Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Als ik een steamaccount aanmaak en Duitsland selecteer verandert later dit toch naar NL.
Heb ik VPN nodig om een Duits steamaccount aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10
Valandin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:31:
Heb 'm ook gekocht via Gamivo, maar ik loop hier op stuk.
[Afbeelding]
Kan hem ook niet meer resetten. Via andere browser hetzelfde. Geen contact opties.

*edit*

Ik heb een nieuw steam account aangemaakt en 'm op germany gezet. Dan gaat het wel goed.
Wel ruk dat ik nu op een throwaway account moet spelen.
wat ik me nou ineens af vraag.. als je een duits steam account hebt hoef je toch ook niet eens de game te kopen? :P want dan kan je eventueel gewoon de game uit duitse steam store downloaden op de 11e wanneer free to play uit komt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:17
Ricmaniac schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:48:
[...]

wat ik me nou ineens af vraag.. als je een duits steam account hebt hoef je toch ook niet eens de game te kopen? :P want dan kan je eventueel gewoon de game uit duitse steam store downloaden op de 11e wanneer free to play uit komt.
Haha nou, zowel mijn main-acc als throwaway acc zijn in het Nederlands en ook Nederland als store-location. Als ik die duits zou maken zij hij met geolocatie een issue hebben. Maar als je via die 3e partij site de game koopt, kom je op zo'n keuzemenu en moet je nogmaals bevestigen dat je in Nederland woont. Als je daar 'Netherlands' doet koppelt hij het permanent aan het account en kan je de gift niet meer redeemen.
Als je daar 'Germany' opgeeft, ookal woon je in NL en is je store NL, dan doet hij het wel. Dat had ik gewoon meteen moeten doen, dan ging het op m'n main account wel goed.

Long story short; Via Gamivo op dat redeem scherm gewoon 'Germany' zeggen. Dan gaat het goed. Kies je Netherlands dan moet je een nieuw steam-account aanmaken, zoals ik :)

Wel echt enorm hyped voor Lost Ark. Zit er al jaren op te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 31-01-2022 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Valandin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:41:
[...]

Haha nou, zowel mijn main-acc als throwaway acc zijn in het Nederlands en ook Nederland als store-location. Als ik die duits zou maken zij hij met geolocatie een issue hebben. Maar als je via die 3e partij site de game koopt, kom je op zo'n keuzemenu en moet je nogmaals bevestigen dat je in Nederland woont. Als je daar 'Netherlands' doet koppelt hij het permanent aan het account en kan je de gift niet meer redeemen.
Als je daar 'Germany' opgeeft, ookal woon je in NL en is je store NL, dan doet hij het wel. Dat had ik gewoon meteen moeten doen, dan ging het op m'n main account wel goed.

Long story short; Via Gamivo op dat redeem scherm gewoon 'Germany' zeggen. Dan gaat het goed. Kies je Netherlands dan moet je een nieuw steam-account aanmaken, zoals ik :)

Wel echt enorm hyped voor Lost Ark. Zit er al jaren op te wachten.
ja hoop gewoon zoooooo dat we zonder te veel moeite kunnen spelen.. mijn account met alleen een VPN zou nog onder niet veel moeite vallen :P

Dit is mijn gevestigde hoop van iemand over een andere game.

Seeing no restriction warnings of anything, I gladly accept the gift. I get the popup, asking me if I want to add the game to my library or to my gift inventory. Still no warnings that the gift might have been region locked. Only when I click the 'add to library' button, I get the "This item cannot be added to your library because it's restricted from your country" error.

Aangezien wij hem wel gewoon konden adden aan de library zou je denken dat het gewoon werkt :P

ik kijk ook echt zo ongelooflijk uit naar deze game. en nu is de game zo veel beter dan toen ik er origineel naar uit keek in 2017 ofzo XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Knowledge skips confirmed op launch...

Knowledge Transfer will be on our version at launch!
This lets you spend ingame gold to level boost your alts with gold. You must have one character manually leveled for using the boosts.
Your boost character gets locked for 8 hours and finishes with the story completed. if your main character has done so

Wel jammer dat het gelijk op launch komt imo. Ondanks dat je het alsnog 1 keer helemaal zelf moet doen.
Maargoed opzich te verwachten van een free to play game denk ik. ze gaan daar mega veel geld op verdienen.

Wel nice dat het gewoon met ingame gold is waardoor je ook als free to play player dit uiteindelijk kan fixen.
Zal alleen wel even duren want in het begin gaat alle gold op aan swipers natuurlijk en aangezien er nog niet zo veel gold in de economie zit is het echt duur als je gaat swipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ricmaniac schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:37:

This lets you spend ingame gold to level boost your alts with gold. You must have one character manually leveled for using the boosts.
Your boost character gets locked for 8 hours and finishes with the story completed. if your main character has done so

Wel jammer dat het gelijk op launch komt imo. Ondanks dat je het alsnog 1 keer helemaal zelf moet doen.
Maargoed opzich te verwachten van een free to play game denk ik. ze gaan daar mega veel geld op verdienen.

Wel nice dat het gewoon met ingame gold is waardoor je ook als free to play player dit uiteindelijk kan fixen.
Zal alleen wel even duren want in het begin gaat alle gold op aan swipers natuurlijk en aangezien er nog niet zo veel gold in de economie zit is het echt duur als je gaat swipen :P
Wat is swipen?

Ik ken dat alleen van Tinder? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
ActualFantasy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:47:
[...]

Wat is swipen?

Ik ken dat alleen van Tinder? :P
Als in credit card swipen, oftewel whales, of big spenders. Mensen die veel geld er tegenaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:51
Ricmaniac schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:37:

Ik denk toch echt dat men dit aan zichzelf te danken heeft. Kijk naar dit topic alleen al, alles moet al min/maxed zijn kwa tijd en efficiëntie. Guides, tips, Chars, patch notes analysis en weet ik het wat allemaal om door de game te speedrunnen.

Zoals ik vroeger Vanille wow in ging zie ik het allemaal vanzelf wel. Uiteindelijk ben ik toen ook in een server first guild beland. Vroeger was alles beter! Mand.

Het enige wat ik wil weten is waar ik jullie ingame kan treffen, welke server er wordt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Marvin. schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:50:
[...]

Het enige wat ik wil weten is waar ik jullie ingame kan treffen, welke server er wordt gekozen.
Het overgrote gross van de spelers vind dit ook niet negatief hoor. het is echt een storyline waar je 1 a 2 keer doorheen prima vind maar dan heb je het echt wel gezien. Na die boost moet je nog echt genoeg doen.

En aangezien het gewoon met ingame gold kan vind ik het ook weer een stukje minder heftig.
Denk dat het lastig is voor te stellen of te vergelijken als je de game niet hebt gespeeld. Je merkt uiteindelijk dat deze game gewoon net iets anders is.

Het grootste voordeel blijft natuurlijk dat voor PvP echt niks uit maakt. Je kan 20 miljoen euro er in pompen en alsnog ben je in pvp niet sterker dan een f2p andy :P

Server is nog onduidelijk volgens mij. Zinnervale zag er uit als 1 van de betere kandidaten aangezien de english / scandanavische landen daar heen gaan en dat zijn vaak goeie mensen om mee op te schieten.

Maarja is gewoon nog even afwachten want ik zie ook nog zomaar voor me dat de devs zelf de languages aankondigen zoals ze bij New World deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
Daar werd inderdaad wel over gesproken bij het team van LA. Ik neig zelf toch naar Kadan. Een goeie en actieve PvP community lijkt me echt te gek in LA en verreweg de meeste guilds daar zijn Engels. Snap echt niet waarom de Turken en Roemenen daarheen gaan, die hadden beter naar Zinnervale gekund.

Wat betreft die boost, lijkt me alleen maar goed. Vergeet niet dat LA enorm alt friendly (zou zelfs zeggen alt afhankelijk) is. Je gaat echt de schijt krijgen van twaalf keer dezelfde questjes doen en pompen, want het is niet echt zo dat je meerdere routes naar level 50 hebt. Tevens kost de weg tot level 50 minder dan 10 uur, of zeg 10 uur, als je weet wat je doet. De echte game begint daarna pas :). Het is ook goed dat de boost ingame currency kost (en deze 8 uur gelovend wordt). Zo kan een f2p deze ook goed gebruiken EN het kost een investering, net zoals zelf levelen. Dus je kunt altijd nog kiezen om je de silver en een 8 uurs lock te besparen en zelf te levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
Dit is een hele goeie post over het knowledge transfer systeem:

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Arena enzo is ook regio wide en niet server specifiek.
Dus daarvoor maakt het niet per se uit. Wel voor open world content zoals guild vs guild. dat is wel server gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ja en later komt open world pvp, dus daar maakt het ook wat voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Vraagje, ik zie bij Gamivo EU en NA packs staan. Nu heb ik natuurlijk een Nederlandse Steam store maar wil graag op een NA server spelen met vrienden. Moet ik dan alsnog de EU versie nemen of dan voor de NA versie?

Ze maken er wel een bende van op deze manier met die gare lootbox regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Geen idee eigenlijk.... Kan me niet voorstellen dat als je game in Duitsland koopt je niet op NA servers kunt spelen. Goede vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat ik aan de ene kant andere zou aanraden is gewoon wachten tot 8 februari.

Veel mensen hebben het hier al gekocht en kunnen testen of het werkt zodra het uit komt :P
En anders beloof ik bij deze dat ik hoogst persoonlijk zelf direct zal melden of het werkt om te spelen of niet haha.

En als je echt zelf graag wil testen of het werkt 8 feb om 18:00 wacht dan tenminste even tot de preload op 7 februari want straks komen we er op dat moment al achter dat het niet werkt :P al lijkt het me sterk.

De packs kan je namelijk alsnog tot 11 februari kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ja precies, ik wacht nog wel een weekje en kijk of het bij jullie allemaal vlekkeloos verloopt. Die paar minuten/uren later beginnen is ook geen drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
RubenSaurus schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:41:
Ja precies, ik wacht nog wel een weekje en kijk of het bij jullie allemaal vlekkeloos verloopt. Die paar minuten/uren later beginnen is ook geen drama.
Volgens sommigen op de test forums is dat het grootste drama ter wereld.

Die zijn er over aan het klagen dat europa maar 2 resets heeft tot 11 februari ipv 3 zoals de US...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ach ja, tegenwoordig moet iedereen ook binnen 10 uur max level zijn. Dat zag ik in New World ook, en dat is eigenlijk heel jammer voor de mensen die ook nog fulltime werken. Je valt dan zo snel achter en dan wordt het al weer moeilijker om mensen te vinden voor bepaalde content (Dungeons ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ricmaniac schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:40:
Wat ik aan de ene kant andere zou aanraden is gewoon wachten tot 8 februari.

Veel mensen hebben het hier al gekocht en kunnen testen of het werkt zodra het uit komt :P
En anders beloof ik bij deze dat ik hoogst persoonlijk zelf direct zal melden of het werkt om te spelen of niet haha.

En als je echt zelf graag wil testen of het werkt 8 feb om 18:00 wacht dan tenminste even tot de preload op 7 februari want straks komen we er op dat moment al achter dat het niet werkt :P al lijkt het me sterk.

De packs kan je namelijk alsnog tot 11 februari kopen.
Fingers crossed idd, heb de platinum of 100 weggegooide euries. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ja tegenwoordig hebben mensen games al vijf keer uitgespeeld voordat ze uit zijn.... Het gaat allemaal niet zo hard lopen. Komt helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Misschien heel cliché maar ik hoop dat LA een gevoel kan geven zoals WoW ook deed in 2004 toen ik daarmee begon. De eerste keer door Teldrassil lopen als Night Elf, de eerste keer Onyxia killen, de eerste keer Black Temple betreden etc. Gewoon super veel mooie herinneringen aan en helaas heeft geen 1 MMO dat gevoel kunnen evenaren.

Granted, LA is geen WoW en het is een beetje appels met peren vergelijken maar mijn voorgevoel is veelbelovend :)

Maar goed, als we uiteindelijk niet eens de server in kunnen komen door IP blocks etc dan gaat het ook weer uit als een nachtkaars :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
London schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:19:
Misschien heel cliché maar ik hoop dat LA een gevoel kan geven zoals WoW ook deed in 2004 toen ik daarmee begon. De eerste keer door Teldrassil lopen als Night Elf, de eerste keer Onyxia killen, de eerste keer Black Temple betreden etc. Gewoon super veel mooie herinneringen aan en helaas heeft geen 1 MMO dat gevoel kunnen evenaren.

Granted, LA is geen WoW en het is een beetje appels met peren vergelijken maar mijn voorgevoel is veelbelovend :)

Maar goed, als we uiteindelijk niet eens de server in kunnen komen door IP blocks etc dan gaat het ook weer uit als een nachtkaars :+
Ik heb het 4 maand in Rusland gespeeld, bijna non-stop, was echt geweldig leuk om te spelen en ik heb me geen moment verveeld. Ben toen gestopt ivm ik niet teveel wou spoilen voor het geval hij hier kwam. De ironie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sekiro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 18:09
goed dat deze topic er is! ook ik baal dat de game niet gewoon standaard playable is. dank allen voor het delen van informatie omtrend deze game! ik hoop dat we deze alsnog kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:19:

Vrees dat het te veel cliche is! :P zal niet snel gebeuren dat je dat gevoel kan krijgen wat WoW in 2004 gaf. Dat is wat vele vele vele gamers zoeken maar het is er niet.

Enige wat ik me kan voorstellen dat je dat gevoel weer kan brengen is als ineens nu een game zou uitkomen zoals in de film Ready player one! hahaha

Lost ark is een geweldige MMO en compleet anders dan WoW maar het is wel gewoon weer een MMO. We hebben soortgelijke dingen gewoon inmiddels gezien :P

Ontzettend veel plezier zal je natuurlijk ongetwijfeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
Even rondgekeken op de forums en de twee uitschieters voor mogelijke goede servers zijn Kadan en Zinnervale.

Ik denk zelf voor Kadan te gaan maar wellicht wordt dit een drukke server met lange que.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTaozN5jft5d7-jxMPoV1_1g4-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cikLPppcVmAmCYxVpf0JDe7y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ga liever voor Zinnervale. Dit omdat scandanavische landen daar ook heen gaan en die zijn vocabulair over het algemeen vrij goed in engels. Tevens hele aardige mensen.

Kadan lijkt mij persoonlijk minder om meerdere redenen.
1. Turkse en Roemeense community. (niks tegen die mensen maar engels stuk minder sterk average)
2. De "veteranen" die op RU en KR spelen hebben dit uitgeroepen tot pvp server waar zij op gaan spelen. Kans is dus groot dat je in open world pvp vrij lang afgeslacht word omdat zij al die maanden of zelfs jaren ervaring hebben.
3. Meerdere "bekende" lost ark streamers die daar heen gaan en dus ook weer extra cloud mee brengen en dus die server te druk word in het begin (denk ik)

p.s. is mijn mening hoor. Mensen die op Kadan willen spelen lekker doen natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 02-02-2022 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Maarja ook Zinnervale is maar afwachten. Trek het niet als het weer net als new world is met die queues. Verwacht dat ze dit beter onder controle hebben though maarja je weet het niet.

Alhoewel new world wel goed te spelen was als je er gewoon sochtends al in ging :P hoop iig dat lost ark dat ook is zodat mijn vrije dagen niet voor niks zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Azerox schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:26:
[...]

Ik heb het 4 maand in Rusland gespeeld, bijna non-stop, was echt geweldig leuk om te spelen en ik heb me geen moment verveeld. Ben toen gestopt ivm ik niet teveel wou spoilen voor het geval hij hier kwam. De ironie.
Welke classes heb je gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dunello
  • Laatst online: 16-07 17:52
Ik vermoed dat ik voor de Sorceress ga =)

Voornamelijk omdat ze me doet denken aan mijn tijd in Lineage2.. met mijn Dark Elf Spellhowler =)..

Zucht.. mooie tijden..

Daarnaast ga ik zeker de Paladin en Shadowhunter een kans geven :)!!

Kwa server zie ik op het moment zelf wel.. Astra, trixion of Zinnervale.. =)

Heb er wel ongelofelijk veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dunello schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:55:

Blijf ook maar twijfelen :P Was overtuigd Artilerist te gaan en Paladin als "Main alt" .. maar toch blijf ik twijfelen hahaha en dat is dan niet alleen tussen die 2 maar tussen alle 15 XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:14
Zitten jullie jezelf niet helemaal gek te maken? plannen van servers enzo. Straks werkt de hele boel niet eens? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ambition88 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:45:
Zitten jullie jezelf niet helemaal gek te maken? plannen van servers enzo. Straks werkt de hele boel niet eens? :X
Haha desnoods emigreer ik. komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ik zit nu in gesprek met een guild die inderdaad naar Zinnervale gaat. Misschien ga ik daar ook heen en dan maak ik ook een char of twee op Kadan ;)

[ Voor 35% gewijzigd door IKON op 02-02-2022 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ricmaniac schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:10:
[...]

Blijf ook maar twijfelen :P Was overtuigd Artilerist te gaan en Paladin als "Main alt" .. maar toch blijf ik twijfelen hahaha en dat is dan niet alleen tussen die 2 maar tussen alle 15 XD
Geen zorgen. Je kunt ze alle 15 spelen als je wilt ;). Ik vind ook de class identities goed uitgewerkt dus alles ziet er cool uit. Artillerist schijnt een beetje black mage achtig te zijn maar dan met een wapen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
IKON schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:06:
Ik zit nu in gesprek met een guild die inderdaad naar Zinnervale gaat. Misschien ga ik daar ook heen en dan maak ik ook een char of twee op Kadan ;)
Helaas is je account wide shit. Adventure guide / Roster level etc server specifiek. Op 2 servers spelen is wel minder handig zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Dunello schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:55:
Ik vermoed dat ik voor de Sorceress ga =)

Voornamelijk omdat ze me doet denken aan mijn tijd in Lineage2.. met mijn Dark Elf Spellhowler =)..

Zucht.. mooie tijden..

Kwa server zie ik op het moment zelf wel.. Astra, trixion of Zinnervale.. =)

Vette class he. Asta wordt overspoeld met Duitsers btw. Zou er even goed over na denken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
IKON schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Geen zorgen. Je kunt ze alle 15 spelen als je wilt ;). Ik vind ook de class identities goed uitgewerkt dus alles ziet er cool uit. Artillerist schijnt een beetje black mage achtig te zijn maar dan met een wapen ;).
Ja heb hem nu op level 22 in RU en is idd wat tragere speelstijl maar je shit doet wel damage zeg maar :P PvP is wel moeilijker met artilerist denk ik aangezien je attacks wat vertraagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ricmaniac schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:09:
[...]

Helaas is je account wide shit. Adventure guide / Roster level etc server specifiek. Op 2 servers spelen is wel minder handig zeg maar :P
Klopt, maar ik zou op Kadan dan ook met name PvP spelen. Weet niet of ik daar een char boven level 30 krijg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
IKON schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:13:
[...]

Klopt, maar ik zou op Kadan dan ook met name PvP spelen. Weet niet of ik daar een char boven level 30 krijg xD
True! dat vind ik echt het mooie van PvP in deze game. had ik even niet eens bij stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Zelfs mensen die vrij nemen voor launch, wow. Veel plezier, ik ga hem na de wintersport wel checken. Benieuwd of het werkt in NL…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Scrapper is ook wel dope zeg. Vanavond voor het eerst aangeraakt op RU en heeft wel een toffe playstyle door je skills te balancen met gele en groene skills (en je gele en groene Chi)

Deathblade ook weer even paar levels omhoog gebracht en dat blijft ook 1 van mijn alts.

Characters die ik straks vrij snel wil hebben zijn:
- Paladin
- Artilerist
- Deathblade
- Deadeye
- Scrapper
- Sorceress.

Dat zijn best veel classes al in het begin XD Maar denk dat ik echt mijn main pas kan bepalen als ik ze allemaal eventjes op hoog level speel haha Paladin twijfel ik het meest over als main maar vrees gewoon dat ik een support als main niet het beste idee vind omdat je altijd mensen moet supporten in elke content :P heb ik niet altijd zin in denk ik

Naja zullen het pas de dag van release mee maken dan maak ik het besluit haha
Zercules schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:19:
Zelfs mensen die vrij nemen voor launch, wow. Veel plezier, ik ga hem na de wintersport wel checken. Benieuwd of het werkt in NL…
Zou willen dat ik mijn vrije dagen voor wintersport kon gebruiken :P helaas geen centjes voor. dus om dan paar daagjes op te nemen voor een game gaat me beter af

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 02-02-2022 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Erg jammer dat NL niet beschikbaar is door vage redenen.

Persoonlijk zou ik een gewone Engelse server, geen drama en casual spelen dus wssn kadan of zinner. Hoe werkt pvp precies? Gewoon open world free to hit?

Btw hoe laat is de preload de 7e?

[ Voor 22% gewijzigd door Squishie op 02-02-2022 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
Met sarcasme wordt het hier ook niet gezelliger.

[ Voor 92% gewijzigd door Bart ® op 03-02-2022 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:14
Marvin. schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:28:
[...]

Heb je tips of richtlijnen wat wel normaal is? Ik heb voor beide geen vrij genomen, is dit oke?

[...]

Zeker, wellicht helemaal voor niks 5 minuten zoekwerk verspeeld. Nog eens een minuut om hier op de reageren. We hadden beter kunnen wintersporten volgens andere bronnen.
Haha slechte dag gehad? Gelukkig kan Ric er wel om lachen. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 03-02-2022 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Dit soort asociale reacties de volgende keer gewoon achterwege laten.

[ Voor 90% gewijzigd door Bart ® op 03-02-2022 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Squishie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:24:
Erg jammer dat NL niet beschikbaar is door vage redenen.

Persoonlijk zou ik een gewone Engelse server, geen drama en casual spelen dus wssn kadan of zinner. Hoe werkt pvp precies? Gewoon open world free to hit?

PvP heeft verschillende onderdelen,

Je unlocked PvP op level 26 middels een quest in 1 van de hoofdsteden.
Je hebt matchmaking arena, ranked en non ranked. ranked is alleen solo queue. dus je kan geen teams maken. Non-ranked kan wel met premade party. Ook daarin heb je een leaderboard maar is niet je officiële rank. Je hebt verschillende PvP Modes.

- Deathmatch: Free for all 6 players
- Team Deathmatch: 3v3 en team met de meeste kills wint.
- Team Elimination: 3v3 en zijn 1v1 gevechten en je bepaald in het begin van de match je team order wie als eerst tegen over elkaar staat. stel de eerste speler van jou team wint het gevecht dan blijft hij staan met de huidige healthpool die hij over heeft. Vervolgens komt dan speler 2 van de enemy team de arena in en gaat het gevecht door tot 1 team al zijn spelers verloren heeft.

De arena queues zijn region wide btw. niet alleen jou server.

Je hebt ook gewoon custom games btw zodat je met maten kan duelen bijv.

Wat ik nog even wil benadrukken over PvP is dat het compleet gebalanceerd is qua power. 1 class is wel sterker dan de ander maar power heeft geen effect in pvp. Iedereen is gelijk. Je hebt dus ook mensen die heel veel pvp spelen en hun alt characters gewoon op level 26 laten staan en alleen maar PvPen

Maargoed dat is dan alleen de arena based PvP
Je hebt ook open world pvp maar daar weet ik nog niet zo veel van. Er komt in ieder geval Guild vs Guild maar dat is nog niet op launch. Tevens is dat server gebonden. Ook zijn er PvP islands in de wereld als je sailing heb unlocked kan je naar die eilanden varen maar hoe het op die eilanden werkt weet ik dus nog niet.

Tevens zijn die eilanden ook scaled dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ricmaniac schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:37:
[...]

Je hebt matchmaking arena, ranked en non ranked. ranked is alleen solo queue. dus je kan geen teams maken. Non-ranked kan wel met premade party. Ook daarin heb je een leaderboard maar is niet je officiële rank. Je hebt verschillende PvP Modes.

- Team Elimination: 3v3 en zijn 1v1 gevechten en je bepaald in het begin van de match je team order wie als eerst tegen over elkaar staat. stel de eerste speler van jou team wint het gevecht dan blijft hij staan met de huidige healthpool die hij over heeft. Vervolgens komt dan speler 2 van de enemy team de arena in en gaat het gevecht door tot 1 team al zijn spelers verloren heeft.

Wat ik nog even wil benadrukken over PvP is dat het compleet gebalanceerd is qua power. 1 class is wel sterker dan de ander maar power heeft geen effect in pvp. Iedereen is gelijk. Je hebt dus ook mensen die heel veel pvp spelen en hun alt characters gewoon op level 26 laten staan en alleen maar PvPen

Je hebt ook open world pvp maar daar weet ik nog niet zo veel van. Er komt in ieder geval Guild vs Guild maar dat is nog niet op launch. Tevens is dat server gebonden. Ook zijn er PvP islands in de wereld als je sailing heb unlocked kan je naar die eilanden varen maar hoe het op die eilanden werkt weet ik dus nog niet.

Het is mij nog niet gelukt om in een arena battle te komen. Queue elke keer als ik op RU speel, maar heb nog nooit een match gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Squishie schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:24:

Preload is btw 18:00 onze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
IKON schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:41:
[...]

Welke classes heb je gespeeld?
Alleen maar op mn beserker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ricmaniac schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 08:37:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is er geen open world pvp. Dan maakt het eigenlijk dus niets uit of je Kandan of Zinner kiest als server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
Squishie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is er geen open world pvp. Dan maakt het eigenlijk dus niets uit of je Kandan of Zinner kiest als server?
Hieronder een update over servers met wat extra uitleg.

YouTube: Lost Ark ~ Pick the RIGHT Server! | Activities that are Server vs Re...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Squishie schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Het is er wel maar het is mij niet duidelijk of dat gelijk op release komt of later.
Althans guild vs guild weten we zeker dat het niet op launch komt.

Buiten GvG en Island PvP (wat vermoed ik niet zo groot word als arena pvp) maakt het inderdaad helemaal niets uit welke server je eigenlijk kiest. Behalve dan voor de taal die iedereen spreekt die ook op die server komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Twitch drops van 8 februari - 28 februari bij ontzettend veels streamers.

Je kan 1 van de pets kiezen, 1 paper hat, de mount en de kist met grenades en gems.
https://www.playlostark.c...icles/legends-of-lost-ark

Afbeeldingslocatie: https://images.ctfassets.net/umhrp0op95v1/5L3ZaySXhNxG8UEjk8SfTu/c0e3df39fba023109a093d824e4d70ac/twitch-drops-1920.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 15:17
Ik zie Kadan een aantal keer genoemd worden. Nice, daar ga ik ook op spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azerox
Ik ga mooi op Zinnervale spelen, met de scandinavische vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb uiteindelijk de knoop ook maar doorgehakt en ga proberen te spelen via een Bronze Founder's Pack als berserker op Zinnervale. Op basis van dit topic heb ik via GAMIVO een bronze pack aangeschaft op een 2de Steam account die ik via een VPN benader met Duitsland als mijn regio. So far so good.

Nu heb ik een tweetal vragen.
  1. Als ik klik op Lost Ark in mijn bibliotheek dan staat daar nog dat deze beschikbaar is vanaf 11 februari en niet de early acces datum. In de eigenschappen van het spel staat de bronze founder's pack wel keurig weergegeven. Is dit ook bij jullie zo?
  2. Alhoewel het aanschaffen d.m.v. GAMIVO gift goed gelukt is, staat mijn winkel land nog steeds op NL. Dat kan je alleen wijzigen als je een aankoop heb gedaan met een betaalmiddel waarbij het adres Duitsland is. Uitgaande dat de ingame store van Lost Ark ook geïntegreerd is met steam kan dat een issue worden later. Hoe hebben jullie dat aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Lukin schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:32:
Ik heb uiteindelijk de knoop ook maar doorgehakt en ga proberen te spelen via een Bronze Founder's Pack als berserker op Zinnervale. Op basis van dit topic heb ik via GAMIVO een bronze pack aangeschaft op een 2de Steam account die ik via een VPN benader met Duitsland als mijn regio. So far so good.

1. Als ik klik op Lost Ark in mijn bibliotheek dan staat daar nog dat deze beschikbaar is vanaf 11 februari en niet de early acces datum. In de eigenschappen van het spel staat de bronze founder's pack wel keurig weergegeven. Is dit ook bij jullie zo?
  2. Alhoewel het aanschaffen d.m.v. GAMIVO gift goed gelukt is, staat mijn winkel land nog steeds op NL. Dat kan je alleen wijzigen als je een aankoop heb gedaan met een betaalmiddel waarbij het adres Duitsland is. Uitgaande dat de ingame store van Lost Ark ook geïntegreerd is met steam kan dat een issue worden later. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
1. Ja
2. De ingame store gaat waarschijnlijk buiten Steam om. We zullen er dinsdag achter komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Lukin schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:32:

1 - Ik had ergens gelezen dat dat klopt, en dat dat zo werkte bij head starts en zo in Steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marvin.
Azerox schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:56:
Ik ga mooi op Zinnervale spelen, met de scandinavische vrienden.
Ik ga ook voor Zinnervale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Wij gaan ook met een groepje naar Zinnervale. Hopelijk iets minder queue dan Kadan, en sowieso al gemerkt op NW dat vooral de Turkse community (die Kadan kiest) schijt hebben aan de rest van de wereld :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sekiro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 18:09
DivineNL schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:43:
Wij gaan ook met een groepje naar Zinnervale. Hopelijk iets minder queue dan Kadan, en sowieso al gemerkt op NW dat vooral de Turkse community (die Kadan kiest) schijt hebben aan de rest van de wereld :p
Er zijn genoeg communities die gewoon de voorkeur hebben om te spelen met landgenoten bijvoorbeeld vanwege de taal om er 1 te noemen. Om een hele community dan weg te zetten als 'schijt aan de rest van de wereld' zegt meer over jou dan over de community die jij zwart maakt. Bovendien, zullen we altijd wel rotte appels hebben ook op eigen bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sekiro schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:56:
[...]

Bovendien, zullen we altijd wel rotte appels hebben ook op eigen bodem.
Nou dat heeft New World zeker duidelijk gemaakt zeg. Jezus wat was het kut in de global chat met al die Nederlanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Welke class denken jullie eerst te mainen?

https://fast-poll.com/poll/58d0b128

klein polltje van @Evernote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zinnervale is ineens flink de drukste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin.
Ricmaniac schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:40:
Zinnervale is ineens flink de drukste :(
Hier of in het algemeen? Waarom zou je voor een andere server gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ja maar het maakt toch niet uit wat ze nu roepen. Nu weten ze de verdeling van nog geen 80k spelers. Uiteindelijk zitten 200k mensen per server ofzo. Geen zorgen :). Echt problemen gaan pas ontstaan als f2p spelers komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Marvin. schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Hier of in het algemeen? Waarom zou je voor een andere server gaan?
algemeen, nou door de drukte is eigenlijk mijn enige punt.
We weten niet hoe erg het zal zijn natuurlijk maar laatste paar launches van mmo's zijn drama met queues. Liefst join ik idd zinnervale omdat engels daar het grootst is maar als je elke dag na het werk paar uur in de queue zou moeten staan om te kunnen spelen is dat knap vervelend toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
IKON schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:07:
Ja maar het maakt toch niet uit wat ze nu roepen. Nu weten ze de verdeling van nog geen 80k spelers. Uiteindelijk zitten 200k mensen per server ofzo. Geen zorgen :). Echt problemen gaan pas ontstaan als f2p spelers komen ;)
Vraag me echt af hoe veel dat verschilt though. Kan me voorstellen dat straks de 8e/9e mensen massaal nog bronze pack minstens kopen omdat ze alle streamers zien bijv en dan denken ze oke ik wil ook niet meer wachten en koop dan die goedkope pack voor headstart :P

Tevens ken ik om mij heen alleen maar mensen met pack maarja dat kan ook zijn omdat die in NL anders niet te krijgen is natuurlijk.

Ik ben gewoon zoooo benieuwd of het allemaal werkt met of zonder VPN hoe dan ook haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ricmaniac schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:41:
[...]

Vraag me echt af hoe veel dat verschilt though. Kan me voorstellen dat straks de 8e/9e mensen massaal nog bronze pack minstens kopen omdat ze alle streamers zien bijv en dan denken ze oke ik wil ook niet meer wachten en koop dan die goedkope pack voor headstart :P

Tevens ken ik om mij heen alleen maar mensen met pack maarja dat kan ook zijn omdat die in NL anders niet te krijgen is natuurlijk.

Ik ben gewoon zoooo benieuwd of het allemaal werkt met of zonder VPN hoe dan ook haha :)
Ja maar goed, ze hebben nieuwe servers klaar staan. Hoeven ze alleen maar zichtbaar te maken voor ons, dus komt wel goed. Ik ga iig proberen er snel in te komen dinsdag :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10-09 21:33
Ook maar een setupje geregeld met ExitLag/Duits steam account/Gamivo, wel een beetje een gedoe maar na wat hangen en wurgen staat alles klaar. Ik denk dat ik begin met een Bard, maar Gunlancer/Paladin/Berserker zien er ook erg aantrekkelijk uit. En de overige classes trouwens bijna ook allemaal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Perrin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:23:
Ook maar een setupje geregeld met ExitLag/Duits steam account/Gamivo, wel een beetje een gedoe maar na wat hangen en wurgen staat alles klaar. Ik denk dat ik begin met een Bard, maar Gunlancer/Paladin/Berserker zien er ook erg aantrekkelijk uit. En de overige classes trouwens bijna ook allemaal :P
Afbeeldingslocatie: https://exhvwofrexe.exactdn.com/wp-content/uploads/2021/07/lost-ark-platinum-founders-pack-bard-avatar-1536x597.png?strip=all&lossy=1&sharp=1&ssl=1

Alleen om de founders outfit zou ik al een Bard willen aanmaken XD vind die 1 van de coolste. Helaas spreekt de class mij persoonlijk niet echt aan :P niet echt geprobeerd nog though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Ricmaniac schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:16:
[...]

[Afbeelding]

Alleen om de founders outfit zou ik al een Bard willen aanmaken XD vind die 1 van de coolste. Helaas spreekt de class mij persoonlijk niet echt aan :P niet echt geprobeerd nog though
Wow, mooi idd. Wist niet eens dat je een speciale outfit krijgt met die founders pack.
edit: zo te lezen is dat alleen met platinum founders pack?

Heb altijd support-rollen het leukst gevonden, lekker PUGgen en vrij veel invloed op succes van de groep. Ietsje langzamer solo neem ik graag op de koop toe. Schijnt ook niet zo heel gear dependent te zijn.

Als ik de poll zie, valt het me op hoe weinig er als Gunslinger/Sorc gaan starten. Toch wel twee aansprekende classes ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Perrin op 06-02-2022 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Perrin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:22:
[...]

Wow, mooi idd. Wist niet eens dat je een speciale outfit krijgt met die founders pack.
edit: zo te lezen is dat alleen met platinum founders pack?

Heb altijd support-rollen het leukst gevonden, lekker PUGgen en vrij veel invloed op succes van de groep. Ietsje langzamer solo neem ik graag op de koop toe. Schijnt ook niet zo heel gear dependent te zijn.

Als ik de poll zie, valt het me op hoe weinig er als Gunslinger/Sorc gaan starten. Toch wel twee aansprekende classes ook.
Klopt is alleen de platinum pack though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Ricmaniac schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:03:
[...]

Klopt is alleen de platinum pack though :P
Heh ja dat dacht ik ook al te lezen. Die is mij wat te prijzig vooralsnog :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik wacht eerst de release af voordat ik eventueel nog andere packs haal dan de bronze. 15 euro is nog te doen als het uiteindelijk allemaal niet werkt.. 99 euro daarentegen is me iets te gortig. Kan dinsdag alsnog beslissen gelukkig :)

Spelen jullie op jullie main account of op een tweede account? Ik heb nu de bronze pack geactiveerd op m'n main Steam account maar twijfel een beetje of dat handig is geweest..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
London schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:22:
Ik wacht eerst de release af voordat ik eventueel nog andere packs haal dan de bronze. 15 euro is nog te doen als het uiteindelijk allemaal niet werkt.. 99 euro daarentegen is me iets te gortig. Kan dinsdag alsnog beslissen gelukkig :)

Spelen jullie op jullie main account of op een tweede account? Ik heb nu de bronze pack geactiveerd op m'n main Steam account maar twijfel een beetje of dat handig is geweest..
Ik heb 'm voor de zekerheid op een tweede account geactiveerd, zou kunnen dat het ook op je main account werkt maar ik vrees dat de kans best aanwezig is dat het dan toch niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Wel alvast een lijstje namen samengesteld waarvan ik minimaal één hoop te claimen zodra de head start losbarst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:22:

Ik heb de platinum pack op mijn main XD dus ik ben misschien nog wel het stomst bezig van iedereen.
Maar zou idd ook gewoon wachten tot dat iemand hier zegt of het werkt of niet dinsdag 18:00 :P

Ik vraag me af hoe steam omhgaat met een duits account dat in nederland is zeg maar.
Anders is denk ik indien het niet werkt met een NL account het nog het best om een duits steam account te maken met VPN en dan gewoon spelen zonder vpn alsof je in NL op vakantie bent toch ? :P

We gaan het zien. vind het aan 1 kant best spannend en aan de andere kant denk ik het gaat gewoon werken want smilegate en amazon zeggen niks met regio locks te doen behalve de store page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Perrin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:57:
Wel alvast een lijstje namen samengesteld waarvan ik minimaal één hoop te claimen zodra de head start losbarst.
Zorg wel dat je een naam aan het juiste poppetje koppelt als je die wilt.

Ter herinnering voor iedereen. De vrijgave van namen is niet geautomatiseerd in deze westerse versie. Wat ik totaal niet snap maar goed.

Als je dus je character aan maakt genaamt Perrin en je delete hem vervolgens dan blijft die naam alsnog locked tot dat AGS eens een keer een knop in drukken die alle deleted character names weer vrij geeft :P Maar ze hebben nog niet gezegd dat ze dat standaard gaan doen.

Blijft sowieso een vaag verhaal vind ik hoor die naming convention.

In al die promo filmpjes van western release zie je namen met spaties enzo maar op release kunnen we dit niet doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik maak gewoon asap een char aan om maar een naam gelocked te hebben. De looks kan je schijnbaar later ook nog aanpassen met een character customization ticket.

Heb ook al een lijstje met namen klaar :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Ricmaniac schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:06:
[...]

Ik heb de platinum pack op mijn main XD dus ik ben misschien nog wel het stomst bezig van iedereen.
Maar zou idd ook gewoon wachten tot dat iemand hier zegt of het werkt of niet dinsdag 18:00 :P
Dat is wel heel dapper. Naja, best nog kans dat het gewoon werkt toch?

Wat is je strategie de eerste weken? Meerdere classes naar level 50 krijgen of focus op eentje en die asap richting T3 gearen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ga zoveel mogelijk proberen te genieten van het levellen en niets rushen. Ik heb misschien 2 uur LA gespeeld op de Russische sever dus het meeste zal voor mij nog heel nieuw zijn.

Lost Ark moet voor mij een game voor de lange termijn worden dus dan wil ik niet binnen no time burned out zijn.

Eerste char gaat denk ik wel een dps class worden. Ik denk Shadow Hunter als eerste, daarna Paladin of Bard gevolg door Sharpshooter.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Zojuist d.m.v. een VPN, even een Lost Ark founder's pack gekocht :) whoop whoop is het al dinsdag!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
Msi92 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:38:
Zojuist d.m.v. een VPN, even een Lost Ark founder's pack gekocht :) whoop whoop is het al dinsdag!!
Ik kan ook niet wachten. De game ziet er zo gelikt uit, en het voelt voor mij als een volgende stap in ARPG/MMO. Veel te doen, leuke bossfights. Enige nadeel is het P2W-aspect, maar ze houden het redelijk binnen de perken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Perrin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:44:
[...]

Ik kan ook niet wachten. De game ziet er zo gelikt uit, en het voelt voor mij als een volgende stap in ARPG/MMO. Veel te doen, leuke bossfights. Enige nadeel is het P2W-aspect, maar ze houden het redelijk binnen de perken volgens mij.
Ik ''volg'' Lost Ark sinds 2014, ik kon niet wachten, echter las ik vorige week pas dat het niet naar NL/BE komt (voor nu) i.v.m. wetgeving :( :( ik was fucking pissed lol. Naja dan maar via Germany een VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik ben benieuwd of ik ook nog via een vpn aan de slag moet, of dat ik het gewoon op mijn NL steam account kan spelen.

Ik heb hem laten giften naar mijn NL account, en hij staat er gewoon tussen nu. Nog 2 dagen!

Heb de laatste 3 dagen niet meer gespeeld op RU server. Ben tot lvl 40 gekomen daar in week of 2 denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Perrin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:46:
[...]

Dat is wel heel dapper. Naja, best nog kans dat het gewoon werkt toch?

Wat is je strategie de eerste weken? Meerdere classes naar level 50 krijgen of focus op eentje en die asap richting T3 gearen?
Idd gewoon kans dat het werkt. Meerdere factoren om dat te denken.

Bijv de Beta was ook niet beschikbaar in NL maar als je die via een andere plek wist te bemachtigen kon je hem ook gewoon spelen.

Smilegate en Amazon zeggen geen region blocks / Ip blocks te doen maar alleen de winkel pagina’s werken gewoon niet

Community manager van lost ark gaf met een knipoog aan dat de geblokkeerde landen andere manieren mochten verzinnen om te spelen en zij er niks tegen gingen doen.

Dus al met al voelt het hoopvol maarja we weten het gewoon dinsdag 18:00 pas zeker.

Strategie? Ik doe niet aan strategie :p ga letterlijk mijn eerste character gewoon lekker levelen en lore volgen want wat ik tot nu toe wel heb gekeken in russian servers vond ik wel mooi/leuk gedaan qua story. Wil het gewoon allemaal volgen. Ben tevens een completionist dus ga ook voor de collectibles enzo. Zal wel tussendoor af en toe een alt levelen maar ik heb er geen plan voor.

Is ook niet meer nodig want ik hoef niet bij die 1 % meta te horen. En al die online video’s over efficiëntie enzo is allemaal echt overrated. 4 weken later zit ik op dat zelfde powerlevel en heb ik niet hardcore gegrind maar gewoon de hele tijd fun tijdens het levelen 😝 en wachten we allemaal tegelijk op nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Installeren jullie hem op je normale steam account of maak je een aparte aan? En speel je via een VPN?

Ik neem aan dat als je de game als gift krijgt je wel gewoon kan spelen maar gebruik maken van de cashshop zal niet mogelijk zijn? Of loopt dat niet via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ricmaniac schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:00:
[...]

Idd gewoon kans dat het werkt. Meerdere factoren om dat te denken.

Bijv de Beta was ook niet beschikbaar in NL maar als je die via een andere plek wist te bemachtigen kon je hem ook gewoon spelen.

Smilegate en Amazon zeggen geen region blocks / Ip blocks te doen maar alleen de winkel pagina’s werken gewoon niet

Community manager van lost ark gaf met een knipoog aan dat de geblokkeerde landen andere manieren mochten verzinnen om te spelen en zij er niks tegen gingen doen.

Dus al met al voelt het hoopvol maarja we weten het gewoon dinsdag 18:00 pas zeker.

Strategie? Ik doe niet aan strategie :p ga letterlijk mijn eerste character gewoon lekker levelen en lore volgen want wat ik tot nu toe wel heb gekeken in russian servers vond ik wel mooi/leuk gedaan qua story. Wil het gewoon allemaal volgen. Ben tevens een completionist dus ga ook voor de collectibles enzo. Zal wel tussendoor af en toe een alt levelen maar ik heb er geen plan voor.

Is ook niet meer nodig want ik hoef niet bij die 1 % meta te horen. En al die online video’s over efficiëntie enzo is allemaal echt overrated. 4 weken later zit ik op dat zelfde powerlevel en heb ik niet hardcore gegrind maar gewoon de hele tijd fun tijdens het levelen 😝 en wachten we allemaal tegelijk op nieuwe content.
Ik had 1 die 2 weken spelen bijna mijn eerste Adventure book bladzijde compleet. Leuk die hidden stories beetje uitzoeken en zo.

Alleen die drops van die 8 items die je moet krijgen zijn echt erg laag wel. 1tje was nog helemaal niet gedropt. Maar goed, leuk om beetje te farmen soms daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 08:22
Weet iemand of het zou werken om een FP via Amazon.com te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
stfnz schreef op zondag 6 februari 2022 @ 21:00:
Weet iemand of het zou werken om een FP via Amazon.com te kopen?
Nee weten we niet. Morgen avond (maandag) 18:00 weten we of de pre-download werkt en als die werkt weten we pas dinsdag 18:00 of we kunnen spelen zodra de servers online gaan

Tot de 11e kan je een founders pack kopen dus ik zou persoonlijk als ik jou nu was gewoon even wachten tot dinsdag 18:00. Als dan blijkt dat het werkt kan je 18:01 het alsnog kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07 09:48
Zijn er mensen die de game op hun nederlandse main account hebben? Zo ja, wat is de manier om dit voor elkaar te krijgen?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
MyKey schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:25:
Zijn er mensen die de game op hun nederlandse main account hebben? Zo ja, wat is de manier om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb dat, via een gamekeysite, die hem daarna naar je giften.

g2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07 09:48
ActualFantasy schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:27:
[...]

Ik heb dat, via een gamekeysite, die hem daarna naar je giften.

g2a
Oh moet je daar nog iets bijzonders voor doen? Normaal gesproken krijg je een key toch. Weet niet of het wel zou werken als je een key krijgt?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
MyKey schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:30:
[...]

Oh moet je daar nog iets bijzonders voor doen? Normaal gesproken krijg je een key toch. Weet niet of het wel zou werken als je een key krijgt?
Er was een procedure ja, maar het stond erbij toen ik hem bestelde, helemaal uitgelegd. Zie alleen dat ze nu uitverkocht zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Zoek even op Gamivo in dit topic, dan kom je er ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Heb zelf in november via US Amazon een pre-order Bronze gekocht. Heb toen gewoon een key gekregen voor technical closed beta. Er staat nu ook dat ik vandaag de key zal krijgen.Of het werkt moet ik nog afwachten, maar kan altijd VPN via US aanzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2zQ5_gs7b_m_c3SwTZz1f-G6ZAE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YhyDeGjuEHGZgOgzw1UKL9MS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

MyKey schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:25:
Ik heb een Duitse vriend hem naar mij laten giften. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Klein beetje extra info over de founder packs: https://www.reddit.com/r/...k_to_server_on_character/
Server bound op de server waar je je eerste character aanmaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 07-02-2022 11:18 ]

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste