illuzionnl schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Ik heb al 2 dagen hetzelfde. Ik heb meerdere VPNs gebruikt, verschillende browsers/incognito, run via windows "steam://install/1599340", gift van een niet NL steam account, support ticket ingediend en komen met je moet de base game hebben voordat je de gift can usen. Ook de Korean VO getest werkt ook niet. Overigens als ik een vpn aan heb en
https://www.whatismyip.com/ bekijk geeft die ook netjes aan dat ik in Zweden of duitsland of whatever ik opgeef zit. Ik ben al bezig geweest met Fake CC waar je je card moet bevestigen met een foto (fuck dat voor een Fake), Skrill account, paysafecard (hebben allemaal een duits adres nodig wat geen issue is maar vervolgens voor paysafe moet je een mobiel nummer hebben). Bij skrill heb je een CC nodig om geld erop te kunnen zetten.
Het verste dat ik kom is net als @
xPhantom dat ik de game in de store zie en wanneer ik op play game klik kort de popup voor install in beeld komt en direct sluit.
Hoe ik het precies deed:
*proton VPN installeren en gratis account aanmaken
*uitloggen op desktop en uitloggen op browser
*VPN aan met connectie naar
USA
*inloggen in steam programma op pc
*inloggen in incognito browser naar store.steampowered.com
*gezocht naar lost ark in de browser winkel, was niet te vinden (best vreemd)
*Nieuwe tab geopend in incognito en commando ingevuld: steam://run/1599340
Niet de install commando
*accepteer de browser pop-up, die vraagt of je de boel wil openen in steam
*Steam accepteert iets en begint met downloaden
*downloaden pauzeren, alle vpn meuk uit en download hervatten
Het kan ook zijn dat je met alle eerdere truucjes die je hebt gebruikt dat het spel in je library staat. Misschien moet je daar even tussen kijken.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.