Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 13:00
biggydeen2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:01:
Ik vraag me af of ze nu de honing % gaan aanpassen binnenkort. Kan me niet voorstellen dat er veel mensen nu al ruim op 1300+ ilvl rondlopen zonder te no lifen of al ervaring hadden van versie in andere landen.

Zo niet blijft Argos wel beperkt tot een klein percentage van de playerbase.

Aan de andere kant gaan ze dat wellicht ook niet ruim van te voren bekend maken want dan gaat de hele economie om zeep als iedereen materials gaat dumpen.

Met andere woorden, mats nog sparen of al op AH gooien?
Is toch niet nodig dat iedereen Argos op dag 1 doet?
Er is genoeg te doen ingame zonder alles te rushen als een gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

US west in maintenance, voor nog een uurtje of 3 zo te zien

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

hangt er van af.
de lootboxen van EA bevatten spelers voor "jou". Of kan je die ruilen met andere spelers - e.g. er iets van waarde uit krijgen.

In lost ark kan je uit de lootboxes soms rommel, maar soms dure items krijgen, die je kan ruilen met andere spelers. e.g. "waarde" waar je iets mee kan, om andere dingen te krijgen.

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:37
bbr schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:18:
[...]

hangt er van af.
de lootboxen van EA bevatten spelers voor "jou". Of kan je die ruilen met andere spelers - e.g. er iets van waarde uit krijgen.

In lost ark kan je uit de lootboxes soms rommel, maar soms dure items krijgen, die je kan ruilen met andere spelers. e.g. "waarde" waar je iets mee kan, om andere dingen te krijgen.
Ruilen kan kennelijk wel degelijk. EA benadrukt echter dat zij zelf geen mogelijkheid bieden om de zaken die je uit zo'n lootbox vist om te zetten in echt geld. Als zaken ruilbaar zijn in een game, dan ontstaat er natuurlijk altijd een ruilmarkt die ook niet zelden resulteert in systemen waarbij die items dan buiten de game om voor echte valuta kunnen worden gekocht of verkocht. Dat soort secundaire markten worden doorgaans buiten beschouwing gelaten bij oordelen over of iets onder de kanspelwetgeving valt.
Als je als bedrijf lootboxen verkoopt en de items zelf weer 'terugkoopt' voor een variabele hoeveelheid geld, dan heb je natuurlijk overduidelijk een kansspel te pakken. Wat lootboxen echter vaak gewoon zijn is de digitale variant van de ouderwetse ruilkaartspelletjes als Pokemon of Magic the Gathering. Daar koop je ook gewoon dichte pakjes kaarten waarin dan soms kaarten zitten die zeldzamer en / of gewilder zijn dan anderen. Die kun je dan ruilen en niet geheel verrassend ontstaat er een secundaire markt waarin mensen ruilen en aan- en verkopen en vraag en aanbod de prijs bepalen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Ricmaniac schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:15:
Deze patchnotes zien er al veelbelovend uit :D

Dit spreekt mij persoonlijk ook heel veel aan. hou van zulke events. Houd een game levending (niet dat lost ark dying was though :P )

[Afbeelding]
Leuke dingen zie ik! Krijg nu net een Twitter bericht dat de patch klaar is en dat er weer kan worden ingelogd! Hopelijk ergens de komende dagen Tier 3 kunnen starten, dus kunnen we weer verder :)

Wel fijn dat we al mooi nieuwe content krijgen (ook wel te verwachten omdat we achterlopen, but still). Andere games (vooral WoW) loopt toch echt leeg en er is zo weinig nieuws te doen. Daarom blij dat ik met Lost Ark ben begonnen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
Wat een ongelofelijk slecht message systeem hebben ze zo. Net lekker in een guardian. Gaat de game er blijkbaar even uit. Maar dat is dus nooit opgevallen omdat je geen popup krijgt oid, maar je moet maar toevallig net in de chat kijken(wat ik nooit doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Tot hoe laat is de server nu down?

Zat net lekker te levelen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Knamix schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:40:
Tot hoe laat is de server nu down?

Zat net lekker te levelen :(
Zijn weer up :9

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
biggydeen2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:01:
Ik vraag me af of ze nu de honing % gaan aanpassen binnenkort. Kan me niet voorstellen dat er veel mensen nu al ruim op 1300+ ilvl rondlopen zonder te no lifen of al ervaring hadden van versie in andere landen.

Zo niet blijft Argos wel beperkt tot een klein percentage van de playerbase.

Aan de andere kant gaan ze dat wellicht ook niet ruim van te voren bekend maken want dan gaat de hele economie om zeep als iedereen materials gaat dumpen.

Met andere woorden, mats nog sparen of al op AH gooien?
Ik zou geen haast hebben om de nieuwe raid te doen. Beste strategie is voorlopig nog steeds je main parkeren op 1340 en dan of je materials bewaren óf ze sellen in de hoop dat je ze later goedkoper terug kan kopen.
Ondertussen een beetje chillen en alts-gearen. 1340 -> 1370 is ongeveer even lang/duur als 600-1340.

Die honing % gaan er sowieso aan komen. Dat of meer manieren om upgrade spul te verzamelen. We hebben op dit moment echt 1/5e van de KR/RU content die upgrade materials geeft, dus we zijn hier behoorlijk resource starved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
Ik heb toch alle mats er maar weer door gepompt. ben iets meer dan 20 ilvl omhoog gegaan naar 1066,66 en das nog ruim onder de 1100... Die 1100 grens (voor de volgende tier) voelt nog wel ver weg zo... en zonder die stones ben ik nu al met 50% aan het gokken... en dan faal je regelmatig... die 5% meer de keer erna helpt ook niet echt.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:31
Vandaag ook wat begonnen nadat ik mijn doelen in de Path of Exile league gehaald had. Alleen nog even de prologue doorlopen maar tot nu toe best leuk. Veel skills meteen dus daar zit ik enorm mee te pielen. Gunslinger trok me t meest aan maar switchen tussen 3 guns en daar dan ook verschillende skills met cooldowns en alles... waaahhh ik druk soms maar wat in :)

Kun je alleen met linker muis knop lopen trouwens? Om RSI gevoeligheid wat te verminderen heb ik in PoE bijvoorbeeld mijn move knop op W dus waar ik m'n muis op t scherm wijs en op W druk loop ik heen. Kan zoiets hier ook of is die actie gelocked? Het lijkt er op dat je niet zo snel ge-one-shot wordt (zoals bij PoE wel is) als je even niet goed beweegt of de juiste skills gebruikt. Weet niet of dat later ook nog zo is maar van wat ik zag kun je wel een paar hits hebben voordat je moet gaan flasken of healen oid.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
JohnnyV76 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:49:
Vandaag ook wat begonnen nadat ik mijn doelen in de Path of Exile league gehaald had. Alleen nog even de prologue doorlopen maar tot nu toe best leuk. Veel skills meteen dus daar zit ik enorm mee te pielen. Gunslinger trok me t meest aan maar switchen tussen 3 guns en daar dan ook verschillende skills met cooldowns en alles... waaahhh ik druk soms maar wat in :)

Kun je alleen met linker muis knop lopen trouwens? Om RSI gevoeligheid wat te verminderen heb ik in PoE bijvoorbeeld mijn move knop op W dus waar ik m'n muis op t scherm wijs en op W druk loop ik heen. Kan zoiets hier ook of is die actie gelocked? Het lijkt er op dat je niet zo snel ge-one-shot wordt (zoals bij PoE wel is) als je even niet goed beweegt of de juiste skills gebruikt. Weet niet of dat later ook nog zo is maar van wat ik zag kun je wel een paar hits hebben voordat je moet gaan flasken of healen oid.
Kan hier ook, T is je auto run by default en in de settings kan je bij gameplay > controls and display > Combat settings > auto move -> direction the character faces veranderen naar towards the cursor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Topic is aardig stil zeg... is iedereen naar Elden Ring toe? :)
Ben ondertussen best wel hooked en heb mijn vrouw ook besmet dus die vindt t ook erg leuk. We hebben vroeger heel veel Lord of the Rings online gespeeld en dit lijkt er in grote lijnen wel een beetje op. Ik vind het ook een FFVII vibe hebben en dat is het spel waar ik ooit mijn vrouw kennis heb laten maken met gamen en waar ze toen ook verslaafd aan was :)

De quests zijn over t algemeen wel erg simpel in de trant van: kill 3 van die mobs, pak die supplies op maar ik vind het niet erg en t leidt je zo door de story line heen. Cutscenes en instances tussendoor vertellen het verhaal verder.

Begin ook al te wennen aan de skills en toetsen daar waar het in t begin vaak random rammen was. Nu ben ik al bezig met het timen van de big damage, big cooldown skills e.d. Ik denk wel dat ik me hier de komende tijd mee ga vermaken.

Ik heb ook voor Moonkeep gekozen omdat ik dat hier voorbij zag komen. Is er daar ook een tweakers guild eigenlijk? Heeft t veel voordelen om in een guild te zitten (anders dan makkelijker groepen maken ofc.)?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calestra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:42
Brontosaurus99 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:03:
[...]

Is toch niet nodig dat iedereen Argos op dag 1 doet?
Er is genoeg te doen ingame zonder alles te rushen als een gek :)
Met de huidige systemen in het spel zullen de meeste mensen Argos nooit bereiken helaas. De reis van ilvl 1340 tot 1370 is te saai en te lang. Mensen die er nu in zitten ergeren zich te veel aan verveling omdat de enige content die ze hebben is 2 chaos dungeons en 2 guardian raids per dag, dan 3 or 4 keer proberen te upgraden met 15% kans. De 1340 guardian en abyss raid zijn ook erg makkelijk vergeleken met tier 2 content vreemd genoeg. Als je bedenkt dat je hier 4 weken vast zit voordat je Argos kan doen is het niet zo leuk meer.

De EU/NA mist enorm veel content in de 1340-1370 range:
-Abyss Trials.
-Heroic Guardian Raids
-Igrahama Ridge (t3 tower)
-Abyss Dungeons hard modes(deze zijn verhoogd van 1355 naar 1370 in onze versie met andere rewards)

EU/NA versie mist ook de honing update die KR/RU/JP kregen tegelijk met Argos die de mats halveerde en een +20% honing kans op alles geeft.

De community managers op de forums geven de laatste week wel veel reacties op posts die hier over klagen met hints dat ze hier nu mee bezig zijn dus ik verwacht in de komende 1-2 weken een update.

Er zijn natuurlijk wel een handjevol F2P mensen die 1370 ilvl zijn, maar dat is omdat ze 3 weken geleden 50-100k gold per dag konden verdienen door waardeloze accessoires de verkopen aan whales die niet naar de stats kijken en alles kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Calestra op 14-03-2022 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

JohnnyV76 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:22:
Topic is aardig stil zeg... is iedereen naar Elden Ring toe? :)
Ben ondertussen best wel hooked en heb mijn vrouw ook besmet dus die vindt t ook erg leuk. We hebben vroeger heel veel Lord of the Rings online gespeeld en dit lijkt er in grote lijnen wel een beetje op. Ik vind het ook een FFVII vibe hebben en dat is het spel waar ik ooit mijn vrouw kennis heb laten maken met gamen en waar ze toen ook verslaafd aan was :)

De quests zijn over t algemeen wel erg simpel in de trant van: kill 3 van die mobs, pak die supplies op maar ik vind het niet erg en t leidt je zo door de story line heen. Cutscenes en instances tussendoor vertellen het verhaal verder.

Begin ook al te wennen aan de skills en toetsen daar waar het in t begin vaak random rammen was. Nu ben ik al bezig met het timen van de big damage, big cooldown skills e.d. Ik denk wel dat ik me hier de komende tijd mee ga vermaken.

Ik heb ook voor Moonkeep gekozen omdat ik dat hier voorbij zag komen. Is er daar ook een tweakers guild eigenlijk? Heeft t veel voordelen om in een guild te zitten (anders dan makkelijker groepen maken ofc.)?
Topic is misschien stil, maar de game niet ;)

Onze guild, op Moonkeep bestaat voor groot deel uit Tweakers.
Guild is nu lvl3 en vol (er is een wachtlijst), maar elk level komen er spots beschikbaar en er verdwijnen mensen op mysterieuze wijze.
Je kan onze discord joinen, ook als je geen intentie hebt om de guild te joinen, gewoon voor de gezelligheid O+ https://discord.gg/HFWDY8fB

Wanneer je in een guild zit, kan je donaten aan de guild en reasearch steunen, hiervoor krijg je zgn. bloodstones welke je in kan leveren bij de guild merchant voor materials. Dit is na lvl 50 interessant.
Bij latere game updates komen er ook meer guild activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:29
Bij ons op Thirain ook nog steeds very strong hoor! :) Ben te druk in mijn vrije tijd met de game zelf waardoor ik geen tijd heb voor dit topic haha.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Same hier :p druk bezig met vanalles en nog wat in de game. Nu weer wat mensen erbij gekregen op Calvasus, wordt steeds gekker daaro xD. Maar nu in T3, area ook wel leuke vibe, love it. Nu komende dagen upgraden, Epic gear krijgen, en dan langzamer de nieuwe raids en alle andere zaken doen. Nog steeds super veel zin om alles te doen, heerlijk veel content.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
GS1310 op mijn main nu na een 280 uur oid. Ik ben juist een beetje aan het zoeken naar de manier om dagelijks even in een uurtje de key dingen te doen en het no-lifen weer een beetje achter me te laten. Te bang dat ik anders snel helemaal opbrand op het spel en daar vond ik het de eerste weken veel te leuk voor. Het is top dat er zo eindeloos veel content is als je wel 40u in een weekend wil spelen, ik hoop dat de minimale effort om je dailies te doen en evt soms een dagje te skippen en de rest bonussen op te pikken ook zo goed bevalt dan kunnen we nog heel lang plezier hebben van deze mooie game :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja, Inderdaad, main "rush" naar Tier 3, dan op gemak beetje alt levellen en de dailies doen enzo.

Als completionist echt wel genoeg te doen. Zoveel dat ik wel moet puzzelen om een beetje efficient te zijn.

2 continents op 100% nu, 3e en 4e hoef ik "enkel" nog de rapport van te doen dus dat gaat wel even duren.
937 Mokoko's :+

Deze week in ieder geval 1300+ aantikken met Sorc en dan weer wat aandacht aan de Deathblade.

Denk dat ik mij hier nog wel wat maandjes mee kan vermaken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47

TTLCrazy

Listen to Frankie

Man ik doe echt alles op mijn dooie gemak, ben nu ilvl 570 geloof ik. Ik vind het prima, beetje professions levelen, ik vermaak mij prima met alle content. Ik heb een stuk of 4 crystalline aura die ik nog niet heb aangeraakt :) Zojuist weer een ton aan researchables unlocked op mijn stronghold. Ik kom vanzelf wel op ilvl 600 en ga dan wel weer verder met het verhaal. Prima game !

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Inderdaad @twit , zoveel content in de game, niet normaal. Voor elk persoon wel iets te doen. Van stronghold tot aan het exploreren van islands.

@Bokkie danggg! Dat zijn aardig wat seeds :O ik heb er nog niet zoveel, maar probeer wel op elk eiland waar ik kom alvast seeds mee te nemen. Binnenkort maar is een paar uur besteden om meer seeds te verzamelen.

@TTLCrazy Tijd genoeg! Ik merk dat de mensen die al erg vooruit lopen vaak toch wel de portemonnee hebben getrokken (en dat is prima ofc). Maar ik heb precies hetzelfde, het komt vanzelf. Ik zit ook net in T3, dus op m'n gemakje nu gearen, dungeons/raids doen, en dan komen we er vanzelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja ik pak zoveel mogelijk mokoko's mee, heb ook wel de rush to T3 guide gedaan en daarbij alle seeds meegenomen.

Tot nu toe alleen 19,99 uitgegeven zodat ik dat lvl pack kon kopen om omgerekend voor 10 euro een half jaar Aura te kunnen hebben.

Moet zeggen dat ik het dat wel waard vind. De aura voordelen zijn wel echt goed hoor. de pet options en 2 extra bifrost slots zijn lifesavers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Bokkie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:53:
Mja ik pak zoveel mogelijk mokoko's mee, heb ook wel de rush to T3 guide gedaan en daarbij alle seeds meegenomen.

Tot nu toe alleen 19,99 uitgegeven zodat ik dat lvl pack kon kopen om omgerekend voor 10 euro een half jaar Aura te kunnen hebben.

Moet zeggen dat ik het dat wel waard vind. De aura voordelen zijn wel echt goed hoor. de pet options en 2 extra bifrost slots zijn lifesavers
Die deal is nu verdwenen zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DrMacabre schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:03:
[...]

Die deal is nu verdwenen zeker?
Nope

* Koop eerst voor 19,99 de 2200 royal crystals pack
* koop voor 1100 royal crystals de : Level Complete Pack (lv.50)

Deze laatste geeft in totaal 2600 crystals, dezelfde hoeveelheid als de T2 Item levle reward chest die normaal 5500 royal crystals kost

En die 2600 crystals zijn genoeg 6x 30 dagen Crystalline aura te kopen (420)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:49

Dhrax

Prog Lord

Hier ook nog een hoop fun met de game, ga er lekker rustig doorheen en pak alles mee met ik tegen kom. Het meeste waar jullie het over hebben zegt mij nog weinig. Heb er net 80 uur (veel AFK ook wel) inzitten en zit rond item lvl 255.

Vanuit de main quest heb ik nu 2 arks gevonden en de 3de is nabij. Volgens mij ben ik nog wel minimaal 80 uur verder voordat ik de main quest heb afgerond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren een berserker geboost met die knowledge transfer. Speelt toch wel echt tof vind ik hoor. Tijdje afgehouden omdat iedereen en zijn moeder berseker speelt.

Tevens heb je echt een voordeel als mayhem zerk dat je gewoon alleen maar die groene 30% pots nodig hebt joh.. aangezien je maar 25% van je max health gebruikt. Vet OP om nooit die betere te hoeven pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Volgens mij wel erg geluk gehad. 2x een treasure level in elite cube + end box = 150 moon breath die op moonkeep voor 60 gold per stuk gaan. Toevallig had ik er nog 140 nodig voor de laatste stapjes honing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOeilz3xLS9LQaxKjD_A4_M7pzw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vs3ILZu4P2n6ID8RWDDLP26Q.png?f=fotoalbum_large

Turtle mount ook eergisteren gehaald trouwens :) wel cool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oeeeh opzich redelijk spannende update van de devs.

En lijkt erop dat ze de overige classes sneller willen gaan releasen.

En als kerst op de taart krijgen we een gift met meerdere rewards.
  • New Animal Skin Selection Chest
  • Mokokon Pet Selection Chest
  • Moko-board Mount Selection Chest
  • Lost Ark United Structure
  • Appearance Change Ticket
  • Pheons x132
  • Menelik's Tome x5
  • Legendary Card Pack Selection Chest x2
  • Jukebox songs that will be provided when Jukebox content is released in the future.
Afbeeldingslocatie: https://images.ctfassets.net/umhrp0op95v1/6bS8xDXLNacItK5iei8JMZ/c74740272a007bebd4ffdc9d3f5582e7/LA_Gift-Skins-transparent-lrg.png

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 17-03-2022 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calestra
Geloof niet dat deze update genoeg zal zijn om onze versie net zo goed te maken als de Russische/Koreaanse maar het is in ieder geval een stap in de goede richting.

[ Voor 69% gewijzigd door Calestra op 17-03-2022 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 17-09 17:07
Iemand nog tips voor 550 - 600? Begin vast te lopen inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47

TTLCrazy

Listen to Frankie

Tijgertje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 06:38:
Dat is volgens mij gewoon een kwestie van gestaag doorgaan. elke dag je chaos dungeons etc. voor de shards etc. Net zolang totdat je honings goed lukken. Ik zit zelf op 573 en ga beetje bij beetje verder. Ik heb wel alle star breaths bewaard voor de honing pogingen van lvl 14 --> 15. Die schijnen toch wel bijzonder naar te zijn :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
TTLCrazy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:12:
[...]

Dat is volgens mij gewoon een kwestie van gestaag doorgaan. elke dag je chaos dungeons etc. voor de shards etc. Net zolang totdat je honings goed lukken. Ik zit zelf op 573 en ga beetje bij beetje verder. Ik heb wel alle star breaths bewaard voor de honing pogingen van lvl 14 --> 15. Die schijnen toch wel bijzonder naar te zijn :)
Ja en verder al je island quests met shard rewards aftikken, je kunt er nog wat kopen voor pirate coin in de havens elke week, enz.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
en voornamelijk op woensdag begreep ik je ilvl boosten, zodat de rewards etc hoger zijn bij de reset... ik ben net 1100 geworden maar wel max die arcadia race event tokens gebruikt voor honing mats, guild shop vendor gebruikt voor honing mats en de piraten... dat in combinatie met maximale breaths gaf dat ik van 1093 naar 1100 kon komen gister.
Nu dus begonnen met storyline, kon helaas niet even setje blue gear op de ah vinden van 1302 dus zal moeten wachten tot storyline klaar is en dan de chaos dungeon runnen.
Mijn sorc alt is nu 460 overigens :X maar ja alts en dan weer de storyline runnen is wel matig.... de boost naar 302 was wel fijn.

Op antares alle inactieve leden gekicked uit de guild trouwens, dus plek zat weer.... ;) Mocht je dus daar poppetje willen spelen ben je meer dan welkom.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen en nu met m'n main op lvl38. Gaat niet zo snel omdat ik ook nog een 2e char speel wanneer mijn vrouw ook tijd heeft om te spelen. Met z'n 2en is toch wel gezelliger. Daarnaast ook nog een char om met een maatje samen te spelen en dan ook nog een voor als we met z'n 3en tegelijk online kunnen.

Van hoop dingen heb ik nog geen idee waar ik t precies voor nodig heb of hoe ik t moet gebruiken. (Honing is dus niet dat plakkerige spul wat bijen maken). Dat probeer ik dan maar zo veel mogelijk te bewaren. Aan de ene kant wil ik snel door om betere gear te krijgen en aan de andere kant wil ik rustig de story doorlopen. Op mijn main skip ik iig de cutscenes niet, de rest wel.

Vermaak me prima dus zal nog een hoop vrije tijd in gaan zitten. Jammer genoeg kosten werk en gezin ook de nodige tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
JohnnyV76 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:37:
Gaat niet zo snel omdat ik ook nog een 2e char speel wanneer mijn vrouw ook tijd heeft om te spelen. Met z'n 2en is toch wel gezelliger.
The dream haha :P

Je moet je ook niet gehaast voelen met deze game. Dan haal je er imo veel meer fun uit.
level 50 worden is overigens echt pas het begin eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ricmaniac schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:11:
[...]

The dream haha :P

Je moet je ook niet gehaast voelen met deze game. Dan haal je er imo veel meer fun uit.
level 50 worden is overigens echt pas het begin eigenlijk.
Het klinkt leuker dan het soms is hoor! Als je klaar staat om naar de volgende quest te gaan en ze besluit op dat moment om al haar skills te resetten en opnieuw toe te wijzen omdat ze niet helemaal tevreden was en niet wist wat alles nu precies deed.... 8)7

Ik heb veel ervaring in LOTRO en nog wat andere mmorpg's en in LOTRO begon het bouwen van je char ook pas op max level. Daarna instances en raids doen om de beste set gear in het spel te verkrijgen waardoor je weer iets sterker werd voor de volgende instance en raid. Ik had daar op een gegeven moment iets van 6 raid-ready "alts" die vaak nog beter waren dan de mains van andere guild leden. Zoveel tijd heb ik nu niet meer maar met een paar chars moet het wel gaan lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Lord_T schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:16:
en voornamelijk op woensdag begreep ik je ilvl boosten, zodat de rewards etc hoger zijn bij de reset... ik ben net 1100 geworden maar wel max die arcadia race event tokens gebruikt voor honing mats, guild shop vendor gebruikt voor honing mats en de piraten... dat in combinatie met maximale breaths gaf dat ik van 1093 naar 1100 kon komen gister.
Nu dus begonnen met storyline, kon helaas niet even setje blue gear op de ah vinden van 1302 dus zal moeten wachten tot storyline klaar is en dan de chaos dungeon runnen.
Mijn sorc alt is nu 460 overigens :X maar ja alts en dan weer de storyline runnen is wel matig.... de boost naar 302 was wel fijn.

Op antares alle inactieve leden gekicked uit de guild trouwens, dus plek zat weer.... ;) Mocht je dus daar poppetje willen spelen ben je meer dan welkom.
Klopt, 1302 gear kan je niet kopen van de AH, die MOET je zelf vinden in b.v. Chaos Dungeons (nadat je Punika afhebt)

Accessoires daarentegen kan je WEL weer kopen op de AH

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren trouwens een paar uur zitten wipen op die "leuke" Tier 3 Abyssal.

Geez wat een fight, die tweede baas :o |:( :+

[ Voor 9% gewijzigd door kihon op 17-03-2022 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kihon schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:57:
[...]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren trouwens een paar uur zitten wipen op die "leuke" Tier 3 Abyssal.

Geez wat een fight, die tweede baas :o |:( :+
Gisteren hetzelfde. Bleef al wipen op die orbs though. Meerdere keren is het uitgelegd maar een paar snapte het gewoon niet. We gingen zelfs een oefen rondje doen in die cirkel bij de start waar je je shit aan kan passen. En daar ging het goed. Vervolgens het gevecht.. Ging iemand die ballen juist dodgen ipv soaken :s

Maargoed toen was het al half 12 savonds ofzo en had ik geen zin het opnieuw te proberen.

Eens kijken of ik deze week eerder in de week die abyss raids kan doen haha. ik doe ze altijd last minute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Ricmaniac schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:32:
[...]

Gisteren hetzelfde. Bleef al wipen op die orbs though. Meerdere keren is het uitgelegd maar een paar snapte het gewoon niet. We gingen zelfs een oefen rondje doen in die cirkel bij de start waar je je shit aan kan passen. En daar ging het goed. Vervolgens het gevecht.. Ging iemand die ballen juist dodgen ipv soaken :s

Maargoed toen was het al half 12 savonds ofzo en had ik geen zin het opnieuw te proberen.

Eens kijken of ik deze week eerder in de week die abyss raids kan doen haha. ik doe ze altijd last minute.
Kunnen we daar niet een guild avondje van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Tijgertje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 06:38:
Focus je niet op ilvl maar op skill potions. Oftewel haal eerst 20 island tokens en 6 giant hearts. Doe ghost ship en chaos gate voor overige materials. Doe alle sidequests etc.

Als je bovenstaande gedaan hebt hou je zelfs een hele zooi mats over zonder gebruik van alts en je hoeft ook zeker niet alle dailys te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Is deze eigenlijk al officieel in Nederland te krijgen of alleen nog met een workaround?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
jaydenjarno schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:20:
Is deze eigenlijk al officieel in Nederland te krijgen of alleen nog met een workaround?
Nog steeds via workarounds. Het komt voorlopig voor alsnog niet in NL/BE uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Echt zware struggle met upgraden gisteren. Al me T2 island mats etc er doorheen en kom maar niet op 1100.
Het geluk wat ik in Tier 1 had is compleet opgebruikt.

Heb al 32/33 faals in T2 en ben nog niet eens +14 met de meeste pieces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricmaniac schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:19:
Echt zware struggle met upgraden gisteren. Al me T2 island mats etc er doorheen en kom maar niet op 1100.

Klinkt redelijk gemiddeld.
1335 hier en zit op ongeveer 50 fails in totaal

Deathblade alt en scrapper in knowledge transfer, doel is beide op T2 entry level te krijgen voor dailies
ook nog een bard die met pensioen is op 513 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calestra

Ik had 80 upgrade fails voordat ik 1100 had gehaald :X :X :X met alle t2 island mats kwam ik maar op 1040 ongeveer. Die laatste paar daagjes in de 1080 zone waren echt afschuwelijk.

Maar mijn geluk sloeg in T3 een beetje om, had 1355 gehaald met 130 upgrade fails.

[ Voor 10% gewijzigd door Calestra op 18-03-2022 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2

Gebruik je wel moonbreaths en die andere boekjes voor 10%? Dan is je honing kans van 14-15 in T2 al 70%. Moonbreaths kun je overal halen tegenwoordig. Had er paar dagen terug nog 100+ in 1 Cube run en later nog eens 50.

Van 13-14 geven 20 breaths zelfs 30% extra honing kans. De boekjes van 10% zijn 500g, voor wapen wel stuk duurder.

Zit nu op 1093 met nog 150 moonbreaths en 3 boekjes voor 10%. Moet heel feiton nog doen. Kan dus nog meerdere keren 20 breaths inzetten ook al failed de boel.

De tactiek is om vanaf 11+ 5 tot 10 moonbreaths per keer in te zetten en van 14-15 20 anders is het geen doen. Ik heb amper fails gehad in T2. In T1 ook niet trouwens. Maar dat is ook niet zo gek als elke honing kans 70%+ is. Ik heb ze niet geteld maar ik heb tot nu toe 20 fails gehad hooguit

[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 18-03-2022 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
biggydeen2 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:36:
[...]

Gebruik je wel moonbreaths en die andere boekjes voor 10%? Dan is je honing kans van 14-15 in T2 al 70%. Moonbreaths kun je overal halen tegenwoordig. Had er paar dagen terug nog 100+ in 1 Cube run en later nog eens 50.

Van 13-14 geven 20 breaths zelfs 30% extra honing kans. De boekjes van 10% zijn 500g, voor wapen wel stuk duurder.

Zit nu op 1093 met nog 150 moonbreaths en 3 boekjes voor 10%. Moet heel feiton nog doen. Kan dus nog meerdere keren 20 breaths inzetten ook al failed de boel.

De tactiek is om vanaf 11+ 5 tot 10 moonbreaths per keer in te zetten en van 14-15 20 anders is het geen doen. Ik heb amper fails gehad in T2. In T1 ook niet trouwens. Maar dat is ook niet zo gek als elke honing kans 70%+ is. Ik heb ze niet geteld maar ik heb tot nu toe 20 fails gehad hooguit
Is de Cube een beetje te doen met randoms? Zulke aantallen moons breath heb ik ook wel oren naar namelijk.

Die 20 fails had ik trouwens al aangetikt voor ik überhaupt in T2 zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
biggydeen2 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:36:
[...]

yup alleen voor 14 en 15. had een 90% +14 failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
HowsMyApple schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:12:
[...]

Is de Cube een beetje te doen met randoms? Zulke aantallen moons breath heb ik ook wel oren naar namelijk.

Ja prima te doen, Cube is vrij simpel. Chaos dungeons spammen voor een ticket. Die moonbreaths is echt een buff wat ze hebben toegevoegd want dat was eerder niet zo.
Ricmaniac schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:35:
[...]

yup alleen voor 14 en 15. had een 90% +14 failed
Ja precies maar dan heb je al teveel Mats verbruikt in de stappen daarvoor waarschijnlijk. Fail op 90% kun je verder weinig aan doen. Ik heb vanaf 11 vol breaths ingezet op wapen gezien die veruit het meeste kost als je failed.

Het is verder geen RNG maar je kunt altijd pech hebben.

Maar de tip blijft om vanaf 11 al breaths te gebruiken/farmen met archeology, ghostship, arkesia event en Cube/Boss rush. Dit doe ik sinds T1 en lijkt ook heel goed te werken in T2. Heb geen enkele alt en doe ook zeker alle dailies niet maar toch ruim genoeg Mats over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
biggydeen2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 07:31:
[...]

Ja prima te doen, Cube is vrij simpel. Chaos dungeons spammen voor een ticket. Die moonbreaths is echt een buff wat ze hebben toegevoegd want dat was eerder niet zo.

[...]

Ja precies maar dan heb je al teveel Mats verbruikt in de stappen daarvoor waarschijnlijk. Fail op 90% kun je verder weinig aan doen. Ik heb vanaf 11 vol breaths ingezet op wapen gezien die veruit het meeste kost als je failed.

Het is verder geen RNG maar je kunt altijd pech hebben.

Maar de tip blijft om vanaf 11 al breaths te gebruiken/farmen met archeology, ghostship, arkesia event en Cube/Boss rush. Dit doe ik sinds T1 en lijkt ook heel goed te werken in T2. Heb geen enkele alt en doe ook zeker alle dailies niet maar toch ruim genoeg Mats over
Ja ik doe bijna nooit die sea events en ghostships. heel zonde voor de breaths maarja heb daar niet de tijd voor ofzo omdat k andere dingen prioriteer .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
Ricmaniac schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Ja ik doe bijna nooit die sea events en ghostships. heel zonde voor de breaths maarja heb daar niet de tijd voor ofzo omdat k andere dingen prioriteer .
Een ding wat zeker is, is dat je niet alles kunt doen in LA wat je zou willen of je moet al gaan no lifen en dag in dag uit spelen.

Zoveel guides die roepen dat je allemaal Alts nodig hebt voor Mats etc. Heb niet eens tijd om er eentje aan te maken. Dat hoeft ook helemaal niet zolang je alle content een beetje meepakt en de systemen kent. Rushen of content overslaan kom je vroeg of laat tegen in deze game.

Je kunt er nu ook niet zoveel meer aan doen. Alleen 20 breaths per keer gebruiken plus zown boekje voor 10%. En hopen op het beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
biggydeen2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:44:
[...]

Een ding wat zeker is, is dat je niet alles kunt doen in LA wat je zou willen of je moet al gaan no lifen en dag in dag uit spelen.

Zoveel guides die roepen dat je allemaal Alts nodig hebt voor Mats etc. Heb niet eens tijd om er eentje aan te maken. Dat hoeft ook helemaal niet zolang je alle content een beetje meepakt en de systemen kent. Rushen of content overslaan kom je vroeg of laat tegen in deze game.

Je kunt er nu ook niet zoveel meer aan doen. Alleen 20 breaths per keer gebruiken plus zown boekje voor 10%. En hopen op het beste..
Precies zo begon ik ook idd maar volgens mij is dat echt bijna alleen maar weggelegd voor content creators die fulltime kunnen spelen :P

Mindset is bij mij wel aangepast vrij snel in het begin en speel gewoon puur voor fun en vermaak me nu na een maand nog steeds ontzettend! niet veel nieuwe games die me een maand bezig houden waarbij ik nog steeds dezelfde drive heb als in het begin.

Maar toch wil je dingen soms efficient doen en is lastig te kiezen af en toe XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ondertussen lvl50 geworden en nog steeds het gevoel dat ik amper begonnen ben. Wat een gigantisch spel is dit zeg. Is het nu het beste om maar gewoon door te spelen met de story? Weet iemand een goede guide (voor dailies etc.) of kan iemand wat dingen aan geven wat ik nu iig niet moet missen?

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-03-2022 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:50
Het boeit allemaal niet zoveel, als je met de grote jongens mee wil doen moet je toch minimaal 40 uur erin steken per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

Weet iemand hoe je eventueel een starter pack kan verkrijgen?
Bij G2A hebben ze geen keys meer lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
JohnnyV76 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:25:
Ondertussen lvl50 geworden en nog steeds het gevoel dat ik amper begonnen ben. Wat een gigantisch spel is dit zeg. Is het nu het beste om maar gewoon door te spelen met de story? Weet iemand een goede guide (voor dailies etc.) of kan iemand wat dingen aan geven wat ik nu iig niet moet missen?
Guide heb ik niet echt want je kan echt ontzettend veel verschillende dingen doen wat je maar wilt. Zo heb ik ontzettend lang gewoon op eiland tokens gefocussed en vond het leuk om al die eilandjes te complete enzo.

Denk dat je als eerste objective moet zijn om de questline in Vern af te maken voor de queen van Vern. Als je die questline complete krijg je namelijk een powerpass waarmee je een alt kan boosten naar 50. zodra je die geboost hebt krijg je nog een powerpass.

In Vern unlock je eigenlijk alles omtrent daily endgame stuff (voor tier1). dus je wilt inderdaad de story afmaken tot je per se verder moet in item level.

Wil je het efficients zijn in upgrade materials enzo dan doe je elke week je Abyssal dungeon, 2x per dag je hoogst mogelijke Guardian raid en 2x chaos dungeons per dag. Ook heb je 3 una's tasks per character per dag. zijn letterlijk 3 daily quests en je kan zelf kiezen welke je dan wilt doen. handige hieraan is om in het begin quests te geven die jou leapstones geven want dat is een redelijk kostbare material.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ricmaniac schreef op maandag 21 maart 2022 @ 00:35:
[...]

In Vern unlock je eigenlijk alles omtrent daily endgame stuff (voor tier1). dus je wilt inderdaad de story afmaken tot je per se verder moet in item level.
Ben net aangekomen in Vern en daar krijg ik nu intro quests voor guardian raid e.d. Was net iets te vroeg dus :)
Wil je het efficients zijn in upgrade materials enzo dan doe je elke week je Abyssal dungeon, 2x per dag je hoogst mogelijke Guardian raid en 2x chaos dungeons per dag. Ook heb je 3 una's tasks per character per dag. zijn letterlijk 3 daily quests en je kan zelf kiezen welke je dan wilt doen. handige hieraan is om in het begin quests te geven die jou leapstones geven want dat is een redelijk kostbare material.
Die daily quests zijn net als de story quests of is het ook een instance met een boss oid?
Leapstones ken ik ook nog niet haha.. soms heb ik wel eens t idee dat ze TE veel verschillende currencies erin gedaan hebben maar dat komt wss doordat het spel al zo lang in Korea e.d. bestond. Zo kwam ik bij toeval bij de auction house terecht. Eens kijken of er een beter wapen te koop is wellicht... zag er een voor 5 gold buyout dus denk... DOEN! Je hebt niet genoeg Pheon.... huh wat is dat nou weer?! Er stond 5 gold!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Ricmaniac schreef op maandag 21 maart 2022 @ 00:35:
Dat laatste ondervind ik nu ook ja. In tier 1 eigenlijk nauwelijks problemen gehad. Op het laatst alleen een tekort aan fragments, maar dat was gewoon dailies grinden.
Nu merk ik zo rond de 1060 in tier 2 dat ik vooral zonder leap stones zit. Maar even op letten met de una's tasks dan maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Op EUW, server Moonkeep hebben we weer een paar spots vrij in de Guild.

Zijn er nog mensen die in de guild willen, gezelligheid > https://discord.gg/4QVPpqVn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
inmiddels 20€ uitgegeven voor crystals om daarmee voor 6mnd crystalline aura te hebben...
betalen via ideal werkte prima. Ook het gebruiken van die kit op een lvl 53 char werkt gewoon en kreeg 2600 blue crystals in 1 keer.

ik had voor de duidelijkheid de "level complete pack" gekocht. en je moet voor 2200 royal crystals €19,99 betalen. Met 1000 voor €9,99 kom je er niet. Heb er nu dus nog 1100 over voor wat dan ook ooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
kihon schreef op maandag 21 maart 2022 @ 17:50:
Op EUW, server Moonkeep hebben we weer een paar spots vrij in de Guild.

Zijn er nog mensen die in de guild willen, gezelligheid > https://discord.gg/4QVPpqVn
Zoek nog wel wat. Zit nu met een paar vrienden in een niet echt actieve guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Lord_T schreef op maandag 21 maart 2022 @ 22:32:
inmiddels 20€ uitgegeven voor crystals om daarmee voor 6mnd crystalline aura te hebben...
betalen via ideal werkte prima. Ook het gebruiken van die kit op een lvl 53 char werkt gewoon en kreeg 2600 blue crystals in 1 keer.

ik had voor de duidelijkheid de "level complete pack" gekocht. en je moet voor 2200 royal crystals €19,99 betalen. Met 1000 voor €9,99 kom je er niet. Heb er nu dus nog 1100 over voor wat dan ook ooit ;)
Is dat pack nog steeds beschikbaar (geen mogelijkheid om te kijken)? Ik dacht dat deze al weg was daar baalde ik al van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:42
Nou gisteren via een vpn toch ook maar de game gedownload en begonnen met spelen. Moet zeggen dat ik de movement op dat paard een beetje gaar vind maar verder wel een hele vermakelijke game.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sekiro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 18:09
Br3wmaster schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:56:
Nou gisteren via een vpn toch ook maar de game gedownload en begonnen met spelen. Moet zeggen dat ik de movement op dat paard een beetje gaar vind maar verder wel een hele vermakelijke game.
Idd gaar ja movement met de peerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Sekiro schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:00:
[...]

Idd gaar ja movement met de peerd :)
Sowieso vind ik movement en dodging e.d. niet altijd even soepel. Hoe vaak ik wel niet op spatie ram om dan vervolgens op de plek waar ik sta te rollen omdat het spel vindt dat er iets is wat mij blokkeert in tegenstelling tot wat de map en het beeld beweren. :P
Merk ook dat bij gevechten waarbij de AoE van een vijandelijke aanval wordt getelefoneerd je toch beter wat ruimer buiten het aangegeven gebied kunt gaan staan, want regelmatig sta ik er gewoon duidelijk buiten, maar word ik alsnog geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gister voor t eerst mn dailies gedaan en waar kon de (harmony?) leapstones gepakt. Een was wel irritant.. naar 3 eilanden varen om mensen te droppen maar goed. Laatste daily bracht me naar t eiland Alakkir. Ik er eerst heen varen... niks te zien. Na wat zoeken kwam ik erachter dat t dus alleen spawned op bepaalde tijden. Dat was pas over 1,5 uur. Genoeg te doen in de tussentijd dus geen probleem en een paar minuten voor tijd weer naar t eiland gevaren. Nu was er een soort van plaatselijke wervelwind waar een stuk of 30/40 bootjes zich al verzameld hadden.

Binnen moest ik 10 kippen een kopje kleiner maken dus was snel gedaan maar iedereen bleef op t eiland wachten en ik zag ook zo'n boss icoontje met een aflopende timer. Even blijven hangen maar. Even later spawnden er een paar enorme kippen :) Flinke chaos... damage doen op de kippen, soms veranderd worden in een kip en net zo lang door tot ze dood waren. :)
Weet niet precies wat ik voor loot heb gekregen maar zag iig wat kippenveren.

Dat facetting vind ik nog lastig. Heb veel stones in mn inventory maar wat moet ik er mee? Paar pogingen waarvan er altijd wel een paar failen en dan is die steen klaar? Moet ik ze maar in mn kist stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 08:55:
Gister voor t eerst mn dailies gedaan en waar kon de (harmony?) leapstones gepakt. Een was wel irritant..
Weet niet precies wat ik voor loot heb gekregen maar zag iig wat kippenveren.

knip

Dat facetting vind ik nog lastig. Heb veel stones in mn inventory maar wat moet ik er mee? Paar pogingen waarvan er altijd wel een paar failen en dan is die steen klaar? Moet ik ze maar in mn kist stoppen?
Dat facetten gaat nergens over, gewoon 5 x fail op 75% achter elkaar, maar wel 5 x succes op 25% heb stenen gehad waar ik 7/7/2 had maar ook stenen met 3/3/6. RNG is werkelijk ruk in dit spel en de informatie die je krijgt niets zeggend.

Honing precies hetzelfde, wapen wilde niet met alle boost materialen erin van +13 naar +14 (80% kans?), maar gear met 30% kans 4 x achter elkaar naar +16 geen probleem. Na 4 dagen aanklooien eindelijk laatste stukje 1302 gear kunnen looten en nu 1317.

Wel stom dat alles geblokkeerd wordt als je dus Tier3 in gaat, je kan 1 stukje T3 missen en dan ben overal de sjaak want je kunt niets kopen want niet 1302? Beetje krom allemaal. Ook dat je dus geen T3 kan kopen op de AH is dus stom, dit kan wel op andere servers en had me 4 dagen geleden dus toegang gegeven tot de rest.(Korea kan het wel).

Er zijn nog wel andere dingen die irritant zijn, b.v. dat je niet kunt zien wat T1/2/3 gems zijn buiten het 'pijltje' dat het een 'upgrade' is?! En als je dus op T3 zit krijg je nog maar 50%? van de stat die op de gem zit als deze T1/2 zijn. Wat nog steeds meer is dan b.v. een +2 Tier3 gem.

Amazon heeft nog wel even te gaan voordat de problemen weg zijn.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren voor het eerst de laatste 2 van de onderwater abyss dungeons gedaan.
Blijft zoo tof hoe ze met deze gameplay vette gevechten en mechanics hebben kunnen inbouwen wat ook gewoon goed werkt.

Vooral die boss op dat ronde platform verraste mij erg door de camera angle.

Ik zit helaas nog steeds niet in tier 3. Blijf hangen op 1096, nog 1 fail op mijn wapen en dan heb ik de pity buff van 100% :P

Morgen dus T3 verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
tips voor een gratis vpn om la te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Valdourian schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:24:
tips voor een gratis vpn om la te spelen?
Je hebt geen VPN nodig om te spelen, enkel om de download aan te zetten. Ik heb Tunnelbear gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Mugwump schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:34:
[...]

Je hebt geen VPN nodig om te spelen, enkel om de download aan te zetten. Ik heb Tunnelbear gebruikt.
oh, dus vpn aanzetten, game downloaden, en eens die geinstalleerd is kan je vpn verwijderen en gewoon spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Valdourian schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:50:
[...]

oh, dus vpn aanzetten, game downloaden, en eens die geinstalleerd is kan je vpn verwijderen en gewoon spelen?
Je kan de VPN gelijk weer uitzetten, nadat ie een paar MB heeft gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
kihon schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:01:
[...]

Je kan de VPN gelijk weer uitzetten, nadat ie een paar MB heeft gedownload.
Bestaat het risico dat je steam account gebanned wordt?
Of best nieuw acc maken enkel voor LA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Valdourian schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:36:
[...]

Ik zal niet zeggen dat er NOOIT gebanned gaat worden. Maar de kans acht ik erg klein.
Ik speel LA wel op een nieuw account enkel voor LA. Omdat mijn main aacount te waardevol is.
Maar denk dat je wel safe zit mocht je op je main account spelen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

[...]

Net als @MetalPool heb ik ook een nieuw steam account gemaakt. Just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calestra
HowsMyApple schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 19:12:
[...]

Bij de helft van de cubes die ik in matchmaking heb gedaan, was ik de enige overlevende in de "cube trials/survival" stages. Goed oefenen in fatespire/shadespire dus omdat je die dodge skills misschien nodig gaat hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
MetalPool schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:07:
[...]

Ik zal niet zeggen dat er NOOIT gebanned gaat worden. Maar de kans acht ik erg klein.
Ik speel LA wel op een nieuw account enkel voor LA. Omdat mijn main aacount te waardevol is.
Maar denk dat je wel safe zit mocht je op je main account spelen.
Heb het op mijn main account gewoon gedaan, veel staat er niet op en 3/4 daarvan speel ik niet meer en zijn oude games, dus wie boeit het moest het gebanned worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:02:
Gisteren voor het eerst de laatste 2 van de onderwater abyss dungeons gedaan.
Blijft zoo tof hoe ze met deze gameplay vette gevechten en mechanics hebben kunnen inbouwen wat ook gewoon goed werkt.

Vooral die boss op dat ronde platform verraste mij erg door de camera angle.

Ik zit helaas nog steeds niet in tier 3. Blijf hangen op 1096, nog 1 fail op mijn wapen en dan heb ik de pity buff van 100% :P

Morgen dus T3 verwacht ik.
Goodluck, almost there! ;) En T3 is het ook geen pretje, ik fail de laatste keren echt veel. Bij +7 ong. heb je 30% kans om te upgraden, dus reken maar uit :p

Maar dat maakt het uiteraard wel weer leuk, een goal om naar toe te werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Diigii schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:30:
[...]

Goodluck, almost there! ;) En T3 is het ook geen pretje, ik fail de laatste keren echt veel. Bij +7 ong. heb je 30% kans om te upgraden, dus reken maar uit :p

Maar dat maakt het uiteraard wel weer leuk, een goal om naar toe te werken :D
Ja Tier 3 doe ik gewoon rustig aan. Denk dat ik een tijdje wacht op 1340 sws.
Ga me eerder focussen op wat alts naar eind tier 2 te krijgen mede dankzij die research in je stronghold voor alts.

Mijn Artillerist blijft wel mijn main maar zoek nog een leuke Alt.

Vind onderstaande allemaal gaaf.
- Paladin
- Scrapper
- Berserker
- Deadeye

Weet niet welke ik daarvan als eerst omhoog wil brengen :P Mis de classes nog die ik daadwerkelijk graag wil spelen.

- Destroyer, Scouter, Lancemaster en summoner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
Calestra schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:25:
[...]

Bij de helft van de cubes die ik in matchmaking heb gedaan, was ik de enige overlevende in de "cube trials/survival" stages. Goed oefenen in fatespire/shadespire dus omdat je die dodge skills misschien nodig gaat hebben :D
Haha ja herkenbaar. Ik word eigenlijk nooit geraakt door die ontploffende dudes. En ondertussen zie ik mn partymembers de gekste capriolen uithalen om niet geraakt te worden. Wellicht heeft het er mee te maken dat ik een swiftness build heb en daardoor alles al lopend kan ontwijken, zonder movement skills / dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
HowsMyApple schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:45:
[...]

Haha ja herkenbaar. Ik word eigenlijk nooit geraakt door die ontploffende dudes. En ondertussen zie ik mn partymembers de gekste capriolen uithalen om niet geraakt te worden. Wellicht heeft het er mee te maken dat ik een swiftness build heb en daardoor alles al lopend kan ontwijken, zonder movement skills / dodge.
Als artillerist is het zwaar irritant inderdaad. Ik heb alleen de standaard mobility skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Mugwump schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 14:49:
[...]

Als artillerist is het zwaar irritant inderdaad. Ik heb alleen de standaard mobility skill.
Cries as Gunlancer for Cube, any survivial mode ;w

Die tweede tower > 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
biggydeen2 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:17:
[...]

Is dat pack nog steeds beschikbaar (geen mogelijkheid om te kijken)? Ik dacht dat deze al weg was daar baalde ik al van...
Ja die is er gewoon nog hoor. Wel eenmalig slechts te bestellen blijkbaar dus over 6 maanden zal ik ook moeten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 17-09 17:07
[...]

Heb nog nergens over bans gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Lord_T schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:04:
[...]

Ja die is er gewoon nog hoor. Wel eenmalig slechts te bestellen blijkbaar dus over 6 maanden zal ik ook moeten zoeken
Hmm, of ik kijk er compleet overheen of hij is weg bij mij. Hoe heet die pack precies en onder welke tab kun je hem vinden in de shop?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tD2N0aKiq6Y63LD2WnN9uZppKec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DZvMr8vH4Y6gXLGkAxTBYRgZ.png?f=user_large

Yay 1100 eindelijk :P nu naar Tier 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
biggydeen2 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:36:
[...]

Hmm, of ik kijk er compleet overheen of hij is weg bij mij. Hoe heet die pack precies en onder welke tab kun je hem vinden in de shop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYmv1gIYKEkXGPR8kK13FdkLeMw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKVNs7iEbb7MPORxrJKQIgnM.jpg?f=fotoalbum_large

Staat in de shop onder crystals. Kost 1100 oranje units waar je voor 19,99 er 2200 van koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lord_T schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:49:
[...]

[Afbeelding]

Staat in de shop onder crystals. Kost 1100 oranje units waar je voor 19,99 er 2200 van koopt
Ja dat is 1 van de weinige echt "goeie" deals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Lord_T schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:49:
[...]

[Afbeelding]

Thanks, ik zag deze wel staan maar er staat alleen dat je 2600 crystals krijgt. Je krijgt dus ook 6 maand aura? Beetje verwarrend.

P.s. Gister 1100 itemlevel gehaald met nog een hele zooi aan materials over en moet nog steeds aan Feiton beginnen. Eerst nog die gallige second awakening quests :/

[ Voor 12% gewijzigd door biggydeen2 op 23-03-2022 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabre
biggydeen2 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 07:57:
[...]

Thanks, ik zag deze wel staan maar er staat alleen dat je 2600 crystals krijgt. Je krijgt dus ook 6 maand aura? Beetje verwarrend.

P.s. Gister 1100 itemlevel gehaald met nog een hele zooi aan materials over en moet nog steeds aan Feiton beginnen. Eerst nog die gallige second awakening quests :/
2600 crystals is genoeg om 6x voor 420 crystals aura te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Ik hoop echt dat ze de bots snel onder controle krijgen want dit slaat echt nergens meer op.

Ik was met een alt begonnen, en stond even in de start zone...

Nog een kwartiertje blijven staan en heb er letterlijk 55 geteld en gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
ActualFantasy schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 19:54:
Ik hoop echt dat ze de bots snel onder controle krijgen want dit slaat echt nergens meer op.

Ik was met een alt begonnen, en stond even in de start zone...

[YouTube: Bots in Lost Ark]

Nog een kwartiertje blijven staan en heb er letterlijk 55 geteld en gereport.
van wat ik in de startzone zie is 55 op een kwartier mss nog weinig.. het zit echt vol idd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zoo door de nieuwe banwave van bots zijn de prijzen in het algemeen wel weer ver gezakt zeg damn! vorige keer was al veel maar nu nog stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben nu ook begonnen met dailies chaos dungeon en guardians e.d. maar klopt t dat je via honing van je gear naar een hoge itemlevel gaat zodat je weer een hogere guardian en chaos dungeon in kan om weer wat hoger itemlevel gear te scoren wat je dan weer moet honen etc? Is dat in grote lijnen de manier van upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JohnnyV76 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 06:48:
Ben nu ook begonnen met dailies chaos dungeon en guardians e.d. maar klopt t dat je via honing van je gear naar een hoge itemlevel gaat zodat je weer een hogere guardian en chaos dungeon in kan om weer wat hoger itemlevel gear te scoren wat je dan weer moet honen etc? Is dat in grote lijnen de manier van upgraden?
Niet echt, gear is verdeeld in Tiers

Tier 1 = tot 600
Tier 2 = 802 - 1100
Tier 3 = 1100+

Tier 1 content geeft altijd Tier 1 gear, met variabele stats bonusses. Als je gear vind met betere stats etc kan je je oude gear daarin transferen, ilvl wordt overgezet evenals de mats die je al erin had gestopt voor upgrades

zelfde met Tier 2 en Tier 3, bij Tier 3 zitten er ook tripods op gear die je kan overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bokkie schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:53:
[...]

Niet echt, gear is verdeeld in Tiers

Tier 1 = tot 600
Tier 2 = 802 - 1100
Tier 3 = 1100+

Tier 1 content geeft altijd Tier 1 gear, met variabele stats bonusses. Als je gear vind met betere stats etc kan je je oude gear daarin transferen, ilvl wordt overgezet evenals de mats die je al erin had gestopt voor upgrades

zelfde met Tier 2 en Tier 3, bij Tier 3 zitten er ook tripods op gear die je kan overzetten
Ik zal nog wel even in T1 zitten met mijn huidige gear score van 308 maar ik bedoelde denk ik net iets anders. Zal het iets uitgebreider voorleggen...

Ik heb nu dus een GS van 308. Daarmee kan ik de 1e chaos raid en guardian doen. Als ik de 2e chaos raid wil doen of de 2e guardian dan kan ik de instance niet in omdat mijn GS minimaal 340 moet zijn. Echter, in de instances die ik wel kan doen droppen geen hoger itemlevel items dus de vraag is eigenlijk hoe ik naar 340 kom. Ik ben ondertussen driftig door aan t question maar alles wat daar dropt is lager itemlevel dan wat ik heb dus daarmee kom ik niet op de benodigde GS van 340.

Ik had een quest om honing te leren en daarmee heb ik mijn wapen omhoog getild. Het itemlevel werd daardoor hoger dus mijn GS iets beter. Ik heb nu alleen voornamelijk blauwe gear dus ergens is het wellicht zonde om daar honing mats in te stoppen maar voor zover ik kan zien is dat de enige manier om mijn GS naar 340 te kunnen halen om daar weer hogere gear te scoren.

Offfff... moet/kan ik ergens betere gear kopen met alle tokens die er droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
JohnnyV76 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Ik zal nog wel even in T1 zitten met mijn huidige gear score van 308 maar ik bedoelde denk ik net iets anders. Zal het iets uitgebreider voorleggen...

Ik heb nu dus een GS van 308. Daarmee kan ik de 1e chaos raid en guardian doen. Als ik de 2e chaos raid wil doen of de 2e guardian dan kan ik de instance niet in omdat mijn GS minimaal 340 moet zijn. Echter, in de instances die ik wel kan doen droppen geen hoger itemlevel items dus de vraag is eigenlijk hoe ik naar 340 kom. Ik ben ondertussen driftig door aan t question maar alles wat daar dropt is lager itemlevel dan wat ik heb dus daarmee kom ik niet op de benodigde GS van 340.

Ik had een quest om honing te leren en daarmee heb ik mijn wapen omhoog getild. Het itemlevel werd daardoor hoger dus mijn GS iets beter. Ik heb nu alleen voornamelijk blauwe gear dus ergens is het wellicht zonde om daar honing mats in te stoppen maar voor zover ik kan zien is dat de enige manier om mijn GS naar 340 te kunnen halen om daar weer hogere gear te scoren.

Je moet dus die daily dingen gaan doen zoals chaos dungeons en guardian raids etc. daar krijg je dus honingmaterials voor waarmee je je huidige gear kan upgraden naar een hogere ilvl.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

JohnnyV76 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Idee is wel dat je jouw blauwe gear upgrade zodat je item level 340 en uiteindelijk 600 wordt, zolang je in Tier 1 zit krijg je de zelfde armor pieces uit je Chaos dungeons, ofwel 340. 420, 580 daar zit geen verschil in qua armor drops. Hoe hoger de chaos dungeon level, hoe meer honing materials en ook betere (epic, legendaries) accesories.

Mocht je ooit abyssal dungeons gaan doen en een epic(paarse gear) krijgen/craften, dan kan je de honing levels ook overzetten.

Ik zit zelf in Tier 3 met 1325 nu. Kwam gisteren achter dat het blijkbaar Peons kost om dingen in Market te kopen... 8)7.
Waar normaliter honing success rate met 10% dropt aan het einde van je tier... gaat het in T3 blijkbaar niet per 10%... van 1320 naar > 1325 was nog 100%, 1325 > 1330 was ineens 60% :(

Ik vermaak mij nog wel met Lost Ark, maar al die verschillende currencies... mats... ugh.. wat een grindfest...

Iemand die nog in een goeie guild zit op Thaemine? Guild die T2/T3 dungeons doen.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Patch notes voor deze week:
https://www.playlostark.c...rch-24-weekly-update-2022

Dat Mariokarten heb ik tot dusver aan me voorbij laten gaan, maar dit ziet er wel uit als een tof event met bovendien hele handige rewards (sla m'n honing mats op dit moment aardig stuk op het laatste beetje tier 2 upgrades).

Edit: Ik dacht dat ze gewoon reguliere downtime van 4 uurtjes o.i.d. zouden hebben, maar de geschedulede downtime is 8 uur. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Mugwump op 24-03-2022 10:41 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste