Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sta op plek 17444 op Thirain (nadat ik om 16u ook op plek 20000 stond en er rond 17:30 werd uitgegooid) :)

Zou fijn zijn als ik iig ononderbroken kon queuen...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2022 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:22
TTLCrazy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:00:
"We're sorry. Can not connect to the server due to heavy traffic."

Nog maar eens proberen dan.

Ik moet zeggen, als ik eindelijk in het spel ben vind ik het tot nu toe best leuk spelen. Ik zit op server Procyon, heb de guild Tweakers.net aangemaakt. Mocht iemand er bij willen stuur een bericht :)

Kwam er nu wel door, queue 2900...
Paar keer proberen te herstarten, maar ik kom er echt niet doorheen. :'(

Edit: en op het moment dat ik dat zeg lukt het toch, plek 1700 in de queue.

[ Voor 6% gewijzigd door Mugwump op 13-02-2022 19:19 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
eerst maar eens kijken of ik de intro muziek kan uitzetten. Van die trompetten en meeuwen wordt je ook gek :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
illuzionnl schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:25:
[...]

Dit is 1 van de vele opties die ik al gedaan had. Als ik dit doe ipv:
*Steam accepteert iets en begint met downloaden
Krijg ik de Lost ark store page te zien en geen download. Als ik dan op play game druk krijg je dus 2 seconden de prepare scherm te zien en sluit direct weer zonder iets te installeren.
Lang genoeg gewacht? Had hier een pc waar het ook erg lang duurde, kwam achteraf door een remote mount die lastig deed terwijl de VPN verbinding aan stond. De windows file explorer deed ook minuten lang over het weergeven van 'deze computer'.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
high traffic hier ook :( beetje jammer... (was redelijk vaak even de muis wezen bewegen voor de timeout timer, maar helaas nu niet gehaald met eten)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:05:
sta op plek 17444 op Thirain (nadat ik om 16u ook op plek 20000 stond en er rond 17:30 werd uitgegooid) :)

Zou fijn zijn als ik iig ononderbroken kon queuen...
Zinnerdale ook 19k, daar gaat de theorie van "een drukke server"
Kwam er vanochtend zonder que op overigens (Zinnerdale)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
illuzionnl schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:07:
[...]

Ik heb al 2 dagen hetzelfde. Ik heb meerdere VPNs gebruikt, verschillende browsers/incognito, run via windows "steam://install/1599340", gift van een niet NL steam account, support ticket ingediend en komen met je moet de base game hebben voordat je de gift can usen. Ook de Korean VO getest werkt ook niet. Overigens als ik een vpn aan heb en https://www.whatismyip.com/ bekijk geeft die ook netjes aan dat ik in Zweden of duitsland of whatever ik opgeef zit. Ik ben al bezig geweest met Fake CC waar je je card moet bevestigen met een foto (fuck dat voor een Fake), Skrill account, paysafecard (hebben allemaal een duits adres nodig wat geen issue is maar vervolgens voor paysafe moet je een mobiel nummer hebben). Bij skrill heb je een CC nodig om geld erop te kunnen zetten.

Het verste dat ik kom is net als @xPhantom dat ik de game in de store zie en wanneer ik op play game klik kort de popup voor install in beeld komt en direct sluit.
Als je binnen steam (de client) de game pagina kunt bezoeken dan ben je waar je moet zijn wat betreft het VPN deel. Dat de installatie daarna mis gaat lijkt me een ongerelateerd probleem (zie vorige post). Je kunt ook proberen de steam beta (settings>account>change) te activeren, dan krijg je net even een andere steam versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
thewizard2006 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:36:
eerst maar eens kijken of ik de intro muziek kan uitzetten. Van die trompetten en meeuwen wordt je ook gek :D
Volume mixer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:45
Zojuist de powerpass unlocked :) Nu een paladin boosten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik ben door de high traffic heen gekomen naar een queue van 4113 op antares

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:58
Lord_T schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:38:
Dat is toch geen high traffic queue :*)
Vanmiddag 5u in de queue gezeten en begon met 17k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lord_T
Raven__NL schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:41:
[...]

Dat is toch high traffic queue :*)
Vanmiddag 5u in de queue gezeten en begon met 17k
ik ben best tevreden met Antares ja! Geen 17k of zelfs 19k queue daar ;)
Zat even te kijken vanmiddag maar kon geen guild aanmaken genaamd tweakers (naam al in gebruik). Als iemand een goede naam heeft voor guild op Antares dan wil ik die best aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinktank
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-02-2022
Lord_T schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:38:
Gewoon blijven hammeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
yep blijven proberen en wat het kan zijn is op den duur startte ik het op, liep weg, kwam 10 minuten later terug en kon server kiezen... dus misschien is dat de gouden tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinktank
  • Laatst online: 21-02-2022
Eindelijk in de queue! Maar 13.7k mensen voor me. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. heb mn laatste post 2 uur terug er ff bijgepakt; Ik stond toen op plaats 17444 in de queue op Thirain.

Ben nu,bijna op de minuut 2 uur, later op plaats 7791 terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:05:
Hehe. heb mn laatste post 2 uur terug er ff bijgepakt; Ik stond toen op plaats 17444 in de queue op Thirain.

Ben nu,bijna op de minuut 2 uur, later op plaats 7791 terecht gekomen.
7790 dan nu, ik heb mijn plekje opgegeven voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:08:
[...]

7790 dan nu, ik heb mijn plekje opgegeven voor vandaag.

Ik vraag me af of het aantal spelers de komende periode gelijk blijft en Amazon servers zal moeten gaan bijschalen / bijplaatsen of dat de eerste influx van spelers iets tijdelijks is.

We gaan t zien de komende weken.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2022 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
@illuzionnl heeft wel iets heel raars. Zijn account lijkt volledig in NL gelocked te zijn. Ik kreeg LA nieteens geopend vanuit thuis, terwijl ik de game op deze laptop heb staan. Kreeg NL steam store met ‘insufficient privilege’.

Edit: de fix is je profiel editten, onder algemeen je land op iets anders dan NL zetten… VPN blijkt helemaal niet nodig :+

[ Voor 21% gewijzigd door Zercules op 13-02-2022 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Wat vinden we van de game tot nu toe? Het doet mij aan Dungeon Siege 2 denken, alleen dan zonder pakezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 07:12
sdk1985 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:44:
Wat vinden we van de game tot nu toe? Het doet mij aan Dungeon Siege 2 denken, alleen dan zonder pakezel.
Ik vind het echt een topspel. Heel vaak heb ik de laatste tijd dat, als ik een game speel, ik het na een uurtje of 2 eigenlijk al weer zat ben.

Diablo 3 geprobeerd en na 30 minuten afgesloten, Valheim een paar uurtjes. Satisfactory idem. FF14 sub renewed en kon me ook niet langer dan een dag vasthouden. Zal de leeftijd zijn (32).

Nu eindelijk een spel waar ik echt zin in heb om hem elke dag te spelen. En dat vind ik fijn om te weten dat het toch wel mogelijk is om nog lekker te willen gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• illuzionnl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2023
Zercules schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:43:
@illuzionnl heeft wel iets heel raars. Zijn account lijkt volledig in NL gelocked te zijn. Ik kreeg LA nieteens geopend vanuit thuis, terwijl ik de game op deze laptop heb staan. Kreeg NL steam store met ‘insufficient privilege’.

Edit: de fix is je profiel editten, onder algemeen je land op iets anders dan NL zetten… VPN blijkt helemaal niet nodig :+
Inderdaad voor degenen die ook Lost Ark in de store kunnen openen maar vervolgens niet kunnen downloaden wanneer ze op "play game" drukken check je profile en zorg dat je country niet op nederland staat. Nadat ik dit had omgezet kon ik de game downloaden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThtTCZPMpF-ML_6GhXtWvlK5UdI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gq3NTVT6k5WnJtdyEqkYDIkf.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verrassend d:)b Na die eerste trailer eeuwen geleden niet meer actief gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Op altares guild gemaakt Tnet (joinen kan direct) pas ik later wel aan ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demafides
  • Laatst online: 15-05 18:44
illuzionnl schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:07:
[...]

Ik heb al 2 dagen hetzelfde. Ik heb meerdere VPNs gebruikt, verschillende browsers/incognito, run via windows "steam://install/1599340", gift van een niet NL steam account, support ticket ingediend en komen met je moet de base game hebben voordat je de gift can usen. Ook de Korean VO getest werkt ook niet. Overigens als ik een vpn aan heb en https://www.whatismyip.com/ bekijk geeft die ook netjes aan dat ik in Zweden of duitsland of whatever ik opgeef zit. Ik ben al bezig geweest met Fake CC waar je je card moet bevestigen met een foto (fuck dat voor een Fake), Skrill account, paysafecard (hebben allemaal een duits adres nodig wat geen issue is maar vervolgens voor paysafe moet je een mobiel nummer hebben). Bij skrill heb je een CC nodig om geld erop te kunnen zetten.

Het verste dat ik kom is net als @xPhantom dat ik de game in de store zie en wanneer ik op play game klik kort de popup voor install in beeld komt en direct sluit.
Same here. Bronze edition gekocht voor een maatje. Hij wil hem toe voegen en krijgt de melding dat hij de "base game niet heeft". Dit was bij mij wel gelukt met de Silver edition en kwam gewoon verder. Iemand een idee hoe de melding van "base game needed" op te lossen is (terwijl je een bronze eidtion gekocht hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
wat is het voordeel om kaarten die je al hebt nog een keer te gebruiken? En moet ik dat doen of ze op AH zetten voor 1g ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Als het goed is kun je je huidige kaarten upgraden met dupes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Geweldig. heb het meerdere keren gezegd al maar zo ontzettend verrast door veel aspecten.
Nu me 2e level 50 (door een boost die je automatisch krijgt als je tot een bepaald punt bent in de story)
Echt elke class die ik tot nu toe gespeeld hebt heeft unieke dingen en speelt lekker weg. (alles getest op russische server tijd geleden)

Nooit het verhaal gevolgd daar maar hier nu wel en heel stuk beter dan ik had verwacht en mooi opgebouwd met audio en cinematics.

Het voordeel is ook dat we ontzettend veel content hebben omdat de game al zo lang uit is. Je bent hier in tegenstelling tot veel MMO releases niet zo snel door alle content heen. En ik ben nu de 2e dag max level maar nog steeds word ik continue verbaasd over verschillende zaken en nog niet door de helft van de game heen.

De game zal zeker niet voor iedereen zijn en genoeg mensen zullen nu de hype volgen maar er niet inkomen maar voor mij persoonlijk weet ik zeker dat ik deze game een tijdje zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lord_T schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:44:
wat is het voordeel om kaarten die je al hebt nog een keer te gebruiken? En moet ik dat doen of ze op AH zetten voor 1g ofzo?
Volgens mij kan je ze niet sellen. Maar je hebt duplicates nodig voor upgrades ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Spelen jullie allemaal met VPN of kan je ook een founders pack kopen en kan je dan spelen zonder vpn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Lees net dat ze een ‘nieuwe EU region’ gaan toevoegen. Cross server play werkt niet tussen de 2 EU regions. Wat een prutsers man.

OK leuk dat het een fix is voor de queues, maar failgate en amazon laten hiermee echt zien dat ze niet snappen hoe Europe werkt. Met een max tijdverschil van 2-3 uur wil je gewoon 1 grote pool. Servers adden prima, maar een extra ‘region’ die cut-off is van de andere region qua crossplay is gewoon enorm dom.

Bron: https://steamcommunity.co...ents/5034464604301191994/

We krijgen ook wat skins ter compensatie van het gedoe de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:13:
Spelen jullie allemaal met VPN of kan je ook een founders pack kopen en kan je dan spelen zonder vpn ?
Je kunt volledig zonder vpn spelen. Zorg dat je steam niet op nederland staat qua woonlocatie (profile - edit - algemeen - land).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Zercules schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:16:
[...]

Je kunt volledig zonder vpn spelen. Zorg dat je steam niet op nederland staat qua woonlocatie (profile - edit - algemeen - land).
thnx man.. die kan ik aanpassen in settings met bestaand account ? ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Zercules schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:16:
[...]

heb hem net aangepast maar krijg de content nog niet te zien in steam..

An error was encountered while processing your request:

This item is currently unavailable in your region

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:23:
[...]

heb hem net aangepast maar krijg de content nog niet te zien in steam..

An error was encountered while processing your request:

This item is currently unavailable in your region
Zie deze post.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
thnx was hem al aan het downloaden... geen kans op ban account ? heb gigantisch veel aankopen over de laatste 20 jaar op steam lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:55
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:15:
[...]

thnx was hem al aan het downloaden... geen kans op ban account ? heb gigantisch veel aankopen over de laatste 20 jaar op steam lol...
Dat weet niemand, of er bans volgen. Ik kan het me niet voorstellen maar je kan altijd op een nieuw account installeren? Is wat onhandig maar zit je wel veilig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:15:
[...]

Lijkt me stug. Die blokkade zit er in mijn ogen meer op als juridische maatregel zodat zij niet aansprakelijk zijn. Dat jij als gebruiker op slinkse wijze jezelf alsnog toegang weet te verschaffen is niet hun verantwoordelijkheid. Daarbij vraag ik me ook af in hoeverre ze überhaupt het recht hebben om je toegang tot al je overige producten te ontzeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Mugwump schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:58:
[...]

Lijkt me stug. Die blokkade zit er in mijn ogen meer op als juridische maatregel zodat zij niet aansprakelijk zijn. Dat jij als gebruiker op slinkse wijze jezelf alsnog toegang weet te verschaffen is niet hun verantwoordelijkheid. Daarbij vraag ik me ook af in hoeverre ze überhaupt het recht hebben om je toegang tot al je overige producten te ontzeggen.
In jouw ogen misschien, maar helaas hebben we wetten en daar moeten publishers zich gewoon aan houden.
Als die leipo's van de kansspelauthoriteit in NL beginnen te steigeren dan is er gewoon een redelijke kans dat er wat meer serieuzere maatregelen genomen gaan worden.

Feit is en blijft dat je door de boel te omzeilen de TOS breekt van valve, nu zal het hun niet zo veel boeien want dan krijgen ze weer centjes als je een MTXje of 2 koopt, maar de vraag is of dat het waard is als ze een vette prent krijgen van de Nederlandse/Belgische overheid.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het echt compleet gestoord en ik heb de mazzel dat ik in Zweden woon en dus gewoon m'n spelletje mag spelen zonder gezeur, maar dat je als gebruiker in NL door allemaal hoepels moet springen omdat je misschien wel op een pixeltje gaat gokken in een spelletje is echt bezopen.
Ondertussen worden we op de TV volgas aan de online casino's en de toto geholpen, maar een tientje uitgeven aan een random lootbox mag niet. Zet er dan een leeftijd van 18+ op ofzo en klaar.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
greyfox1987 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:28:
[...]

In jouw ogen misschien, maar helaas hebben we wetten en daar moeten publishers zich gewoon aan houden.
Als die leipo's van de kansspelauthoriteit in NL beginnen te steigeren dan is er gewoon een redelijke kans dat er wat meer serieuzere maatregelen genomen gaan worden.
Die wetten stellen dat lootboxes onder de wet op kansspelen vallen. Daarom stelt de publisher het spel ook niet beschikbaar voor 'aanschaf' in Nederland door het downloaden (zonder VPN) niet mogelijk te maken. In die zin houden ze zich aan de wet.
De juridische vraag in hoeverre dit afdoende is en ze niet nog actiever moeten proberen het spelen onmogelijk te maken. Het lijkt mij persoonlijk sterk dat een rechter vereist dat hier meer aan gedaan wordt.
Feit is en blijft dat je door de boel te omzeilen de TOS breekt van valve, nu zal het hun niet zo veel boeien want dan krijgen ze weer centjes als je een MTXje of 2 koopt, maar de vraag is of dat het waard is als ze een vette prent krijgen van de Nederlandse/Belgische overheid.
Ja en ook hier komt de wet weer om de hoek kijken. Een ToS breken betekent niet zo maar dat een bedrijf plotseling het recht heeft om jouw toegang tot aangeschafte goederen te blokkeren zonder restitutie, ook al zetten ze dat er expliciet in. Moet je dan natuurlijk wel juridisch aanvechten, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Iemand hier die al de powerpass heeft gebruikt om alt naar level 50 te brengen?

Ik heb nog niet alle side quests gedaan, en vroeg mij af of de powerpass deze ook automatisch complete.
Dit zou ik namelijk zonde vinden, en dan wacht ik nog even met gebruiken.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:15:
[...]

Ik vraag me af of het aantal spelers de komende periode gelijk blijft en Amazon servers zal moeten gaan bijschalen / bijplaatsen of dat de eerste influx van spelers iets tijdelijks is.

We gaan t zien de komende weken.
Zal wel afnemen, 25 feb vermoed ik al een drop omdat dan Elden Ring uitkomt.
Heel veel van die big streamers gaan dit dan wel spelen.
Binnenkort komt World Of Warcraft ook met een grote patch af, dan zullen er ook wel terug dat gaan proberen.
Het is gewoon even de hype doorkomen en zal wel weer normaal worden.

Het toont wel dat het gengre nog lang niet dood is, zoals sommige beweren.
De honger naar een goede mmorpg is wel groot bij velen zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Doet mij echt denken aan een mix van diablo 3 en wow. Dit is echt het type spel waar ik lang op gewacht heb!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik blijf hangen in 1 van de side quests.. je moet een dance emote doen maar ik kan niet meer praten met een NPC. vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:34:
ik blijf hangen in 1 van de side quests.. je moet een dance emote doen maar ik kan niet meer praten met een NPC. vreemd...
Ben je in en uit de aangegeven zone gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
NeoBlitz schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:36:
[...]

Ben je in en uit de aangegeven zone gegaan?
ja paar keer al in en out gelopen opnieuw emote gedaan, reageert niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoGue87
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 18:48
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:38:
[...]

ja paar keer al in en out gelopen opnieuw emote gedaan, reageert niet.
het duurt langer dan je denkt ;) Laat de emote even draaien, pakt hem vanzelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Binshou schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:14:
Iemand hier die al de powerpass heeft gebruikt om alt naar level 50 te brengen?

Ik heb nog niet alle side quests gedaan, en vroeg mij af of de powerpass deze ook automatisch complete.
Dit zou ik namelijk zonde vinden, en dan wacht ik nog even met gebruiken.
Ja op die character complete die ook de sidequests. Op je oude character niet en kan je ze gewoon nog doen. die blijft even ver en verandert niks aan.

Die nieuwe char met boost complete ook het shoeshire gebied helemaal noord dus die is dan waarschijnlijk nog verder dan je eerste character.

Als ik wist hoe het nu was had ik denk ik nog even gewacht. Maar ik heb hem echt als alt geboost dus doe ik het alsnog zelf op mijn main en gebruik die alt (nu iig) puur voor die mats van daily content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
RoGue87 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:59:
[...]

het duurt langer dan je denkt ;) Laat de emote even draaien, pakt hem vanzelf
Kan dit bevestigen, duurde mij ook even voor ik hem kreeg. zeker 30 seconden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
Ricmaniac schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:04:
[...]

Ja op die character complete die ook de sidequests. Op je oude character niet en kan je ze gewoon nog doen. die blijft even ver en verandert niks aan.

Die nieuwe char met boost complete ook het shoeshire gebied helemaal noord dus die is dan waarschijnlijk nog verder dan je eerste character.

Als ik wist hoe het nu was had ik denk ik nog even gewacht. Maar ik heb hem echt als alt geboost dus doe ik het alsnog zelf op mijn main en gebruik die alt (nu iig) puur voor die mats van daily content.
Thanks voor je bericht.
Ik was voornamelijk bang dat mijn main de paar quests die ik nog niet gedaan had kwijt zou raken.
Maar is even bedenken welke 2 classes ik zou willen boosten.

Wat betreft of die verder is dan mijn main. Ik heb misschien iets teveel gespeeld en een dagje langs wat eilanden gevaren. Zit inmiddels in Rohendel met bijna 500 gear score O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
shakespeare schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:34:
Duurt even. Gewoon voor Bard gaan staan dansen, en even drinken halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ik heb net eens gekeken in steam, naar de play tijd maar daar staat 40 uur. Daarvan is zeker 10 uur wachtrij. Nu lees ik op heel veel sites dat het levelen ongeveer 10-20 uur duurt, maar dan moet je wel ervaren zijn hoor en alle side quests skippen anders redt je dat nooit. Level 43 nu met ik verwacht ca 30 uur speel tijd.

Maar het is wel genieten hoor, ik verlies constant de tijd. Ik ben benieuwd naar de end-game, want dan begint het pas. Iemand een goede tip qua guide met what to do als je 50 hit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tribunus schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:21:
Ik heb net eens gekeken in steam, naar de play tijd maar daar staat 40 uur. Daarvan is zeker 10 uur wachtrij. Nu lees ik op heel veel sites dat het levelen ongeveer 10-20 uur duurt, maar dan moet je wel ervaren zijn hoor en alle side quests skippen anders redt je dat nooit. Level 43 nu met ik verwacht ca 30 uur speel tijd.

Maar het is wel genieten hoor, ik verlies constant de tijd. Ik ben benieuwd naar de end-game, want dan begint het pas. Iemand een goede tip qua guide met what to do als je 50 hit?
Kijk deze even als een soort van indicatie:

YouTube: Lost Ark - Progression Guide From T1 To T3 | Reached Level 50...Now ...

En sywo doet ook veel goeie Lost Ark content:

YouTube: LOST ARK ENDGAME Gear Upgrade Materials & Priorities

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2022 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numb3r13
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-07-2024
ik ben benieuwd of die nieuwe EU region iets gaat helpen met de queue times.. maar we krijgen wel allemaal een nieuw paard ter compensatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Laatst online: 15-08 00:46
Is e r al een manier gevonden om de gratis versie in NL werkend te krijgen?

Ik heb het geprobeerd met een vpn en dan 'steam://install/1599340' maar dit werkt helaas niet, ik kom gewoon in het steam scherm waar hij niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38

TTLCrazy

Listen to Frankie

iaxe393 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:15:
Is e r al een manier gevonden om de gratis versie in NL werkend te krijgen?

Ik heb het geprobeerd met een vpn en dan 'steam://install/1599340' maar dit werkt helaas niet, ik kom gewoon in het steam scherm waar hij niet beschikbaar is.
Joh, ik zou zeggen, lees het topic eens door ....

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Zelfs op maandagmiddag al een que van 5000+ .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
biggydeen2 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:23:
Zelfs op maandagmiddag al een que van 5000+ .....
Welke server? lamaar, zie het al.. Bizar gewoon op een 'rustig' moment al 6k queue inderdaad

[ Voor 19% gewijzigd door MyKey op 14-02-2022 13:35 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
TTLCrazy schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Joh, ik zou zeggen, lees het topic eens door ....
Uiteraard gedaan, maar alle methodes die ik tot nu toe gezien heb werken hier dus gewoon niet ;(
Ik kan m'n country niet veranderen, m'n locatie van zowel mn profile als m'n VPN staan al op spanje.

Dus volgens mij houdt het dan wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Thirain. Moet haast wel de hele dag ingelogd blijven om vanavond nog even te spelen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door biggydeen2 op 14-02-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marshalty
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-08 12:47
iaxe393 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:32:
[...]

Uiteraard gedaan, maar alle methodes die ik tot nu toe gezien heb werken hier dus gewoon niet ;(
Ik kan m'n country niet veranderen, m'n locatie van zowel mn profile als m'n VPN staan al op spanje.

In deze tijd hebben wij gamers toch wel een buitenlands maatje die zo'n founderspack kan aanschaffen via bv Amazon.de?

Ook geen gedoe met VPN, code simpelweg activeren en download kan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
iaxe393 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:32:
[...]

Naar duitsland rijden en in een mcdonalds een duits steam account maken. Daarna in Nederland verder installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Marshalty schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]

In deze tijd hebben wij gamers toch wel een buitenlands maatje die zo'n founderspack kan aanschaffen via bv Amazon.de?

Denk dat ik er inmiddels uit ben, heb in de checkout page van steam m'n locatie kunnen veranderen, nu lijkt er al iets meer te gebeuren, irritante is alleen wel dat steam compleet vast hangt zodra ik hem op 'play now' klik :')

Maar hey, weer een stap dichterbij i guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
ActualFantasy schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]

Naar duitsland rijden en in een mcdonalds een duits steam account maken. Daarna in Nederland verder installeren?
Wel een heel goed excuus voor een mcrib (die ze daar nog hebben :~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Marshalty schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]

Er zijn geen founders packs meer en de packs die nu in de store staan vereisen dat je de base game reeds geactiveerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
daltona schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Doet mij echt denken aan een mix van diablo 3 en wow. Dit is echt het type spel waar ik lang op gewacht heb!
Diablo kan ik nog wel volgen (dat is ook een ARPG), maar hoe kom je op WoW? (Ik heb door de queues de game overigens nog niet uitgebreid gespeeld. Heb de prologue gedaan en zit nu in de eerste buiten zone.)

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 14-02-2022 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik heb weinig wow gespeeld maar this is not it, het is instanced, geen class trinity en linear (iig de proloog/storyline)
Ik vermaak me best maar alle classes zijn zo OP in PVE, quest dungeons op hard is een lachertje solo.
edit: vergeet open world, want dat is het zeker niet. Mag eigenlijk niet het label MMO krijgen imo.

Is het meer Guild Wars 2? (wat er na 50 gebeurd weet ik niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Bad Brains op 14-02-2022 14:10 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
@Bad Brains dan ga je lekker wow spelen :) Ik speel ook WOW, maar moet zeggen dat dit een lekker houdertje is tot D4 uitkomt. POE en D3 heb ik nu wel genoeg gespeeld. MMO of niet: ideaal dat je zo snel parties hebt etc. Worldbosses ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik zeg verder niet dat het slecht is, en je kan mij met geen stokslagen in WoW krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Binshou schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:08:
[...]

Thanks voor je bericht.
Ik was voornamelijk bang dat mijn main de paar quests die ik nog niet gedaan had kwijt zou raken.
Maar is even bedenken welke 2 classes ik zou willen boosten.

Wat betreft of die verder is dan mijn main. Ik heb misschien iets teveel gespeeld en een dagje langs wat eilanden gevaren. Zit inmiddels in Rohendel met bijna 500 gear score O-)
Oh hahahah dan zal die niet verder komen met een boost dan je main nee hahah, Die complete tot en met Shoeshire en krijgt die 302 gear XD

Sicks hoe je dan zo snel naar 500+ bent gegaan zonder boost imo.
Heb je al die T1 mats eilanden gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Ben ik de enige die het rete-irritant vind dat tijdens het praten met NPC's de tekst echt helemaal onder aan het beeldscherm staat??

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
Ricmaniac schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Oh hahahah dan zal die niet verder komen met een boost dan je main nee hahah, Die complete tot en met Shoeshire en krijgt die 302 gear XD

Sicks hoe je dan zo snel naar 500+ bent gegaan zonder boost imo.
Heb je al die T1 mats eilanden gedaan ?
Ja het is inderdaad wel snel gegaan.
Ik heb veel van de T1 eilanden gedaan via deze guide, en je krijgt er echt belachelijk veel mats voor.

https://lost-ark.maxroll.gg/resources/road-to-rohendel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
Op Antares kon ik direct inloggen ;) Geen queue... en er is een guild genaamd Tnet (ja ik had geen inspiratie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
<True Legends> op sceptrum trouwens (of hoe die server ook heet). Feel free to join

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zijn die eilanden trouwens per character of kan je maar 1 keer al die mats krijgen ? @Binshou

Denk per character toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Nog mensen op Nineveh met een leuke guild in de aanbieding trouwens? PvP boeit me niet, maar een PvE guild zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demafides
  • Laatst online: 15-05 18:44
sdk1985 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:59:
[...]

Er zijn geen founders packs meer en de packs die nu in de store staan vereisen dat je de base game reeds geactiveerd hebt.
Goeie. Hoe zit dit precies? Ik heb zondag (gisteren) de bronze pack gekocht voor een maatje. Die krijgt idd precies bovenstaande melding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Demafides schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:07:
[...]

Goeie. Hoe zit dit precies? Ik heb zondag (gisteren) de bronze pack gekocht voor een maatje. Die krijgt idd precies bovenstaande melding.
Eigenlijk precies wat er staat; je moet eerst de game bezitten voor je die code kunt activeren. Met andere woorden iets aanschaffen is geen oplossing (meer) om de game te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Die maps die je krijgt, gelijk gebruiken of bewaren?

Zit op Procyon zelf en qua Q valt reuze mee, heb Thirain maar opgegeven

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
kihon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:14:

Low level gelijk gebruiken. Maps op level 50+ bewaren want die kan je met meerdere doen. (weet niet of je de legendary maps ook met meerdere kan doen) De lagere maps kan je ook met meerdere doen maar is useless. dropt wel goeie loot als je dat level bent dus zou het daarom gelijk doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
kihon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:14:

Secret Dungeons? Is voor die zone waar je het gekregen hebt. Zou ik meteen doen. Die dungeons geven vette loot voor de item level range waarin jij je bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoBlitz
  • Niet online
Snelle Ric, wel leuk om te weten over de hogere levels d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
Ricmaniac schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:03:
Zijn die eilanden trouwens per character of kan je maar 1 keer al die mats krijgen ? @Binshou

Denk per character toch ?
Ik durf het niet helemaal zeker te zeggen.
De normale side quests kunnen maar een keer per account, dus ik gok een hoop island quests ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lord_T schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:52:
Op Antares kon ik direct inloggen ;) Geen queue... en er is een guild genaamd Tnet (ja ik had geen inspiratie!)
Ah ok, zal mij later wel even aanmelden daarvoor.
Hopelijk geen queue vandaag voor Antares inderdaad.

Las her en der alweer drama op de EU servers met wachttijden :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ik ben te vroeg gestart met inloggen...

Moet straks nog uurtje onderweg, en ben al bijna ingelogd, van 7000 naar 978 nu in een uurtje of anderhalf...

Toch maar even naar huis bellen om iemand daar instructie te geven even te bewegen elke 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
ActualFantasy schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:29:

Moet straks nog uurtje onderweg, en ben al bijna ingelogd, van 7000 naar 978 nu in een uurtje of anderhalf...

Toch maar even naar huis bellen om iemand daar instructie te geven even te bewegen elke 15 minuten.
In de opties de AFK timer op 60 minuten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben net via Steam link ingelogd maar de queue is alweer behoorlijk pittig zie ik. Had ik niet verwacht voor zo'n doordeweekse dag eigenlijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
ActualFantasy schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:29:

Toch maar een muis met autoclicker aanschaffen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Mugwump schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:34:
[...]

Toch maar een muis met autoclicker aanschaffen. :P
Nee dat gaat mij weer net te ver.

Maar mijn zoontje aanbieden dat ie wat lekkers mag pakken als ie even elke 15 minuten wat beweegt op mijn scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
ActualFantasy schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:35:
[...]

Nee dat gaat mij weer net te ver.

Maar mijn zoontje aanbieden dat ie wat lekkers mag pakken als ie even elke 15 minuten wat beweegt op mijn scherm...
Zo'n muis is een stuk goedkoper dan een zoontje hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
Mugwump schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:36:
[...]

Zo'n muis is een stuk goedkoper dan een zoontje hoor!
Had je dat niet 11 jaar geleden kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
CamelNLD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:31:
[...]

In de opties de AFK timer op 60 minuten zetten
Die timer gaat alleen maar over wanneer je status als AFK wordt weergegeven, het verlengt niet de tijd dat je gekicked wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

WTF, ik zit vast in een dungeon, heb geen song of escape.... ennu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binshou
kihon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:45:
WTF, ik zit vast in een dungeon, heb geen song of escape.... ennu?
Als je op F2 drukt krijg je dan ook geen song of escape in je lijst naar voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Binshou schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:46:
[...]

Als je op F2 drukt krijg je dan ook geen song of escape in je lijst naar voren?
Dank U 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:55
Grappig. Ik kan mij herinneren dat iemand zei dat je gewoon ingame items uit de store kan kopen, maar toen ik de nieuwe starter pack wilde kopen kreeg ik in steam een foutmelding dat het niet kan in mijn ''region'' terwijl ik wel de game bezet. Dat is wel balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Ambition88 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:51:
Grappig. Ik kan mij herinneren dat iemand zei dat je gewoon ingame items uit de store kan kopen, maar toen ik de nieuwe starter pack wilde kopen kreeg ik in steam een foutmelding dat het niet kan in mijn ''region'' terwijl ik wel de game bezet. Dat is wel balen...
Maar via steam kopen is iets anders dan ingame toch? Ik zag ook ergens iemand aangeven dat je voor 11 euro een bepaalde pack kon kopen maar ik zie alleen maar crystal deals. Dan moet je eerst crystals kopen en dan ben je in ieder geval 20 euro verder.

Of ben ik nu gek? Dan houdt je uiteraard wat crystals over ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

RubenSaurus schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:39:
[...]

Die timer gaat alleen maar over wanneer je status als AFK wordt weergegeven, het verlengt niet de tijd dat je gekicked wordt :P
Hoelang is de tijd dat je gekicked wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Brummetje schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:12:
[...]

Hoelang is de tijd dat je gekicked wordt?
Was voor het weekend 30 min. verwacht nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Ricmaniac schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:18:
[...]

Was voor het weekend 30 min. verwacht nog steeds
20-30m idd, je moet echt iets doen, die afk timer is alleen voor je afk weergave
Pagina: 1 ... 16 ... 28 Laatste