Ik heb een Duits account aangemaakt (d.m.v. een VPN) en daarop LA gekocht, Heb geen zin in een ban op mijn main account (uit voorzorg)MyKey schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:25:
Zijn er mensen die de game op hun nederlandse main account hebben? Zo ja, wat is de manier om dit voor elkaar te krijgen?
Het is nu niet mogelijk met de regio op NL een founders pack te kopen. De vraag blijft als je al een founders pack hebt, of die via andere manieren hebt vekregen of het dan evengoed werkt met regio op NL.
Vanavond alvast downloaden. Zelfs daar heb ik zin in.
Dat is wel oppassen dus met je serverkeuze. Ik ga denk ik Thirain omdat ik bang ben voor queues op Zinnervale.RubenSaurus schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:53:
Klein beetje extra info over de founder packs: https://www.reddit.com/r/...k_to_server_on_character/
Server bound op de server waar je je eerste character aanmaakt.
Hou er wel dan even rekening mee dat die queues enkel in het begin van een MMO start zijnPerrin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:33:
[...]
Dat is wel oppassen dus met je serverkeuze. Ik ga denk ik Thirain omdat ik bang ben voor queues op Zinnervale.
Le Meow
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste die dit vraagt, ik lees dat er geen release is in Nederland en Belgie vanwege wetten mbt lootboxen.
Is het wel te spelen hier, en zo ja, hoe dan?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er zijn mensen die de game gegift hebben gekregen van vrienden uit het buitenland en mensen die een buitenlands steam account hebben aangemaakt.Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:05:
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste die dit vraagt, ik lees dat er geen release is in Nederland en Belgie vanwege wetten mbt lootboxen.
Het is verder nog niet bekend of het überhaupt speelbaar is in Nederland zonder VPN. We weten het binnen 28 uur
Kijk al een hele periode uit naar Lost Ark, en afgelopen jaar een start gemaakt op de RU server om een aantal classes te testen. Berserker is een van de classes die ik het fijnst vond spelen, en dat zal dan ook mijn main gaan worden. End game heb ik daar voornamelijk met rust gelaten, omdat ik dit wil ervaren op de EU server.
Ik ben benieuwd of wij d.m.v. een gift morgen om 1800 ook kunnen spelen, en zal dit topic dan ook zeker in de gaten houden om zo snel mogelijk een platinum founder pack te kopen als het lukt.
Ik ben benieuwd of wij d.m.v. een gift morgen om 1800 ook kunnen spelen, en zal dit topic dan ook zeker in de gaten houden om zo snel mogelijk een platinum founder pack te kopen als het lukt.
PSN: Res_Binshou
Zojuist een nieuw account aangemaakt in Duitsland, gift card gekocht bij de Lidl en Lost Ark gekocht.
Nu afwachten of de game speelbaar is zonder VPN.
Nu afwachten of de game speelbaar is zonder VPN.
Moeten we trouwens nog iets unlocken voor de early access? Gezien dit:

hmm, bij mij staat er gewoon 'dit artikel is nog niet beschikbaar'Valandin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:58:
[Afbeelding]
Je dient alleen over 1 van de founder packs te beschikken. Free to play release date is 11 febValandin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:58:
[Afbeelding]
Dit is idd echt “oppassen” als je met andere wilt spelen kan je dus maar echt beter gelijk de goeie server kiezen.RubenSaurus schreef op maandag 7 februari 2022 @ 10:53:
Klein beetje extra info over de founder packs: https://www.reddit.com/r/...k_to_server_on_character/
Server bound op de server waar je je eerste character aanmaakt.
Ik vind het ook erg moeilijk een server kiezen. Zinnervale sprak mij erg aan maar is nu echt megaaa druk. Maarja dat kan ook zomaar binnen 1 maand weer afgezwakt zijn zoals vaak gebeurd met nieuwe mmo’s. Tevens ben ik nog even benieuwd wat die Franse community nou besluit want gisteren was er nog een mogelijkheid dat er 60+ Franse guilds naar zinnervale wilde gaan. Dat vermijd ik dan sowieso want ze spreken vaak genoeg gewoon alleen maar hun eigen taal in de chat.
Tharian ofzo is dan een goeie optie nu omdat het veelal Engelstalig is maar ja als die server na 2 maanden dood is voelt het ook weer kut dat je daar zit met al je rewards haha
Las op Reddit dat het ook nog lang niet zeker is waar alle Spanjaarden naar toe gaan omdat twee grote streamers dat pas bekendmaken als ze al op de server zitten. Dus met een beetje pech droppen die ook nog op Zinnervale
het is alleszins begonnen met downloaden, das al goed nieuws
Wat was jouw situatie? Duits account of een gift op NL account?DrMacabre schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:04:
Laat maar, hij is begonnen bij mij ook.
Gift op een NL account, downloaden lukt lijkt het.
[ Voor 16% gewijzigd door ActualFantasy op 07-02-2022 18:08 ]
Hier ook! Downloading 57Gb. Voel toch weer een beetje die Vanilla WOW excitement.DrMacabre schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:04:
Via G2A een bronze founder pack gekocht en laten giften op 28 november.ActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:07:
[...]
Wat was jouw situatie? Duits account of een gift op NL account?
gewoon op men normale BE Steam account.
Ik moest via een 'getyourgame' link op G2A klikken en bevestigen in welk land ik wou claimen.
Ik had (denk ik..) men land even gewijzigd naar Duitsland in Steam, dan bevestigd op die pagina en kreeg dan van een of andere steam account enkele minuten laten een gift toegestuurd.
[ Voor 32% gewijzigd door DrMacabre op 07-02-2022 18:20 ]
Geen garantie voor succes, maar mijn ervaring van 2 minuten geleden:
Aangeschaft via G2a.com
https://www.g2a.com/lost-...ft-europe-i10000271177004
Vervolgens aangeschaft en betaald via iDeal. Daarna mijn NL steam community link opgegeven, waarna er een vraag kwam over 'e-mail and country', daar vervolgens mijn steam e-mail adres ingevuld en als country 'germany' ingevuld. (geen idee of dit wat uitmaakt, maar lijkt dus te werken)
Vervolgens voegt een bot je toe op steam en stuurt de founder pack als gift.
Is me net gelukt en de game is aan het downloaden, maar uiteraard nog geen garantie dat het ook echt gaat werken bij launch
Aangeschaft via G2a.com
Vervolgens aangeschaft en betaald via iDeal. Daarna mijn NL steam community link opgegeven, waarna er een vraag kwam over 'e-mail and country', daar vervolgens mijn steam e-mail adres ingevuld en als country 'germany' ingevuld. (geen idee of dit wat uitmaakt, maar lijkt dus te werken)
Is me net gelukt en de game is aan het downloaden, maar uiteraard nog geen garantie dat het ook echt gaat werken bij launch
:fill(white):strip_exif()/f/image/I9WOOH7H6OU6D3TC1gvgnYAs.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Junia op 07-02-2022 18:22 ]
Thanks eens proberen maar ik zie geen iDeal er tussen staan?Junia schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:18:
Aangeschaft via G2a.com
[Afbeelding]
Ja zo ging het bij mij ook.Junia schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:18:
Aangeschaft via G2a.com
[Afbeelding]
Dit stond achter de link in die G2A link:
Your steamID is: *********
You confirmed Germany as your steam store country
Accept the friendship request with account ********
Gift was sent to your Steam account, please accept it
Yep, zo heb ik het ook gedaan.DrMacabre schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:23:
[...]
Ja zo ging het bij mij ook.
Dit stond achter de link in die gmail link:
Your steamID is: *********
You confirmed Germany as your steam store country
Accept the friendship request with account ********
Gift was sent to your Steam account, please accept it
En klaar met downloaden nu. Dus nu weer wachten.
Glasvezel-bezitter gespot.ActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:24:
[...]
Yep, zo heb ik het ook gedaan.
En klaar met downloaden nu. Dus nu weer wachten.
edit: hier nu ook binnen. Nog maar eens wat filmpjes en twitch kijken vanavond om de honger te stillen.
[ Voor 17% gewijzigd door Perrin op 07-02-2022 18:32 ]
Wel een melding bij mijn downloads.Perrin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:24:
[...]
Glasvezel-bezitter gespot.
edit: hier nu ook binnen. Nog maar eens wat filmpjes en twitch kijken vanavond om de honger te stillen.
/f/image/5uGJq0jJY9bYa9iSV0tj5ZjO.png?f=fotoalbum_large)
Ja omdat hij de store pagina niet kan displayen, dat is verwachtActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:33:
[...]
Wel een melding bij mijn downloads.
[Afbeelding]
[ Voor 78% gewijzigd door Valandin op 07-02-2022 18:46 ]
Ja die staat er ook. Beschikbaar vanaf 11 februari.Valandin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:34:
[Afbeelding]
Staat die Coming 11 feb er bij jullie niet bij?
[...]
Ja omdat hij de store pagina niet kan displayen, dat is verwacht
Via incognito mode had ik wel de mogelijkheid om via ideal te betalen. We gaan het zien morgenRaven__NL schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:22:
[...]
Thanks eens proberen maar ik zie geen iDeal er tussen staan?
Ze vroegen naar country, daar heb je germany ingevuld? Maar heb je dan nog iets aan je account moeten doen, of kon je deze gewoon in het nederlands houden?Junia schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:18:
Aangeschaft via G2a.com
[Afbeelding]
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Niks gedaan aan mijn NL steamaccount, enkel op de site vragen ze je mail adres + country (nadat je hebt betaald)MyKey schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:50:
[...]
Ze vroegen naar country, daar heb je germany ingevuld? Maar heb je dan nog iets aan je account moeten doen, of kon je deze gewoon in het nederlands houden?
Nogmaals, geen garantie op succes
Ik vraag mij af of je deze melding krijgt omdat je Steam account NL is of omdat je u in Nederland bevindt?ActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:33:
[...]
Wel een melding bij mijn downloads.
[Afbeelding]
Als je een VPN doet naar Frankrijk of Duitsland en dan uw Steam opent, krijg je dan ook die melding?
Ik denk trouwens dat als je Steam Store Duitsland is dat het gewoon gaat werken met een Nederlands IP. Het kan natuurlijk gewoon dat je NL VPN gebruikt of op bezoek bent in NL, zou dan raar zijn als je dan ineens niet kunt inloggen.
Lijkt er op van welShortblade schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:54:
[...]
Ik vraag mij af of je deze melding krijgt omdat je Steam account NL is of omdat je u in Nederland bevindt?
Als je een VPN doet naar Frankrijk of Duitsland en dan uw Steam opent, krijg je dan ook die melding?
/f/image/9N2645qNvab8s44HvQtntx3x.png?f=fotoalbum_large)
Geen idee, we gaan 't zien
Ik wil even afwachten tot morgen, en zie nu dat de Platinum Founder Packs eigenlijk al nergens meer te krijgen zijn op de gamesites. Als er zonder VPN te spelen valt ben ik benieuwd of een key kopen bij Amazon.de wel te activeren is of niet.
Thanks, dat is weer een kleine geruststelling wel!Junia schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:00:
[...]
Lijkt er op van wel
[Afbeelding]
Bedankt.Junia schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:00:
[...]
Lijkt er op van wel
[Afbeelding]
Geen idee maar mocht dat zo zijn hou ik me ook aanbevolen. PVP vind ik ook wel leuk om te doen!Shortblade schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:12:
Is er al ergens een PVE BE/NL guild?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik ben nu vrolijk aan het downloaden. VPN aan met verbinding in Duitsland.ActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:05:
[...]
Thanks, dat is weer een kleine geruststelling wel!
App is officieel ook toch nog niet uit ?
pas 11 februari official launch. misschien gaat die melding dan weg
Ben zo benieuwd voor morgen avond dat ik er gewoon misselijk van word zo wat hahaha
Ben zo benieuwd voor morgen avond dat ik er gewoon misselijk van word zo wat hahaha
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2022 19:30 ]
Nieuwe hype trailer
18 minuutjes genieten
Vrees wel een klein beetje dat de game te overhyped is hoor
zullen echt meer dan genoeg mensen zijn die de game niet echt ligt.
Vrees wel een klein beetje dat de game te overhyped is hoor
[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2022 19:32 ]
Heb even getest met m'n Duitse account die bevriend is met m'n Nederlandse main account. Kan gewoon packs giften via Steam zolang ik maar op de VPN zit.Binshou schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:02:
Ik wil even afwachten tot morgen, en zie nu dat de Platinum Founder Packs eigenlijk al nergens meer te krijgen zijn op de gamesites. Als er zonder VPN te spelen valt ben ik benieuwd of een key kopen bij Amazon.de wel te activeren is of niet.
Geen idee of dat bannable is though, tis niet zo dat ik misbruik maak van lagere prijzen of iets dergelijks.. Maar goed, lijkt dus wel mogelijk om alsnog bepaalde packs te krijgen ook al zijn ze bij keysites uitverkocht.
Tesla M3LR '21
Debunked!
(roxanne is de community manager)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ITwRUwXAyvH2HwxlJT4y3RuW.png?f=user_large)
Je kan dus zelf die founderspack claimen op server/character dat je wilt.
(roxanne is de community manager)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ITwRUwXAyvH2HwxlJT4y3RuW.png?f=user_large)
Je kan dus zelf die founderspack claimen op server/character dat je wilt.
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2022 20:04 ]
Er is dus geen "tweakers" server gekozen trouwens?
Hoe heb jij je store op Duitsland gekregen? Dat is namelijk nogal een flinke hobbel om te doen. Alle betaalmethodes vereisen een duits adres en een duits betaalmiddel. Dus nederlandse bank of CC werken niet, inclusief paypal.London schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:56:
[...]
Heb even getest met m'n Duitse account die bevriend is met m'n Nederlandse main account. Kan gewoon packs giften via Steam zolang ik maar op de VPN zit.
Geen idee of dat bannable is though, tis niet zo dat ik misbruik maak van lagere prijzen of iets dergelijks.. Maar goed, lijkt dus wel mogelijk om alsnog bepaalde packs te krijgen ook al zijn ze bij keysites uitverkocht.
Nog niet, Zinnervale leek in eerste instantie de beste optie maarja zinnervale is nu veruit de grootste en de fransen zijn ook in grote getalen naar Zinnervale gegaan (engels nog wel meerderheid hoor)ActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:17:
Er is dus geen "tweakers" server gekozen trouwens?
Maar het lijkt er nu op dat de meeste engels sprekende communities voor Thirain nu gaan.
Zit bijvoorbeeld de onderste rij "nieuwe" guilds te bekijken ook in die Google Doc. en daar zie je voornamelijk de engelssprekende naar Thirain gaan en veel franse guilds naar Zinnervale.
Zinnervale is bovenaan echt veruit ook het grootst nu.
Vind het echt voor mij persoonlijk een moeilijke keus ook haha. Wil met Tweakers spelen en met IRL vrienden en een stabiele server die over verloop van tijd een goeie playerbase houd.
[ Voor 39% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2022 20:33 ]
Bedankt voor het testen!London schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:56:
[...]
Heb even getest met m'n Duitse account die bevriend is met m'n Nederlandse main account. Kan gewoon packs giften via Steam zolang ik maar op de VPN zit.
Morgen even afwachten, en alvast uitzoeken hoe ik een duits account aanmaak om te zorgen dat ik de game eventueel kan gaan giften.
Dit lijkt een beetje de situatie de afgelopen dagen:Ricmaniac schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:28:
[...]
Nog niet, Zinnervale leek in eerste instantie de beste optie maarja zinnervale is nu veruit de grootste en de fransen zijn ook in grote getalen naar Zinnervale gegaan (engels nog wel meerderheid hoor)
Maar het lijkt er nu op dat de meeste engels sprekende communities voor Thirain nu gaan.
Zit bijvoorbeeld de onderste rij "nieuwe" guilds te bekijken ook in die Google Doc. en daar zie je voornamelijk de engelssprekende naar Thirain gaan en veel franse guilds naar Zinnervale.
Zinnervale is bovenaan echt veruit ook het grootst nu.
Vind het echt voor mij persoonlijk een moeilijke keus ook haha. Wil met Tweakers spelen en met IRL vrienden en een stabiele server die over verloop van tijd een goeie playerbase houd.
Duits: Asta
Engels: Kadan/Zinnervale/Thirain
Frans: Trixion/Calvasus/Asta
Italiaans: Neria
Spaans: Wei/Trixion
Pools: Neria/Kadan
Portugees: Zinnervale
Grieks: Zinnervale
Scandinavisch: Zinnervale
Turks: Kadan
Balkan: Kadan/Zinnervale
Thirain – no specific community yet
Slen – no specific community yet
Zinnervale is denk ik best overboekt met meerdere communities: Engels, Scandinavisch, Portugees, Grieks en een plukje Balkan.
Heb zelf niet zo'n zin om op een server terecht te komen waar veel publieke chat in een andere taal dan Engels verloopt. Dus voor mij vrij logisch om Thirain (of Slen) te kiezen en dan te hopen op een beetje een mixed community waar men voornamelijk Engels spreekt.
[ Voor 25% gewijzigd door Perrin op 07-02-2022 20:49 ]
Shit, je hebt gelijk… Paypal loopt vast omdat het factuuradres niet overeen komt. Heb geprobeerd om een credit card toe te voegen aan een Duitse paypal maar dat lukt ook niet. HelaasLukin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:22:
[...]
Hoe heb jij je store op Duitsland gekregen? Dat is namelijk nogal een flinke hobbel om te doen. Alle betaalmethodes vereisen een duits adres en een duits betaalmiddel. Dus nederlandse bank of CC werken niet, inclusief paypal.
Wel echt kut. Dan kan je nu dus geen packs meer kopen aangezien ze overal uitverkocht zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door London op 07-02-2022 20:53 ]
Tesla M3LR '21
Tip*
Koop een Steam wallet tegoed via bijvoorbeeld G2A, wissel het vervolgens in op je German of whatever steam account en koop daarmee een Founder's pack.
Zo heb ik het gedaan
Koop een Steam wallet tegoed via bijvoorbeeld G2A, wissel het vervolgens in op je German of whatever steam account en koop daarmee een Founder's pack.
Zo heb ik het gedaan
[ Voor 13% gewijzigd door Msi92 op 07-02-2022 21:02 ]
Ik heb eventueel nog een Founder's Pack Bronze voor de liefhebber, stuur maar een DM bij interesse. Doen we even een Tikkie en daarna gift ik de game.
[ Voor 16% gewijzigd door Evernote op 07-02-2022 21:04 ]
Ik had vorig jaar via Amazon US de Bronze founders pack gekocht, kon toen ook al de beta spelen (zie eerdere posts). Vanavond de Key gekregen, en via mijn Nederlandse steam account geactiveerd.
Hij is nu aan het downloaden. Bij mij werkte het activeren van de key
:fill(white):strip_exif()/f/image/DVTKDppSizrDwiv5amdquuYp.png?f=user_large)
*Edit* via Amazon iipv Steam was de key gekocht.
Dus de stappen die ik heb genomen zijn:
:fill(white):strip_exif()/f/image/DVTKDppSizrDwiv5amdquuYp.png?f=user_large)
- Bronze pack gekocht via amazon US (dus de amazon.com site). Het nederlands delivery address in my account is geen problem (kan soms wel een issue zijn bij software, maar bij Lost Ark niet
- Je krijgt een mail van amazon met de Steam Code
- Je kunt de code redeemen in je steam client, dit kan gewoon met je nederlands steam account
[ Voor 35% gewijzigd door Lupine_Wonse op 07-02-2022 22:02 ]
Volgens mij laat Steam je per 3 maanden van land wisselen qua betaling, iets om rekening mee te houden..IKON schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:25:
Iemand met Duits betaalmiddel of Duitse Creditcard geprobeerd store account om te zetten naar Duitsland?
Edit: Maar als dit een alt account is maakt dat natuurlijk niet uit
[ Voor 9% gewijzigd door IcedCoffee op 07-02-2022 21:26 ]
Ja maar je moet dan een betaalmiddel van dat land hebben...IcedCoffee schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:26:
[...]
Volgens mij laat Steam je per 3 maanden van land wisselen qua betaling, iets om rekening mee te houden..
Wel slim, maar giften doet 'ie bij mij niet. Ik dacht ik probeer even een Silver Pack te giften van een Duitse account naar m'n main account maar krijg continu een foutmelding bij het betalen. Snap niet helemaal waarom het niet werkt want al die keysites werken toch ook met gifts en dan werkt het welMsi92 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:00:
Tip*
Zo heb ik het gedaan
Nou dan maar verder op m'n Duitse Steam account. Verwacht toch wel dat een vpn nodig gaat zijn dus dan maakt het ook niet uit op welke account ik speel.
[ Voor 21% gewijzigd door London op 07-02-2022 21:36 ]
Tesla M3LR '21
Via VPN duits steam accountje gemaakt, via G2A gift op gekregen en nu aan het downloaden.
Hopelijk heb je geen VPN meer nodig om te spelen tho.
Hopelijk heb je geen VPN meer nodig om te spelen tho.
Maar als ik het goed lees gifted items zijn locked in inventory dus wat heb je eraan?Evernote schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:01:
Ik heb eventueel nog een Founder's Pack Bronze voor de liefhebber, stuur maar een DM bij interesse. Doen we even een Tikkie en daarna gift ik de game.
Welke vpn gebruik je? en nog belangrijker gratis...?Lukin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:21:
[...]
Ik ben nu vrolijk aan het downloaden. VPN aan met verbinding in Duitsland.
Dus met andere woorden ik kan gewoon een key kopen van de greymarket en redeemen op m'n main Steam account?Lupine_Wonse schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:12:
Ik had vorig jaar via Amazon US de Bronze founders pack gekocht, kon toen ook al de beta spelen (zie eerdere posts). Vanavond de Key gekregen, en via mijn Nederlandse steam account geactiveerd.
[Afbeelding]
- Bronze pack gekocht via amazon US (dus de amazon.com site). Het nederlands delivery address in my account is geen problem (kan soms wel een issue zijn bij software, maar bij Lost Ark niet
- Je krijgt een mail van amazon met de Steam Code
- Je kunt de code redeemen in je steam client, dit kan gewoon met je nederlands steam account
Wij zijn met een aantal "Fathers of Tweakers" ook uiteindelijk voor Thirain gegaanIKON schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:21:
Mijn guild gaat naar Thirain ipv Zinner. Lijkt een Spaanse inquisitie gaande te zijn daar xD.
Ook omdat Zinnervale idd chaos is geworden. door drukte en andere talen die echt massaal erop gaan. + ik zie meerdere engels sprekende guilds op Thirain nu inschrijven in die google doc.
Is een outdated lijst die jij stuurt stuurt. In de laatste 2 dagen is het vrij erg veranderd.Perrin schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:47:
[...]
Dit lijkt een beetje de situatie de afgelopen dagen:
Oke kon zonder problemen een code van Amazon.com redeemen, dus ben nu aan het downloaden. Gewoon op main account in NL.Dus ook nog iets goedkoper.
Dit zie ik via Amazon.comstfnz schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:41:
Oke kon zonder problemen een code van Amazon.com redeemen, dus ben nu aan het downloaden. Gewoon op main account in NL.Dus ook nog iets goedkoper.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xYodqsltody4Wf3MghjS2r4J.png?f=user_large)
Is deze game uberhaupt straks niet gratis? Of moeten wij in NL het dan alsnog via een code toevoegen aan onze accounts?
De game is inderdaad gratis, maar wij zitten hem met de founder packs allemaal te forceren om in onze library te komen. Dus ben benieuwd hoe mensen dat na de 11e gaan doen
Oke kan zijn dat ik vanwege een Oregon betaal adres deze fout dus niet krijg, maar dat zou je makkelijk kunnen oplossen in je adress book. Game is gratis inderdaad maar ik weet niet hoe je hem dan kan laten verschijnen, misschien via een VPN de download starten vanuit een regio waar hij wel beschikbaar is? Geen idee.VN1X schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:48:
[...]
Dit zie ik via Amazon.com
[Afbeelding]
Is deze game uberhaupt straks niet gratis? Of moeten wij in NL het dan alsnog via een code toevoegen aan onze accounts?
Dit is opzich een hele interessante
En ze hebben het dus zo gemaakt dat je voor elke character waarmee je handmatig de story complete een power pass krijgt.
Maar als je dus met 1 character niks skipt krijg je 2 passes. Opzich voor eerste playtrough ga ik dat wel doen denk ik.
p.s. Only two Power Passes can be earned per game account.
Power passes zijn eigenlijk boosts zodat je met alts de story kan skippen.Power Pass / Adventurers Path
Power Passes allow players to progress already-experienced content quickly on additional characters, so more classes and content can be experienced. There are two ways a Power Pass will be provided to Adventurers:
- Method #1
When the player completes the Main Quest (Ealyn's Gift) from North Vern, a single Vern Power Pass Token will be provided via in-game mail.
- Method #2
A second Power Pass is granted if a player watches cutscenes and cinematics all the way through.
En ze hebben het dus zo gemaakt dat je voor elke character waarmee je handmatig de story complete een power pass krijgt.
Maar als je dus met 1 character niks skipt krijg je 2 passes. Opzich voor eerste playtrough ga ik dat wel doen denk ik.
p.s. Only two Power Passes can be earned per game account.
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 08-02-2022 00:55 ]
NordVPN. Dus niet gratisClifhearth schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:48:
[...]
Welke vpn gebruik je? en nog belangrijker gratis...?
Het is me inmiddels gelukt ook een key voor steam te bemachtigen via amazon.de.
Voor de andere die overwegen een founderspack te kopen hieronder een stappenplan.
Ga naar amazon.de en zorg dat je de taal op duits hebt ingesteld.
Ga dan naar de volgende link: https://www.amazon.de/hz/mycd/myx#/home/settings/payment
Klik op Länder-/Regionseinstellungen. Klik hier op de knop Ändern.
Voeg een duits adres toe. (Ik heb een adres gebruikt van een amazon pickup point)
Ga naar de winkelpagina van Lost Ark en kies de founders pack die je wilt hebben.
Reken af en krijgt je steam code direct te zien.
Vergeet je toegevoegde adres niet te verwijderen voor eventuele toekomstige aankopen!
Voor de andere die overwegen een founderspack te kopen hieronder een stappenplan.
Ga dan naar de volgende link: https://www.amazon.de/hz/mycd/myx#/home/settings/payment
Voeg een duits adres toe. (Ik heb een adres gebruikt van een amazon pickup point)
Ga naar de winkelpagina van Lost Ark en kies de founders pack die je wilt hebben.
Vergeet je toegevoegde adres niet te verwijderen voor eventuele toekomstige aankopen!
Je kan bij de betaling ook het adres aanpassen naar duitsland ofzo in steam en je bent klaar geen vpn nodig.KevinskiNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 03:22:
Hebben jullie een discord?Ricmaniac schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:19:
[...]
Wij zijn met een aantal "Fathers of Tweakers" ook uiteindelijk voor Thirain gegaan
Ook omdat Zinnervale idd chaos is geworden. door drukte en andere talen die echt massaal erop gaan. + ik zie meerdere engels sprekende guilds op Thirain nu inschrijven in die google doc.
[...]
Is een outdated lijst die jij stuurt stuurt. In de laatste 2 dagen is het vrij erg veranderd.
Dat kan alleen als je een Duits betaalmiddel hebt... Als jij die hebt houd ik me aanbevolenShifra schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 04:00:
[...]
Je kan bij de betaling ook het adres aanpassen naar duitsland ofzo in steam en je bent klaar geen vpn nodig.
Gezeik met die packs haha, heb nu silver op m'n main en op m'n Duitse account. Beetje stom
Maar bovenstaande Amazon methode werkt inderdaad.
Anyway, ik ga ook naar Thirain. Over 12 uur zijn we (hopelijk) aan het spelen, zin in!
Anyway, ik ga ook naar Thirain. Over 12 uur zijn we (hopelijk) aan het spelen, zin in!
[ Voor 11% gewijzigd door London op 08-02-2022 06:43 ]
Tesla M3LR '21
Nee? Ik heb de game zelf ook in m’n Steam library staan en is niet locked.Clifhearth schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:41:
[...]
Maar als ik het goed lees gifted items zijn locked in inventory dus wat heb je eraan?
Heb hem een stuk of 13 keer gekocht voor verschillende mensen, hopelijk kunnen we vanavond allemaal aan de slag.
Niet een lost Ark guild discord nee maar kunnen als we straks de guild hebben misschien wel wat aanmaken ofzo als er members zijn die niet in die discord zitten.
Release dag! Met die power passes ga ik eerst een alt die beter is in solo play naar 50 brengen zodat ik daarna mijn Bard main kan boosten met een power pass en ik niet door de main quest line hoef te levelen met een trage support class.
Goed idee opzich ja, Bard is overigens goed te doen tijdens leveling hoor. eigenlijk is er geen 1 class die het zwaar heeft tijdens levelen hoor.Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:25:
Release dag! Met die power passes ga ik eerst een alt die beter is in solo play naar 50 brengen zodat ik daarna mijn Bard main kan boosten met een power pass en ik niet door de main quest line hoef te levelen met een trage support class.
Twijfel zelf ook nog wat ik wil doen. heb natuurlijk redelijk wat gezien in rusland al en wil sowieso die story helemaal in het engels volgen want daar nooit echt gevolgd. Maar twijfel of ik dus eerst een alt rush en alle cutscenes etc skip en dan 2 power passes gebruik of dat ik eerst gewoon mijn main level en sidequests en alles direct mee pak.
Ik heb totaal geen haast maar denk dat het wel goed is om in ieder geval af en toe vast een daily mee te pakken enzo als je toch 3 chars daar kan hebben
Die powerpass trouwens naar tier 1 content denk ik? niet naar tier 3 toch
[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 08-02-2022 08:40 ]
Ja naar tier 1. Vraag me nog wel af of je niet meteen met betere gear eindigt na gebruik van zo'n pass dan dat je overhoudt aan de main quest line.
Mijn strategie is eerst voor mijn twee alts en mijn main de namen reserveren. Dan een snelle alt levelen (wel genieten van de main quest line en alle cut scenes) en dan de overige twee boosten. Hopelijk ondertussen wat mensen ontmoeten ingame en me aansluiten ergens en rustig de endgame inrollen en de wereld verder ontdekken.
Mijn strategie is eerst voor mijn twee alts en mijn main de namen reserveren. Dan een snelle alt levelen (wel genieten van de main quest line en alle cut scenes) en dan de overige twee boosten. Hopelijk ondertussen wat mensen ontmoeten ingame en me aansluiten ergens en rustig de endgame inrollen en de wereld verder ontdekken.
Dat is denk ik een prima insteek ja. Zo zit ik er ook enigsinds in.Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:05:
Ja naar tier 1. Vraag me nog wel af of je niet meteen met betere gear eindigt na gebruik van zo'n pass dan dat je overhoudt aan de main quest line.
Mijn huidige plan is denk ik als volgt.
Ga me chars aanmaken > Met 1 die main story door en afmaken > 2 alts boosten zodat we wanneer ik er zin in heb die daily content kan doen (ga ze niet dagelijks op al me chars grinden enzo maar gewoon dat ik de mogelijkheid heb) > en dan ga ik denk ik tussendoor steeds een character levelen waarmee ik alle quests doorloop enzo en alle extra content in me op neem.
Wil toch sowieso 4 classes hebben ook al zijn 2 puur voor pvp maargoed. ik vind levelen altijd leuk in mmo's dus heb er al gewoon zin in nu
Hoe laat is de release precies (aka weten we of je een vpn nodig heb om in te loggen)
Release is 18:00 vandaag en dat is tevens het moment dat we pas weten of we VPN nodig hebben of niet.Terence(x) schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:21:
Hoe laat is de release precies (aka weten we of je een vpn nodig heb om in te loggen)
Het installeren is iig gelukt. Mijn vermoeden is dat het gewoon gaat werken, net zoals met de alpha en betas. Ze mogen enkel hier de game niet aanbieden. Alleen is er ook wetgeving die zegt dat als ik een dienst aanschaf in Duitsland, die hier niet te koop is, wel gewoon hier moet kunnen gebruiken (binnen de EU).
Wel benieuwd hoeveel Nederlandstaligen uiteindelijk gaan spelen, zouden het er meer dan een handjevol worden?
En misschien dat op niet al te lange termijn het spel toch nog aangepast wordt zodat het wel gewoon officieel uitkomt hier.
En misschien dat op niet al te lange termijn het spel toch nog aangepast wordt zodat het wel gewoon officieel uitkomt hier.
[ Voor 36% gewijzigd door Perrin op 08-02-2022 11:23 ]
Check post van ricmaniac op maandag 7 februari 2022 19:58Evernote schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:54:
[...]
Nee? Ik heb de game zelf ook in m’n Steam library staan en is niet locked.
Heb hem een stuk of 13 keer gekocht voor verschillende mensen, hopelijk kunnen we vanavond allemaal aan de slag.
Daar in lijkt er iets anders gezegt te worden?
Hangt er vanaf wat je verstaat onder een handjevol. Vanuit Nullify (community/guild waar ik in zit) zijn het er een stuk of 20, daarnaast hoor ik ook al uit andere hoeken dat er toch een redelijk aantal het gaan proberen.Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:22:
Wel benieuwd hoeveel Nederlandstaligen uiteindelijk gaan spelen, zouden het er meer dan een handjevol worden?
Ben ook wel benieuwd hoe dat met de shop gaat werken. Nu hebben we premium erbij ivm founder pack, hopelijk kunnen we dit in game ook blijven kopen. Ook benieuwd of de Twitch drops erbij komen enzo.
Hoorde iets dat de in-game store buiten steam om gaat zijn. Beetje zoals ESO/ArcheAge/PoE dat ook kunnen. Hoop het wel iig, een semi-P2W game spelen zonder cash-shop toegang is kutDivineNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:30:
[...]
Hangt er vanaf wat je verstaat onder een handjevol. Vanuit Nullify (community/guild waar ik in zit) zijn het er een stuk of 20, daarnaast hoor ik ook al uit andere hoeken dat er toch een redelijk aantal het gaan proberen.
Ben ook wel benieuwd hoe dat met de shop gaat werken. Nu hebben we premium erbij ivm founder pack, hopelijk kunnen we dit in game ook blijven kopen. Ook benieuwd of de Twitch drops erbij komen enzo.
Heb last moment main twijfels. Ik ga Class + Paladin + Bard spelen.
Voor 'Class' twijfel ik tussen Berserker, Lancemaster of Wardancer, voor PvE/PvP..
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 08-02-2022 11:41 ]
Zijn er Belgen die de founders pack via G2A aangekocht hebben en zo kunnen activeren op BE/NL account?
Die Crystalline Aura premium lijkt me echt grotendeels QoL.
Als ik het goed begrijp ga je daardoor nauwelijks merkbare snelheidsboost krijgen in je character progression maar spaar je hooguit wat tijd uit doordat je bijvoorbeeld door extra bifrosts minder aan het reizen bent.
Wanneer het spel me bevalt betaal ik graag een soort subscription, maar als je nuchter kijkt wat je ervoor krijgt dan is het best mager (als ik het goed zie).
Had het bijvoorbeeld wel leuk gevonden als je daarmee ook een soort monthly skin of emote of dans ofzo unlockt. Of een of ander cosmetic voor je privé eiland.
Als ik het goed begrijp ga je daardoor nauwelijks merkbare snelheidsboost krijgen in je character progression maar spaar je hooguit wat tijd uit doordat je bijvoorbeeld door extra bifrosts minder aan het reizen bent.
Wanneer het spel me bevalt betaal ik graag een soort subscription, maar als je nuchter kijkt wat je ervoor krijgt dan is het best mager (als ik het goed zie).
Had het bijvoorbeeld wel leuk gevonden als je daarmee ook een soort monthly skin of emote of dans ofzo unlockt. Of een of ander cosmetic voor je privé eiland.
[ Voor 19% gewijzigd door Perrin op 08-02-2022 11:49 ]
Belgische maat van mij heeft hem gisteren gekocht op G2A en op zijn belgische steam account gekoppeld en gedownload.HeRSteiN schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:45:
Zijn er Belgen die de founders pack via G2A aangekocht hebben en zo kunnen activeren op BE/NL account?
Alsnog niet zeker of we vanavond kunnen spelen natuurlijk.
Ik moest wel even een extra amazon.de account aanmaken, mijn NL account hield ze niet voor de gekKevinskiNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 03:22:
Lance master wordt lastig, die krijgen we nog niet.Valandin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Heb last moment main twijfels. Ik ga Class + Paladin + Bard spelen.
Voor 'Class' twijfel ik tussen Berserker, Lancemaster of Wardancer, voor PvE/PvP..
Het schijnt dat Berserker handig is om als alt (of main) met Paladin en Bard te spelen omdat er overlap is met engravings tussen die classes. Maar lees ook weer dat daar nu mee bezig zijn premature optimalization is en dat je classes moet kiezen die je leuk lijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Perrin op 08-02-2022 11:55 ]
Heb ik gisteren gedaan en alles werkt voorlopig... de game staat in mijn Steam library en is al gedownload... vanavond zien we als het effectief werkt.HeRSteiN schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:45:
Hehheh, alle S-tier PVE classes.Azerox schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:57:
Ik ga Gunlancer, Paladin en Bard als eerste en in die volgorde.
Ik ben zo benieuwd in wat voor aantallen nederlanders, belgen en zwitsers de game hebben gekocht en aantal packs
Volgens mij is het echt schrikken als blijkt dat we niet kunnen spelen straks en zij wel al dat geld hebben ontvangen
Volgens mij is het echt schrikken als blijkt dat we niet kunnen spelen straks en zij wel al dat geld hebben ontvangen
Een vriend van mij heeft in het VK een spel van 39 cent op mijn steam account gekocht. Daar werd gevraagd of de regio aangepast moest worden naar het VK. Dit bevestigd en daarna heb ik via een site het spel via een gift gekregen. Log gewoon via mijn VPN in vanavond en ga lekker spelen. Kan echt niet wachten.
Ja same. Grotere invloed op succes van de groep en makkelijker queuen. En vaak vind ik de gameplay ook gewoon leuk, veel utility/survivability en een beetje om je lage DPS heenwerken versus snoeihard DPSen.Azerox schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:06:
[...]
Ik speel sowieso het liefste Tank/Heal/Support.