Dank voor je antwoord. Ik heb zonet ook founders kunnen adden in men Steam. Nu zie ik er wel bij staan dat het pas de 11de beschikbaar is? heeft u ook deze meldingKen G schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:59:
[...]
Heb ik gisteren gedaan en alles werkt voorlopig... de game staat in mijn Steam library en is al gedownload... vanavond zien we als het effectief werkt.
Ja dit zien we allemaal idd.HeRSteiN schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:21:
[...]
Dank voor je antwoord. Ik heb zonet ook founders kunnen adden in men Steam. Nu zie ik er wel bij staan dat het pas de 11de beschikbaar is? heeft u ook deze melding
Was ook nog iets verduidelijks door de community manager van LA
:fill(white):strip_exif()/f/image/2WpstDPgLERVHENcVf4boAVI.png?f=user_large)
Ik durf de gok nog niet te nemen, dus ik wacht gewoon lekker tot 18:00, al ga ik er wel vanuit dat het gaat werken.. Daarna lekker mn paladin levelenRicmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:05:
Ik ben zo benieuwd in wat voor aantallen nederlanders, belgen en zwitsers de game hebben gekocht en aantal packs![]()
Volgens mij is het echt schrikken als blijkt dat we niet kunnen spelen straks en zij wel al dat geld hebben ontvangen
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ik ben er over uit. Wardancer main it is 
Heeft wel wat om iets minder flashy te spelen, bijna iedereen gaat al gunlancer/berserker voor mijn gevoel.
Gezien ik zowel PvP als PvE wil gaan doen is dat wel een mooi gebalanceerde main.
(En dat 't niet een al te gecompliceerde class is is ook wel fijn)
Heeft wel wat om iets minder flashy te spelen, bijna iedereen gaat al gunlancer/berserker voor mijn gevoel.
Gezien ik zowel PvP als PvE wil gaan doen is dat wel een mooi gebalanceerde main.
[ Voor 12% gewijzigd door Valandin op 08-02-2022 12:28 ]
Die heeft ook een gewilde group buff voor attack speed en movement speed.Valandin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:28:
Ik ben er over uit. Wardancer main it is
Dank voor deze info. Afwachten geblazenRicmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:23:
[...]
Ja dit zien we allemaal idd.
Was ook nog iets verduidelijks door de community manager van LA
[Afbeelding]
Benieuwd naar de release, ik ga voor Shadowhunter als class.
Het kopen van de game en koppelen was geen enkel probleem via G2A.
Installeren ook zonder problemen; alleen als ik de DLC (bronze pack) wil toevoegen dan zie ik dat die beschikbaar is. Echter als ik erop klik dan krijg ik de melding "Dit item is op dit moment niet beschikbaar in jouw regio". Hierdoor kan ik de early acces sowieso niet claimen lijkt het. Meerdere mensen met dit probleem, of nog beter, een oplossing?
Installeren ook zonder problemen; alleen als ik de DLC (bronze pack) wil toevoegen dan zie ik dat die beschikbaar is. Echter als ik erop klik dan krijg ik de melding "Dit item is op dit moment niet beschikbaar in jouw regio". Hierdoor kan ik de early acces sowieso niet claimen lijkt het. Meerdere mensen met dit probleem, of nog beter, een oplossing?
PSN RobinNova
Klopt niet bij copyright materiaal zoals games.Azerox schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:13:
Het installeren is iig gelukt. Mijn vermoeden is dat het gewoon gaat werken, net zoals met de alpha en betas. Ze mogen enkel hier de game niet aanbieden. Alleen is er ook wetgeving die zegt dat als ik een dienst aanschaf in Duitsland, die hier niet te koop is, wel gewoon hier moet kunnen gebruiken (binnen de EU).
Is normaal. Wachten tot 18:00...Kronos1979 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:15:
Het kopen van de game en koppelen was geen enkel probleem via G2A.
Het is dus bij iedereen zo dat ze de DLC niet kunnen claimen. Hoe gaat de DLC, die ik niet kan activeren, er dan voor zorgen dat ik de early acces krijg? Er staat nu namelijk dat ik moet wachten tot 11 februari.
We zullen het inderdaad wel zien vanavond, maar ben blij dat ik niet voor goud of platinum ben gegaan.
Edit met post uit forum:
Origineel geplaatst door Putting TTV= No Views:
Steam cant unlock the game for early release without unlocking it for everyone. Since the founder's pack is a DLC is doesnt count as base game. Last word on the street is that Devs are working with Valve on it. This could turn into a huge fiasco bigger than server queues on launch day for New World.
[ Voor 28% gewijzigd door Kronos1979 op 08-02-2022 14:24 ]
PSN RobinNova
Hoe bedoel je niet kunnen claimen?Kronos1979 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Het is dus bij iedereen zo dat ze de DLC niet kunnen claimen. Hoe gaat de DLC, die ik niet kan activeren, er dan voor zorgen dat ik de early acces krijg? Er staat nu namelijk dat ik moet wachten tot 11 februari.
We zullen het inderdaad wel zien vanavond, maar ben blij dat ik niet voor goud of platinum ben gegaan.
Door de DLC staat Lost Ark toch in je bibliotheek? Dan is ie toch al geclaimed?
Daardoor kon je ook de download starten en zo, want als ie niet geclaimed zou zijn dan zou heel de game er niet staan?
Ik hoop dat ik niet vanavond alsnog met VPN aan de slag moet om ander account te maken of zo, uit duitsland of zo. dat zou wel beetje zuur zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door ActualFantasy op 08-02-2022 14:25 ]
De Early Acces heeft de ontwikkelaar geplaatst onder DLC. Die kun je pas activeren als de game uit is (zie bovenstaande post). Maar aanvullend probleem voor ons is dat je DLC niet kunt activeren in een regio waarvoor de game niet is uitgekomen. Er is dus een extra Steam regio check bij het 'activeren' van de E.A.ActualFantasy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:24:
[...]
Hoe bedoel je niet kunnen claimen?
Door de DLC staat Lost Ark toch in je bibliotheek? Dan is ie toch al geclaimed?
Daardoor kon je ook de download starten en zo, want als ie niet geclaimed zou zijn dan zou heel de game er niet staan?
PSN RobinNova
Volgens mij is hij al geactiveerd op het moment dat het in je library zit hoor. Zo werkte het bij andere games in ieder geval wel.Kronos1979 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:26:
[...]
De Early Acces heeft de ontwikkelaar geplaatst onder DLC. Die kun je pas activeren als de game uit is (zie bovenstaande post). Maar aanvullend probleem voor ons is dat je DLC niet kunt activeren in een regio waarvoor de game niet is uitgekomen. Er is dus een extra Steam regio check bij het 'activeren' van de E.A.
[ Voor 15% gewijzigd door Valandin op 08-02-2022 14:28 ]
Als je niet de early access code hebt, hoe gaan diegenen het dan kunnen spelen? Anders steam account + VPN?
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Steam account + VPN werkt niet omdat je steam account nog een Nederlandse store heeft.Waywaith schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:39:
Als je niet de early access code hebt, hoe gaan diegenen het dan kunnen spelen? Anders steam account + VPN?
Dan is het VPN + German Steam acc.
Schijnt wel dat als je steam://run/1599340 in je browser plakt je de F2P versie gewoon installeert. Ookal heb je een locked region. Maar niet kunnen testen.
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 08-02-2022 14:45 ]
Zo veel paniek
over 3 uurtjes kunnen we je meer vertellen
Ik hoop ook echt dat alles werkt voor iedereen hier. Heb er zelf ook echt enorm veel zin in. Kan het me ook prima veroorloven om morgen een dagje vrij te nemen, dus heb dat ook maar gedaan. Mocht het niet werken, kan ik altijd nog lekker uitslapenRubenSaurus schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:53:
Zo veel paniekover 3 uurtjes kunnen we je meer vertellen

An error was encountered while processing your request:Valandin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:45:
[...]
Schijnt wel dat als je steam://run/1599340 in je browser plakt je de F2P versie gewoon installeert. Ookal heb je een locked region. Maar niet kunnen testen.
This item is currently unavailable in your region
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Weet iemand waarom de summoner class weg is? Komt die nog terug?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Niet gek laten maken door mensen die niet weten waar ze het over hebben. Als je op Lost Ark hebt geklikt in je steam library en rechts staat je DLC erbij is alles goed. Het is allemaal goed ingeregeld en de headstart werkt gewoon. Hij zegt dat je DLC niet kunt claimen omdat de game nog niet gelaunched is dus alle gamefiles zijn nog encrypted.Kronos1979 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:22:
[...]
Edit met post uit forum:
Origineel geplaatst door Putting TTV= No Views:
Steam cant unlock the game for early release without unlocking it for everyone. Since the founder's pack is a DLC is doesnt count as base game. Last word on the street is that Devs are working with Valve on it. This could turn into a huge fiasco bigger than server queues on launch day for New World.
Dan krijg je volgens mij de NA versie ipv de EU versie niet?stfnz schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:13:
Je kan dus ook gewoon via Amazon.com een founder pack kopen, bespaar je ook nog wat op USD->EUR
Er is geen verschilpirader schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:18:
[...]
Dan krijg je volgens mij de NA versie ipv de EU versie niet?
Is er een server, voor zover jullie weten, waar over het algemeen veel Nederlanders zitten? Zoiets als ook met New World is.
ThirainDenimco schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:23:
Is er een server, voor zover jullie weten, waar over het algemeen veel Nederlanders zitten? Zoiets als ook met New World is.
Denk dat het vooral gesplitst gaat zijn deze keer tussen Zinnervale en Thirain.Denimco schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:23:
Weet iemand of je naam locked is zodra je begint met het character customizen of pas als je daarmee klaar bent?
Op de RU server was het volgens mij zo dat je eerst char customization doet, en vervolgens een naam kiest.Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:55:
Weet iemand of je naam locked is zodra je begint met het character customizen of pas als je daarmee klaar bent?
Yep, als je klaar bent met je char customizen.
Yup, ga er vanuit dat die over een paar maanden ook nog 1 van de actiefste zal zijn. Gaat in het begin ff volhouden worden met queue simulator denk ik. Maar dat zien we dan wel weer.Ricmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:14:
Ik ga ook Thirain met redelijk grote groep.
@DivineNL gaan jullie nog zinnervale?
Ik had hem afgelopen jaar al gekocht toen ik nog in de VS woonde. Die versie download nu zonder problemen in m'n NL store
Ben nog even snel wat namen aan het opstellen maar helemaal vergeten dat classes gender locked zijn. Had al een mooie female name voor een Paladin maar dat gaat niet door dus
Tesla M3LR '21
Wij gaan ook Thirain. Wat is je discord?Ricmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:14:
Ik ga ook Thirain met redelijk grote groep.
@DivineNL gaan jullie nog zinnervale?
Ik ga ook op Thirain.
Zojuist ook besloten om verder te gaan op m'n 2e Steam account. Had 1 Silver pack kunnen refunden op m'n main account dus voelt wat veiliger om verder te gaan op m'n 2e Duitse account. Verwacht dat een VPN nodig gaat zijn dus dan maakt het ook niet uit op welke account je speelt.
Zometeen inloggen met VPN om zeker te zijn en dan asap door de char customization heen om de namen te kunnen claimen. Hoop in ieder geval 1 van de 5 namen te kunnen claimen die ik nu klaar heb staan. M'n eerste chars zullen worden Bard, Paladin en Shadowhunter dus hoop dat het lukt
Zojuist ook besloten om verder te gaan op m'n 2e Steam account. Had 1 Silver pack kunnen refunden op m'n main account dus voelt wat veiliger om verder te gaan op m'n 2e Duitse account. Verwacht dat een VPN nodig gaat zijn dus dan maakt het ook niet uit op welke account je speelt.
Zometeen inloggen met VPN om zeker te zijn en dan asap door de char customization heen om de namen te kunnen claimen. Hoop in ieder geval 1 van de 5 namen te kunnen claimen die ik nu klaar heb staan. M'n eerste chars zullen worden Bard, Paladin en Shadowhunter dus hoop dat het lukt
Tesla M3LR '21
Als je een VPN gebruikt kan je ook kijken of je alleen steam kan tunnelen. Misschien alleen steam & lostark.exe als die decrypted is straks. Via NordVPN is de optie 'Split Tunneling'
Wij gaan misschien toch Thirain, blijkt dat steeds meer Fransen / Spanjaarden richting Zinner aan het gaan zijn
Yup dat is de reden dat we Thirain zijn gegaanDivineNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:51:
Wij gaan misschien toch Thirain, blijkt dat steeds meer Fransen / Spanjaarden richting Zinner aan het gaan zijn
Hi,
ik woon in BE en heb een FR account. Echter lukt het niet om de game te pre-loaden. Ik heb nog geen founders pack gekocht maar probeer de free versie te pre-loaden. Er komt heel kort op: Prepairing to launch Lost Ark. Die melding verdwijnt bijna net zo snel als ze verschijnt en verder gebeurt er niets. Iemand een idee?
Ik gebruik geen VPN daar dit een FR account is.
ik woon in BE en heb een FR account. Echter lukt het niet om de game te pre-loaden. Ik heb nog geen founders pack gekocht maar probeer de free versie te pre-loaden. Er komt heel kort op: Prepairing to launch Lost Ark. Die melding verdwijnt bijna net zo snel als ze verschijnt en verder gebeurt er niets. Iemand een idee?
Ik gebruik geen VPN daar dit een FR account is.
Staat je store ook op FR in steam? Ik heb duits account maar voor de pack kon ik ook de gratis versie gewoon pre-loaden.
[ Voor 55% gewijzigd door Zalaroth op 08-02-2022 17:06 ]
Wel een heel gedoe hoor. Heb voor de zekerheid een duits account aangemaakt, via het web, gaat allemaal prima, maar als ik dan mijn steam client uitlog, en met de nieuwe naam inlog, blijft alles toch op Nederland staan.
En krijg het niet omgezet, ondanks dat ik echt met mijn nieuwe account via VPN inlog.
En krijg het niet omgezet, ondanks dat ik echt met mijn nieuwe account via VPN inlog.
Ik heb gewoon mijn eigen CC nummer gebruikt uit Nederland met een adres in Duitsland en dat werkte voor mij. Ik heb het in de browser gedaan tijdens incognito mode.IKON schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 06:25:
[...]
Dat kan alleen als je een Duits betaalmiddel hebt... Als jij die hebt houd ik me aanbevolen
Ik noem deze nog maar een keer: https://lost-ark.maxroll....es#metas%3D%5Bleveling%5D
Super handig voor levelling builds en staan ook goeie guides op voor lvl 50 en verder qua gearing
Super handig voor levelling builds en staan ook goeie guides op voor lvl 50 en verder qua gearing
Tesla M3LR '21
Waar had je dat gelezen?DivineNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:51:
Indien de game straks werkt ga ik ook met een groep vrienden naar Thirain.
Ben benieuwd, en hou het topic om 18:00 dan ook zeker in de gaten.
Ben benieuwd, en hou het topic om 18:00 dan ook zeker in de gaten.
PSN: Res_Binshou
Heb hem gifted kunnen kopen op mn normale account. Ben benieuwd of ik het ook daadwerkelijk kan downloaden en spelen.
Heb geen zin eigenlijk in dat hele VPN gezeik.
Ik ga ook op Thirain, is er een Discord server die we kunnen joinen?
Ik zit er klaar voor! Kan niet ontkennen dat ik ietwat elevated heartrate heb 😁😁😁
Ik heb er bijna een dag voor vrijgekomen
Morgen vrijgenomenMarvin. schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:45:
Ik heb er bijna een dag voor vrijgekomen
Eerste lv 50 op Thirain, wie wordt het?
(ik niet)
[ Voor 10% gewijzigd door Perrin op 08-02-2022 17:47 ]
Is er een groot verschil tussen Thirian en Zinnervale?
Heb er niet voor vrijgenomen. Maar misschien ga ik dat nog wel doen de komende weken als het bevalt 
M'n boodschappen komen tussen 17:52 - 18:02, dat verzin je toch ook niet
M'n boodschappen komen tussen 17:52 - 18:02, dat verzin je toch ook niet

Tesla M3LR '21
Ai dat kan je net die ene naam kosten.London schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:52:
Heb er niet voor vrijgenomen. Maar misschien ga ik dat nog wel doen de komende weken als het bevalt
M'n boodschappen komen tussen 17:52 - 18:02, dat verzin je toch ook niet![]()
Zinnervale lijkt drukker en internationaler te worden, als we alle aankondigingen mogen geloven.HappyChappy schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:52:
Is er een groot verschil tussen Thirian en Zinnervale?
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Via Amazon lukt het mij niet.diLLa88 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:18:
Heb hem gifted kunnen kopen op mn normale account. Ben benieuwd of ik het ook daadwerkelijk kan downloaden en spelen.
Lost Ark is hier aan het uitpakken op steam.
Moet je dan ergens op klikken of begint dat vanzelf?mpra schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:59:
Lost Ark is hier aan het uitpakken op steam.
Heb steam opnieuw opgestart, daarna ging hij vanzelf naar 'unpacking'.Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:01:
[...]
Moet je dan ergens op klikken of begint dat vanzelf?
Begon uit zichzelf, had Steam niet eens opnieuw opgestart oid.Perrin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:01:
[...]
Moet je dan ergens op klikken of begint dat vanzelf?
Het uitpakken duurt langer dan de download lijkt het
[ Voor 16% gewijzigd door mpra op 08-02-2022 18:03 ]
Vooral benieuwd of je ook servers kan zien straks.
Zoja dan moet ik snel het proces in om de game via amazone te kopen.
Wil de platinum editie dus durfde het niet aan om de game alvast te halen
PSN: Res_Binshou
Steam heeft het er maar moeilijk mee volgens mij.
ik snap ook niet wat die hele preload dan voor nut gehad heeft.. als ie nu weer gaat downloaden...
Is hij nog niet eens mee begonnen haha. Hij wou die DLC gaan downloaden.Junia schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:04:
[...]
Al zo snel uitgepakt? Mijn flinke PC doet er best lang over om te voltooien.
[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 08-02-2022 18:05 ]
hier precies hetzelfdeBinshou schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:03:
Vooral benieuwd of je ook servers kan zien straks.
Ik neem aan dat ie alleen iets download waardoor ie weet dat ie kan starten met extracten. Ervan uitgaande dat je al gepreload had.
Is iemand al klaar?
ik kan de spanning niet aan of het zo werkt of niet hahaha
44/71GBRicmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:06:
Is iemand al klaar?ik kan de spanning niet aan of het zo werkt of niet hahaha
Pff, 15 gig/71 hier
Verschillende download servers testen? Als iemand een werkende vind, laat het ff weten
Niets verwachten en alsnog teleurgesteld worden. Toch knap dit.
Tesla M3LR '21
Ziet er interessant uit. Mijn NVMe heeft het zwaarmpra schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:07:
[...]
Pff, 15 gig/71 hierHad ik het maar op mijn NVMe geïnstalleerd
/f/image/xCXMi5CzMts8xipJhC3BYdx3.png?f=fotoalbum_large)
en hoe heb je het spel toegevoegd, op een benelux steam account?Junia schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:09:
[...]
Ziet er interessant uit. Mijn NVMe heeft het zwaar
[Afbeelding]
Ik heb het vermoeden dat ie bij mij zo langzaam gaat, omdat mijn SSD bijna vol is. Ik zal eens een game uninstallen, kijken of dat helpt
Jep, via G2A laten giften op mijn NL steam account. Enkel via G2a aangegeven dat mijn account in germany zat, dit wordt ergens gevraagd nadat je hebt betaald.DrMacabre schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:10:
[...]
en hoe heb je het spel toegevoegd, op een benelux steam account?
Ik had op g2play.net een gift gekocht, aangegeven dat ik UK store had en kreeg invite van random dude die me key gifte.DrMacabre schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:10:
[...]
en hoe heb je het spel toegevoegd, op een benelux steam account?
Denk dat jij de eerste bent die kan testenJunia schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:10:
[...]
Jep, via G2A laten giften op mijn NL steam account. Enkel via G2a aangegeven dat mijn account in germany zat, dit wordt ergens gevraagd nadat je hebt betaald.
Op welke download server zit jij als ik vragen mag?Ricmaniac schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:11:
[...]
Denk dat jij de eerste bent die kan testenik zit op 51 nu
Ik krijg nog steeds timeouts.. downloaden, pauzeren, downloaden, pauzeren..
Ja mijn download start ook niet (achter VPN).
Maat van me (Belg) kan al spelen, heeft net server gekozen en is char aan het maken. Kan dus bevestigen dat het werkt.
Zinnervale it is!
Zinnervale it is!