Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
@Shiro en @daltona Dank voor de antwoorden! Dus eigenlijk was t antwoord op mijn eerdere vraag JohnnyV76 in "[PC MMO] Lost Ark Online"

"Ja" O-)

Wat ik ook merkte is dat gear een quality balkje heeft. Heb een paar keer de chaos dungeon gedaan en als ik het dus goed begrijp zijn bijvoorbeeld de blauwe gloves die daar droppen in principe altijd hetzelfde maar kan de quality er op wel verschillen waardoor ze wat betere stats kunnen hebben. Gewoon dus mats gebruiken om alle gear te honen tot ik bij GS 340 uit kom. Heb als eerste mijn wapen gehoned want meer DPS = makkelijker door content heen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
JohnnyV76 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:57:
@Shiro en @daltona Dank voor de antwoorden! Dus eigenlijk was t antwoord op mijn eerdere vraag JohnnyV76 in "[PC MMO] Lost Ark Online"

"Ja" O-)

Wat ik ook merkte is dat gear een quality balkje heeft. Heb een paar keer de chaos dungeon gedaan en als ik het dus goed begrijp zijn bijvoorbeeld de blauwe gloves die daar droppen in principe altijd hetzelfde maar kan de quality er op wel verschillen waardoor ze wat betere stats kunnen hebben. Gewoon dus mats gebruiken om alle gear te honen tot ik bij GS 340 uit kom. Heb als eerste mijn wapen gehoned want meer DPS = makkelijker door content heen.
Klopt en uiteindelijk naar gs 600 en dan kan je de story verder doen en tier 2 gear krijgen als ik me niet vergis.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Hi allemaal, zijn er mensen die op Stonehearth (EU-WEST) zitten en samen wat progressie willen maken? Ik speel zelf een Bard nu op gear score 590 en kan niet lekker verder komen met randoms in bijvoorbeeld de abyssal dungeons of Guardian raids.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
Ben voor een coole kat gegaan en regenboog pet en board :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAxXz2iiXG8IW8Lx1nu_I2tTzRY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Kvyfuec3jAgx75PrldTENia9.png?f=user_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gistereavond begonnen met de PvP grind nu ranked er is :) moet nog 3 ranks though voordat ik kan starten met ranked maar het gaat echt super lekker.

Tevens weer de bevestiging dat artillerist gewoon echt heel leuk is :P
Doe meestal free for all nu om naar tier 1 te gaan en zit elk potje bij de top 2.

Ben benieuwd hoe dat straks in TDM gaat zijn en helemaal als je wat hogere rating krijgt omdat mensen dan de classes beter kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben erg druk met het verbeteren van mijn gearscore om weer verder te komen. Zit nu op 543 uit mn hoofd en nu gaan de honing attempts nog al eens mis maar als ik me niet vergis is het een kwestie van elke dag de chaos dungeons, guardian raid e.d. doen om materials te farmen om weer honing attempts te kunnen doen toch? Dan op GS 600 kan ik weer een nieuw gebied in toch?

trouwens... ligt het aan mij of zijn er hier en daar subtiele verwijzingen naar andere spellen/films?
Bijvoorbeeld... die Madnick gast, dat is toch gewoon de Witcher? Zelfs de stem klopt.
Ook het gebied Rohendel, is dat niet gewoon een combinatie van Rohan en Rivendell uit Lord of the Rings? Wellicht leg ik verbanden die er niet zijn maar het viel mij op :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
JohnnyV76 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:15:
Ben erg druk met het verbeteren van mijn gearscore om weer verder te komen. Zit nu op 543 uit mn hoofd en nu gaan de honing attempts nog al eens mis maar als ik me niet vergis is het een kwestie van elke dag de chaos dungeons, guardian raid e.d. doen om materials te farmen om weer honing attempts te kunnen doen toch? Dan op GS 600 kan ik weer een nieuw gebied in toch?

trouwens... ligt het aan mij of zijn er hier en daar subtiele verwijzingen naar andere spellen/films?
Bijvoorbeeld... die Madnick gast, dat is toch gewoon de Witcher? Zelfs de stem klopt.
Ook het gebied Rohendel, is dat niet gewoon een combinatie van Rohan en Rivendell uit Lord of the Rings? Wellicht leg ik verbanden die er niet zijn maar het viel mij op :)
En Islands en Tower :) Op 600 ga je in een keer door naar 810 ja.
Het spel zit echt bomvol met easter eggs en verwijzingen ja, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:30
JohnnyV76 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 09:15:
Vergeet ook de beide events niet, de race en de event guardian raid. Daar krijg je event tokens voor die je ook weer kunt inwisselen voor o.a. honing materials.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Mugwump schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:23:
[...]

Vergeet ook de beide events niet, de race en de event guardian raid. Daar krijg je event tokens voor die je ook weer kunt inwisselen voor o.a. honing materials.
Goeie ja! event guardian doe ik elke dag maar de race heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Krijg wel af en toe een pop up voor een grand prix. Toch maar eens kijken hoe ik daar ook aan mee kan doen. Het klopt dus wel dat eigenlijk alles wat je doet in feite als doel heeft om verder te komen met honing!? Heb af en toe wel een beetje dat FOMO gevoel... dat ik iets verkeerd doe en daardoor niet verder kom haha.

De instances zijn ook soms best pittig. Weet de naam niet uit mn hoofd maar die waar een kleine boss en grote boss is en de grote (soort golem) degene met de rode target boven zijn hoofd beschiet en waarbij je dus moet zorgen dat de kleinere boss tussen jou en de golem komt te staan zodat hij hem raakt ipv jou. Als je dat doet met een groep waarin niemand de mechanics kent ben je lekker aan t wipen :)

Qua guardians is het ook erg wisselend. De ene keer lukt t gewoon niet en de andere keer ben je met 8 minuten klaar. Zit nu in t tweakers guild op Moonkeep (Already Taken) dus hopelijk als ik wat hoger ben kunnen we eens instances doen met een groep. Dat vind ik toch altijd t leukst aan dit soort spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
JohnnyV76 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 11:01:
[...]

Goeie ja! event guardian doe ik elke dag maar de race heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Krijg wel af en toe een pop up voor een grand prix. Toch maar eens kijken hoe ik daar ook aan mee kan doen. Het klopt dus wel dat eigenlijk alles wat je doet in feite als doel heeft om verder te komen met honing!? Heb af en toe wel een beetje dat FOMO gevoel... dat ik iets verkeerd doe en daardoor niet verder kom haha.

De instances zijn ook soms best pittig. Weet de naam niet uit mn hoofd maar die waar een kleine boss en grote boss is en de grote (soort golem) degene met de rode target boven zijn hoofd beschiet en waarbij je dus moet zorgen dat de kleinere boss tussen jou en de golem komt te staan zodat hij hem raakt ipv jou. Als je dat doet met een groep waarin niemand de mechanics kent ben je lekker aan t wipen :)
Honing is uiteindelijk wel wat je uiteindelijk richting het hoogste iLvl brengt en daarmee ook het unlocken van alle content. Dat wordt ook steeds moeilijker naarmate je verder komt omdat successrate van honing steeds lager wordt naarmate je verder komt en zeker op de hoogste tier wordt die kans al vrij snel vrij laag. Die kun je dan wel weer wat opkrikken met allerlei items die je o.a. met die event coins kunt kopen, dus daarom doe je ook die race, de guardian raid, guild tasks / donations, enzovoort.
Naast een zo hoog mogelijk iLvl heb je ook nog wel de nodige andere zaken die je stats boosten zoals engravings en gems en krijgt je gear op latere tiers ook skill bonussen dus dat biedt nog weer allerlei andere mogelijkheden om damage / survivability te boosten. Cube / Boss rush leveren ook nog wel de nodige handige loot op, maar daarvoor heb je weer tickets nodig uit de chaos dungeon (of guild merchant chest).
Qua guardians is het ook erg wisselend. De ene keer lukt t gewoon niet en de andere keer ben je met 8 minuten klaar. Zit nu in t tweakers guild op Moonkeep (Already Taken) dus hopelijk als ik wat hoger ben kunnen we eens instances doen met een groep. Dat vind ik toch altijd t leukst aan dit soort spellen.
Daar zit ik ook in. ;) Heb nog niet echt gezamenlijke events gezien, maar de iLvls lopen ook nogal uiteen dus wellicht heeft het wat tijd nodig. Ik ben ook niet zo'n fan van moeilijke content met matchmaking, want ik merk toch vaak dat niemand dan echt de moeite neemt om de content echt goed te snappen en gecoördineerd te spelen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Als jullie events willen doen, gewoon aangeven op de discord.

Er zijn een aantal in de guild die meerdere characters hebben op verschillende tiers.

Helpt ook niet dat je die Abyssals maar 1x per week per char kan doen 8)7

Heb zelf een char op T3, T2 en T1

Mijn T1 heeft 200k + harmony shards :+ hoe zou dat toch komen :P

[ Voor 7% gewijzigd door kihon op 29-03-2022 14:36 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Mugwump schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 13:22:
[...]
Daar zit ik ook in. ;) Heb nog niet echt gezamenlijke events gezien, maar de iLvls lopen ook nogal uiteen dus wellicht heeft het wat tijd nodig. Ik ben ook niet zo'n fan van moeilijke content met matchmaking, want ik merk toch vaak dat niemand dan echt de moeite neemt om de content echt goed te snappen en gecoördineerd te spelen.
Totdat ik de T1 instances in kon heb ik alles solo gedaan en er waren nooit echt tactieken nodig. Nu merk ik wel dat in raids t erg belangrijk is dat je weet hoe t werkt. Gelukkig zijn er tot nu toe ook wel af en toe party members die zeggen wat je moet doen en t is ook beter even te vragen dan tig keer de groep te wipen zonder dat je weet wat je fout doet :)

Vind het ergens onbegrijpelijk dat ze guild membership niet per account gedaan hebben. Ik ben nog wel even bezig met mijn eerste char maar heb nu al wel zin om alts te levellen. Afwisseling in speelstijl houdt t spel ook langer leuk. Maja de guild weet dan straks niet dat je op je alt aan t spelen bent. Snap niet dat ze dat zo gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
voordat je een raid ingaat een youtube guide van een paar minuten kijken is meestal wel genoeg, in ieder geval tot mid tier 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Yay 1340 is gelukt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HbkpIP4L9xDxn16ZLQlZrGr8Vwc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cZENYb4u1xcOsDGKBB6Sxab2.png?f=fotoalbum_large

nu ga ik rustig aan blijven spelen maar niet meer focussen op honing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Heel lang materials op 1340 blijven grinden in de hoop op een honing buff. Uiteindelijk de knoop maar doorgehakt om verder te upgraden, gezien je op hogere item levels ook meer daily materials krijgt.
Wel tevreden met de eindstand. Ondertussen bezig om m'n 4e char naar T3 te tillen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yKszxKZ.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Valandin schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 19:19:
Heel lang materials op 1340 blijven grinden in de hoop op een honing buff. Uiteindelijk de knoop maar doorgehakt om verder te upgraden, gezien je op hogere item levels ook meer daily materials krijgt.
Wel tevreden met de eindstand. Ondertussen bezig om m'n 4e char naar T3 te tillen.

[Afbeelding]
Lekker bezig man! Mooi roster.

Heb zelf gisteren pas mijn eerste alt in T2 gekregen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
Wat ik trouwens wel een minpunt vind aan t spel is dat je op de eilanden geen mount kunt gebruiken. Vooral ook omdat de quests daar meestal zijn: Praat aan t begin van t eiland met een NPC > ga naar de andere kant van t eiland om een mob te killen > lever weer in bij de NPC. Dat is zo tergend langzaam! Dat heen en weer op een eiland is al niet t leukste om te doen maar waarom in godsnaam niet gewoon je mount kunnen summonen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

Hey mensen! Onze guild op Moonkeep - Already Taken - heeft weer een paar spots open voor nieuwe members. Mocht je graag gezellig mee willen zoeken naar die lost arks, kom je dan aanmelden via onze Discord: https://discord.com/invite/eUWFpdAKeF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
OMG ROADMAP IS ER LETS GOOO

Deze maand dus toch ineens Lance Master a.k.a. Glavier voor EU / NA
Dikke class maar persoonlijk erg jammer dat het NOG een female martial artist is maargoed wisten we natuurlijk al.

Southern Vern komt er als continent bij voor 1340+ ilvl.

Ook kom er een Feiton powerpass waarbij je dus een skip kan kopen tot ilvl 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:16
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 00:12:

Ook kom er een Feiton powerpass waarbij je dus een skip kan kopen tot ilvl 960
Hopen dat ze het issue met missende virtue rewards dan wel ook gelijk aangepakt hebben. Zijn blijkbaar een hoop mensen die door het gebruik van de powerpass niet terug konden gaan naar de automatisch 'completed' paarse en gele quests voor de virtue stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
HowsMyApple schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:45:
[...]

Hopen dat ze het issue met missende virtue rewards dan wel ook gelijk aangepakt hebben. Zijn blijkbaar een hoop mensen die door het gebruik van de powerpass niet terug konden gaan naar de automatisch 'completed' paarse en gele quests voor de virtue stats.
Was dat issue niet opgeklopt door 1 kerel die uiteindelijk het tegendeel bewezen heeft gekregen en het topic laten vallen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:16
DrMacabre schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 09:48:
[...]

Was dat issue niet opgeklopt door 1 kerel die uiteindelijk het tegendeel bewezen heeft gekregen en het topic laten vallen heeft?
Heb niet het hele topic aandachtig doorgelezen maar de claim van de OP werd idd meerdere tegengesproken. Al waren er ook enkelen die zeiden in hetzelfde schuitje te zitten.

Heb zelf ook direct m'n powerpass na Vern gebruikt en volgens die theorie zou ik dus alles wat ik geskipped heb t/m Vern en Shushire niet meer kunnen krijgen. Maar ik weet nu al dat ik voor alle virtues ruim boven de 330 ga uitkomen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gisteravond met 7 mensen van onze guild op Moonkeep en 1 Pugger de 3 Abyssal dungeons op 960 gedaan. Weliswaar met wat overlevelde mensen erbij maar met mechanics waarbij 1 iemand de groep kan wipen is het alsnog een uitdaging :)
Voor de mensen die er bij waren... ik vond t erg leuk! Wat ik ook niet wist is dat als je ze alle 3 haalt je meteen genoeg currency hebt om de volledige 960 Legendary gear set te halen. Gelijk gedaan en mijn honing levels ook gelijk overgezet. GS van 1046 nu dus nog even ploeteren voordat ik naar de Punika oase mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JohnnyV76 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:26:
Gisteravond met 7 mensen van onze guild op Moonkeep en 1 Pugger de 3 Abyssal dungeons op 960 gedaan. Weliswaar met wat overlevelde mensen erbij maar met mechanics waarbij 1 iemand de groep kan wipen is het alsnog een uitdaging :)
Voor de mensen die er bij waren... ik vond t erg leuk! Wat ik ook niet wist is dat als je ze alle 3 haalt je meteen genoeg currency hebt om de volledige 960 Legendary gear set te halen. Gelijk gedaan en mijn honing levels ook gelijk overgezet. GS van 1046 nu dus nog even ploeteren voordat ik naar de Punika oase mag.
Yes was gezellig, ging ook best prima.
Even zien of ik vanavond nog de 2e van Tier 3 kan afmaken, dan kan ik in ieder geval de Tier 3 set halen ook.

Twijfel alleen of ik mijn scrapper ook naar 1340 (1333 nu) moet brengen of gewoon alles opsparen voor de Lance master, of dat ik gewoon moet proberen mijn sorc naar 1380? te krijgen voor de Improved Tier 3 succes rate research in Stronghold... keuzes >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Bokkie schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:52:
[...]

Yes was gezellig, ging ook best prima.
Even zien of ik vanavond nog de 2e van Tier 3 kan afmaken, dan kan ik in ieder geval de Tier 3 set halen ook.

Twijfel alleen of ik mijn scrapper ook naar 1340 (1333 nu) moet brengen of gewoon alles opsparen voor de Lance master, of dat ik gewoon moet proberen mijn sorc naar 1380? te krijgen voor de Improved Tier 3 succes rate research in Stronghold... keuzes >_<
Misschien eerst even kijken of je lance master wel leuk vind voor dat je fully invest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lance master a.k.a. Glavier dus toch pas volgende week de 21e.
Helaas dat het niet vandaag al is :P Maarja it is what is is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
En welke Unicorn hebben jullie gekozen van de nieuwe twitch drops?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQzFERSndWKTTRFBkVuz-8A6qI8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fhs1ys3TbDle3DX7FKDTjwyL.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Ricmaniac schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:12:
En welke Unicorn hebben jullie gekozen van de nieuwe twitch drops?

[Afbeelding]
Pink ofcourse

Heb gister 1385 aangetikt en gelijk phase 2 van Argos gedaan, lekker intens is dat zeg _/-\o_
Paar keer wipen, de raid duurde 63 minuten :o 8)

Nu verder met paar alts hopelijk naar T3 brengen, na de research in mijn stronghold zal dit wat hopelijk wat beter gaan dan mijn 180 fails om 1370 aan te tikken |:(

Sla Glavier over en ga voor Destroyer volgende maand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gollor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 16:18
Hoi allemaal,

Ik ben zelf geintereseerd om Lost Ark te beginnen spelen. Maar nadat het niet verkrijgbaar was zonder omweg in Belgie/Nederland wou ik even de kat uit de boom kijken of er geen problemen waren met vanuit Belgie & Nederland te spelen. Dus ik wou eens polsen of er voor zover jullie weten nog niemand geband is op steam daarvoor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik ben destijds ook niet meteen op de lost ark wagen gesprongen om die reden maar ondertussen al een maand oid aan t spelen en geen spijt gehad. Ik geloof niet dat mijn steam account met alles wat ik er op gekocht heb zomaar gebanned kan worden zonder waarschuwing oid omdat ik een gratis spel via een simpele omweg heb geïnstalleerd.

Als je t echt niet vertrouwd kun je altijd een aparte steam account maken speciaal voor lost ark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gollor schreef op zondag 17 april 2022 @ 13:19:
Hoi allemaal,

Ik ben zelf geintereseerd om Lost Ark te beginnen spelen. Maar nadat het niet verkrijgbaar was zonder omweg in Belgie/Nederland wou ik even de kat uit de boom kijken of er geen problemen waren met vanuit Belgie & Nederland te spelen. Dus ik wou eens polsen of er voor zover jullie weten nog niemand geband is op steam daarvoor?

Alvast bedankt!
nope iedereen die toen begon is nog steeds vrolijk aan het spelen :) no issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gollor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 16:18
Ok super bedankt beiden, straks eens kijken hoe ik die best op mijn steam account krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 07:04
Gollor schreef op maandag 18 april 2022 @ 10:46:
Ok super bedankt beiden, straks eens kijken hoe ik die best op mijn steam account krijg :)
Kleine tip, als je begint kies dan voor eu-central en niet west. West is namelijk grotendeels leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja @Gollor Thirian is nu de beste keus denk ik daar zitten de meeste van ons en queues enzo bestaan al niet meer.

Tevens voor iedereen die nog op Thyrian zit en niet in een guild o.i.d. de main guild heeft nog een aantal plekjes over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• numb3r13
toevallig net vandaag een request gestuurd naar faded glory :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 15:58
ik heb gisteravond even zitten kijken naar deze game en hij leek me wel interessant. ik kon zo snel nog niks vinden over hoe ik deze het beste kan installeren, heb ik tijdens het downloaden/spelen een VPN nodig?

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
energydrank schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:37:
ik heb gisteravond even zitten kijken naar deze game en hij leek me wel interessant. ik kon zo snel nog niks vinden over hoe ik deze het beste kan installeren, heb ik tijdens het downloaden/spelen een VPN nodig?
Alleen voor het toevoegen van de game aan je library heb je een vpn nodig daarna niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
numb3r13 schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:45:
[...]

Alleen voor het toevoegen van de game aan je library heb je een vpn nodig daarna niet meer.
ah dat dacht ik al, maar voor de zekerheid toch maar even navragen want je weet maar nooit, dankjewel in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ethnic schreef op maandag 18 april 2022 @ 11:39:
[...]

Kleine tip, als je begint kies dan voor eu-central en niet west. West is namelijk grotendeels leeg
Mwa valt wel mee hoor. Wij zitten ook met de guild in west (moonkeep) en daar is het nog druk genoeg. Zou het ook niet zo zijn dat ze altijd nog servers kunnen mergen als het ergens te rustig wordt? Qua matchmaking voor parties kun je nu al met mensen van de andere west servers in een groep komen en het lijkt me sterk dat er voor heel de regio niet genoeg spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 07:41:
[...]

Mwa valt wel mee hoor. Wij zitten ook met de guild in west (moonkeep) en daar is het nog druk genoeg. Zou het ook niet zo zijn dat ze altijd nog servers kunnen mergen als het ergens te rustig wordt? Qua matchmaking voor parties kun je nu al met mensen van de andere west servers in een groep komen en het lijkt me sterk dat er voor heel de regio niet genoeg spelers zijn.
Server merges kan wel maar datacenters mergen, EUW met EUC bijv niet. Ze zijn wel begonnen met char transfers in Korea als test maar gaat nog niet zo goed ofzo van wat ik begreep.

Dus verwacht niet dat dat hier gauw komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pooh ik begin echt ontzettend geirriteerd te raken door het honing nu.

181 fails nu. en zit op ilvl 1368

Echt het randje van 1370 maar het wil maar niet lukken zeg.

Vandaag nog de chaos dungeons en Guardian raids doen en hoop dan genoeg mats te hebben om het te halen.

Mijn chestpiece al 6 fails dus acht de kans "groot" dat die straks lukt al is het dan niet door pity fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:15:
Pooh ik begin echt ontzettend geirriteerd te raken door het honing nu.

181 fails nu. en zit op ilvl 1368

Echt het randje van 1370 maar het wil maar niet lukken zeg.

Vandaag nog de chaos dungeons en Guardian raids doen en hoop dan genoeg mats te hebben om het te halen.

Mijn chestpiece al 6 fails dus acht de kans "groot" dat die straks lukt al is het dan niet door pity fail
Ik ben aardig door het laatste stukje heengemazzeld. Had een succesrate van 1 op 3 op het laatst met gemiddeld 15% kans ofzo. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r06IiNRSzvNbnh0O4hcVRXEcD_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mS8wVl69N3qFiwB1YLzrMPyd.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk! We made it.

precies 180 fails. wat voelde dat als een drama zeg :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q5iYPbKo3oVrQ4jlMPdsgP14oag=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hrzOLDSD8DeQnDkfTaY9e7VH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
energydrank schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:46:
[...]

ah dat dacht ik al, maar voor de zekerheid toch maar even navragen want je weet maar nooit, dankjewel in ieder geval!
wanneer je het voor de eerste keer opstart heb je ook vpn nodig, daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
Ethnic schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:49:
[...]

wanneer je het voor de eerste keer opstart heb je ook vpn nodig, daarna niet meer.
Vanmiddag geen last van gehad, even VPN opgestart om hem te claimen, daarna gedownload zonder VPN en ingelogt en gespeeld zonder VPN.

ik heb even het half uurtje gespeeld van de intro, assassin blackheart (ofzo) gekozen, zag er cool uit en als een playstijl die me erg goed past. ziet er wel als een leuke game uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Argos Phase 1 zojuist gecleared!

Gave raid wel. ging me wel "makkelijk" af. gewoon met matchmaking gedaan en geone-shot.

Rond 30% ong denk ik waren we nog maar met zijn 3e over (Bard, Scrapper en ik) en hebben het gewoon gehaald :P

Had een video gekeken maar vind dat altijd moeilijk om een fight te begrijpen. als ik het zelf speel snap ik het veel sneller ofzo. Geen fouten gemaakt zowat :)

Leuke fight, kan niet wachten op de legion raids though.
Kreeg redelijke FFXIV vibes trouwens door deze raid te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
WTF

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8zewTafuYoSU_qXjsZtXbspe60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uowawhXzKkw2OOVgLzV0XKNS.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 20-04-2022 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vals alarm... gaat toch wel door XD
WTF echt hahah

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z28nWBAkfvpt9lj9tx5MOQohMyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PNLx5mSTdMIKaHnUSkIrOSXD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
En de Patch notes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Begrijp ik het goed dat je een nieuwe char met de vernpass ook de express missies event kunt laten doen zolang je lvl 50 en onder itemlvl 1000 zit?

Nvm, ze geven zelf als voorbeeld een glavier dus dat moet lukken. Dat scheelt een hoop materials zo te zien.

[ Voor 27% gewijzigd door biggydeen2 op 21-04-2022 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja die express missions zien er veelbelovend uit man. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Net een alt begonnen, dus goed getimed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Glavier snel 1300 en ook snel T3 Lopang slaven :+

Goed nieuws dus ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Lopang heb ik net completed... gewoon bifrost bij de quest NPC (robot) op lopang island zetten en dan een tijdje dagelijks van lopang island naar Annika varen voor die quest. Zo gepiept.

Weet niet hoe goed die express missions zullen zijn. Je krijgt "slechts" 302 gear dus nog flink wat honing te gaan voor je naar T3 zou kunnen. Hangt dus af hoeveel je daadwerkelijk aan mats krijgt. Als ik t goed begrijp moet je dus eerst een normale powerpass gebruiken om een nieuw char naar lvl50 te krijgen en dan kun je express missions gaan doen om snel te gearen.

Met de Feiton powerpass kun je wel direct naar 960 dus die is wel nice lijkt me voor een compleet nieuwe alt. Die kun je toch van lvl1 meteen doorhalen naar lvl50 met GS 960?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
JohnnyV76 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:12:
Lopang heb ik net completed... gewoon bifrost bij de quest NPC (robot) op lopang island zetten en dan een tijdje dagelijks van lopang island naar Annika varen voor die quest. Zo gepiept.

Weet niet hoe goed die express missions zullen zijn. Je krijgt "slechts" 302 gear dus nog flink wat honing te gaan voor je naar T3 zou kunnen. Hangt dus af hoeveel je daadwerkelijk aan mats krijgt. Als ik t goed begrijp moet je dus eerst een normale powerpass gebruiken om een nieuw char naar lvl50 te krijgen en dan kun je express missions gaan doen om snel te gearen.

Met de Feiton powerpass kun je wel direct naar 960 dus die is wel nice lijkt me voor een compleet nieuwe alt. Die kun je toch van lvl1 meteen doorhalen naar lvl50 met GS 960?
Lopang heb je nooit completed :P

Nee haha veel mensen gebruiken lopang voor silver grind. Als je in tier 3 zit krijg je 15-20k silver ofzo per quest. Dus als je daar meerdere alts hebt doe je elke keer die una tasks met de bifrosts op die 3 locaties en zo farm je elke dag 60k silver of meer. Want wat ik wel merk na 1370 is het gedaan met je silver coins. Alles gaat op aan simpele upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Moet je nog iets doen om de powerpass te activeren? Ik heb maar 1 gebruikt dus zou er nog 1 moeten hebben + vern pass. Er staat ook powerpass available maar als ik op powerpass klik staat er not available..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
biggydeen2 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 15:12:
Moet je nog iets doen om de powerpass te activeren? Ik heb maar 1 gebruikt dus zou er nog 1 moeten hebben + vern pass. Er staat ook powerpass available maar als ik op powerpass klik staat er not available..
Bij het gebruik van je eerste vern power pass ontvang je vervolgens in je ingame mail de 2e net zoals je de eerste in je mail kreeg. die moet je claimen voordat de mail automatisch verwijderd word na 30 dagen.

Vervolgens wanneer je die gebruikt heb je gewoon een powerpass beschikbaar vanuit je character selection screen.

Als je die daar dus niet hebt staan heb je hem nog in 1 van je inventories of storage. OF dus zelfs de mogelijkheid dat je hem kwijt bent als je hem niet uit je mailbox hebt gehaald ingame :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
65281ms momenteel.. speelt niet zo vlot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:40

Dhrax

Prog Lord

DrMacabre schreef op donderdag 21 april 2022 @ 18:47:
65281ms momenteel.. speelt niet zo vlot :(
Je bent me net voor ... diep in het rood inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnic
Servers down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Login wil powerpass activeren maar muis loopt vast en kan nu geen server meer zien :(

EU Central

[ Voor 3% gewijzigd door p.w op 21-04-2022 19:10 ]

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Ben ik de enige waarbij de steam store niet meer werkt voor ingame shop? werkte eerst wel, misschien nu geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jabba schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:28:
Ben ik de enige waarbij de steam store niet meer werkt voor ingame shop? werkte eerst wel, misschien nu geblokkeerd?
Steam store heeft bij mij nog helemaal niet gewerkt voor items in de shop. Alleen de royal crystals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Ricmaniac schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:28:
[...]

Steam store heeft bij mij nog helemaal niet gewerkt voor items in de shop. Alleen de royal crystals
ja, ik kon eerst wel crystal packs kopen maar nu gebeurd er gewoon niks als ik die packs selecteer ingame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Jabba schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:50:
[...]

ja, ik kon eerst wel crystal packs kopen maar nu gebeurd er gewoon niks als ik die packs selecteer ingame :(
Hmm ik heb ze een paar dagen geleden nog gewoon gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Jabba schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:50:
[...]

Had ik ook, was vrij makkelijk op te lossen door de 'Steam overlay' in te schakelen. Game had wel een reboot nodig nadien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Dhrax schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:35:
[...]

Had ik ook, was vrij makkelijk op te lossen door de 'Steam overlay' in te schakelen. Game had wel een reboot nodig nadien.
potdomme dat was het _/-\o_ , had ik laatst uitgeschakeld voor iets anders, helemaal vergeten :) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vermaak me echt ontzettend met Glaivier.
Bijna in Tier 3 nu. ga al die kistjes van de arkpass niet gebruiken om t3 te worden though. gebruik ze liever in tier 3 zelf.

Heb er 2 of 3 gebruikt maar je krijgt er genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zoo Glaivier is in tier 3 gekomen :) toch mooi voor Lopang en abyss dungeons. voordat ik met die ga honen voor Argos duurt nog wel even denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Helaas is mijn interesse toch wat aan het afzwakken voor deze game :(

Met name het honing systeem begint toch tergend te worden, duurt veel te lang allemaal, mats droppen te weinig en de honing chance ellende werkt ook niet echt mee. Ben geregeld hele dagen aan het grinden om vervolgens net zo hard de mats weer te verliezen en niks te zijn opgeschoten uiteindelijk. Chaos Dungeons zijn wel leuk om te doen, lekker vlot. Maar guardian raids vind ik geen fluit aan, het hide & seek gebeuren helpt dan ook niet echt mee. Je hebt wel een potion maar met een actieve buff duratie van 30s schiet dat ook niet echt op.

Het feit dat je voor je gevoel ook echt vast zit helpt ook niet echt mee, je zult toch moeten blijven farmen om verder te komen. Gear dropt maar als 1 set binnen de tier welke je aan het spelen bent, iets meer afwisseling hierin was wel prettig geweest en had ook prima gekund, gezien je gear stats kunt transfereren.

Hebben jullie nog tips om het anders aan te pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dhrax schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:08:

Met name het honing systeem begint toch tergend te worden, duurt veel te lang allemaal, mats droppen te weinig en de honing chance ellende werkt ook niet echt mee. Ben geregeld hele dagen aan het grinden om vervolgens net zo hard de mats weer te verliezen en niks te zijn opgeschoten uiteindelijk. Chaos Dungeons zijn wel leuk om te doen, lekker vlot. Maar guardian raids vind ik geen fluit aan, het hide & seek gebeuren helpt dan ook niet echt mee. Je hebt wel een potion maar met een actieve buff duratie van 30s schiet dat ook niet echt op.

Het feit dat je voor je gevoel ook echt vast zit helpt ook niet echt mee, je zult toch moeten blijven farmen om verder te komen. Gear dropt maar als 1 set binnen de tier welke je aan het spelen bent, iets meer afwisseling hierin was wel prettig geweest en had ook prima gekund, gezien je gear stats kunt transfereren.

Weet niet wat je huidig item level is maar op een gegeven moment moet je je mindset imo aanpassen om verder te klimmen in gearscore. Als ik een dag geen zin heb om guardian raids te doen of chaos dungeons doe ik ze niet (denk dat ik ze vaker niet dan wel doe :P )

Ik moet wel eerlijk toe geven dat ik ook minder interesse heb dan in het begin. ik denk dat iedereen dat altijd zal hebben. Maar ik vermaak me nog zeker met deze game. Ik focus me niet meer op het honen. ik kom er uiteindelijk wel. Zit lekker alts er bij te spelen en adventure log shit te doen enzo. vermaak ik me nog steeds mee :)

Hoe zit je er in qua vrienden zeg maar? Heb jij vrienden die ook spelen of niet? Ik merk zelf altijd al dat ik heel erg een social gamer ben. Is er een hele goeie game maar ben ik de enige van mijn vaste groepje die het speelt ik het ook niet snel meer aan raak.

Nou heb ik nog vrienden die dit ook gewoon vollop spelen dus dan hoef ik er niet over na te denken maar stel dat al mijn vrienden zouden stoppen en weer terug gaan naar WoW bijv zal ik ze op niet al te lang termijn toch weer volgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabre

Begrijpelijk na enkele maanden spelen ergens.
Hier heb je het honing probleem, in andere games heb je mss een drop die maar niet wil verschijnen, uiteindelijk duurt het wel vaak weken en maanden.. en dan komt er een nieuwe Tier, of content waar je eerste quest item beter is dan iets waar je maanden op hebt zitten grinden..

Ik speel nu ook minder, maar wissel af tussen world bosses, varen, de wereld verkennen of achievments halen, adventure tome, life skills, rapport voor extra giant's hearts of allerlei potions...
Ik kijk enkel op tegen zonder power pass een alt grinden met die irritante hide and seek quests..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Welke Tier zit je?
Het honen wordt alleen maar erger.
Zeker in de latere stadia van Tier 3. 1340-1370 is "Hell on Arkesia" daarna weer wat makkelijker tot 1385 en vanaf 1400 weer tergend langzaam.
Dat blijft ok gewoon zo in de game.

Kwa gearsets is er niet veel variatie nog.
Maar met de komst van Relic gear (in mei waarschijnlijk Valtan?) heb je 11 sets om uit te kiezen.
Steeds nieuwe content die erbij komt. (mag wel rapper)

Ben nu op alts aan spelen voornamelijk en skill points verzamlen.
Verder nog de Runes die ik nodig heb.
Mokoko's, Card sets etc.

Het is geen game waar je gelijk max lvl of iLVL kan worden, dat duurt gewoon lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Ricmaniac schreef op zondag 1 mei 2022 @ 20:00:
[...]
Weet niet wat je huidig item level is maar op een gegeven moment moet je je mindset imo aanpassen om verder te klimmen in gearscore. Als ik een dag geen zin heb om guardian raids te doen of chaos dungeons doe ik ze niet (denk dat ik ze vaker niet dan wel doe :P )
Zit nu op level 1079, dus nog even doorrammen naar 1100 om verder te kunnen.
Hoe zit je er in qua vrienden zeg maar? Heb jij vrienden die ook spelen of niet? Ik merk zelf altijd al dat ik heel erg een social gamer ben. Is er een hele goeie game maar ben ik de enige van mijn vaste groepje die het speelt ik het ook niet snel meer aan raak.

Nou heb ik nog vrienden die dit ook gewoon vollop spelen dus dan hoef ik er niet over na te denken maar stel dat al mijn vrienden zouden stoppen en weer terug gaan naar WoW bijv zal ik ze op niet al te lang termijn toch weer volgen :P
De rest van de groep zijn console gamers en hebben überhaupt geen ervaring met PC gaming, sterker nog niemand van dat clubje heeft een desktop in huis. Als we samen gamen dan is dat doorgaans PES voetbal of Knowledge, Decades (quiz game). Super leuk hoor, maar Losk Ark praat hoef ik daar niet mee aan te komen :P
kihon schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:54:
[...]

Welke Tier zit je?
Het honen wordt alleen maar erger.
Zeker in de latere stadia van Tier 3. 1340-1370 is "Hell on Arkesia" daarna weer wat makkelijker tot 1385 en vanaf 1400 weer tergend langzaam.
Dat blijft ok gewoon zo in de game.

Kwa gearsets is er niet veel variatie nog.
Maar met de komst van Relic gear (in mei waarschijnlijk Valtan?) heb je 11 sets om uit te kiezen.
Steeds nieuwe content die erbij komt. (mag wel rapper)

Ben nu op alts aan spelen voornamelijk en skill points verzamlen.
Verder nog de Runes die ik nodig heb.
Mokoko's, Card sets etc.

Het is geen game waar je gelijk max lvl of iLVL kan worden, dat duurt gewoon lang.
Er komen nog wel wat leuke zaken aan dus. Ik ga de game zeker nog niet aan de kant leggen maar ik weet niet of ik dat honing gebeuren over de lange periode blijf trekken.

We gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
kihon schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:54:
[...]

1340-1370 is "Hell on Arkesia"
Raad eens waar ik zit :P
Heb een week op 1355 gezeten en toen maar de stoute schoenen aangetrokken en gaan honen. Bij 2 pieces had ik een success na een paar pogingen, de rest is level up gegaan door het pity system. Op 1360 waren mijn simple oreha fusion stones op en had geen kisten meer om ze uit te halen. Gelukkig zijn die redelijk simpel te craften in je stronghold. De weg naar 1370 zal nog wel 2 weken duren denk ik. Met 15% kans die heel langzaam oploopt na elke fail is de kans gewoon erg klein dat het lukt. Zelfs met de boekjes voor 10% extra kans failed het nog net zo hard met 25% kans. Weet niet wat de beste manier is maar ik doe nu het eerst 3x zonder boek en dan (als ik ze heb) een paar keer met boekje en daarna weer zonder tot t pity system in-kicked.

Je merkt wel aan alles dat de makers van t spel je echt bezig willen houden. Van quests die de halve wereld over gaan tot dramatisch slechte drop rates van adventure tome collection items e.d. Voor completionists is dit wel een ultieme game :)

Het is wel zo dat elk dingetje wat je complete je weer iets dichterbij een upgrade brengt. Skill points unlocken voor een bepaalde continent completion geldt ook voor je alts dus je hoeft t uiteindelijk maar 1x te doen om meteen al je chars sterker te maken.

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het completen van Punika voor t greater skill potion bij 80%. Nu op 79.7% 8)7 en niet echt makkelijke dingen over om te completen. Toch zijn de 6 extra skillpoints wel de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteravond tot 4 keer toe Argos geprobeerd en met elke party ook meerdere keren.

Is uiteindelijk gewoon niet gelukt omdat zo veel mensen het fout blijven doen :/

Dit is mijn 3e week van Argos en de eerste week had ik een party die hem oneshotte.
Ik was nu in alle 4 de parties gisteravond letterlijk elke keer de enige levende voor de laatste 2-7 minuten

Vraag meerdere keren of iedereen alle mechanics snapt enzo want ik leg liever uit dan wipen. Doe dit continue. En dan hoor je niemand of je hoort juist mensen die zeggen "Yeah we know lets go!"

1 iemand was zelfs zo toxic as fuck die zei "Shut up, we know. Vesiii is with me on discord we be fine" en wie ging er letterlijk 3 keer dood in de eerste 4 minuten. Vesiii"

Party finder heb ik geen succes mee omdat ik niet de perfecte assessories en maxed engravings heb. Dan gaan mensen er automatisch van uit dat je slecht bent ofzo.

Vanavond maar weer even proberen want zou zonde zijn om dat een week mis te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ricmaniac schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:30:
Gisteravond tot 4 keer toe Argos geprobeerd en met elke party ook meerdere keren.

Is uiteindelijk gewoon niet gelukt omdat zo veel mensen het fout blijven doen :/

Dit is mijn 3e week van Argos en de eerste week had ik een party die hem oneshotte.
Ik was nu in alle 4 de parties gisteravond letterlijk elke keer de enige levende voor de laatste 2-7 minuten

Vraag meerdere keren of iedereen alle mechanics snapt enzo want ik leg liever uit dan wipen. Doe dit continue. En dan hoor je niemand of je hoort juist mensen die zeggen "Yeah we know lets go!"

1 iemand was zelfs zo toxic as fuck die zei "Shut up, we know. Vesiii is with me on discord we be fine" en wie ging er letterlijk 3 keer dood in de eerste 4 minuten. Vesiii"

Party finder heb ik geen succes mee omdat ik niet de perfecte assessories en maxed engravings heb. Dan gaan mensen er automatisch van uit dat je slecht bent ofzo.

Vanavond maar weer even proberen want zou zonde zijn om dat een week mis te lopen.
Het is ook wel jammer dat je met Argos de phases niet gewoon los kunt doen. We doen met de guild regelmatig o.a. de Abyss raids en dergelijke, maar voor Argos zit je toch met het feit dat sommige mensen enkel phase 1 kunnen doen en anderen al phase 2 of zelfs 3 waardoor samenspelen wat lastiger wordt. Stoppen na phase 1 betekent namelijk dat je ook je rewards voor de overige phases kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mugwump schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:04:
[...]

Het is ook wel jammer dat je met Argos de phases niet gewoon los kunt doen. We doen met de guild regelmatig o.a. de Abyss raids en dergelijke, maar voor Argos zit je toch met het feit dat sommige mensen enkel phase 1 kunnen doen en anderen al phase 2 of zelfs 3 waardoor samenspelen wat lastiger wordt. Stoppen na phase 1 betekent namelijk dat je ook je rewards voor de overige phases kwijt bent.
Ja inderdaad echt mega slecht design. En ze zijn er natuurlijk al op terug gekomen door het bij Legion raids wel per fight te checkpointen maarja je zou denkend at ze dat dan ook aanpassen voor de oudere raids. Dus niet helaas..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Yes laatste 2 pieces 1 tab :D 1385

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guiFTdgj0rJoAPRM9SQf_x5tWZ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CY7Kj9HQwWr4VDU7ZPdf3mXJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Pff wat een pain in the .... is het vanaf 1350.
Idem voor sommige gerechten the rng is strong in dit spel gd 😏

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Die Mei update ziet er ERG goed uit !!!!

:abyss: LEGION RAID - VALTAN
- The first Legion Raid of Lost Ark will feature Normal (1415) and Hard (1445) mode.
- There are checkpoints on the raid, which will let your progress be saved throughout the raid.
- The content will provide a new rarity for gear - "Relic".
- The gear can be crafted from materials earned in the raid.

:guardians: GUARDIAN RAID - DESKALUDA
- The new Guardian Raid, Deskaluda, will be enterable from itemlevel 1415 and further.
- Relic accessories are a drop from the boss.

:Destroyer~1: NEW CLASS - DESTROYER
- The Destroyer class will also be featured in the May update.

:guardians: CHALLENGE GUARDIAN RAIDS
- New weekly, equalized content.
- Rewards will increase with difficulty.
- Rewards can be obtained once per roster, per week.

:mainquest: NEW ACTIVITIES
- South Vern will feature the new Chaos Line Hard Mode.
- Field Boss Thunderwing.
- South Vern Chaos Gate.
- South Vern Chaos Dungeon.

:Island: WILD WINGS ISLAND
- Turn into a chicken or beer to battle the Chicken boss...
- The quicker you defeat chickens, the more rewards you earn...

⚔️ GUILD ACTIVITIES
- Island Siege, GvG is here.
- Raid Match, GvE is here.

👗 NEW COSTUMES AND HAIRSTYLES
- New costumes, pog.
- New hairstyles, even more pog.

⚙️ EXTRA CHANGES
- QoL changes incoming, including in-game to-do check list, front and back attack indicators, UI updates, improved party finder & party invites, loot dismantling, convenience features for Market/Auction House, ability to summon favorite mounts and etc.
- We're getting a new balance patch.

☀️ Summer roadmap is next...

https://www.playlostark.c...es/may-2022-update-reveal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
2e 1340 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkpFK3vLr28CIDnhfQ41znHoUkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MHi59undNeFqtN62ASwhOHF8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Eergister 1400 geworden. 8)
Had Argos Phase 2 al gedaan deze week, maar had 3 one-taps achter elkaar _/-\o_
Komende reset wordt dat dus Phase 3 :P

Nu is de vraag; verder honen t/m 1415 voor Valtan of alt omhoog naar 1370....?
Kost ongeveer evenveel :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/td4cA-iQ7EVVVOjdVFIoKSK8Ctc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ilpdBRwFwVD9yLxarkNuGcKp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kihon schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:35:

[Afbeelding]
Denk persoonlijk dat ik 1415 zou proberen zodat je die content kan doen als het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net even de laatste abyss dungeon op mijn Alt gedaan (Glaivier) speelt toch wel een heel stuk anders dan artillerist maar imo wel super leuk. vind het echt een gave class nog steeds qua animaties enzo ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black Orange
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-09 12:45
Na lang wikken en wegen ook maar m'n stoute schoenen aangedaan en begonnen met dit spel. M'n eerste mmo, maar heb me de eerste paar uur prima vermaakt. Vooral de dungeons zijn leuk om te doen, ik schrok nogal dat er 2 bosses achterelkaar waren in de 2e dungeon. Het lijkt er wel op dat iedereen de dungeons solo doet? Want met de matchmaking kan ik lang wachten op anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Black Orange schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:35:
Na lang wikken en wegen ook maar m'n stoute schoenen aangedaan en begonnen met dit spel. M'n eerste mmo, maar heb me de eerste paar uur prima vermaakt. Vooral de dungeons zijn leuk om te doen, ik schrok nogal dat er 2 bosses achterelkaar waren in de 2e dungeon. Het lijkt er wel op dat iedereen de dungeons solo doet? Want met de matchmaking kan ik lang wachten op anderen...
Ja het levelen doen niet veel mensen meer. in dat opzich ben je zeg maar laat :P maar zou die dungeons dus inderdaad gewoon lekker solo doen gewoon story doorlopen. De leveling dungeons zijn maar zoo'n klein deel van de game. Na level 50 is wanneer de game pas echt begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:01

Shiro

Serenity

kihon schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:35:

[Afbeelding]
Denk dat naar 1415 pushen een stuk meer kost dan je alt naar 1370 brengen. Ikzelf wacht op de volgende patch met de hoop dat er een soort catchup mechanisme zal worden geïntroduceerd want de kosten lopen de spuigaten uit :P

Mijn Deathblade is 1385, maar als ik de calculator van Maxroll gebruik is dit wat ik nog nodig zal hebben om naar 1415 te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4mWhZFCcqK2dU2vdmo0kf3fSUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TSmrWbSedXWRoxlGnt3JwTmp.png?f=fotoalbum_large

in jou geval, van 1400 naar 1415 zou ongeveer 1000 greater leapstones kosten :p los van wat je nodig hebt qua guardian en destruction stones.

Als je op zo'n berg zit, kan je altijd dat verkopen en nu ff goed cashen voor 'als' ze de honing gaan buffen

[ Voor 8% gewijzigd door Shiro op 13-05-2022 12:02 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Mijn artillerist is 1395, maar deze week was honing vooral huilen.
Gunlancer vanochtend nog naar 1340 kunnen krijgen. Denk dat ik die er ook bij ga levellen voor een beetje diversiteit. Merk toch ook dat je als artillerist veel mechanics niet makkelijk onder de knie krijgt omdat de strategie toch vooral is om je nukes en air raides vanaf een halve kilometer afstand te lanceren en dus ver uit melee range te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Shiro schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:56:
[...]

Denk dat naar 1415 pushen een stuk meer kost dan je alt naar 1370 brengen. Ikzelf wacht op de volgende patch met de hoop dat er een soort catchup mechanisme zal worden geïntroduceerd want de kosten lopen de spuigaten uit :P

Mijn Deathblade is 1385, maar als ik de calculator van Maxroll gebruik is dit wat ik nog nodig zal hebben om naar 1415 te gaan.

[Afbeelding]

in jou geval, van 1400 naar 1415 zou ongeveer 1000 greater leapstones kosten :p los van wat je nodig hebt qua guardian en destruction stones.

Als je op zo'n berg zit, kan je altijd dat verkopen en nu ff goed cashen voor 'als' ze de honing gaan buffen
Heb gisteren 1415 gehaald _/-\o_ :9~

Kwam GHL te kort, maar had nog Oreha hard mode en Argos materials over. Deze kan je dismantlen en dan krijg je er GHL voor terug. Oreha is 1:1 en Argos blood is 1:2-3.
Zo kwam ik aan ~100 GHL die ik nog nodig had.

Verder moet je niet alles naar +15 upgraden, dat is veels te duur, zeker het wapen.
Ik heb het volgends de 17/17/8/8/17/11 methode gedaan.

Zie: https://cdn.discordapp.co...1273684561948/unknown.png

De damage die je inlevert is miniem op deze manier.

https://i.imgur.com/YhtAxTW.png

Kost een stuk minder in het begin.
Voor Valtan Hard Mode moet alles naar +17.
Maar daar heb ik geen haast bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Destroyer vandaag dus uitgekomen. Mega veel QoL changes ook erbij en die zijn over het algemeen echt top.

https://www.playlostark.c...es/may-2022-release-notes

Artillerist imo wat nerfs. vooral met betrekking tot stagger. Ook zijn alle backattacks weggehaald.
Scrapper wat in principe mijn main alt was is flink gebuffed. Zo goed als op alle skills 24% damage increase.

Tevens voor scrapper de coolste outfit imo nu in de store :P Helaas heb ik dark omen al en was even vergeten dat deze er aan ging komen haha anders had ik dark omen niet op mijn scrapper gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.brgeeks.com/wp-content/uploads/2022/02/image-197.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devandrej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:30
Ik kom maar er niet achter hoe ik dit spel kan gaan spelen? VPN gebruiken levert een ban op, dus moet ik even naar Duitsland om een alt steam account aan te maken? Ik heb het begintopic door genomen, maar het is mij niet duidelijk hoe je dit kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
devandrej schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 22:53:
Ik kom maar er niet achter hoe ik dit spel kan gaan spelen? VPN gebruiken levert een ban op, dus moet ik even naar Duitsland om een alt steam account aan te maken? Ik heb het begintopic door genomen, maar het is mij niet duidelijk hoe je dit kan gaan spelen.
Hoe kom je er bij dat je een ban krijgt als je VPN gebruikt though? :P

Het overgrote merendeel van alle spelers in NL hebben een VPN gebruikt om de game toe te voegen aan hun library op steam.

Eenmaal toegevoegd kan je hem gewoon zonder vpn downloaden en spelen.

Ik weet niet helemaal zeker of deze methode nog steeds werkt maar dit is wat vele gedaan hebben:

VPN aanzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > Lost Ark staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden

edit: ik meen gelezen of gehoord te hebben dat dit niet meer werkte maargoed het is het proberen waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 20-05-2022 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:40:
[...]

Het overgrote merendeel van alle spelers in NL hebben een VPN gebruikt om de game toe te voegen aan hun library op steam.

Ik weet niet helemaal zeker of deze methode nog steeds werkt maar dit is wat vele gedaan hebben:

VPN aanzetten > Steam Run code in je browser plakken (steam://run/1599340) > Download starten. Download pause.
VPN uitzetten > Opnieuw in steam inloggen > Lost Ark staat nu in je library en kan gewoon gespeeld en gedownload worden

edit: ik meen gelezen of gehoord te hebben dat dit niet meer werkte maargoed het is het proberen waard.
Zou er misschien iets van aan zijn met die maatregelen tegen bots? Daar was VPN geblokkeerd dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
DrMacabre schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:05:
[...]

Zou er misschien iets van aan zijn met die maatregelen tegen bots? Daar was VPN geblokkeerd dacht ik..
Oh sorry, Ja dat klopt maar volgens mij is dat alleen het spelen met VPN. maar dat is voor ons vanuit NL niet nodig. zolang je het product in je steam library hebt kan je gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Laatst online: 14-09 11:40
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:40:
[...]

Met Tunnelbear als VPN is het mij niet gelukt, maar moet ik meer instellingen in Windows of Steam zelf aanpassen? Ik kan de pagina niet laden in de Steamapp.

Als iemand een oplossing heeft heel graag (mag ook in DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

duk3n schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:50:
[...]

Met Tunnelbear als VPN is het mij niet gelukt, maar moet ik meer instellingen in Windows of Steam zelf aanpassen? Ik kan de pagina niet laden in de Steamapp.

Als iemand een oplossing heeft heel graag (mag ook in DM)
Als de ene VPN niet werkt, een andere proberen.

Moesten meerderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Begonnen met een groepje op Nineveh, maar helaas zijn de rest allemaal gestopt. Nu begonnen met een Berzerker op Thirain zodat ik in ieder geval met een paar Tweakers op de server zit :)

Ook merk ik dat het wat drukker is op deze server wat natuurlijk positief is!

Toch wel een gemiste kans om geen character transfer in de game te doen... Jammer!

Mocht iemand mij toe willen voegen dan kan dat!

in game name: Hagnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Knamix schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:36:
Begonnen met een groepje op Nineveh, maar helaas zijn de rest allemaal gestopt. Nu begonnen met een Berzerker op Thirain zodat ik in ieder geval met een paar Tweakers op de server zit :)

Toch wel een gemiste kans om geen character transfer in de game te doen... Jammer!

Zoek bij guilds even Faded Glory dan zal ik je accepteren vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duk3n
  • Laatst online: 14-09 11:40
Knamix schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:36:

Ik ben echt absoluut nieuw bij Lost Ark en heb in het verleden wel andere (A)RPG gespeeld zoals Diablo2, Excile, Titan Quest en dergelijke.

Dus ik kan wel wat tips gebruiken, is er een tweakers Discord oid ?

Ik kan trouwens jouw server niet vinden, zie screenshot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJID-hcP9YOHKSOyIAK7LInOMIE=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/ZzEjJO4v6nuj3F4OsheeZMZI.png?f=fotoalbum_small
Pagina: 1 ... 25 ... 28 Laatste