JohnnyV76 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:39:
[...]
Ik zal nog wel even in T1 zitten met mijn huidige gear score van 308 maar ik bedoelde denk ik net iets anders. Zal het iets uitgebreider voorleggen...
Ik heb nu dus een GS van 308. Daarmee kan ik de 1e chaos raid en guardian doen. Als ik de 2e chaos raid wil doen of de 2e guardian dan kan ik de instance niet in omdat mijn GS minimaal 340 moet zijn. Echter, in de instances die ik wel kan doen droppen geen hoger itemlevel items dus de vraag is eigenlijk hoe ik naar 340 kom. Ik ben ondertussen driftig door aan t question maar alles wat daar dropt is lager itemlevel dan wat ik heb dus daarmee kom ik niet op de benodigde GS van 340.
Ik had een quest om honing te leren en daarmee heb ik mijn wapen omhoog getild. Het itemlevel werd daardoor hoger dus mijn GS iets beter. Ik heb nu alleen voornamelijk blauwe gear dus ergens is het wellicht zonde om daar honing mats in te stoppen maar voor zover ik kan zien is dat de enige manier om mijn GS naar 340 te kunnen halen om daar weer hogere gear te scoren.
Offfff... moet/kan ik ergens betere gear kopen met alle tokens die er droppen?
Idee is wel dat je jouw blauwe gear upgrade zodat je item level 340 en uiteindelijk 600 wordt, zolang je in Tier 1 zit krijg je de zelfde armor pieces uit je Chaos dungeons, ofwel 340. 420, 580 daar zit geen verschil in qua armor drops. Hoe hoger de chaos dungeon level, hoe meer honing materials en ook betere (epic, legendaries) accesories.
Mocht je ooit abyssal dungeons gaan doen en een epic(paarse gear) krijgen/craften, dan kan je de honing levels ook overzetten.
Ik zit zelf in Tier 3 met 1325 nu. Kwam gisteren achter dat het blijkbaar Peons kost om dingen in Market te kopen...

.
Waar normaliter honing success rate met 10% dropt aan het einde van je tier... gaat het in T3 blijkbaar niet per 10%... van 1320 naar > 1325 was nog 100%, 1325 > 1330 was ineens 60%
Ik vermaak mij nog wel met Lost Ark, maar al die verschillende currencies... mats... ugh.. wat een grindfest...
Iemand die nog in een goeie guild zit op Thaemine? Guild die T2/T3 dungeons doen.