Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:31
Uiteindelijk tijdens het levelen vanaf level 35 best wat dungeons geskipped en ben ook bezig die dingen allemaal even in te halen maar er zitten echt zoo veel dungeons tussen die gaaf zijn. Net Maze of Mirrors gedaan in Shushire. Ook heel gaaf design.

Vind het ontzettend gaaf hoe veel verschillende stijlen / klimaat etc deze game heeft.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ricmaniac schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:51:
[...]

Ja dit is pas zo erg sinds een dag of 3 nu. Heel klote.. Maar vind ook al dat ik te veel invested bent om op een andere server / region ga spelen.

Ben overgegaan naar alle Tier 1 eilanden afmaken. Best veel leuke eilanden die je tegenkomt.
Ja ik vind het ook wel zuur om weer vanaf 0 te beginnen. Maar ik ga mezelf ook niet zitten pesten om hier te blijven in deze drama omdat ik te lui ben om weer opnieuw te beginnen. Wel zuur van de powerpass.. maargoed.. We zien wel, misschienis het morgen beter. Heb vandaag in ieder geval mn raids en dungeons niet kunnen doen, thanks Amazon

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
MyKey schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:57:
[...]

Ja ik vind het ook wel zuur om weer vanaf 0 te beginnen. Maar ik ga mezelf ook niet zitten pesten om hier te blijven in deze drama omdat ik te lui ben om weer opnieuw te beginnen. Wel zuur van de powerpass.. maargoed.. We zien wel, misschienis het morgen beter. Heb vandaag in ieder geval mn raids en dungeons niet kunnen doen, thanks Amazon
Ja ik dus al een paar dagen niet (tevens soms eigen keus hoor)
Maar het mooie is wel dat rested xp systeem waarbij je dus dubbelloot krijgt de volgende keer als je het een dag niet gedaan hebt (stackt maximaal tot 5 keer)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben over naar EUW. Net getest en mooi, latency tussen de 15 en 30ms. Beter nu de stap nemen dan wanneer ik later er echt spijt van zou krijgen.
Het lezen van andere posts deed het 'm. Mensen met geld erin gestopt, gearing, level 50 en allerlei lvl 50 alts e.d. zijn toch maar overgestapt. Hulde.
In mijn geval alleen tijd. Ja, tijd = geld maar toch.
Mijn dank aan Binshou voor zijn gastvrijheid O+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

NeoBlitz schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:59:
Ik ben over naar EUW. Net getest en mooi, latency tussen de 15 en 30ms. Beter nu de stap nemen dan wanneer ik later er echt spijt van zou krijgen.
Het lezen van andere posts deed het 'm. Mensen met geld erin gestopt, gearing, level 50 en allerlei lvl 50 alts e.d. zijn toch maar overgestapt. Hulde.
In mijn geval alleen tijd. Ja, tijd = geld maar toch.
Mijn dank aan Binshou voor zijn gastvrijheid O+
Top joh. Als je op Moonkeep komt kun je Already Taken joinen, dat is de Tweakers guild aldaar.

Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je verliest en nu is het nog te overzien een weekje na release :) Ik heb ook 8 platinum pack characters achtergelaten op EUC en had ook al wat sets enzo gekocht met crystals. Maar altijd kunnen inloggen is mij zoveel waard.

Kan je die Twitch drops eigenlijk nogmaals ontvangen? Had ze al op EUC gekregen. Dus ik dacht ik maak een nieuwe Twitch account aan en koppel die aan m'n Steam maar ik krijg nu niets meer. Kan dus maar 1x per Steam account ofzo?

edit: Blijkbaar niet, jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door London op 20-02-2022 09:45 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
Ik ben ook maar overgegaan naar EU West en heb een verzoek verstuurd naar "Already Taken". Vanmorgen 2x een disconnect gehad op EU Central. Als dat gebeurd als er een queue is gaan er dingen in huis sneuvelen :-)

In-game name: Riverly voor degene die de request moet goedkeuren :-)
Heb me ook aangemeld voor de discord. Alleen nog nergens rechten toe zo te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
London schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:35:
[...]

Top joh. Als je op Moonkeep komt kun je Already Taken joinen, dat is de Tweakers guild aldaar.

Hoe langer je wacht met overstappen hoe meer je verliest en nu is het nog te overzien een weekje na release :) Ik heb ook 8 platinum pack characters achtergelaten op EUC en had ook al wat sets enzo gekocht met crystals. Maar altijd kunnen inloggen is mij zoveel waard.
Gaaf :D Dankje, ga ik doen.
Edit: Ik ben Zwolle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Zit ondertussen ook op Moonkeep en heb een request gestuurd. Ingame Yvaana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
JohnHeroHD schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:50:
Ik ben ook maar overgegaan naar EU West en heb een verzoek verstuurd naar "Already Taken". Vanmorgen 2x een disconnect gehad op EU Central. Als dat gebeurd als er een queue is gaan er dingen in huis sneuvelen :-)

In-game name: Riverly voor degene die de request moet goedkeuren :-)
Heb me ook aangemeld voor de discord. Alleen nog nergens rechten toe zo te zien.
Wil jij onze trial op discord zijn? We hebben een bot opgezet, als het niet lukt: Kajel [Firenze] ff een bericht sturen (firenze ingame, kajel op tweakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Zercules schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Wil jij onze trial op discord zijn? We hebben een bot opgezet, als het niet lukt: Kajel [Firenze] ff een bericht sturen (firenze ingame, kajel op tweakers)
Sure, wat moet ik doen? Ben niet zo'n discord held nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
JohnHeroHD schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:04:
[...]

Sure, wat moet ik doen? Ben niet zo'n discord held nog.
Check kanaal #welkom, post checkmark en dan kun je in guild invites geloof ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
Zercules schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:05:
[...]

Check kanaal #welkom, post checkmark en dan kun je in guild invites geloof ik :)
Ah, ok, dat werkt dat niet. Kanaal welkom is leeg en geen toestemming om de history te zien. Mag er ook niet posten.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnHeroHD op 20-02-2022 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
JohnHeroHD schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:06:
[...]

Ah, ok, dat werkt dat niet. Kanaal welkom is leeg en geen toestemming om de history te zien. Mag er ook niet posten.
Goed om te weten, tnx. @Kajel wil jij hier straks naar kijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05-06-2022
Leuk om te zien dat er een guild is Moonkeep. Heb een request gestuurd. Ingame name: Stepharo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 12:04

Kajel

Development in Style

Zercules schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:13:
[...]

Goed om te weten, tnx. @Kajel wil jij hier straks naar kijken? :)
Als het goed is, is dat nu gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Ben ook overnieuw begonnen op Moonkeep. Nieuwe class gekozen, dus de herhaling viel wel mee. Net ook een join request naar Already Taken gestuurd vanuit Myztika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik ga vanavond ook even een join request sturen. Op naam van Charels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fainarufurashu
  • Laatst online: 14-04-2022
No way dat ik overnieuw begin met 140 uur in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Ik heb mij ook aangemeld bij Already Taken @ Moonkeep, namens Jiepie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49
Ik kom terug van een zakenreis (4 dagen weg) en zit ineens niet meer in de guild op Thirain (Lost Tweakers), bestaat die guild nog of mag je geen 4 dagen offline zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kajel

Kajel

Development in Style

Allen! Als je bij de Already Taken guild op Moonkeep wil, graag eerst even onze Discord joinen. Er is zoveel animo dat we een beetje selectief zijn :)

https://discord.gg/4YnFJ5eAFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05 10:22
Mogelijk is dit al besproken, maar weet iemand of het voor ons NLers mogelijk is om via een truc items uit de store te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Minoeske schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:42:
Mogelijk is dit al besproken, maar weet iemand of het voor ons NLers mogelijk is om via een truc items uit de store te kopen?
Steam gift cards kopen en toevoegen aan je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Minoeske schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:42:
Er is toch geen truc nodig?

Ik kan gewoon spullen kopen via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik heb een Lost Ark Apprentice Starter Pack gekocht via g2a. Ik kreeg vervolgens een friend invite in Steam van een bot, en die gifte mij de Starter Pack. Als ik de gift accepteer krijg ik echter de error message:

"Insufficient privilege".

Na googlen blijkt dat je eerst de base-game geinstalleerd moet hebben voordat je een Gift Pack (DLC?) kan accepteren. Ben ik de sjaak, of mis ik iets? Hoe kan ik de base game installeren als die nou juist region-locked is.

Edit: Is een Founder's pack niet hetzelfde als een Starter's pack?

[ Voor 6% gewijzigd door Theniers op 20-02-2022 14:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kajel

Kajel

Development in Style

Theniers schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:41:
Ik heb een Lost Ark Apprentice Starter Pack gekocht via g2a. Ik kreeg vervolgens een friend invite in Steam van een bot, en die gifte mij de Starter Pack. Als ik de gift accepteer krijg ik echter de error message:

"Insufficient privilege".

Na googlen blijkt dat je eerst de base-game geinstalleerd moet hebben voordat je een Gift Pack (DLC?) kan accepteren. Ben ik de sjaak, of mis ik iets? Hoe kan ik de base game installeren als die nou juist region-locked is.
Hoe ik het heb gedaan:

1. Maak een account aan op Tunnelbear (VPN)
2. Installeer de VPN
3. Sluit je Steam client af
4. Connect met een ander land via de VPN, bijv. Germany
5. Start Steam op en log opnieuw in
6. Voeg een willekeurige game toe aan je shopping cart
7. Ga naar de shopping cart en verander je regio naar Germany
8. Zoek nu via de store search naar Lost Ark en voeg die toe aan je cart
9. Haal de game van stap 6 weg
10. Reken 0 euro af
11. Start de Lost Ark download en stop em meteen
12. Sluit nu de VPN af
13. Ga verder met de download

Voila! Je hebt nu de base game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Kajel schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Hoe ik het heb gedaan:

1. Maak een account aan op Tunnelbear (VPN)
2. Installeer de VPN
3. Sluit je Steam client af
4. Connect met een ander land via de VPN, bijv. Germany
5. Start Steam op en log opnieuw in
6. Voeg een willekeurige game toe aan je shopping cart
7. Ga naar de shopping cart en verander je regio naar Germany
8. Zoek nu via de store search naar Lost Ark en voeg die toe aan je cart
9. Haal de game van stap 6 weg
10. Reken 0 euro af
11. Start de Lost Ark download en stop em meteen
12. Sluit nu de VPN af
13. Ga verder met de download

Voila! Je hebt nu de base game
Met je main account? Ik hoor dat Steam soms account bant als je met VPN's loopt te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel

Kajel

Development in Style

Theniers schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:53:
[...]

Met je main account? Ik hoor dat Steam soms account bant als je met VPN's loopt te klooien.
Dat doen ze alleen als je ook speelt over VPN. Overigens moet je dit niet als garantie zien. Ik heb het risico genomen, of jij dat ook wil, moet je zelf bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:45
Ben ook over naar Moonkeep, maar ik hou mijn char op Thirian nog wel. Even kijken hoe het ontwikkeld. Op Moonkeep kan ik echter alles, switch ik naar Thirian dan heb ik niks(nadat ik 3 uur in de Q heb gestaan).

Edit. Met niks bedoel ik geen Aura of Crystals. Alles is weg.

Edit 2. Lijkt een issue te zijn en ze zijn er mee bezig.

[ Voor 22% gewijzigd door Kloever op 20-02-2022 16:59 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Already Taken is vooralsnog vol met 30/30 members op EUW Moonkeep :) Maar we houden een reservelijst bij dus zodra de guild enigszins hoger level is komen er weer plekken vrij.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:11

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik zit op Moonkeep in een NL guild genaamd Paragons. Geen idee of er tweakers in zitten.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ook maar chars gemaakt op Moonkeep

30 minuten proberen om een raid in te komen, is ook niet bevordelijk voor het spelplezier
Antares had dan wel geen echte queues, maar niet kunnen raiden etc schiet ook voor geen meter op >_<

Misschien als het wat verbeterd is, dat ik weer terug wissel :/ maar hoop eigenlijk op transfer mogelijkheden misschien, naja anders jammer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47
Als er een tweede guild komt, en dat lijkt er wel op (moonkeep) omdat iedereen de ques en de laggy/niet werkende matchmaking zat is.
Zou het fijn zijn als deze 2 guilds in dezelfde discord zitten.
"Taken Already" is vast een naam die vrij is.
Als iemand interesse heeft om dat te doen, neem even contact op met de baas (ik zeker niet) zou wel zo leuk zijn als we dan enigszins georganiseerd zijn.

Edit;
@NeoBlitz Kan jij ff kijken of zoiets mogelijk is? (werkt alle verantwoordelijkheid effe weg) :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bad Brains op 20-02-2022 20:49 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Ik ben ook net opnieuw begonnen op Moonkeep. De queues waren nog enigszins te behappen, maar die bugged MM ben ik nu wel erg zat.

Zo te lezen zit de guild op Moonkeep al vol? Als er een 2e aan wordt gemaakt hoor ik dat graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
HowsMyApple schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:48:

Zo te lezen zit de guild op Moonkeep al vol? Als er een 2e aan wordt gemaakt hoor ik dat graag :)
Die is idd vol, zie boven. Lijkt me verstandig als we wat coördineren qua tweede guild. Anders wordt het zo versplinterd.
En dat is wat niemand wil, iig ik niet. Niet dat ik wat in de pap te brokkelen heb maar dat lijkt me een goed idee als er niet meer mensen in een guild kunnen.
Ben ook geen fan van guild tier 1 en tier 2, dat is niet mijn ding irl dus ook niet in game.

@London puter needs input.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:42:
Als er een tweede guild komt, en dat lijkt er wel op (moonkeep) omdat iedereen de ques en de laggy/niet werkende matchmaking zat is.
Als iemand interesse heeft om dat te doen, neem even contact op met de baas (ik zeker niet) zou wel zo leuk zijn als we dan enigszins georganiseerd zijn.

Edit;
@NeoBlitz Kan jij ff kijken of zoiets mogelijk is? (werkt alle verantwoordelijkheid effe weg) :P
Ho ho, ik ben maar een guildie (nou, over 3 dagen) ;) De officers lezen de topics wel. Succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ho ho me jojo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb guild aangemaakt op Moonkeep: Nom Things

Direct joinen met wachtwoord om te voorkomen dat er randoms joinen

Members only: wachtwoord
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Is puur bedoeld als tijdelijk onderkomen voor mensen, ben zelf niet echt van plan er veel mee te doen vooralsnog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kajel

Kajel

Development in Style

Bad Brains schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:42:

Edit;
We zijn aan het overleggen wat het handigst is. We komen hier zo snel mogelijk op terug!

Let wel: zo snel mogelijk = op z'n vroegst maandagavond. Guild leaders/officers van Already Taken werken gewoon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
Wij zitten ondertussen vol op antares ;)
En we hebben de mining task weten te voltooien... (zie nu herhalen staan ofzo)

Persoonlijk heb ik ilvl 400 gehaald :). Hopelijk wel dat ze dit keer de store / crystal aura buff goed gefixed hebben... Op naar de 460 maar moet nog 1x die fluit fixen (op lullaby island)

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_T op 21-02-2022 08:26 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
London schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:35:
Already Taken is vooralsnog vol met 30/30 members op EUW Moonkeep :) Maar we houden een reservelijst bij dus zodra de guild enigszins hoger level is komen er weer plekken vrij.
Nog bedankt, voor het accepteren ;) We gaan er wat moois van maken >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 21-02-2022 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
Moonkeep spelers: de guild zit natuurlijk vol, maar je kunt sowieso als gast de discord joinen en alsnog samen groupen etc :) Kajel zal later vandaag een berichtje posten t.a.v. de toekomst plannen/ 2e guild support, etc.

Shivoy en Illyriah (ingame namen) zitten nog niet op discord. Graag zsm joinen, zal jullie ingame ook ff berichten als ik jullie online zie :) Dit ivm de regels/ tweaker leden die willen joinen en zich wel netjes hebben aangemeld etc. Dank!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kajel

Kajel

Development in Style

Zercules schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:56:
Moonkeep spelers: de guild zit natuurlijk vol, maar je kunt sowieso als gast de discord joinen en alsnog samen groupen etc :) Kajel zal later vandaag een berichtje posten t.a.v. de toekomst plannen/ 2e guild support, etc.

Shivoy en Illyriah (ingame namen) zitten nog niet op discord. Graag zsm joinen, zal jullie ingame ook ff berichten als ik jullie online zie :) Dit ivm de regels/ tweaker leden die willen joinen en zich wel netjes hebben aangemeld etc. Dank!!
Hey allen! We hebben even overlegd bij Already Taken en het volgende besloten:

- We zijn vooralsnog niet van plan om onze Discord officieel te "delen" op gelijke voet met een 2de guild. Dus de Already Taken Discord server zal onder beheer blijven van Zercules, mijzelf, London en een maat van Zercules en we gaan anderen beheersrechten geven
- Spelers van andere guilds op Moonkeep zijn wel van harte welkom als gasten op onze Discord server, mits ze NL-talig zijn en zich aan onze regels kunnen houden
- We doen dit omdat we geen tijd hebben voor administratieve rompslomp van het (mede-)beheren van een 2de guild en we ook niet willen dat we conflicten met andere guild leaders krijgen over regels en dergelijke
- We werken natuurlijk hard om het aantal open spots in Already Taken te vergroten door onze guild te levelen. Als je graag in aanmerking komt voor een spot, laat het ons weten (via onze Discord server), dan voegen we je toe aan de wachtlijst
- Als je wel graag een 2de guild wil oprichten en ook Discord onder eigen beheer wil hebben, kun je natuurlijk altijd een eigen guild + Discord server opzetten. Die guild zal niet officieel gelieerd zijn aan Already Taken

Ik hoop op jullie begrip en zie natuurlijk graag meer gegadigden voor als we meer guild spots hebben. En tot die tijd is iedereen als gast welkom op onze Discord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusions
  • Laatst online: 17-10-2022
mensen die nog een guild zoeken op Thirain?
Altijd welkom bij Forsakenstars.
Zijn allemaal Nl en BE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
We’ve also heard the ask for Power Pass grants to help folks transfer to new regions, but unfortunately this is not something that can work as a solution. A Power Pass can only be implemented on a Roster that already has a level 50 character, and will not work on the first character on a Roster, even if you have previously done so on another region or server. However, you will still be able to earn 2 free Power Passes on the Europe West region after getting your first character to 50 and completing "Ealyn's Gift"
Dit wist ik persoonlijk niet, en hield mij wel om over te stappen omdat ik mn passes al gebruikt had. Maar denk deel het maar even, ben vast niet de enige die dacht dat dit niet meer kon.
Matchmaking
We understand folks are also experiencing issues with matchmaking, which is a critical feature for organized play. To improve matchmaking we will restart Europe Central servers on 2/20 at 11pm UTC (2/21 12am CET) with an expected downtime of 2 hours. This will help stabilize the feature while we work with Smilegate RPG on a more long-term fix.
Gaan het vanavond zien.. Maar voorlopig dus nog geen 100% fix zo te zien
Server Transfer Functionality
We definitely hear the request for server transfer functionality and have thoroughly investigated our options. This instant functionality does not currently exist in Lost Ark. This service just rolled out in Korea and is a weekly batch process that requires maintenance to run. It also does not support cross region functionality. Therefore, unfortunately, it is not a viable option at this point for the western version— but we will not rest until we’ve exhausted all options.
Ergens denk ik dat ze dit best wel al zouden kunnen als ze echt willen, maar proberen ze voorlopig gewoon alles op een goede manier te fixen (waar ik wel blij mee ben)
Europe Queues
We know that players are still experiencing long queues in Europe. The Europe Central region is at capacity and unfortunately there is no way to increase the number of players per world in Europe Central. Adding more servers is not possible based on the complexity of all the systems that need to work together.
Due to not being able to continue expanding Europe Central capacity, we quickly spun up Europe West. This is an appealing option for new players or for players who have not significantly progressed on Europe Central. We also provided a second variation of the Founders Packs to all users who purchased them in order to make switching servers more viable.
Van de queue gaan we op EUC dus echt niet af komen totdat er genoeg mense naar EUW zijn verhuist lol. Lijkt erop dat ze gewoon niks anders kunnen/willen doen om het op EUC op te lossen. Ze zullen dus op een gegeven moment de overstap naar EUC wel aantrekkelijker MOETEN maken in mijn ogen, want volgens mij stappen er echt heel weinig mensen over naar EUW.

Hele post: https://forums.playlostar...current-top-issues/186470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik moet zeggen de queue's zijn toch al ferm verbeterd.
maximum queue was 2000 ofzo dit weekend, da's een kwartiertje wachten ofzo.
bijna lvl 50 nu, zit in artentine, maar ik doe teveel sideshizzle (mokoko's, map completion,...) waardoor ik ferm voor Vern al max lvl ga zijn :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Endgame is in de avond onspeelbaar voor mij. Onmogelijk om in een party te komen. ik vraag me af of dat op de nieuwe west europa servers ook zo is. Iemand die dat weet?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Sinds de update van vannacht lijkt alles weer te werken bij mij op EU Central! Mijn Crystalline Aura werkte niet meer, ik kreeg geen founder's pack of andere celebration packs. Zojuist ingelogd, en deze dingen werken gelukkig allemaal weer! En heb ook alles ontvangen.

Hopelijk binnen een paar uur 50 worden :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Diigii schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:29:
Sinds de update van vannacht lijkt alles weer te werken bij mij op EU Central! Mijn Crystalline Aura werkte niet meer, ik kreeg geen founder's pack of andere celebration packs. Zojuist ingelogd, en deze dingen werken gelukkig allemaal weer! En heb ook alles ontvangen.

ja maar vanavond is het drukker en dan zien we pas of het nog steeds werkt.

lets hope so!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:54
Overgestapt naar Moonkeep. Was al wel een aardig eindje op weg op EU central, maar nu tenminste op dezelfde server als een stel vrienden.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Mugwump schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:05:
Overgestapt naar Moonkeep. Was al wel een aardig eindje op weg op EU central, maar nu tenminste op dezelfde server als een stel vrienden.
kom je daar makkelijk in groupdungeons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
daltona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:09:
[...]

instant, maar op 50 nog niet geprobeerd gezien de korte tijd dat we daar zitten nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49
Alusions schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:31:
mensen die nog een guild zoeken op Thirain?
Altijd welkom bij Forsakenstars.
Zijn allemaal Nl en BE.
Ah thanks, zal straks een berichtje sturen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
daltona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:09:
[...]

Persoonlijk nog niet geprobeerd, want pas lvl 20 ofzo en daar solo ik nu in rap tempo doorheen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30

Hoop het echt !!!! als de matchmaking het alweer doet dan kan ik met een kleine queue wel leven tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Heeft iemand de Launch Celebration Gift al geclaimed op zowel Moonkeep(of welke server dan ook) en Thirian? Ben benieuw of je hem 2x mag claimen. Weet nog niet zeker op welke server ik blijf.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
die gift gaat volgens mij net als je founders pack op account en niet per server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
numb3r13 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:07:
die gift gaat volgens mij net als je founders pack op account en niet per server
Dat idee heb ik ook. Maar ik heb ook op 2 servers, door die issues, een founders pack. Vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naranya
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 20:52
Volgens mij kun je die Launch Celebration Gift maar 1x claimen per account ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
Kloever schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:32:
[...]

Dat idee heb ik ook. Maar ik heb ook op 2 servers, door die issues, een founders pack. Vandaar de vraag.
die founders pack heben ze iedereen ook 2 keer gegeven om de server transfers te bemoedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:31

CoeliJoeli

Gamer

krijg je tijdens het levelen (story of mob drops) nog gear met een ander uiterlijk? Of is dit alleen end game?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
CoeliJoeli schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:41:
krijg je tijdens het levelen (story of mob drops) nog gear met een ander uiterlijk? Of is dit alleen end game?
krijg je constant :) tenzij je skin items draagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Laatst online: 19:31

CoeliJoeli

Gamer

Zercules schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:44:
[...]

krijg je constant :) tenzij je skin items draagt
Krijg constant gear met hetzelfde uiterlijk. Of ik ben nog niet hoog genoeg (level 14 :P )

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yailen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08 18:14
Ik speel Gunlancer en ik zie wel steeds mijn gunlance + schild veranderen elke +/- 5 levels. Het ziet er steeds vetter uit :)
Qua armor veranderde er veel tussen 1-15, maar nu niet heel veel meer. Maar ziet er zeker gaaf uit.

Ben momenteel level 44.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona

Nou matchmaking is nog steeds ruk. Vanochtend ging het goed maar nu het weer drukker is werkt het weer heel slecht helaas. Mensen op west eu die al bij de endgame zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
daltona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:30:
[...]

Nou matchmaking is nog steeds ruk. Vanochtend ging het goed maar nu het weer drukker is werkt het weer heel slecht helaas. Mensen op west eu die al bij de endgame zijn?
Ik zit niet op west, maar op west is dit (nog) niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
daltona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:30:
[...]

We hebben 2 50s in de guild en die zijn lekker aan het gearen. Geen issues daar volgens mij…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Zercules schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:55:
[...]

We hebben 2 50s in de guild en die zijn lekker aan het gearen. Geen issues daar volgens mij…
Bedankt vd info. Ben echt aan het twijfelen om over te stappen maar heb twee lvl 50 chars.
In de avonduren is matchmaking echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
CoeliJoeli schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:41:
Kleur veranderd wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zercules schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:55:
[...]

3 toch? ;) Geen issues nee hier.

Zojuist ook weer fijn in 1x ingelogd op Moonkeep :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Nu online
Nog maar 2/3 lvl 50's in de guild? Dan duurt het nog wel ff voor er weer plek is lijkt me :9

Ik heb gisteravond de overstap gemaakt naar EUW (Moonkeep uiteraard) en ben nu lvl 39. Gaat toch veeeele malen vlotter als je alles skipt (want story al keer gedaan) en ook de mokoko's links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik ben me aan het verdiepen in die engravings, maar best lastig... zeker omdat ik groene boekjes tekort kom om gewoon meer zooi te levellen.... heb nu de 2 class engravings beide op 20/20 groen en blessed aura 10/20

Met de combat engravings, awakenings gekozen (20/20 blauw), maar weet even niet wat ik voor dps handig kan kiezen.. heb grudge (fout van mij op 20/20 groen) en drops of ether(20/20 groen). Zit op 440 ilvl en heb matige ringen / ketting / stone.... de stone is wel goed maar heeft 6 strong will en 6 spirit absorbtion, waarbij strong will nutteloos is :(

Ik deed voor het eerst zo'n guardian raid (die 420 one) voor de loot, en ik ging iedere keer dood :X.
Was even vergeten dat ik wel de 30% hp pots kon gebruiken... ik spam normaal de gewone +hp pots

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
Stap gezet. Ga opnieuw beginnen op Moonkeep. Heb geen vertouwen in dat EUW (snel) beter gaat worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
London schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:04:
[...]

3 toch? ;) Geen issues nee hier.

Zojuist ook weer fijn in 1x ingelogd op Moonkeep :)
Bij het inloggen rond primetime staat er Busy bij. Dat baart mij wel een beetje zorgen. Leuk dat meerderen overstappen naar Moonkeep maar daar gaan we weer als er Full bij staat -O-
De fans krijgen niet de schuld, maar de beheerders. De servers tot aan de max vol laten lopen met alle gevolgen van dien.
Niet goed voorbereid dus ze lopen klanten en geld mis |:(
Dus voor de mensen die er aan zitten te denken om over te stappen, kijk een beetje rond naar de statussen van de servers rond primetime en maak je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
NeoBlitz schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Bij het inloggen rond primetime staat er Busy bij. Dat baart mij wel een beetje zorgen. Leuk dat meerderen overstappen naar Moonkeep maar daar gaan we weer als er Full bij staat -O-
De fans krijgen niet de schuld, maar de beheerders. De servers tot aan de max vol laten lopen met alle gevolgen van dien.
Niet goed voorbereid dus ze lopen klanten en geld mis |:(
Dus voor de mensen die er aan zitten te denken om over te stappen, kijk een beetje rond naar de statussen van de servers rond primetime en maak je keuze.
Ik speel op US-West Mari, staat vanaf dag 1 al op busy maar echt nog nooit in een queue beland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
weet iemand of the calendar times kloppen? Dus bijvoorbeeld Tarsila staat op 11:00 2/22 is dat onze tijd of is dat UTC ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Zijn volgens mij gewoon server times

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusions
  • Laatst online: 17-10-2022
Zijn er queues op moonkeep?
Na 2 weken is mijn geduld stilaan op met queues op thirain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels door naar Rohendel :) Toch weer tof om een hele nieuwe zone mee te maken en ook daar is het verhaal echt dikke prima.

Mijn alt (paladin) is nu bijna net zo hoog als mijn main though haha zit best veel te slacken maar geeft niet, geniet echt ontzettend nog van de game! compleet verslaafd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alusions schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:30:
Nee. Server is soms busy maar nog nooit een queue gezien.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
Alusions schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:30:
Logde gisteravond rond 19.00 probleemloos in. Op Nineveh logde ik vaak tijdens m'n werk maar vast in om een uurtje of 16.00 (en dat ging al moeizaam met soms een overbelaste loginserver en soms queues) om vervolgens periodiek wat rond te klikken om niet uitgelogd te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Mugwump op 22-02-2022 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:39:
Inmiddels door naar Rohendel :) Toch weer tof om een hele nieuwe zone mee te maken en ook daar is het verhaal echt dikke prima.

Mijn alt (paladin) is nu bijna net zo hoog als mijn main though haha zit best veel te slacken maar geeft niet, geniet echt ontzettend nog van de game! compleet verslaafd.
Wat bedoel je met bijna net zo hoog? :) Normaal levelen of ilvl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
NeoBlitz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:59:
[...]

Wat bedoel je met bijna net zo hoog? :) Normaal levelen of ilvl?
iLvl bedoel ik inderdaad. Combat level is niets bijzonders. op 50 begint de game pas echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:18:
[...]

iLvl bedoel ik inderdaad. Combat level is niets bijzonders. op 50 begint de game pas echt :P
Ah cool :)

Een aantal titels gecheckt in-game en hoe je die verkrijgt.
Gezien dat Gunlancer Undying krijgt. Leek me leuk voor later :D
Of unlocken die titels automatisch met Powerpass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben inmiddels ook level 50 op EUW en ga hard richting de 460 ilevel. Ben nog wel veel aan het uitvogelen zoals bijvoorbeeld in m'n Stronghold hoe ik meer success rate kan krijgen bij m'n dispatch missions. Moet denk ik betere crew krijgen maar daar heb ik de currency niet voor. Is het dan beter om toch maar missies te starten maar dan met lagere success rate?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:51:
Ik ben inmiddels ook level 50 op EUW en ga hard richting de 460 ilevel. Ben nog wel veel aan het uitvogelen zoals bijvoorbeeld in m'n Stronghold hoe ik meer success rate kan krijgen bij m'n dispatch missions. Moet denk ik betere crew krijgen maar daar heb ik de currency niet voor. Is het dan beter om toch maar missies te starten maar dan met lagere success rate?
Nou daar kwam ik dus ook gisteren pas achter. dat percentage is helemaal geen succes rate. Het is iets anders wat ik ook nog niet weet :P je kan gewoon een missie met 20% ook versturen en succeed het ook gewoon maar met minder loot o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Nu online
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:01:
[...]

Nou daar kwam ik dus ook gisteren pas achter. dat percentage is helemaal geen succes rate. Het is iets anders wat ik ook nog niet weet :P je kan gewoon een missie met 20% ook versturen en succeed het ook gewoon maar met minder loot o.i.d.
Volgens mij staat het erbij. Iets met dat het de kans op extra/zeldzame items vergroot.
Naar mijn weten krijg je de normale dispatch rewards sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zijn er mensen die ook samen questen/levellen? gaat dat een beetje?

Ben zelf voornamelijk solo bezig, maar vraag mij af in hoeverre je samen kan questen cq iemand anders van lager level helpen door de quests en dungeons heen zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
London schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:51:
Hoe gaat het met de matchmaking in de avond. guardianraids, chaosdungeons en abbys dungeons?
Want zo te zien worden de central eu server niet gefixt.

Bron:

https://nl.ign.com/lost-a...europa-geen-extra-servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Bokkie schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:35:
Zijn er mensen die ook samen questen/levellen? gaat dat een beetje?

Ben zelf voornamelijk solo bezig, maar vraag mij af in hoeverre je samen kan questen cq iemand anders van lager level helpen door de quests en dungeons heen zeg maar
Ik ga soms ff mee naar low lvl dungeon, als hoger lvl krijg je gewoon volle xp. Items zijn natuurlijk compleet nutteloos, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Laatst online: 30-08 23:19
Ondertussen al weer wat verder en nu level 30. Echter ben ik nu wel aan het twijfelen als ik opnieuw ga beginnen op op EUW.

Op EUC heb ik zelf geen last van queue's, waarschijnlijk omdat ik op een iets minder populaire server zit. Op EUC ben ik echter dom bezig geweest om niet lezen en heb ik perrongelijk van die engraving books op een skill gezet die alleen nog maar 'rare' wilde hebben en toch accepteert hij de 'Common' books. Hierdoor ben ik nu wel 5 á 8 books verkeerd gebruikt. En ook heb ik misschien hoe je die paarse steentjes kan 'slijpen' verkeerd aangepakt aan het begin, maar deze komen krijg je denk ik wel weer snel terug door questen etc?

Wat is handig? Toch doorgaan omdat ik daar wel mijn staters kit heb geclaimed die ik gekocht heb na launch en wat andere pets + mounts, of over naar EUW? Zie namelijk dat sommige mensen wel hun pack daar opnieuw krijgen, maar weet niet hoe dat zit met de starters kit?

Verder speel ik met DeadEye en doe ik alle roteringen met de guns, dat is verder geen probleem. Maar mocht ik overstappen, dat ik dan toch een andere char. kies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:16:
[...]

Hoe gaat het met de matchmaking in de avond. guardianraids, chaosdungeons en abbys dungeons?
Want zo te zien worden de central eu server niet gefixt.

Bron:

https://nl.ign.com/lost-a...europa-geen-extra-servers
Geen issues, for now. Ik heb geen glazen bol en weet ook niet wat er met EUW gebeurt als er (veel) meer mensen gaan joinen.

Maar vooralsnog is het een verademing om altijd te kunnen inloggen en nooit issues te hebben met lag of matchmaking die eruit ligt :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
London schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Geen issues, for now. Ik heb geen glazen bol en weet ook niet wat er met EUW gebeurt als er (veel) meer mensen gaan joinen.

Maar vooralsnog is het een verademing om altijd te kunnen inloggen en nooit issues te hebben met lag of matchmaking die eruit ligt :)
Ik denk dat de overstap een goede keuze zal zijn, aangezien er voorlopig niets aan de servers gaat veranderen. Als matchmaking niet werkt gaat voor mij de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 13:00
boymen35 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:38:
Ondertussen al weer wat verder en nu level 30. Echter ben ik nu wel aan het twijfelen als ik opnieuw ga beginnen op op EUW.

Op EUC heb ik zelf geen last van queue's, waarschijnlijk omdat ik op een iets minder populaire server zit. Op EUC ben ik echter dom bezig geweest om niet lezen en heb ik perrongelijk van die engraving books op een skill gezet die alleen nog maar 'rare' wilde hebben en toch accepteert hij de 'Common' books. Hierdoor ben ik nu wel 5 á 8 books verkeerd gebruikt. En ook heb ik misschien hoe je die paarse steentjes kan 'slijpen' verkeerd aangepakt aan het begin, maar deze komen krijg je denk ik wel weer snel terug door questen etc?

Wat is handig? Toch doorgaan omdat ik daar wel mijn staters kit heb geclaimed die ik gekocht heb na launch en wat andere pets + mounts, of over naar EUW? Zie namelijk dat sommige mensen wel hun pack daar opnieuw krijgen, maar weet niet hoe dat zit met de starters kit?

Verder speel ik met DeadEye en doe ik alle roteringen met de guns, dat is verder geen probleem. Maar mocht ik overstappen, dat ik dan toch een andere char. kies.
Als je pas level 30 bent zou ik je toch aanraden om op EUW te beginnen. Je hebt wellicht geen last van queues, maar de hele regio EUC is onspeelbaar tijdens primetime. Hoe meer spelers op central (daar ben jij er dus 1 van), hoe erger het probleem.
Verder kun je geen groene books gebruiken op een skill die alleen maar blauwe books pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Brontosaurus99 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Als je pas level 30 bent zou ik je toch aanraden om op EUW te beginnen. Je hebt wellicht geen last van queues, maar de hele regio EUC is onspeelbaar tijdens primetime. Hoe meer spelers op central (daar ben jij er dus 1 van), hoe erger het probleem.
Verder kun je geen groene books gebruiken op een skill die alleen maar blauwe books pakt.
Precies dezelfde twijfels Al ben ik wel al lvl 50.. Heb 20euro aan gems uitgegeven, maar dat komt wel goed.
Heb wel al veel mounts enz wat ik wel zonde vind, maar als ik daar een betere speelervaring heb is het wel de moeite waard denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:52:
[...]

Precies dezelfde twijfels Al ben ik wel al lvl 50.. Heb 20euro aan gems uitgegeven, maar dat komt wel goed.
Heb wel al veel mounts enz wat ik wel zonde vind, maar als ik daar een betere speelervaring heb is het wel de moeite waard denk ik.
Gems zijn accountwide maar als je al gespendeerd hebt is het jammer. Ik had ook een mount gekocht en een gear set van m'n crystals op EUC, maar het is niet anders. Je hebt niets aan je mounts en sets als je niet eens in kunt loggen.

Het is zeker nog niet te laat om te switchen. Heel veel mensen zijn nog aan het levellen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boymen35
  • Laatst online: 30-08 23:19
Brontosaurus99 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Het vreemde is dus wel, hij slikte de boekjes wel zonder problemen zover ik kon zien en kwamen nergens anders terecht, en de skills ging verder niet omhoog kwa puntjes. Tenzij de boekjes nu ergens anders komen te staan, maar ze verdwenen uit mijn inventory en niets ging verder omhoog. Tenzij EUC zo bugged is dat hij het gewoon accepteert.

Maarjah, dan ga ik misschien toch kiezen om naar EUW over te gaan en daar opnieuw te beginnen met de 'kennis' die ik nu heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
London schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:56:
[...]

Gems zijn accountwide maar als je al gespendeerd hebt is het jammer. Ik had ook een mount gekocht en een gear set van m'n crystals op EUC, maar het is niet anders. Je hebt niets aan je mounts en sets als je niet eens in kunt loggen.

Het is zeker nog niet te laat om te switchen. Heel veel mensen zijn nog aan het levellen :)
Gems heb ik nog niet uitgegeven, dus die gaan mee?? Had gister snel een char aangemaakt op WEU maar zag mijn gems niet.. maar als het meegaat dan is het een no brainer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zercules
daltona schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:03:
[...]

Gems heb ik nog niet uitgegeven, dus die gaan mee?? Had gister snel een char aangemaakt op WEU maar zag mijn gems niet.. maar als het meegaat dan is het een no brainer!
Paarse gaan niet mee, maar premium aura is cross region (zelf getest...).
Oranje zijn cross region, kun je dus op EUW uitgeven.

Zie signature voor onze discord, in de guild nu geen plek, maar komt wel als we levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Zercules schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Paarse gaan niet mee, maar premium aura is cross region (zelf getest...).
Oranje zijn cross region, kun je dus op EUW uitgeven.

Zie signature voor onze discord, in de guild nu geen plek, maar komt wel als we levelen.
Thanks, dan haal ik met die paarse 6 maanden aura.

[ Voor 5% gewijzigd door daltona op 22-02-2022 12:28 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste