Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
daltona schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:47:
krijg je uiteindelijk meer mounts of zijn die alleen met echt geld te krijgen?
Er zijn mounts te krijgen door het completen van je adventure books, en als het goed is ook met reputation.
Tevens heb ik een aantal mounts van quests gekregen.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Ik vermaak mij heerlijk met dit spel! Wat een verademing als je hebt gejojo'd tussen OSRS, GW2 en FFXIV. Net de siege quest gehad en wat een spektakel was dat zeg. Kan niet wachten om meer te zien van de game. Meestal op mijn server maar een queue van 700-800 na het avondeten. Helemaal prima. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik heb gisteren een schildpad mount gehad, ding is groot maar wel erg grappig. Je kunt uit drie kleuren kiezen uiteindelijk na quests op turtle-island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Nou, al 3 keer nu een crash terwijl ik in de wachtrij sta... vandaag niet spelen vrees ik....

Meestal zat ik er al in voordat er een wachtrij was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-09 06:43
Zat er vandaag eindelijk eens een keer direct in zonder te wachten. Gisteren uren gewacht 10.000ste ongeveer) kwam ik er eindelijk in kreeg ik Cannot connect to the server. Exiting the game. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Aura plots niet meer active, had er nog tot 3/16/2022. Hopelijk snel gefixed, nu had ik geen errors en que's op spectrum.

Edit : Store is in onderhoud zo te zien, zal daarmee te maken hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door KBE91 op 16-02-2022 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
heel vreemd, had die lvl 50 pack gekocht dat je om de 10 lvls crystals krijgt en had een maand die aura van mijn founderspack. allebei weg nu..

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 13:40
Zercules schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:57:
Wel jammer dat ze die twitch mount een "booster" functie hebben gegeven (soort sprint).
Ding klinkt idioot, ziet er totaal niet uit, maar is sneller dan andere mounts.

Dank amazon.......

[Afbeelding]
Merk geen snelheidsverschil tussen boost/geen boost met deze mount.
Verder mist deze de jump die andere mounts wel hebben, waarmee je ook sneller vooruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:58
Is er nog plek bij de Thirain guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47
Stronghold level 10.

Kan nu blijkbaar gatheren op mijn eiland.
Wel makkelijk voor het gatheren levelen. Alle gathers gedaan en kost zo'n 7000 energy. Denk dat dit dagelijks reset maar weet ik nog niet zeker.

Vanavond even de abyssal dungeon doen voor de weekly reset van morgen. Als die niet te moeilijk is en ik tijd over heb probeer ik die ook nog even gauw te doen vandaag op mijn Paladin denk ik die ik had geboost naar 302. Zou zonde zijn om weekje mis te lopen denk ik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:45
Lekker spel! Net eerste abbysmal dungeon gecleared, 3x party disband met pugs. Best pittig, maar gelukkig gecleared. Is er nog plek in een van de Tweakers guilds? Heb een nieuwe main door de powerpass en ben guildloos, maar merk dat deze content fijner is met mensen in een groep ipv pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
Ricmaniac schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:39:
Stronghold level 10.

Kan nu blijkbaar gatheren op mijn eiland.
Wel makkelijk voor het gatheren levelen. Alle gathers gedaan en kost zo'n 7000 energy. Denk dat dit dagelijks reset maar weet ik nog niet zeker.

Vanavond even de abyssal dungeon doen voor de weekly reset van morgen. Als die niet te moeilijk is en ik tijd over heb probeer ik die ook nog even gauw te doen vandaag op mijn Paladin denk ik die ik had geboost naar 302. Zou zonde zijn om weekje mis te lopen denk ik
Wel minder XP voor het gatheren dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
Raven__NL schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:19:
Is er nog plek bij de Thirain guild?
De 2 Tweaker guilds zitten vol. Ik heb nog een guild waar ondertussen al aardig wat Tweakers in zitten. Als je zoekt op Res moet je hem kunnen vinden. Nog maar een paar plekken vol zo hard is het al gegaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:58
Binshou schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:55:
[...]

De 2 Tweaker guilds zitten vol. Ik heb nog een guild waar ondertussen al aardig wat Tweakers in zitten. Als je zoekt op Res moet je hem kunnen vinden. Nog maar een paar plekken vol zo hard is het al gegaan :)
Applied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
Binshou schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:55:
[...]

Ook met redelijk actieve spelers? Misschien nog een plekje voor mij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
Dysg3nic schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:01:
[...]

Ook met redelijk actieve spelers? Misschien nog een plekje voor mij dan :)
Moeilijk te zeggen met de huidige queues.
Maar over algemeen wel 6-8 mensen online, en weet dat er zeker 3 a 4 niet online komen vanwege de queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
Op Antares zit ook een tweakers guild (Tnet). Gister hadden we 19 leden ;)

Nu weer wel met queue van 5k :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
soppie11 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:13:
Ik krijg nu de melding: The selected region is closed? Cannot connect to the server. Hij laat bij central europe geen enkele server zien, meer mensen hier last van?
Ik krijg deze melding meerdere momenten op meerdere dagen. Nog geen seconde ingelogd geweest. Ik heb met VPN kunnen downloaden maar daar lijkt het bij te stoppen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Lord_T schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 19:39:
Op Antares zit ook een tweakers guild (Tnet). Gister hadden we 19 leden ;)

Nu weer wel met queue van 5k :(
Net ook toegetreden tot Tnet Antares :)

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zMGnDll.png

Wel een aantal uurtjes in het spel zitten nu. Heb nog steeds echt veel plezier. Vind end-game echt een stuk leuker dan het levelen, zoveel opties en leuke dingen om te doen. Ben helaas een beetje RNG-gated dus de sprong van tier 2 mis ik deze week. Nog 2 items die ik van +14 naar +15 moet tillen.

Hopelijk eind week m'n main rond de ~1100, 1 alt op 800 en 2 alts op 500.
Hoop wel dat de queues wat minder worden, vind het wel vervelend dat ik in de middag de queue in moet gaan om na werk te kunnen spelen en daarna moet zorgen dat ik gedurende avond geen DC krijg als ik wat anders ga doen. Heb het gevoel dat die 'angst' van mensen ook weer zorgt dat de queues zo lang blijven, niemand wilt uitloggen, AFK macros, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:20
Queues lijken alleen maar erger te worden naarmate de dagen vorderen, iedere EU-realm minimaal 6k queue op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epicas
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-07 15:14
joostmakaay schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:06:
Queues lijken alleen maar erger te worden naarmate de dagen vorderen, iedere EU-realm minimaal 6k queue op het moment.
Dat idee heb ik ook. Kon meestal wel spelen na een queue van 4k. Vandaag ineens 9k…. Probeer het later wel weer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Ik dacht dat het spel de queue was.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:01

BzR

Zijn er buiten het Koreaanse Youtube Channel nog andere websites of kanalen waar meer wordt ingegaan op bijvoorbeeld spell rotaties, builds, macros, dps/healing stats? In vergelijking met WoW of FFIV kan ik hier zeer weinig over vinden voor Lost Ark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infada
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-06 19:16
BzR schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:40:
Zijn er buiten het Koreaanse Youtube Channel nog andere websites of kanalen waar meer wordt ingegaan op bijvoorbeeld spell rotaties, builds, macros, dps/healing stats? In vergelijking met WoW of FFIV kan ik hier zeer weinig over vinden voor Lost Ark.
Zelf vind ik maxroll.gg een fijne site om build guides etc. op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
De items die ik heb gekregen door twitch drops had ik eerst in die soort mailbox gekregen. Nu logde ik net in, en zie ik dat ze weg zijn. Iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mprkooij schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:49:
De items die ik heb gekregen door twitch drops had ik eerst in die soort mailbox gekregen. Nu logde ik net in, en zie ik dat ze weg zijn. Iemand anders dit probleem?
Probeer Lost Ark Shop (F4), en dan rechtsonder: Product Inventory.
Daar vond ik een aantal items die ik eerder in een soort van mailbox kreeg. Misschien dat jij dat bedoelt.

Ook hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GK4cmaO7t52cosiljX_vx-FBXQM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QHTWrvmgqZSLd0qLaaBGlnUm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door NeoBlitz op 16-02-2022 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR

BzR

Infada schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:47:
[...]

Zelf vind ik maxroll.gg een fijne site om build guides etc. op te zoeken.
Thanks! Zoiets bedoelde ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Kreeg net een skill point potion +4, maar ik kan die hele potion nergens meer terug vinden. Is dat bugged? Zelfde met vitality potions, ook niet in mijn inventory.

Was een adventure quest :/

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Baiko schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:40:
Kreeg net een skill point potion +4, maar ik kan die hele potion nergens meer terug vinden. Is dat bugged? Zelfde met vitality potions, ook niet in mijn inventory.

Was een adventure quest :/
Die worden automatisch geactiveerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
RubenSaurus schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:50:
[...]

Die worden automatisch geactiveerd :P

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
ik ben nu al een aantal dagen aan het kijken hoe ik het voor elkaar krijg om lost ark te downloaden heb al een vpn in engeland geprobeerd maar krijg het tot op heden niet gelukt..

gelukt met behulp van tunnelbear naar duitsland :)

zijn er al meldingen van eventuele bans oid omdat wij uit een restricted region komen?

en founders editie een must en hoe schaf ik die aan?

[ Voor 36% gewijzigd door thuran op 16-02-2022 23:45 ]

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Misschien gekke vraag, maar ik heb mijn stronghold unlocked, leuk eiland. Maar kan ik nou ook in mijn mansion zelf? Want je kan wel bedden en tafels maken, neem aan dat die niet voor buiten zijn toch?

[ Voor 19% gewijzigd door KookSpook op 17-02-2022 00:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren de eerste 2 Abyssal Dungeons gedaan en holy shit wat was dat cool.
Ik had niet verwacht dat deze game zo vroeg al zulke content zou hebben :P

Was echt moeilijk in het begin.
Ook de eerste keer dat we echt met elkaar de tactics moesten bespreken omdat je het anders gewoon niet kan halen.

Vooral de eerste boss bij de 2e dungeon vraagt van iedereen zijn volle aandacht anders wipe je gewoon.

Gelukkig nog kunnen doen voor de weekly reset :)

Had btw wel 1 keer dat we echt een faal groep hadden. 8 keer geprobeerd ofzo en 2 begrepen het gewoon niet ook niet na 10 keer uitleggen.

Toen met de nieuwe groep adden we een bard en donders wat maakt dat veel uit zegt (als die oke is)
Die shielding is super fijn en je merkt nu al direct dat een support echt veel uit maakt.

Wilde direct bijna een bard boosten haha

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2022 08:30 ]

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Mijn stronghold is nu level 7 (ben lvl 40). Ik heb niets meer te researchen behalve voor gold? Is dat normaal dat het nu langzaam gaat tot 15? (lab level 3)? Want boottripje kost 2 uur en geeft amper xp.

ps hoe werkt dat alt levelen nu precies? Ik zou graag andere klasses willen proberen door ze meteen naar 50 te boosten. Ik had begrepen dat dat een mogelijkheid is, en dat je de main quest niet opnieuw hoeft te doen.

[ Voor 51% gewijzigd door Squishie op 17-02-2022 08:54 ]

• ActualFantasy
Squishie schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:52:
Mijn stronghold is nu level 7 (ben lvl 40). Ik heb niets meer te researchen behalve voor gold? Is dat normaal dat het nu langzaam gaat tot 15? (lab level 3)? Want boottripje kost 2 uur en geeft amper xp.

ps hoe werkt dat alt levelen nu precies? Ik zou graag andere klasses willen proberen door ze meteen naar 50 te boosten. Ik had begrepen dat dat een mogelijkheid is, en dat je de main quest niet opnieuw hoeft te doen.
Je kunt ook dingen craften zoals heggen en bankjes voor XP.

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Brrr net ingelogd Maintenance :(

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

• Ricmaniac
Squishie schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:52:

Klopt maar pre level 50 is je gold income heel laag. vanaf 50 gaat dat veel sneller.

Boosten kan pas wanneer je level 50 bent en de main story in Vern Castle gecomplete hebt.
Je krijgt dan een Vern Powerpass in je mail die je kan gebruiken voor een boost die idd de main story skipped tot en met Shushire (het gebied na north vern) en die krijgt een volledig ilvl 302 setje.

Wanneer je er 1 geboost hebt krijg je in je mail automatisch een 2e pass en kan je er nog 1 boosten indien je dat wilt. Dat is de max powerpasses die je krijgt.

Wel kan je later nog alts levelen via je stronghold knowledge transfer functie maar dat kost gold. (600 voor de laagste)

Wat wel handig is om te weten met die powerpass skip je niet alleen de main story maar ook alle gele side quests tot dat punt op die character.

Je main character veranderd niets aan though en kan nog steeds al die sidequests doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
Ricmaniac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 08:22:
Gisteren de eerste 2 Abyssal Dungeons gedaan en holy shit wat was dat cool.
Ik had niet verwacht dat deze game zo vroeg al zulke content zou hebben :P

Was echt moeilijk in het begin.
Ook de eerste keer dat we echt met elkaar de tactics moesten bespreken omdat je het anders gewoon niet kan halen.

Vooral de eerste boss bij de 2e dungeon vraagt van iedereen zijn volle aandacht anders wipe je gewoon.

Gelukkig nog kunnen doen voor de weekly reset :)

Had btw wel 1 keer dat we echt een faal groep hadden. 8 keer geprobeerd ofzo en 2 begrepen het gewoon niet ook niet na 10 keer uitleggen.

Toen met de nieuwe groep adden we een bard en donders wat maakt dat veel uit zegt (als die oke is)
Die shielding is super fijn en je merkt nu al direct dat een support echt veel uit maakt.

Wilde direct bijna een bard boosten haha
Ik heb gisteren ook Abyssal dungeon 3 en 4 gedaan, en ben bang voor wat er nog gaat komen.
Er zitten gewoon al dusdanige mechanics in dat als 1 iemand een fout maakt de hele party wiped, en het verbaast mij ook hoeveel mensen er onvoorbereid even doorheen denken te lopen.

Uiteindelijk na ruim 2 uur en een hoop tekst en uitleg de baas verslagen, en dat gaf toch echt wel een goed gevoel. Ben heel benieuwd naar de volgende content, maar voor nu nog even focussen op dit gebied tot het item level hoger is.

• Yailen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08 18:14
Hoi Allemaal :)

Ik heb een vraag over de kans dat ik (wij?) door steam worden gebanned omdat we Lost Ark spelen. Ik heb de download van Lost Ark gestart door gebruik te maken van een duits steam account (dummy-account) en een VPN verbinding. Vervolgens heb ik de VPN uitgezet en de rest gedownload.

In de tussentijd heb ik via het duitse dummyaccount kort gespeeld (de prologue) zonder gebruik te maken van VPN. Dit werkt prima.

Later deze week ga ik samen met een vriend beginnen op de nieuwe server region en dat wil ik het liefste doen op mijn 'echte' steam account. Gezien dit zo een MMO is waarbij je eindeloos veel kan verzamelen om je account verder te ontwikkelen, zou ik het echt heel zuur vinden als dat account later wordt geblokkeerd of dat m'n 'echte' steamaccount wordt geblokkeerd.

Heeft iemand zich toevallig verdiept in hoe illegaal het is om Lost Ark zonder VPN te spelen vanuit Nederland?

Ik vond hier niet een eenduidig antwoord op in de forums.

Mijn dank is groot _/-\o_

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19:52
Yailen schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:51:

Ik heb een vraag over de kans dat ik (wij?) door steam worden gebanned omdat we Lost Ark spelen. Ik heb de download van Lost Ark gestart door gebruik te maken van een duits steam account (dummy-account) en een VPN verbinding. Vervolgens heb ik de VPN uitgezet en de rest gedownload.

In de tussentijd heb ik via het duitse dummyaccount kort gespeeld (de prologue) zonder gebruik te maken van VPN. Dit werkt prima.

Later deze week ga ik samen met een vriend beginnen op de nieuwe server region en dat wil ik het liefste doen op mijn 'echte' steam account. Gezien dit zo een MMO is waarbij je eindeloos veel kan verzamelen om je account verder te ontwikkelen, zou ik het echt heel zuur vinden als dat account later wordt geblokkeerd of dat m'n 'echte' steamaccount wordt geblokkeerd.

Heeft iemand zich toevallig verdiept in hoe illegaal het is om Lost Ark zonder VPN te spelen vanuit Nederland?

Het is inprincipe niet verboden om het spel te spelen in Nederland, echter is een VPN gebruiken tijdens het spelen van het spel wel verboden en bannable. Als je het spel download vanuit een ander land (stel je bent op vakantie of bent woonachtig in dat land) maar hebt de nederlandse nationaliteit kan je het spel ook gewoon spelen. Het is dus niet tegen de regels van Steam in om het spel met een Nederlands account te spelen.

• Ricmaniac
Yailen schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:51:

Verwacht het niet. Ik heb de game gegift gekregen "hoe kon ik weten dat ik eigenlijk niet mocht spelen?" :+

We kunnen overigens gewoon spelen zonder VPN dus is niet bannable lijkt me

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2022 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Het is denk ik een beetje zoals import, ongelicencieerd materiaal mag hier ook niet verkocht worden, toch zijn er winkels die dit doen.. en er nog aan verdienen ook.
Het spel mag hier gewoon niet in steam aangeboden worden.
Die VPN ban in Steam lijkt me er vooral te zijn opdat we de juiste prijs betalen en niet massaal gaan kopen in landen waar alles goedkoper is. (zelfs al doe je dit, hoe snel ontdekken ze dit? en wat doen ze dan? van de 1e keer lifetime ban? lijkt me sterk..)
Op Twitch zitten er massa's te streamen, ook vanuit NL en BE.. als het zo illegaal was zou dat mss ook niet mogen van Twitch (owned by amazon..).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:31
Tijdens maintenance is ineens tijd voor allerlei andere zaken/dingen :P

Even een update van mijn guild, Faded Glory.

We zijn momenteel Guild Level 2 en zijn er 32/32 slots gevuld momenteel, we hebben een wachtrij van 7 personen.

Mocht er vanuit GoT nog interesse zijn om onze guild te joinen dan kun je op deze post reageren of even een DM sturen naar mij of @Ricmaniac.

Je wordt dan op de wachtrij gezet en we nemen contact op zodra er plek beschikbaar is.

Daarnaast is de guild van @Skizzik0 (Oomph), Lost Tweakers momenteel ook helemaal gevuld (30/30).

• NeoBlitz
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bump O-)
Gezamenlijke Discord server of hebben een aantal van de Tweakers guilds eigen Discord servers?

• ActualFantasy
Evernote schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:10:

We zijn momenteel Guild Level 2 en zijn er 32/32 slots gevuld momenteel, we hebben een wachtrij van 7 personen.

Mocht er vanuit GoT nog interesse zijn om onze guild te joinen dan kun je op deze post reageren of even een DM sturen naar mij of @Ricmaniac.

Je wordt dan op de wachtrij gezet en we nemen contact op zodra er plek beschikbaar is.

Daarnaast is de guild van @Skizzik0 (Oomph), Lost Tweakers momenteel ook helemaal gevuld (30/30).
Ik weet eigenlijk helemaal niet of het zo werkt, maar is het de bedoeling ook om later die 8 man raids te doen met de guild en zo neem ik aan? En dungeon runs of zo? Gaat dat gepland worden of wordt dat meer een ad-hoc dingetje van ooh er zijn er genoeg online, laten we gaan?

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:31
ActualFantasy schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:21:
[...]

Ik weet eigenlijk helemaal niet of het zo werkt, maar is het de bedoeling ook om later die 8 man raids te doen met de guild en zo neem ik aan? En dungeon runs of zo? Gaat dat gepland worden of wordt dat meer een ad-hoc dingetje van ooh er zijn er genoeg online, laten we gaan?
Absoluut, maar de voornaamste insteek is om gewoon een leuke groep mensen te hebben om samen mee te spelen.

Of dat nu gewoon PvE content is (questen of Adventure Tome progression) of een volledige raid, het is altijd leuker om samen te spelen met anderen :)

Naarmate we allemaal wat verder in de game zijn gaan we natuurlijk high end content organiseren maar gezien de huidge staat van de servers is dat onmogelijk om ad-hoc of gepland te doen.

Afhankelijk van de content, en wat er straks met de EU region servers gebeurd gaan we ongetwijfeld ook raids in plannen maar als er spontaan vraag naar is en matchmaking werkt (Big if, want het werkt voor geen meter atm) gaat dat vast ook gebeuren.

• Binshou
Evernote schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:10:

Op het moment is de guild die ik aangemaakt heb ook helemaal vol 30/30, en daar zitten voornamelijk ook Tweakers in. Kortom aardig wat mensen vanuit hier die lekker aan het spelen zijn.

Is er misschien een discord waar jullie op zitten, dan kunnen daar eventueel ook wat mensen joinen om samen te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:52
NeoBlitz schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:21:
[...]

Bump O-)
Gezamenlijke Discord server of hebben een aantal van de Tweakers guilds eigen Discord servers?
Er is een gezamelijke Discord server van de guild Lost Tweakers en Fadedglory.
Link heb ik helaas niet hier op kantoor ;)

@Evernote misschien kan jij hem delen?

[ Voor 5% gewijzigd door Valentia op 17-02-2022 10:30 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Valandin
Wat tips:

Effectief upgraden
Main naar level 50
Gebruik de 2 instant boosts voor je alts.
Doe dailies op alts (Chaos Dungeon/Una Tasks, Guild donation. Koop resources bij trade ship / guild vendor)
Funnel zo veel mogelijk naar je main maar breng één alt naar ilvl420.
Doe Tower tot floor 24 op je alt. (1e clear krijg je alleen oninteressante items)
Clear met je main tot Tower 24. Finish je Shadow Island quest voor veel rewards en je krijgt énorm veel crafting materials voor de re-clear)
Main naar ilvl600 Ga naar tier 2 802. Doe Stronghold research zodat je alts makkelijk geupgrade kunnen worden (+20% success chance, -20% materials)
Funnel je Tier 1 materials naar je alts zodat je main straks 1302 is en je alts 860.

Verder:

Doe Islands voor enorm veel T1 en T2 materials
Island Guide:
https://docs.google.com/d...E*qXhkk4Roui6sHiH0GNJDfw#

Welke resources heb je nodig en waar haal je ze vandaan?
https://papunika.com/material-resources/

Koop dingen uit Mari's secret shop. P2W valt mee, het is vaak zelfs effectiever om je gold te gebruiken om blue gems te kopen en dan iets uit de secret shop te kopen i.p.v. direct voor gold op de auction house.

Gebruik combat HP potions!!!! :)

Build guides?
https://lost-ark.maxroll.gg/build-guides/

Lees je in voordat je een Abyss Dungeon of Guardian Raid doet.
Abyss Dungeon info: https://papunika.com/abyss-dungeons/
Guardian Raid info: https://papunika.com/guardian-subjugations/

In je stronghold kan je voor 600 gold een knowledge transfer doen om een alt instant (of najah, 8 uur) naar level 50 te brengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 17-02-2022 10:34 ]

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:19
DrMacabre schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:08:
Het is denk ik een beetje zoals import, ongelicencieerd materiaal mag hier ook niet verkocht worden, toch zijn er winkels die dit doen.. en er nog aan verdienen ook.
Het spel mag hier gewoon niet in steam aangeboden worden.
Die VPN ban in Steam lijkt me er vooral te zijn opdat we de juiste prijs betalen en niet massaal gaan kopen in landen waar alles goedkoper is. (zelfs al doe je dit, hoe snel ontdekken ze dit? en wat doen ze dan? van de 1e keer lifetime ban? lijkt me sterk..)
Op Twitch zitten er massa's te streamen, ook vanuit NL en BE.. als het zo illegaal was zou dat mss ook niet mogen van Twitch (owned by amazon..).
Waar het uiteindelijk om gaat is dat je als publisher waarschijnlijk ook aansprakelijk bent indien je een spel aanbiedt dat onder de wet op de kansspelen valt. Om dat te voorkomen wordt het spel in ieder geval niet aangeboden in Nederland. Daar kun je zoals vaak op internet vrij eenvoudig omheen. Dat boeit Valve natuurlijk ook niet zoveel en accounts bannen kost hen alleen maar omzet. Ik heb geen idee of er jurisprudentie is over wat er redelijkerwijs verwacht mag worden van een aanbieder om het spelen van een spel onmogelijk te maken in een land. Het zal Valve er meer om gaan dat ze bij een eventuele rechtszaak geen forse dwangsom van de KSA aangesmeerd krijgen zoals bij EA. Maar dat gaat ook niet van de een op de andere dag. Mocht de KSA van mening zijn dat er niet voldoende blokkades worden opgeworpen, dan zal Valve hiervan waarschijnlijk op de hoogte worden gesteld en maatregelen mogen treffen om dat te verbeteren. Dat zou kunnen leiden tot meer restricties waardoor de huidige manier van downloaden met een VPN en vervolgens doodleuk kunnen spelen niet meer mogelijk is. de Ksa gaat natuurlijk niet vragen om het schorsen van accounts van Steamgebruikers, want daarin heeft zij op geen enkel wijze een belang.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

• Ricmaniac
Koop dingen uit Mari's secret shop. P2W valt mee, het is vaak zelfs effectiever om je gold te gebruiken om blue gems te kopen en dan iets uit de secret shop te kopen i.p.v. direct voor gold op de auction house.
Ik hoor juist veelal dat je dit juist helemaal moet vermijden :P

Qua kosten/worth

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 17-02-2022 10:38 ]

• MyKey
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ik heb bijna mijn 1e char naar 50, maar twijfel toch ook een andere main te kiezen. Is het nog te doen als ik straks mijn boosts gebruik daarvan mijn main te kiezen en de andere als alts te gebruiken?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Dysg3nic
Inloggen kan weer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
MyKey schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:40:
Ik heb bijna mijn 1e char naar 50, maar twijfel toch ook een andere main te kiezen. Is het nog te doen als ik straks mijn boosts gebruik daarvan mijn main te kiezen en de andere als alts te gebruiken?
Tot je bij tier 3 aan komt is het prima te doen om mains te switchen.
Hoef je niet eens over na te denken. Ja soms zal je 1-2 weken moeten spelen afhankelijk van je tijd om bij te raken maar je moet dat echt niet als een muur zien.

Pas endgame Tier 3 word het te duur (in materials) om telkens te switchen.

Gewoon lekker alts uit proberen en zien wat je het leuk vind.
Je moet je niet gehaast voelen met deze game. Vele zijn aan het rushen maar voor je het weet zitten zij tegen een muur aan en kom jij een aantal weekjes later aan kakken bij diezelfde muur en heb jij veel plezier gehad omdat je meerdere classes probeerde etc .

• Dysg3nic
Ricmaniac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:43:
[...]

Hoef je niet eens over na te denken. Ja soms zal je 1-2 weken moeten spelen afhankelijk van je tijd om bij te raken maar je moet dat echt niet als een muur zien.

Je moet je niet gehaast voelen met deze game. Vele zijn aan het rushen maar voor je het weet zitten zij tegen een muur aan en kom jij een aantal weekjes later aan kakken bij diezelfde muur en heb jij veel plezier gehad omdat je meerdere classes probeerde etc .
Top tips, ik ben ook aan het genieten! Wat een bizar groot spel....net 50 maar dan begint het inderdaad pas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
Nou, het is mij duidelijk waar de term Chaos dungeons vandaan komt...

Allemachtig, dat is letterlijk button smashing tot je klaar bent.

• Valandin
Ricmaniac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:43:
[...]

Het mooie aan de game is dat rushen niet per sé het meest effectieve is. Het snelst? Ja. Maar als je bijvoorbeeld maar 1x per 3 dagen een daily doet, bespaar je 66% van je tijd en loop je maar 33% achter :) Naar mate mensen tegen bepaalde walls aan lopen zal het nog minder worden.

Nadat je main character tier 2 en je je roster research hebt gedaan is het juist erg voordelig als je meerdere characters speelt en levelled. Inderdaad geen haast in de game. Uiteindelijk is er (min of meer) een gear-cap, als jij er een maand later bent dan de rest. Boeie! Veel content is toch normalized (pvp e.d.)

Ook als F2P gamer is het prima om bij een gear cap te komen. Ik denk dat je +20 gewoon als cap moet zien, al het andere dat je er boven krijgt is mooi meegenomen. Als je diehard wilt upgraden naar +25 dan is het inderdaad 'p2w' omdat je zo dramatisch veel gold nodig hebt. Vind het net als een BDO juist wel leuk dat je altijd wel iets hebt dat je kan verbeteren in the long run.

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 17-02-2022 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:37

CoeliJoeli

Gamer

Vind het een top spel. Gratis en kan mooi een ander spel spelen, terwijl ik in de queue zit :P

Twitch.tv/coelijoeli

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ricmaniac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:18:
[...]

Klopt maar pre level 50 is je gold income heel laag. vanaf 50 gaat dat veel sneller.

Boosten kan pas wanneer je level 50 bent en de main story in Vern Castle gecomplete hebt.
Je krijgt dan een Vern Powerpass in je mail die je kan gebruiken voor een boost die idd de main story skipped tot en met Shushire (het gebied na north vern) en die krijgt een volledig ilvl 302 setje.

Wanneer je er 1 geboost hebt krijg je in je mail automatisch een 2e pass en kan je er nog 1 boosten indien je dat wilt. Dat is de max powerpasses die je krijgt.

Wel kan je later nog alts levelen via je stronghold knowledge transfer functie maar dat kost gold. (600 voor de laagste)

Wat wel handig is om te weten met die powerpass skip je niet alleen de main story maar ook alle gele side quests tot dat punt op die character.

Je main character veranderd niets aan though en kan nog steeds al die sidequests doen.
Thanks is dat inclusief gele roster chain quests?

Die knowledge transfer functie heeft ook story/quest skip?

• Ricmaniac
Squishie schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:20:
[...]

Thanks is dat inclusief gele roster chain quests?

Die knowledge transfer functie heeft ook story/quest skip?
Gele quests zijn geen roster quests. alleen paars zijn roster wide (voor zover ik weet)

Ja knowledge transfer is ook met story skip maar dus alleen story en geen sidequests.

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

ActualFantasy schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:01:
[...]

Je kunt ook dingen craften zoals heggen en bankjes voor XP.
Ja dat zag ik, maar kost best veel gold (wat ik niet heb) dus ben niet helemaal uit wat dan optimaal is. Heb je toevallig suggesties?

Kan je de crafts ook weer slopen?

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ricmaniac schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Gele quests zijn geen roster quests. alleen paars zijn roster wide (voor zover ik weet)

Ja knowledge transfer is ook met story skip maar dus alleen story en geen sidequests.
Ah ik zie wel eens gele quests met een ketting en dan roster rewards (bijv. potion), maar dat is dus iets anders.

Zijn die stat potion increases dan niet rosterwide? (soms wel verwarrend roster vs character). 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Squishie op 17-02-2022 12:09 ]

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Al mijn triports zijn grijs geworden .... WTF

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
kihon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:16:
Je zit op verkeerde continent dan waarschijnlijk. En anders even naar je stronghold, en dan nog eens kijken. Had ik ook pas een keer.

[ Voor 16% gewijzigd door ActualFantasy op 17-02-2022 12:19 ]

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

ActualFantasy schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:19:
[...]

Je zit op verkeerde continent dan waarschijnlijk. En anders even naar je stronghold, en dan nog eens kijken. Had ik ook pas een keer.
Ja dat zeiden ze ook op de Discord.. >:)

[ Voor 39% gewijzigd door junglebeast op 17-02-2022 12:20 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Ricmaniac
Tip . .gebruik de ocean liners (bij ports per continent) om tussen continenten te wisselen. Scheelt een hoop tijd dan als je zelf zou varen :P

Ook je bifrost kan handig zijn (ALT+W) om op elk continent 1 te plaatsen als je ze verder nog niet nodig hebt of gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Dank jullie.

Gewoon rustig van game aan genieten.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-09 23:16
Kleine vraag:

Weet iemand of je enkel konijnen kan hunten in LA?
Of zijn er ook nog "zotte" beesten die je unlocked?

En is dat ook bij mining ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nee bij mining heb je geen konijnen :+

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Hoe kan ik de game aan mijn library toevoegen zonder een PC te hebben met Steam?
Kan wel op Chromebook naar de webpagina via VPN, maar toevoegen lukt zo niet.

edit: ervan uitgaand dat het spel binnenkort speelbaar is via Geforce NOw.

[ Voor 19% gewijzigd door Zhankou op 17-02-2022 14:07 ]

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Ik ben net lvl 50 geworden in Arthetine .. is het dan het best om gewoon de story te blijven spelen totdat ik in Vern terecht kom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
Geen idee of deze al eens is gepost, maar ik heb een rothekel aan die kleine seeds. Je wilt ze vinden maar je kunt ze niet zo makkelijk vinden.

Hier vind je een interactieve map waar je makkelijk collectibles kunt vinden:
https://papunika.com/map/?z=overworld&l=us

(Right-click = zoom out)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FollyBlondie
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
laquaezzi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:03:
Ik ben net lvl 50 geworden in Arthetine .. is het dan het best om gewoon de story te blijven spelen totdat ik in Vern terecht kom?
Yes, je kunt het beste gewoon de story blijven spelen aangezien je de meeste end-game mechanics en je awakening quest pas unlockt in Vern.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 22:26
Ik was ook zo'n completionist. Je zal inderdaad door het North Vern en Shushine verhaal heen moeten spelen. Het is (en was) effectiever om sidequests over te slaan maar de effectiviteit is niet het belangrijkste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BzR

BzR

Hopelijk zijn de issues dan minder...

The new Europe West region will open at 6pm CET (9am PT) on Thursday, February 17

More details here:

https://bit.ly/34Pc16X

[ Voor 3% gewijzigd door BzR op 17-02-2022 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:51

Fordox

00101010

Het gaat om het spel, niet om de finish :) Als je dingen moet herspelen met een alt character is dat kut, maar ik hou er persoonlijk van om alles door te spelen met mn eerste character

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
BzR schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:57:
Hopelijk zijn de issues dan minder...

The new Europe West region will open at 6pm CET (9am PT) on Thursday, February 17

More details here:

https://bit.ly/34Pc16X
Top, zonder transfers. Ik blijf, hoop dat de rest van de queue mensen lekker op bokt :D

• RubenSaurus
Zercules schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:13:
[...]

Top, zonder transfers. Ik blijf, hoop dat de rest van de queue mensen lekker op bokt :D
En zo denken alle mensen waarschijnlijk die hun packs en crystals al geclaimd hebben :+

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
RubenSaurus schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:13:
[...]

En zo denken alle mensen waarschijnlijk die hun packs en crystals al geclaimd hebben :+
"- All Founder's pack purchasers that have purchased the packs before 12:00 PM PT on February 14th will receive an extra set of the exclusive items + royal crystals."

• MyKey
  • Laatst online: 13-09 17:07
[...]

Lees dan in ieder geval de link even :9

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• BzR

BzR

[...]

To make playing in the new region a more reasonable choice, we will be granting all Founder’s Pack purchasers that have purchased through Steam or redeemed their key from Amazon to their Steam account before 12:00PM PT / 8:59PM CET on February 14 (even if it is still in your Product Inventory in-game) an extra set of the exclusive items from the Founder’s Pack they claimed alongside additional Royal Crystals. Players will begin receiving these grants on Saturday, February 19, and they will roll out throughout the course of the day. Find out more here.

The additional Founder’s Pack items will be claimable on any new server you choose, so we encourage you to wait and find a perfect server to call home before claiming.

• Fordox

Fordox

00101010

Hmmm inclusief snellere progressie en betere dailies, ik zit er bijna over na te denken om toch een alt te maken op die server en daar de komende 10 dagen even te spelen

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga er ook over nadenken als het niet een wezenlijke impact heeft op de huidige queues. Ik vind het ronduit storend dat ik m'n pc aan moet laten staan om rond 14:00 uur via Steam Link te kunnen inloggen zodat ik bij thuiskomst kan spelen. Als je dat niet doet ben je pas rond 22:00-23:00 aan de beurt en dan ga ik naar bed toe :+

Ben benieuwd naar het effect.

Tesla M3LR '21

• Fordox

Fordox

00101010

Ik zit in de Beatrice server, wanneer ik thuis ben om 6 uur zet ik de queue aan, ga ik koken en eten en dan ben ik in de server. Wachttijd is net geen half uur op die server

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Fordox schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:15:
Ik zit in de Beatrice server, wanneer ik thuis ben om 6 uur zet ik de queue aan, ga ik koken en eten en dan ben ik in de server. Wachttijd is net geen half uur op die server
Dat is prima. Thirain had net 11k, heb het ook al wel gezien dat het 18k was. Maar goed, alsnog lang wachten alvorens je wat kan.

Zometeen maar even kijken op EU West wat er mogelijk is qua namen en dan beslissen :+ Dat weekje ''progress'' vind ik niet erg om nog een keer te doen.

Tesla M3LR '21

• RubenSaurus
ApOE schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[...]

"- All Founder's pack purchasers that have purchased the packs before 12:00 PM PT on February 14th will receive an extra set of the exclusive items + royal crystals."
''
MyKey schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:51:
[...]

Lees dan in ieder geval de link even :9
''but no redeemed, claimed, or acquired items move with you.''

Leuk dat je een extra set krijgt maar alle andere items die je buiten die set om geclaimed heb gaan niet mee.

[ Voor 9% gewijzigd door RubenSaurus op 17-02-2022 17:26 ]

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
London schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:23:
[...]

Dat is prima. Thirain had net 11k, heb het ook al wel gezien dat het 18k was. Maar goed, alsnog lang wachten alvorens je wat kan.

Zometeen maar even kijken op EU West wat er mogelijk is qua namen en dan beslissen :+ Dat weekje ''progress'' vind ik niet erg om nog een keer te doen.
Denk dat alle namen weer beschikbaar zijn? Aangezien het een andere server is

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 13:40
ApOE schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[...]

Aanzienlijk minder crystals, dus alles wat je al hebt uitgegeven is weggegooid geld.
Silver krijg je niet meer, de level 50 chest met blauwe gems kun je ook niet opnieuw kopen (een keer per account).
Alle progress ben je dus ook kwijt, leuk die seeds weer opnieuw zoeken :+
Zonder roster transfer is er geen reden om naar een andere server te gaan voor velen.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MRCL schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:50:
[...]

Denk dat alle namen weer beschikbaar zijn? Aangezien het een andere server is
Dat klopt. Heb 4 namen van m'n lijstje kunnen claimen _/-\o_ Waaronder m'n nickname op GoT 8)

[ Voor 6% gewijzigd door London op 17-02-2022 18:16 ]

Tesla M3LR '21

• MRCL
  • Niet online
Heb ook wat namen geclaimd

• Valandin
Die nieuwe servers zijn dus up. Ben benieuwd wie daar überhaupt heen gaan.
Lijkt mij een lastige keuze, gezien het bijna gegarandeerd een kerkhof is over een half jaar.
Het grootste gedeelte van de mensen zit al op dit cluster. Op het andere cluster is er geen shared dungeons/pvp enzo met ons..

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:51
Ik zie ze anders nog niet :/

edit: 2 restarts later wel :)

[ Voor 37% gewijzigd door denan op 17-02-2022 19:20 ]

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
je zie niet central europe en west europe regions ??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Ik lees op discord en op de forums onderstaande verdeling voor de nieuwe EU region.
Ik ga mogelijk opnieuw starten op Moonkeep

Rethramis => France
Tortoyk => Portuguese
Moonkeep => English
Stonehearth => English / Scandinavian
Shadespire => Polish
Tragon => Spanish
Petrania => Italian
Punika => German

[ Voor 11% gewijzigd door KookSpook op 17-02-2022 19:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Epicas
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-07 15:14
KookSpook schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:48:
Ik lees op discord en op de forus deze verdeling voor de nieuwe EU region.
Misschien goed als TW die opnieuw starten bij elkaar komen.
Moonkeep heeft mijn voorkeur

Rethramis => France
Tortoyk => Portuguese
Moonkeep => English
Stonehearth => English / Scandinavian
Shadespire => Polish
Tragon => Spanish
Petrania => Italian
Punika => German
Ik speel ook op Moonkeep!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daankes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10-2023
Ik ben voor nu ook opnieuw gestart op Moonkeep. Dan kan ik de komende week in ieder geval spelen als ik zin heb. Als ik op EU Central zit ik anders toch het hele weekend in queue..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Komt goed uit, heb mijn character ook op Moonkeep gemaakt. Was toch nog low level, dus maakt het voor mij niet veel uit.

Zou bijna denken dat we al een tweakers guild kunnen beginnen op Moonkeep

[ Voor 24% gewijzigd door MRCL op 17-02-2022 20:36 ]

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Ik heb Mijn 1e char op Rethramis aangemaakt en daar de apprenticepack gebound. Dom, want het is blijkbaar een 'franse server'. Nog maar 20min gespeeld, dus maar overstappen naar Moonkeep en mijn verlies nemen?

Doel van de Pack was vooral om op steam zonder VPN te kunnen spelen, niet voor de extra's.

[ Voor 18% gewijzigd door Lumics op 17-02-2022 20:57 ]

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Lumics schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 20:55:
Ik heb Mijn 1e char op Rethramis aangemaakt en daar de apprenticepack gebound. Dom, want het is blijkbaar een 'franse server'. Nog maar 20min gespeeld, dus maar overstappen naar Moonkeep en mijn verlies nemen?

Doel van de Pack was vooral om op steam zonder VPN te kunnen spelen, niet voor de extra's.
Dit kun je idd doen, of er het beste van maken :) Maar die bonussen zijn totaal niet boeiend. Ik heb er iig geen flikker aan gehad :D
Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste