[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.978 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:42
Uiteindelijk blij met mij Curve cc icm CDC.

Duurde ongeveer een maand tussen ontvangen kaart en goedkeuren gegevens.

Daar zal aan gewerkt moeten worden lees ik ook op Reddit.

Werkt goed icm Gpay.

Alsnog bedankt voor de tips @Mooody (maanden geleden):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49
Ontopic: Vechain inclusief token Moooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ohnee, toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ripple moon soon? En dan trekt hij Ethereum mee omhoog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Wollah ik ook niet.
En als ik een van mijn rovers met zo’n tasje zie, dan ken die een nieuwe baan gaan zoeken.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Zit pas sinds een week in deze crypto speculatie. Heb al een maandloon verdiend en weer verloren met die shitcoin Shiba.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Ik heb zojuist schaamteloos gevraagd of ik gunstig kan upgraden naar een Obsidian Card op CDC.
In gunst van het platform hang ik daar 2 jaar rond en heb hun naam enkel positief verkondigd. Ik ga er geen $400k voor staken in ieder geval.

Nooit geschoten is altijd mis. Ben benieuwd welk standaard antwoord ze klaar hebben liggen :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Moiety schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:49:
Ontopic: Vechain inclusief token Moooon
Vechain?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nooit geschoten is altijd mis. Ben benieuwd welk standaard antwoord ze klaar hebben liggen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ghz6Lctc5V2cDucz3YMg7vcRcpg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nmAeg9cPepd6zBfRIy6wY6mC.webp?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Skrunsies op 04-11-2021 23:58 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
VET dikke tech

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Tis slechts 1 stapje hoger en ze profiteren ook van mij, dus ben benieuwd of er mogelijkheden zijn.
Zoveel Icy White users zijn er niet die hogerop willen, dus ze moeten de klant koesteren.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:26:
[...]

True. Daarom ga ik ook geen hele kleine projecten ondersteunen. Acala vertrouw ik qua rewards ook niet. Karura gaf geen beste rewards en Acala’s aanbod is bij voorbaat al minder gul. Dus nee bedankt.
Gavin wood neemt Acala regelmatig in de mond. Ik hoor hem niet zo vaak over andere projecten... Voor mij iets wat ik in mijn achterhoofd houd.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

enomiss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:58:
[...]

Gavin wood neemt Acala regelmatig in de mond. Ik hoor hem niet zo vaak over andere projecten... Voor mij iets wat ik in mijn achterhoofd houd.
Project goed, crowdloan rewards niet. Kan toch?
Kun je dan beter met waardeloos fiat kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:58:
[...]

Tis slechts 1 stapje hoger en ze profiteren ook van mij, dus ben benieuwd of er mogelijkheden zijn.
Zoveel Icy White users zijn er niet die hogerop willen, dus ze moeten de klant koesteren.
Ben het ook helemaal met je eens. Misschien als je naar dit forum refereert en hoeveel klanten het ze opgeleverd heeft…

Ik kan me de haren wel…. Oh nee die heb ik niet. Nou ja. Ik baal wel als ik zie wat je nu voor die kaarten betalen moet. Ik had toch echt toen die crotjes zo laag stonden tijdje terug ( rond de 6 cent ofzo ) een Icy White aan moeten vragen. Maar die is nu ook al onbetaalbaar ( voor de rest MasterCard :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:01:
[...]

Ben het ook helemaal met je eens. Misschien als je naar dit forum refereert en hoeveel klanten het ze opgeleverd heeft…

Ik kan me de haren wel…. Oh nee die heb ik niet. Nou ja. Ik baal wel als ik zie wat je nu voor die kaarten betalen moet. Ik had toch echt toen die crotjes zo laag stonden tijdje terug ( rond de 6 cent ofzo ) een Icy White aan moeten vragen. Maar die is nu ook al onbetaalbaar ( voor de rest MasterCard :+ )
Ik heb nu een live gesprek met de support en ze gooien er opeens geen standaard teksten meer in :D
Denk niet dat het gaat lukken, maar vind het leuk om het te proberen. We zijn immers allemaal aan het aftasten in dit wereldje.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 05-11-2021 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:05:
[...]

Ik heb nu een live gesprek met de support en ze gooien er opeens geen standaard teksten meer in :D
Denk niet dat het gaat lukken, maar vind het leuk om het te proberen. We zijn immers allemaal aan het aftasten in dit wereldje.
Heb er toen een tijdje over nagedacht. En ben blij de Yade green te hebben genomen. Alleen achteraf he… toch net wat hogere percentages op de earn. En die 2% extra op cashback… ach nou ja. Ik moet maar tevreden zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:51:
[...]

Dat begrijp ik ook wel. Je kan mooi tekenen en in de bull heb je het dan vaker goed dan fout. In de bear waarschijnlijk vaker fout dan goed. Mocht ik het gevoel hebben tegen die tijd goed genoeg te zijn in TA om ook in de bear winst te maken met traden dan probeer ik het. Heb ik dat gevoel niet dan doe ik niets :)

Sowieso handel ik maar met een fractie van mijn PF. Deze trade is met mijn leveraged potje, wat in totaal nog geen 2,5% van mijn gehele PF uitmaakt, terwijl het al explosief gegroeid is :)
Het is nog makkelijker. Sorteer op 24h change van hoog naar laag. Koop een munt rond 0% change maar welke welke wel in een langdurige uptrend zit. Wacht en laat moonen. Rinse and repeat. Alle altmuntjes moonen toch 1 voor 1. Traden is simple als je rationeel denkt en je verstand uitschakelt. Gewoon kopen als je schrikt en verkopen als je blij bent. Herhaal.

Ik doe dit vaak genoeg als ik geen zin en tijd heb. Gewoon sorteren, kopen, en dan zie ik wel wanneer de order gevuld wordt. Op naar de volgende. Kost 0 energie.

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 00:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:05:
[...]

Niet direct gelukt.
Ze zijn geinteresseerd in een samenwerking (Affiliate style) en ik moet contact opnemen via hun bizniz portal.
Ga het proberen. Zou leuk zijn om een voetje tussen de deur te krijgen. Waarschijnlijk is het platform inmiddels al te groot geworden en ben ik rijkelijk te laat. De ontwikkelingen van de laatste weken (Coinbase) doen kleine klantjes natuurlijk steeds kleiner worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 05-11-2021 00:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:25:
[...]

Niet direct gelukt.
Ze zijn geinteresseerd in een samenwerking (Affiliate style) en ik moet contact opnemen via hun bizniz portal.
Ga het proberen. Zou leuk zijn om een voetje tussen de deur te krijgen. Waarschijnlijk is het platform inmiddels al te groot geworden en ben ik rijkelijk te laat.
Suc6!

T zal een wel verdiende beloning voor je zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoetwathe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Als je bv een Ruby card hebt en je gaat 1 tier omhoog. Ontvang je dan een nieuwe kaart of werkt de Ruby dan als een hogere?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• enomiss
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:59:
[...]

Project goed, crowdloan rewards niet. Kan toch?
Kun je dan beter met waardeloos fiat kopen.
Heb je die eerste kaarsen wel eens gezien bij nieuwe muntjes. Vaak klapt het daarna in elkaar zoals bij DAR, maar een muntje als Acala kan ook zomaar binnen 1 minuut x100 gaan en daar stabiel blijven. Dan heb je met weinig rewards meteen genoeg gains. Probeer maar eens zo snel met fiat je order te vullen tegen een gunstige prijs...

Hogere rewards betekent over het algemeen dat het project zwakker is en er meer lokvoer nodig is. Stel je krijgt 30% van je rewards en die zijn lucratief, echter de overige 70% krijg je verdeeld over 2 jaar, en dan zakt de koers na een paar weken omdat het een zwak project is, en dan ben je na 2 jaar misschien slechter af dan bij een goed gebalanceerd reward systeem met een degelijk project eronder. Mensen die met moonriver enorm hopium hebben gekregen kunnen wel eens van een koude kermis thuis komen. De basis blijft, investeer in een goed project, rewards zijn dan een leuke bonus.

Wat mensen zich ook moeten realiseren is dat all-in of je verbinden aan langdurige contracten je letterlijk langdurig lam kan leggen. Je kan 2 jaar in een houdgreep terecht komen. Je moet altijd liquiditeit behouden zodat je verder kunt als een ander deel even niet goed loopt. Daarom werken gesplitste orders zo goed. Dus niet 1 order op prijs x zetten, maar verdelen over bijvoorbeeld 5 prijsniveaus of elke stapje van 100 dollar. Dan ben je sneller liquide en kun je de winst weer in iets anders pompen.

Wellicht herkennen jullie het volgende, je wil hoog verkopen en laag terugkopen. Het risico wat dan ontstaat is dat je hem ziet dippen, bijvoorbeeld -6% maar denkt, dit is niet genoeg, je wacht en boem, een groene kaars, +2%. Je had het verlies van het hoger terug kopen al kunnen compenseren door al eerder een klein percentage terug te kopen. Hoe sneller je gains pakt hoe minder risico op bagholder, hoger terug kopen en tijdverlies.

Onderschat tijdverlies niet. Je kan wel super goeie trades doen 1x per week, echter doordat je 6 dagen aan het wachten bent op uber gains gaan er vele micro gains aan je voorbij. Die accumuleren sneller dan je denkt, het voelt misschien niet zo (als staren naar een klok), maar reken maar eens uit met Excel of een online calculator. Ook sluit je heel veel risico uit. Je kan 100 Uber trades doen. Trade nr 101 kan je levenswerk ongedaan maken. Boem. Honderden of misschien wel duizenden uren aan investering door het slootje. Geld is letterlijk opslag van tijd en energie. Als je je op diep niveau bewust bent van dit gegeven dan weet je dat je door minder tijd en minder energie en minder risico in iets te stoppen meer rendement kan halen op lange termijn. Relatief langzaam risicoloos accumulerend vermogen is de key. Ubergains zijn verleidelijk maar tricken je brain, in werkelijk heb je namelijk niet elke dag zo'n ubergain, misschien een paar keer per jaar met geluk. Tussendoor benut je de tijd en energie niet, en verlies je waarschijnlijk geld.

[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 01:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Met 1% winst per dag kun je al miljonair zijn na een jaar:
Maak een verticale Excel tabel. Arceer elke succesvolle 1% gain. Heb je geluk en 3% gepakt? Dan kun je 3 rijen arceren. Heb je daarna een trade die je 2 rijen terug zet? Wis de arcering. Langzaam beweeg je omlaag in de tabel, vrijwel risicoloos, want je trade heel bescheiden en pakt heel snel winst. Je hebt een plan en je ziet je doel verwezenlijken voor je ogen. Dit kun je ook met bv 5% van je portfolio doen als nevenprojectje. Zoiets doe ik puur om te ervaren hoe makkelijk of moeilijk dat is en om tenminste 1 stabiel plan aan een potje toe te kennen. Uiteindelijk mix ik verschillende strategieën/methodes omdat ik maximaal leren op dit moment belangrijker vind dan maximaal gainen. Ik vertrouw dat die gains namelijk vanzelf volgen uit opgebouwde kennis. Niet andersom. Hoogmoed komt voor de val.

[ Voor 27% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Moiety schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:54:
Zit pas sinds een week in deze crypto speculatie. Heb al een maandloon verdiend en weer verloren met die shitcoin Shiba.
Altijd oppassen met inzetten op alt/shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mooody schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:54:
Ik heb zojuist schaamteloos gevraagd of ik gunstig kan upgraden naar een Obsidian Card op CDC.
In gunst van het platform hang ik daar 2 jaar rond en heb hun naam enkel positief verkondigd. Ik ga er geen $400k voor staken in ieder geval.

Hoop voor je dat het uiteindelijk nog gaat lukken! Ik heb een ruby. Heb daar uiteindelijk +- €100 voor betaald geloof ik, ergens een jaar geleden. Met de weet van nu had ik toen eigelijk een jade green moeten pakken. Maarja, Netflix krijg ik gratis via familie.. En 3 ipv 2% cashback, daarvoor vind ik het prijsverschil tussen de twee kaarten te groot. De ruby heb ik er al lang en breed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 22:25
Weekje maar. Ik had de horror verhalen hier al gehoord.
Kol Nedra schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:33:
[...]

nice, de Obsidian versie? 👀
Nee hoor. Laat je boor maar thuis haha

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik wacht nog op de eth dip.. kom terug.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:14

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nou weer een prima pf standje om mee wakker te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bnb is weer dik aan het doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:11:
Ik wacht nog op de eth dip.. kom terug.
Even beeldscherm ondersteboven draaien.

Ik eet iig weer premium muesli van de Lidl straks :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:17:
[...]

Even beeldscherm ondersteboven draaien.

Ik eet iig weer premium muesli van de Lidl straks :9~
Dit is de enige muesli die ik eet, de rest is als altcoins ten opzichte van BTC, allemaal rommel in de marge.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8tBa_DiOncqnqoX9UqM0Usk2DI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g9FTxOPWaA7NfpedRvY9TbDz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Cruesli :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muesli vs cruesli is als meel vs brood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DKUR9Tk.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGn-37CPm8eVhsAuQvIeupKrp3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PiBv5dQnfNcjXuQXfT7uvRvE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
En euh, over crypto. SOL heeft de $250,- aangetikt gisteren, daarna wel een stukje correctie wat wellicht logisch is, maar op de 4h bounced ie mooi op de MA7 en de trend lijkt nog steeds opwaarts. Ben benieuwd of we vandaag alweer een (serie pogingen tot een) nieuwe ATH gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Iemand anders ingestapt in loopring vanwege de geruchten van de nftstore die gelaunched wordt van Gamestop?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Wij eten hier in Brabant gewoon iedere ochtend worstenbrood. Doe normaal hipsters, met je mueslie crueslie flauwekul.

Nu een dumpje graag.. ik zit met een zak fiat op schoot.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 05-11-2021 07:29 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:28:
Wij eten hier in Brabant gewoon iedere ochtend worstenbrood. Doe normaal hipsters, met je mueslie crueslie flauwekul.
Ik at al cruesli voor het hip was dus wat lul je met je hipst.. wacht, euh..
Vanmiddag Bruna mensen?

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 05-11-2021 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

NomadTitan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:28:
Iemand anders ingestapt in loopring vanwege de geruchten van de nftstore die gelaunched wordt van Gamestop?
Nee. (heb ze wel voor noppes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:29:
[...]

Ik at al cruesli voor het hip was dus wat lul je met je hipst.. wacht, euh..
Vanmiddag Bruna mensen?
We have found the source.

Ps. Ik probeer zojuist op mijn werk in te loggen met mijn binance account.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 05-11-2021 07:32 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:28:
En euh, over crypto. SOL heeft de $250,- aangetikt gisteren, daarna wel een stukje correctie wat wellicht logisch is, maar op de 4h bounced ie mooi op de MA7 en de trend lijkt nog steeds opwaarts. Ben benieuwd of we vandaag alweer een (serie pogingen tot een) nieuwe ATH gaan zien.
Heb ze verkocht en alles in BTC gestopt. Had een deel al eerder verkocht; zat er dik in en SOL heeft m’n PF echt vervierdubbeld. Maar probeer de verliefdheid met deze coin nu te doorbreken. Ben benieuwd wat SOL doet als BTC omhoog (of omlaag) knalt.

[ Voor 50% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-11-2021 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:32:
[...]

Heb ze verkocht en alles in BTC gestopt. Had een deel al eerder verkocht; zat er dik in en SOL heeft m’n PF echt vervierdubbeld. Maar probeer de verliefdheid met deze coin nu te doorbreken. Ben benieuwd wat SOL doet als BTC omhoog (of omlaag) knalt.
Ja ik moet er eigenlijk ook vanaf, als het straks omlaag valt moet ik niet op basis van sentiment (eerder winst mee gemaakt dus kan nog wel een keer) instappen. Aan de andere kant, met strakke stop-losses durf ik nog wel een paar trades aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:36:
[...]
Ja ik moet er eigenlijk ook vanaf, als het straks omlaag valt moet ik niet op basis van sentiment (eerder winst mee gemaakt dus kan nog wel een keer) instappen. Aan de andere kant, met strakke stop-losses durf ik nog wel een paar trades aan :+
Voor stop-losses is ie idd wel lekker stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:52

knakworst

Get more sats!

twit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:04:
[...]

in een coin genaamd VET waarvan je nog niet eens gegoogled hebt waar de afkorting voor staat :X 8)7 :+

[...]
Het is wel dikke vette tech. Maar ook een soort van eeuwige belofte. Na dat nft verhaal weet ik het zeker, de volgende bear cycle gaat VET naar 0,1 cent.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Moiety schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:54:
Gefeliciteerd, dan heb je je shitcoin fomo leergeld betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna in de buurt van de vorige ATH.

Bijna... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Ik heb nog rond de 100 polkadot op bitvavo staan. Nu zal ik die graag wel op Binance hebben staan voor de staking. Wat is handig en goedkoop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:45
r6aw schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:15:
Ik heb nog rond de XXX polkadot op bitvavo staan. Nu zal ik die graag wel op Binance hebben staan voor de staking. Wat is handig en goedkoop?
Ik zou nooit bedragen noemen dus ik haal ze weg in de quote.

Is het zo duur om die te verplaatsen via het DOT netwerk dan? Dacht iets van 0,05 DOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

r6aw schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:15:
Ik heb nog rond de 0.1 polkadot op bitvavo staan. Nu zal ik die graag wel op Binance hebben staan voor de staking. Wat is handig en goedkoop?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1r1TMMevOhpb_QRyl9Pbh_FT6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nD8ybk99VUYawwdr5DV5GqwS.jpg?f=fotoalbum_large

DOT > NANO > BINANCE > NANO > BUSD > DOT

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 05-11-2021 08:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:20:
[...]

[Afbeelding]

Een accuboormachine is inderdaad handig, en dit model is niet duur. Goede tip! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:08:
[...]

Bijna in de buurt van de vorige ATH.

Bijna... ;(
Nog 100 te gaan. Maar ik verwacht 1.000 binnenkort als ze de regulatory shit op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Heeft iemand een overzicht van de hoeveelheid BTC opties die er vandaag expireren / zijn geëxpireerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:20:
[...]

[Afbeelding]

Lol ik las van beneden naar boven, ik dacht een boormachine voor 0.1 dot dat is hard werken voor je geld. Maar met de genoemde hoeveelheid is het niet goedkoper om rechtstreeks dot te versturen, bitvavo berekent ook 0,1 procent voor het omzetten en moet via euro's dus dat is al 0,2 procent. Iedere 1.000 euro is dan 2 euro. De kosten zijn volgens bitvavo 0 dot maar dat lijkt mij lelijke afronding???

https://bitvavo.com/nl/fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:37:
[...]

Lol ik las van beneden naar boven, ik dacht een boormachine voor 0.1 dot dat is hard werken voor je geld. Maar met de genoemde hoeveelheid is het niet goedkoper om rechtstreeks dot te versturen, bitvavo berekent ook 0,1 procent voor het omzetten en moet via euro's dus dat is al 0,2 procent. Iedere 1.000 euro is dan 2 euro. De kosten zijn volgens bitvavo 0 dot maar dat lijkt mij lelijke afronding???

https://bitvavo.com/nl/fees
DOT withdrawal is tijdelijk niet mogelijk op Bitvavo (gisteren in ieder geval).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:40:
[...]

DOT withdrawel is tijdelijk niet mogelijk op Bitvavo (gisteren in ieder geval).
Ok dan houdt die theorie eventjes op,. Bij Bitvavo staan alle dotjes 96 weken vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:24:
[...]

Muesli vs cruesli is als meel vs brood
Hahah, Muesli of Cruesli zijn slechts altcoins in vergelijking met de enige échte Bitcoin-variant onder de ontbijtgarneringen: zelfbereide mix van verse nootjes en bessen. :+ :w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:45
knakworst schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:42:
[...]

Ok dan houdt die theorie eventjes op,. Bij Bitvavo staan alle dotjes 96 weken vast :)
IK ben echt benieuwd wat het met de prijs gaat doen. Veel in staking wil zeggen dat ze niet verkocht kunnen worden en daardoor de prijs niet kan zakken toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twit schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:04:
[...]

+ een stijgend grafiekje opeens in een coin genaamd VET waarvan je nog niet eens gegoogled hebt waar de afkorting voor staat :X 8)7 :+

[...]
En soms gaan groene candles gewoon door, volgende poging om boven de 15 cent te komen lijkt geslaagd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vibravis schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:43:
[...]

IK ben echt benieuwd wat het met de prijs gaat doen. Veel in staking wil zeggen dat ze niet verkocht kunnen worden en daardoor de prijs niet kan zakken toch?
Behalve als Bitcoin een dikke correctie gaat doen dan gaat DOT nog harder ongeacht staking.

Maar eh , geen buy orders gehit, dus crypto doet het nog steeds goed.
@Pelox afwachten op een dipje of fomo? Bitcoin moet straks echt een richting kiezen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:55
lol @ CRO.

Als CRO nog ff doorstijgt vraag ik ook een volgende tier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vibravis schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:43:
[...]

Ik verwacht het wel, zie ook de eth 2.0 raket. Maar met een paar muntjes die wel in omloop zijn kun je ook een flinke daling veroorzaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:06
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:23:
[...]

Een accuboormachine is inderdaad handig, en dit model is niet duur. Goede tip! 8)
En zo terugverdient als je de juiste whale vind :D
MicroWhale schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:43:
[...]

Hahah, Muesli of Cruesli zijn slechts altcoins in vergelijking met de enige échte Bitcoin-variant onder de ontbijtgarneringen: zelfbereide mix van verse nootjes en bessen. :+ :w
Eigen mix is als Shitcoins. Elke portie lijkt op elkaar, maar is net ff anders. is weg voor je het weet, en dan kan je opnieuw inslaan. En bessen? Das weer de nieuwe hype, net als Rebase tokens.

gewoon cruesli!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcdmcWZTfXR-7MDKJ_NqgygrU1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h05dyABqt5AxYFQIkL0UrbZj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 05-11-2021 08:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:47:
lol @ CRO.

Als CRO nog ff doorstijgt vraag ik ook een volgende tier aan.
Pak de boormachine. Ik heb ooit een account gemaakt en nooit wat mee gedaan, maar de 'gratis' CRO staan er nog. Ik ga nu denk ik tot €350 bijstorten en Spotify via CDC laten lopen. Als iedereen zo erover denkt is CRO binnenkort een dollar. Komend weekend weer veel CDC reclame in F1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pbYZZP8ST6bcvRCANXsi3XzbFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q4PxfmLxQWxfTtepikRy0HMW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Dikke bnb!!

Even iets anders. Wat denken jullie van aankomend metaverse. Ik verwacht er veel van. En ben nu bezig om projecten te vinden die interessant zijn betreft metaverse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:15

resusaapje

h less

[...]

Mensen mensen, als je al een analogie wil bedrijven, wees dan wat historisch onderlegd:

Corn flakes, or cornflakes, are a breakfast cereal made from toasting flakes of corn (maize). The cereal, originally made with wheat, was created by Dr. Will Kellogg in 1894 for patients at the Battle Creek Sanitarium

Kellog's Cornflakes, de BTC onder de ontbijtgranen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:31
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:28:

Nu een dumpje graag.. ik zit met een zak fiat op schoot.
Same, over dat fiat dan. :/ Gvd, ongeduldig hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

-Muncky- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:55:
[...]

Same, over dat fiat dan. :/ Gvd, ongeduldig hier.
Stelletje Pingo's fomo erin zou ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M97JNDjMSBoUyKzjQA4-MxzV8ZI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:51:
[...]

Pak de boormachine. Ik heb ooit een account gemaakt en nooit wat mee gedaan, maar de 'gratis' CRO staan er nog. Ik ga nu denk ik tot €350 bijstorten en Spotify via CDC laten lopen. Als iedereen zo erover denkt is CRO binnenkort een dollar. Komend weekend weer veel CDC reclame in F1.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2nQS7M6GIR6GHGGSKzhZ_KFO9Kc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5Z896naXyQbbfrqP1Sv2zwV.jpg?f=fotoalbum_large

CRO *O* oOo *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:51:
[...]

[Afbeelding]
Helemaal mooi dat gratis Spotify en Netflix, maar ik zou het helemaal geweldig vinden als ze Formule 1 TV in hun pakket zouden gooien O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:09:
[...]

Helemaal mooi dat gratis Spotify en Netflix, maar ik zou het helemaal geweldig vinden als ze Formule 1 TV in hun pakket zouden gooien O-)
Uiteraard zou dat een hele fijne toevoeging zijn, ik baal ook dat F1 TV PRO alleen credit cards accepteerd en geen bank of CDC kaart :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23
De reële rente op -5% (nominaal minus inflatie) en BTC is nog steeds aan rommelen in de marge, kennelijk kiest de massa toch nog voor equity boven BTC.

Let op de move eind 2008: https://www.longtermtrends.net/real-interest-rate/ - risk happens fast en gaat één dezer dagen weer gebeuren en dan moet je wegwezen uit bijvoorbeeld een aandeel Tesla.

[ Voor 48% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2021 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik dacht ik zet even wat crypto over van bitvavo naar binance......
Het verifieren van mijn wallet duurde een hele nacht geloof ik en nu ben ik getracteerd op een handmatige controlle...

Je zou maar een leuke pump op deze manier missen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Inmiddels meer dan 60 Astar binnen van de polkaparachain pre warming up party.

Nog andere mensen hier ingestapt in 1 van de parachain auctions op binance?

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 05-11-2021 09:13 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:13:

Pff de waarde van m'n moonriver is letterlijk 0 cent waard. Clover daarentegen gaat best lekker zo d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 19:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rn9K5jZppI8ZnCyezL21B5L9jjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/22yRLKj2hbOBQXcbX8adzuaH.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 19:52

Vind 712 dagen veelste lang om te locken..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nope, hiermee geen last van FOMO, ben een beetje Mooody zijn advies aan het volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:38
BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:13:
De reële rente op -5% (nominaal minus inflatie) en BTC is nog steeds aan rommelen in de marge, kennelijk kiest de massa toch nog voor equity boven BTC.

Let op de move eind 2008: https://www.longtermtrends.net/real-interest-rate/ - risk happens fast en gaat één dezer dagen weer gebeuren en dan moet je wegwezen uit bijvoorbeeld een aandeel Tesla.
De belangrijke vraag voor ons is dan natuurlijk. Wat gaat Bitcoin doen? Tijdens de coronadip moest Bitcoin er net zo hard aan geloven..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:35:
Heeft iemand een overzicht van de hoeveelheid BTC opties die er vandaag expireren / zijn geëxpireerd?
26 November (laatste vrijdag van de maand)

Althans, als je het over de CME opties hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 15:14

Chaes

#HODL

Als je DOT naar Binance stuurt krijg je deze melding: Please note that we currently do not support deposits for staking rewards.

Betekent dat dat je eerst je DOT om moet wisselen naar een andere token, of kan het wel gewoon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:29:
[...]

De belangrijke vraag voor ons is dan natuurlijk. Wat gaat Bitcoin doen? Tijdens de coronadip moest Bitcoin er net zo hard aan geloven..
Bij een totale sell-off gaat BTC net zo hard mee onderuit (cash is king, vrijmaken van liquiditeit voor margin calls op andere assets, liquidaties en stoplosses).

Nu verwacht ik overigens geen totale sell-off, het slimme geld verlaat eerst de markt zonder al te veel drama. De daling zal naar mijn idee gelijkmatiger verlopen (reguliere bearmarkt). Piet Particulier denkt bij de eerste 10% daling weer Buy the Dip, zoals afgelopen keren. Pas rond de 20% daling zullen zij zich achter de oren krabben (nogmaals bijkopen en daarna toch spijt hebben).

In die situatie hoeft BTC daar niet heel veel last van te hebben. Kans is overigens aanwezig dat bovenstaande pas na afloop van deze bullcycle gaat plaatsvinden.

[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2021 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Chaes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:36:
Als je DOT naar Binance stuurt krijg je deze melding: Please note that we currently do not support deposits for staking rewards.

Betekent dat dat je eerst je DOT om moet wisselen naar een andere token, of kan het wel gewoon?
Ik heb het gewoon gedaan en het werkte bij mij.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:55
YES schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:44:
[...]

Ik zat naar VET/BTC te kijken. Op USDT ligt er op 0,15 idd een weerstand maar als hij daar doorheen schiet is er veel ruimte naar boven. Zou wel mooi zijn als ie daar doorheen schiet.

Zolang BTC zich gedeisd houdt zie ik het nog wel gebeuren.
Check!
Kleine groene rakker geprint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
knakworst schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:45:
[...]

En soms gaan groene candles gewoon door, volgende poging om boven de 15 cent te komen lijkt geslaagd!
Toch 5% in 12uur. So far so good :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

De droom.

BTC piekt eind dit jaar naar 288k en ik time perfect mijn verkoop op de top.
Januari krijgen we de derde "once-in-a-lifetime" crisis van dit millennium. Aandelen gaan -60% en ik ga all-in.
In een poging de economie te redden slingeren de geldpersen aan op een tempo dat voor totale hyperinflatie zorgt. Na 3 jaar hyperinflatie is de uitstaande schuld op mijn huis evenveel waard als een halfje brood en een schultenbrau.

Profit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:49:
De droom.

Januari krijgen we de derde "once-in-a-lifetime" crisis van dit millennium. Aandelen gaan -60% en ik ga all-in.
In een poging de economie te redden slingeren de geldpersen aan op een tempo dat voor totale hyperinflatie zorgt. Na 3 jaar hyperinflatie is de uitstaande schuld op mijn huis evenveel waard als een halfje brood en een schultenbrau.

Profit.
En toen ging de wekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:55
[...]

In Cruesli zit superveel cumrocketsuiker

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:49:
De droom.

Profit.
Een post waarin "Droom" en "Schultenbrau" samen worden genoemd is een blindelingse +1 van mijn kant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Ray_ schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:53:
[...]

Een post waarin "Droom" en "Schultenbrau" samen worden genoemd is een blindelingse +1 van mijn kant.
lijkt wel op een droom waarbij Schultenbrau iets van doen heeft, maar eerder vooraf dan tijdens :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:59:
[...]

lijkt wel op een droom waarbij Schultenbrau iets van doen heeft, maar eerder vooraf dan tijdens :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:59:
[...]

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:02:
[...]

[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 05-11-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Solana heeft tether geflipt op coingecko.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIlIwDsBM39HlVO3fyU-c8_v6xE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D90WtpzUj1mKx9dngCmEKXIO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06-10 22:31
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:35:
Post van raptorXS in NK topic

https://cointelegraph.com...r-friday-s-options-expiry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
CRO boven de 30 cent *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Als CRO nou nog ff een x10 doet dan kan ik zonder bij te betalen m'n kaart upgraden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Even een tip, je kan nu op de website van acala een live tracker volgen die aangeeft hoeveel DOT er is ingelegd. Dat geeft je een idee van de returns tzt.
Pagina: 1 ... 10 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!