• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
fml 7k queue op mijn "rustige" server. Hrmpf.

Edit: door LA weer D3 gaan spelen, speel dat bijna meer dan LA met die queues :P

[ Voor 48% gewijzigd door Zercules op 17-02-2022 21:23 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:58
Hmmm zit erover na te denken om naar Moonkeep te gaan. Hoe zit dat echter met die Twitch drops? Die heb ik geclaimd op Beatrice. Kan je daar opnieuw aan komen of gewoon dikke pech?

• Zercules
mprkooij schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:26:
Hmmm zit erover na te denken om naar Moonkeep te gaan. Hoe zit dat echter met die Twitch drops? Die heb ik geclaimd op Beatrice. Kan je daar opnieuw aan komen of gewoon dikke pech?
Pech, maar komen wel weer nieuwe... :) Ik overweeg het ook, maar speel met wat maten, ff zien wat zij willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 17:41
Ben ook overgestapt naar Moonkeep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:04
Gewoon raar om meteen in te kunnen loggen in Moonkeep.

Gaat iemand nog een leuke guild aanmaken in Moonkeep?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Zercules
Ik maak ook een char aan op moonkeep :) Discordje aanmaken? Voel je vrij om een guild te maken, geef gil wat de naam is dan join ik

[ Voor 20% gewijzigd door Zercules op 17-02-2022 21:47 ]

• Sporez
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-01 13:56
Ok, ook moonkeep dan, als er een guild komt graag :)

• Zercules
Er is er 1 genaamd "Nederland" (toepasselijk) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:11
Ik ga waarschijnlijk ook op Moonkeep beginnen met paar andere NL/BEers. Ik heb al wel wat skins (van o.a.) Twitch, maar je krijgt je founders title blijkbaar wel op een nieuwe server/region!

https://www.playlostark.c...launch-week-player-grants

+ je krijgt nog een vette mount en andere stuff:

https://www.playlostark.c...es/european-region-update

Dus misschien dan toch maar op een andere server beginnen. Heb een character gemaakt, morgen maar even kijken naar de queue.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:58
Diigii schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:31:
Ik ga waarschijnlijk ook op Moonkeep beginnen met paar andere NL/BEers. Ik heb al wel wat skins (van o.a.) Twitch, maar je krijgt je founders title blijkbaar wel op een nieuwe server/region!

https://www.playlostark.c...launch-week-player-grants

+ je krijgt nog een vette mount en andere stuff:

https://www.playlostark.c...es/european-region-update

Dus misschien dan toch maar op een andere server beginnen. Heb een character gemaakt, morgen maar even kijken naar de queue.
die mount in die post etc krijgt iedereen though. Niet alleen mensen die van servers wisselen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 09:01

BzR

Ook nu op Moonkeep. Wat een verademing om gelijk in te kunnen loggen :)

• Ricmaniac
Gelijk geen queue met net op Thirain :P hopelijk heeft die nieuwe region het voor ons ook opgelost nu haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xgiovanni
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-12-2024
Moonkeep character aangemaakt :D Veel success allemaal en tot in PVP :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 11:27
nog 'n kek guildje die open is op Thirain? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ricmaniac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:15:
Gelijk geen queue met net op Thirain :P hopelijk heeft die nieuwe region het voor ons ook opgelost nu haha
Laten we het hopen. Waren er normaal wel ques rond deze tijd? We zullen het in de loop van de dag wel zien.

Mensen die al veel tijd er in hebben zitten gaan toch niet zomaar switchen ben ik bang. Gisteravond wel weer problemen met matchmaking op Thirain. Raids waren niet te doen evenals alle andere dingen met matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-10 12:09
Over een week of twee zijn er toch alweer zoveel gestopt dat je wel normaal kan inloggen lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dat denk ik ook. Komt wel nu weer weekend aan natuurlijk. Gaan vanmiddag / vanavond zien hoe veel effect het heeft gehad.

Misschien kunnen we hier dan eindelijk minder over servers / queues praten en gewoon puur over de game hebben :P

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 18-02-2022 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alusions
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Wij hebben nog een guild op Thirain☺️
Forsakenstars allemaal NL/Be we zijn al met 8☺️

Ign is Alusions

Wie wil mag altijd request sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:11
Beavbusi schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:39:
Over een week of twee zijn er toch alweer zoveel gestopt dat je wel normaal kan inloggen lijkt mij
Daar zit ik dus ook mee. Heb nu al aardig wat items en cosmetics op de main server, dus ik heb eigenlijk geen zin om EU West opnieuw te gaan beginnen. En zelf heb ik niet echt een probleem met een queue van een uur oid. Heb nog niets langer gehad dan 2 uur. En ben de WoW Classic queue times gewend, dat was soms wel 5-7 uur queue.

Maar tot nu toe, super verrast over de game (denk velen met mij). Dus vandaag ook weer heerlijk verder levelen :D

Zowel mijn main server (Calvasus) en de nieuwe Moonkoop op EU West zijn allebei "Good". Weet niet het verschil, maar lijken zo op het eerste oog even druk te zijn rond dit tijdsstip.

[ Voor 12% gewijzigd door Diigii op 18-02-2022 09:02 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Diigii schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:59:
[...]

Daar zit ik dus ook mee. Heb nu al aardig wat items en cosmetics op de main server, dus ik heb eigenlijk geen zin om EU West opnieuw te gaan beginnen. En zelf heb ik niet echt een probleem met een queue van een uur oid. Heb nog niets langer gehad dan 2 uur. En ben de WoW Classic queue times gewend, dat was soms wel 5-7 uur queue.

Maar tot nu toe, super verrast over de game (denk velen met mij). Dus vandaag ook weer heerlijk verder levelen :D

Zowel mijn main server (Calvasus) en de nieuwe Moonkoop op EU West zijn allebei "Good". Weet niet het verschil, maar lijken zo op het eerste oog even druk te zijn rond dit tijdsstip.
Ga ook zeker niet naar een andere server. Al veel te veel progression op deze server. Al is het alleen al die 400 mokoko seeds XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarraraGT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 12:13
Net met Amazon gesproken hierover. Heb je je Twitch rewards al geclaimed op een andere character, dan kan je een nieuw Twitch kanaal maken. Deze vervolgens koppelen aan je Lost Ark account, en dan kan je de rewards opnieuw verdienen.

Voor de mensen zoals ik die meteen dit soort time-limited dingen wilt hebben :")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 11:02

Fordox

00101010

Ik heb nu op Beatrice het verhaal tot level 23 uitgespeeld. Nu gaat de wereld voor me open (denk ik) en ik kwam in aanraking met guilds. Nu merk ik dat Beatrice een heel erg Duitse server is :')

Ik denk dat ik ook gezellig met jullie in Moonkeep kom met een nieuwe character. Is daar al een t.net guild?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
als je lvl 50 bent krijg je toch een pass om een alt naar 50 te boosten? Kan je die dan ook op een andere server gebruiken?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epicas
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-10 08:10
Ik heb gisteren een guild aangemaakt op Moonkeep: Intelligence. Mijn IGN is Moscow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricmaniac schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:10:
[...]

Ga ook zeker niet naar een andere server. Al veel te veel progression op deze server. Al is het alleen al die 400 mokoko seeds XD
400 Freak :P

Ga al die meuk later wel doen, kom vanzelf op het moment dat de enige progressie nog dailies is, dan maak ik wel tijd voor al die completionist dingen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bokkie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:33:
[...]

400 Freak :P

Ga al die meuk later wel doen, kom vanzelf op het moment dat de enige progressie nog dailies is, dan maak ik wel tijd voor al die completionist dingen
Als je toch al op een bepaalde locatie bent met een guide, kun je ze net zo goed meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

CarraraGT schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:35:
Net met Amazon gesproken hierover. Heb je je Twitch rewards al geclaimed op een andere character, dan kan je een nieuw Twitch kanaal maken. Deze vervolgens koppelen aan je Lost Ark account, en dan kan je de rewards opnieuw verdienen.

Voor de mensen zoals ik die meteen dit soort time-limited dingen wilt hebben :")
Volgens mij krijg je dan nu alleen nog maar de T4 rewards. T1 t/m 3 is niet meer te krijgen voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Brummetje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Volgens mij krijg je dan nu alleen nog maar de T4 rewards. T1 t/m 3 is niet meer te krijgen voor zo ver ik weet.
Deze worden later recycled dus je kan ze over een paar weken terug krijgen via twitch streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
daltona schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:50:
als je lvl 50 bent krijg je toch een pass om een alt naar 50 te boosten? Kan je die dan ook op een andere server gebruiken?
Je moet een quest afronden eerst, en deze pass is server bound

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
heeft er iemand al een idee of de nieuwe region iets gedaan heeft met de queue's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
numb3r13 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:43:
heeft er iemand al een idee of de nieuwe region iets gedaan heeft met de queue's?
Vast wel, iig wel voor de mensen die naar EUW zijn gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yailen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08 18:14
Zijn er al NL guilds gespot op de nieuwe EU West servers?
Ik speel zelf op Tragon, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Yailen schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:01:
Zijn er al NL guilds gespot op de nieuwe EU West servers?
Ik speel zelf op Tragon, ik ben benieuwd!
Ik zit in "Nederland" op Moonkeep, leuke server wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 13:02
Mocht iemand nog ‘Lost Ark Apprentice Starter Pack’ willen? Ik heb die per ongeluk gekocht, dacht dat dit de versie was waarmee ik hem kon spelen 😭😭🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Zercules schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:28:
[...]

Ik zit in "Nederland" op Moonkeep, leuke server wel.
Leuke guild ook?

Ik moet nog beginnen en twijfel nu al over een server, overal zitten wel wat Nederlanders heb ik het idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

numb3r13 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:43:
Opzich wel, maar Thirain heeft nog altijd een 8k+ queue rond 16:00 uur dus je kan nog altijd niet gelijk spelen.

EUW = gelijk inloggen, ook de ''drukke'' server Moonkeep.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 00:13
Goed nieuws!

Aangezien een aantal leden (aangegeven hebben dat ze) niet meer spelen is er ruimte voor nieuwe leden in de guild Lost Tweakers op Thirain. Mocht je actief spelen, dit van plan zijn te blijven doen en nog op zoek zijn naar een guild dan ben je welkom in onze guild. Via Alt-U kan je ons in het guildmenu vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
CarraraGT schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:35:

Ik krijg die items maar niet in mijn mail. Snap er niets van. Heb twitch, amazon en steam gelinked (voor zover ik weet) maar zie de pets en mounts niet in mijn mailbox verschijnen.

Hmm zie net via https://www.playlostark.com/en-gb/twitch-drops#twitch-drops dat ik nog een keer op Linked to steam kon klikken. Dus nu hopen dat ik alles binnen 24 uur binnen krijg :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:59
Ook maar char op Moonkeep gemaakt, kon er in 1x in hoppaaa.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
Kieft91 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:
[...]

Leuke guild ook?

Ik moet nog beginnen en twijfel nu al over een server, overal zitten wel wat Nederlanders heb ik het idee
Jep is gezellig, zit al vol maar zal binnenkort plek hebben na lvlen van de guild

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Iemand zou een <Away From Keyboard> guild moeten maken op Moonkeep.
Prima tweaker guild naam :)
Zou het graag doen maar mijn guild leader nonsense is over, ben te oud.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 16:53
Blijf lekker op Thirain. Heb daar ook alles geclaimd. Of je moet alles ook krijgen op EU West.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zercules schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:23:
Er is er 1 genaamd "Nederland" (toepasselijk) :)
Ik speel nu ook op Moonkeep maar kan deze guild niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
Causs schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:05:
Blijf lekker op Thirain. Heb daar ook alles geclaimd. Of je moet alles ook krijgen op EU West.
Ja, hier ook geen zin om opnieuw te beginnen.
Ben benieuwd of die servers van Europe West wel beetje vol komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plopobiel
  • Laatst online: 19:50
Sinds vandaag gestart op Moonkeep. maar dit weekend weinig tijd eerst naar mijn kleinkind morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Dysg3nic schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:20:
[...]

Ja, hier ook geen zin om opnieuw te beginnen.
Dan is deze game helemaal niets voor jou, als je wil progressen dan moet je onder andere ook Alts aanmaken om mats te farmen etc.
Koreaanse MMO's zijn dan echt niet je ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-10 14:08
Bad Brains schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:24:
[...]

Dan is deze game helemaal niets voor jou, als je wil progressen dan moet je onder andere ook Alts aanmaken om mats te farmen etc.
Zit toch wel een verschil tussen alts maken of op een hele nieuwe server beginnen.
En dit is prima te spelen zonder als een gek te farmen. Kunt ook wat rustiger "progressen".
Ieder zijn eigen tempo en ieder zijn eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Brontosaurus99 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:34:
[...]

Zit toch wel een verschil tussen alts maken of op een hele nieuwe server beginnen.
In een week ben je casual level 50, old school Lineage II deed je een week grinden in Cruma om van level 20 naar 23 te gaan. Om naar 50 te komen, dat was maanden..

Maar idd, ieder zijn ding. Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 16:53
Bad Brains schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:36:
[...]

In een week ben je casual level 50, old school Lineage II deed je een week grinden in Cruma om van level 20 naar 23 te gaan. Om naar 50 te komen, dat was maanden..

Maar idd, ieder zijn ding. Just saying.
Het gaat mij ook niet om het levelen. Ik heb items redeemed van de founder's pack, Amazon Pime en Twitch Drops. Volgens mij krijg ik die laatste twee sowieso niet terug als ik van region zou wisselen. Daarnaast, waarom zou ik eigenlijk van region wisselen :P Thirain is prima. Alleen de queues zijn wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Causs schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:46:
[...]

Het gaat mij ook niet om het levelen. Ik heb items redeemed van de founder's pack, Amazon Pime en Twitch Drops. Volgens mij krijg ik die laatste twee sowieso niet terug als ik van region zou wisselen. Daarnaast, waarom zou ik eigenlijk van region wisselen :P Thirain is prima. Alleen de queues zijn wat minder...
Ah joh, die twitch dingen komen maandelijks in een ander kleurtje terug, dat is met al die spellen. Wat skins maken het spel niet voor mij, geen queue frustratie en de community wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Nu 1020 op m'n main en een paar alts tussen de 400-500. Nog steeds wel echt leuk.
Raids worden steeds leuker omdat de mensen ook wat meer opletten nu en niet weigeren HP pots te gebruiken.

Moet alleen zeggen dat ik wel een beetje getilt raak door de servers. Matchmaking is op dit moment echt onspeelbaar. Vandaag ruim 2 uur lang vastgezeten om proberen te queue'en voor dungeons wat dan elke keer stuk loopt. Nu al de derde dag op een rij dat ik eigenlijk geen dailies kan doen. Hoop dat ze dit nu wel echt binnen een week gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Laatst online: 28-09 15:39
Fordox schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:19:
[...]

Ik speel nu ook op Moonkeep maar kan deze guild niet vinden
Je moet in dit geval niet op Name maar Description zoeken, dan vind je de guild. Zitten wel maar 2 of 3 personen in,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Lupine_Wonse schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:35:
[...]

Je moet in dit geval niet op Name maar Description zoeken, dan vind je de guild. Zitten wel maar 2 of 3 personen in,
Nee hoor, guild heet Nederland.
Zal niet te vinden zijn omdat 'ie vol zit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 14:13
Kunnen jullie op de EU west server wel normaal in dungeons komen? Ik krijg op thirain constant "You cannot do it right now. Please try again later" terwijl ik dan 4/4 accepted heb in queue. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Ja werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
Bad Brains schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 19:24:
[...]

Ja dat heb ik al gedaan hoor, maar om weer vanaf 0 te beginnen is toch een beetje zonde. Gelukkig kan ik voor de drukte inloggen zonder veel last te hebben van de queues. Nu alleen de lag nog van matching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vanavond weer een aantal eilandjes gedaan en ik blijf dat zo leuk vinden :P mijn power is vrijwel gelijk gebleven na een hele avond spelen maar toch voelt het als progressie haha :)

Ik ga het denk ik op 1 van de meest inefficientste manieren spelen en alle T1 content completen voordat ik verder ga met tier 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
thewizard2006 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:26:
[...]

Ik krijg die items maar niet in mijn mail. Snap er niets van. Heb twitch, amazon en steam gelinked (voor zover ik weet) maar zie de pets en mounts niet in mijn mailbox verschijnen.

Hmm zie net via https://www.playlostark.com/en-gb/twitch-drops#twitch-drops dat ik nog een keer op Linked to steam kon klikken. Dus nu hopen dat ik alles binnen 24 uur binnen krijg :D
Inmiddels dus mijn spulletjes binnen. Ergens zelf over heen gekeken. Gelukkig heeft het niets van mijn progressie afgedaan. Die 100k heb ik nog lange niet gebruikt en de cosmetics... ach tja vind ik niet zo boeiend :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zercules
Moonkeep spelers!

Is er animo voor een guild samen?
Ik wil er wel 1 maken, post/ quote/ like hier.
Als er 5-10 mensen zijn die dit zien zitten en een aantal (minimaal 2-3) ook wil helpen met het managen dan lijkt het mij een goed idee.

Wil voorstellen om het een engelse guild te maken om ook niet tweakers te recruiten.

Als je reageert: ook een idee voor de naam?
Let op dat er maar 1 spatie mogelijk is.
Kan dus max 2 woorden zijn.

Mij lijkt het leuk, guild naam idee:
Ad Infinitum (tot in het oneindige).

[ Voor 24% gewijzigd door Zercules op 19-02-2022 08:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zercules schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:01:
Moonkeep spelers!

Als er 5-10 mensen zijn die dit zien zitten en een aantal (minimaal 2-3) ook wil helpen met het managen dan lijkt het mij een goed idee.

Wil voorstellen om het een engelse guild te maken om ook niet tweakers te recruiten.

Wil ook wel joinen dan :)

Heb ook de stap gemaakt richting EUW en vanmorgen alle 3 m'n Founder packs ontvangen :)

Jammer van de progress op EUC maar dat weekje doe ik graag opnieuw als dat een lag/queue vrije ervaring oplevert.

Vooralsnog geen spijt van.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
Moonkeep spelers!

Ik wil hem ook joinen. Ik ben ook overgestapt naar EUW. De wachttijden in Thirain zijn nog veel te lang. Als ik om 20.30 inlog, wil ik niet 2 of meer uur wachten in een queue van 10k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Moonkeep spelers!

Ik wil hem ook wel graag joinen. Daarnet lev 28 geworden en besloten om moonkeep mijn main server te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
Top, zal ‘m zo aanmaken, PB me jullie ID’s als je me jou wilt laten toevoegen. Anders op Ad Infinitum zoeken ingame (log over half uurtje in ofzo) :) Graag vrijwilligers om de guild mee te helpen managen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10 14:23
Ik zit ook op Moonkeep en zou graag in de guild willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Alvast discord: https://discord.gg/4YnFJ5eAFA

Ik kan (voorlopig) nog geen guild maken omdat ik de mijne net geleaved ben :) Voel je vrij alvast de discord te joinen. Zal gil geven als de guild live is daar.

Guildnaam = Already Taken.
We zullen hem publiek zetten

[ Voor 12% gewijzigd door Zercules op 19-02-2022 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 09:07

Kajel

Development in Style

Zercules schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:00:
Alvast discord: https://discord.gg/4YnFJ5eAFA

Ik kan (voorlopig) nog geen guild maken omdat ik de mijne net geleaved ben :) Voel je vrij alvast de discord te joinen. Zal gil geven als de guild live is daar.
Net de Discord gejoined. In-game name is Firenze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-10 11:56
Aantal collega's en ik zijn toch maar op Moonkeep begonnen, aangezien we geen zin hadden in queues en 3 man nog moesten beginnen met een character. Zijn er al leuke Tweakers guilds gestart? Wij willen wel joinen in ieder geval (we zijn met een man of 5 nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
Simone96 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:07:
Aantal collega's en ik zijn toch maar op Moonkeep begonnen, aangezien we geen zin hadden in queues en 3 man nog moesten beginnen met een character. Zijn er al leuke Tweakers guilds gestart? Wij willen wel joinen in ieder geval (we zijn met een man of 5 nu).
Stuur ingame berichtje en join de discord (2 posts hierboven) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10 19:21
Iemand een goede video waarin veel tips/een introductie voor beginners in staan? Heb nu ~5 uur in de game zitten, maar merk dat ik de interesse begin kwijt te raken omdat er zoveel onderdelen/functies in het spel zitten, waar ik geen idee van het heb wat het in inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zercules schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Stuur ingame berichtje en join de discord (2 posts hierboven) :)
Hou je een plekkie open, zit met een omgewaaide schutting dus ik weet niet wanneer ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Bad Brains schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:11:
[...]

Hou je een plekkie open, zit met een omgewaaide schutting dus ik weet niet wanneer ik online ben.
Àye tuurlijk! Firenze (ingame naam) is onze huidige guild leader, nog zat plek :) Succes met de schutting, vervelend! m'n overburen hadden eergisteren een overkapping laten plaatsen, gisteren is dat ding kapot gewaaid...... Ongelofelijk, wat een pech sommige mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 09:07

Kajel

Development in Style

Bad Brains schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:11:
[...]

We houden een plekje voor je open. Ping me als je online bent (Firenze ingame, en je kunt me ook op Discord vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-09 14:49
Mochten er mensen op Stonehearth nog een guild zoeken, stuur gerust een bericht.
IG = Warshalty. We spelen momenteel met paar man, allemaal NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ook in een groep? Want solo werkt sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ja, ook dat werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 07:04
Zijn er al Nederlandse guilds op Moonkeep die nog een plekje hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Bajo op 19-02-2022 16:55 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ook maar overgestapt naar moonkeep. De que's en lag op Thirain zijn gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 13:02
Zijn er al fatsoenlijke mogelijkheden om hem te spelen in Nederland? Ik heb de Founders editing gemist en wel een DLC gekocht denkende dat dit de main game was 🙈.

Edit: gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door Nevels op 19-02-2022 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Bajo schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:54:
Zijn er al Nederlandse guilds op Moonkeep die nog een plekje hebben?
Ja een guild van voornamelijk tweakers. Even zoeken op de naam Already Taken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 12:19
Best demotiverend dit, steek je 35 uur in een character op EU central en dan komt er een heel nieuwe server region. Het voelt alsof de server waar ik nu op zit (Antares) gaat doodbloeden, in elk geval wel qua Nederlanders.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Ben nu iLVL 340

Is echt veel te doen :)

Dat hele engraving gebeuren snap ik niet helemaal, op dit moment alleen nog mijn class engraving.
En die hele zooi ability stones die je krijgt, moet je die allemaal faceten of kan je ze samenvoegen oid? Of zijn ze gewoon rijp voor de sloop (krijg je nog iets van die dingen slopen?) halve inventory zit er vol mee

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Gewoon rerollen niet aan denken. Spel is zonder alts toch amper te doen qua progress, maar snap de frustratie. Had zelf 60u en wat shop items in m’n berserker zitten. Is niet anders.
Moonkeep iig leuke start, guild groeit goed!

Join de discord hier: https://discord.gg/gzQ9qDYW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 06:23
Zercules schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:20:
[...]

Dit kun je idd doen, of er het beste van maken :) Maar die bonussen zijn totaal niet boeiend. Ik heb er iig geen flikker aan gehad :D
Inmiddels overgestapt naar moonkeep, nog niets gemist uit de apprentice pack. En geen Franse chat meer, dat is een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 08:11

Silence

Godlike

Snap nooit zo waarom je zo server gebonden bent bij dit soort games. Waarom niet inloggen op een character en dan een van de servers joinen of loadbalancing servers (zal wel niet mogelijk zijn denk ik).

Deze week in 6 dagen 70 uur erin gestoken en ga nu niet weer opnieuw beginnen ergens anders, straks misschien ook weer hetzelfde liedje en ga je dan weer ergens anders heen?

Vind het op dit moment wel elke keer van het zelfde worden. Je komt op een nieuw continent loopt al die questen weer te G spammen, ziet iedereen in de zelfde gear/skin lopen. Weet niet of het mij vast blijft houden, want ik zie het alweer uitlopen dat je straks dagen met dat bootje aan het varen bent wat eeuwen duurt.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Silence schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:20:
Snap nooit zo waarom je zo server gebonden bent bij dit soort games. Waarom niet inloggen op een character en dan een van de servers joinen of loadbalancing servers (zal wel niet mogelijk zijn denk ik).
Nouja, ESO bewijst dat het dus wel kan. Irritant ook dat ik een lijstje RPG karakternamen heb en dat die ondertussen op Moonkeep allemaal al in gebruik zijn. Mijn inspiratie is echt op nu.

Niets...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
Ahrnuld schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:27:
[...]

Nouja, ESO bewijst dat het dus wel kan. Irritant ook dat ik een lijstje RPG karakternamen heb en dat die ondertussen op Moonkeep allemaal al in gebruik zijn. Mijn inspiratie is echt op nu.
Neem de naam Reetveter of Fietspomp. Altijd beschikbaar voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ahrnuld
Zercules schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:31:
[...]

Neem de naam Reetveter of Fietspomp. Altijd beschikbaar voor mij.
Goud :) Nou ik heb een karakter met een iets beschaafdere naam :>

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ahrnuld schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:16:
Best demotiverend dit, steek je 35 uur in een character op EU central en dan komt er een heel nieuwe server region. Het voelt alsof de server waar ik nu op zit (Antares) gaat doodbloeden, in elk geval wel qua Nederlanders.
Hoezo bloedt antares dood?

genoeg engelsen op de server en een tweakers guild (die nu vol zit volgens mij)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vind het op dit moment wel elke keer van het zelfde worden. Je komt op een nieuw continent loopt al die questen weer te G spammen, ziet iedereen in de zelfde gear/skin lopen. Weet niet of het mij vast blijft houden, want ik zie het alweer uitlopen dat je straks dagen met dat bootje aan het varen bent wat eeuwen duurt.
Dat is toch letterlijk de loop van een doorsnee mmorpg? Nieuw gebied unlocken --> gear farmen --> sterker worden --> nieuw gebied unlocken --> gear farmen --> sterker worden. Met dan natuurlijk wel de nodige side content zoals collectables, reps, titels, mounts, pets etc etc. Vind het niet zo vreemd allemaal :P Of het lang leuk blijft zal moeten blijken.

WoW heeft me 16 jaar kunnen boeien.. >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 14:13
Ik heb ook geapplied op Moonkeep :) Ingame: Sativea

[ Voor 8% gewijzigd door clockw1ze op 19-02-2022 22:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
Voor diegene die het tweede founderpack nog niet ontvangen hebben :

https://forums.playlostar...our-gifted-founders-packs

Daar kun je het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Lupine_Wonse schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:16:
Voor diegene die het tweede founderpack nog niet ontvangen hebben :

https://forums.playlostar...our-gifted-founders-packs

Daar kun je het melden.
daar gaat een stagiair slapeloze nachten van krijgen bij amazon/ smilegate.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Zercules schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:06:
[...]

daar gaat een stagiair slapeloze nachten van krijgen bij amazon/ smilegate.......
Hadden ze er maar niet zo'n bende van moeten maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
https://forums.playlostar...ker-sets-different/160215
Wtf lol? en blijkbaar kun je je nieuwe Lawmaker set niet dyen...

[ Voor 4% gewijzigd door Msi92 op 19-02-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Er zijn ook mensen die niet alleen maar G spammen tijdens het questen en gewoon het verhaal volgen.
Ook is met het bootje varen heel vaak niet nodig omdat je die ocean liners hebt die je van continent naar continent varen binnen een paar seconde.

Maar idd is sailing met de 100+ eilanden in de game wel een deel van de content ja.

Misschien is deze game niet zo voor jou dan. Zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ff serieus. Hoe spelen mensen hier end game? Raids en Dungeons? Op de server waar ik zit is het echt niet te doen. Je kan matchmaking joinne, iedereen accept, maar je komt er gewoon niet in. 1x in het half uur lukt het en dan heb je een raid die failt en je kan weer opnieuw beginnen.

Ik begin er een beetje moedeloos van te worden ondertussen. De lol gaat er echt vanaf op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
MyKey schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:42:
Ff serieus. Hoe spelen mensen hier end game? Raids en Dungeons? Op de server waar ik zit is het echt niet te doen. Je kan matchmaking joinne, iedereen accept, maar je komt er gewoon niet in. 1x in het half uur lukt het en dan heb je een raid die failt en je kan weer opnieuw beginnen.

Ik begin er een beetje moedeloos van te worden ondertussen. De lol gaat er echt vanaf op deze manier.
Dat zijn de drukke servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
MyKey schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:42:

Is helaas op de gehele region.
De servers zijn met elkaar verbonden als het op endgame content aan komt en heel EU central heeft daar nu dus last van. US east had dit ook gisteren en vandaag. De dungeon servers kunnen de capacity niet aan.

Word er inmiddels ook wel moedeloos van inderdaad.
Het lastige is ook dat amazon deze shit nog niet echt aknowledged heeft of er iets over zeggen.

Vind dit inmiddels irritanter dan de server queues.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 19-02-2022 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ricmaniac schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:45:
[...]

[...]

Is helaas op de gehele region.
De servers zijn met elkaar verbonden als het op endgame content aan komt en heel EU central heeft daar nu dus last van. US east had dit ook gisteren en vandaag. De dungeon servers kunnen de capacity niet aan.

Word er inmiddels ook wel moedeloos van inderdaad.
Het lastige is ook dat amazon deze shit nog niet echt aknowledged heeft of er iets over zeggen.

Vind dit inmiddels irritanter dan de server queues.
Ik zit liever in een queue en kom dan in een game waar ik kan spelen, dan deze rommel. Ik heb het nu 2 dagen, zit ook pas 2 dagen op het level dat ik doe dus geen idee hoe het hiervoor was, maar ik zie nergens er iets over dat dit een prio is om asap te fixxen. Ik heb echt geen zin om weer te levelen, maar de kans is groot dat als dit lang duurt, ik toch maar naar euw ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
MyKey schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:48:
[...]

Ik zit liever in een queue en kom dan in een game waar ik kan spelen, dan deze rommel. Ik heb het nu 2 dagen, zit ook pas 2 dagen op het level dat ik doe dus geen idee hoe het hiervoor was, maar ik zie nergens er iets over dat dit een prio is om asap te fixxen. Ik heb echt geen zin om weer te levelen, maar de kans is groot dat als dit lang duurt, ik toch maar naar euw ga.
Ja dit is pas zo erg sinds een dag of 3 nu. Heel klote.. Maar vind ook al dat ik te veel invested bent om op een andere server / region ga spelen.

Ben overgegaan naar alle Tier 1 eilanden afmaken. Best veel leuke eilanden die je tegenkomt.

Pagina: 1 ... 20 ... 28 Laatste