05:
[...]

Net ingelogd, nog geen queue. Ik verwacht dat de queue pas aan het eind van de middag begint op te lopen. Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe lang je afk kan staan zonder gedc'ed te worden. Zo maar eens proberen :D
als je de settings aanpast naar een uur een uur :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWfBnXecKWWJemGjJsXmBuVULcs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sM0B2beQ3vMpkMHYVDq64StE.png?f=user_large

Was net 40 minuten weg en zat er nog in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Laatst online: 01-09 18:05
NyceNL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:02:
[...]

Met VPN naar Duitsland verbinden. Steam store in een browser openen (incongnito en niet ingelogt) en dan toevoegen aan je account. Je krijgt dan een pop up en dan wordt hij toegevoegd.
Ik weet niet of ik het risico zou nemen: het is tegen de ToS van Steam. Zie ook: https://help.steampowered.../view/58D3-B80D-2943-3CC6
Can I use a proxy, VPN or disguise my location to redeem a region restricted Steam Gift?
No, using a proxy or VPN to disguise your location is strictly against the Steam Terms of Service and may result in restrictions on your Steam account. If you attempt to redeem a region restricted game and your location is inconsistent with your past Steam activity, a warning will appear as shown below....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ik start het spel op vanuit een teamviewer sessie maar ik zie allen de cursor (die rood is) verder zie ik nog steeds mijn bureaublad. Lijkt dus niet te werken via teamviewer? Iemand anders deze problemen ook gemerkt? Uiteraard probeer ik alvast in te loggen om de queue tegen te gaan die ongetwijfeld vanmiddag weer van toepassing is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Tribunus schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:23:
Ik start het spel op vanuit een teamviewer sessie maar ik zie allen de cursor (die rood is) verder zie ik nog steeds mijn bureaublad. Lijkt dus niet te werken via teamviewer? Iemand anders deze problemen ook gemerkt? Uiteraard probeer ik alvast in te loggen om de queue tegen te gaan die ongetwijfeld vanmiddag weer van toepassing is :)
Dat zou vervelend zijn. Ik ga het zo proberen op mijn PC en laat je wat weten :p

EDIT: Ik kan server lijst en dergelijke gewoon zien met Teamviewer, ik ga alleen nog niet in de queue, dat doe ik wat later pas.

[ Voor 10% gewijzigd door DivineNL op 09-02-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
net via g2a een bronze founders pack voor 14,95 gekocht, ik zag de prijzen(en de queue's) gister zo snel omhoog gaan dat ik nog wel een dagje kon wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
[...]

ook voor jou @MetalPool

Heet @Evernote ook Evernote ingame? Ik ben als alles goed gaat over een aantal maanden ook vader :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:14
Ricmaniac schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:10:
[...]

als je de settings aanpast naar een uur een uur :P

[Afbeelding]

Was net 40 minuten weg en zat er nog in
Goeie :D dat ze dat als option hebben toegevoegd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Toch gelukt op amazon.de met een giftcard.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• destroye
Dimentrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:00:
[...]

Ik had het geprobeerd via Gamivo, rond de 17 euro betaald
Het is mij zojuist alsnog gelukt. Contact opgenomen met de verkoper en die heeft de link gereset. Hierna met UK store de gift kunnen ontvangen op mijn Nederlandse Steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
Gisteren bronze package gekocht op G2A, tot nu toe lijkt de game erg tof dus wil ook platinum pack kopen maar dan via amazon. Ga dit via amazon.fr proberen want ik speel de game via Shadow PC en de server staat in Parijs, zou moeten werken denk ik... we'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimentrix
destroye schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:54:
[...]

Het is mij zojuist alsnog gelukt. Contact opgenomen met de verkoper en die heeft de link gereset. Hierna met UK store de gift kunnen ontvangen op mijn Nederlandse Steam account.
Mooi dat ze het voor jou hebben kunnen fixen, dan ga ik dat ook proberen, kijken wat ze zeggen.
Ik heb de aankoop bij Gamivo.com gedaan, kijken of zij ook hier flexibel mee omgaan.

Ik had het eigenlijk opgegeven, dacht heeft toch geen zin, want er staat duidelijk bij dat dit niet werkt voor o.a. Nederland. Maar het is bij jou gelukt, dus hoop bij mij ook.

[ Voor 28% gewijzigd door Dimentrix op 09-02-2022 14:28 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:28
Robertreyez schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:41:
[...]

Heet @Evernote ook Evernote ingame? Ik ben als alles goed gaat over een aantal maanden ook vader :*)
Hoi! Yep, m'n main (Bard) heet Evernote!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertreyez
Evernote schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:20:
[...]

Hoi! Yep, m'n main (Bard) heet Evernote!
Top! Dan ga ik je later vandaag even een bericht sturen, als ik eindelijk de class heb gekozen waar ik voor het eerst mee wil gaan spelen... Keuzestress :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:28
Ik heb nu 2 applications open staan, één van Sylvean (@SylvainVII ?) en Zaphster, ook iemand van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Uiteindelijk gelukt Lost Ark aan te schaffen, echt vanalles geprobeerd. Ik kon maar geen Steam account aanmaken via VPN (nu wel de melding dat ik via VPN of Proxy zat). Via een Azure Virtuele machine kon ik via Portugal een account aanmaken, daar 15 euro in de wallet gestopt (kon het handmatig goedkeuren via credit card app). Ander steam account als friend toegevoegd, gift gekocht en gekoppeld via een Duitse Virtuele Machine.

[ Voor 3% gewijzigd door Baiko op 09-02-2022 14:46 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almeidacorp
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-02-2022
Kan je overigens je pack updaten na release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Dimentrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:10:
[...]

Dat is mooi dat het je gelukt is, ik heb net ticket ingediend bij Gamico.com, hoop dat zij dit ook goed oppakken. Ik heb in ticket gezet, dat ik verkeerde info heb gezet in de link en deze verkeerde info heeft opgeslagen en niet meer kan aanpassen. Dat ik hierdoor een error krijg. Heb ook erbij gezegd, of het mogelijk is om de link te resetten, zodat ik de correcte info kan invullen.

Ik had het eigenlijk opgegeven, dacht heeft toch geen zin, want er staat duidelijk bij dat dit niet werkt voor o.a. Nederland. Maar het is bij jou gelukt, dus hoop bij mij ook.
Ja ik heb de gift op mijn Nederlandse account kunnen activeren. Ze gaven me overigens nog een tip. Op die link waar je op klikt en naar die site gaat met die 4 stappen, op die site stond bij mijn rechts op een hulptool. Als jij die ook hebt staan zou je die misschien ook kunnen gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SylvainVII
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-08 15:15
Evernote schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:22:
Ik heb nu 2 applications open staan, één van Sylvean (@SylvainVII ?) en Zaphster, ook iemand van hier?
Present, heb gereageerd op je whisper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Stomme vraag wellicht, maar als ik de code via Amazon koop krijg ik deze dan per mail? Ik kan namelijk via een nieuwe Amazon.de account met een fake adres(lees er woont waarschijnlijk wel iemand) de Founder wel halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kloever op 09-02-2022 14:31 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste