Heb ik idd ook gedaan, is nice!daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:27:
[...]
Thanks, dan haal ik met die paarse 6 maanden aura.
Ah dit is wel een goede tip, ik had op EUC ook nog wat paarse staan waarvan ik dus dacht dat ik hier niets meer mee kon.Zercules schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Paarse gaan niet mee, maar premium aura is cross region (zelf getest...).
Oranje zijn cross region, kun je dus op EUW uitgeven.
Zie signature voor onze discord, in de guild nu geen plek, maar komt wel als we levelen.

EUW (zie ook tijd tot wanneer het geldig is)

EUC (is daar 1 uur "vroeger" op de servertime)
Topper, bedankt voor het bewijsZercules schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:29:
[Afbeelding]
EUW (zie ook tijd tot wanneer het geldig is)
[Afbeelding]
EUC (is daar 1 uur "vroeger" op de servertime)
Ik ga vanavond gelijk de overstap maken naar WEU.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Graag gedaan, als je op moonkeep komt en ergens hulp mee nodig hebt, geef een gildaltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:41:
[...]
Topper, bedankt voor het bewijs![]()
Ik ga vanavond gelijk de overstap maken naar WEU.
Thanks, opzich heb ik alles door. Heb 2 lvl 50 classes. maar hulp is nooit verkeerd.Zercules schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:44:
[...]
Graag gedaan, als je op moonkeep komt en ergens hulp mee nodig hebt, geef een gil
Bedankt!
Ik ben ook aan het nadenken over welke char ik ga boosten als eerste alt. Neig naar iets range-achtigs..
Moet me ook eens gaan verdiepen in welke items ik wel kan salvagen en welke ik bijvoorbeeld beter kan verkopen op de AH. Nu salvage ik eigenlijk alles maar dat zal ook wel niet slim zijn
Moet me ook eens gaan verdiepen in welke items ik wel kan salvagen en welke ik bijvoorbeeld beter kan verkopen op de AH. Nu salvage ik eigenlijk alles maar dat zal ook wel niet slim zijn
Tesla M3LR '21
Ik kom niet uit mijn keus voor 2e alt
Heb een paladin als eerste alt want dacht een support is altijd handig.
Maar nu twijfel ik over die 2e boost.
Twijfel tussen Scrapper, Deathblade, Deadeye.
Zit al meerdere dagen in een dubio dus mis ook weer dagen rested xp hierdoor haha.
@London mbt items salvagen salvage ik echt bijna alles pre-460 ilvl
iedereen vervangt snel genoeg die gear dat het volgens mij niet echt rendabel is om te verkopen.
Of het de handigste methode is weet ik niet maarja.
Zit al meerdere dagen in een dubio dus mis ook weer dagen rested xp hierdoor haha.
@London mbt items salvagen salvage ik echt bijna alles pre-460 ilvl
Haha tis tricky inderdaad. Heb zelf net de knoop doorgehakt en een Bard geboost als 1e alt. M'n main is Berserker dus wilde sowieso range. Supports duren langer om te levellen dus Bard was dan het meest logisch.Ricmaniac schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:24:
Ik kom niet uit mijn keus voor 2e alt![]()
@London mbt items salvagen salvage ik echt bijna alles pre-460 ilvliedereen vervangt snel genoeg die gear dat het volgens mij niet echt rendabel is om te verkopen.
Alt #2 gaat ook nog leuk worden om te kiezen
En denk dat die salvage methode wel goed is hoor. Wat je al zegt, mensen rammen zo snel door de tier 1 content heen dat niemand die items koopt.
[ Voor 9% gewijzigd door London op 22-02-2022 14:31 ]
Tesla M3LR '21
Heb ook een lvl 50 bard. het lvlen was erg leuk maar bij de 2e abbys dungeon ging ik steeds als eerste doodLondon schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:30:
[...]
Haha tis tricky inderdaad. Heb zelf net de knoop doorgehakt en een Bard geboost als 1e alt.
En denk dat die salvage methode wel goed is hoor. Wat je al zegt, mensen rammen zo snel door de tier 1 content heen dat niemand die items koopt.

Nou ik ben ondertussen ook wel klaar met de queues van Thirain, lekker thuiskomen na een dagje werk steeds, 3 uur in de queue, dan is het ondertussen weer bedtijd. Ik ga de andere Thirain-verlaters joinen op Moonkeep. Ik was pas lvl 29 sorceress dus de schade valt mee, al was ik vrij fanatiek met seeds verzamelen...
Ik vind het opnieuw levellen nog niet zo'n probleem. Alleen trade skills is wel wat frustrerend aangezien dat eigenlijk vrijwel gelijk grindy aanvoelt.Splendid schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:35:
Nou ik ben ondertussen ook wel klaar met de queues van Thirain, lekker thuiskomen na een dagje werk steeds, 3 uur in de queue, dan is het ondertussen weer bedtijd. Ik ga de andere Thirain-verlaters joinen op Moonkeep. Ik was pas lvl 29 sorceress dus de schade valt mee, al was ik vrij fanatiek met seeds verzamelen...
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
ik voel je pijnMugwump schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:01:
[...]
Ik vind het opnieuw levellen nog niet zo'n probleem. Alleen trade skills is wel wat frustrerend aangezien dat eigenlijk vrijwel gelijk grindy aanvoelt.
Maar denk dat de queue's meer pijn doen
Zeker, liever iets opnieuw doen dan niks kunnen doen.daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:05:
[...]
ik voel je pijn![]()
Absoluut waar. Het scheelt alleen al fors in de stroomrekening omdat ik nu m'n PC niet nutteloos een paar uur aan hoef te hebben als ik thuiswerk om in te loggen voordat de queues bizarre vormen aannemen.daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:05:
[...]
ik voel je pijn![]()
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
haha dus dat, ik heb soms uren mijn pc aan met een autoklikker zodat ik later even kan spelen.Mugwump schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:09:
[...]
Absoluut waar. Het scheelt alleen al fors in de stroomrekening omdat ik nu m'n PC niet nutteloos een paar uur aan hoef te hebben als ik thuiswerk om in te loggen voordat de queues bizarre vormen aannemen.
Zijn de queues bij jullie niet stukken minder geworden? Op Sceptrum zijn de queues op piekmomenten nu maar max 2k ofzo. Ipv 10k+ vorige week
Geen dankTerranova schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:17:
Zijn de queues bij jullie niet stukken minder geworden? Op Sceptrum zijn de queues op piekmomenten nu maar max 2k ofzo. Ipv 10k+ vorige week
queue's zijn wel minder, maar bijv matchmaking werkt voor geen meter.Terranova schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:17:
Bovendien is een queue van 0 nog steeds beter dan een queue van 2000.daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:35:
[...]
queue's zijn wel minder, maar bijv matchmaking werkt voor geen meter.
Dat is wel een ding ja, maar ook dat lijkt beter te gaan nu.daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:35:
[...]
Vooral door mensen die de overstap maken, dus ik ga hier niemand overhalen om te blijven op de oude EU servers
Matchmaking werkt weer een stuk beter though doordat ze die capaciteit verlaagd hebben. En aangezien dat op elke server is kan dat meerdere duizende mensen schelen waardoor de dungeon servers het wel weer gewoon aan kunnen. Ze hebben het voorheen gewoon te veel verhoogd die capaciteit omdat het natuurlijk maar de enige EU region was en toen meer en meer mensen 50 werden zag je de matchmaking snel achteruit gaandaltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:35:
[...]
Iemand een guild op de moon server ? Of een discord? Ik wil wel graag even gamen en kletsen. Ben net veranderd van server omdat ik gek werd van de queue's dus nog geen level
https://discord.gg/4YnFJ5eAFABeavbusi schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:48:
Iemand een guild op de moon server ? Of een discord? Ik wil wel graag even gamen en kletsen. Ben net veranderd van server omdat ik gek werd van de queue's dus nog geen level
guild zit vol, discord niet
ik merk wel dat zodra je een paarse quest ergens hebt, je vanzelf er steeds meer krijgt... en dat lijkt niet echt te minderen....
inmiddels ilvl 466, bijna 250 mokoko seeds, een hooverboard als mount (ergens 50% van finishen van gebied), stronghold bijna lvl 11, 7 island tokens en counting
zeker gebieden compleet maken zal wel terror worden!
inmiddels ilvl 466, bijna 250 mokoko seeds, een hooverboard als mount (ergens 50% van finishen van gebied), stronghold bijna lvl 11, 7 island tokens en counting
[ Voor 46% gewijzigd door Lord_T op 22-02-2022 21:58 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
na die mokoko island neemt dat wel afLord_T schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:49:
ik merk wel dat zodra je een paarse quest ergens hebt, je vanzelf er steeds meer krijgt... en dat lijkt niet echt te minderen....
inmiddels ilvl 466, bijna 250 mokoko seeds, een hooverboard als mount (ergens 50% van finishen van gebied), stronghold bijna lvl 11, 7 island tokens en counting![]()
Hmm, is Europa van de kaart verdwenen? 
Edit: ah kennelijk maintenance. Wel raar dat de server status pagina dan gewoon helemaal geen servers meer laat zien.
Edit: ah kennelijk maintenance. Wel raar dat de server status pagina dan gewoon helemaal geen servers meer laat zien.
[ Voor 59% gewijzigd door Mugwump op 23-02-2022 07:34 ]
is er bekend tot hoe laat er maintenance is?Mugwump schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:33:
Hmm, is Europa van de kaart verdwenen?
edit: gevonden...
dat zou het moeten zijnMaintenance (Source)
The Lost Ark servers in Europe Central and Europe West will be coming down on 2/23 at 5 AM UTC / 6 AM CET for a hotfix. Downtime is estimated to last up to 2 hours.
Applied a fix to help address matchmaking issues. We will continue to monitor matchmaking closely after tonight’s hotfix.
Fixed an issue with the Launch Event showing an item level 1420 Rapport Chest as the Day 15 reward.
Fixed an issue where the [Weekly] Battle Item Bundle stated it can be claimed 10 times. This has been changed to reflect the actual purchase limit of once a week.
Fixed an issue with the 10 day Attendance Event on the Europe West region. The 3 day reward has been changed to Una’s Tasks [Daily] +1 x10, and the Day 6 reward is now Rare Combat Engraving Recipe Selection Pouch x10.
Thank you for your support and patience as we continue to fix bugs and resolve issues in Lost Ark.
[ Voor 60% gewijzigd door Lord_T op 23-02-2022 07:53 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
De Twitteraccount zegt begonnen om 06:00 en duurt tot 2 uur, dus de boel zou dan zo weer up en running moeten zijn.Lord_T schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:44:
[...]
is er bekend tot hoe laat er maintenance is?
edit: gevonden...
[...]
dat zou het moeten zijn
gisteravond nog geprobeerd, en zelfs solo kreeg ik heel vaak geen chaos dungeon.Ricmaniac schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:10:
[...]
Matchmaking werkt weer een stuk beter though doordat ze die capaciteit verlaagd hebben. En aangezien dat op elke server is kan dat meerdere duizende mensen schelen waardoor de dungeon servers het wel weer gewoon aan kunnen. Ze hebben het voorheen gewoon te veel verhoogd die capaciteit omdat het natuurlijk maar de enige EU region was en toen meer en meer mensen 50 werden zag je de matchmaking snel achteruit gaan
Klopt gisteravond was het weer erger.daltona schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:31:
[...]
gisteravond nog geprobeerd, en zelfs solo kreeg ik heel vaak geen chaos dungeon.
Vanochtend om 6 uur was maintenance.
Met een Matchmaking hotfix. Heel benieuwd vanavond.
Kwam er vanochtend idd niet op, maar als het voor de matchmaking is ben ik wel heel benieuwd.Ricmaniac schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:54:
Eindelijk mijn 2e boost gekozen. Toch deathblade geworden haha
Ik ben ook in Lost ark gezogen en vindt het egt een vette game. Ben zeker niet de snelste en met mijn 460 item level.
Nu ben ik ook veel in mijn stronghold bezig en merk ik dat mijn schepen een hele lage succes date hebben. Met geluk zit er 1 van 50% tussen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit beter wordt ? Internet zegt regel blackfang maar daar heb ik weer 150 charisma voor nodig... Nog andere tips om naar te kijken?
Nu ben ik ook veel in mijn stronghold bezig en merk ik dat mijn schepen een hele lage succes date hebben. Met geluk zit er 1 van 50% tussen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit beter wordt ? Internet zegt regel blackfang maar daar heb ik weer 150 charisma voor nodig... Nog andere tips om naar te kijken?
dat % maakt niet uit, is voor bonus rewards, de basic rewards die je ziet krijg je altijdtijs000 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:30:
Ik ben ook in Lost ark gezogen en vindt het egt een vette game. Ben zeker niet de snelste en met mijn 460 item level.
Ah dat is goed om te weten. Dan ga ik ook maar meteen de specials doen Haha
dacht eerst idd ook dat dat overall success rate was, maar het lukt altijd. gewoon die zooi spammen en clearenLord_T schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:36:
[...]
dat % maakt niet uit, is voor bonus rewards, de basic rewards die je ziet krijg je altijdzelfs met 4%
en dan nog een vraag. de dingen die ik kan krijgen voor het verzamelen van mokoko seeds zijn dat rewards of moet ik het als een currencie zien dus dat ik niet alles kan krijgen wat er staat??
reward, er gaat niks van aftijs000 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:34:
en dan nog een vraag. de dingen die ik kan krijgen voor het verzamelen van mokoko seeds zijn dat rewards of moet ik het als een currencie zien dus dat ik niet alles kan krijgen wat er staat??
Van het weekeind met VPNs lopen kutten maar geen succes ... 
Vanavond nog maar eens proberen met wat hier (eerder) aangehaald is

Dum de dum
Probeer in ieder geval nog eens een andere VPN client, dat was iig bij mij de oplossing.Fe2O3 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:39:
Tunnelbear word veel genoemd maar die optie werkt niet bij iedereen.
Meerdere vrienden van me hebben allemaal Tunnelbear (gratis versie) gebruikt en die op USA gezet en dat werkte voor hun.Fe2O3 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:39:
Nou ik ben dus nu level 35 en realiseer mij nu pas dat ik central europe zit.... server heet Mokoko, ffs heb geen zin om opnieuw zoveel te levelen.
Op welke server spelen jullie allemaal?
Level 35 doe je in een paar uurtjes..Ethnic schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:04:
Nou ik ben dus nu level 35 en realiseer mij nu pas dat ik central europe zit.... server heet Mokoko, ffs heb geen zin om opnieuw zoveel te levelen.
Thirain spelen er veel op EUC en Moonkeep op EUW
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
niet alleen thirain, ook antaresm0nk schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:04:
[...]
Level 35 doe je in een paar uurtjes..
Thirain spelen er veel op EUC en Moonkeep op EUW
Denk dat de meerderheid hier nog steeds op EUC zit hoor. Meeste van ons willen niet opnieuw beginnen.Ethnic schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:04:
Dat wilde ik eignelijk ook niet, tot ik vorig weekend gewoon 45 minuten bezig was om een raid in te komen met matchmakingRicmaniac schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:34:
[...]
Denk dat de meerderheid hier nog steeds op EUC zit hoor. Meeste van ons willen niet opnieuw beginnen.

Toen was ik er wel klaar mee. inmiddels lvl 35 op Moonkeep, en niet echt meer terug gekeken. Jammer van de starter rewards (alles twitch, geen geld aan uitgegeven) maar soit, speel liever dan dat ik moet blijven proberen om een dungeon in te komen
Edit: En wel wat fouten gemaakt met openen boxjes etc waar ik nu beter op voorbereid ben, dat dan weer wel
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 23-02-2022 16:22 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Idem. Ik heb matchmaking 3 dagen de kans gegeven, maar iedere avond hetzelfde gezeur. Toen ik maandag avond in de 16k queue stapte was ik er gwoon klaar mee, wetende dat als ik online zou komen, ik toch geen matchmaking zou kunnen doen. Daarbij ben ik het vertrouwen verloren dat dit snel opgelost gaat worden. Daar geloof ik niet meer in.Bokkie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:21:
[...]
Dat wilde ik eignelijk ook niet, tot ik vorig weekend gewoon 45 minuten bezig was om een raid in te komen met matchmaking
Toen was ik er wel klaar mee. inmiddels lvl 35 op Moonkeep, en niet echt meer terug gekeken. Jammer van de starter rewards (alles twitch, geen geld aan uitgegeven) maar soit, speel liever dan dat ik moet blijven proberen om een dungeon in te komen
Edit: En wel wat fouten gemaakt met openen boxjes etc waar ik nu beter op voorbereid ben, dat dan weer wel
Nu in 2 daagjes lvl 35 ook op moonkeep, ik heb gehoord dat de twitch drops event opnieuw gaat beginnen ergens in maart en je alles opnieuw kan claimen (gewoon nieuw twitch account maken en deze even linken), maar zo niet, dan dikke pech. De andere dingen die ik 'kwijt' ben op EUC neem ik dan maar voor lief ofzo. Misschien dat ik ooit terug ga als het allemaal beter gaat, dan heb ik in ieder geval een 3 poppen 'klaar' staan daar.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Vannochtend is een hotfix geweest mbt die matchmaking. Ben echt ontzettend benieuwd naar vanavond of het effect heeft of niet.
Ben hier opzich wel benieuwd naar hahaBokkie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:21:
[...]
Een deel van Nullify (inclusief ik) ook maar op Moonkeep begonnen. Geen zin meer om m'n pc de hele dag aan te laten staan om vroeg in de middag met Teamviewer de Queue te starten zodat ik kan spelen als ik thuis kom, en zoals Bokkie dan zegt, als je dan ingelogd was dan was heel de matchmaking niet te doen.
En als fix voor de matchmaking lijken ze de server capacity te hebben verlaagd, wat weer resulteert in langere queues. Inmiddels level 30 op Moonkeep, was bijna 600 item power op Zinnervale, maar baal meer van de spullen die ik geclaimd heb op Zinnervale.
En als fix voor de matchmaking lijken ze de server capacity te hebben verlaagd, wat weer resulteert in langere queues. Inmiddels level 30 op Moonkeep, was bijna 600 item power op Zinnervale, maar baal meer van de spullen die ik geclaimd heb op Zinnervale.
Gear upgrade materials heb je in 2 soorten
* (Character) bound -> kan je niet naar alt gooien
* Roster bound -> kan je naar alt gooien
De character bound zitten ook in kistjes/bags die bags/kistjes zijn roster bound dus kan je naar alts gooien.
Moraal: maak alleen open wat je nodig hebt, zodat je de rest op alts kan gebruiken, anders heb kan je al je overschot weggooien als je in Tier 2 beland bent
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
geen queue om 18:39 lol... lijkt me prima!
Weet iemand waarom de Steam pagina van lost ark niet beschikbaar is? tenminste, er staat "niet beschikbaar in uw regio"
Lost Ark is officieel in NL/BE niet toegestaanjellybrah schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:39:
Weet iemand waarom de Steam pagina van lost ark niet beschikbaar is? tenminste, er staat "niet beschikbaar in uw regio"
Weet iemand toevallig welk wapen door de Berserker in deze reveal trailer wordt gebruikt?
YouTube: Lost Ark : World Premiere Tailer [KR]
YouTube: Lost Ark : World Premiere Tailer [KR]
Wij zijn sinds de launch ook spontaan Duits gewordenMsi92 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:39:
[...]
Lost Ark is officieel in NL/BE niet toegestaan
pff lees het nu net. En FIFA mag welMsi92 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:39:
[...]
Lost Ark is officieel in NL/BE niet toegestaan
Ricmaniac schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:39:
Vannochtend is een hotfix geweest mbt die matchmaking. Ben echt ontzettend benieuwd naar vanavond of het effect heeft of niet.

Persoonlijk hoop ik dat het komende dagen een stuk rustiger zal worden i.v.m. de release van Elden Ring.
Edit: p.s. Fietsopa hier
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 23-02-2022 23:18 ]
Vriend van me wilde ook Lost Ark gaan spelen, maar de VPN optie lijkt niet langer te werken. Via Tunnel Bear lukt het niet en ik ben ook al via zijn Steam account ingelogd en heb het met Mullvad VPN geprobeerd via meerdere landen, maar krijg hem ook niet toegevoegd. Dat terwijl vrienden van mij eerder deze week nog de game hebben kunnen toevoegen op die manier.
EDIT: Net even een nieuw Steam account aangemaakt om te testen of het echt niet meer kon via de VPN manier en daar lukte het me gewoon met VPN om Lost Ark aan het account te koppelen. Dus ben nu wel intrigued waarom het bij hem niet lukt, morgen even verder zoeken.
EDIT: Net even een nieuw Steam account aangemaakt om te testen of het echt niet meer kon via de VPN manier en daar lukte het me gewoon met VPN om Lost Ark aan het account te koppelen. Dus ben nu wel intrigued waarom het bij hem niet lukt, morgen even verder zoeken.
[ Voor 27% gewijzigd door Simone96 op 24-02-2022 00:15 ]
/f/image/vpslygVMSsbb4d1TMGkRGyH9.png?f=fotoalbum_large)
Nu de 540 Ilvl voorbij
Net die 2e abyss dungeon van Phantom Palace gedaan en holy shit wat een fights zijn dat al heey.
Echt niet gedacht dat we zo snel al bij zulke content zouden zitten. (nog steeds tier 1)
Hebben er echt bijna 2 uur over gedaan ofzo.
Maar tof was het wel.
Gelijk daarna een mooi legendary setje gemaakt natuurlijk
zijn er toevallig landinstellingen binnen Steam accounts?Simone96 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:44:
Vriend van me wilde ook Lost Ark gaan spelen, maar de VPN optie lijkt niet langer te werken. Via Tunnel Bear lukt het niet en ik ben ook al via zijn Steam account ingelogd en heb het met Mullvad VPN geprobeerd via meerdere landen, maar krijg hem ook niet toegevoegd. Dat terwijl vrienden van mij eerder deze week nog de game hebben kunnen toevoegen op die manier.
Edit profileDrMacabre schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:42:
[...]
zijn er toevallig landinstellingen binnen Steam accounts?
General
https://www.playlostark.c...endsoflostark-celebration
Twitch drops actie begint opnieuw. Mochten mensen de overstap van EUC naar EUW hebben gemaakt kun je deze dus (opnieuw) krijgen. Even een nieuw twitch accountje maken, linken aan je LA account en je zou op deze manier dus weer de drops moeten krijgen.
Twitch drops actie begint opnieuw. Mochten mensen de overstap van EUC naar EUW hebben gemaakt kun je deze dus (opnieuw) krijgen. Even een nieuw twitch accountje maken, linken aan je LA account en je zou op deze manier dus weer de drops moeten krijgen.
Friday, February 25 - 9AM PT (5PM UTC)
Tier 1 - BATTLE ITEM CHEST
Saturday, February 26 - 9AM PT (5PM UTC)
Tier 2 - ARKESIA PAPER HAT CHEST
Sunday, February 27 - 9AM PT (5PM UTC)
Tier 3 - HELGAIA PET CHEST
Monday, February 28 - 9AM PT (5PM UTC)
Tier 4 - NEUGIER GOLD MOUNT
Netjes hoor. Ik zit op 563 ilvl maar ben echt starved qua mats. Heb amper Harmony Leapstones en ook amper Harmony Shards. Hoe gaat dat bij jou? Heb Mari's shop al leeggekocht, alle t1 islands gedaan etc.Ricmaniac schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 00:00:
[Afbeelding]
Nu de 540 Ilvl voorbij![]()
Net die 2e abyss dungeon van Phantom Palace gedaan en holy shit wat een fights zijn dat al heey.
Echt niet gedacht dat we zo snel al bij zulke content zouden zitten. (nog steeds tier 1)
Hebben er echt bijna 2 uur over gedaan ofzo.
Maar tof was het wel.
Gelijk daarna een mooi legendary setje gemaakt natuurlijk
Heb inmiddels ook wel 2 alts op 50 maar snap nog niet zo goed wat ik daar aan heb aangezien alles wat je daar op haalt zo'n beetje bound is.
[ Voor 7% gewijzigd door London op 24-02-2022 08:48 ]
Tesla M3LR '21
Gister was in de EU de nieuwe WoW patch dus het is sowieso al een heel stuk rustiger in Lost ArkJunia schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:18:
[...]
helaas. Matchmaking is nog steeds een drama.
Persoonlijk hoop ik dat het komende dagen een stuk rustiger zal worden i.v.m. de release van Elden Ring.
Edit: p.s. Fietsopa hier
Weet niet of andere mensen gister bijvoorbeeld wel een queue hadden maar toen ik gister rond 19:00 inlogde op Slen was er 0 queue waar je normaal tussen de 2/4k queue aankijkt (of hoger).
De queue's zijn inderdaad minder, maar de matchmaking...Brummetje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:50:
[...]
Gister was in de EU de nieuwe WoW patch dus het is sowieso al een heel stuk rustiger in Lost Ark
Weet niet of andere mensen gister bijvoorbeeld wel een queue hadden maar toen ik gister rond 19:00 inlogde op Slen was er 0 queue waar je normaal tussen de 2/4k queue aankijkt (of hoger).

alles in maintenance? werd eruit gegooid
All Lost Ark servers and regions will be coming down on 2/24 at 12 AM PT / 8 AM UTC / 9 AM CET for a weekly maintenance and update. Downtime is estimated to last up to 3 hoursLord_T schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:04:
alles in maintenance? werd eruit gegooid
Ik werd ook verrast

Tesla M3LR '21
nou ja dan maar wat nakijkwerk gaan doen in mijn vakantieLondon schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:05:
[...]
All Lost Ark servers and regions will be coming down on 2/24 at 12 AM PT / 8 AM UTC / 9 AM CET for a weekly maintenance and update. Downtime is estimated to last up to 3 hours
Ik werd ook verrast

Misschien moet ik de devs ook maar bedanken dat ze me 3 uur geven om m'n huis schoon te makenLord_T schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:06:
[...]
nou ja dan maar wat nakijkwerk gaan doen in mijn vakantie
Tesla M3LR '21
Er loopt altijd zo'n ticker onder het chat venstertje met de mededeling dat ze zo in maintenance gaan. Moet zeggen dat als je thuiswerkt 9 uur maintenance een prima reminder is om eindelijk eens aan het werk te gaan.London schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:05:
[...]
All Lost Ark servers and regions will be coming down on 2/24 at 12 AM PT / 8 AM UTC / 9 AM CET for a weekly maintenance and update. Downtime is estimated to last up to 3 hours
Ik werd ook verrast
Paar keer geprobeerd om in te loggen op Thirain gisteren en 'gewoon' de normale queue gehad, toen ik eenmaal online was deed zoals gewoonlijk matchmaking het ook niet, dus van de wow patch was niks te merken tbhBrummetje schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:50:
[...]
Gister was in de EU de nieuwe WoW patch dus het is sowieso al een heel stuk rustiger in Lost Ark
ik was net ingelogd lol de vendor in tortoyk gechecked, had weer de kaart niet... , naar beneden gelopen voor koffie en kwam terug om alles down te vinden
dat awkward moment dat je inlogged op WOW en met je muis probeert te lopen, hmmmm
Haha ik had precies hetzelfde gisteren en ook steeds qwer enz willen gebruiken om aan te vallenZercules schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:18:
dat awkward moment dat je inlogged op WOW en met je muis probeert te lopen, hmmmm
Ik word sowieso te oud voor non-turn based zooi. Heb nu ook weer dat ik met een switch naar een nieuwe char weer moet wennen aan de nieuwe keybindings en als ik van game switch is het al helemaal drama.reggie2000 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Haha ik had precies hetzelfde gisteren en ook steeds qwer enz willen gebruiken om aan te vallen
Grappig wat motor memory met je doet
Vannacht Heart of Sceptrum gedaan... Geen spoilers verder. Oh my goodness, erg leuk
Ja ja, low ilvl zooi maar ik probeer de rest van de quests te doen om alles te kunnen unlocken.
Ik ben zo benieuwd wat ik nog ga meemaken.
Vannacht Heart of Sceptrum gedaan... Geen spoilers verder. Oh my goodness, erg leuk
Ja ja, low ilvl zooi maar ik probeer de rest van de quests te doen om alles te kunnen unlocken.
Ik ben zo benieuwd wat ik nog ga meemaken.
Haha, precies hetzelfde hier! Gelukkig was ik snel klaar met de content en is het wachten tot de volgende chapters in WoW, dus kon gauw weer terug naar Lost Arkreggie2000 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Haha ik had precies hetzelfde gisteren en ook steeds qwer enz willen gebruiken om aan te vallen
In Lost Ark bezig met main quests, daarnaast de Chaos Gate dingen doen, Abyssal Dungeon voordat de reset er was, kon allemaal nog net
Nog fototje van m'n Paladin:
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ziet er wel kneiter dik uit.Diigii schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:51:
[...]
Nog fototje van m'n Paladin:
[Afbeelding]
Ja misschien iets met minder wol aantrekken dit kleed niet bepaald af
Is dit een specifieke set of een gekochte skin? Heb me daar nog niet echt in verdiept maar gezien ik ook paladin speel wil ik deze wel skin/set wel eens uitproberen
Ben er wel blij mee @Ricmaniac
vond de Chaos Tier 1 set niet zo heel mooi, dus toch even wat anders gedaan.
@Beavbusi In de koudere area's moet je toch wat
Het is een Warrior set @biggydeen2 ! Dus alle Warrior classes kunnen deze dragen. De skin heeft verschillende soorten en kleuren. Vooral het lightning effect op de arm kan anders zijn. Je hebt een set met rode lightning, blauwe lightning en gele lightning.
Elke skin die je hebt (tenminste voor zover ik weet elke skin) en pack etc. kan je verkopen aan andere mensen. Via de Market (dacht dat het Alt + Y is) kan je in het menu zoeken op cosmetic skins. Standaard zie je ook de skins die je op je betreffende class kan dragen. Dit is trouwens de "Lawmaker" set. Je kan dus deze set kopen voor gold via de Market Place. Denk dat de chestpiece iets van 1000-1500 gold was.
Ik had een pack gekocht waarbij ik een skin kreeg die ik eigenlijk niet zo mooi vond. Dus deze skin verkocht en daarvoor de Lawmaker skin gekocht.
Je kan ook pets/mounts etc. kopen via de Marketplace.
Edit: heb ook bijna Rethramis complete. Nog 1 item en dan heb ik deze 100% complete. Als het goed is krijg je dan een item, en dit item kan je al ruilen voor een mount (je moet 1 area 100% completen, maakt niet uit welke)! Het gaat om een soort Beetle mount:
@Beavbusi In de koudere area's moet je toch wat
Het is een Warrior set @biggydeen2 ! Dus alle Warrior classes kunnen deze dragen. De skin heeft verschillende soorten en kleuren. Vooral het lightning effect op de arm kan anders zijn. Je hebt een set met rode lightning, blauwe lightning en gele lightning.
Elke skin die je hebt (tenminste voor zover ik weet elke skin) en pack etc. kan je verkopen aan andere mensen. Via de Market (dacht dat het Alt + Y is) kan je in het menu zoeken op cosmetic skins. Standaard zie je ook de skins die je op je betreffende class kan dragen. Dit is trouwens de "Lawmaker" set. Je kan dus deze set kopen voor gold via de Market Place. Denk dat de chestpiece iets van 1000-1500 gold was.
Ik had een pack gekocht waarbij ik een skin kreeg die ik eigenlijk niet zo mooi vond. Dus deze skin verkocht en daarvoor de Lawmaker skin gekocht.
Je kan ook pets/mounts etc. kopen via de Marketplace.
Edit: heb ook bijna Rethramis complete. Nog 1 item en dan heb ik deze 100% complete. Als het goed is krijg je dan een item, en dit item kan je al ruilen voor een mount (je moet 1 area 100% completen, maakt niet uit welke)! Het gaat om een soort Beetle mount:

[ Voor 18% gewijzigd door Diigii op 24-02-2022 11:49 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Servers zijn up.
Had echt 15 login rewards bij het inloggen, lekker begin
Tesla M3LR '21
Veul!!!! Moet nodig ruimte maken zoLondon schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:04:
Servers zijn up.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Dus, niks in de eerste post, maar is er inmiddels een goede guide om dit spel te spelen zonder VPN?
En, zonder 15$ neer te leggen voor een key?
Listen to the voices in your head.
maak een steam account aan in duitsland via vpn, installeer spel, zet steam en vpn uit, continue download, spelen?bbr schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:51:
Dus, niks in de eerste post, maar is er inmiddels een goede guide om dit spel te spelen zonder VPN?
inmiddels 560 ilvl maar starve echt met die materials.... en faal regelmatig met die homing... Die extra tokens lijken het ook niet waard met 1,5% extra kans op succes.
Verder met de kaarten: 0/16 op Tir kaart uit dungeon (zou eerste boss uit tortoyks heart moeten zijn), 3 kaarten van Mokamoka (via vendor 2, 1 via rappart) ... schiet dus ook zeker niet op ... kan ook weinig over droprates vinden
welke islands doen jullie? ben er is random naar een paar gevaren maar weinig paarse quests daar die veel van die upgrade mats bevatten...
Verder met de kaarten: 0/16 op Tir kaart uit dungeon (zou eerste boss uit tortoyks heart moeten zijn), 3 kaarten van Mokamoka (via vendor 2, 1 via rappart) ... schiet dus ook zeker niet op ... kan ook weinig over droprates vinden
welke islands doen jullie? ben er is random naar een paar gevaren maar weinig paarse quests daar die veel van die upgrade mats bevatten...
https://lost-ark.maxroll.gg/resources/road-to-rohendelLord_T schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:06:
die heb ik gevolgd grotendeels (volgorde wat anders) maar dan kom ik ruim tekort...
Gisteren avond nog wat Tier 1 eilanden afgegaan voor de eiland tokens.
Kwam op een gegeven moment bij Outlaw Island aan. Dat was wel onzettend grappig op dat moment.
Is een heel klein eiland. eigenlijk 1 cirkel die in 1 keer op je scherm past met PVP always on.
Er spawnen 3 kisten elke 5 minuten en uit zo'n kist kan je met RNG dat island token krijgen.
Nou was het toen ik daar aan kwam best chaos met PVP en kon ik onmogelijk die kisten pakken want sommige waren al een erg hoog item level (40-60k HP)
Uiteindelijk bleef ik met 1 soulfist over die ook 45k hp had dus ik vroeg of ik anders 1 van die 3 kisten mocht dan mocht hij er 2
Kreeg ik bij me eerste kist al dat island token. En hij stond daar al ruim anderhalf uur haha zonder luck
Kwam op een gegeven moment bij Outlaw Island aan. Dat was wel onzettend grappig op dat moment.
Is een heel klein eiland. eigenlijk 1 cirkel die in 1 keer op je scherm past met PVP always on.
Er spawnen 3 kisten elke 5 minuten en uit zo'n kist kan je met RNG dat island token krijgen.
Nou was het toen ik daar aan kwam best chaos met PVP en kon ik onmogelijk die kisten pakken want sommige waren al een erg hoog item level (40-60k HP)
Uiteindelijk bleef ik met 1 soulfist over die ook 45k hp had dus ik vroeg of ik anders 1 van die 3 kisten mocht dan mocht hij er 2
Kreeg ik bij me eerste kist al dat island token. En hij stond daar al ruim anderhalf uur haha zonder luck
Doe je ook elke dag de (chaos)dungeons?Lord_T schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 00:20:
[...]
die heb ik gevolgd grotendeels (volgorde wat anders) maar dan kom ik ruim tekort...
Je moet helaas ook wat geluk hebben met het enchanten. Ik zelf heb ook iets van 900gold gebruikt om stenen te kopen van de AH (2-3 gold per 10 toen)
Die eilanden moet ik allemaal nog doen! Zoveel te doen, dit weekend dus genoeg nieuws uit te viegelieren. Maar eerst ook verder met stukje main story. Net vandaag m'n 100% Rethramis gehaald. Heel erg vreemd en een tip voor een ieder, als je bijv. stuck bent op 97% van je Tome en je hebt alles verzameld, dan moet je elke dungeon nog even doen op "Normal" (en ik vermoed ook op Hard) difficulty. Dit staat er niet heel erg duidelijk. Ik deed namelijk alles op Hard, maar je moet dus ook nog separaat alles op Normal doen!Ricmaniac schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:50:
Gisteren avond nog wat Tier 1 eilanden afgegaan voor de eiland tokens.
Uiteindelijk bleef ik met 1 soulfist over die ook 45k hp had dus ik vroeg of ik anders 1 van die 3 kisten mocht dan mocht hij er 2![]()
Plaatje van m'n aanwinst:
Zoals met veel dingen in lost ark, je moet het maar net weten...
Als je abysmal dungeons doet krijg je epic gear drops maar ook knight oaths (oid). Deze oaths kun je inwisselen voor epic gear bij een vendor (links onderin in vern castle). Tot nu toe niet zo spannend maar elk piece (ook blue en legendary) hebben een quality rating. Deze quality rating heeft effect op enkele stats op je gear. Bijvoorbeeld, je krijgt meer attack power op je wapen en physical defense als je een hogere quality rating hebt. De quality rating is RNG bij dropped pieces en kun je dus niks aan doen. Echter, als je de oaths inwisseld voor epic gear kun je net zo lang rerollen totdat je een hele hoge quality score hebt. Dit doe je door simpelweg de gear te dismantlen. Dan krijg je hetzelfde aantal oaths weer terug en kun je weer opnieuw craften. Net zolang totdat je quality heel hoog is. Het verschil in stats is echt groot tussen een lage quality en hoge quality.
Gezien je die oaths na T1 niet kunt gebruiken maar wel een leuke stats boost geeft (set piece bonus) ten opzichte van blauwe gear plus dat de quality van blauwe gear RNG is kun je volgens mij dus het beste direct de purple set halen met een hoge quality.
Als je abysmal dungeons doet krijg je epic gear drops maar ook knight oaths (oid). Deze oaths kun je inwisselen voor epic gear bij een vendor (links onderin in vern castle). Tot nu toe niet zo spannend maar elk piece (ook blue en legendary) hebben een quality rating. Deze quality rating heeft effect op enkele stats op je gear. Bijvoorbeeld, je krijgt meer attack power op je wapen en physical defense als je een hogere quality rating hebt. De quality rating is RNG bij dropped pieces en kun je dus niks aan doen. Echter, als je de oaths inwisseld voor epic gear kun je net zo lang rerollen totdat je een hele hoge quality score hebt. Dit doe je door simpelweg de gear te dismantlen. Dan krijg je hetzelfde aantal oaths weer terug en kun je weer opnieuw craften. Net zolang totdat je quality heel hoog is. Het verschil in stats is echt groot tussen een lage quality en hoge quality.
Gezien je die oaths na T1 niet kunt gebruiken maar wel een leuke stats boost geeft (set piece bonus) ten opzichte van blauwe gear plus dat de quality van blauwe gear RNG is kun je volgens mij dus het beste direct de purple set halen met een hoge quality.
Da's die Karleesa niet?biggydeen2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:25:
Zoals met veel dingen in lost ark, je moet het maar net weten...
A
Enigste probleem is dat die Abyss dungeons maar 1x p/week te doen zijn op 1 character. Dus duurt paar weken om genoeg van die oaths te krijgen.
Kan je ook niet traden

Geeft de 3/4 Abyssal ook nog oaths of alleen die hogere? (voor legendary set)
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Je krijgt meerdere oaths dus je kunt die hele set binnen de eerste week al halen als je geluk hebt. Op hogere lvls krijg je inderdaad alleen de legendary crafting items. In ieder geval werkt het voor beide. Dus altijd rerollen totdat je hoge quality hebt.kihon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:08:
[...]
Da's die Karleesa niet?
Enigste probleem is dat die Abyss dungeons maar 1x p/week te doen zijn op 1 character. Dus duurt paar weken om genoeg van die oaths te krijgen.
Kan je ook niet traden![]()
[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 25-02-2022 15:41 ]
Ik heb op zowel mijn main als alt na 1 run van beide dungeons precies genoeg mats gehad om een volledige set te maken (met 1 piece die sws dropt). De volgende dungeons geven de legendary set mats.kihon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:08:
[...]
Da's die Karleesa niet?
Kan je ook niet traden![]()
biggydeen2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:40:
[...]
Je krijgt meerdere oaths dus je kunt die hele set binnen de eerste week al halen als je geluk hebt. Op hogere lvls krijg je inderdaad alleen de legendary crafting items. In ieder geval werkt het voor beide. Dus altijd rerollen totdat je hoge quality hebt.
Je krijgt er 5, dus 10 in totaal voor beide abyssals, het wapen kost 5mpra schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:47:
[...]
Ik heb op zowel mijn main als alt na 1 run van beide dungeons precies genoeg mats gehad om een volledige set te maken (met 1 piece die sws dropt). De volgende dungeons geven de legendary set mats.

Dan heb je nog 5 over, armor kost 2, dus 2 armor pieces
Hoe wil je dat binnen 1 week doen?
[ Voor 28% gewijzigd door kihon op 25-02-2022 16:14 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Door er meer dan 10 te krijgen. Waarom jij er maar 10 kreeg, geen idee, maar ik had er sowieso meer door beide delen te doen, met, zoals gezegd, 1 gratis piece als drop van de 2e dungeon. 2e dungeon geeft er overigens ook meer dan de eerste.kihon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:10:
[...]
[...]
Je krijgt er 5, dus 10 in totaal voor beide abyssals, het wapen kost 5![]()
Dan heb je nog 5 over, armor kost 2, dus 2 armor pieces
Hoe wil je dat binnen 1 week doen?
[ Voor 5% gewijzigd door mpra op 25-02-2022 16:16 ]
Je hebt overigens maar 5 pieces nodig voor de setbonuses, je hoeft het wapen dus niet te craften voor de bonus. Ik moet zeggen dat ik wel altijd genoeg heb gekregen om de set in één week compleet te hebben.